| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:36
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | dus ik moet mijn laptop slopen..... ga ik dat maar doen....goed om t afkicken te bespoedigen een daad te stellen |
gooi de rest van de laptop maar deze kant op dan misschien helpt dat nog beter!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:46
|
|
|
|
Ik wens je alle goeds toe in je verdere leven.
Wellicht tot ziens hier op cm of elders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:46
|
|
|
|
Vr Za Zo Zonneschijn (%) 30 20 50 Neerslagkans (%) 50 70 80 Neerslaghoeveelheid (mm) 0/3 1/4 1/3 Minimumtemperatuur (°C) 11/14 12/15 11/13 Middagtemperatuur (° C) 20/22 20/23 20/22 Windrichting W ZW W Windkracht (bft) 3 4 4
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op maandag 26 juli 2010, 22:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:52
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Mario,Mario.....snap het nu toch ook , je moet iets leuks schrijven over je voorganger!Oh mannen, ze zijn soms zoooo traag van begrip,zucht |
Hoezo traag van begrip...???
Ik was hier de eerste die een poging waagde om serieus echt van start te gaan... maar geen reactie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:56
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Hoezo traag van begrip...???
Ik was hier de eerste die een poging waagde om serieus echt van start te gaan... maar geen reactie...
 |
Okè,okè....ik zal een poging wagen dan
Ik vind jou manier van denken heel bijzonder en natuurlijk je nickname, heb direct het gevoel dat ik iets moet gaan eten dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:57
|
|
|
|
VERGEET - VERGEEF!
O HEER, wij danken U voor zoveel. Wij zegenen U en prijzen Uw heerlijke Naam.
Vul je wereld met liefde en een lach, het doet er niet toe welke smarten je in het verleden hebt geleden. Vergeef, vergeet, heb lief en lach. Behandel allen zoals je MIJ zou behandelen, met liefde en eerbied. Laat niets, wat anderen je aandoen, verandering brengen in de wijze, waarop jij met hen handelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:59
|
|
|
|
MARIEKE897 schreef: we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de tweede pagina van dit topic......inclusief foto van het restaurant. ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud) Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar zou graag met iemand meerijden Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska johanna598 48 jaar anoniempje, rond 45 jaar, met vriendin marieke913 37 jaar imke917 54 jaar, met vriendin
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar gert856 52 jaar (onder voorbehoud) dirk548 42 jaar (onder voorbehoud) rick261 30 jaar sambal490 35 jaar(onder voorbehoud) frankt627 46 jaar(onder voorbehoud) gauke185 46 jaar William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud)
we zitten dus op 15 vrouwen, en 20 mannen! er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........ de heide is nog lang niet vol!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:01
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Okè,okè....ik zal een poging wagen dan
Ik vind jou manier van denken heel bijzonder en natuurlijk je nickname, heb direct het gevoel dat ik iets moet gaan eten dan  |
Okee, okee...doe ook wel weer es mee...
Carin, tis gewoon lekker lachen met jou!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:04
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Okè,okè....ik zal een poging wagen dan
Ik vind jou manier van denken heel bijzonder en natuurlijk je nickname, heb direct het gevoel dat ik iets moet gaan eten dan  |
Daarop zeg ik graag 'dank je wel.' Erg aardig van je.
Laat ik gelijk weer wat aardigs over nu zeggen...
Je reageerd heerlijk spontaan en snelle respons, wat ik erg waardeer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:04
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ja ik denk er net zo over als Hannah. Wat is er mis met de uitingen die je geeft aan je intieme omgang met je partner, zolang je je er maar beiden prettig bij voelt? Waarom zou dat niet zo zijn? |
Als je een goede liefdesrelatie hebt en elkaar seksueel liefkoost, geen gemeenschap hebt, is dat ook seks voor het huwelijk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:05
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Daarop zeg ik graag 'dank je wel.' Erg aardig van je.
Laat ik gelijk weer wat aardigs over nu zeggen...
Je reageerd heerlijk spontaan en snelle respons, wat ik erg waardeer.  |
Sorry...ik zat er ff tussen geloof k
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:07
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Okee, okee...doe ook wel weer es mee...
Carin, tis gewoon lekker lachen met jou!  |
Blijkt Tess inmiddels m'n voorganger te zijn... 
Hey Tess, voor zover ik je een beetje ken, ben je een eerlijk mens en wellicht heerlijk om mee om te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:10
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | | Als je een goede liefdesrelatie hebt en elkaar seksueel liefkoost, geen gemeenschap hebt, is dat ook seks voor het huwelijk? |
euh.... hou je je sokken wel aan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:15
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | nu ben je de 3e al vandaag die dat tegen me zegt.
1x op de New-Wine conferentie vandaag...die ze op FunkyFish altijd leest en 2x de vraag hier op CM |
misschien is dat wel een hint van God om er iets mee te doen... Zou zomaar kunnen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:16
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Blijkt Tess inmiddels m'n voorganger te zijn... 
Hey Tess, voor zover ik je een beetje ken, ben je een eerlijk mens en wellicht heerlijk om mee om te gaan.  |
Sja...daar kan k zelf niet over oordelen natuurlijk!
Oh, nou moet k weer wat over jou zeggen dus...
Ik vind het heel knap dat jij de Sabbat houd op de manier zoals die bedoeld is...dat kom k niet veel tegen
Zie je wel dat k af en toe best es profielen lees
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 26 juli 2010, 23:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:19
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | euh.... hou je je sokken wel aan?  |
Echt even een serieus antwoord graag Pieter Seks zonder 1 vlees te zijn, zou mogen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | euh.... hou je je sokken wel aan?  |
Hihi nee hoor, ik hou van voetenseks (grapje)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:22
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 27 juli 2010, 11:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:23
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Echt even een serieus antwoord graag Pieter Seks zonder 1 vlees te zijn, zou mogen? |
grenzen moet je zelf trekken eva... (excuus voor t woordgebruik) ik kan niet voor n ander beslissen hoever ze mogen gaan, dat zoek je maar fijn zelf uit op je ontdekkingsreis. het is je eigen verantwoording als je te ver gaat en je eigen gemis als je niet ver genoeg gaat.
persoonlijk heb ik op dat gebied nooit grenzen gehad.... t zal best fout zijn, maar ik vind/ vond het allemaal prima.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik wens je alle goeds toe in je verdere leven.
Wellicht tot ziens hier op cm of elders |
Jonathan, ik heb genoten van je bijdrages, jammer dat je weggaat, GODS Zegen en liefs van Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:38
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 27 juli 2010, 11:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:40
|
|
|
|
Ik geef een dikke knuffel aan Carin. Je weet wel waarom...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:41
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik geef een dikke knuffel aan Carin. Je weet wel waarom... |
dank je wel enne......graag gedaan hè, knuffel terug!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:41
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | gooi de rest van de laptop maar deze kant op dan misschien helpt dat nog beter! |
zou dat goed gaan dan??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:42
|
|
|
|
|
Mensen , ik ga mn nestje opzoeken, welterusten allemaal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:42
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Mensen , ik ga mn nestje opzoeken, welterusten allemaal! |
Slaap lekker Carin...!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 23:59
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 27 juli 2010, 11:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 00:02
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Boekje heet: Gaandeweg Hem tegemoet van A.F. Troost |
dat boekje heb ik 22jr geleden al gelezen.....was voor mij t eerst echte bezig zijn met God en tijd voor hem nemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 00:03
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Cross.....Welk gevaar? Je hebt geen idee welk gevaar ik bedoel?? Leg jij mij dan maar uit welk gevaar je bedoelt, en wat niet in de bijbel wordt beschreven.
Ik heb geen zin in een gegooi met bijbelteksten... Als je bedoelt dat het hoofdstuk uit Zacharia gegooi met bijbelteksten voor jou is, dan vind ik dat je maar weinig respect hebt voor die bijbel.
...'k heb alleen diep respect voor diegenen die hun leven hebben gewaagd en gegeven voor een meisje als Anne Frank... ..die hebben begrepen wat het nieuwe verbond is...heb God lief boven alles en je naaste als jezelf... (o.a. matt 22:37 en lukas 10:27)daarin is het hele O.T. vervuld en is genoeg gedaan aan de toorn van God...God openbaart zich nu als een Vader... voor ieder is er een nieuwe kans... Maar er is ook nog een toekomende tijd, dat kun je niet ontkennen, want als je dat wel zou doen zou je Gods woord ontkrachten, en daarmee ook Gods plan met de Joden teniet doen. God zal zich daar laten zien als een machtig en rechtvaardig God, met wie niet te spotten valt. Maar eerst moet het volk Israël God weer aannemen als hun God. Maar goed dat staat in de bijbel en daar heb je geen zin in.....
Cross...hoe komt het dat ik nu moet denken aan de barmhartige samaritaan...de wetgeleerde en de farizeeer zagen de geslagen en beroofde jood niet....een heiden wel... (lukas 10:33) |
Zijn wel heel veel bijbelteksten voor iemand die "geen zin heeft in gegooi met bijbelteksten"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 00:08
|
|
|
|
|
Jonathan, je hebt veel topics geopend en heel bijdragen geleverd. Ik las ook vaak mee. Dank voor je openheid. Ik hoop dat jouw hoop op een mooie en goede relatie wordt bewaarheid. Alle goeds, veel geluk en wie weet kom je weer terug op cm.
|
|
| Naar boven |
|
|