| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 15:01
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ga zo naar de kapper. Bekijk m'n foto dus nog maarres goed...
 |
Wellukuh foto??? Wat ga je nemen?Blauw permanentje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 15:08
|
|
|
|
tentinie was verrukkulluk! bedankt joke, geholi, en leanne!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 15:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Sorry hoor, dat is vragen naar de bekende weg. In die tijd bestond het gewoon niet dat er seksualiteit voor het huwelijk was, dus waarom zou je dit nu anders moeten interpreteren? |
wat gaan we nu toch krijgen chatuliem; denk eens aan lot, en zijn twee dochters in de grot, die op hun vader "aanvielen" bij gebrek aan beter. dat was buiten het huwelijk. denk eens aan thirza, die verkracht werd door haar eigen broer dat was buiten het huwelijk. denk eens aan thamar, die haar schoonvader aan de put verleidde, verkleed als prostituee, dat was buiten t huwelijk. denk eens aan david en batseba, etc etc etc allemaal buiten het huwelijk; dus misschien toch een ideetje om de andere helft, de realistische helft, nog eens door te spitten? er is namelijk niets nieuws onder de zon!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 15:52
|
|
|
|
| ARNOLD765 schreef: | hoi susann ja dat ben ik ook jij toch ook?? |
me too
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 15:56
|
|
|
|
| KANJER134 schreef: | [size=18]Activiteit: Fietstocht Hoorn-Volendam v.v. zaterdag 7 augustus 2010 [/siz -------------------------------------------------------------------------------- Datum activiteit: 7 Augustus 2010
--------------------------------------------------------------------------------
Verzamelplaats/tijd: tussen 10.00 en 11.00 uur NS Hoorn
Aanmelden voor: 4 augustus
Kosten: evt. huur fiets
Heb je ook zin om een dag lekker de West Friese wind door je haren te voelen? Elkaar ontmoeten, bijpraten, genieten van elkaar en vul de rest zelf maar in.
Programma van deze dag:
Tussen 10.00 -11.00 uur verzamelen NS Hoorn. Fiets kun je huren bij rijwielshop Ruiter aan het Stationsplein 1 tel: 0229 217096. Aan te raden om v.t.v. te reserveren. Er zijn OV fietsen en fietsen met en zonder versnellingen (huur 7,50 euro per dag). Neem een identiteitsbewijs mee en 50 euro borg.
Aan de voorkant van het station is een Burger King waar je ons zult ontmoeten en koffie kunt drinken.
- 11.00 uur start fietstocht langs het water van het Markermeer.
Waarschijnlijk picknicken we onderweg, dus zelf eten/drinken mee. Fietsen door Edam waar gelegenheid is het dorp te bekijken In Volendam is er van alles te beleven en te zien. Via dezelfde weg fietsen we terug.
- We verwachten ongeveer 17.30 uur terug te zijn in Hoorn
- daarna voor de liefhebbers afsluiten met een etentje.
OPGEVEN VOOR 4 AUGUSTUS!!!!! |
Klinkt wel leuk! hoveel kilometer fietsen is het ongeveer?
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op vrijdag 23 juli 2010, 15:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:05
|
|
|
|
Het idee is om een einddatum vast te zetten om je op te geven zodat we op tijd kaartjes kunnen gaan bestellen... Eén iemand zal dan in 1 keer alle kaartjes bestellen zodat we wel allemaal bij elkaar zitten.
Voor de dames die toch een endje moeten reizen kan ik vast wel een slaapplekje creëeren, heb sowieso 1 bed en ruimte genoeg voor luchtbedjes, stuur dan maar ff een mailtje
Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2011 / Rotterdam;
Tessybear Willemijn (met dochter misschien) Wadriaan Carin Susannah Miekjes
Anoniempje (onder voorbehoud)
Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee! We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd! Ga je mee? Gezellig!!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 23 juli 2010, 16:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:07
|
|
|
|
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom! Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)
We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen. Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas! In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven... Dus...vergeet je zwembroek niet!!
SV Simonshaven Schuddebeursedijk 2A 3212 LS Simonshaven
Mensen die meegaan zijn:
Tessybear731 met 1 kind Peacedove820 met 3 kids Marianne129 (?) met 2 kids Johanna598 Miekjes285
Jonathan890 (onder voorbehoud) Lucas715
Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 23 juli 2010, 16:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:09
|
|
|
|
pfff heb vandaag een bosje bloemen gekocht nu is er niemand die t hebben wil licht dat aan mij.....of?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:16
|
|
|
|
kreet van de week? heb vakantie ga nix doen uitrusten..als er aan toe kom teminste....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:19
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | iedereen erg bedankt, ik ben ondertussen net thuis. Oudste komt zo met zn papa mee hier naar toe. Heb ik even de tijd om wat op te ruimen en een lekker plekkie voor 'm te maken op de bank
het is goed gegaan, dank jullie wel voor jullie gedachten!! |
heey Marieke........ook ik lees hem "te laat" Dat blijft moeilijk als je kind moet worden geholpen, het liefst onderga je het zelf....... Ook ik heb dit meerdere keren moeten zien gebeuren, het wendt nooit... Fijn dat hij weer thuis is, in vertrouwde omgeving............ verwen hem maar lekker...........beterschap hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:19
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | pfff heb vandaag een bosje bloemen gekocht nu is er niemand die t hebben wil licht dat aan mij.....of?  |
heb je geen leuke buurvrouw?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:21
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | pfff heb vandaag een bosje bloemen gekocht nu is er niemand die t hebben wil licht dat aan mij.....of?  |
Jah! Als je ze zelf al niet eens hebben wilt
Ze staan vast heel mooi op je eigen tafel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:23
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | heb je geen leuke buurvrouw? |
oeps buurvrouw goed idee zal ze ff brengen ...niet thuis jammer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:24
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | hoi, gaarne wat gebed. ben ff afwezig geweest, want ik ben herstellende van een alcoholvergiftiging, bijna het loodje gelegd, erg geschrokken.
kon al moeilijk maat houden, maar deze keer ging het net over het randje.
God en mezelf beloofd niet meer te drinken, en heb me bij christelijke psycholoog aangemeld, om de eventuele oorzaak te achterhalen.
bid aub voor volledig herstel.
ty | Nou..David....ik schrik er ook van maar je gaat het nu goed aanpakken........toppie!! en natuurlijk wil ik voor je bidden.......... heel veel sterkte...........en beterschap!! Hou je ons op de hoogte???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:26
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | oeps buurvrouw goed idee zal ze ff brengen ...niet thuis jammer  |
Oproepje op het prikbord doen? "Bos bloemen zoekt vrouw"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:26
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jah! Als je ze zelf al niet eens hebben wilt
Ze staan vast heel mooi op je eigen tafel... |
hoor k daar beetje jaloersheid in je stem tess. staan wel leuk op eigen tafel weggeven is nog leuker kom k nog eens ergens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:29
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | hoor k daar beetje jaloersheid in je stem tess. staan wel leuk op eigen tafel weggeven is nog leuker kom k nog eens ergens  |
Zelfs de plantjes op het balkon vinden me niet meer aardig, maar niemand die mij bloemen komt brengen
Ook dat doen we als single maar dan weer gewoon zelf...
Vraagt en gij zult ontvangen...ik heb bloemen op tafel staan
En ze niet eens zelf gekocht
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 23 juli 2010, 17:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:33
|
|
|
|
6 WEKEN VAKANTIE 
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 23 juli 2010, 16:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:34
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: |
6 WEKEN VAKANTIE  |
Van mij mag die vakantie voorbij zijn...word er lui van!
Jaja, kom maar op met die tomaten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 17:10
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ik zal het even corrigeren: Jongen was depressief en vader was haastig medicijnen halen bij de HAP. Jongen trok het niet meer en doodde zijn moeder. Daarna is hij zelf uit de bovenverdieping gestapt. Is niet zeker of hij het overleeft het...Er liggen bloemen voor de deur en het huis is verzegelt. |
Hoe is het toch met je buurjongen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 17:14
|
|
|
|
|
Mag ik dat bed reserveren alvast?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 17:16
|
|
|
|
Ik heb alleen vandaag,morgen en zondag nog vrij........laatste vakantie loodjes dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 17:17
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Mag ik dat bed reserveren alvast? |
Bij deze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 17:28
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Een hele domme vrouw ,slim Mario, je mag ons nu wegbrengen tot Rotterdam, heb je verdiend  |
Of gingen we nu bij Mario eten????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 18:14
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | hoi, gaarne wat gebed. ben ff afwezig geweest, want ik ben herstellende van een alcoholvergiftiging, bijna het loodje gelegd, erg geschrokken.
God en mezelf beloofd niet meer te drinken, en heb me bij christelijke psycholoog aangemeld, om de eventuele oorzaak te achterhalen.
ty |
Ik zal voor je bidden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 18:16
|
|
|
|
ty |
Al veel goede raad geschreven, toch nog één erbij (kan het niet laten), een hele goede vriend van mij heeft met hetzelfde probleem rond gelopen (drinkt nu al 25 jaar niet meer). Ging gewoon naar zijn werk, als je niks wist merkte je ook bijna niets aan hem, maar toch. Hij heeft enorm veel steun gehad van de AA (anonieme alcoholisten) misschien ook iets voor jou. Maar de eerste stap naar genezing heb je gezet hoor, toegeven dat er iets mis is. Van harte gefeliciteerd daarmee. En natuurlijk zal ook ik voor je bidden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 18:17
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | iedereen erg bedankt, ik ben ondertussen net thuis. Oudste komt zo met zn papa mee hier naar toe. Heb ik even de tijd om wat op te ruimen en een lekker plekkie voor 'm te maken op de bank
het is goed gegaan, dank jullie wel voor jullie gedachten!! |
Ik lees dit ook nu pas.Gelukkig is alles goed gegaan beterschap nog verder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 18:38
|
|
|
|
I'm so HAPPY !!!!!!
mijn werk zit erop......geen wekker meer, geen telefoon van klanten, geen verplichtingen, geen projecten, geen verantwoordingsgevoel
maar.....
lekker vakantie - tijd !!!!! Nog een aantal dagen lekker afkicken van het werk en dan..... YEAH......griekenland...ik kom eraan.....strand, zon, zee, cultuur....maar vooral RUST.
Van mijn werk naar huis lekker meegeblerd met the HAPPY SONG van DELIRIOUS?
http://www.youtube.com/watch?v=8x6iquFe19A
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 18:53
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]alle mensen nog an toe. ik regel ook eens wat
goed effe serieus, een ieder is welkom om zich op te geven.Nee Brazz schonen kleren zijn niet nodig.
Enne... onze lieve Hannah heeft met tante Erika overleg gepleegd. dus.... zich aangemeld hebben nu: Erika129 mariska601 Grace585 Johanna598 Brazzeevel772(misschien) Bert168 angelique327 Imke917 Annette972 en Pieter649 en een anoniempje Billy 701 marianne 129 met 2 kinderen Crossroad317 Sandra206 Zivaatje309 Suzannah475 Alleco 232
Dus 17 volwassenen (nou ja de meeste dan ) en 2 kids.
Super!!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 2 augustus 2010, 00:16
|
|
| Naar boven |
|
|