| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:31
|
|
|
|

van harte gefelicteerd lepeltje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:34
|
|
|
|
kippenlijntje.
wie kent dat woord?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:38
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | kippenlijntje.
wie kent dat woord? |
Zo noemen wij (barnevelders)het spoor tussen Amersfoort en Apeldoorn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:39
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zo herkenbaar is dit.
Jaren geleden had ik dezelfde ervaring, wow ,wat een gave mailtjes kreeg ik. De vlinders hadden vrij spel en een date was binnen 2 weken afgesproken. Wat was ik zenuwachtig zeg, hij zou bij mij thuis komen! Bij de eerste blik dacht ik al....hmmm Maar daar overheen gestapt.
Al gauw bleek hij behoorlijk anders dan in zijn mailtjes naar mij, ik vond dat heel erg vreemd, dacht nog even dat ik het mij inbeeldde. Uiteindelijk het bij hem neergelegd en wat bleek.....hij liet de mailtjes naar mij schrijven door een goede vriendin !
Haha, dus eigenlijk was ik dus een beetje verliefd geworden op die goede vriendin van hem !
Aan het einde van de date vond hij het maar raar dat ik er geen herhaling van wilde maken,gek hè!  |
Ik heb het meegemaakt dat iemand niet goed kon schrijven en iemand anders zijn mailtjes controleerde en het profiel invulde. Ik vermoed dat hij het wel zelf ingevuld had, privechatten was geen optie, dus eigenlijk snel de telefoon gepakt. Ik heb hem nooit ontmoet omdat ik vond dat het niet lekker liep en ik wel een goed gevoel had met een ander. Maar jouw verhaal Carin is wel erg vreemd haha... ik vind dat niet kunnen, want je doet je dan anders voor dan je in werkelijkheid bent !
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 21 juni 2010, 23:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:39
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 
van harte gefelicteerd lepeltje |
grappig al die plaatjes.
Bedankt aw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:40
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Maandag 21 juni:
MIJN GEZINDHEID!
O, HEER, wij prijzen U. Zegen ons, smeken wij U.
IK zegen je, IK beloof je bevrijding, verblijd je in MIJ. Je zult beschermd worden tegen de storm. Er zijn wonderen gebeurd, als je bij MIJ komt en een pposje in MIJN tegenwoordigheid vertoeft, moet dit je kracht geven en je helpen. Leer van MIJ, voor zovelen in MIJN arme wereld is de enige manier om rustig en geestelijk gezond te blijven, dat zij de gezindheid van JEZUS CHRISTUS hebben. De gezindheid die in MIJ is. Die gezindheid kun je nooit verkrijgen door redeneren of lezen, maar allèèn door met MIJ te leven en MIJN leven te delen. Denk veel aan MIJ, spreek veel over MIJ. Zie anderen zoals IK ze zie, stel je met niets minder tevreden. |
mooi Bedankt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:47
|
|
|
|
Hey Lepeltje........ik ben waarschijnlijk de laatste die je mag feliciteren op je verjaardag dus;
GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!<
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op maandag 21 juni 2010, 23:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:51
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | | Zo noemen wij (barnevelders)het spoor tussen Amersfoort en Apeldoorn |
Tussen Amersfoort en Arnhem ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 00:26
|
|
|
|
Ik heb niet echt een favoriete tekst, maar bij deze tekst werd ik enige tijd geleden bepaald.
1 Kor 2:9 Maar het is zoals geschreven staat: ‘Wat het oog niet heeft gezien en het oor niet heeft gehoord, wat in geen mensenhart is opgekomen, dat heeft God bestemd voor wie hem liefheeft.’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 00:34
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | oei, mooie combinatie! zoiets heb ik ook, al zit dat niet in een cabrio (wel in een bolide, ja ) |
ook leuk toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 09:05
|
|
|
|
waar ik een hekel aan heb, en gewoon een vorm van oplichting vind, is dat een vrouw soms fotoshopt of een oude foto van jaren terug neerzet, vanuit een goede hoek en met goed licht etc etc. en dat als je ontmoet het totaaaaaaaaaal niet klopt!(er gewoon niet op lijken, of 15kilo dikker) niet dat ik zeg dat je voor het uiterlijk moet gaan, maar dit soort dingen is toch echt wel valse reclame, en niet leuk voor beiden. dus daten is idd weten.
maar leuk stukje, zag heb ook al op funky fish staan. zal deze reactie daar ook ff zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 09:06
|
|
|
|
spalm 143:10 leer mij Uw wil te doen,want Gij zijt mijn God Uw goede Geest geleide mij naar een effen land
dit is mijn dooptekst welke ik nog steeds regelmatig bid en proclameer opdat ik in Gods wil mag blijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 09:10
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | waar ik een hekel aan heb, en gewoon een vorm van oplichting vind, is dat een vrouw soms fotoshopt of een oude foto van jaren terug neerzet, vanuit een goede hoek en met goed licht etc etc. en dat als je ontmoet het totaaaaaaaaaal niet klopt!(er gewoon niet op lijken, of 15kilo dikker) niet dat ik zeg dat je voor het uiterlijk moet gaan, maar dit soort dingen is toch echt wel valse reclame, en niet leuk voor beiden. dus daten is idd weten.
maar leuk stukje, zag heb ook al op funky fish staan. zal deze reactie daar ook ff zetten. |
niet alleen vrouwen david,ook mannen zetten soms veel jongere foto's neer,dus het gaat voor beide zijden op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 09:13
|
|
|
|
url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/jarig] [/url]
alle jarigen van harte gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 09:14
|
|
|
|
je hebt gelijk, had ''mensen'' neer moeten zetten, maar ik sprak uit eigen ervaring.
groet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 09:19
|
|
|
|
@ herald, ja de DL HBC en NL geloofsbelijdenis, natuurlijk, dat sprak al voor zich leek me, dus noemde ik die niet op.
maar om precies te zijn, daar begon het niet mee, dat was het gevolg van de polemiek tussen gomerus en arminius, dat was na calvijn en luther.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 12:35
|
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 12:40
|
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 13:44
|
|
|
|
| GERALD265 schreef: | Hoe is het mogelijk! Dacht dat dat soort dingen niet voorkwam. Wel dus! Dat je hem al zo gauw bij je thuis vraagt? Ik zou het nooit doen! Ik zou toch liever afspreken zo'n eerste keer in een leuk koffietentje. |
ik heb ook een date gehad bij mij thuis we hadden een week lang gechat en ik had er een heel goed gevoel bij ik ging met mijn zoon (7 jaar) gourmetten en heb hem daarbij uitgenodigd mijn zoon is heel makkelijk wat contacten aangaan betreft en dat scheelt ook wel natuurlijk ondertussen zijn we ruim 5 maanden verder en gaat het nogsteeds heel goed zo goed zelfs dat ik al een trouwjurk heb gekocht we zijn verloofd en hopen zo snel mogelijk te gaan trouwen het kan dus wel heel goed gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:03
|
|
|
|
Jaja ik ken ook een paar waarbij het na het daten ook super is gegaan. Gefeliciteerd Renske. Ik zelf sta ontspannen in het daten...op "daten" wordt soms zo'n lading gelegd. waarom...?? ik denk dat je het ook leuk moet vinden nieuwe mensen te leren kennen. Ieder met zijn eigen achtergrond en eigen verhaal. Ook naar de kinderen toe hoeft het allemaal niet zo beladen wat mij betreft. Iederen is welkom bij mij thuis. Ook onbekenden...ik wil graag en open huis zijn.. dus wat Renske deed haar toen nog niet verloofde uitnodigen voor een avondje lekker smikkelen.. ach ik zou het ook gedaan hebben. Als je al vertrouwd met elkaar bent zo via mail. Heb het ook eens gedaan...alweer paar jaar geleden. Ik was eerlijk en open, dat heeft de ander gekwetst, ik zag het niet zitten een relatie te beginnen waar hij op aandrong, die gevoelens had ik niet... Maar deze ontmoeting is niet voor niks geweest, het heeft zijn ogen geopend en God is met hem verder aan het werk gegaan. Nu heeft hij zich laten dopen, liet hij onlangs weten, daarbij liet hij weten nog steeds gekwetst te zijn. Dat is jammer dat hij dat zo voelt, ik ben blij dat ik netjes en oprecht ben geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:04
|
|
|
|

het zand is besteld dus donderdag hebben de kids even een zandbak voor de deur 
Hallo beste cm ers in de chat hadden we het er even over dat ik hulp nodig had bij het betegelen van mijn tuin,daar ik dit alleen zelf niet kan. 2 boden al spontaan hun hulp aan en het idee werd geboren om er een CM klusdag van te maken
DUS VRIJDAG 25 JUNI KLUSDAG BIJ MIJ(Grace585) ik hoop op veel helpende handen,b.v.d.
tot dusver hebben zich aangemeld;
Grace585 Benny340 Griffin748 henduk927 mariska601
wie sluit zich aan,ook de damens zijn welkom(bv .voor de catering)
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 22 juni 2010, 14:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:15
|
|
|
|
Over de liefde uiteraard Om deze(welbekende) tekst draaide ons hele huwelijk,in voor- en tegenspoed ,vooral aan de 2 laatste regels heb ik me ooit vastgeklampt,daarom heb ik het gekozen als rouwtekst.
1 Kor.13 vers 4-8a
De liefde is geduldig en vol goedheid. De liefde kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid.Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan, ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid. Alles verdraagt ze, alles gelooft ze, alles hoopt ze, in alles volhardt ze. De liefde zal nooit vergaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:17
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | chatuliem je weet dat ik niet snel erg hard en rechtlijnig reageer; maar ik wil je wel iets zeggen; geloof is een Rotsvast Fundament, namelijk gebaseerd op het verlossende bloed van onze Heere Jezus Christus. er kan gebeuren wat er maar gebeuren kan, maar het bloed van Jezus Christus maakt vrij!! daar kan geen gevoel of verstand iets aan toe of afdoen.
waar jij het in mijn ogen over hebt, is de beleving; dus een emotie, zo wankel en onbetrouwbaar als de pieten dus....... hoe kun je nu als christen bouwen op beleving? dat kan toch niet? neem het me asjeblieft niet kwalijk, maar daar kan ik echt niets van begrijpen, dat je als theologisch man, zegt dat het je niet gaat om wat iemand gelooft, maar om hoe iemand iets beleeft!! dat is voor mij ten ene male onvoorstelbaar!!
heb je gelezen in het Woord van God, dat er geschreven staat; steun op de Heere met uw hele hart, en steun op uw verstand niet? of; velen zullen roepen HEERE heere, maar ik heb ze nooit gekent? heb je nooit het verhaal geleerd van de wijze en dwaze maagden, die allemaal een bruiloftssfeer VOELDEN maar niet allemaal op het feest werden toegelaten? staat er in jouw bijbel ook; onderzoek uzelf nauw, ja zeer nauw, gij volk dat met geen lust bevangen wordt? (onderzoek je hart uitermate goed, als je geen "lust" hebt in het dienen van Mij...) heb jij geen kleuterbijbel met het verhaal van het juichende volk achter de Heere Jezus, die riepen "hosannah hosannah, gezegend is Hij die daar komt in de Naam des Heeren?" en na een paar dagen; "kruis Hem, kruis Hem"? zeg me ásjeblieft, dat ik je helemaal niet goed begrepen heb!!!
over de angst wil ik het volgende kwijt; je zegt dat je angst je grootste drijfveer is om het kwade te laten; en inderdaad; daarin ben je denk ik zeker niet de enige; bij een kind van God is het echter zo, dat hij of zij Hem geen verdriet wil doen, na alle ontvangen genade, of het goede contact met God kwijt wil raken; misschien wil je in dit verband mijn voorgaande bijdrages nog eens lezen? er is namelijk een groot verschil tussen een slaaf zijn of een kind...... (ik weet het; ik klink hard en scherp, maar ik móét dit even zeggen voor mijn gevoel!! ik hoop dat je er mee naar God gaat, wanneer ik misschien erg confronterend ben!! Hij heeft namelijk veel betere woorden om dingen duidelijk te maken dan ik)
als laatste hoor ik je zeggen; het is je nog teveel van; zo zou het moeten zijn, in plaats van; zo is het bij mij. echter, ik heb erg veel zeer persoonlijke reacties gelezen hierboven, dus ik denk, dat wanneer je ze nog eens doorleest, je misschien toch tot een andere mening komt!
nogmaals; geloof is gebaseerd op het onfeilbare woord van God, Rotsvast Fundament emotie is gebaseerd op je persoonlijke levenservaring (en inderdaad susannah, daar kun je meer dan genoeg last van hebben!! ook ik heb daar ervaring mee) en op je omstandigheden van het moment; pure zandgrond.....
dus mijn vraag is; waar is je huis/zaligheid op gebaseerd? op zandgrond of op Rotsgrond?
ik wens je het Goede broeder........ hannah |
amen,helemaal mee eens hannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:30
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik deel alleen kikkers uit Lean, ik kus ze niet zelf!  |
hier gisteren nog 2 kikkers in de tuin,wel gevangen en maar vlug in de sloot gezet. ze waren vast geen prinsen ,veels te glibberig dus kussen waren er niet bij hahahaha
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 22 juni 2010, 14:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:39
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dank je! Dat verhaal zit in mijn hart,is niet geschikt voor op een forum Klein tipje van de sluier:zijn hart klopt nog ergens verder,in een man die hopelijk vandaag wel vaderdag kan vieren en daar ben ik heel dankbaar voor....... |
dat is heel bijzonder Lean! (als ik het tipje tenminste goed begrepen heb ) kippenvel! dikke knuffel voor jou!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:55
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | ik heb ook een date gehad bij mij thuis we hadden een week lang gechat en ik had er een heel goed gevoel bij ik ging met mijn zoon (7 jaar) gourmetten en heb hem daarbij uitgenodigd mijn zoon is heel makkelijk wat contacten aangaan betreft en dat scheelt ook wel natuurlijk ondertussen zijn we ruim 5 maanden verder en gaat het nogsteeds heel goed zo goed zelfs dat ik al een trouwjurk heb gekocht we zijn verloofd en hopen zo snel mogelijk te gaan trouwen het kan dus wel heel goed gaan  |
Wauw Renske,wat ontzettend gaaf voor je! ( eh..jullie). Gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:57
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Mijn vader is een sterke man Die alles weet en alles kan. Hij werkt voor ons het hele jaar Hij zit nooit stil en is nooit klaar.
Mijn vader is een goede man Hij doet voor ons al wat hij kan En alles wat mijn vader doet Dat is pas goed!
Mijn vader die heeft feest vandaag Dat vind ik fijn, dat heb ik graag. Mijn vader is mijn grootste schat, Dus vaderlief: " proficiat" . |
Wat ontzettend lief! Ik denk dat elke vader droomt van zo`n prachtig gedicht speciaal voor hem!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 15:01
|
|
|
|
Lieve Beertje & Marianne,
Bedankt voor de ontroerend mooie gedichten van jullie en voor het kijkje in je hart! Iemand te moeten missen van wie je zielsveel gehouden hebt is als een amputatie. Je moet verder maar zonder diegene ben je even je route en houvast kwijt.
Gelukkig weten we dat zij verder mogen leven in het Eeuwig Vaderhuis waar ook wij ze eens weer mogen ontmoeten.
Till we meet at Jesus feet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 15:03
|
|
|
|
Hey Tessybear,
Heb je - naast alle kikkers - ook paarden geregeld voor alle prinsen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 15:34
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hey Tessybear,
Heb je - naast alle kikkers - ook paarden geregeld voor alle prinsen? |
je hebt het toch over paardenkracht Carin?
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op dinsdag 22 juni 2010, 15:35
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|