| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 16:26
|
|
|
|
Hou van Mij zoals je bent
Ik ken de ellende, de strijd en de beproevingen van je ziel; de zwakheid en de onvolkomenheid van je lichaam; Ik ken je traagheid, je zonden, je falen; en toch zeg Ik je: ‘Geef Mij je hart, bemin Mij zoals je bent! Wacht je tot je een engel bent om je aan de liefde uit te leveren, dan zul je Me nooit beminnen. Zelfs al zou je steeds hervallen in die fouten die je liever nooit gekend had; zelfs al ben je traag in de deugd, Ik sta je niet toe Mij niet lief te hebben. Hou van Mij zoals je bent! Elk ogenblik en welke ook jouw gesteltenis is, of je vurig bent of in dorheid; of je trouw bent of ontrouw.
Hou van mij zoals je bent! Ik wil de liefde van je arm hart. Wacht je tot je volmaakt bent om Me te beminnen, dan krijg Ik nooit je liefde. Zou Ik van elke zandkorrel geen serafijn kunnen maken, stralend van reinheid, adel en liefde? Zou Ik niet op één teken van mijn wil uit het niet duizenden heiligen kunnen verwekken, duizend maal volmaakter en liefdevoller als deze die Ik schiep? Ben Ik de Almachtige niet? En als het Me behaagt deze wondere wezens voor altijd in het onbestaande te laten en jouw arme liefde te verkiezen boven die van het! Mijn Kind, laat Me je liefhebben, Ik wil je hart. Ik reken er op je te vormen, naar in afwachting bemin Ik je zoals je bent. En Ik wens dat jij hetzelfde doet. Uit de bodem van je ellende wil Ik de liefde zien uitschieten. Tot in je zwakheid hou Ik van je. De liefde van de armen lokt Mij; Ik zou graag zien dat vanuit je behoeftigheid deze kreet aanhoudend opsteeg: Heer, ik bemin U. De zang van je hart bekoort Mij. Wat zou Ik je kennis en talenten nodig hebben? Ook deugden vraag Ik je niet, want je bent zo zwak, dat, indien Ik je er zou geven, de eigenliefde er zich in zou mengen; maak je daarover dus niet bezorgd.
Ik had je kunnen voorbestemmen tot iets groots; neen, je zult de onnutte dienaar zijn. Zelfs het weinige dat je bezit, ontneem Ik je, want je bent alleen voor de liefde gemaakt. Bemin! De liefde zal je bewegen om de rest te doen zonder eraan te denken. Zoek enkel het nu-moment te vullen meet je liefde.
Vandaag sta Ik aan de deur van je hart als een bedelaar, Ik, de Heer der heren. Ik klop en wacht, open Mij met spoed, weeg je ellende niet af. Ook je armoede niet, want indien je ze geheel doorschouwde, dan zou je sterven van smart. Het enige wat mijn hart zou pijnigen is, dat Ik je zag twijfelen en gebrek zag lijden aan vertrouwen. Ik verlang dat je elk uur van de dag en de nacht aan Mij denkt. Ik verlang echter niet, dat de meest onbeduidende van je daden buiten de liefde zou staan.
Wanneer je zult te lijden hebben, zal Ik je kracht geven. Jij gaf Mij je liefde, Ik geef je te kunnen beminnen hoger dan al wat je dromen kunt. Maar gedenk: Hou van Mij zoals je bent. Wacht niet tot je heilig bent om je aan de liefde te geven, anders zal je nooit beminnen.
Ik hou van je
Je hemelse Vader
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 16:27
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Wie mij kent(maar ja,wie op cm kent mij?)weet dat het niet mijn bedoeling is gescheiden mensen aan te vallen(eigen boezem,wie vrij is van zonden........). Iemand die vindt dat zonden direkt vergeven worden of zijn zal eenvoudiger kunnen zeggen volgens de Bijbel te leven(even kort door de bocht ).Voor iemand voor wie dat gecompliceerder ligt,voor mij dus,komt dat krom over. Laten we het er maar op houden dat het einddoel voor beiden hetzelfde is. |
ben ik het mee eens leanne een mooie verduidelijking
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 16:30
|
|
|
|
Elk zijn kruis
Ieder krijgt zijn deel op aard,
Ieder heeft wat hem bezwaart;
Ieder hart en ieder huis
Heeft zijn eigen smart en kruis.
Het ene kruis is openbaar,
Het andere wordt men niet gewaar;
Het een is klein en 't ander groot,
't Een is van hout en 't ander van lood.
Deze heeft een enig kruis,
Gene een driedubbel thuis;
Maar dit is het wonderbaarst:
Iedereen vindt 't zijn het zwaarst.
Ook houdt bij 't zijne menigeen
Zijns naasten kruis, als was 't er geen
En als het mocht en mogelijk waar,
Dan ruilden velen met elkaar.
Zag men echter op een rij
Al die kruisen van nabij,
Ieder koos voor zich en nam
Waar hij mee ter markte kwam.
't Kruis van een ander schijnt U licht,
Maar gij bedriegt U in 't gewicht,
En wie weet of gij verdroegt
Waar nu hun schouder onder zwoegt.
Niet aan ieders voorhoofd staat
Hoe het hem van binnen gaat;
Dikwerf heeft zo menig hart
Midden onder 't lachen smart.
Dus dragen wij naar 's Heren wil,
Steeds met gelatenheid en stil;
Gij Uw kruisen, ik mijn leed,
Wijl God ons beider krachten meet.
't Kruis te kiezen naar zijn zin
Heeft voorzeker niet veel in;
't Is of men zich 't enenmaal
Wil ontslaan van kruis en kwaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 16:43
|
|
|
|
God, mijn Vader, ik ben bereid, het leed van de mensen te dragen, hun schrijnend lied te horen en in mijn hart te laten rusten. Ik ben bereid, om nooit meer vrij te zijn, nooit meer af te wijzen of te vergeten. Er is slechts één ding dat ik U moet vragen, de grote weeklacht van mijn ziel: dat ik zo arm aan liefde ben, mijn Vader, dat ik uw mensen, ach, die Gij zo liefhebt, gans onbedacht en koud voorbij ga; dat zij bij duizend mij passeren en ik zo ver van hen ben, ingenomen met mezelf; dat Gij tot mij komt en ik U niet zie; dat ik zo armzalig ben in daden en gedachten; dat ik hen horen kan en toch niet luister, dat ik hen spreken kan en toch niet geef, dat ik hun honger ken en toch niet bid. Heer Jezus, Gij die weet, laat mij gans uw beeld, uw leven zijn, laat mij één zijn met dat leed, laat mij sterk zijn door uw kracht, schenk mij liefde tot ik sterf. Tot ik sterf en ook daarna. ALTIJD
Bron: Anoniem gebedenboek Schrijver van dit gedicht: Flor Hofmans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 17:02
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik weet dat ik een hopeloos geval ben maar om dat van jou te moeten horen.......... ik vind je ineens niet zo lief meer  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 17:43
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | maris, het is niet mijn stijl om dingen meteen te melden bij de redactie ik spreek iemand er liever rechtstreeks op aan vind ik wel zo eerlijk als het echt te erg wordt kun je altijd de redactie nog mailen
[edit: dat melden aan de redactie is inderdaad wat je moet doen renske, niet het op het forum kwakken] |
oke ik denk dat je misschien wel een punt hebt zal er om proberen te denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 17:53
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Waarom moet je altijd de waarheid vertellen als je ook daarmee mensen verdriet doet? |
Dat hoeft niet altijd. Er is een spanningsveld tussen waarheid en wijsheid en het laatste is vaak veel en veel meer. Je hoeft niet alles te zeggen wat je weet, als je maar weet wat je zegt. Ik heb het hier wel eens meer naar voren gebracht: Communicatie is niet wat je bedoelt maar wat een ander erin hoort. Toch wordt er in de Bijbel gesproken over ons spreken en handelen. In een eerdere bijdrage noemde ik de zonden der tong, Joh. 3. Wel aardig: in het Hebreeuws is zeggen en doen hetzelfde woord.
Thomas, die dus niet het Feyenoordlied mee kan zingen
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 7 mei 2010, 18:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 17:58
|
|
|
|
Beste CM leden,
ik vind het heel jammer. Ik heb sterk de indruk dat sommige CM leden alleen maar discussies aangaan op het CM forum welke uitmonden in ruzie. Wat mij opvalt is dat als sommige CM leden iets posten zoals bijv. een prachtig christelijk lied of gedicht er dan, helaas, weinig tot niet op gereageerd wordt door andere CM leden. Het is zeker niet mijn bedoeling om andere CM leden hiermee te kwetsen. Wederom probeer ik goed uit mijn woorden te komen. Ik hoop dat ik niemand gekwetst heb, want dit is zeker niet mijn bedoeling geweest. Wat ik beoog met dit bericht is om andere CM leden uit te nodigen om ook te reageren op christelijke gedichten en gebeden welke op het CM forum gepost worden.
Groeten van Paulus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:03
|
|
|
|
| GRACE015 schreef: | Ik vind het een zeer boeiend stuk, dat je volgens mij in stukken kunt knippen om de verschillende onderdelen te kunnen bespreken. Wat mij in het eerste stukje aansprak was dat je niet gedwongen bent om je te gedragen zoals je je voelt, maar je te gaan voelen zoals je je gedraagt. Dat lijkt iets oneerlijks en onoprechts in zich te hebben. Maar ik bedacht mij toen dat ik het zelf ook deed, vooral in de tijd na het overlijden van mijn man. Als ik in de spiegel keek, dacht ik, ik ben nu wel weduwe, maar ik hoef er daarom toch niet uit te zien als een wrak? Ik bedoel, ik moest wel gewoon functioneren in het dagelijks leven. Ik kreeg een keer een compliment van een directeur die mij een compliment gaf over hoe ik er uitzag en mij gedroeg, ze zei letterlijk, je binnenkant zal er ongetwijfeld misschien anders uitzien dan je buitenkant, maar je hebt een geweldige uitstraling! En daar zat ik, huichelachtig? nee, meer een houding, van kop op, ik red me wel, ik ga er zelf in geloven. Dit is wat ik ervan maak he, misschien hebben anderen een andere ervaring? Grace |
Mijn inziens niks oneerlijks om je zo te gedragen , is overleven in zware tijd .... toneelspel opvoeren voor jezelf .... en ja , boven blijven drijven ... in ieder geval beter dan antidepressiva in te slikken .... Grtjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:06
|
|
|
|
Toen was ik een jaar of 9 ofzo, in ieder geval lief en onschuldig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:09
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Lieve Anita,
Probeer je kalmte te bewaren. Mensen hier menen het niet zo kwaad met jou. Alleen: ze zijn het niet automatisch met jou eens. En humor is heel persoonlijk. Niet iedereen snapt het meteen.
Je bent goed zoals je bent. Sterker nog: het is heel goed dat je hier bent. Je herinnert ons vaak aan wat echt essentieel is.
En tegelijk zijn we hier mannen en vrouwen met drukke levens, die graag ontspannen samen zijn. En dat mag ook. Op de hei.
Ik weet dat er veel is dat je kan kwellen en te neer drukken. En toch gaat God Zijn bijzondere weg met jou.
Ook voor jou wacht een toekomst, misschien wel samen met je (nieuwe) vriend, als vrouw aan zijn zijde.
Dan nog kun je voor je moeder zorgen, maar zij zal je ook moeten loslaten en de zorg aan anderen overlaten.
Nogmaals: je mag hier gerust spuien, maar we menen het niet zo kwaad met jou. Wees daarvan overtuigd!
Hartelijke groet, Imre |
Zolang kan ik ook niet boos blijven daarin ben ik te gevoelig voor en trek de dingen mij ook snel aan naar wat mij toekomt en neem de dingen te serieus. Mijn mams is erg depresief en hoop ik echt dat moeder nog lang hier mag blijven want als moeder er niet meer is zal dat mijn jonge hartje echt breken. Ik hou zielsveel van mijn moeder en ze heeft al zoveel voor mij gedaan in mijn leven daar mag ik dankbaar voor zijn als ik haar niet had hoe ver was het dan van mij terrecht gekomen. Ze heeft zoveel brieven geschreven vroeger om mij het recht doen geven dat ik wel kon leren op school zoals lezen, schrijven en praten want als je nagaat was vroeger voor mij al afgeschreven van kon niks door de hoge heren van universiteit en plaatste mij op 5 jarige leeftijd al in een hokje maar gelukkig moeder had alle vertrouwen in haar kind en nam dit mee in gebed naar God toe. Dus kreeg alle ruimte om te mogen leren en ver gekomen gelukkig wel dankszij mams, daarom help je mam zoveel als het nodig is.
Ik ben blij dat jullie mij ondanks mijn koppigheid enz mij kunnen aanvaarden. Want van nature heb ik niet zo heel veel geduld en heb de laatste tijd al gauw een kort lontje naar derde toe maar dat is niet mijn bedoeling en ik heb ook mijn fouten en gebreken ik hoop dat jullie mij dit kunnen vergeven.
Tja je hoeft ook niet overal mee eens te zijn en Chris het spijt mij voor mijn woorden dat wilde ik niet geven maar ik was zo boos dan weet je het even niet meer.
Hartelijke groet,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:22
|
|
|
|
Mijn hart deed pijn en ja je hebt gelijk we laten ons niet door de boze onderuit gehaald te worden maar onze ogen op Jezus Christus behouden. Wilde jullie een lied meegeven en het is zo waar en Hij geneest alle wonden.
http://www.youtube.com/watch?v=Auz7dGcELEg
Hartelijke groet,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:25
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Zolang kan ik ook niet boos blijven daarin ben ik te gevoelig voor en trek de dingen mij ook snel aan naar wat mij toekomt en neem de dingen te serieus. Mijn mams is erg depresief en hoop ik echt dat moeder nog lang hier mag blijven want als moeder er niet meer is zal dat mijn jonge hartje echt breken. Ik hou zielsveel van mijn moeder en ze heeft al zoveel voor mij gedaan in mijn leven daar mag ik dankbaar voor zijn als ik haar niet had hoe ver was het dan van mij terrecht gekomen. Ze heeft zoveel brieven geschreven vroeger om mij het recht doen geven dat ik wel kon leren op school zoals lezen, schrijven en praten want als je nagaat was vroeger voor mij al afgeschreven van kon niks door de hoge heren van universiteit en plaatste mij op 5 jarige leeftijd al in een hokje maar gelukkig moeder had alle vertrouwen in haar kind en nam dit mee in gebed naar God toe. Dus kreeg alle ruimte om te mogen leren en ver gekomen gelukkig wel dankszij mams, daarom help je mam zoveel als het nodig is.
Ik ben blij dat jullie mij ondanks mijn koppigheid enz mij kunnen aanvaarden. Want van nature heb ik niet zo heel veel geduld en heb de laatste tijd al gauw een kort lontje naar derde toe maar dat is niet mijn bedoeling en ik heb ook mijn fouten en gebreken ik hoop dat jullie mij dit kunnen vergeven.
Tja je hoeft ook niet overal mee eens te zijn en Chris het spijt mij voor mijn woorden dat wilde ik niet geven maar ik was zo boos dan weet je het even niet meer.
Hartelijke groet,
Anita |
hee aniet...kop op hoor...je mag er ook zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:27
|
|
|
|
| ARIENNEZ498 schreef: | Hoi Jolan! Welke maat zijn de kleertjes? ik heb een jongste dochter van 8 jaar: maat 134-140 't Zou geweldig zijn! |
sorry, ben de maten vergeten idd. vanaf 56 tot 116 ongeveer, dus ik kan je helaas niet helpen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:40
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Mijn hart deed pijn en ja je hebt gelijk we laten ons niet door de boze onderuit gehaald te worden maar onze ogen op Jezus Christus behouden. Wilde jullie een lied meegeven en het is zo waar en Hij geneest alle wonden.
http://www.youtube.com/watch?v=Auz7dGcELEg
Hartelijke groet,
Anita |
sorry anita; k had wat minder fel kunnen reageren!! pleister voor op je hart (en voor op mijn mond)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:43
|
|
|
|
is dat keffertje nog steeds hier,baasje zitop schiphol en kan niet weg ivm verloren tas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:48
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | sorry anita; k had wat minder fel kunnen reageren!! pleister voor op je hart (en voor op mijn mond)  |
Is aanvaard meid
Knuff,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:49
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Is aanvaard meid
Knuff,
Anita |
fijn anita; k hoop je de 22e te ontmoeten op de hei in ede, oke?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:51
|
|
|
|
| PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
ik heb soms van die momenten dat je denkt: Ik voel me zo verdrietig en ik ben de wanhoop nabij. Dan is het natuurlijk fijn als je een bemoediging krijgt en dat iemand je een compliment geeft.
't is niet altijd even makkelijk De scherpe kanten van 't leven te dragen Probeer vooral het goede te zien En koester mooie dagen
Bron: overgetypt van deze website:
http://www.gedachten-gedichten.nl/sterkte.htm
Het lijkt mij mooi als CM leden die dit zouden willen hier een bemoediging zouden willen plaatsen om andere CM leden op te fleuren
Groeten van Paulus |
Ik vind dit een heel mooi en warm idee van je Paulus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:55
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | fijn anita; k hoop je de 22e te ontmoeten op de hei in ede, oke? |
Op mij kun je rekenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:59
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | hee aniet...kop op hoor...je mag er ook zijn! |
Joepie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:01
|
|
|
|
Moest bij het gedichtje denken aan een eigen gedachtenspinsel dat ik ooit eens aan het papier heb toevertrouwd.
Geen tegenslag die iets vermag. De liefde is toch sterker, zelfs sterker dan het leven!
Dit zijn woorden die ik voor mezelf ooit aan het papier heb toevertrouwd toen ik het enorm zwaar had in mijn leven. Toch voelde ik, ondanks de scheldpartijen die er ook wel waren, heel erg de nabijheid van God. Hoe zwaar we het als mens ook hebben, we mogen weten dat God heel dichtbij ons is. Ja, Hij is zelfs mens geworden voor ons en heeft de dood overwonnen. Grotere liefde bestaat niet...en houd je dwars door allerlei toestanden op de been...elke dag opnieuw!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:06
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Weet ik veel,waarom plaats je geen foto???!!! 
Waar is jou foto Leanne?
Nu zijn we nog niet uit het mysterie,was de aanbieding alleen voor vrouwen?Uit brabant en friesland?  |
Ik denk alleen vrouwen uit Brabant.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:15
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Vandaag kan ik je wel zeggen ik heb een vette baal dag Ben erg boos tot kwaad aan toe als ik hier nou een boksbal stond dan zou ik er graag paar flinken meppen op willen geven om mijn negetieve invloeden en wat allemaal in mijn hoofd spookt op af te willen reageren. [let op je taalgebruik] bah. Och ja ook vind je mij maar een bitch of heel bot kan mij niks schelen ik ben het spuugzat mijn hele leven word achter mijn rug om gerodddeld en tegen mij gescholden en geroepen dat je waardeloos bent dat je niks kan of wat dan ook of het tegenovergestelde ja o daar heb je die schijnheilige weer met haar geloofspraatjes en haar lach alsof men het mij niet gunt ofzo, neej we moeten allemaal strak in het harnas met de gezicht in de plooi er mag zeker niet gelachen geworden en vooral niet teveel over het geloof praten neej we gaan allemaal in verhitte discussie`s en elkaar over en weer de grond in boren en we zijn never nooit met elkaar eens want ik heb gelijk en niet jij waar hebben het in vredesnaam over daar kan ik mij enorm chagie om worden bah. Verder is mijn moeder doodziek en heeft teveel onder de leden en loopt niet zo lekker dat ik graag uit huis wil maar mijn moeder heeft mij nodig want ze trekt het niet meer want alles haar hele lichaam doet zeer ze heeft geen energie meer over haar lichaam is als een oude bejaarde heeft geen vut meer in het lijf. Als familie doen je veel voor mams je kookt, je strijkt, doet de afwas, de was, doet de boodschappen enz en verder heb ik geen werk zit 10 maanden thuis daar word ik zo sjagie van je komt wel tot rust maar ik verveel mij stierlijk je doet af en toe wat vrijwillgers werk maar is niet genoeg.
Mocht jou iets niet aanstaan zeg het dan recht in mijn gezicht of durf je soms niet? Mij als bitch heb ik al veel gehoord of gezien dus kom maar op zeg maar wat je op je hart hebt heb al veel voor mijn kiezen gehad dit kan er ook nog wel toe maar ga je gang... |
Anita, ik vind het heel goed wat jij voor jou mams doet, weet wel dat je daar NOOIT geen spijt van krijgt.
Ik was 17 jaar toen ik mijn opa verzorgde, opa was verlamd, blind en kon niet praten... en weet je, ik geniet er nu nog van ,wat ik allemaal mocht en kon betekenen voor hem. Jammer dat ik dat maar 3 jaar heb kunnen doen, ik heb hem tot het laatste uur tot zijn overlijden mogen verzorgen.
En nogmaals trek het je niet aan wat ze zeggen, gekletst wordt er altijd, jij weet zelf beter toch?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 7 mei 2010, 19:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:22
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | | Waar is jou foto Leanne? |
Ik heb toch foto's?Ik sta dr alleen zelf niet op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:24
|
|
|
|
|
Leugens: We begrijpen ze niet, maar we hebben we even hard nodig als lucht om te ademen. En dat is hun eeuwig geheim.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:26
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | ........ Kun je mij ook helpen?Ik wil niets ruilen en ik zoek niets,ik wil wat weggeven,waar kan dat? |
weggeven kan altijd, maar je hebt kans dat het tienvoudig terug komt !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:30
|
|
|
|
| PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
ik vind het heel jammer. Ik heb sterk de indruk dat sommige CM leden alleen maar discussies aangaan op het CM forum welke uitmonden in ruzie. Wat mij opvalt is dat als sommige CM leden iets posten zoals bijv. een prachtig christelijk lied of gedicht er dan, helaas, weinig tot niet op gereageerd wordt door andere CM leden. Het is zeker niet mijn bedoeling om andere CM leden hiermee te kwetsen. Wederom probeer ik goed uit mijn woorden te komen. Ik hoop dat ik niemand gekwetst heb, want dit is zeker niet mijn bedoeling geweest. Wat ik beoog met dit bericht is om andere CM leden uit te nodigen om ook te reageren op christelijke gedichten en gebeden welke op het CM forum gepost worden.
Groeten van Paulus |
He Paulus,
Meestal lees ik alles wel wat op het forum langskomt, alleen heb ik niet altijd zin om te reageren. Dat heeft dan niets te maken met mensen willen kwesten of zo. juist helemaal niet. Soms is alleen lezen genoeg.
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:31
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | is dat keffertje nog steeds hier,baasje zitop schiphol en kan niet weg ivm verloren tas  |
Eh.... geef 'm valium. Of iets dergelijks. Of een advocaatje met slagroom. Ook erg effectief.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |