ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 930 931 932 933 934 935 936 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:11

TESSYBEAR731 schreef:
Zelfs voor mij, en we schelen nog wel een paar jaartjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Eén ding weet ik wel...christelijk of niet...ik ga volgende keer met je mee dansen! Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=ONwOkTVCzIo

Offeh...deze:

http://www.youtube.com/watch?v=z8rQ575DWD8

Yeah...let's rock!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Nog meer jeugdsentiment....

Het ultieme dansnummer Engeltje smiley

http://www.youtube.com/watch?v=ZO3m1hkdAUo&feature=related

En vlak voor de grote verdwijntruc:

http://www.youtube.com/watch?v=xoz8iXjfH4Y&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:14

ZINGA672 schreef:
Nog meer jeugdsentiment....

Het ultieme dansnummer Engeltje smiley

http://www.youtube.com/watch?v=ZO3m1hkdAUo&feature=related

En vlak voor de grote verdwijntruc:

http://www.youtube.com/watch?v=xoz8iXjfH4Y&feature=related

Zinga, je MOET gewoon mee op onze dance date, super!!
Gaan we al deze nummers aanvragen , wordt een topavond!
ZIN IN!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOLD765

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:16

Nou riekt veel naar newage.God in jezelf??
dacht het niet.
De Bijbel is zo duidelijk,maar omdat wij niet willen buigen daarvoor
krijg je inplaats van een persoon religie.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:17

CARIN303 schreef:
Zinga, je MOET gewoon mee op onze dance date, super!!
Gaan we al deze nummers aanvragen , wordt een topavond!
ZIN IN!!!!

Veeery tempting Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOLD765

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:19

ook al wwerk je en fuctioneer je,daar kan je wel verslaafd zijn.
ik spreek uit ervaring.ik zal voor je bidden.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

Je vroeg om de ervaring dus die geef je dan ook mee en dat kan je niet algemeen doen want dan kan je ook geen ervaring meegeven he Knipoog smiley
Hoe dan ook ik hoop dat je wat ideeën hebt op kunnen doen.
Vooral alles in bidden houding voor leggen in het gene wat Hij wil dat we doen zal want hoevaak is het niet dat we de kar voorruit rennen en aan het eind erbij neervallen dat moet ook niet he het is een harte zaak en niet omdat het moet maar omdat het mag. Juist die gedachte dat de Here van ons houdt en je nabij wil zijn maar is het wel als we dit ook willen toelaten in ons leven zodat Hij ons kan kneden, vormen naar Zijn Beeld.
Want zou je onverwachts sterven of een ongeluk krijgen en je hebt geen keuze gemaakt in je leven dan is het einde verhaal. Geschokte, onthutste smiley Je gunt iedereen het mooie leven hierna wat van eeuwigheids waarde heeft alleen de keuze is persoonlijk aan de mens zelf van wel voor Jezus of tegen Jezus te zijn en helaas veel de rug toekeren dat breekt je hart Huilende smiley, smiley in tranen maar gelukkig ook nog mensen die hun hart open stellen voor Jezus dat is als feest in de hemel als er 1 persoonlijk Jezus Christus als Verlosser en Vriend ervaart. Natuurlijk blijft het storm waar het scheepje vaart maar de Stuurman houdt de koers om veilig de haven te bereiken Verliefde smiley

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

ZINGA672 schreef:

Cool , maar wie gaat dat regelen?
Ergens centraal voor ons allemaal.....wie voelt zich geroepen iets te organiseren om eens een keer flink de voetjes van de vloer te doen??
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:21

we denken aan jullie marieke
t raakt je altijd als er iets met je kiddo is
veel sterkte morgen
bless you
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:31

Kleine waarschuwing vooraf Arnold; het forum werkt zeer verslavend Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:33

CARIN303 schreef:
Kleine waarschuwing vooraf Arnold; het forum werkt zeer verslavend Knipoog smiley

Heel CM toch?????? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:36

GRACE585 schreef:
we denken aan jullie marieke
t raakt je altijd als er iets met je kiddo is
veel sterkte morgen
bless you

Sterkte Marieke

Ziekenhuis is toch al NOOIT een pretje.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:46

ANITA324 schreef:
Je vroeg om de ervaring dus die geef je dan ook mee en dat kan je niet algemeen doen want dan kan je ook geen ervaring meegeven he Knipoog smiley
Hoe dan ook ik hoop dat je wat ideeën hebt op kunnen doen.
Vooral alles in bidden houding voor leggen in het gene wat Hij wil dat we doen zal want hoevaak is het niet dat we de kar voorruit rennen en aan het eind erbij neervallen dat moet ook niet he het is een harte zaak en niet omdat het moet maar omdat het mag. Juist die gedachte dat de Here van ons houdt en je nabij wil zijn maar is het wel als we dit ook willen toelaten in ons leven zodat Hij ons kan kneden, vormen naar Zijn Beeld.
Want zou je onverwachts sterven of een ongeluk krijgen en je hebt geen keuze gemaakt in je leven dan is het einde verhaal. Geschokte, onthutste smiley Je gunt iedereen het mooie leven hierna wat van eeuwigheids waarde heeft alleen de keuze is persoonlijk aan de mens zelf van wel voor Jezus of tegen Jezus te zijn en helaas veel de rug toekeren dat breekt je hart Huilende smiley, smiley in tranen maar gelukkig ook nog mensen die hun hart open stellen voor Jezus dat is als feest in de hemel als er 1 persoonlijk Jezus Christus als Verlosser en Vriend ervaart. Natuurlijk blijft het storm waar het scheepje vaart maar de Stuurman houdt de koers om veilig de haven te bereiken Verliefde smiley

Shalom,

Ik bedoel te zeggen dat er vast nog wel iets over evangelisatie te zeggen is... wie daar geschikt voor is, wat het inhoudt enz.
Ikzelf ga het ff rustig 'afwachten' en ondertussen verder gaan met andere dingen... als het komt dan komt het wel...
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:48

hey marieke,

Jammer genoeg weet ik precies hoe dat voelt.
Eigenlijk ben je heel machteloos op dat moment, en dat voelt net prettig.
Ik denk aan je hoor!

Lieve groet,
Jolan
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 00:00

'Ken u zelf.' Dank Suus voor deze spreuk. Het is een wijsheid van eeuwen. Ken u zelf... Is daarop het antwoord niet: 'Wat is de mens, dat Gij zijner gedenkt.?' En het antwoord daarop is weer: De mens is slechts een ademtocht, kortstondig als het grás.... En dan? Als ik niet uit mij zelf getrokken zou worden door iets of iemand anders, dan zou ik in mij zelf verdrinken. Wat is het toch fantástisch dat iets en of Iemand buiten het 'door mij zelf verdrongen en verstikte ik' een relatie met ons wil! Zo is het hele leven, niets bestaat alleen uit zich zelf, alles heeft verbindtenissen, via materie, energie, historie enz. Juist in het contact met de ander en alles wat anders is, leer ik mij zelf kennen. Ik, het in mij zelf verstikte ik, die met ongelovige ogen, als een ongelovige Thomas staat te kijken, verwonderd, telkens ópnieuw, over wat er buïten ons beperkte blikveld toch telkens weer aan nieuwe verwonderingen te bewonderen zijn. Als Het Koninkrijk des Hemels uitsluïtend in mij zelf zou leven, dan zou het een fictie zijn, maar nu ik weet, dat ik slechts een fractie ben van het geheel, is het geheel geen fictie meer.
Naar boven

Auteur Bericht
WADRIAAN370

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 00:17

mijn vriendin is nog al goed bedeeld door moeder natuur en haar buurvrouw was langdurig erg ziek ze hielp daar zo veel ze kon de kinderen liepen daar ook heel natuurlijk in en uit op een dag was de buurvrouw aan het douchen en de deur stond open ze was net uit het ziekenhuis en dat was veiliger voor als ze toch niet goed zou worden het buurmeisje keek heel erg goed naar de buurvrouw en zij voelde haar wel kijken maar ze wachte de reactie af en die was jij hebt kleine borsten (haar moeder had namelijk hele grote) maar dat geeft niet hoor als je over een poosje weer beter bent groeien ze van zelf weer aan
Naar boven

Auteur Bericht
PETERZLND066

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 00:23

Luther had een vriend zijn naam was Johann Walter, En componeerde het volgende stukje. Heb dit geschreven omdat ik mij 6 jaar geleden wel heel erg beroert voelde en dacht midden in de zomer, Wanneer is het voor mij weer is zomer.

Ëëns komt de grote zomer/Waarin zich het hart verblijdt.
God zal op aarde komen/Met groene eeuwigheid
De hemel en de aarde/Wordt stralend en puur.
God zal zich openbaren/ In heel zijn creatuur.
Geen woord kan het bereiken/Het is aan niets gelijk.
Met niets te vergelijken/Dat schone koninkrijk.
Ook ons zal God verlossen/Uit alle pijn en nood.
Van het woede van de boze/Van het vrezen voor de dood.
Van aarzelen en klagen/Verdriet en bitterheid.
Van alles wat wij dragen/Van het lijden van de tijd.

Ik stond ooit met een been in het graf en gelukig is dat nu voorbij.
Maar dank de Heer in elk gebed en vraag hem om die oude doornen die er nog in mijn zijn lekker te laten zitten, want heb dat verdient. Ik kan met niets betalen en kon er niets aan doen dat ik ooit uit zondig zaad ben geboren. Maar o Almachtige God, Vader zie toch hoe Uw dienstknechten elke dag weer strijden in deze vermoeide verharde wereld en willen gaarne achter Uw Jezus Christus schuilen maar Uw kruis is soms zo zwaar. Wilt Uw ons nimmer meer verlaten. Wij zijn Uw eeuwig dankbaar. AMEN
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 00:24

LEPELTJE037 schreef:
1 Tessalonicenzen 5:19-22:
19 Dooft de Geest niet uit, 20 veracht de profetieën niet, 21 maar toetst alles en behoudt het goede.
22 Onthoudt u van alle soort van kwaad.
Het valt me vaker in deze discussies dat er erg veel misbruik gemaakt wordt van deze tekst. Vaak veronderstelt men om alles te gaan onderzoeken en te onderwerpen aan een toets. En daar is deze tekst niet voor bedoeld. Sommige dingen vereisen nl. geen onderzoek, je weet gewoon wat verkeerd is. In deze tekst gaat het om de profetieën die uitgesproken worden in de gemeente. Deze dienen getoetst te worden, het goede daarvan dient behouden te worden. Om dan maar te stellen dat we ons allerlei occulte of vreemde leren moeten gaan verdiepen, is heel erg onjuist. Wat dat betreft is de geciteerde tekst ook weer een voorbeeld. Ik vind dat je je niet moet verdiepen in iets waarvan je weet dat het niet goed is en je van Gods waarheid kan afhouden. Het evangelie van Thomas heeft een heel gnostische inslag, het zoeken van God in jezelf. Daarom hoort dit boek niet in de Bijbel thuis.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 00:25

ZINGA672 schreef:

Lijk me ook wel grappig, maar ben er niet zo goed in
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 00:53

TESSYBEAR731 schreef:
Ik heb er nog es over nagedacht...(Ja, ook dat kan ik...)...en ik hoop in de hemel eindelijk eens die onvoorwaardelijke liefde te ervaren die we als mens hier op aarde niet kennen! Dat zou me zo geweldig lijken Verlegen lachende smiley

...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 23 juli 2010, 12:45
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:31

SUSANNAH475 schreef:
Ik bedoel te zeggen dat er vast nog wel iets over evangelisatie te zeggen is... wie daar geschikt voor is, wat het inhoudt enz.
Ikzelf ga het ff rustig 'afwachten' en ondertussen verder gaan met andere dingen... als het komt dan komt het wel...

Lachende smiley Knipoog smiley Komt goed met jou Susannah God heeft een plan met jou leven maar hoe dat kan ik je niet meegeven op papier het is soms afwachten en geduldig zijn en opeens sta je in de voetsporen zoals Hij het van je wil.

Mocht je nog meer over te willen weten komen dan kan je altijd Aart bellen of mailen maakt niet uit wanneer hij is altijd te bereiken mocht je nog met vragen zitten.

Deze gegevens staat ook op zijn auto dus prive is het niet het rijdt door heel NL en Eeuropa vandaar dat ik met gerust hart hier het adres mag plaatsen dus bijdeze. Lachende smiley

Shalom,

Contact opnemen met OR
Kantoor adres:
Stichting Operation Rescue
Vierschotenweg 2a
8095 PP `t Loo-Oldebroek

Telefoon:
+31 (0525) 63 1864
Mobiel:
+31 (06) 55 1326 70
E-mail: rescuepeople@operation-rescue.org
Website: http://www.operation-rescue.org

Evangelist en teamleider: Aart Elbertsen
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:43

Hallo Iedereen,

Mocht je in deze omgeving wonen en je hebt een hart er voor en je hebt daar de tijd dan kan je vrijwillig hier aan mee doen. Knipoog smiley

Shalom,

2010-09-18 Evangelisatie - 13.00 - 16.00 uur
Evangelisatie in de grootste winkelstraat van Nijmegen. We beginnen om 13.00 uur in Koffiehuis De verwondering in de Eilbrachtstraat. Alle christenen zijn van harte uitgenodigd om te komen helpen.\r\n\r\nDe Verwondering - Koffiehuis met een luisterend oor!
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:47

Hallo Iedereen,

Zo ook in Oldebroek is er Evangelisatie mocht je kunnen dan van harte welkom. Knipoog smiley

Shalom,

2010-09-15 Evangelisatie - 08.00 - 17.00 uur
Interkerkelijke evangelisatie op de Schapenmarkt (Jaarmarkt) in Oldebroek. I.s.m. De IECO (De InterkerkelijkeEvangelisatiecommissie Oldebroek).
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:54

Hallo Iedereen,

Mocht je tijd hebben dan kan je hier aan meedoen.

Shalom,

2010-10-07 Lectuurevangelisatie - 12.45 - 17.00 uur
Lectuurevangelisatie in Echternerbrug en Delfstrahuizen. We vertrekken om 12.50 vanaf de parkeerplaats bij de Vrije Evangelische Gemeente in Oldebroek.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:59

Hallo Iedereen,

Zoals je kunt lezen hieronder een deur aan deur evangelisatie mocht je die dag kunnen dan van harte welkom. Als je niet de ochtend kunt maar wel de middag of avond of andersom je bent niet verplicht om alle 3 dagdelen mee te gaan doen he. Knipoog smiley

Shalom,

2010-10-20 Evangelisatie - 09.00 -21.00 uur
Deur-aan-deur evangelisatie in Wezep en Hattemerbroek. We werken telkens in drie dag delen; 09.00 - 11.45 uur, 13.45 - 16.00 uur en van 18.45 - 21.00 uur.

Meer info: http://www.operation-rescue.org

Laatst aangepast door
ANITA324
op vrijdag 23 juli 2010, 06:01
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 07:56

CHATULIEM619 schreef:
Het valt me vaker in deze discussies dat er erg veel misbruik gemaakt wordt van deze tekst. Vaak veronderstelt men om alles te gaan onderzoeken en te onderwerpen aan een toets. En daar is deze tekst niet voor bedoeld. Sommige dingen vereisen nl. geen onderzoek, je weet gewoon wat verkeerd is. In deze tekst gaat het om de profetieën die uitgesproken worden in de gemeente. Deze dienen getoetst te worden, het goede daarvan dient behouden te worden. Om dan maar te stellen dat we ons allerlei occulte of vreemde leren moeten gaan verdiepen, is heel erg onjuist. Wat dat betreft is de geciteerde tekst ook weer een voorbeeld. Ik vind dat je je niet moet verdiepen in iets waarvan je weet dat het niet goed is en je van Gods waarheid kan afhouden. Het evangelie van Thomas heeft een heel gnostische inslag, het zoeken van God in jezelf. Daarom hoort dit boek niet in de Bijbel thuis.

precies en heel duidelijk.

ik ben zelf ook geinteresseerd in alles...maar ik weet ook mijn valkuilen.
Als ik me stort in dingen als apocriefe boeken, dan weet ik, dat ik maar blijf doorgaan, lezen, verdiepen etc.
Daarom hou ik het liever maar bij de bekende Bijbel en wat deuterocanonieke boeken, de laatste lees ik inderdaad met de gedachte...onderzoek en behoudt het goede.

Ik heb jaren gekend in mijn leven dat ik uren, uren las, verdiepte, maar ik merkte aan mijzelf dat mijn geloofsleven daardoor scheef groeide met allemaal meer vragen, waarop weer antwoorden moesten komen.

Maar God liet mij weten...Mijn genade is u genoeg.

En Jezus aan de basis van het geloof weer vinden is zo prachtig, met tranen aan het kruis en de vergeving voelen. De zegening ondergaan.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 09:15

weggehaald door mijzelf

Laatst aangepast door
CARIN303
op vrijdag 23 juli 2010, 12:48
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 09:24

Mooi! Is dit een muziekstuk??? Ken het niet...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 09:27

CARIN303 schreef:
Nou meid, dan moet ik je teleurstellen, want de liefde tussen man en vrouw is dan voorbij, dus als je iets wilt .....zeg het dan nu!!
Succes!

Ja Sus, sorry...zoals ik al aangaf zal er dan geen verschil zijn tussen de een en de ander...er is gewoon...liefde, in de algemene zin van het woord.
En dat is juist waar ik zo naar uitkijk...iedereen gelijk, en geen rotgevoel meer omdat je "single" bent...we "zijn" gewoon, meer niet!
Dus ik denk dat ik me bij Carin aan moet sluiten, als je iemand wilt laten zien dat je om hem geeft, doe het dan nu...morgen kan te laat zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 09:29

Jaja...het is écht waar...

Ook ik heb de 1000 voor elkaar!
Lachende smiley met blinkend witte tanden

En niemand online om mee te feesten!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 09:32

CARIN303 schreef:
Cool , maar wie gaat dat regelen?
Ergens centraal voor ons allemaal.....wie voelt zich geroepen iets te organiseren om eens een keer flink de voetjes van de vloer te doen??

Is Rotterdam centraal genoeg? Anders word het weer zo ver fietsen Twijfelende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 930 931 932 933 934 935 936 ... 6194 Volgende
Pagina 933 van 6194