| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:16
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat ontzettend lief! Ik denk dat elke vader droomt van zo`n prachtig gedicht speciaal voor hem! |
Het gedicht zag ik ergens staan, vond het mooi voor hier Carin Helaas is mijn vader overleden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:17
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | mooi Bedankt |
Lees je ze allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:34
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | ik vind juist, dat te meer we resoluut voor ons christenzijn uitkomen, en we tegenwerking ervaren. te meer we mogen weten dat we de waarheid in handen hebben. |
En zo is het helemaal want de duisternis blijft het proberen. Met een vriendelijke groet van mij. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:36
|
|
|
|
|
Nog 1 dagje werken en dan donderdag naar Assen toe voor een paar daagjes op het TT circuit.... training kijken en zaterdag motorrace.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:37
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Zondag 20 juni:
ZIE DE VADER! (Speciaal voor Vaderdag)HIJ is onze VADER!
HEER, toon ons de VADER en het is ons genoeg. Joh.14:8.
MIJN kinderen, ben IK zolang met je geweest, terwijl IK tot je kwam en met je sprak en nog heb je de VADER niet leren kennen! Jouw VADER is HEER en MEESTER van heel de machtige Schepping. Maar HIJ is zoals IK ben. Al de liefde en de kracht en schoonheid, die je in MIJ hebt gezien, is in MIJN VADER. Als je dat ziet en je HEM en MIJ kent zoals wij werkelijk zijn, dan is je dat genoeg - dan is dat werkelijk voldoende voor je. Het vervolmaakte je leven - bevredigt je - is al, wat je nodig hebt. Zie de VADER, zie MIJ en het is je genoeg. Dit is liefde in overvloed. Blijdschap in overvloed. Dit is al, wat je nodig hebt. |
Prachtig. Met een vriendelijke groet van mij. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:37
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | nee
'k wil een prinses en frans, als het effe kan
 |
Das een leuke zou ik gewoon voor gaan Griff Han kan jij niet effe wat regelen dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:52
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | ik negeer niks opzettelijk. kun je even naar voren halen wat ik dan gemist heb? |
GOD heeft 1 kerk gesticht maar wel met een heleboel afdelingen. Met een vriendelijke groet van mij. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:57
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik heb een periode lang heel slecht in mijn vel gezeten, en werd toen heel wonderlijk gewezen op Jesaja 43: 1-7...het voelde als een belofte, en was een enorme opsteker!
1 Welnu, dit zegt de HEER, die jou schiep, Jakob, die jou vormde, Israël: Wees niet bang, want ik zal je vrijkopen, ik heb je bij je naam geroepen, je bent van mij! 2 Moet je door het water gaan – ik ben bij je; of door rivieren – je wordt niet meegesleurd. Moet je door het vuur gaan – het zal je niet verteren, de vlammen zullen je niet verschroeien. 3 Want ik, de HEER, ben je God, de Heilige van Israël, je redder. Voor jou geef ik Egypte als losgeld, Nubië en Seba ruil ik in tegen jou. 4 Jij bent zo kostbaar in mijn ogen, zo waardevol, en ik houd zo veel van je dat ik de mensheid geef in ruil voor jou, ja alle volken om jou te behouden. 5 Wees niet bang, want ik ben bij je. Ik haal je nakomelingen uit het oosten terug, uit het westen breng ik jullie bijeen. 6 Tegen het noorden zeg ik: Geef hier! Het zuiden gebied ik: Laat los! Breng mijn zonen terug van verre, mijn dochters van de einden der aarde, 7 allen over wie mijn naam is uitgeroepen, en die ik omwille van mijn majesteit geschapen heb, gemaakt en gevormd.
NBV-2007 |
Amen. Met een vriendelijke groet van mij. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:58
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | je bent zo arm/rijk als je je voelt, he. en als jij kan garanderen dat de kikker in een prinses verandert....
 |
AHUM!! ik herhaal...
Gezocht:
Stoere dames die niet terug deinzen om een stel stoere mannen in het gareel te houden...
Waar: Op de Edense heide Wanneer: 3 Juli vanaf 12.00 Waarom: Omdat het gewoon reuze gezellig is
Beloning: Voor iedere dame die zich vrijwillig aanmeld zal er een kikker ter beschikking gesteld worden om te
Let op: Garantie dat de kikker ook in een prins veranderd niet ingesloten!
Noot: Voor de stoere mannen zullen ook kikkers ter beschikking gesteld worden! *De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kikkers die dan alsnog in prinsen veranderen!*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 22 juni 2010, 22:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 22:32
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Lees je ze allemaal  | Ja ik lees ze allemaal Wat goed van je dat je er elke dag iets opzet Bedankt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 22:51
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik kijk uit naar morgenavond... Dan heb ik mijn eerste huiskring, best spannend!  |
Afsluiting van het seizoen zeker, met bbq
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 22:52
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | Nog 1 dagje werken en dan donderdag naar Assen toe voor een paar daagjes op het TT circuit.... training kijken en zaterdag motorrace. |
Gelukkig is de A28 na Zwolle weer redelijk berijdbaar ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 22:56
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Hoe zijn je examens verlopen, Zivaatje? | Leuk dat je dat vraagt. twee gingen goed Eentje slecht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 22:58
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Zolang men niet kijkt naar het voetbal, hoeft men zich ook niet ergeren aan het spel, en de foute beslissingen van de scheidsrechter/grensrechter, en de verkeerde pases die de spelers maken. |
Heerlijk helemaal gelijk. Vroeger keek ik altijd en dan kom je er achter dat het helemaal niets is alleen geld. Met een vriendedelijke groet van mij. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:01
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | En vandaag is Lepeltje aan de beurt voor een felicitatie.
 |
Wel heel laat maar toch nog. Van een hele hartelijke. Met een vriendelijke groet van mij. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:05
|
|
|
|
Een van mijn kinderen is een echte krullekop. Steeds hoort hij van iedereen wat heb jij toch een mooie krullen Hij vindt dat helemaal niet leuk en zegt op een gegeven moment: Ik wil geen krullen , ik wil haar hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:05
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Leuk dat je dat vraagt. twee gingen goed Eentje slecht  |
Oei, das balen, kun je de laatste wel overdoen? Wel super dat je de andere 2 wel goed gedaan hebt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:07
|
|
|
|
|
De schande van het Franse elftal is de schuld van de coach. Een vreemde man. Zou wel bij CM kunnen passen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dan kunnen mensen dingen dus verschillend beleven, en toch dezelfde God dienen; gelukkig. ik hoop overigens dat je het dienen van God zonder angst voor straf mag ervaren; gebaseerd op de bijbelse basis. |
Een tijdje geleden vertelde iemand mij in de auto, dat hij/zij aan het "heilig avondmaal" was geweest. Maar dat hem/haar dat zeer kwalijk werd genomen door de dominee/voorganger/oudsten omdat hem/haar levenswandel niet van "onberispelijke" aard was. Beleving en dienen van God, zonder angst voor straf, is dus niet alleen gebaseerd op een bijbelse basis, maar ook op een leerstelling.
Verder vind ik de veronderstelling "als er nu eens geen hel was" nogal eenzijdig. Tegenover de hel, veroordeling, staat de hemel, beloning. Voor mij is het onmogelijk om alleen maar Gods Liefde te verkondigen, zonder ook Zijn Rechtvaardigheid te noemen. Naast Joh. 3:16 staat ook het vers, "Wie niet gelooft is alrede veroordeeld". Voor iemand die Jezus Christus heeft aangenomen als zijn Redder en Verlosser, zal de hel hem/haar geen angst meer inboezemen. Hij/zij weet dat Jezus Christus hem/haar een plaats heeft bereidt in de hemel, dat Jezus Christus zijn/haar voorspraak is bij de God de Vader. Voor wie nog niet gelooft in Jezus Christus mag de hel best een plek zijn die hem/haar angst inboezemt. Maar wel met het besef, dat Jezus ook voor hem/haar Zijn Liefdeswerk heeft gedaan, door voor zijn/haar zonden te sterven aan het kruis (en na 3 dagen weer is opgestaan )
O en Chatuliem, de film "als een dief in de nacht" gaat over de periode NA de opname .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Toch zijn er veel mensen die niet naar God luisteren. Die niet doen wat Hij zegt. Doen ze dat niet omdat Hij ze niet uitverkoren heeft??? Als niemand God kan weerstaan, hoe komt het dan dat dit gebeurt? Dringt Hij dan alleen bij sommigen aan of bij allen? |
Nu kom je op het hart van de uitverkiezing van God, en zoals je het nu zegt is dat inderdaad zo, al is dat erg moeilijk en lastig te bevatten, maar God kiest sommigen wel en anderen niet. Hiervoor kijkt God het hart aan, en maakt Zijn keus. Niet dat wij beter zijn, maar Hij ziet het hart aan, het hart van Zijn zoon Jezus, en maakt zijn keus. Maar het is en blijft onze taak om de hele wereld van God te vertellen, God zelf zorgt ervoor dat het geloof wortel zal schieten in mensen die nu nog niet geloven, maar die Hij al wel heeft uitverkozen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:34
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Ja ik lees ze allemaal Wat goed van je dat je er elke dag iets opzet Bedankt  |
Ik hoop dat je er veel aan hebt en het je mag bemoedigen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:35
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Prachtig. Met een vriendelijke groet van mij. Martin |
Geniet er maar lekker van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:50
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | De schande van het Franse elftal is de schuld van de coach. Een vreemde man. Zou wel bij CM kunnen passen.... |
De achternaam van de coach van Spanje betekent varken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 00:06
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hey Lepeltje........ik ben waarschijnlijk de laatste die je mag feliciteren op je verjaardag dus;
GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!< |
Bedankt nog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 00:07
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Wel heel laat maar toch nog. Van een hele hartelijke. Met een vriendelijke groet van mij. Martin |
Better let as net. 
Iig bedankt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 00:08
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Wel heel laat maar toch nog. Van een hele hartelijke. Met een vriendelijke groet van mij. Martin |
Better let as net. 
Iig bedankt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 00:09
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | De achternaam van de coach van Spanje betekent varken.... |
Knorrrrrrrr.....knorrrrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 00:17
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | GOD heeft 1 kerk gesticht maar wel met een heleboel afdelingen. Met een vriendelijke groet van mij. Martin |
Helaas passen wij niet allemaal in 1 kerk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 00:30
|
|
|
|
wat is de irritantste provincie van nederland ...
voevoezeeland hihi ... sorry anita ... kon het niet laten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 00:40
|
|
|
|
ik kijk samen met mijn vriendin uit naar 3 dagen scheveningen ... schijnt de zon ... dan liggen we op het strand ... is het bewolkt ... dan zitten we op het terras ... zijn er donkere wolken met spetters ... gaan we leuke dingen doen in den haag ...
|
|
| Naar boven |
|
|