| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 21:45
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Zo....en nu op naar 777 berichten op t forum
voor eind deze maand moet dat lukken !!! anders ga ik ff tekeer in dit topic , waar ik zeer weinig schrijf. |
Zeg uuuh Jonathan, dacht dat het om de kwaliteit ging en niet om te kwantiteit... maar goed, je 666ste bericht is van die kwaliteit dat je door mag ... (van mij haha)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 21:54
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | INEZ910 schreef: Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
SUSANNAH457 schreef Bijzonder Inez... en spannend misschien wel.... dat houd je vast wel langer vol dan... hi...
Wat een heerlijke onzin: ik naar Afrika ... maar wat wel waar is dat ik hier na vanavond niet meer ben!! Gegroet allemaal, veel geluk en liefde toegewenst  |
blief dan maor lekker in t grunneger laand ....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 10 juni 2010, 00:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | INEZ910 schreef: Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
SUSANNAH457 schreef Bijzonder Inez... en spannend misschien wel.... dat houd je vast wel langer vol dan... hi...
Wat een heerlijke onzin: ik naar Afrika ... maar wat wel waar is dat ik hier na vanavond niet meer ben!! Gegroet allemaal, veel geluk en liefde toegewenst  |
Voor jou ook Inez... En veel plezier in Sud Afrika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Dit is mijn 666ste bericht op CM.
laat het dan een goeie zijn :
Jezus is HEER en Koning, is opgestaan en het Koninkrijk is van Hem
Hem zij de glorie tot in alle eeuwigheid !! |
Dit getal is toch het getal van Satan ?? 777 is toch een goed getal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 21:56
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | 2699............wie wil de bonus??? |
Om de 500 toch een bonus? Een zaterdag afgesproken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:01
|
|
|
|
| HARALD285 schreef: | Nee dat komt omdat de lonen eerder omlaag zijn gegaan, de werkgever wil tegenwoordig minder voor zijn werknemer betalen of hij brengt het werk naar het Oostblok of Azië.
De werkgever produceerd waar de consument om vraagt, tegen de prijs die de consument wil betalen. De werkgever heeft daarmee te maken met iets wat men kostprijs noemt. Kostprijs is datgene wat het kost om een product te produceren. Loonkosten zijn een essentieel onderdeel van die kosten. Dus tja, als de consument een goed product wil hebben dat in Nederland gemaakt word, zal de consument ook de verantwoording moeten nemen en daar een eerlijke prijs voor moeten betalen. Een beetje solidariteit met je mede-nederlanders. Maar neehoor, we kopen van alles uit china en rijden in japanse auto's maar klagen wel dat er zoveel van ons loon word ingehouden voor werklozen dat we zelf niks meer overhouden. Eerlijk zijn, ook al doet dat pijn Harold, niet alleen de werkgever, maar OOK de consument is schuldig.
Idd, niets mis mee.
Zo zou het kunnen gaan, maar je zal eerder zien dat het huidige personeel er dan nog makkelijker door een werkgever eruit gezet word als de VVD dit kan doorvoeren, en het is het de werkgever al makkelijk gemaakt om dat te kunnen doen.
Toen mijn bedrijf in Nederland zat, durfde ik het nooit aan om personeel aan te nemen. Door de asociale ontslagwetten en de risico's die volledig op het bordje van de werkgever komen. Nu heb ik mijn bedrijf in Duitsland en met de hier geldende regels durf ik het wel, ik heb hier nu 4 werknemers. ALLEMAAL uit uitkeringssituatie, dus het werkt wel. Geloof mij nu eens als werkgever als ik zeg dat goed personeel een LUST is, en geen LAST. Waarom zou ik ze onnodig eruit gooien???
Dat klopt niet, het is maar 0,8% van het Nederlandse BNP, als het echt 80% was, dan maakte dat Nederland failliet (in 2008 was het totaal bedrag 7 Miljard, als dat 80% van ons zuurverdiende geld is, dan verdienen we echt te weinig in Nederland....)
80% van dat budget bedoel ik uiteraard, dacht dat dat wel duidelijk was. 80% van 7 miljard is een hoop geld om bodemloos te dumpen, vind je ook niet? Zeker niet in een land waar momenteel een bejaarde 15 euro moet gaan betalen om een douchebeurt te krijgen...
De VVD een asociale partij te noemen kun je voor minstens 80% van de Nederlanders niet liegen noemen, voor het overige percentage van Nederland wel, die profiteren juist van de VVD. Daarnaast zou met de VVD aan het roer desastreus zijn voor de Nederlandse werknemer, hij moet meer gaan betalen (oa zorgverzekering, hoogte eigen bijdrage) en houd minder loon over, terwijl er voor de grootverdieners juist meer te plukken valt. |
Tja joh, als je in een vastgeroest denkpatroon zit, kan ik alleen maar opmerken dat het begrip "sociaal" niet overal dezelfde betekenis heeft. Persoonlijk zie ik meer in motiveren van mensen dan in het laten vegeteren van mensen, want DAT vind ik A-sociaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:02
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | ik ben het helemaal met je eens ... ik ben net als pieter zelfstandig ondernemer, maar zou nóóóóit op de vvd stemmen ...
pffff ... ik mag wel opschieten ... heb nog 3 kwartier  |
Is het gelukt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:04
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Om de 500 toch een bonus? Een zaterdag afgesproken. |
Ach men wilde graag zo snel weer een bonus. Dit was dus een extra bonus. Op naar de 3000.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:05
|
|
|
|
Mat3:11 Ik doop jullie met water ten teken van jullie nieuwe leven, maar na mij komt iemand die meer vermag dan ik; ik ben zelfs niet goed genoeg om zijn sandalen voor hem te dragen. Hij zal jullie dopen met de heilige Geest en met vuur
Je op oudere leeftijd laten dopen is altijd een persoonlijke keuze tussen God en jou, en gedoopt worden met de heilige Geest en met vuur kan al voor je zelf met water gedoopt word, iets wat bij jou in jou leven als ik zo lees al zichtbaar is. Het LdH profileert zichzelf niet als kerk, en doopt daarom ook niet, vandaar denk ik hun overweging om kinderen/personen op te dragen, het zou een reden kunnen zijn om je alsnog te laten dopen.
| TESSYBEAR731 schreef: | En op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik, om dat te doen, alle die dingen uit het verleden van me "af moet laten wassen"...zodat ik er echt vrij van ben. Maar zoals gezegd, tot voor kort heb ik er nooit één seconde over nagedacht omdat ik al openlijk voor God gekozen heb toen ik heilssoldaat werd. |
Maar zoals je zelf aangeeft je ”schoon te laten wassen”, zou je dan van je opdraging aan God schoongewassen moeten worden? En echt vrij zijn, staat dat niet gelijk met alles opgeven en Jezus volgen? (Markus 10:13-31)
| TESSYBEAR731 schreef: | Ook is het niet mijn bedoeling om de zoveelste discussie los te maken over volwassendoop en kinderdoop...dat laatste ben k namelijk echt te oud voor |
Je bent kind van God, dus nog steeds een kind
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:06
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | dat is wat ik idd voelde bij het lezen van je posting...maar we komen er wel! Dat is één ding waar we zeker van mogen zijn. Kleine stapjes Jonathan..en vergeet dan die voetstappen naast je niet, en als ze er niet zijn dan weten we dat we op dat moment gedragen werden!!
Marieke |
Maar ik denk Marieke dat dat 'gedragen worden' ook niet altijd zo beleefd wordt... ook al mogen we er zeker van zijn dat God erbij is, hoe dat ook voelt en dat is denk ik niet altijd zo gemakkelijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:17
|
|
|
|
ff een heel grooote knuf voor mijn liefe vriendinnetje Sandra... gewoon omdat jij lief is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:19
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ff een heel grooote knuf voor mijn liefe vriendinnetje Sandra... gewoon omdat jij lief is  |
Hey Pieter...jij zelfs de weg gevonden van de knuffel Een dikke knuffel dan voor jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:26
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Kijk, jij gaat ervan uit dat je de persoon niet kent. Aangezien ik ervan uit ga dat je vermoed dat de ander er niets mee zal doen omdat dat eerder gebeurd is, hebben we het over een ander verhaal. De casus zoals die gesteld is, gaat volgens mij uit van voorkennis over de doorrijder... |
Inderdaad! Cross zijn reactie ging er vanuit dat je de persoon kent, dat was ik inmiddels even vergeten Maar toch heb ik er moeite mee er van te voren vanuit te gaan dat de persoon er toch niets mee zal doen ook al is dat in het verleden gebleken... Ik blijf dat toch zien als een stukje veroordeling. Wie weet om welke reden de persoon er deze keer toch wat mee zal doen... Ik denk nu even aan het topic P.U.S.H. bij gedichten...Ik kan de rots misschien niet verplaatsen, maar God wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:30
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Hey Pieter...jij zelfs de weg gevonden van de knuffel Een dikke knuffel dan voor jou  |
.....zeg Henk zit jij er al weer tussen nou vooruit dan knuffen we samen Pieter terug ....misschien wel wat overweldigend voor m op 1 avond....
Laatst aangepast door
|
SANDRA206
|
op woensdag 9 juni 2010, 22:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:36
|
|
|
|
| HARALD285 schreef: | Maar zoals je zelf aangeeft je ”schoon te laten wassen”, zou je dan van je opdraging aan God schoongewassen moeten worden?
Nee, niet van die opdraging. Het Leger des Heils, dat overigens wel degelijk werkt als kerkgenootschap gaat ervan uit dat een mens zélf de keuze moet maken om Jezus te volgen en doopt daarom niet, maar draagt het leven van het kindje op aan de Heer erop vertrouwende dat het kind Zijn leiding zal ervaren en later dus zelf die keuze zal maken.
En echt vrij zijn, staat dat niet gelijk met alles opgeven en Jezus volgen? (Markus 10:13-31)
Dit ben ik met je eens! Maar toch heb ik soms het gevoel dat er bepaalde dingen zijn in mijn leven die ik echt van me "af moet laten wassen" ...zodat ze echt geen grip meer op me hebben. Vrij zijn gaat namelijk ook gepaard met "belijden"... En zoals ik al zei, de bewuste keuze heb ik gemaakt toen ik heilssoldaat werd en ik zie dat dan ook als een vorm van belijdenis. (Ook die kent het ldh namelijk niet)...maar toch...na een lange, zware periode voelt het een beetje als een echt nieuw begin, denk ik?
Je bent kind van God, dus nog steeds een kind 
Maar wel te groot voor het doopfond |
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 9 juni 2010, 22:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:38
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Maar ik denk Marieke dat dat 'gedragen worden' ook niet altijd zo beleefd wordt... ook al mogen we er zeker van zijn dat God erbij is, hoe dat ook voelt en dat is denk ik niet altijd zo gemakkelijk...  |
Meestal merken we dat pas achteraf, dat we gedragen zijn...zoals het gedicht ook zegt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:39
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dit getal is toch het getal van Satan ?? 777 is toch een goed getal  |
Daarom heeft ie er dus maar een reactie van gemaakt die vooral de Heer prijst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:46
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | De werkgever produceerd waar de consument om vraagt, tegen de prijs die de consument wil betalen. De werkgever heeft daarmee te maken met iets wat men kostprijs noemt. Kostprijs is datgene wat het kost om een product te produceren. Loonkosten zijn een essentieel onderdeel van die kosten. Dus tja, als de consument een goed product wil hebben dat in Nederland gemaakt word, zal de consument ook de verantwoording moeten nemen en daar een eerlijke prijs voor moeten betalen. Een beetje solidariteit met je mede-nederlanders. Maar neehoor, we kopen van alles uit china en rijden in japanse auto's maar klagen wel dat er zoveel van ons loon word ingehouden voor werklozen dat we zelf niks meer overhouden. Eerlijk zijn, ook al doet dat pijn Harold, niet alleen de werkgever, maar OOK de consument is schuldig. |
En een goed voorbeeld daarvan is het debacle nu met de Foxconn fabriek in China, ik ben het hier wel met je mee eens, wij als consument zijn hier mede schuldig aan, dat zegt nog niet dat hierdoor de bedrijven vrijuit gaan. Ps: het is HarAld
| PIETER649 schreef: | Toen mijn bedrijf in Nederland zat, durfde ik het nooit aan om personeel aan te nemen. Door de asociale ontslagwetten en de risico's die volledig op het bordje van de werkgever komen. Nu heb ik mijn bedrijf in Duitsland en met de hier geldende regels durf ik het wel, ik heb hier nu 4 werknemers. ALLEMAAL uit uitkeringssituatie, dus het werkt wel. Geloof mij nu eens als werkgever als ik zeg dat goed personeel een LUST is, en geen LAST. Waarom zou ik ze onnodig eruit gooien??? |
| PIETER649 schreef: | 80% van dat budget bedoel ik uiteraard, dacht dat dat wel duidelijk was. 80% van 7 miljard is een hoop geld om bodemloos te dumpen, vind je ook niet? Zeker niet in een land waar momenteel een bejaarde 15 euro moet gaan betalen om een douchebeurt te krijgen... |
Toch zie ik het als werknemer overal om mij heen dat grotere bedrijven (groot en midden bedrijf) er graag personeel willen uitbonjouren, en als het personeel al een bonus kan krijgen dat die zo laag mogelijk uitvalt voor het personeel, terwijl zij zelf (directie, aandeelhouders, en hogere management) bonussen krijgen uitgekeerd van hier tot Tokio omdat ze ten koste van het personeel hun doestellingen gehaald hebben, is dat recht?? Zij zien personeel wel als last, ipv een lust, beter gezegd is personeel een vereiste, want wie gaat anders het werk doen, zij zelf in elk geval niet!
€21 voor een douchbeurt, €15 was voor de frisse neus, maar de directeur en gehele raad van bestuur (bestaande uit 1 persoon, de directeur) van Zinn, Wil Koopmans, zal daar zelf vast geen last van hebben…..
| PIETER649 schreef: | Tja joh, als je in een vastgeroest denkpatroon zit, kan ik alleen maar opmerken dat het begrip "sociaal" niet overal dezelfde betekenis heeft. Persoonlijk zie ik meer in motiveren van mensen dan in het laten vegeteren van mensen, want DAT vind ik A-sociaal |
Ja, met de huidige WW regeling zit je al snel met het minimum salaris rond het bijstand nivo, voor Nederlandse begrippen is dat te weinig om van te leven en teveel om van dood te gaan, en dat noem jij sociaal?? Dan ben ik in jou ogen liever A-sociaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 22:57
|
|
|
|
dus als ik alles goed nalees zijn de VVD. PVDA en D66 goede partijen, die ook een christelijk beleid uitdragen??
of is het anders?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:02
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wauw! Dank je. |
inderdaad mooie gedachte gang...God die je wat zegt, waar je zelf een andere invulling aan geeft en dan teleurstelling hebt, maar niet de zegening van God ziet.
Ook soms als je moeilijkheden ziet aankomen
Push push
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:02
|
|
|
|
Triest vind ik het... dieptriest dat PVV en VVD winnende partijen blijken... ik heb zitten twijfelen tussen CDA en CU en voor mij is het CU geworden... Met name de armoede in Nederland, maar ook in ontwikkelingslanden was voor mij een belangrijk punt... maar ook omdat ik denk dat de samenleving uit elkaar aan het vallen is... ik geloof dat we er voor elkaar moeten zijn... en dat zie ik niet bij de PVV en zeker niet bij de VVD...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLORA809
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:03
|
|
|
|
Het is heel simpel, de bijbel zegt dat wie gelooft en zich zal laten dopen behouden zal worden. Een kind kan toch niet geloven en die keuze maken? Dat je een kind van God bent staat daar los van, dat was je immers al sinds je je kunt herinneren. Nadat we in Jezus geloven, nadat we ons leven aan Hem geven en HIj in ons komt wonen, moedigt Gods woord ons aan om te dopen, als openlijk teken voor een innerlijke beslissing, een watergraf (ik weet even niet waar dat staat). Dus heel goed en bijbels dat je dat hebt laten doen! Hopelijk heeft het je geholpen? Blessings!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:04
|
|
|
|
| SANDRA206 schreef: |
.....zeg Henk zit jij er al weer tussen nou vooruit dan knuffen we samen Pieter terug ....misschien wel wat overweldigend voor m op 1 avond....  |
Ach San...alles went voor een vent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:05
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Vanaf het moment dat ik geboren ben heeft mijn moeder me meegenomen naar het Leger des Heils. Ik ben daar als kind opgedragen en uiteindelijk op mijn 22e heilssoldaat geworden. Nooit heb ik er, sinds ik heilssoldaat werd, ook maar één seconde aan getwijfeld dat ik een kind van God ben en de Heilige geest in mij woont. Toch ben ik, door omstandigheden, op een bepaald moment in een soort van "identiteitscrisis" terecht gekomen...en ik heb hard moeten knokken om daar weer uit te komen. Tijdens die periode ben ik me er meer en meer bewust van geworden dat mijn geloofsvisie zo verschilde van die van de kerk waar ik altijd mijn "thuis" had gehad, dat ik er uiteindelijk voor gekozen heb om op zoek te gaan naar een andere gemeente. Dankbaar ben ik, dat ik die ook gevonden heb en dat deze kerk me helpt verder te groeien in mijn geloof. Ik ben enorm gegroeid in mijn geloof, en Mattheus 19:26 heeft een heel nieuwe betekenis voor me gekregen...
Bij mensen is het onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk.
Meer en meer merk ik dat Hij mij een weg baant en dat ik aan het worden ben zoals God me bedoelt heeft... Een paar maanden geleden heb ik een (volwassen) doopdienst meegemaakt in de kerk, en ook om mij heen zijn er mensen geweest (uit het ldh) die er voor gekozen hebben om zich te laten dopen. Sindsdien ben ik hierover gaan nadenken...ik wil mijzelf graag helemaal aan de Heer "geven" en Hem echt alle leiding geven. k ben er de afgelopen twee jaar keihard mee bezig geweest om alle "slechte" dingen uit het verleden te verwerken...ben de confrontatie aangegaan... En op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik, om dat te doen, alle die dingen uit het verleden van me "af moet laten wassen"...zodat ik er echt vrij van ben. Maar zoals gezegd, tot voor kort heb ik er nooit één seconde over nagedacht omdat ik al openlijk voor God gekozen heb toen ik heilssoldaat werd.
Zou graag jullie mening willen weten, maar hoop wel dat dit op een respectvolle manier kan gebeuren... Ook is het niet mijn bedoeling om de zoveelste discussie los te maken over volwassendoop en kinderdoop...dat laatste ben k namelijk echt te oud voor  | Mijn beide zusters hebben als heilssoldaat zich laten dopen. Ik herken veel van je verhaal. Het zou een hele goede stap zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLORA809
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:07
|
|
|
|
PS nog even over dat vrij zijn: als je opnieuw geboren bent, als je voor Jezus hebt gekozen, dan zegt de bijbel dat je overgegaan bent uit het rijk der duisternis en in het koninkrijk van het licht bent gekomen. Het bloed van Jezus heeft je gereinigd van al je zonde! Alles was tegen je was, is nu weggewassen. Dit is iets wat me moeten geloven, alhoewel we het niet altijd voelen met ons menselijk gevoel. Ik wil je bemoedigen om het te geloven, want er is een tegenstander die je altijd wilt aanklagen maar hij is een leugenaar. Het woord van God is de waarheid, dat zegt: als de Zoon van God je hebt vrijgemaakt, ben je waarlijk vrij. Geloof het en wees er blij mee! groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:07
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | dus als ik alles goed nalees zijn de VVD. PVDA en D66 goede partijen, die ook een christelijk beleid uitdragen??
of is het anders? |
pvda en d66 zijn mn kleur niet, doe ik ook geen (positieve) uitspraken over. vvd is mijn partij en daar sta ik achter, vind ik n goede partij.
wat er bij jou achter de komma staat, is hetzelfde als vragen of je een stier kunt melken. christelijk beleid is cda en cu ook niet gelukt, integendeel. gelukkig is er een scheiding van kerk en staat en daar ben ik blij mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:09
|
|
|
|
|
7 het getal van de volmaaktheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:23
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Meestal merken we dat pas achteraf, dat we gedragen zijn...zoals het gedicht ook zegt  |
Pcies tess, zijn we het nu weeeeeeeeeeeeeer eens?
Dat is wat ik bedoelde Suus, vaak als je achteraf terugkijkt, dan besef je pas dat je gedragen werd...
Ik droomde eens dat ik aan 't strand liep bij lage tij Ik was daar niet alleen, want God liep aan mijn zij.
We liepen samen het leven door en lieten in 't zand een spoor van stappen, twee aan twee. Want God liep aan mijn hand.
Ik stopte en keek achter mij en zag mijn levensloop in tijden van geluk en vreugd van diepe smart en hoop.
Maar als ik goed het spoor bekeek, zag ik langs heel de baan daar waar het juist het moeilijkst was maar één paar stappen staan.....
Ik zei toen 'God, waarom dan toch?!!' Juist toen ik u zo nodig had. Juist toen ik zelf geen uitkomst zag op het zwaarste deel van mijn pad.....
God keek mij vol liefde aan en antwoordde op mijn vragen: "Mijn lieve kind, toen het moeilijk was, toen heb ik jou gedragen....."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:25
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Fijn Eva, dat je je bemoedigingen in één topic zet. Tip: nu klikte je op de knop reageren. Als je in plaats daarvan op de knop wijzigen drukt, tekst weghaalt en dan de nieuwe tekst plaatst, kom je ook de mensen tegemoet die liever niet zoveel willen scrollen...
 |
Zal het proberen Liesbeth Bedankt voor je reactie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 23:26
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | dus als ik alles goed nalees zijn de VVD. PVDA en D66 goede partijen, die ook een christelijk beleid uitdragen??
of is het anders? |
Ik vind van niet... er zijn er die denken dat ze christelijk bezig zijn omdat er gedacht wordt bijv. aan de armoede bestrijding in Nederland, aan het milieu, zoveel mogelijk gelijke behandeling, enz. ... niet dat dat verkeerde dingen zijn, maar als dat het is en men houdt verder geen rekening met (een persoonlijke) God, waar is dan eigenlijk het christelijke aspect ? Ik zeg niet dat er geen christenen zijn onder PvdA, VVD, GroenLinks, SP of zelfs PVV, maar de basis van die partijen is mijns inziens gebaseerd op wat mensen willen ... Ik hoop niet dat ik mensen voor het hoofd stoot, da's absoluut niet mijn bedoeling. Maar ik ervaar wel dat er mensen zijn die denken christelijk bezig te zijn maar intussen vergeten dat God er ook nog is... die zijn er... !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 9 juni 2010, 23:27
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|