Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 16:38
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ....cappuccino en een stukje appeltaart..... ........ |
Daar kan ik nou ook blij van worden...mmm...lekker!!!
Ik WERD....(maar ben het nog steeds) blij dat mijn zoon me uit eten nam...op Valentijnsdag!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 16:39
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Alweer een medaille bij het schaatsen.....Verweij deze keer....!!!!! |
Ik kijk niet maar vind het wel geweldig voor die Nederlanders!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 18:12
|
|
|
Heb net Het Rama document/operatie wederkomst uit. Deze 2 boeken zijn geschreven dor Paul Maier. Schitterende boeken
Ben nu begonnen aan: Pontius Pilatus van dezelfde schrijver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 18:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Kijk dan maar niet uit het raam, dan wordt de dip nog groter
Het is inderdaad stom dat er maar vanuit wordt gegaan dat het alleen zijn prettig is omdat je dan meer tijd hebt voor God en de kerk. Nou omdat ik alleen ben heb ik meer tijd nodig voor het huishouden ed. en heb ook nog een drukke baan. O ja want daar houdt ook niet elke kerk rekening me dat er vrouwen zijn die carrière maken (kun je Paulus ook nog voor misbruiken). |
Tja, daar zeg je me wat Anna, dan zouden we als alleenstaande vrouwen ook niet hoeven werken... da,s een stuk relaxer, maar dan hoor je niemand over Paulus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 18:52
|
|
|
Hee wel come back voor effe, en jaa volg het vaak met een glimlach altijd op facebook en denk dan, leuk ze is gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 19:02
|
|
|
ROADY558 schreef: | Het is oorlog. Een immense oorlog wordt er op dit moment gevoerd. Hele legers trekken tegen elkaar op. Het aantal soldaten is immens. Het aantal slachtoffers ook.
De generaal van het ene kamp, satan, ziet er moe, wrokkig en afgetobd uit. Opgejaagd en angstig probeert hij zijn troepen aan te sturen, wetende dat hij niet veel tijd meer heeft.
De Generaal van het andere kamp, Jezus Christus, Heer der Heerscharen, pakt het totaal anders aan. Gebruikt andere methoden, andere wapens, en geeft Zijn soldaten andere wapens.
De oorlog waarin elke Christen verwikkeld is, wordt gevoerd om jouw en mijn ziel. God geeft ons Zijn Geestelijke wapenrusting, die gevormd wordt naarmate we langer met Hem optrekken. Als ik goed kijk naar de onderdelen van de wapenrusting, dan ontdek ik dat het allemaal middelen zijn, om mijzelf in de liefde van Jezus te bewaren. De plek waar ik vrede en veiligheid ervaar. Je zult ontdekken dat als je wordt aangevallen, en je verliest terrein, dat je je rust en vrede kwijtraakt en bang wordt. Als je wordt aangevallen en je weet die aanval goed te keren, dan word je een beetje sterker, en zijn je wapens weer iets krachtiger geworden.
Probeer daarom ook de onderscheiding van geesten te ontwikkelen, dan ga je zien dat je niet tegen mensen strijdt, maar tegen boze geesten, demonen, machten uit de hel. Dat kunnen kleintjes zijn, zoals roddel, of jaloezie (klein, maar met grote uitwerking), of reuzen, zoals afwijzing, angst of trots.
"De laatste strijd" van Rick Joyner omschrijft op voortreffelijke manier de geestelijke strijd en hoe de wapenrusting hierin gebruikt moet worden.
Gezegende strijd gewenst! |
Een strijd die Jezus al voor ons heeft gewonnen en die we niet alleen hoeven te doen. God gaat met ons mee en welcome back roady
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 20:07
|
|
|
[quote=SHANITA130]@Thomas
Mopperen dat het forum is achteruitgegaan?
Ik vraag mij serieus af, waarom openen diegenen die mopperen dan geen topics en gaan vervolgens discussiëren, ipv te mopperen op diegene die dat nu doen
Veel mensen lazen mee en vonden het boeiend. Er kwamen nogal wat inzichten voorbij die voor veel mensen verhelderend werkten. Als je iets opsteekt of met een ander gezichtspunt wordt geconfronteerd dan je gewend bent, dan wel een verrassend nieuw inzicht krijgt, dan is dat mooi. Veel mensen zijn door het forum heel anders over homoseksualiteit of de doop gaan denken. Velen leerden ook de evangelische beweging met andere ogen te bekijken. En de exegese van veel bijbelteksten en vooral ook het omgaan met wetten en voorschriften leverde veel spraakmakends op. Een bekende vrouw hier als Hannah, die uit een club kwam waar men de Gereformeerde Gemeente aan de lichte kant vond, heeft duidelijk aangegeven dat ze door de discussie het hoe en het waarom van hoe dingen functioneerden in kerken, haar heeft doen snappen waar veel van de ellende in deze groeperingen vandaan komt.
Er wordt daar nogal wat menselijk leed in de naam van God veroorzaakt. Dat komt niet van God maar van wrede kerkelijke interpretaties.
Wat gemeut en geneuzel vind ik niet zo erg, ik gooi er ook wel eens een kwinkslag of een relativerende slotzin tussendoor, maar ik heb het wel als dieptepunt ervaren dat het neuzelen werd voorgesteld als geen ruzie maken, gezellig zijn en: door ons is het forum leuk. Een ernstig meningsverschil is geen ruzie. Je bestrijdt elkaar met argumenten. Dat werkt verhelderend naar beide kanten.
Natuurlijk is dit een datingsite en daarvoor zitten we hier ook. Maar wat gedachten die de hersenen prikkelen en soms zelfs mensen van kerkelijk gegroeide waanideeen afhelpen, kan heel heilzaam zijn.
Persoonlijk hou ik het voor mogelijk dat het goed is dat mensen van een angstgeloof worden afgeholpen en daarmee in het geloof liefde, vergeving en barmhartigheid centraal stellen. Dat is beter dan zondebeleving, samen met de angst voor de hel en verdoemenis, dan wel niet uitverkoren zijn.
Als we op een forum er aan mee werken dat medegelovigen leren zien dat dit meer kerkelijke cultuur dan christendom is, helpen we mensen, als ze daar voor open staan tenminste. Ik ben de evangelische christenen veel meer gaan waarderen en begrijpen. Ik bestrijd alle opvattingen die mensen kwaad doen onder het mom van het christendom. Wat gescheiden vrouwen uit sommige kringen naar het hoofd geslingerd krijgen, is bij de beesten af.
Dat veranderen, bereik je niet met geneuzel en gezelligheid.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 20 februari 2014, 01:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 20:49
|
|
|
Zo is het Petra,
De strijd IS reeds overwonnen, de overwinning IS al behaald, maar wij moeten heelhuids zien aan te komen, daarom vermaant Jezus ons om vooral IN Zijn liefde te blijven, alleen dan kan ik Hem het werk laten doen.
Welk een Abba hebben wij!!
PS Ja ik was weer ff terug, maar de drie dagen zijn ook weer voorbij :) Kon het niet laten om toch ff op een topic te reageren in de hoop dat het bemoedigt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 21:26
|
|
|
MADED321 schreef: | Heb net Het Rama document/operatie wederkomst uit. Deze 2 boeken zijn geschreven dor Paul Maier. Schitterende boeken
Ben nu begonnen aan: Pontius Pilatus van dezelfde schrijver. |
Zijn inderdaad prachtige boeken! Ik begon daarna ook enthousiast met Pontius Pilatus. Maar daar kwam ik niet door. Wel een goed idee om dat boek er weer eens bij te pakken...
Ik wil je niet ontmoedigen hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 21:42
|
|
|
Moedig om mensen in de verdrukking een hart onder de riem te steken en oprecht kritisch te zijn over hoe sommigen - toch overtuigd christen - deze mensen gevoelloos voor het hoofd kunnen stoten. Zo wordt ons allemaal een spiegel voorgehouden. Bewust of onbewust zullen we ons allemaal weleens bezondigen aan een gevoelloze opmerking of blik. Mensen die rouwen of in een heel vervelende situatie terecht zijn gekomen brengen ons ook in verlegenheid. We kijken liever de andere kant op en worden liever niet geconfronteerd met verdriet en wanhoop, met kwetsbaarheid en verlies. Naar hen luisteren maakt ons bang: het kan ons allemaal overkomen. Of juist: "dat overkomt mij nooit, zo dom ben ik niet." Ze op een afstand houden houdt ons in onze 'comfortzone'. Dit forum heeft wel iets veiligs; je kunt rustig lezen en reageren zonder persoonlijk aangesproken te worden; niemand ziet je hier en weet wie je werkelijk bent. Een goed medium dus om van elkaar te leren en elkaar vooruit te helpen.
Intrigerend ook dat Thomas stelt dat vrouwen uit de wat behoudende kringen zich uitgenodigd mogen voelen het initiatief te nemen.
Wat vinden deze vrouwen daarvan? Welke vragen roept die stelling bij je op? Heb je er al ervaring mee? Werkt het ook?
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op zaterdag 15 februari 2014, 22:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 21:57
|
|
|
Zaterdag 15 februari, Johannes 6; 16-21; Vooruit komen.
Zodra Jezus aan boord is, is het schip ook meteen op zijn bestemming. We horen niet eens of de harde wind is gaan liggen en het onstuimige water stil is geworden. Als de discipelen Jezus, die wel heel onverwachts langszij komt, vragen in het schip te komen, zijn ze meteen ook aan land. Dan lossen als het ware alle problemen zich ineens op. Waarom zijn zij ook uitgevaren zonder Jezus? Hadden ze niet op Hem moeten wachten? Of had Hij hun nog gezegd, dat ze alvast weg moesten gaan? Hoe dan ook, zonder Hem aan boord is het een benauwde nacht geworden. Een nacht van eindeloos getob met de wind en het water. Pas als Jezus er is en aan boord komt, schiet het schip vooruit en bereikt meteen het land. Dat is een heel bemoedigend detail. Zonder Jezus aan boord blijft het tobben. Op ons werk en op school. Je schiet niets op. Je bent de hele dag bezig en je doet eigenlijk niets. En vaak sta je er niet eens bij stil, dat Hij niet aan boord is. Maar dan opeens komt Hij langszij en meldt zich in ons leven. Op welke manier dan ook. Kom aan boord, zeggen de discipelen! En dan zijn ze ook meteen bij hun doel. Wie Hem in zijn schip opneemt heeft het getob achter zich. Er komt weer vaart in. Het land is dichtbij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 21:59
|
|
|
Ik ben een planteneter, net als jij - Boele Ytsma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 22:36
|
|
|
Heel ouderwets, heerlijk ontspannen voor het slapengaan: Ave Eva, de Landell
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 22:58
|
|
|
ach geneuzel etc... nu is het forum toch weer heel leuk? daar gaat het om
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 23:33
|
|
|
PETRA373 schreef: | ach geneuzel etc... nu is het forum toch weer heel leuk? daar gaat het om  |
Ik vind het forum nu wel meer ontspannen, maar ook minder diepgaand. Daar doet het aantal proefleden ivm de valentijnsactie niets aan af, oftewel, zij voegen niet veel toe. Behalve dat het grappig is om opeens zoveel bekende namen te zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 00:28
|
|
|

Ik bleef maar kijken naar dit plaatje, zo mooi!! Dat kan alleen een Schepper zo gemaakt hebben, een diertje wat zo in slaapt valt......de klauwtjes om de rand van het kommetje, alsof hij het kommetje niet wil loslaten, maar ook niet mee kan nemen en er ook niet uit kan eten.... wat is de natuur toch mooi!!!!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 16 februari 2014, 11:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 00:52
|
|
|
Dat ik gewoon opnieuw...weer wegga hier...Iedereen het goede toegewenst...
Leuk dat ik eigenlijk...dankzij een foutje van CM...hier weer was...
Ik lees mee...
Groet van Ineke..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 08:09
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Intrigerend ook dat Thomas stelt dat vrouwen uit de wat behoudende kringen zich uitgenodigd mogen voelen het initiatief te nemen.
Wat vinden deze vrouwen daarvan? Welke vragen roept die stelling bij je op? Heb je er al ervaring mee? Werkt het ook? |
Er was ooit een topic: ``Vrouwen het initiatief nemen?``. Er zit nu een slotje op, maar op verzoek kan dit topic vast wel weer geopend worden.
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3552
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 16 februari 2014, 08:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELINE392
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 09:52
|
|
|
MARA540 schreef: | Hier heb ik nou echt moeite mee. Ik ga niet allemaal opsommen wat mij of anderen is overkomen. Ik zie het nut er niet van in dat ik of wie dan ook er beter van zou worden. Ik beken dat ik kritischer ben gaan kijken naar alles.
Mensen kunnen soms diep gebukt gaan onder zware lasten. Die lasten kan je bij God brengen. Maar wat als God weigert die lasten van je over te nemen. Hoe geloofwaardig is de Bijbel dan nog?
Spreekt God zichzelf dan niet tegen?
Men zegt vaak:Als jou dat is overkomen, je had er zelf veel aan kunnen doen. Maar wat als je kind bent. Je gaat er van uit dat volwassen betrouwbaar zijn. Helaas is niet ieder ouder betrouwbaar.
Waar is God dan als iemand iets vreselijks overkomt? Is dat allemaal ten goede voor later?
Een mens kan soms zwaar gebukt gaan onder dingen die in de vroege jeugd gebeurt zijn. Het kan een mens achtervolgen. Was het allemaal te voorkomen geweest?
Ja zeg ik, als God naar het kind had geluisterd dan had de mens heden ten dagen geen jeugdtrauma.
Kan God mensen hier mee helpen? Ja zeg ik. Maar doet God het ook? Nee zeg ik. God helpt niet iedereen.
Het is zeer moeilijk om in zulke dingen God te doorgronden.
Was het Gods wil dat er mensen/kinderen rondlopen met een trauma?
Wat heeft de mens geleerd van het verleden? Kan ik nog niet echt een antwoord op geven.
Had men het kunnen voorkomen Nee, het overkwam hun.
Kunnen ze leven met dit trauma? De een wel en de ander niet. |
Het kwaad komt niet van God. Het kwaad is in deze gebroken wereld. God wíl geen pijn, verdriet en onrecht. Wij hebben de opdracht voor deze wereld, en een ieder daarin, goed te zorgen. Daar bakken we niet veel van, maar met Zijn hulp en de genade van Christus zijn we op weg.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 17 februari 2014, 16:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 10:53
|
|
|
hier gewoon (goed gevulde) groentesoep met stokbrood, zoals op elke zondag dat ik moet werken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 10:58
|
|
|
Het filmpje blijft leuk, juist door de herkenning. Ik begrijp het balletje wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELINE392
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 12:22
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Het filmpje blijft leuk, juist door de herkenning. Ik begrijp het balletje wel. |
[i]
Héél erg leuk filmpje...haha!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 12:29
|
|
|
Oeps
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 16 februari 2014, 12:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 12:33
|
|
|
ANTA961 schreef: | Zijn inderdaad prachtige boeken! Ik begon daarna ook enthousiast met Pontius Pilatus. Maar daar kwam ik niet door. Wel een goed idee om dat boek er weer eens bij te pakken...
Ik wil je niet ontmoedigen hoor... |
Mij ontmoedig je hier niet mee, ik ben al halverwege en vind het reuze interessant te lezen naar de mogelijke oorzaken waardoor Pilatus gekomen is tot het bevestigen van het doodvonnis van een onschuldige.Ik besef heel goed dat God dit zo heeft gestuurd en dat het boek een gedachtegang van de schrijver aangeeft, maar het is heel goed mogelijk dat de schrijver er niet ver naast zit met zijn beschrijving.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 12:46
|
|
|
Wat zou jij doen, als je hier iemand tegenkomt, en diegene heeft op zijn/haar profiel ingevuld vrijgezel te zijn, maar jij kent hem/haar en zijn/haar vrouw/man, en weet zeker dat diegene iig nóg niet vrijgezel is??
Ben je je broeders/zusters hoeder? En wie check je als eerste? betreffende man/vrouw, of diens echtgenoot/echtgenote? En welke "beschermplicht" heb je naar mede-CM-ers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 12:55
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat zou jij doen, als je hier iemand tegenkomt, en diegene heeft op zijn/haar profiel ingevuld vrijgezel te zijn, maar jij kent hem/haar en zijn/haar vrouw/man, en weet zeker dat diegene iig nóg niet vrijgezel is??
Ben je je broeders/zusters hoeder? En wie check je als eerste? betreffende man/vrouw, of diens echtgenoot/echtgenote? En welke "beschermplicht" heb je naar mede-CM-ers? |
Haha, wat een bak, lol!
Ach, ik zou niets doen, of wel, hangt er van af... wat mij betreft zijn er op datingsites zoveel mannen die er een potje van maken, kan dat er ook nog wel bij.
Ja, dat ik nu net een nette man tref, ja, mzzl.
Ik zeg ook soms, 'kijk eens , ga eens na wie ken je nog van je jeugd'? Mijnes kon ik namelijk nog van me jeugd, 20 jaar niet gezien, dan heb je toch al een voorsprong. Omdat je hem namelijk ook kon toen ie jong was en andersom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 12:57
|
|
|
Wat is er mooier dan in een dienst van schrift en tafel –zittend in de warmte van het zonlicht, dat door de glas-in-lood ramen, naar binnen valt, te zingen:
http://www.youtube.com/watch?v=Ch8UYmJu0vI
(de beste opname die ik kon vinden, maar het gaat mij nu meer om de tekst)
Zo vriendelijk en veilig als het licht (Nieuwe Liedboek no. 221) Tekst: Huub Oosterhuis / Melodie: Bernhard Huijbers
1 Zo vriendelijk en veilig als het licht zoals een mantel om mij heengeslagen zo is mijn God, ik zoek zijn aangezicht, ik roep zijn naam, bestorm Hem met mijn vragen, dat Hij mij maakt, dat Hij mijn wezen richt. Wil mij behoeden en op handen dragen.
2 Want waar ben ik, als Gij niet wijd en zijd waakt over mij en over al mijn gangen. Wie zou ik worden, waart Gij niet bereid om, als ik val, mij telkens op te vangen. Ik leef niet echt, als Gij niet met mij zijt. Ik moet in lief en leed naar U verlangen.
3 Spreek Gij het woord, dat mij vertroosting geeft, dat mij bevrijdt en opneemt in uw vrede. Ontsteek die vreugde die geen einde heeft, wil alle liefde aan uw mens besteden. Wees Gij vandaag mijn brood, zowaar Gij leeft - Gij zijt toch zelf de ziel van mijn gebeden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 13:09
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat zou jij doen, als je hier iemand tegenkomt, en diegene heeft op zijn/haar profiel ingevuld vrijgezel te zijn, maar jij kent hem/haar en zijn/haar vrouw/man, en weet zeker dat diegene iig nóg niet vrijgezel is??
Ben je je broeders/zusters hoeder? En wie check je als eerste? betreffende man/vrouw, of diens echtgenoot/echtgenote? En welke "beschermplicht" heb je naar mede-CM-ers? |
Wat een vervelend dilemma. Je voelt je niet goed als je welke actie dan ook onderneemt, je voelt je net zo ongelukkig als je niets zegt. Persoonlijk denk ik dat het een zaak van de betrokkenen is en dat je niets hoeft te doen. Je vormt je een mening die je niet persé hoeft te ventileren. Wat ik zou overwegen is de persoon op de site aanspreken en te vragen of zij als stel uit elkaar gaan, ik zou zeggen dat ik dat niet wist en er een beetje van schrik. Verder zou ik niet oordelen, niets is altijd wat het lijkt. Hou het open en bij jezelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 13:13
|
|
|
Nog niet vrijgezel zeg je dus de scheiding loopt al wel?Dan vind ik het geen probleem,een scheiding kan jaren duren. Is de persoon in kwestie nog gewoon gelukkig getrouwd/samenwonend dan zou ik er zeker iets van zeggen of uitleg vragen. Je hebt malloten op CM die getrouwd zijn maar willen weten of ze nog goed in de markt liggen en daten,met alle pleziertjes er bij.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 16 februari 2014, 13:22
|
|
|
Ik vind Paulus een man met een nuchtere kijk op het leven,hij is een van de weinigen in de Bijbel die beseft dat mensen soms denken met hun hart en dat seks een deel van het leven is. Hij noemt dat branden van begeerte en hij vindt het beter er aan toe te geven (weliswaar door te trouwen) dan er gefrustreerd door te leven.
Ik vind het een vaderfiguur die weet dat de keuzes van mensen niet altijd in de lijn van hun geloof ligt maar ze probeert te leiden naar een goede oplossing.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|