| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:32
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | profielfoto juffrouw tok:
 |
gewoon plaatjes kijken lielie; ziehier uw blauwe parasol!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:33
|
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt)
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de heren met aanmelden??
.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:35
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Mijn leven, mijn ketting Stenen, naast elkaar geregen, de stenen glimmen, zijn dof, hebben scherpe randjes of zijn glad. het is mijn leven gevat in een rij die nog niet af is
ik draag 'm elke dag het hoort bij mij, het ís mij, het is mijn kostbaarste bezit.
ooit glipte de ketting uit mijn handen en één van de mooiste stenen brak als versteend stond ik daar, mijn leven liep niet meer door
onder een dikke laag stof heb ik de ketting later weer opgepakt die ene steen, de breuk in mijn leven heb ik geprobeerd te lijmen. nu draag ik de ketting weer, met de beschadigde steen!
steeds als ik die ene steen zag voelde ik het verdriet het verdriet van de breuk, de onzekerheid of ik 'm ooit weer zonder verdriet naar het verleden door mijn handen kon laten glijden..
mijn ketting is weer te dragen met gelijmde breuken met een vredig gevoel kan ik de stenen door mijn handen laten gaan God is goed!
Marieke |
Je zegt heel veel. Maar weet dat jezelf ook een levende steen bent, die gevormd wordt door God zodat je past in de Tempel van de Heer.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op vrijdag 28 mei 2010, 18:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:36
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Han! 
Waarom heb je em nou weggejaagd?  |
ik mot geen prins.....
ik ken trouwens nog een leuk liedje; mama ik wil.......ik wil...........ik wil een ehhh.........
http://www.youtube.com/watch?v=os2HXbZZU8Y
ken je dat? hihi........sorry, k wordt een beetje melig van dat prinselijke gedoe!! en iedereen maar denken dat ik volwassen ben!! (behalve een zusje van me dat dit topic meeleest)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 28 mei 2010, 18:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:40
|
|
|
|
Ik lees veel reacties in de trant van: het maakt toch niet uit want levenservaring en EQ blablabla.... Je mag van mij bagatelliseren tot je een ons weegt, maar daarmee vlak je dit probleem niet uit. Want jij mag het dan geen probleem vinden, als de ander in de relatie dat nou toevallig wel een probleem vind, heb je er wel mee te maken.
Ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken om met een vrouw te leven die zo dom is als het achtereind van een varken. Maar ook niet met een vrouw die bijvoorbeeld kernfysicus is....
Want geef toe, iedereen wil op of rond het eigen niveau communiceren met partner en bijvoorbeeld ook vrienden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:42
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | gewoon plaatjes kijken lielie; ziehier uw blauwe parasol!! |
hmm, dat is niet eerlijk!! Ik had toch van je verwacht dat je het had onthouden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:45
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Je moet je gewoon niet in de maling laten nemen met dat geneuzel over eindeloos mailen. Ik ben daar ook nooit ingetrapt, gewoon als n speer afspraak regelen, live ontmoeten ( desnoods in restaurant ) Is het nix, dan zij het zo, op naar de volgende. Scheelt n hoop gedoe en je hoeft niet jezelf prive bloot te geven aan iemand waar het toch niet mee opschiet. |
Pieter, bent weer heerlijk bezig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:47
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het is zo jammer dat dit gedicht ontsierd wordt door een vervelende schrijffout. poze is nl. pose...... |
sorry...zal m corrigeren bedankt
ach....zelfs ik maak wel eens een vaudje ...hahhaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:48
|
|
|
|
|
Een knuf voor Pieter649, omdat hij er weer is het de set weer compleet maakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:51
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Je weet niet hoe vaak het gebeurt, dat ik me door de schrijffouten heen moet werken hier. Vooral het vreselijke gebruik van d en t aan het einde van een werkwoord. In sommige gevallen denk ik dat de kinderen beter NL schrijven dan de ouders hier. En ja, met dit mooie gedicht kan het echt storend werken.... |
over het algemeen doe ik het toch wel zonder fouten...meester?? Ik word nu erg onzeker van je. Dacht dat ik de taal redelijk onder de knie had.
en beste chat.... ik begrijp ook wel dat je die fouten ziet van anderen, ik zie ze ook wel, maar ieder mens, handelt naar zijn kunnen, sommigen doen het met taal iets minder. Maar de inhoud van het geschrevene is volgens mij altijd het zelfde als je over die dingen heen leest.
En verder....kids kunnen tegenwoordig alleen nog maar msn taal...dat is pas 1 groot foutje...zeg je er wat van ...dan krijg ik steevast het antwoord...je begrijpt toch wat er staat???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik mot geen prins..... ik ken trouwens nog een leuk liedje; mama ik wil....... ken je dat? hihi........sorry, k wordt een beetje melig van dat prinselijke gedoe!! en iedereen maar denken dat ik volwassen ben!! |
Nemen we volgende keer voor jou wel een paar kikkers mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:55
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Jonathan, prachtig gedicht! |
Tjonge jonge....even op mijn hyves kijken of al mijn ECHTE vrienden....sorry voor degene die het gedicht wel mooi vonden.... zich ook aan de taalfout hadden gestoord.
en natuurlijk op OuderAlleen kijken en op FunkyFish, want daar staat het gedicht ook...MET fout
Niet gedacht dat een gedicht zoveel reacties zou opwerpen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:59
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nemen we volgende keer voor jou wel een paar kikkers mee  |
ik wil ........liever ehhh....geen kikkers, maar ehhhhh............
of ken ik nou mn leven lang......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:00
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Tjonge jonge....even op mijn hyves kijken of al mijn ECHTE vrienden....sorry voor degene die het gedicht wel mooi vonden.... zich ook aan de taalfout hadden gestoord.
en natuurlijk op OuderAlleen kijken en op FunkyFish, want daar staat het gedicht ook...MET fout
Niet gedacht dat een gedicht zoveel reacties zou opwerpen... |
Haha, ach blijkbaar is het het waard Jonathan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICO498
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:01
|
|
|
|
| Quote: | | stel vragen en vraag ook of de ander of zij vragen aan jou wil stellen. |
Is dat niet raar dan? k vindt het moeilijk om vragen te stellen, lees: de ander te kwetsen. k kan nogal direct zijn wat niet altijd goed uitpakt terwijl het beslist niet negatief bedoelt is.
nico
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:01
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik wil ........liever ehhh....geen kikkers, maar ehhhhh............
of ken ik nou mn leven lang......  |
Gewoon blijven wachten...op een echte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:03
|
|
|
|
| NICO498 schreef: | Is dat niet raar dan? k vindt het moeilijk om vragen te stellen, lees: de ander te kwetsen. k kan nogal direct zijn wat niet altijd goed uitpakt terwijl het beslist niet negatief bedoelt is.
nico |
Je moet het natuurlijk wel weten te doseren... Meteen in het tweede mailtje vragen wat voor standjes ze lekker vind valt over het algemeen niet zo goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:09
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Mary, en andere jarigen
Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.
een leuk plaatje lukt ff niet sorry komt nog wel |
Lieve allemaal.
Heel erg bedankt voor al jullie felicitaties in verband met mijn verjaardag!!!
Groetjes Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:12
|
|
|
|
| NICO498 schreef: | hey people's
de reden om mij hier aan te melden was dat ik op zoek ben naar een lieve vrouw. wat me dan in heel veel profielen opvalt is dat er heel vaak staat: eerst maar mailen de dan zien we wel..
maar wat is de: we zien wel? | We zien wel... ...of we elkaar ooit in het echt ontmoeten; ...of we contact houden met elkaar; ...of we elkaar op een gegeven moment toevoegen op msn; ...of...
Dit betekent niet dat mensen liever niet 'face-to-face' zouden willen praten met anderen, maar er zijn mensen die daarin wel voorzichtiger zijn geworden en zich beter voelen bij het digitale contact, zeker gedurende de aftastende fase van een contact.
Waar jij aangeeft je beter te kunnen uiten via het 'face to face'-contact, zijn er ook mensen die zich wat beter met schrift kunnen uiten, bijvoorbeeld via msn/mail. Dit zegt overigens niets over al dan niet ouderwets zijn Het zegt wel iets over je voorkeur voor het uiten van bepaalde zaken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGHTBOY799
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:18
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Kortom, het mailen heeft een functie: elkaar leren kennen (in zover dat mogelijk is via de mail, maar het kan aardig) en vooral: elkaar leren vertrouwen. Want stel: je geeft je vertrouwen te snel weg aan een ander, dan heb je als vrouw (en ook als man) een ernstig probleem. Al is het alleen maar in het roddelcircuit hier op CM, dat helaas ook bestaat.
Kortom, probeer een beetje open te zijn via de mail. Vooral om iemands vertrouwen te winnen en niet om eindeloos te blijven mailen. Maar het eerste contact per mail is belangrijk. Je kunt ook gaan chatten hier, dan krijgen mensen (en vrouwen) ook een indruk van jou.
| Klinkt een beetje als ontzettend veel werk voor de 1e date. Die dan ook nog eens heftig kan tegenvallen, want digitaal is wel leuk allemaal, maar je maakt iemand zijn/haar trekjes niet mee, en digitaal hebben mensen doorgaands meer tijd om woorden te kiezen...
| TESSYBEAR731 schreef: | Je moet het natuurlijk wel weten te doseren... Meteen in het tweede mailtje vragen wat voor standjes ze lekker vind valt over het algemeen niet zo goed  | Verdikkie, en ik maar denken dat dat heel normaal was...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:20
|
|
|
|
| BRIGHTBOY799 schreef: | | Verdikkie, en ik maar denken dat dat heel normaal was... |
Jah...jij en vele anderen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 28 mei 2010, 19:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:23
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dan zul je merken dat de boodschap van Jezus een boodschap van bekering is met als bezegeling de doop. Per slot van rekening werd aan Nicodemus, een gelovig man, als eerste verteld dat hij wedergeboren moest worden. Deze wedergeboorte is wegvertheologiseerd (wat een woord he). Het is echter een daadwerkelijk, tastbaar gebeuren, niet alleen een geestelijk gebeuren. | Laat dit nu gewoon zijn wat ook vanuit de verbondstheologie 100% te beamen is, Chatuliem, zoals door meerderen hier op Cm de afgelopen tijd dus al is aangegeven. En dat wordt niet enkel theologisch zo gezien, maar ook werkelijk beleefd door velen. Jammer dat je dan de verbondsleer direct blijft afschilderen als enkel een theologisch stuk. Want het is werkelijk veel meer! Zolang je deze gedachten van anderen niet wilt accepteren, zal het inderdaad een herhaling van zetten blijven als jij steeds meent te moeten meedelen dat verbondstheologie onbijbels is en ook nog eens enkel een theologisch leerstuk. Mensen die anders denken dan jou zijn niet meteen enkel theoretisch bezig...dat zijn ook mensen die vanuit God proberen te leven, net als jij!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 28 mei 2010, 19:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGHTBOY799
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:25
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | En vooral wel adem blijven halen  | Sowieso vrij nuttig, of je haar nou spreekt of niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:29
|
|
|
|
@Susannah
Ik vond het wel grappig om elders op het forum een reactie van jou te lezen (topic vergeving meen ik) waarin je min of meer hetzelfde aangeeft als wat ik hier al probeerde te zeggen. Zo blijkt maar weer hoe het gebruik van andere woorden en het lezen vanuit een bepaald eigen gevoel soms verwarring teweeg kan brengen die niet nodig is.
| SUSANNAH475 schreef: | Ik vermoed dat je walging mag hebben van de daden van die persoon... maar denk wel dat het belangrijk is de persoon erachter te zien, hoe moeilijk dat soms ook is. Dat hoeft niet van de een op de andere dag, maar dat leer je denk ik in de tijd om het een plek te kunnen geven, maar die plek hoeft volgens mij niet in je hart te zitten... ik bedoel meer een plek van ik ga verder... Dat wil volgens mij niet zeggen dat je daar dan nog kontakt mee moet hebben, maar dat kan betekenen dat je verder gaat met je leven, zonder wrokgevoelens naar die persoon toe, mijns inziens is dat juist ook goed voor jezelf... En ik denk dat iedere situatie weer verschillend is en je de ene niet met de ander kan vergelijken. Het belangrijkste van alles is misschien wel het naar God toe te brengen en Hem te vertellen wat het met je doet en wat je moeilijk vindt... Ik heb daardoor de kracht ontvangen het van me af te kunnen zetten en door te kunnen gaan, zonder die schuldgevoelens die ik altijd had, door wat anderen ervan vonden en tegen me zeiden. Dat geeft bevrijding denk ik, juist ook voor jezelf. |
Dit kan ik dus enkel beamen, want het is wat ik ook aan jou probeerde duidelijk te maken over je ouders...en waarvan ik ook al ontdekt had dat je hier al wel een weg in gevonden hebt! 
Zo heb ik ook (want ja, wat je schrijft is zeer herkenbaar) de weg mogen vinden in het omgaan met bepaalde gebeurtenissen en daarbij betrokkenen, net als jij...dankzij God!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 28 mei 2010, 19:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:35
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | MARIEKE897 SCHREEF:
Dan zijn we samen bescheiden, marieke  |
stiekum had ik niet anders verwacht Tess!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:37
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Laat dit nu gewoon zijn wat ook vanuit de verbondstheologie 100% te beamen is, Chatuliem, zoals door meerderen hier op Cm de afgelopen tijd dus al is aangegeven. En dat wordt niet enkel theologisch zo gezien, maar ook werkelijk beleefd door velen. Jammer dat je dan de verbondsleer direct blijft afschilderen als enkel een theologisch stuk. Want het is werkelijk veel meer! Zolang je deze gedachten van anderen niet wilt accepteren, zal het inderdaad een herhaling van zetten blijven als jij steeds meent te moeten meedelen dat verbondstheologie onbijbels is en ook nog eens enkel een theologisch leerstuk. Mensen die anders denken dan jou zijn niet meteen enkel theoretisch bezig...dat zijn ook mensen die vanuit God proberen te leven, net als jij! |
Amen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:37
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Gewoon blijven wachten...op een echte  |
1 2 3 4 komt er nog wat van...........haha ik ben niet zo'n ster in wachten tess, doe dan toch maar een paar kikkers denk ik.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | 1 2 3 4 komt er nog wat van...........haha ik ben niet zo'n ster in wachten tess, doe dan toch maar een paar kikkers denk ik....... |
Ik zal morgen vast beginnen met verzamelen, kun je kiezen 
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 28 mei 2010, 19:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:39
|
|
|
|
@ Suus...Het verhaal wat je vertelt is voor mij mega herkenbaar... Heb het er vaak nog heel moeilijk mee, Wel heb ik nu eindelijk na 38 ( werd ook wel tijd ) Geleerd dat ik niet moet proberen men ouders te veranderen, maar dat ik zelf moet veranderen, IK moet niet blijven hopen op wardering...IK moet niet wachten tot ze me accepteren, IK moet me er bij neerleggen dat ze niet van me houden... Ik kan hun niet dwingen om met te warderen, ik kan hun niet dwingen om mij te accepteren, en ik kan ze al helemaal niet dwingen om van me te houden. Ja het doet pijn, maar ik leer er wel steeds beter mee omgaan, Ik ga nu met hun om op mijn tijd en mijn manier en NEE zal ze niet laten vallen het blijven men ouders, Maar als ik blijf wachten tot hun veranderen zal ik mezelf pijn blijven doen, zal ik mezelf verdriet blijven doen. En ja ook ik ben mede gemaakt door men ouders wat ik in men jeugd heb meegemaakt, Maar ik maak hun geen verwijten...Ik heb voor mezelf maar besloten dat ze ook niet beter wisten en weten
|
|
| Naar boven |
|
|