| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 21:39
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ik ben een heel weekend camperen..... 
Dus jullie zijn vrijdag- zaterdag en zondag van mij verlost
fijn hè !!!!!!
Nog een paar weken dan is mijn abonnement op CM ook afgelopen !! Zijn jullie helemaal gelukkig !!  |
ach...Jonathan toch!!!
je maakt er mij niet gelukkig van hoor....ik lees altijd met veel interesse jou stukjes, en niet te vergeten je prachtige gedichten. Wat moeten we in vredesnaam dan gaan lezen???? o..ja...je moet nog een gedicht afmaken...heb de helft maar gelezen! Dusse.....gewoon maar blijven..dacht ik.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 21:46
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Donderdag 10 juni:
MIJN MERKTEKEN!
O, HEER, wij danken U voor de grote gaven van Uw vrede.
Dat is de vrede, die allèèn IK kan geven te midden van een rusteloze
wereld, waar je omringd bent door zorgen en moeilijkheden.
Die vrede te kennen, betekent het zegel van het KONINKRIJK
te hebben ontvangen - het merkteken van de HEER JEZUS CHRISTUS, MIJN merkteken.
wanneer je die vrede hebt leren kennen, kun je de juiste waarden bepalen,
de waarde van het KONINKRIJK en de waarde van al wat de wereld te bieden heeft.
Die vrede is liefdevol geloof, dat rust geeft. |
Vrijdag 11 juni:
BLIJF DICHTBIJ MIJ!
O HEER, leid ons, toon ons in alles Uw wil en Uw Weg.
Blijf dichtbij MIJ en je zult de weg kennen, omdat IK de WEG ben, zoals IK MIJN dicipelen heb gezegd. Dat is de oplossing voor alle aardse problemen. Blijf dicht, heel dicht bij MIJ, denk, handel en leef in MIJN tegenwoordigheid. Hoe zou een vijand het wagen je aan te raken als je door MIJ wordt beschermd! Het geheim van alle macht, alle vrede, alle reinheid, alle invloed is, dat je heel dichtbij MIJ blijft. Blijf in MIJ, leef in MIJN tegenwoordigheid, verblijd je in MIJN liefde, loof en dank de hele dag. Er zijn wonderen op komst.
Zaterdag 12 juni:
REDDER EN VERLOSSER! Als je gelooft, dat het MIJN hand is, die je heeft gered, dan moet je ook geloven, dat IK je nog verder wil verlossen en je wil bewaren op de weg, die je hebt te gaan. Zelfs onder de mensen zal geen redder iemand van de verdrinking redden enkel met de bedoeling om hem in andere diepe en gevaarlijke wateren te brengen. Nee, het gaat hem erom, dat de drenkeling op het droge komt - meer nog - dat hij daar de levensgeesten weer in hem opwekt en hem gezond en wel thuis brengt. Leer van deze gelijkenis wat IK, je REDDER, wil doen - en meer nog dan dat. Is de hand des HEREN te kort om te verlossen en dit te volbrengen? MIJN roep vanaf het kruis, het is volbracht, is MIJN roep van redding voor een hele wereld. IK kom klaar met elke taak, die aan MIJ wordt toevertrouwd. Heb dan vertrouwen en wees niet bevreesd!
--------------------------------------------------------------------------------
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zondag 13 juni 2010, 22:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:01
|
|
|
|
dan laten ze die baksteen ook wel liggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:18
|
|
|
|
Wandelen is leuk maar ik hou mijn portomonee gesloten ik vind dat je op zondag niet naar een café kunt gaan of restaurant want dat is tegenstrijdig als christen zijn ook tegenover naar God toe. We hebben ieders eigen verantwoording af te leggen maar dit is mijn mening en ieder moet maar voor zichzelf uitmaken hoe of wat maar dit gaat tegen mij principes in als ik het wel doen zal geeft mij dit een ongemakkelijk gevoel omdat zo te zeggen.
Shalom,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:20
|
|
|
|
Ik mis de humor hier. Of ligt het aan mij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:39
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ik ben een heel weekend camperen..... 
Dus jullie zijn vrijdag- zaterdag en zondag van mij verlost
fijn hè !!!!!!
Nog een paar weken dan is mijn abonnement op CM ook afgelopen !! Zijn jullie helemaal gelukkig !!  |
Jij bent niet leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:40
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | glibbers...gladjanussen...zijn ook vast wel op CM te vinden, dus dan moet k de kikkers misschien toch thuislaten  |
neeee we hadden een deal tess, dus als je de kikkers thuislaat, neem dan wel een aantal glibbers mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Wordt het niet eens tijd voor zo'n taart?
 |
geen idee...wat is tijd he, en hoeveel tijd staat er gemiddeld vast om te oefenen??
enne, mario... ik hoop nietdat je al onderweg bent want vanavond wordt het niks meer. ik vrees dattie lekker ligt te pitten...en ik maar snakken naar die taart
leanne, pak je agenda, die date wil ik vast gepland hebben voordat die taart aan bod komt, en geeeen idee hoe snel je dan moet zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:41
|
|
|
|
| JILL658 schreef: | HEYyyyyyyyyy luitjes Mijn pc doet weer. Maar helaassssssssssssssssss mijn abo loopt over drie dagen af  Moet ook bekennen dat ik niet veel tijd meer heb, ik heb andere dingen die mijn tijd vragen. Wat ik ook erg leuk vind. Ook dat ik mijn tijd anders ben gaan invullen omdat ik geen pc had, en ik miste het eigenlijk de pc niet zo. Soms als ik het echt nodig had, ja dan baalde ik wel, maaaar alles went. het heeft ook zijn andere kant. Ik ben er nog maar even, maar van af deze plaats wil ik jullie allemaal alvast een knuf geven Jill |
het ga je goed jill, jammer dat je gaat, maar er is meer dan cm tot ziens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:42
|
|
|
|
hellup... ik wil ook een knuff. moet mijn boodschappen nog opruimen maar heb echt geeeeen zin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:44
|
|
|
|
| KANJER134 schreef: | | Wat is afstand die gelopen wordt en het wandeltempo |
Je minimaal 10 km/p uur lopen eveneens een rugzak die min. 15 kg weegt. Daarbij een uniform te dragen geleverd door de Firma CM. Even Chris bellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:58
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Zo! Na de baggerwagen even een ander spoor. 
Ja, natuurlijk is het ergens mooi dat er bijzondere scholen zijn voor bepaalde levensbeschouwingen. Maar of dat altijd de weg is??? Als we bijzondere scholen af zouden schaffen, dan is er nog steeds alle ruimte om kinderen een en ander mee te geven vanuit jouw levensovertuiging. Dit kan thuis en via de kerk. Daar is voldoende potentie om kinderen mee te nemen op de weg van jouw levensbeschouwing. Op school kan dan vooral ingestoken worden op algemene ontwikkeling, waar school toch in eerste instantie voor bedoeld is.
En nu waarschijnlijk met Maris en Pieter de baggerwagen weer tegemoet zien  |
Beetje overdreven, om onze reacties als 'de baggerwagen' te zien. Natuurlijk zijn de ouders in eerste instantie verantwoordelijk voor de geloofsopvoeding van kinderen en hangt dit niet van de schoolkeus af. Wel kan een school veel invloed op een kind hebben, dus het kan een meerwaarde hebben om te kiezen voor een school die bij je past. Maar verder: ieder zijn keus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:59
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | hellup... ik wil ook een knuff. moet mijn boodschappen nog opruimen maar heb echt geeeeen zin |
bak een ingekakte cake joh, komt dat zowel met die knuf als met die boodschappen wel weer goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 23:00
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Wandelen is leuk maar ik hou mijn portomonee gesloten ik vind dat je op zondag niet naar een café kunt gaan of restaurant want dat is tegenstrijdig als christen zijn ook tegenover naar God toe. We hebben ieders eigen verantwoording af te leggen maar dit is mijn mening en ieder moet maar voor zichzelf uitmaken hoe of wat maar dit gaat tegen mij principes in als ik het wel doen zal geeft mij dit een ongemakkelijk gevoel omdat zo te zeggen.
Shalom,
Anita |
goed om je mening kenbaar te maken en ik respecteer die. mag ik hieruit opmaken dat je wel mee wil wandelen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 23:12
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Wandelen is leuk maar ik hou mijn portomonee gesloten ik vind dat je op zondag niet naar een café kunt gaan of restaurant want dat is tegenstrijdig als christen zijn ook tegenover naar God toe. We hebben ieders eigen verantwoording af te leggen maar dit is mijn mening en ieder moet maar voor zichzelf uitmaken hoe of wat maar dit gaat tegen mij principes in als ik het wel doen zal geeft mij dit een ongemakkelijk gevoel omdat zo te zeggen.
Shalom,
Anita |
Goed dat je het aangeeft. Alle respect daarvoor. Aangezien ik de sabbath op zaterdag houd, zal ik er absoluut geen moeite mee hebben om op zondag geld uit te geven aan een cola oid. Mochten we het dan toch in ons hoofd krijgen, om ergens een colaatje te gaan drinken oid, laat ik je dan een colaatje betalen... deal? Dan hoef je wat dat betreft je principes niet aan de kant te zetten.  Samen uit, samen thuis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 23:35
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Zo! Na de baggerwagen even een ander spoor. 
Ja, natuurlijk is het ergens mooi dat er bijzondere scholen zijn voor bepaalde levensbeschouwingen. Maar of dat altijd de weg is??? Als we bijzondere scholen af zouden schaffen, dan is er nog steeds alle ruimte om kinderen een en ander mee te geven vanuit jouw levensovertuiging. Dit kan thuis en via de kerk. Daar is voldoende potentie om kinderen mee te nemen op de weg van jouw levensbeschouwing. Op school kan dan vooral ingestoken worden op algemene ontwikkeling, waar school toch in eerste instantie voor bedoeld is.
En nu waarschijnlijk met Maris en Pieter de baggerwagen weer tegemoet zien  | Het gaat ervan uit dat het onderwijs waardenvrij zou moeten zijn. Dit is echter totaal niet het geval. En het is alleen maar goed, dat we in NL de gelegenheid hebben om de kinderen volgens onze waarden op te voeden. Onderwijs is per definitie het doorgeven van waarden en normen. Want hoe denk je dat geschiedenisles of aardrijkskunde waardenvrij gegeven kan worden? We geven automatisch onze kijk op het koningshuis door of onze kijk op de aarde.......... En wat denk je van biologielessen? Of, onze kijk op seksualtieit? Het is m.i. heel noodzakelijk niet alleen de lichamelijke aspecten centraal te stellen, maar ook andere aspecten hiervoor te benaderen... Als er geen christelijk onderwijs meer zal zijn, zal de waarde hiermee verloren gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 23:44
|
|
|
|
| MARIANNE866 schreef: | goed om je mening kenbaar te maken en ik respecteer die. mag ik hieruit opmaken dat je wel mee wil wandelen? |
Jahoor 27 Juni kan ik dus ik doe mee. Hou wel van wandelen in de natuur die God ozo mooi heeft gemaakt. Zo vind ik het fijn om mede broers en zussen beter te leren kennen.
Shalom,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 23:45
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique...
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 (met lifters) Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud)
41 aanmeldingen dus; 19 dames en 22 heren en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
Nou raken de dames weer in de minderheid Kom op dames, geef je snel op! |
voor de 2e keer Tess ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 00:41
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | neeee we hadden een deal tess, dus als je de kikkers thuislaat, neem dan wel een aantal glibbers mee? |
Okee, okee...neem ze wel mee hoor... moet ik anders met al die beesten hier in huis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 00:41
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | voor de 2e keer Tess ?  |
Jij wel Sus, jij mag dat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 00:43
|
|
|
|
Helaas! het griepvirus heeft huize Bear nu ook bereikt....
Ik voel muh zoow ziehielug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 00:56
|
|
|
|
Hallo goedwillende Cmmers,
Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen. Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd..........
En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven.
Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE511
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 01:02
|
|
|
|
tulbandmix,roomboter en eieren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE511
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 01:41
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | leanne, pak je agenda, die date wil ik vast gepland hebben voordat die taart aan bod komt, en geeeen idee hoe snel je dan moet zijn  |
32 juni?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 02:04
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | 32 juni?  |
nee, dat weekend heb ik de kids, en die kan ik niet vertellen dat ik helemaal saampies in het donkere bos ga daten op een rode motor met een spannende vrouw..
tsja...sommige dingen hou je graag geheim he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 02:06
|
|
|
|
Ik heb niks van dit topic gelezen, maar met wie kan je het beste een relatie hebben is mijn anwoord GOD MIJN PAPA. Met Hem en in Hem en door Hem in alles te kennen, komt de rest van zelf. Er staat zelf: Dan zal alles je toegeworpen worden. Ik wens dat iedereen toe. Jill
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 02:10
|
|
|
|
"Buitenlanders moeten volgens Dhr. Brinkman van de PVV zich registreren..." zo iets hoorde ik vanavond in het discussieprogramma Knevel & van de Brink... Toen ik dat hoorde schoot er zelfs ff door m'n gedachten heen de tijd van dat Joden een ster moesten dragen... begint het daar niet op te lijken, dat je de etnische afkomst gaat registreren i.p.v. iemand te melden die zich daadwerkelijk op crimineel terrein heeft begeven of iemand die daarvan verdacht wordt ?
Waanzin vind ik het, er zitten ook Nederlanders tussen die crimineel gedrag vertonen... De verkiezingsuitslag is nog maar net binnen en voorspelt mijns inziens niet veel goeds, zeker niet als de PVV die stem krijgt om in de regering te mogen zitten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 02:59
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | Hallo beste cm ers in de chat hadden we het er even over dat ik hulp nodig had bij het betegelen van mijn tuin,daar ik dit alleen zelf niet kan. 2 boden al spontaan hun hulp aan en het idee werd geboren om er een CM klusdag van te maken
DUS VRIJDAG 25 JUNI KLUSDAG BIJ MIJ(Grace585) ik hoop op veel helpende handen,b.v.d.
tot dusver hebben zich aangemeld;
Grace585 Benny340 Griffin748
wie sluit zich aan,ook de damens zijn welkom(bv .voor de catering) |
Hoe laat begint het, grace? jill
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 03:24
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | 24 jullie DAT WORD PAS EEN GROOT FEEST ...
jammer dat het voor een besloten club is  |
Hi Inka, DE grote dag de 24ste, toch op je knieen gegaan. Zo zie je maar dat je 2 jaar er af gekregen hebt. Gefeliciteerd en ik wens jullie veel geluk en zegen toe. Jill
|
|
| Naar boven |
|
|