| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:16
|
|
|
|
[quote=MARIO216]
Via een navel-gator
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:22
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Concurrentie met Imre....
zie foto
GrZing! |
Schitterend! Ik viel bij uit mijn zetel van het lachen!
Ik vroeg me wel af: is dit jouw uitzicht als je 's morgens uit het raam kijkt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:23
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Das voor de kinderen van groep 1 t/m 4...ze lopen een kortere route dan de grote vierdaagse...(ongeveer 4/5 km. per avond) Meer dan genoeg overigens, de kleine man was helemaal versleten en ligt al lekker te  |
Dan kun jij ook gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:24
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Is goed Hanna, Welke met rozijnen of zonder rozijnen?
Liefs, |
Als ik even brutaal mag zijn Anita...met rozijnen graag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:30
|
|
|
|
Ik ben verlost...en zit heerlijk in mn vel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIK120
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:33
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Schitterend! Ik viel bij uit mijn zetel van het lachen!
Ik vroeg me wel af: is dit jouw uitzicht als je 's morgens uit het raam kijkt?  |
Jaja... Ollie komt iedere morgen een plakje ontbijtkoek halen.
Je weet nooit wat je op de Veluwe tegenkomt hé
Grzing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:52
|
|
|
|

Wie heeft een mooi bewegend plaatje van de smulsmurf?
Thomas, die wel weer eens wil smurfen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 18 mei 2010, 19:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:01
|
|
|
|
Verlost zijn is niet altijd lekker in je vel zitten. Kijk maar eens naar de dingen die Jezus zegt in Openbaring, nl....dat t niet makkelijk is, maar dat t allemaal beter wordt en er totaal geen ellende, pijn, honger en dorst zal zijn.
Openbaring 7:13 Een van de oudsten sprak mij aan: ‘Wie zijn dat daar in het wit, en waar komen ze vandaan?’ 14 Ik antwoordde: ‘U weet het zelf, heer.’ Hij zei tegen me: ‘Dat zijn degenen die uit de grote verschrikkingen gekomen zijn. Ze hebben hun kleren witgewassen met het bloed van het lam. 15 Daarom staan ze voor Gods troon en zijn ze dag en nacht in zijn tempel om hem te vereren. En hij die op de troon zit zal bij hen wonen. 16 Dan zullen ze geen honger meer lijden en geen dorst, de zon zal hen niet meer steken, de hitte hen niet bevangen. 17 Want het lam midden voor de troon zal hen hoeden, hen naar de waterbronnen van het leven brengen. En God zal alle tranen uit hun ogen wissen.’
Openbaring 21:1 Ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Want de eerste hemel en de eerste aarde zijn voorbij, en de zee is er niet meer. 2 Toen zag ik de heilige stad, het nieuwe Jeruzalem, uit de hemel neerdalen, bij God vandaan. Ze was als een bruid die zich mooi heeft gemaakt voor haar man en hem opwacht. 3 Ik hoorde een luide stem vanaf de troon, die uitriep: ‘Gods woonplaats is onder de mensen, hij zal bij hen wonen. Zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal als hun God bij hen zijn. 4 Hij zal alle tranen uit hun ogen wissen. Er zal geen dood meer zijn, geen rouw, geen jammerklacht, geen pijn, want wat er eerst was is voorbij.’ 5 Hij die op de troon zat zei: ‘Alles maak ik nieuw!’ – Ik hoorde zeggen: ‘Schrijf het op, want wat hier wordt gezegd is betrouwbaar en waar.’ – 6 Toen zei hij tegen mij: ‘Het is voltrokken! Ik ben de alfa en de omega, het begin en het einde. Wie dorst heeft geef ik vrij te drinken uit de bron met water dat leven geeft. 7 Wie overwint komen al deze dingen toe. Ik zal zijn God zijn en hij zal mijn kind zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:05
|
|
|
|
| MARIANNE866 schreef: | weet je wat mooi is van je tekst, ik heb an de lijve ondervonden dat het waar is, sterker nog Hij draagt je daar waar je het moeilijk hebt en zelf even niet meer kunt en dat is echt een geweldige ervaring,
en dan is het mooi hier zulke bemoedigende teksten te lezen zodat je even weer weet: oh ja, Hij is er houdt van mij en ziet naar me om...
dank je
Marianne |
Geniet en wees altijd dankbaar als je t ervaart
Bid en vraag als je t even niet voelt
God zoekt onze liefde en wil onze vader zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:11
|
|
|
|
Vandaag de uitslag gekregen van het onderzoek. Ik zal jullie alle latijnse benamingen maar besparen. Het kwam hier op neer dat er bij jonge honden wel eens bultjes verschiijnen en na een poosje verdwijnen ze weer. Niets bijzonders dus. Dit bultje had de grote van mijn duimnagel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:14
|
|
|
|
Olifanten op de veluwe? Staat mij wel iets bij een poema of iets dergelijks.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:19
|
|
|
|
Het weer voor 22 mei:

18
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 18 mei 2010, 20:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:22
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | muziek moet je begrijpen, of leren begrijpen.....toch? de meeste muziekanten spelen redelijk zuiver, al speelt de ene de zware baspartij, en de ander in tocata of alegro.... en een enkele keer een misgreep kan ook geen kwaad denk ik..... gewoon doorspelen, en de valse noot negeren wat mij betreft......... maar goed; de dirigent zegt dat over het geheel wat zuiverder mag; dat is denk ik ook zijn rol in het geheel. |
wat mooi gezegd HANNAH
Nu ben ik niet zo muzikaal aangelegd maar ik luister er wel graag naar. Vroeger kreeg ik tijdens de muziekles op school meestal de triangel om daar zo af en toe eens op te slaan, meestal was ik dan nog veel te laat en uit de maat maar ik zorgde er wel voor dat ik hem goed vasthield en daar was de leraar al heel blij mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:23
|
|
|
|
Mooi hoe God soms anderen gebruikt om mij de ogen weer even te openen en weer moed te geven en mij terug te brengen naar de oorsprong..... Zijn enorme liefde ...ook voor mij..
dank je...en dank God
Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:25
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | muziek moet je begrijpen, of leren begrijpen.....toch? de meeste muziekanten spelen redelijk zuiver, al speelt de ene de zware baspartij, en de ander in tocata of alegro.... en een enkele keer een misgreep kan ook geen kwaad denk ik..... gewoon doorspelen, en de valse noot negeren wat mij betreft......... maar goed; de dirigent zegt dat over het geheel wat zuiverder mag; dat is denk ik ook zijn rol in het geheel. |
Punt 1:Je hebt gelijk maar! er zijn gisteravond persoonlijke woorden gezegd die absoluut niet hoefden en daar hadden we best wat van kunnen zeggen(tegen elkaar). Punt 2:het is Chris zijn site,we zijn slechts "op visite" Punt 3: nee ik ben niet altijd zo braaf in de chatbox,ik weet het
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het weer voor 22 mei:
[ |
Waarom kom jij niet Maris?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:28
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Punt 1:Je hebt gelijk maar! er zijn gisteravond persoonlijke woorden gezegd die absoluut niet hoefden en daar hadden we best wat van kunnen zeggen(tegen elkaar). Punt 2:het is Chris zijn site,we zijn slechts "op visite" Punt 3: nee ik ben niet altijd zo braaf in de chatbox,ik weet het  |
- Jammer dat dit inderdaad niet gebeurd is. Want ja, dat is wel van belang als er dingen gezegd worden die niet kunnen.
- Op visite zijn we niet helemaal. We huren eerder ruimte, waar we wel zelf verantwoordelijk voor zijn en waar Chris wel iets over te zeggen heeft.
- tja

|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:30
|
|
|
|
| JEROP467 schreef: | Ik werk in Woerden en ken het via een collega en iemand uit de kerk, loop er regelmatig langs echt alles is gratis en het is mooi om te doen.
God is goed |
Ik ga gauw naar Woerden verhuizen  Grapje
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 18 mei 2010, 20:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOY050
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:34
|
|
|
|
|
Het wordt waarschijnlijk bij Chatuliem maar ook dat kan veranderen net als het weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:34
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | - Jammer dat dit inderdaad niet gebeurd is. Want ja, dat is wel van belang als er dingen gezegd worden die niet kunnen.
- Op visite zijn we niet helemaal. We huren eerder ruimte, waar we wel zelf verantwoordelijk voor zijn en waar Chris wel iets over te zeggen heeft.
- tja

|
Misschien willen sommigen wat stoer overkomen en gaan dan platte praat verkopen, maar is het geen schreeuw om hulp/aandacht? Zodat er dan eindelijk een serieus gesprek plaats vindt? Eindelijk worden deze mensen dan eens gehoord
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 18 mei 2010, 20:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:36
|
|
|
|
| JOY050 schreef: | | Het wordt waarschijnlijk bij Chatuliem maar ook dat kan veranderen net als het weer. |
Is die verhuisd dan naar Stadskanaal?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:38
|
|
|
|
Als jij zegt....zegt God...
Als jij zegt..."er is niemand die echt van me houdt" Zegt God tegen jou "IK hou van jou" (joh 3:16 &joh.13:14)
Als jij zegt "het is onmogelijk.." Zegt God tegen jou "alles is mogelijk" (lukas 18:27)
Als jij zegt "IK kan het niet.." Zegt God tegen jou "Ik vermag alle dingen in Hem die mij kracht geeft" (fil.4:13)
Als jij zegt.."Ik weet niet hoe ik verder moet gaan.." zegt God tegen jou.."Ik geef inzicht en wijs je de weg die je moet gaan" (psalm 32:8)
En verder zegt God.."mijn geliefde dochter,mijn koningskind. als je al het andere wilt weten weten wat ik tegen je te zeggen heb: lees de bijbel!!!! (2 Tim.3:15-17)
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op dinsdag 18 mei 2010, 20:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:42
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Misschien willen sommigen wat stoer overkomen en gaan dan platte praat verkopen, maar is het geen schreeuw om hulp/aandacht? Zodat er dan eindelijk een serieus gesprek plaats vindt? Eindelijk worden deze mensen dan eens gehoord  |
Je kunt ook gewoon serieuze onderwerpen bespreken in de chat, zoals hiervoor al door meerderen is aangegeven. Er wordt veel besproken op allerlei terreinen. Dus gewoon je onderwerp inbrengen en er komt wel een gesprek. Het lijkt me niet handig om dan te gaan zieken/provoceren om het onderwerp maar te wijzigen...zal averechts werken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:42
|
|
|
|
Dinsdag 18 mei:
NIEUWE LEVENSKRACHT!
Zie op MIJ en wees verlost, alle einden der aarde, de verlossing was er niet wegens verdienste, want de belofte gold voor allen, die opzagen. Het zien ligt beslist binnen ieders bereik, èèn blik is voldoende, de verlossing volgt. Zie op en je bent verlost van wanhoop, zie op en je bent bevrijd van zorgen, zie op en je bent verlost van bezorgdheden, zie op en een vrede vervult je, die alle verstand te boven gaat - een nieuwe levenskracht, een waarlijk wonderbare vreugde. Zie op en blijf zien, twijfel vliedt, vreugde heerst en hoop overwint. Leven, eeuwig leven, is je deel, eeuwig leven, dat nieuwe levenskracht geeft en vernieuwt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:44
|
|
|
|
Mag ik vragen wat een BBQ betekent ??? Met een vriendelijke groet van mij. martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:57
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Stel dat we allemaal verlost zijn en ook nog lekker in ons vel zitten. Waar moeten we dan nog naar verlangen?  |
Er blijft genoeg te verlangen!!!tenslotte zit een mens niet altijd lekker in zijn vel,we maken van alles mee zowel leuke als niet leuke dingen.en moeten we regelmatig keuzes maken tussen goed en niet goed..
we leven in de eindtijd er kan dus nog van alles op ons pas komen waarin we als christen een keus moeten maken.
gelukkig hebben we het vooruitzicht dat straks als Jezus terug komt er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde zal zijn en dat wij daar samen met Hem mogen wonen.
ik kijk daar met verlangen naar uit!!!
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op dinsdag 18 mei 2010, 20:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 21:00
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Waarom kom jij niet Maris? |
Ach het heeft zo zijn redenen. Niet waardig om het hier neer te zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 21:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Lieve mensen,
Ik probeer mijn verzameling boekenweek boekjes compleet te krijgen, wie heeft er toevallig nog een boekenweekgeschenk liggen en doet er niets mee? Ik ruil het graag voor een fles wijn, bosje bloemen of zoiets!
Willemijn |
'k Heb hier nog liggen:de brug van Geert Mak.. en vast nog wel meer.. heb je titels?
|
|
| Naar boven |
|
|