ChristianMatch

Forum

hoe voel jij je nu je er alleen voor staat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 802 803 804 805 806 807 808 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:43

BRAZEEVEL772 schreef:
hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat

ja zeggen ze ik heb nog kinderen
en mn broers en zussen en mn vader moeder buren

oke oke

maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan

alleen

wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten

ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen
nee prima zo

maar stilletjes toch alleen

nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo
maar toch op cm want alleen is wel stil

hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn
om welke reden we dan ook alleen zijn

ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart Smiley die vol vragen zit

ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol Zieke smiley
kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug
je wil je verhaal wel eens kwijt
wat je ook niet tegen iedereeen verteld Smiley met dichtgeplakte mond
even een luisterend oor
soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren
maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs
weer alleen alleen alleen Gefrustreerde smiley
ja maar ik heb cm
lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand
ja oke is wel gezellig soms Verlegen lachende smiley
maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen
en dan weer alleen alleen allen Gefrustreerde smiley
Zelfs dit went, misschien plaats je volgend jaar een topic met als titel: ik wou dat ik weer alleen was...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:51

TESSYBEAR731 schreef:
Dat is absoluut een feit! Ik ben echt een typisch gevalletje van bindingsangst en dat durf ik zeker toe te geven...
groot verschil is wel dat ik een hoop geleerd, waaronder me wél hechten aan iemand. maar dat doe ik niet zomaar, en daarom ben ik gewoon een beetje...eh...kieskeurig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ...en zoals gezegd...ga k alleen nog maar voor the real deal en dat zal sowieso zijn tijd nodig hebben... Knipoog smiley

Ik zou tegen je willen zeggen bid er voor God kent je hart verlangens en weet als geen ander wat jij nodig hebt alles op Zijn tijd meis komt goed
Knipoog smiley

Ik bid alltijd voor alles en kan je zeggen het brengt vrucht en zegen voort veel zegen gewenst dus met God Lachende smiley

Wat ik mis op dit moment ?

Niks eigenlijk want ben dankbaar voor de rust die God me geeft en vind het gaaf om te zien hoe mn kinderen groeien en tot rust komen!
Zoek wel heel bewust contact met mannen maar voornamelijk voor mn kids omdat ik wil dat ze een juist man/vader beeld krijgen.
Uiteindelijk zou ik heus wel een maatje willen iemand met wie je alles delen kan wat voor je over heeft en lekker ouderwets samen mee p de bank kan hangen Clown smiley
Maar dat alles wel op Gods tijd en manier!

Groetjes,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:55

ANID014 schreef:
Heel mijn leven woon ik al in het westen. Daarvan leefde ik ook nog 25 jaar in het Haagse.
Het is gewoon onzin om te stellen dat we hier zgn. harde taal accepteren. Ook hier zijn wij de beschaving toegedaan!

En ............... laten we ons wachten voor de schijn des kwaads.

Hoewel ik zelf wel tegen een stootje kan denk ik dat we (de volwassenen) toch een voorbeeldfunctie hebben. Ook in het Westen. Het is een beetje vreemd als je kinderen fatsoenlijke taal probeert bij te brengen en ze lezen of horen in de kerk (en cm) ineens grove woorden en schuttingtaal.

Anid; wat bedoel je met 'schijn des kwaads'?

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:55

ZINGA672 schreef:
Euh... Leanne, het was de bedoeling dat je minpunten van een ander; de NIET perfecte partner zou noemen.

Je eigen minpuntjes, ach.... Wij vrouwen hebben toch al zo'n voorsprong Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley

Ach Zing.....ik heb een allerminst perfecte partner gehad(door ziekte hoor,long long story)maar meeeeeeeeeeeeeen wat heb ik van die man gehouden ! Verliefde smiley
Liefde overwint echt alles dus vraag mij maar niet minpuntjes van mijn ideale partner op te noemen Knipoog smiley

Ik twijfel nog steeds over mijn eigen minpunten ....... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:09

SUSANNAH475 schreef:
zo'n end ? Verraste, verbaasde smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Gewoon lekker bij stand plekkie parkeren en Grif lief aan kijken Knipoog smiley
Mijn auto wordt ook gewoon lekker dichbij geparkeerd alleen maar beter dacht ik zo Lachende smiley

peace die der nog steeds heel veel zin in heeft en hoopt op vele handen die haar rennde grut idd gaten wil houden omdat ze niet zo hard meer lopen kan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:23

o moeder was is het heet.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:24

Niet echt een favoriet, maar wel een tekst die de laatste weken door mijn hoofd speelt en waaraan ik mijn gedrag in het leven van alle dag probeer te spiegelen.

2 Timotheüs 1:7 Want God heeft ons niet gegeven een geest van lafhartigheid, maar van kracht, van liefde en van bezonnenheid

Voor mij betekent dit ten eerste; dat ik moedig iedere situatie die mijn pad kruist tegemoet mag treden. In de wetenschap dat ik er nooit alleen voorsta.

Die kracht; da's vaak niet zo'n probleem. Vooral op eígen kracht kom ik een héél eind. Voordat ik dan Zijn hulp inroep. Verlegen lachende smiley

De liefde; dreigt weleens onder te sneeuwen of beklemd te raken tussen allerhande activiteiten, gebeurtenissen of andere afleidingen. Da's vast niet de bedoeling.

En dan: bezonnenheid... Aaargh.. Knap lastig met een beetje fel karaktertje. Soms denk ik: ik leer het nooit! Maar Mozes was 80 toen ie een zeer zachtmoedig man werd genoemd, dus ik heb nog hoop.

Ik wil méér op Jezus lijken.

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:25

TESSYBEAR731 schreef:
Jonathan, ik begrijp dat het als een grapje bedoeld is...maar ik ga er toch even serieus op in Engeltje smiley

Wanneer komt de juiste combi eens van de grond??

>>> Wanneer de tijd daar is!

Dit vergeten we namelijk nog wel eens, maar is natuurlijk een enorm belangrijk gegeven...
Soms zijn we daar namelijk gewoon nog niet klaar voor, en zou die perfecte combi zomaar gedoemd zijn te mislukken!

Deze wetenschap is voor mij een houvast, iets waar ik op vertrouw...
wanneer ik er aan toe ben...zal die persoon vanzelf langskomen
en dat geld voor ons allemaal.

Eén ding is zeker...zodra het je gebeurt ben jij de eerste die het weet! Knipoog smiley

vanzelf langskomen ? Nou ik denk wel dat je uit je (luie) bank moet komen, als je binnen blijft, zullen ze jou nooit leren kennen (tenzij je vaak op C.M. zit Knipoog smiley)
Maar 't blijft moeilijk wanneer het nou 'jouw' tijd is vind ik, en toch denk ik dat je daar een aktieve rol in moet blijven spelen... dus mensen ontmoeten, al was het alleen maar voor vriendschap...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 27 juni 2010, 15:26
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:26

BRAZEEVEL772 schreef:
peins de gij da nou echt ? Verraste, verbaasde smiley

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:39

ZINGA672 schreef:
Hoi Sus; hierin wil ik je graag bemoedigen. Ik herken wat je schrijft, en de laatste tijd leer ik steeds meer wat het betekent om een Vader te hebben. Het kost idd wel tijd ja. Maar God is zooo liefdevol. Hij verbaast mij af en toe met zijn ingrepen in mijn leven; Hij weet wat ik nodig heb. Hij is uitermate geïnteresseerd in de miniemste details van mijn leven. En Hij komt voor mij op als een echte Vader. Ik weet zeker dat Hij dat ook in jouw leven wil doen.

GrZing

De vergelijking met 'vader' lukt mij niet... dus als jij het hier hebt over een "echte Vader" zegt dat me maar weinig...
En voor mij voelt het niet prettig als je zegt "ik weet zeker dat Hij dat ook in jouw leven wil doen"... dat komt denk ik omdat ik dat 'vader' woord niet kan plaatsen... ik weet inmiddels er mee om te gaan, maar voor mezelf zal ik dat woord niet zo snel gaan gebruiken, omdat het voor mij niet die betekenis heeft die God er mee bedoeld heeft.

(Zo zie je maar dat dingen heel anders op een ander kunnen overkomen, daar heb ik wel vaker last van en is ook de reden waarom ik (nog) niet naar de kerk/ een gemeente ga... het landt bij mij niet op de manier waarop het bedoeld is).
Naar boven

Auteur Bericht
GERALD265

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:43

verwijderd

Laatst aangepast door
GERALD265
op dinsdag 28 september 2010, 21:19
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:45

PIETER649 schreef:
Een man tegen zn vrouw: Schat, wat zou jij doen als wij de lotto winnen?
De vrouw: Ik zou de helft pakken en je direct verlaten!
De man: okee, we hebben € 20,-- gewonnen... hier is een tientje en daar is de deur!

wil je mn vrouw kopen ?
wat geef je dr voor ?
niks zei de man
verkocht
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:03

GERALD265 schreef:
Als je tien mensen hebt, doen ze het allemaal op hun eigen manier en een ieder vindt, dat zijn manier de juiste is. Dat er volgens jou christenen zijn, die je het gevoel geven het niet goed te doen, komt voornamelijk uit jezelf, alles wat je hebt meegemaakt in je leven. De pijn en het verdriet die je aangedaan is. Het zijn de blauwe plekken die we in ons leven hebben opgelopen. Soms is een klein stootje al genoeg om de blauwe plek weer even flink te voelen. En dan lijkt het dat het door de ander komt, maar het is ons verleden, hoe we gevormd zijn, dat ons pijn doet.
Dus ik zou zeggen, wees jezelf, jij doet het op jou manier. En als je gekwetst wordt, denk dan niet dat het de ander is, maar kijk naar de blauwe plek van je verleden en verzorg die goed, zodat het genezen kan!
Wie is er goed in de wereld?? Niemand! Wel kunnen we van elkaar leren!

Nou, daar verschillen we dus over van mening.
Ik ben het met je eens in die zin dat het verleden daarin een grote rol kan spelen, maar om dan te zeggen...dat het voornamelijk uit mezelf komt, door het verleden vind ik erg gemakkelijk gezegd.
Is het niet vaak een combi ?
En bovendien... als ik e.e.a. heb meegemaakt is dat nog geen reden dat een ander over me heen gaat walsen, het beter lijkt te weten of op me neer gaat kijken op een (ver)oordelende manier.
Mag ik het voorbeeld van Zacheus gebruiken ? Die had ook een verleden, waarbij mensen om hem heen stonden en bij hunzelf dachten...tja vind je het gek dat hij geen vrienden heeft, daar heeft ie het zelf naar gemaakt, de tollenaar uitbuiter... maar Jezus zag hem en ging maaltijd bij hem thuis houden...
Dan kun je zeggen het ligt aan zijn verleden... maar Jezus kijkt naar het hart van Zacheus... en naar het hart van degene die erom heen stonden en hem afwezen en misschien wel veroordeelden...

En nog iets... ook christenen kunnen keihard zijn, soms omdat ze wettisch zijn en vergeten te kijken naar de persoon

Iemand met een verleden
is nog geen reden
om iemand pijn te doen
Daar wringt mijns inziens de schoen
Verder kijken
Niet gaan over lijken
Maar zie de ander staan
en besluit eens om met hem mee te gaan !
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:17

PEACEDOVE820 schreef:
Gewoon lekker bij stand plekkie parkeren en Grif lief aan kijken Knipoog smiley
Mijn auto wordt ook gewoon lekker dichbij geparkeerd alleen maar beter dacht ik zo Lachende smiley

peace die der nog steeds heel veel zin in heeft en hoopt op vele handen die haar rennde grut idd gaten wil houden omdat ze niet zo hard meer lopen kan Knipoog smiley

Nou ou... dat zou betekenen dat ik met een onbekende man in de auto stap... Clown smiley maar uuuh... je brengt me zo wel op ideeen... Knipoog smiley haha...
(Suus, die ook wel eens van een geintje houdt...)
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:22

MARIANNE866 schreef:
kan ik hieruit opmaken dat je ook komt? Clown smiley

Het lijkt me wel erg leuk om heen te gaan , bekijk het nog even want het valt midden in mijn vakantie!
Ik houd je op de hoogte, dat is beloofd!
Naar boven

Auteur Bericht
JEANFRITS816

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:23

God tolereert geen enkele zonde. Zorg daarom dat alle zondes vergeven zijn door ze bij God te brengen. De hel is echt heel erg. Op google kun je de goddelelijke openbaring van de hel zien. ik heb ervan onthouden dat er vuur is voor iedereen en dat je bovendien door de wormen wordt opgegeten en dat er een plaats is die kermis heet. daar komen de mensen die de duivel het meest hebben gediend en daar mag de duivel alles verzinnen om de mensen te martelen.Geen beste plaats dus. We moeten vanauit liefde met od relatie hebben ipv angst. Maar angst voor de hel zal iedereen wel eens hebben. Beter nu bang zijn voor de hel dan later in de hel te moeten blijven.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:25

Bidden of Nederland mag verliezen

"We zullen hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen." Dat antwoordt Ds. M. A. Kempeneers op een vraag over het kijken van voetbal. Via de vragenrubriek van Refoweb stelde een ouder de vraag of ze haar kinderen voetbal mocht laten kijken via de computer.

Kempeneers stelde in eerste instantie blij te zijn dat de vraag nog wordt gesteld: "Met de computer is er meer ruimte en vrijheid gekomen en velen uit onze gezindte kijken gewoon, soms zelfs in het geheim. Ons hele land is in de ban van het voetbalgebeuren en er wordt op vele manieren geappelleerd aan nationale gevoelens. 'Wij' moeten voetballen,'wij' hebben gewonnen, 'wij' hebben verloren. Het spelletje boeit veel mensen, zeker ook de jeugd. Ik hoorde van mijn kinderen dat er gejuich in heel de Pieter Zandt Scholen gemeenschap te horen was, toen Nederland scoorde. En als je dan de mogelijkheid en de gelegenheid hebt om te kijken, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om het niet te doen."

Toch kan voetbal kijken volgens de predikant absoluut niet: "Natuurlijk is het spelletje op zich niet zondig. Maar het hele evenement en alles wat er gebeurt, de hele entourage, de verdwazing, de exorbitante bedragen die erin omgaan, de afgoderij die er met de spelers gepleegd wordt, het hele WK voetbal is het toppunt van werelds vermaak. God en het wereldse vermaak staan tegenover elkaar volgens 1 Johannes 2:15: "Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde van de Vader is niet in hem." Het WK-voetbal is zonde. De Bijbel noemt het de 'genieting van de zonde in Hebreeën 11. De schrift doet niet net alsof er in de wereld niet te genieten is. Dat is er wel degelijk. Maar als je dan van de wereld en met de wereld wil genieten, dan moet je ook bereid zijn om daar de prijs voor te betalen. De vergelding des loons, noemt Hebreeën 11 het. En dat is de eeuwige rampzaligheid."

Juist daarom roept Kempeneers ouders op om de kinderen geen voetbal te laten kijken: "Denk aan uw doopbelofte. Straks sta je met je kinderen voor Gods rechterstoel. Als je dan toegeeflijk bent geweest en je hebt je kinderen toestemming gegeven om de brede weg op te gaan, dan zullen uw kinderen tegen u getuigen. De wet en ook het evangelie zal tegen u getuigen. En de Heere zal een rechtvaardig vonnis moeten vellen. "

Tot slot heeft de predikant nog een gebed: "Ouders ik bid u Gods genade van harte toe. En we zullen maar hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen. Of nog beter, we zullen bidden om bekering van het land en volk. Of de Heere in de toorn aan Zijn ontferming wil gedenken."
24-6-2010 | bron: RefoWeb
Bron CIP.nl

Ik las het als discussie onderwerp op een ander forum ,Wat vinden jullie van dit bericht?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:28

JEANFRITS816 schreef:
God tolereert geen enkele zonde. Zorg daarom dat alle zondes vergeven zijn door ze bij God te brengen. De hel is echt heel erg. Op google kun je de goddelelijke openbaring van de hel zien. ik heb ervan onthouden dat er vuur is voor iedereen en dat je bovendien door de wormen wordt opgegeten en dat er een plaats is die kermis heet. daar komen de mensen die de duivel het meest hebben gediend en daar mag de duivel alles verzinnen om de mensen te martelen.Geen beste plaats dus. We moeten vanauit liefde met od relatie hebben ipv angst. Maar angst voor de hel zal iedereen wel eens hebben. Beter nu bang zijn voor de hel dan later in de hel te moeten blijven.

Mij is wel eens verteld( en heb het ook eens ergens gelezen ) dat de hel de plek is waar God niet is en waar je helemaal op jezelf geworpen bent.
Dàt is pas eenzaamheid in de diepste en ergste vorm die er bestaat ( de hel dus)
Naar boven

Auteur Bericht
JEANFRITS816

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:34

klopt carin daar ben je idd eenzaam en lijd je smarten. de satan is er wel bij natuurlijk
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:35

HANNAH810 schreef:
tel wat je hebt; niet wat je mist!!

ben in snel klaar hahah
maar ben gezond dat is ook veel waard
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:35

Niet iedereen die zwerft is verdwaald
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:37

CARIN303 schreef:
Bidden of Nederland mag verliezen

"We zullen hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen." Dat antwoordt Ds. M. A. Kempeneers op een vraag over het kijken van voetbal. Via de vragenrubriek van Refoweb stelde een ouder de vraag of ze haar kinderen voetbal mocht laten kijken via de computer.

Kempeneers stelde in eerste instantie blij te zijn dat de vraag nog wordt gesteld: "Met de computer is er meer ruimte en vrijheid gekomen en velen uit onze gezindte kijken gewoon, soms zelfs in het geheim. Ons hele land is in de ban van het voetbalgebeuren en er wordt op vele manieren geappelleerd aan nationale gevoelens. 'Wij' moeten voetballen,'wij' hebben gewonnen, 'wij' hebben verloren. Het spelletje boeit veel mensen, zeker ook de jeugd. Ik hoorde van mijn kinderen dat er gejuich in heel de Pieter Zandt Scholen gemeenschap te horen was, toen Nederland scoorde. En als je dan de mogelijkheid en de gelegenheid hebt om te kijken, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om het niet te doen."

Toch kan voetbal kijken volgens de predikant absoluut niet: "Natuurlijk is het spelletje op zich niet zondig. Maar het hele evenement en alles wat er gebeurt, de hele entourage, de verdwazing, de exorbitante bedragen die erin omgaan, de afgoderij die er met de spelers gepleegd wordt, het hele WK voetbal is het toppunt van werelds vermaak. God en het wereldse vermaak staan tegenover elkaar volgens 1 Johannes 2:15: "Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde van de Vader is niet in hem." Het WK-voetbal is zonde. De Bijbel noemt het de 'genieting van de zonde in Hebreeën 11. De schrift doet niet net alsof er in de wereld niet te genieten is. Dat is er wel degelijk. Maar als je dan van de wereld en met de wereld wil genieten, dan moet je ook bereid zijn om daar de prijs voor te betalen. De vergelding des loons, noemt Hebreeën 11 het. En dat is de eeuwige rampzaligheid."

Juist daarom roept Kempeneers ouders op om de kinderen geen voetbal te laten kijken: "Denk aan uw doopbelofte. Straks sta je met je kinderen voor Gods rechterstoel. Als je dan toegeeflijk bent geweest en je hebt je kinderen toestemming gegeven om de brede weg op te gaan, dan zullen uw kinderen tegen u getuigen. De wet en ook het evangelie zal tegen u getuigen. En de Heere zal een rechtvaardig vonnis moeten vellen. "

Tot slot heeft de predikant nog een gebed: "Ouders ik bid u Gods genade van harte toe. En we zullen maar hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen. Of nog beter, we zullen bidden om bekering van het land en volk. Of de Heere in de toorn aan Zijn ontferming wil gedenken."
24-6-2010 | bron: RefoWeb
Bron CIP.nl

Ik las het als discussie onderwerp op een ander forum ,Wat vinden jullie van dit bericht?

"Het WK voetbal is zonde" ? Nou, da's echt nieuw voor mij...
Ik vind het wel gemakkelijk om te zeggen dat WK voetbal "werelds" is.
"Werelds" wil zeggen dat je geen rekening met God houdt, puur de dingen doet voor je eigen plezier... puur voor dit leven, leve de lol want straks ga je dood...

Ik vind WK voetbal niet op zichzelf gericht omdat het gedaan wordt tussen de verschillende landen en het juist een evenement is voor allen... jong en oud.
Het gedoe eromheen hoeft van mij ook niet, al die commercie, maar om het nou als zondig te zien en dat je er zelfs voor zou bidden dat Nederland gaat verliezen ? gaat voor mij te ver.

Ik vind wel dat ouders hier een stukje opvoeding kunnen bijbrengen, kinderen duidelijk maken dat het winnen niet het belangrijkste is, maar de saamhorigheid... en beseffen dat kinderen leren van voorbeelden.
Je mag wat mij betreft best juichen om een doelpunt haha, niks mis mee, maar als Nederland verliest, verlies dan zelf niet uit het oog dat het 'maar een spelletje is', hoe moeilijk dat misschien ook is voor sommige mannen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:05

MARIANNE866 schreef:
vind ik prima ik wil het verder wel organiseren..
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
dus wie mee wil ik hoor het graag...

Marianne

Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan, maar de datums in juli ben ik op vakantie. Dus dat gaat in ieder geval niet lukken.
Naar boven

Auteur Bericht
GERALD265

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:19

verwijderd

Laatst aangepast door
GERALD265
op dinsdag 28 september 2010, 21:19
Naar boven

Auteur Bericht
BENNY340

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:22

GRACE585 schreef:
url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/picknick][/url]

hondjes mee voor broodje hotdock
Naar boven

Auteur Bericht
GERDA928

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:26

Als ik maar druk bezig ben dan gaat het aardig. Maar ja, je kunt niet de hele dag bezig zijn he. Als ik dus ga zitten op de bank of in de tuin of waar dan ook, het is erg alleen en voel me niet fijn. Kan verdrietig worden of somber, zelfs angstig. Dus niet toegeven he en jezelf een schop onder je kont geven.
Mensen kunnen inderdaad zeggen, joh, je bent niet alleen, je hebt je kinderen en kl.kindertjes, broers, zussen, een vriendin, je werk. Ja mensen die niet alleen hebben denk ik makkelijk praten.
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:32

GERDA928 schreef:
Als ik maar druk bezig ben dan gaat het aardig. Maar ja, je kunt niet de hele dag bezig zijn he. Als ik dus ga zitten op de bank of in de tuin of waar dan ook, het is erg alleen en voel me niet fijn. Kan verdrietig worden of somber, zelfs angstig. Dus niet toegeven he en jezelf een schop onder je kont geven.
Mensen kunnen inderdaad zeggen, joh, je bent niet alleen, je hebt je kinderen en kl.kindertjes, broers, zussen, een vriendin, je werk. Ja mensen die niet alleen hebben denk ik makkelijk praten.

ja een bekend beeld gerda
mensen die het zelf niet onder vinden hebben makelijk spreken
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE866

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:33

MARIJAN072 schreef:
Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan, maar de datums in juli ben ik op vakantie. Dus dat gaat in ieder geval niet lukken.

als je in augustus mee wil dan geef het maar door hoor,
super leuk dat je reageerd en mee zou willen

groetjes Marianne

Laatst aangepast door
MARIANNE866
op zondag 27 juni 2010, 21:55
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE866

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:34

CARIN303 schreef:
Het lijkt me wel erg leuk om heen te gaan , bekijk het nog even want het valt midden in mijn vakantie!
Ik houd je op de hoogte, dat is beloofd!

ok super! ik hoor het wel en ik zou zeggen: "zegt het voort"

groetjes Marianne
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:40

SUSANNAH475 schreef:
vanzelf langskomen ? Nou ik denk wel dat je uit je (luie) bank moet komen, als je binnen blijft, zullen ze jou nooit leren kennen (tenzij je vaak op C.M. zit Knipoog smiley)
Maar 't blijft moeilijk wanneer het nou 'jouw' tijd is vind ik, en toch denk ik dat je daar een aktieve rol in moet blijven spelen... dus mensen ontmoeten, al was het alleen maar voor vriendschap...

Dat is ook zeker zo, Sus...je zal er zelf wat voor moeten doen...al is het alleen maar ervoor kiezen ook met deze persoon "in zee" te gaan, want zelfs daar hebben we vrije keus in...maar toch zal de ideale match pas aan het licht komen wanneer we daar aan toe zijn! En ik zeg "aan het licht" omdat het best eens heel goed zo kan zijn dat je die persoon al kent op de een of andere manier Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 802 803 804 805 806 807 808 ... 6194 Volgende
Pagina 805 van 6194