ChristianMatch

Forum

Wat is er 'mis' met homofilie ??
Ga naar pagina Vorige 1 ... 851 852 853 854 855 856 857 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:40

Zeker mooi geschreven...... en waar....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:42

Thuisetië daar zit ik de rest van het jaar ook mooi...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:43

PIETER649 schreef:
een knuffel op voorhand voor 11 spelers en 16 miljoen bondscoaches... jullie zullen m zondag nodig hebben! Knipoog smiley

Nou, vooruit! Pieter, jij een knuffie omdat Duitsland eruit ligt Kussende smiley

Enneh, sorry he...die vinger schoot gewoon ff uit Verlegen lachende smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 7 juli 2010, 22:43
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:47

TESSYBEAR731 schreef:
Jah...pannenkoeken! Lachende smiley

Count me in Knipoog smiley

I'm for... Kwijlende smiley eh... in Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 7 juli 2010, 22:50
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:49

TESSYBEAR731 schreef:
Volgens deze link is het geen pannenkoekenboot meer maar een brasserie...

Jammer! Best leuk zo'n bootje Lachende smiley

Ben ik vorig jaar nog geweest.
je hebt ook de kabouterhut die zit vlakbij de dierentuin.
niet echt dicht bij het centrum.

http://www.potsenmaeker.nl/

deze ligt on de buurt van de langestraat.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 7 juli 2010, 22:51
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:52

SUSANNAH475 schreef:
In de bijbel staat het volgende: “Rom 1: 19 Want wat een mens over God kan weten is hun bekend omdat God het aan hen kenbaar heeft gemaakt. 20 Zijn onzichtbare eigenschappen zijn vanaf de schepping van de wereld zichtbaar in zijn werken, zijn eeuwige kracht en goddelijkheid zijn voor het verstand waarneembaar. Er is niets waardoor zij te verontschuldigen zijn, 21 want hoewel ze God kennen, hebben ze hem niet de eer en de dank gebracht die hem toekomen. Hun overpeinzingen zijn volkomen zinloos en hun onverstandig hart is verduisterd.

Toch gaat dit gedeelte over zij die God kennen en zij die God verwerpen, dat het geen excuus is om niet in God te gaan geloven, immers God heeft zich aan ons kenbaar gemaakt, ons… ! d.w.z. hetero en homo ! Waar staat dat dit alleen over homo’s gaat ?
In het hele stukje gaat het over dingen die niet in Gods wil zijn, maar wat is er niet in Gods wil ? 1. “homo’s allen over één kam geschoren” of 2. “homo’s die God verwerpen, vervuld van allerlei onrechtvaardigheid, boosheid, hun ouders ongehoorzaam” etc. etc. ?

Vs. 21 21 ”Immers, hoewel zij God kenden, hebben zij Hem niet als God verheerlijkt of gedankt, maar hun overleggingen zijn op niets uitgelopen, en het is duister geworden in hun onverstandig hart.”
Gaat het hier over homo’s ? nee, mijns inziens gaat het hier over mensen (hetero en homo) die God verwerpen. En dan zegt God dat er geen excuus kan zijn om Hem niet te kennen, immers Hij heeft Zich bekend gemaakt. Dat geldt zowel voor homo’s als hetero’s.

En daarbij nog iets… in vs. 24-27 staat: “24 Daarom heeft God hen in hun hartstochten overgegeven aan onreinheid, zodat bij hen het lichaam onteerd wordt. 25 Zij immers hadden de waarheid Gods vervangen door de leugen en het schepsel vereerd en gediend boven de Schepper, die te prijzen is tot in eeuwigheid. Amen. 26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.

Wat wordt hier nu mee bedoeld ? En tegen wie heeft Paulus het hier eigenlijk ?
“hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke” Betekent dit dat die vrouwen lesbisch waren ? of vielen die vrouwen in 1ste instantie op het andere geslacht… de mannen en hebben ze die natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke namelijk te gaan voor iemand van hetzelfde geslacht ‘de vrouw’ ?
Inderdaad hier gaat het om homo's. En er zijn talloze homo's die zo erop los leven. En dat maakt gelijk de discussie zo moeilijk. Dit gedrag wordt ten sterkste veroordeeld in de Bijbel. Daarom is homoseksualiteit antichristelijk. Ze zijn trouwens nog feller tegen christenen dan andersom hoor....
SUSANNAH475 schreef:
Staat het niet vast dat hoe je het ook wendt of keert, deze mensen zich van God afgekeert hadden, niks met God te maken wilden hebben ?
Gaat het hier in wezen niet over de heidenen, mensen die God verwerpen ?
En als dat zo is, hoe zit het dan met een man die in zijn jeugd ontdekt dat hij gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht, maar ook een oprecht bekeerde gelovige is en schrikt dat hij zulke gevoelens heeft en zich vervolgens geen raad weet met wat hem overkomt ?
breng het onderscheid maar eens aan. Dat is haast niet te doen.
SUSANNAH475 schreef:
Betekent dit dan dat een homo niet in Gods wil kan zijn en waar staat dat dan ?
Weet je wat mij zorgen baart ? De hardheid als mensen hun visie geven als christenen het hebben over homo’s.
Zou God de mens die homo is niet accepteren ? Is het aan ons mensen om homo’s te veroordelen op grond van deze teksten ?
Ik vind dat je elk mens met liefde moet omringen, maar dat geldt niet alleen voor homo's. Dat geldt voor iedereen die zich niet goed begrepen voelt, die zich buitengesloten voelt, zich niet begrepen voelt. In mijn ogen vormen homo's daar geen uitzondering in....
SUSANNAH475 schreef:
Het voorbeeld noemde ik van de overspelige vrouw, niet om hoererij maar goed te keuren, maar om te laten zien dat wij (hetero’s) geen haar beter zijn als homo’s…
dat we net zo goed de genade van Jezus Christus nodig hebben als een ander.
Je kan homo’s wel veroordelen, maar ben je als mens dan niet net zo zondig bezig ?
Stel dat je het mis hebt ?

Het is voor zowel (de oprechte) hetereo’s als (de oprechte) homo’s duidelijk dat God de relatie tussen man en vrouw bedoeld heeft.
Voor iemand die homo is betekent dat: oke dat is zo, maar ik voel me niet zo, ik ben niet zo… en dat bestaat ook.
Dus we moeten niet doen alsof het niet bestaat, acceptatie schept ruimte.

Ik denk dat veel heteroseksuele mensen tekort schieten in hun aandacht voor homoseksuele mensen.
Begrip brengt mensen nader tot elkaar.
Veroordeling schept afstand.

Ook als je homo bent mag je opnieuw naar God gaan; veel christen homo’s worstelen metde vraag of God hen nog wel ziet staan, worstelen met de vraag of ze nog mogen zijn wie ze zijn.
Iedereen (of je nu homo bent of hetero) zal in zijn leven z’n eigen gevecht met God moeten gaan (zoals Jacob met God worstelde) …Jacob streed met God.
God aanvaardt Jacob met zijn hele persoon. Met de hele geschiedenis die achter hem ligt. Met zijn karakter. Ongetwijfeld zal Jakob ook door deze gebeurtenis zijn veranderd. Maar hij blijft wel Jakob. Jacob lag met iedereen overhoop, ook met de HERE, en God aanvaardt hem.

Kun je hier ook die man (of die vrouw) invullen die gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht ?
Je mag komen zoals je bent… ook die homo met zijn verwarrende gevoelens !
Ieder mens mag tot God komen zoals hij is. Het lijkt wel alsof hun strijd de enige is, of zij de enige zijn die niet begrepen worden. Ik word een beetje kriebelig van al dat medelijden. Laten we het eens over moslim vrouwen hebben. Ook een groep die zwaar onderdrukt wordt en niet begrepen........

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 7 juli 2010, 23:29
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:52

CROSSROAD317 schreef:
De kinderdoop is en blijft gewoon een heidens gebruik, wat er door de "kerk" is doorgedrukt, ondanks hevige protesten en bewijzen vanuit de vroege gemeente.

Verder is er in de vroegchristelijke literatuur geen vermelding van een andere wijze van dopen dan de onderdompeling, tot aan de bekende kerkvader en schrijver Tertullianus (155-220 n.Chr.) omstreeks het jaar 200 n.Chr. Hij tekende ernstige bezwaren aan tegen een vorm van kinderdoop, die hier en daar scheen plaats te vinden. Voortkomend uit de wereld der heidense mysteriën werd de kinderdoop zo langzaam ingevoerd binnen de Christelijke gemeenten, net als andere heidense gewoonten, en werkten veelvuldig en vroegtijdig op de leer en het geloofsleven van de vroege kerk in, nadat zij zich van haar (oorspronkelijk Joodse) identiteit had losgemaakt. En zo is het daarom niet verwonderlijk, dat ook de kinderdoop haar oorsprong vindt in een heidense reinigingsritus, die onmiddellijk na de geboorte als initiatie tot het leven plaatsvond. Door de kerk is dit religieuze oersymbool overgenomen als werkzaam teken van de wedergeboorte uit het oude bestaan

Dat de kerk het nodig achtte om ruim 1300 jaar later dit vast te leggen in een doopformulier dat is aan de kerk, maar bijbels kan men dit niet onderbouwen. (of men wil het niet...)
En als er gesproken wordt over het "huis" dan word daarmee bedoelt alle volwassen mensen (jongens 12 jaar - meisjes 13 jaar)
Gewoon een stukje kerkgeschiedenis ..... Smiley met dichtgeplakte mond

Jammer dat je in dit stukje de mening geeft van 1 bekende "kerkvader" en er 2 vergeet te vermelden... Irenaeus en Hipolytus.
Deze tijdgenoten van Tertullianus hebben een geheel andere mening...

Jammer ook dat als het over het Formulier van de Heilige Doop gaat, jij direct gaat roepen dat dat formulier door mensen is geschreven.
Dat is waar, hoewel ik er van uit ga dat het wel degelijk bijbels onderbouwd is, maar wat was Tertullianus dan? een marsmannetje of gewoon ook een mens??
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:53

MARISKA601 schreef:
Ben ik vorig jaar nog geweest.
je hebt ook de kabouterhut die zit vlakbij de dierentuin.
niet echt dicht bij het centrum.

http://www.potsenmaeker.nl/

De potsenmaeker is maar tot 20.00 open, dat gaan we niet redden denk k...
De kabouterhut is tot 21.00 open!

http://www.kabouterhut.nl/
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:55

RENSKE067 schreef:
volgens mij deed van der wiel dat ook steeds en van brockhorst in de andere wedstrijden ook
ook dat door elkaar lopen voorin was de vorige wedstrijden echt al wel te zien
maar ik blijf erbij dat ik het qua voetbal niet mooi vond om naar te kijken
Van der Wiel had daar juist veel moeite mee, hij durfde niet goed. Bij Brazilië begon hij ermee. En in de eerste wedstrijden was de voorhoede veel te statisch.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 23:01

TESSYBEAR731 schreef:
De potsenmaeker is maar tot 20.00 open, dat gaan we niet redden denk k...
De kabouterhut is tot 21.00 open!

http://www.kabouterhut.nl/

ben ik eeuwen geleden geweest.. is ook leuk voor kinderen, als je een bezokje hebt gebracht aan de dierentuin.
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 23:04

CHATULIEM619 schreef:
Van der Wiel had daar juist veel moeite mee, hij durfde niet goed. Bij Brazilië begon hij ermee. En in de eerste wedstrijden was de voorhoede veel te statisch.

oke jij hebt dus echt andere wedstrijden gezien denk ik Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
maar goed ik ben blij dat jij het spel wel goed vindt
maar zoals ik al eerder zei ben ik een liefhebber van mooi voetbal
en als ik het goed begrijp vind je zelf blijkbaar ook dat er een hoop nog niet goed ging Smiley die vol vragen zit maar vind jij dat dus prima en moeten anderen dat ook maar goed vinden
ik persoonlijk vind het dus ook niet erg als ze maar wereldkampioen worden Knipoog smiley
maar mooi voetbal???? nou nee

Laatst aangepast door
RENSKE067
op woensdag 7 juli 2010, 23:09
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 23:09

MARIJAN072 schreef:
Had me even ingeseind Liesbeth, dan had ik de reis ook geboekt. Dit land staat al jaren op m’n lijstje, maar het is er nooit van gekomen. Moet geweldig mooi zijn!!!

Ik had het kunnen weten dan wel raden.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 23:10

In jou ogen mag dat... zo ook asl je probeert door Jezus's ogen te kijken
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 23:13

Costa del Yese , groot strand , schoon zwemwater. ole ole. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 23:57

RENSKE067 schreef:
oke jij hebt dus echt andere wedstrijden gezien denk ik Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
maar goed ik ben blij dat jij het spel wel goed vindt
maar zoals ik al eerder zei ben ik een liefhebber van mooi voetbal
en als ik het goed begrijp vind je zelf blijkbaar ook dat er een hoop nog niet goed ging Smiley die vol vragen zit maar vind jij dat dus prima en moeten anderen dat ook maar goed vinden
ik persoonlijk vind het dus ook niet erg als ze maar wereldkampioen worden Knipoog smiley
maar mooi voetbal???? nou nee
Je kunt niet slecht spelen en in de finale staan. En tussendoor ook nog Brazilië verslaan, niet door geluk, maar door voetbal.[btw Sneijder wist dat de keeper niet goed was in hoge ballen en heeft bewust die bal zo geschoten).
Het is nog niet zo mooi als we allemaal willen, het is zakelijk en effectief, maar niet slecht.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 00:33

bijna bedtijd,
nog even zit ik buiten
genietend van de zwoele zomeravond
de stilte om me heen

ik staar naar de sterren
ze fonkelen
wat zijn ze weer prachtig!
wat heeft God dit toch mooi gemaakt..

genietend van mijn wijntje
doezel ik lekker weg
en vraag me dromend af
waar jij bent

onder welk stukje
van die prachtige hemel
zit jij nu ook
de stilte te ervaren?

vind jij ook je rust en praat je met Hem,
door in de stilte van de avond
Hem te zoeken en
vrede te vinden met de dag?

vraag jij je ook af waar ik ben?
onder welke sterren ik zit te dromen?
probeer jij ook voor te stellen
hoe het zou zijn?

zou jij ook niet liever
samen genieten?
onder de sterrenhemel
met zn 2en?

met mijn benen over de jouwe en,
mijn hoofd op jouw schouder
samen kijken naar de sterren
samen dromen, af en toe een kus?

samen stil zijn
samen genieten
en beleven,
de schoonheid van de schepping...?

het is bedtijd
ik glimlach naar boven
en dank Hem
voor de rust

en dat ik mag vertrouwen
op Zijn liefde en Zijn tijd
en dat Hij wel weet
onder welk stukje hemel jij zit..

Marieke
Naar boven

Auteur Bericht
NAOMI695

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 00:35

Wat een leuk initiatief.
Is niet zo heel ver bij mij vandaan.
Jammer dat ik Daan Kroeze heb gemist.
Heb twee cd's van hem.
Ik ga mijn agenda ff checken.
Naar boven

Auteur Bericht
NAOMI695

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 00:37

Dat is nou balen zeg.
Moet beide zondagen in augustus werken.
Van 15:00 tot 19:00 Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
NAOMI695

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 00:42

nieuwe bbq-datum plannen?
eind van de vakantie?
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 00:56

Het is een late zomeravond
't Is bijna nacht
'k geniet nog even van die rust
Zit buiten en hoor
geen vogels meer fluiten
het is tastbaar stil
de sterren stralen zacht....
Het is een rustgevende sfeer.
Verlang verder niets meer
dan dit moment.
En wens dat deze stille uren
nog even voort kunnen duren

braz
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 07:30

Goedemorgen allemaal,

Tja.....wat is wijsheid ?
De Potsenmaeker is erg leuk ( en lekker ) en zeker betaalbaar maar de keuken sluit al om 20.00 uur.
De Kabouterhut is ook erg aan te bevelen maar zit buiten de stad.
Als we daarna nog voor een terrasje willen gaan is die locatie weer minder handig.
En we moeten toch iets eten hè!

Goed, mijn voorstel...hoeveel mensen willen er eten?
Wat ik weet is;
Tessybear
Susannah
Jonathan
Martha
Crossroad
Ikzelf natuurlijk

Als wij nou eens gaan eten bij de kabouterhut en daarna of daar iets gaan drinken of toch de stad in gaan? Bekijken we even ter plekke.

Ik zal de kabouterhut dan gaan reserveren om 20:00 uur !
Nu ben ik erg lastig online te bereiken omdat ik 2 dagen weg ben maar zal zorgen voor een contactpersoon die de stand van mee-eters bij gaat houden voor mij.
Hoop dat dit een goed plan is!
Ik heb er zin in, gezellig!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 07:31

Whoops....vergeet er helemaal bij te zetten dat er natuurlijk nog veel meer mensen welkom zijn en hoop dat de twijfelaars toch gezellig mee komen!
Dus...geef je op en ga gezellig mee!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 07:42

Ieder mens mag tot God komen zoals hij is. Het lijkt wel alsof hun strijd de enige is, of zij de enige zijn die niet begrepen worden. Ik word een beetje kriebelig van al dat medelijden. Laten we het eens over moslim vrouwen hebben. Ook een groep die zwaar onderdrukt wordt en niet begrepen........

Laatst aangepast door
[Is vrouw] CHATULIEM619
op woensdag 7 juli 2010, 23:29[/quote]

Eh..ik kan het mis hebben natuurlijk maar gaat dit topic niet over homo`s? Twijfelende smiley
Niemand heeft hier ooit gezegd of beweerd dat alleen deze groep strijd moet leveren,ieder mens heeft een strijd te leveren in zijn/haar leven maar we houden het maar even bij dit topic, wel zo overzichtelijk Knipoog smiley
Enne....medelijden hebben? Waarom? Zoals zij zijn is het goed ,maar je mag er wel oog voor hebben dat wij, christenen, zo makkelijk in de veroordelingshoek zitten als het om homo`s gaan, zo ontzettend FoUT

Dus...weer even ontopic over onze christelijke homo vrienden en vriendinnen
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 07:44

Wat cool allemaal, ik heb het nog best druk in mn vakantie dus;

Tuinesië / Balkonia / Villa Gardenia/ wow......even mn agenda pakken om alles te gaan doen en bekijken Knipoog smiley
Bedankt voor al jullie tips Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE866

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 08:12

NAOMI695 schreef:
Wat een leuk initiatief.
Is niet zo heel ver bij mij vandaan.
Jammer dat ik Daan Kroeze heb gemist.
Heb twee cd's van hem.
Ik ga mijn agenda ff checken.

hallo Naomi

Daan Kroeze komt a.s zondag 11 juli, op de site schuurpraise.nl is een route beschrijving te vinden dus als je heen wil, het is echt top en een ongedwongen sfeer
ik kan zondag helaas zelf niet.

groetjes Marianne

Laatst aangepast door
MARIANNE866
op donderdag 8 juli 2010, 08:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 08:40

LIESBETH326 schreef:
Ik had het kunnen weten dan wel raden.... Lachende smiley

Zou leuk geweest zijn, als we toevallig dezelfde reis geboekt zouden hebben. Knipoog smiley Had maar zo gekund. Lachende smiley

Laat me raden naar de reisorganisatie. Knipoog smiley Begint het toevallig met een A?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 08:55

CHATULIEM619 schreef:
Je kunt niet slecht spelen en in de finale staan. En tussendoor ook nog Brazilië verslaan, niet door geluk, maar door voetbal.[btw Sneijder wist dat de keeper niet goed was in hoge ballen en heeft bewust die bal zo geschoten).
Het is nog niet zo mooi als we allemaal willen, het is zakelijk en effectief, maar niet slecht.

'k Heb weinig verstand van voetbal, maar ik krijg af en toe wel de zenuwen als de bal in het strafschopgebied van de tegenstander komt. Dan zijn er kansen genoeg voor de tegenstander. Mijn gevoel is mijn graadmeter en dat zegt misschien Twijfelende smiley toch wel iets. Dus dat ze overtuigend spelen, kan ik niet zeggen. Maar het gaat uiteindelijk om de doelpunten. Het gaat ons (haha Lachende smiley ) - met een beetje geluk - vast lukken! Lachende smiley Ik ga kijken in Italië, dus ben eigenlijk wel blij dat het geen finale Italië-Nederland is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 08:56

WOODYFLOW228 schreef:
Lijkt moet goed om over na te denken, want voordat je het weet ligt alles op strat Lachende smiley met blinkend witte tanden maar let op, dat google het meeste vind, en dat als je de refresh knop gebruikt op de cm startpagina (of personen zoekpagina) er steeds nieuwe foto's te zien zijn van leden van cm (zonder dat je lid bent dus..)

Maar dat kun je ook afschermen! Kijk maar naar je instellingen.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:06

een dikke knuffel voor mijn jarige dochter 12 jaar Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:08

GRACE585 schreef:
een dikke knuffel voor mijn jarige dochter 12 jaar Clown smiley

Hartelijk gefeliciteerd met je dochter, Grace. Een fijne dag vandaag!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 851 852 853 854 855 856 857 ... 6194 Volgende
Pagina 854 van 6194