| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 16:20
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | lang verhaal kort; iemand die zegt dat er misschien geen hel is, kan ik niet serieus nemen als christen. |
bedoel je dat als reaktie op iemand David? of is het iets wat jij kwijt wilt hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 16:28
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Een hele dikke knuffel voor iedereen die zo graag achter de rug van iemand om aan anderen wil vertellen hoe hij denkt dat iemand in elkaar steekt... ...en een hele dikke knuffel voor iedereen die deze verhalen slikt als zoete koek en te beroerd is om gewoon eens met de persoon in kwestie in gesprek te gaan.  |
Nee, dank je!
Volgens mij wordt het knuffelhoekje nu 'misbruikt'. Persoonlijk zou ik andere wegen zoeken, om mijn ongenoegen kenbaar te maken. Misschien per mail, is wat persoonlijker. Nu weet minstens 99% - waaronder ik - niet waar het over gaat. Wil ik ook niet eens weten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 16:58
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Nee, dank je!
Volgens mij wordt het knuffelhoekje nu 'misbruikt'. Persoonlijk zou ik andere wegen zoeken, om mijn ongenoegen kenbaar te maken. Misschien per mail, is wat persoonlijker. Nu weet minstens 99% - waaronder ik - niet waar het over gaat. Wil ik ook niet eens weten. |
Helemaal mee eens Marijan en daarom krijg jij van mij een knuffel!!!!!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:04
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Helemaal mee eens Marijan en daarom krijg jij van mij een knuffel!!!!!
Mary |
Bedankt, wat lief! Ook voor jou een knuffel, Mary!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:17
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | als het aan mij ligt; busje ME op die marrokaanse jongeren af en neerknuppelen Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
als het aan mij ligt; busje bruinhemden op die Joodse jongeren af en neerknuppelen Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Thomas, wann wird man je verstehn...... |
ik snap je wel hoor... vreescht niet 
maar:
70 jaar geleden werden in nederland nieuwe wetten van kracht. wetten die ambtenaren verplichtten bepaalde info te verstrekken en schoolbesturen die ook een meldingsplicht kregen. Sommige ambtenaren en schoolbestuurders hebben met gevaar voor eigen leven, en soms ten koste van dat leven, geweigerd deze info te verstrekken. Het MERENDEEL deed zijn burgerlijke plicht...  OOK christenen, waaronder de zeer gerespecteerde ds. Kersten ( ja precies, die van de SGP) hebben hier een actieve en dus schandelijke rol in gespeeld.
Het resultaat kennen we, percentueel zijn in Nederland de meeste joden omgekomen... 120.000 m/v zijn op gruwelijke wijze aan hun einde gekomen.
Gaat het nu weer gebeuren dat (ook) christenen in deze weer een Laodicea-houding aan gaan nemen?????
Wat jij hierboven schreef, mn waarde Thomas, komt mij heel Laodicea -achtig over. Hier past maar 1 antwoord en dat is radicale actie, anders vragen onze kleinkinderen over 70 jaar zich wellicht ook weer af waarom deze generatie het ALWEER heeft kunnen laten gebeuren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS194
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:22
|
|
|
|
Ja, het lijkt me leuk, ik meld me bij deze aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:25
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | als je gebed en God uit de school en uit de opvoeding wil houden, moet je niet raar omkijken als je hier ook van die school-shootings gaat krijgen. |
Even ter informatie: dit is een reformatorische school, dus heeft niets te maken met God en gebed buiten een school houden. Niet dat ik het een goede actie noem, maar zou het hele verhaal erachter graag weten. En als je het niet met schoolregels eens ben ben je gelukkig vrij een andere school te kiezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:28
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik doe mee car De proloog kan ik wel missen.  |
Leuk Maris, ik kijk er nu al naar uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:30
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Mijn zus en ik zijn ook vernoemt naar onze oma's en naar mn moeder. Mijn ouders waren heel creatief, we hebben dus dezelfde namen maar dan in omgekeerde volgorde Aangezien onze oma's nou niet van die hele leuke namen hadden kregen we beiden gelukkig een totaal andere roepnaam dan onze doopnamen.
Dat ging dus jaren goed, tot ik naar Duitsland verhuisde. Hier kent men dat verschil tussen roepnaam en doopnaam niet, en word ik dus altijd aangeschreven met mn 1e doopnaam . Dus onze kleine krijgt strakjes zn roepnaam als 1e doopnaam en gaat als het een meisje zou zijn ook zeker NIET naar zn moeder of overgrootmoeder vernoemd worden! |
Klopt... geen van de opa's heet Adolf en geen van oma's heet Izebel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:37
|
|
|
|
| GERALD265 schreef: | Wat ben je weer heerlijk duidelijk  |
Lijkt mij ook heeeeeeeel duidelijk dat ik nog twijfel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:38
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Kunnen wij hier gezamenlijk een gebedspunt van gaan maken? (Eva...iets voor de gebedsroom?) Misschien een idee om er allemaal woensdag voor te gaan bidden? |
een heel goed idee,
Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:40
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Leuk Maris, ik kijk er nu al naar uit.  |
Vooral de berg etappes... heb er nu al zin in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:01
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik doe mee car De proloog kan ik wel missen.  |
de proloog mis ik dan wel, maar zondagmiddag komt de tour door t dorp bij ons, dan ga ik wel kijken, mits het na de kerktijd is, maar dat zal wel. Dit weekend alleen een vroege dienst omdat het andere gebouw onbereikbaar is. Heel het dorp in 2 stukken gesneden door een hekwerk.
maar zaterdag dus lekker met flessen water naar de hei.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:03
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | ben er bijna...... !!! |
Yes...............777 berichten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALICE148
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:12
|
|
|
|
[[/b] We willen gaan wokken in het Wageningen Oriëntal Palace, waar het onbeperkt wokken is voor € 18,95.
Momenteel zijn er 3 dames en 1 heer die meegaan. De heer zoekt nog wat versterking. Welke heren hebben er nog belangstelling? De dames mogen natuurlijk ook nog reageren en misschien hebben ze nog wel een heer achter de hand.
De tijd en plaats zullen we nog doorgeven. Graag even doorgeven als je mee wilt.
Hartelijke groet, Alice148
Laatst aangepast door
|
ALICE148
|
op vrijdag 6 augustus 2010, 11:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:32
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | Yes...............777 berichten |
eens kijken hoelang je het vol kan houden om op 777 te blijven staan 't staat wel mooi trouwens GEFELICITEERD
Laatst aangepast door
|
ELOY025
|
op dinsdag 29 juni 2010, 18:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:34
|
|
|
|
|
Ik zal ze missen die dagelijkse bemoedigingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:38
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met kind lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 (met lifters) Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur hans194
44 aanmeldingen dus; 21 dames en 24 heren en 2 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af..... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met kind lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 (met lifters) Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur hans194 53 jaar
44 aanmeldingen dus; 21 dames en 25 heren en 2 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af..... |
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op dinsdag 29 juni 2010, 19:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:39
|
|
|
|
| HANS194 schreef: | Ja, het lijkt me leuk, ik meld me bij deze aan.  |
bij deze sta je op de lijst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:41
|
|
|
|
| HANS194 schreef: | Ja, het lijkt me leuk, ik meld me bij deze aan.  |
Zowel Marieke als ik zette je nu op de lijst erbij, je bent dus dubbel welkom Hans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:47
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wie heeft er zin om deze zomer naar het henschotermeer te gaan.
Lekker luieren en genieten van de mooie omgeving. Zwemmen in het meer. Je een piraat wanen op een piratenschip. Bouwen aan je eigen zandkasteel. Hardlopen rond het meer. Wandelen langs weiden, bos en strand. Of met een verrekijker speuren naar een ree, bosuil of boomvalk… Het kan allemaal in, bij en om het Henschotermeer: een unieke zwemplas met witte Caribische stranden, middenin de mooiste bossen van de Utrechtse Heuvelrug. |
Wow! Ik poets m'n enterhaken vast glimmend. Hoe lang gaan we?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:49
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Lieve mensen,
Het is ZOMER in Nederland en dan gaan jullie afhaken vanwege heerlijke temperaturen . Geniet er nu van en wees blij dat er geen regen of harde wind voorspeld is- trouwens wel benieuwd hoe jullie dan zouden reageren -.
Ik kom en neem ook nog eens mijn zonnig humeur mee ( als jullie er tegen kunnen ). |
Rain is comin'. Iemand heeft het KNMI omgekocht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:52
|
|
|
|
| ELOY025 schreef: | | eens kijken hoelang je het vol kan houden om op 777 te blijven staan't staat wel mooi trouwens GEFELICITEERD |
jij zit zelf op bijna 33 berichten eloy, ook een byzonder getal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:57
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | jij zit zelf op bijna 33 berichten eloy, ook een byzonder getal! |
Yes...............33 berichten
en nu weer een paar weken m'n mond houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:06
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | lol, in de Bijbelse tijd, of in vele landen, worden die vervelende jongeren dan neergeknuppeld. we zijn te soft, de overheid (rom 13) draagt het zwaard niet meer.
als het aan mij ligt; busje ME op die marrokaanse jongeren af en neerknuppelen
beschermen die joden, ze hebben al genoeg verdragen. |
Oei David, ik heb zeer veel moeite met deze uitspraak van jou ! Vind het veroordelend en er is maar 1 die dat mag doen! Heb uw naaste lief....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:08
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ik zal ze missen die dagelijkse bemoedigingen. |
Kun jij niet waarnemen dan die paar weken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:09
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Rain is comin'. Iemand heeft het KNMI omgekocht  |
Geen zorgen voor de dag van morgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:10
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Adolf als het n jongen word Izebel als het n meisje word
(mens waar bemoei je je mee) |
met alles, alles, en alles, hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:11
|
|
|
|
| ALICE148 schreef: | [[/b] We willen een wandeling gaan maken in de Blauwe Kamer bij Wageningen en aansluitend gaan wokken in het Wageningen Oriëntal Palace, waar het onbeperkt wokken is voor € 18,95. Momenteel zijn er 5 dames en 1 heer die meegaan. De heer zoekt nog wat versterking. Welke heren hebben er nog belangstelling? De dames mogen natuurlijk ook nog reageren en misschien hebben ze nog wel een heer achter de hand. Hartelijke groet, Alice148 |
Waarschijnlijk heb ik het gemist,maar over welke datum gaat het?
|
|
| Naar boven |
|
|