| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:35
|
|
|
|
Hier is het half bewolkt, 18 graden, balkon open, gaat wel hoor.
Toch liever dit weer dan 30 graden als ik heel eerlijk ben.
Maar ja 20 en zonnig was wel leuker geweest.'
Stel je voor, in sommige landen is het het hele jaar zomer...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 14:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:44
|
|
|
|
|
Weer geen weer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:45
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ik denk om daarmee mensen nieuwsgierig te maken, of er iets staat, of er misschien iets misgegaan is, etc. Het is in ieder geval een manier om de aandacht op je posting te vestigen! *smile* |
EN DAT WERKTE...WANT IK KEEK!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:56
|
|
|
|
Oh dames, je moest eens weten hoe gelukkig ik ben ! Mijn leven is een aaneenschakeling van eenvoudige beslismomenten en succes. Ik heb echt met jullie te doen hoor ! Daarom heb ik me op CM ingeschreven: als er leuke dames (wie weet zelfs de leukste van de site) verdriet hebben, dan wil ik ze vrijwillig trooosten hoor Maar ja, dan moeten jullie natuurlijk wel even een berichtje sturen naar me en vragen om wat hulp. Als ik jullie profielen lees, zou ik namelijk helemaal niet denken dat jullie het zo moeilijk hebben. Het lijkt soms wel 1 groot feest en succesverhaal. Nu de vraag: WAT IS WAAR ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:59
|
|
|
|
Vanochtend was het nog redelijk lekker en zonnig weer en heb ik nog een stuk gefietst, waaronder een eindje door de bossen. Wat is alles toch heerlijk groen (en mijn conditie voor verbetering vatbaar). Tsja, en nu wind en regen, bah Ik kan me vergissen, maar volgens mij waait het al een half jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 15:24
|
|
|
|
| MARTIJN277 schreef: | Oh dames, je moest eens weten hoe gelukkig ik ben ! Mijn leven is een aaneenschakeling van eenvoudige beslismomenten en succes. Ik heb echt met jullie te doen hoor ! Daarom heb ik me op CM ingeschreven: als er leuke dames (wie weet zelfs de leukste van de site) verdriet hebben, dan wil ik ze vrijwillig trooosten hoor Maar ja, dan moeten jullie natuurlijk wel even een berichtje sturen naar me en vragen om wat hulp. Als ik jullie profielen lees, zou ik namelijk helemaal niet denken dat jullie het zo moeilijk hebben. Het lijkt soms wel 1 groot feest en succesverhaal. Nu de vraag: WAT IS WAAR ? |
Tja, Wat is waar? 90 % misschien. Je wilt toch een beetje goed overkomen
Ik zoek niet de leukste maar de liefste man!!! De leukste heb ik al gehad
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op zaterdag 22 juni 2013, 19:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 15:34
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Mooi stront, of moet ik shit zeggen, hopeloos dat je elke keer opnieuw okkoord moet gaan met accepteren van de regels, wil je mee doen op het forum. Heb netjes melding gemaakt dat ik al akkoord was gegaan, maar dus niets aan gedaan dus voor de zoveelste keer maar opnieuw akkoord, je begint zo haast ballorig te worden zo en dat wekt juist het tegenovergestelde en de gedachte om eens flink van leer te trekken.
Echter houd ik me bij deze nog even in en wacht af of er verbeteringen komen, geduld is een schone zaak zegt men, gelukkig heb ik dat nog wel ergens liggen hoop ik. |
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op zaterdag 22 juni 2013, 15:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 15:55
|
|
|
|
Op de zogeheten 'biblebelt' is momenteel een uitbraak van mazelen. Het RIVM heeft dat vastgesteld. Omdat een deel van de bevolking niet is gevaccineerd zal de ziekte zich nog wel verder uitbreiden. De uitbraak in deze gebieden heeft te maken met de weigering van sommige reformatorische christenen om zich te laten vaccineren. Zij beschouwen inenting als een interventie in goddelijke voorzienigheid.
Bij elke uitbraak van ziekten die door vaccinatie te voorkomen zijn, is er altijd de vraag: Moet vaccinatie verplicht worden voor alle kinderen? Ook als de ouders vanwege hun geloofsovertuiging hier tegen zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 16:07
|
|
|
|
|
In Nederland zijn er bewegingen die pleiten voor 'baas in eigen buik '. Als mensen het recht hebben om een ongeboren kind te aborteren, dan lijkt het me geen overdreven voorrecht dat je je geboren kinderen niet wilt laten inenten :) Als er gevaar bestaat voor de bevolking buiten de weiger-inenters in de vorm van besmetting (omdat de eigen inenting is uitgewerkt) wordt het wat lastiger om vrijheden te verdedigen, maar dan moet de rest van de bevolking die gevaar loopt maar gewoon een nieuwe inenting halen ? Moet geen probleem zijn, met de dreiging van mexicaanse griep liepen we ook bijna allemaal naar de gymzaal voor een prik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 17:46
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Op de zogeheten 'biblebelt' is momenteel een uitbraak van mazelen. Het RIVM heeft dat vastgesteld. Omdat een deel van de bevolking niet is gevaccineerd zal de ziekte zich nog wel verder uitbreiden. De uitbraak in deze gebieden heeft te maken met de weigering van sommige reformatorische christenen om zich te laten vaccineren. Zij beschouwen inenting als een interventie in goddelijke voorzienigheid.
Bij elke uitbraak van ziekten die door vaccinatie te voorkomen zijn, is er altijd de vraag: Moet vaccinatie verplicht worden voor alle kinderen? Ook als de ouders vanwege hun geloofsovertuiging hier tegen zijn? |
Was paar keer ook uitbraak kinderverlamming ook zelfde reden.
Ja, ik ken iemand die laat zijn kinderen niet inenten, en ja die was elke keer weer bang als er een uitbraak polio was.
Verplicht zitten haken en ogen aan. Ook omdat er, tegenwoordig, dubieuze inentingen zijn, die dan ook zouden worden gegeven.(gelezen op een amerikaanse site, mail je de url wel door als je wil).
Hij wou ze wel laten inenten, maar dan lig je uit de kerk, met alle sociale een zakelijke gevolgen van dien.
Zeker omdat het wordt gebracht als "Van God zijnde", dat niet inenten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 17:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNIS196
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 17:57
|
|
|
|
Jong en Vrij is nog een relatief jonge gemeente, met gemeenten in Hellevoetsluis, Amersfoort, Sliedrecht, Den Haag en Twente. Daarnaast zijn er, direct verbonden aan JV zogenaamde "Gracebases", een soort kleine broertje/zusje- gemeentes van de grotere JV's. Sinds de start van de eerste gemeente, minder dan tien jaar geleden, hebben de gemeenten een zeer sterke groei meegemaakt. De stijl van de diensten wordt kenmerkend door het moderne karakter, waarbij je moet denken aan bv Hillsong-achtige aanbiddingsmuziek en preken met een persoonlijke aanspreekstijl en humor. De gemeente onderscheid zich echter met name en vooral van andere "evangelische" gemeenten door een uitdrukkelijke focus op vergeving en genade op basis van geloof in Jezus. Dit geloof in Jezus wordt gezien als de basis voor het zijn van een nieuwe schepping in Jezus. De preken richten zich dan ook op het leren kennen van Jezus als grondlegger en borg van deze nieuwe schepping in de kerkganger. De focus ligt dus daarmee uitdrukkelijk niet op de kerkbezoeker en zijn zonden en tekortkomingen (met als gevolg schuldgevoel), maar op Jezus en zijn werk aan het kruis, waarin de gelovige mag leren wandelen en groeien.
Zoals bij elke kerk(vorm) zijn er ook kritiek- en verbeterpunten. Niet iedereen is het eens met de grote focus op genade, met name vanuit traditionelere hoeken. Daarnaast is het standpunt m.b.t. tot zegeningen en genezingen niet bij iedereen onverdeeld geaccepteerd. Tot slot, door de snelle en explosieve groei is men nog volop bezig ook onderling een band van broeders en zusters onder elkaar te worden. Ook het feit dat sommigen een uur of meer rijden om bij de diensten aanwezig te zijn helpt hierin niet direct mee, in ieder geval niet in vergelijking met een dorpskerk waar alle leden en contacten binnen de directe omgeving wonen.
Voor meer info: www.jongenvrij.nl
Dennis
Laatst aangepast door
|
DENNIS196
|
op zaterdag 22 juni 2013, 18:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:01
|
|
|
|
Ik kan me nog goed herinneren hoe ik wekenlang doodziek op een bed voor het raam lag met de mazelen.........mijn neef heeft er chronische hersenvliesontsteking aan overgehouden,hij heeft dat nu 5x meegemaakt.Hier in de regio was destijds ook een uitbraak van de bof,je ziet er nog de gevolgen van want er zijn een aantal jongens onvruchtbaar van geworden.
Mensen mogen gelukkig zelf de keuze maken om niet in te enten maar ik vind het jammer dat die mensen hun kinderen blootstellen aan gevaren die simpel te voorkomen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:09
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Ze moeten wel eerst geplukt worden of gestroopt, anders hapt het niet zo heerlijk weg  |
nee dank je ik lus geen duif wil er gewoon vanaf zijn en me was buiten kunnen drogen dat is alles
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:12
|
|
|
|
reactie door de wc gespoeld, ik zie niks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:15
|
|
|
|
Ik klaag vooralsnog niet over het weer, is 18 graden, lekker balkon open , en ja wel droog, en wat bewolkt.
18 graden en droog, of beetje regen ben ik al tevreden, en 16 graden met zon ook al, zelfs 14.
Ja, ik stel gewoon de verwachtingen wat bij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:21
|
|
|
|
@Pieter619 ,
Ik denk zelf, ben er van overtuigd dat ze die regels hebben gedaan, zodat dingen beter lopen.
Ik vind het zelf wel erg leuk hier, een groepje mensen, christenen, die van gedachten kunnen wisselen, ja kan hier klagen, je kan iets neerzetten als je blij bent. Je kan gebed vragen.
Je kan, een onderwerp beginnen als je iets bezighoudt, van wat vinden jullie hiervan etc.
Etc.
S. blij daarmee!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 18:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:29
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Buxushaagje en nog wat losse planten zijn verpoot. Dat was de grootste klus.
Todo:
hekje weghalen heg snoeien buxushaag snoeien plantjes kopen aardbeien uit eigen tuin plukken cake bakken strijken 2 beddegoeden wassen hele huis stofzuigen boodschapjes doen en inderdaad: luieren
Hmmmm, ik begin onderaan  |
Ja, Klus, da's handig zo'n lijst, die heb ik ook elke dag, en ik begin dan ook vaak onderaan, en vaak blijf ik onderaan hangen , ja, punt twee onderaan gebeurt vanzelf als ik honger krijg.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 18:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:48
|
|
|
|
Ik zal mij todo lijst even opschrijven:
Waarschuwing, mensen die gevoelig zijn kunnen het beter niet lezen.
Afwassen, een afwas van drie weken.
Wasjes draaien en ophangen.
Kleding en andere was sorteren en netjes opvouwen en in de kast doen. (als je hier, de overigens wel schone wasgoedberg ziet, snap je wel dat dat uren gaat duren).
Alle papieren die hier weer overal door me huis liggen netjes in een ordner doen.
Al mijn boeken, die hier overal rondslingeren, netjes opstapelen, en overzichtelijk.
Stofzuigen.
Badkamer vraagt op een opruimbeurt, en schoonmaakbeurt.
Bed opmaken.
Schuur opruimen. ---
Dit zijn de belangrijkste dingen.
En weet je wat nou het rare is?
Ik vond het altijd erg leuk, opruimen en zo in mijn eigen huis, ik heb ook een mooi huis.
Daarom snap ik mezelf even niet.(meer)
Ik was altijd een pietje precies wat betreft opruimen en schoonmaken.
Affijn, ik ben begonnen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 18:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALITHA162
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:55
|
|
|
|
| DENNIS196 schreef: | Jong en Vrij is nog een relatief jonge gemeente, met gemeenten in Hellevoetsluis, Amersfoort, Sliedrecht, Den Haag en Twente. Daarnaast zijn er, direct verbonden aan JV zogenaamde "Gracebases", een soort kleine broertje/zusje- gemeentes van de grotere JV's. Sinds de start van de eerste gemeente, minder dan tien jaar geleden, hebben de gemeenten een zeer sterke groei meegemaakt. De stijl van de diensten wordt kenmerkend door het moderne karakter, waarbij je moet denken aan bv Hillsong-achtige aanbiddingsmuziek en preken met een persoonlijke aanspreekstijl en humor. De gemeente onderscheid zich echter met name en vooral van andere "evangelische" gemeenten door een uitdrukkelijke focus op vergeving en genade op basis van geloof in Jezus. Dit geloof in Jezus wordt gezien als de basis voor het zijn van een nieuwe schepping in Jezus. De preken richten zich dan ook op het leren kennen van Jezus als grondlegger en borg van deze nieuwe schepping in de kerkganger. De focus ligt dus daarmee uitdrukkelijk niet op de kerkbezoeker en zijn zonden en tekortkomingen (met als gevolg schuldgevoel), maar op Jezus en zijn werk aan het kruis, waarin de gelovige mag leren wandelen en groeien.
Zoals bij elke kerk(vorm) zijn er ook kritiek- en verbeterpunten. Niet iedereen is het eens met de grote focus op genade, met name vanuit traditionelere hoeken. Daarnaast is het standpunt m.b.t. tot zegeningen en genezingen niet bij iedereen onverdeeld geaccepteerd. Tot slot, door de snelle en explosieve groei is men nog volop bezig ook onderling een band van broeders en zusters onder elkaar te worden. Ook het feit dat sommigen een uur of meer rijden om bij de diensten aanwezig te zijn helpt hierin niet direct mee, in ieder geval niet in vergelijking met een dorpskerk waar alle leden en contacten binnen de directe omgeving wonen.
Voor meer info: www.jongenvrij.nl
Dennis |
dank voor je heldere uitleg hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:58
|
|
|
|
Jammer dat men de medische wetenschap niet als Gods geschenk ziet. er zijn wel door die wetenschap digen gedan di egrens overschrijdend waren, maar dat men vaccins ontdekt en zo de eigenlijke ziekte grotendeels uit kan bannen is men wat mij betreft dat aan je kinderen verplicht om te laten doen.
Doet me denken aan het verhaal van een overstroming waar een man in zijn huis wordt bezocht door iemand in een boot waarop de man weigerde om in te stappen, want God zal hem wel helpen, toen het water hoger kwam en hij op het dak moest vluchten, kwam er een helicopter die hem op wilde pikken maar hij weigerde, God zou hem wel helpen. toen hij vedormnek was en bij God aan kwam vroeg hij aan God waarom hielp u niet, waarop God zei ik heb die mensen in boot en helicopter naar je toegestuurd maar jij wilde niet geholpen worden.
Dus mogen wij als ouders onze kinderen Gods hulp weigeren? Zelf ben ik door die vasthoudendheid haast een schoonzuster verloren, gelukkig had mijn broer toch het laatste woord en is ze na veel bloedverlies, bij een bevalling wel met speod naar ziekenhuis gebracht en geholpen.
Hopelijk ziet men toch eens in, dat God ook anders kan helpen door anderen heen en niet altijd rechtstreeks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 19:06
|
|
|
|
Mooi site,
Even de link, want de titel van een film daar spreekt me aan: nooit meer crises?
Jong en vrij
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 28 juni 2013, 12:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 19:14
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Jammer dat men de medische wetenschap niet als Gods geschenk ziet. er zijn wel door die wetenschap digen gedan di egrens overschrijdend waren, maar dat men vaccins ontdekt en zo de eigenlijke ziekte grotendeels uit kan bannen is men wat mij betreft dat aan je kinderen verplicht om te laten doen.
Doet me denken aan het verhaal van een overstroming waar een man in zijn huis wordt bezocht door iemand in een boot waarop de man weigerde om in te stappen, want God zal hem wel helpen, toen het water hoger kwam en hij op het dak moest vluchten, kwam er een helicopter die hem op wilde pikken maar hij weigerde, God zou hem wel helpen. toen hij vedormnek was en bij God aan kwam vroeg hij aan God waarom hielp u niet, waarop God zei ik heb die mensen in boot en helicopter naar je toegestuurd maar jij wilde niet geholpen worden.
Dus mogen wij als ouders onze kinderen Gods hulp weigeren? Zelf ben ik door die vasthoudendheid haast een schoonzuster verloren, gelukkig had mijn broer toch het laatste woord en is ze na veel bloedverlies, bij een bevalling wel met speod naar ziekenhuis gebracht en geholpen.
Hopelijk ziet men toch eens in, dat God ook anders kan helpen door anderen heen en niet altijd rechtstreeks |
O, dus hun mogen ook hun vrouwen niet in ziekenhuis laten bevallen en naar ziekenhuis (laten) brengen als er iets misgaat...?
Ja, die vrouw van die man waar ik het net over had, hierboven die mocht absoluut geen kinderen meer krijgen, toch zwanger geraakt, miskraam en ze was zelf bijna dood, ja, gehoord uit 1ste hand...
| Quote: | | gelukkig had mijn broer toch het laatste woord en is ze na veel bloedverlies, bij een bevalling wel met speod naar ziekenhuis gebracht en geholpen. |
En ws daarna uit de kerk gezet, door heren ouderlingen, wegens ongehoorzaamheid?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 19:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 19:22
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | Ach je kan altijd nog een zakje goed humeur halen bij de apotheker of supermakrt (weet zo gauw niet meer waar ik het vandaan haalde) , Misschien ook wel te vinden op het wereldwijde web. Het gebeuren heeft voor wel een nadeel, de zooi is zo gauw aangebrand, niet ik hoor maar die BBQ dinges zijn/haar roosters, heb bijv totaal 4 uren schoonmaken gehad na onze fam. BBQ. |
Wat aardig van jou dat je dat er dan voor over hebt!
Zo, vier uur schoonmaken is niet niks....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 19:23
|
|
|
|
verplaatst
Laatst aangepast door
|
IESJE369
|
op vrijdag 16 augustus 2013, 08:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 19:43
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Vaak is het ook wel handig dat je werk hebt Ik ben in ieder geval blij (99 va de 100 keer) dat ik naar m'n werk mag.
Maar vind het ook ontzettend leuk om als vrijwilliger bij de EHBO bezig te zijn |
Handig zeker maar als je geen andere keuze heb zoals ik, terwijl ik altijd gewerkt heb ...  ben je blij dat het bestaat, voel me nu weer nuttig
Laatst aangepast door
|
NATASCHA642
|
op zaterdag 22 juni 2013, 19:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:10
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | Je hoeft alleen maar de eerste keer akkoord te gaan met de regels. Daarna kun je gewoon weer altijd op het forum terecht en net zo enthousiast als anders reageren.
Redactie CM |
Pieter heeft wel een punt,jullie plaatsen nl. zonder toestemming cookies op de computer van de gebruiker en dat is bij wet verboden. Dit staat er in de communicatiewet: De website moet u toestemming vragen voor het plaatsen van een cookie op uw computer. De website moet u bovendien informatie geven over deze cookie. https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/internet/cookies/
Het is raar dat mensen die al lid zijn niet op de hoogte zijn gebracht van deze veranderingen voordat ze ingevoerd werden.Als mensen betalen voor een product hoor je ze over belangrijke veranderingen in te lichten en de kans te geven het lidmaatschap op te zeggen met teruggave van het abonnementsgeld als ze het er niet mee eens zijn.Nu is de maatregel eenzijdig doorgevoerd. Je kunt niet zomaar zeggen dat betalende mensen niet op het forum mogen komen als de website ineens de regels veranderd.
Sorry,maar als je het wilt aanpakken moet je het ook goed doen.....
(en haal dan meteen die oubollige foto's van die mensen in bandplooibroeken weg )
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 22 juni 2013, 20:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:17
|
|
|
|
| MARTIJN277 schreef: | | In Nederland zijn er bewegingen die pleiten voor 'baas in eigen buik '. Als mensen het recht hebben om een ongeboren kind te aborteren, dan lijkt het me geen overdreven voorrecht dat je je geboren kinderen niet wilt laten inenten :) Als er gevaar bestaat voor de bevolking buiten de weiger-inenters in de vorm van besmetting (omdat de eigen inenting is uitgewerkt) wordt het wat lastiger om vrijheden te verdedigen, maar dan moet de rest van de bevolking die gevaar loopt maar gewoon een nieuwe inenting halen ? Moet geen probleem zijn, met de dreiging van mexicaanse griep liepen we ook bijna allemaal naar de gymzaal voor een prik. |
He?
Ik kan me niet heugen dat ik naar een gymzaal oid ging voor inenting Mexicaanse griep. (O ja, nu ik erover denk kreeg een brief huisarts over inenting tegen griep, niet gedaan, ik krijg nooit eens griep ) Ik bedoel het zo, gewone griep is juist gezond want je lichaam vecht dan juist om de schadelijke virussen en bacteriën te doden, dus als je nooit griep of koorts hebt...?
Wel voor te stemmen...
Of was dat alleen voor mensen die naar buitenland gingen of van buitenland kwamen?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 20:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:19
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Tja, Wat is waar? 90 % misschien. Je wilt toch een beetje goed overkomen
Ik zoek niet de leukste maar de liefste man!!! De leukste heb ik al gehad  |
ha ha heb net de leukste en liefste man voor mij van cm ontmoet, zon 8 uur zitten praten en hij is leuk en zei hij hoopte me nog een keer te zien en kreeg een lieve kus. yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en verder zeg ik niks
petra die natuurlijk weer bijna indititeis crisis kreeg voor de spiegel van t e voren, effe rijst ging koken voor hem en werd 1 grote bal plak bol... en heel verlegen werd, want hij is groot... zucht.... van te voren dacht, warom date ik ook, wat een zenuwzooitje, doe dit nooit meer, krijg nog een keer hartaanval voor date.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:35
|
|
|
|
Ja, je schreef ook laatst over bijna zenuwinzinking, zenuwslopen zoiets, ja, daarom date ik niet vanuit mezelf meer. Ken dat gevoel dus voor een date. Alleen als een man echt moeite doet, dat ie me echt graag wil zien, net als toen ik 20 was , anders niet.
Ik kom net uit de supermarkt, paar jongens, jaar of 18 zaten over leuke caissières.
Ja, en daar kan ik wel tegen, is juist leuk, vind ik dan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:37
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ha ha heb net de leukste en liefste man voor mij van cm ontmoet, zon 8 uur zitten praten en hij is leuk en zei hij hoopte me nog een keer te zien en kreeg een lieve kus. yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en verder zeg ik niks
petra die natuurlijk weer bijna indititeis crisis kreeg voor de spiegel van t e voren, effe rijst ging koken voor hem en werd 1 grote bal plak bol... en heel verlegen werd, want hij is groot... zucht.... van te voren dacht, warom date ik ook, wat een zenuwzooitje, doe dit nooit meer, krijg nog een keer hartaanval voor date..... |
Misschien ken ik 'm wel, maar ik zeg ook niets , leuk voor je !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |