ChristianMatch

Forum

Het beste van YouTube
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 01:44

TESSYBEAR731 schreef:
En dan zeggen sommige mensen dat huisdieren geen plezier geven:
http://www.youtube.com/watch?v=npukuzKA9Lk

Nou eggg wellll:
http://www.youtube.com/watch?v=G3CR8iRIw8w&feature=related

Tenminste, meestal dan Geschokte, onthutste smiley
http://www.youtube.com/watch?v=crvI1SOPavA&feature=related

Maar als je het "gewone" wel gezien hebt:
http://www.youtube.com/watch?v=zZwTFWyI4Ho&feature=related

Die eerste twee waren vooral erg lachen... Lachende smiley

In eerste instantie vond ik deze best knap, naast dat 'ie ook best grappig is...

http://www.youtube.com/watch?v=7W53y-2zNS4

maar na die dierenfilmpjes te hebben gezien, kwam ik met enige doorlinken bij de volgende terecht...

http://www.youtube.com/watch?v=Qz4bX9fJ1FQ

en wat te denken van deze:

http://www.youtube.com/watch?v=esMk-Q3Tmmw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 01:50

LIESBETH326 schreef:
Dank je wel Visser!

Verlegen lachende smiley Alsnog van harte gefeliciteerd Liesbeth Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BENNY340

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 01:54

nou susan als ik met jou mag danse kom ik
Naar boven

Auteur Bericht
BENNY340

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 02:04

ik kom van 12 tot 14:30 heb daarna nog een feestje.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 02:37

BLOEMPJUH877 schreef:
Heej Shanita,
Heb je dit nu al meerdere keren zien zeggen op het forum. Vind dat een beetje jammer. Op deze manier lijk je jezelf onderuit te schoppen. (ben ik zelf trouwens ook goed in) Ik hoop dat je wat meer zelfvertrouwen kan krijgen. (ik hoop niet dat ik je nu beledig ofzo)

Liefs Christa

Hoi Bloempjuh,

Heb je al mail gestuurd.

Jammer? weet jij hoe vermoeiend het is, op en neer rijden(ruim drié uur? terug van heen), en nog werken erbij??????

Komt bij dat ik degene hier op deze site heb ontmoet.
En dat dit forum belangrijk voor me kan zijn, omdat ik dan nu en dan iets van me af kan schrijven, zeg maar.

Mijn zelfvertrouwen, daar gaat het nu juist beter mee ;)

Anyway, bedankt voor je raad! Ik zal er aan denken.

Waarom zou jij mij beledigen?

Liefs,

Shanita

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 4 augustus 2010, 02:41
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 02:38

DAVID923 schreef:
lucky you! is je gegund! Lachende smiley

Dank je David!

:)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 02:52

Ik zelf zou er ook niet meer aan beginnen, heb dat weleens gedaan.

Er komen conflicten, omdat diegene dus niet gelooft.
Dat kan je dus nooit delen, het allerbelangrijkste in me leven het geloof.

En dan de sociale controle die er zeker is vanuit een kerk, de contacten, en dusz gelijk mensen waar je mee om kan gaan simpel omdat ze ook geloven. En dus iemand die ook bid, bijbelleest, gelooft en waar je mee over het geloof kan praten enzo. Die laaste dingen zijn de belangrijkste gezamelijk binding!
En christelijk Nederland is dan wel klein hoor. Zelfs in het andere uiterste van Nederland kennen christenen weer christenen die bij mij wonen en andersom.

Hier spreek ik dan uit ervaring. zou nooit zomaar even daten en relatie beginnen met iemand die niet gelooft aan de andere kant van Nederland.

Fijne dag!

Shanita

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 4 augustus 2010, 07:18
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 04:49

GOUDELSJE426 schreef:
Hoi Willemijn,
Zo zou het idd moeten zijn binnen een relatie. Helaas is de werkelijkheid soms heel anders.
Natuurlijk deel je dingen met andere mensen, maar als de persoon waar je je leven mee deelt iets wat uitermate belangrijk voor je is afwijst, levert dat echt problemen op. En ik vroeg echt niet van hem om ook tot geloof te komen. Ik wilde alleen respect voor mijn keuze. Ik wilde dat hij mij daarin in mijn waarde liet. In mijn geval wilde mijn ex zelfs mijn vrienden niet leren kennen die ik in de kerk had. En ook daarmee wees hij een belangrijk stuk van mijn leven af.
Dus ook in deze tijd kan dit dus nog een hot issue zijn.
Karen

Hoi Karin,

Ik realiseer me heel goed dat het ook niet goed kan gaan. Ik heb ook mijn geschiedenis daarin en weet heel goed waar ik het over heb. Toch denk ik nog steeds dat het ook goed kan gaan als je elkaar respecteert en dat is toch hoe de basis van een relatie zou moeten zijn en dat is dan het hot issue.........

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 08:21

IMKE917 schreef:
Precies, je kunt niet elk geval of elke situatie af doen met 'het staat nu eenmaal zo in de Bijbel', en dan 1 tekst geven.
Dan zou je zo'n vrouw als Elske daarbij nog met een schuldcomplex kunnen opzadelen.

dat is precies waarom ik de discussie dus aan ben gegaan binnen onze gemeente. zelf ben ik vrij goed onderlegd, maar er zijn ook mensen die hierin veel kwetsbaarder zijn, en dus levenslang eenzaam zouden zijn.
er zijn namelijk ook gemeenten waar een predikant wel betrokken is in een pastoraal gesprek, maar toch ook volgens andere lijnen denkt.
hij baseert zijn mening op bijbelse gronden, ik baseer mijn mening op bijbelse gronden.
de één neemt alleen de zogenaamde "scheidings-teksten" en de ander neemt er ook de gedeelten bij op die laten zien hoe God is.
hoe gevoelig God is op rechtvaardigheid en verantwoordelijkheid voor je gezin/huwelijk nemen.
wat ik heel mooi vond om te zien, is dat je dan dus met kerkeraadsleden een goed en persoonlijk gesprek kunt hebben, ondanks dat je van mening verschilt.
voorwaarde daarbij is wel dat je je bewust bent, beiden op zoek te zijn naar de Waarheid in de bijbel; hoe verschillend de uitkomst dan die zoektocht ook kan zijn.

het schuldcomplex bleef uit, imke; maar ik moet wel zeggen dat een dergelijk gesprek zowel mooi, als ook heel pijnlijk kan zijn. ook vind ik het erg moeilijk, niet aan de sacramenten deel te kunnen nemen, hoewel ik verwacht dat ik de zegen evenwel zal ontvangen.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 08:24

Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven

Ik ga nog steeds mee hoor!
Alleen als jullie dan wel mee een oogje in t zeil willen houden
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Miekjes285
Pearl (onder voorbehoud)
grace585(onder voorbehoud)
Emma803

Jonathan890 (onder voorbehoud)
Benny340

Behappy wil graag chauffeuren in de omgeving (vanaf Rotterdam CS)...dus iedereen die vervoer zoekt mag even een gil geven! (maar niet te hard, anders worden we niet vrolijk)...Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...

Het word wel een heus vrouwen-dagje op deze manier...
Heel leuk natuurlijk, maar er mogen nog best een paar mannen bij!
Kom op mannen, waar blijven die aanmeldingen?
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 08:33

WILLEMIJN410 schreef:
Speldjes en sleutelhangers sparen!

Knikkers! Hele bakken vol...en later natuurlijk de lading Flippo's...
al was dat eigenlijk net een beetje "na mijn tijd" Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 08:37

GEHOLI202 schreef:
Zwemles in het sportfondsenbad in amsterdam............

Een kreng van een juf hield je nek vast met een ijzeren haak...
En koud....dat water.

Alleen de busreis van en naar het zwembad was leuk; heel veel snoep , door sommigen gestolen uit de buurtsuper( ik niet natuurlijk!)

Geen wonder dat ik nog altijd NIET van zwemmen houd.

ik vond die haak nou juist wel een veilig gevoel onder mijn hoofd.
want ik vond het maar niks, als ik een plons water over mn gezicht kreeg.
enneh..........mijn voeten zijn schoon; Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 08:41

VISSER278 schreef:
En wie kan er weer zeulen met die zware kratten bier....... de man.

Vrouw brengt de lege wel terug. Knipoog smiley

ennehhh.......waar is het bier gebleven?
toch vriendelijk dat zíj de kratten weer terugbrengt.......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 08:46

alleen het woord al!
in alle activiteiten in het leven geld toch dat de ene mens anders is dan de ander?
ieder zn hobby ter ontspanning; ik kan me ongezondere dingen voorstellen;
eetverslaving lijkt me ongezonder
gokverslaving lijkt me ongezonder
alcoholverslaving lijkt me ongezonder
werkverslaving; mwah; lijkt me vergelijkbaar..........

(en maak me nu niet gelijk voor verslaafde uit, asjeblieft, ik stoor me alleen steeds aan het woord, als ik onder "onderwerpen" kijk.)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 08:50

vandaag dus...........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 08:56

MIEKE364 schreef:
Nou Dulcis, dat is een mooie duidelijke vraag waar je heel wat respons op kunt verwachten. Er zijn er hier velen die met jouw vraag ervaring hebben.
Ik zou je willen aanraden het heel kalm aan te doen met een nieuwe relatie beginnen. Verwerk eerst het verdriet en help je kind dat verdriet te verwerken. Blijf een tijd zonder partner en onderhoud zorgvuldig de relaties die voor jullie nu van belang zijn en dan bedoel ik ouders, andere familie en vrienden op wie je werkelijk kunt bouwen. Investeer in de relatie met je zoon en zorg goed voor jullie beiden voor een langere tijd zodat jullie leven stabiel is. Leer jezelf kennen in je eenzame uren, in je verdriet en rouw, in je hoop en verwachting en leg dat alles bij God, bouw je relatie met Hem uit, juist in deze eenzame uren en leer op Hem vertrouwen in alles.
Op een dag zal je weten dat het zover is, dat je 'toe' bent aan een nieuwe relatie. Wees daarin uiterst zorgvuldig, wetende wat het jou en je kind kan kosten als het voorbij gaat. Leer je kind vertrouwen te hebben in God, zichzelf, jou en naasten door zorgvuldig de juiste mensen te kiezen, wees open in je relaties en eerlijk ook en eerst naar jezelf en je kind toe.
Zeg alleen ja tegen die man als je met al je zintuigen overtuigd bent van het feit dat hij het is en niet eerder.
Als dat alles klopt dan zit het ook met de relatie met je kind goed. Je hebt hem immers al getest door de vragen die je hem hebt gesteld. Let dan goed op zijn nonverbale communicatie. Vraag ook hierin raad in gebed. Hij zal je advies geven door de Heilige Geest, luister goed!
Dit wil ik je raden en wens je veel plezier en veel positieve goede ervaringen toe.

wat een mooie en verstandige reactie mieke!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 08:59

De schooltandarts Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen , waar ik gelukkig niet heen hoefde. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 09:02

GEHOLI202 schreef:
Zwemles in het sportfondsenbad in amsterdam............

Een kreng van een juf hield je nek vast met een ijzeren haak...
En koud....dat water.

Alleen de busreis van en naar het zwembad was leuk; heel veel snoep , door sommigen gestolen uit de buurtsuper( ik niet natuurlijk!)

Geen wonder dat ik nog altijd NIET van zwemmen houd.

En dan de badmeester, die je op je verjaardag vanaf een grote hoogte het water in gooide. Leuk bedoeld! Ik, als angstige en verlegen 4/5-jarige, zag er al weken tegenop! Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 09:02

THOMAS968 schreef:
Ik vraag me af of we elkaar zullen kennen hoor, maar ik weet niet of ik iedereen graag terug zou zien die ik hier heb gekend. Mogelijk een gebrek aan liefde en vergeving van mijn kant. Het is maar goed dat God vergevingsgezinder is. Maar of we elkaar zullen kennen, is meer een wens van mensen die geliefden verloren hebben dan dat dat ergens duidelijk te vinden is.

Thomas, die dit wel lastig vindt.

ik denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken thomas;
ik verwacht wel dat we elkaar zullen herkennen, want jeruzalem zal dorpsgewijze bewoond worden;
ik intepreteer dat als dat er dus een soort van subgroepen in de hemelse gewesten zijn....
maar ook al herken je mensen die je qua karakter in dit leven niet zo liggen, in de hemel is er volmaakte liefde, zowel tot God, als tot degenen die naast je leven.
ik denk zelf, dat dat zodanig anders is, dat je je er gewoonweg nauwelijks een voorstelling van kunt maken.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 09:06

ZINGA672 schreef:
Voor degenen die tijdens de vakantie extra tijd willen besteden aan bijbelonderwijs, lofprijs en aanbidding e.d.: er is nog plaats op de Herstelweek. Als daggast of op de camping. Zie link hieronder.

http://www.herstelteam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=16

GrZing!

veel zegen op je werk gewenst zing!
ik hoop dat je fijne mensen tegenkomt, en mooie gesprekken hebt.
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 09:06

HANNAH810 schreef:
alleen het woord al!
in alle activiteiten in het leven geld toch dat de ene mens anders is dan de ander?
ieder zn hobby ter ontspanning; ik kan me ongezondere dingen voorstellen;
eetverslaving lijkt me ongezonder
gokverslaving lijkt me ongezonder
alcoholverslaving lijkt me ongezonder
werkverslaving; mwah; lijkt me vergelijkbaar..........

(en maak me nu niet gelijk voor verslaafde uit, asjeblieft, ik stoor me alleen steeds aan het woord, als ik onder "onderwerpen" kijk.)

Waarom zo allergisch voor dat woord? Het komt helaas wel voor, al zijn natuurlijk meerdere verslavingen slecht voor een mens.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 09:14

GRACE585 schreef:
ik ben 8 jaar getrouwd geweest met een christen,zelfs samen in bediening gestaan en helaas toch strande dit huwelijk ,hij gooide het gehele christenzijn aan de kant en maakte andere keuzes.
toch zou ik in een relatie weer kiezen voor een christen omdat je toch meer raakvlakken hebt ivm je geloofsbeleving.
anders sta je al meteen zover van elkaar af is mijn ervaring.
het gezegde 2 geloven op een kussen daar slaapt de duvel tussen is een kras gezegde maar er zit wel een kern van waarheid in.

weet heel zeker grace dat het zo is ..te geloven op een kussen ..gaat niet..mijn ex was katoliek is er 2 keer geweest in de kerk van haar daarna niet meer..heb er dus ook alleen voor gestaan..denk er nu net zo over als de reacties hier...gr Henduk
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 09:25

HENK710 schreef:
Is het verleden enkel te wijten aan de PvdA????? En helemaal uitgerangeerd zijn ze nog niet. Er blijft gezocht worden naar mogelijkheden die als alternatief gezet kunnen worden naast de minderheidsformatie VVD-CDA met gedoogsteun van de VVD. Het zal vooral het CDA zijn dat een beslissende rol gaat spelen...wat ze eigenlijk al een tijdje doen in hun bootje afhouden richting PVV direct na de verkiezingen.
De PvdA heeft een heel negatieve rol gespeeld in de laatste kabinetsperiode. Veel noodzakelijke hervormingen hebben ze tegengehouden, veel wetgeving hebben ze verder gebureaucratiseerd. Verder hebben ze doelbewust aangestuurd op een scheuring met het CDA omdat het in de peilingen niet zo goed ging. Niet het landsbelang, maar het partijbelang heeft daarbij een rol gespeeld.
Ook in deze formatie hebben ze een spelletje willen spelen met de VVD. Zo lang mogelijk nee zeggen, zodat ze uiteindelijk de VVD op de knieën zouden krijgen. Dat daarmee het formatieproces ernstig vertraagd zou worden, maakte ze niks uit. Als zij maar aan de macht mochten komen.
Helaas hadden ze er geen rekening mee gehouden dat het mogelijk was een kabinet samen te stellen met het CDA. Ze hebben daarmee een koekje van eigen deeg gekregen. Het is eigenlijk vreselijk arrogant hoe ze gehandeld hebben en het is zwak om daar de informateur de schuld van te geven.
Het gaan hun echt niet om de zwakkeren van de samenleving, maar alleen om macht.....
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 09:32

HANNAH810 schreef:
dat is precies waarom ik de discussie dus aan ben gegaan binnen onze gemeente. zelf ben ik vrij goed onderlegd, maar er zijn ook mensen die hierin veel kwetsbaarder zijn, en dus levenslang eenzaam zouden zijn.
er zijn namelijk ook gemeenten waar een predikant wel betrokken is in een pastoraal gesprek, maar toch ook volgens andere lijnen denkt.
hij baseert zijn mening op bijbelse gronden, ik baseer mijn mening op bijbelse gronden.
de één neemt alleen de zogenaamde "scheidings-teksten" en de ander neemt er ook de gedeelten bij op die laten zien hoe God is.
hoe gevoelig God is op rechtvaardigheid en verantwoordelijkheid voor je gezin/huwelijk nemen.
wat ik heel mooi vond om te zien, is dat je dan dus met kerkeraadsleden een goed en persoonlijk gesprek kunt hebben, ondanks dat je van mening verschilt.
voorwaarde daarbij is wel dat je je bewust bent, beiden op zoek te zijn naar de Waarheid in de bijbel; hoe verschillend de uitkomst dan die zoektocht ook kan zijn.

het schuldcomplex bleef uit, imke; maar ik moet wel zeggen dat een dergelijk gesprek zowel mooi, als ook heel pijnlijk kan zijn. ook vind ik het erg moeilijk, niet aan de sacramenten deel te kunnen nemen, hoewel ik verwacht dat ik de zegen evenwel zal ontvangen.

Heel mooi Hannah, dat er gesprek op gang is gekomen met de kerkeraad. Zo hoort het ook, in gesprek met elkaar luisteren en begrip hebben. Maar heel jammer dat je niet mee mag doen aan de sacramenten, heel jammer!
In mijn gemeente is het gesprek recent ook op gang gekomen, gelukkig!!!
Deze discussie ging erover om een 2e huwelijk, na een scheiding, in te laten zegenen.
Hierbij hebben mensen, uit de gemeente en de raad, hun zienswijze echt overboord gegooid en zijn anders gaan denken. Ze zijn de MENS achter de teksten gaan zien en hebben de liefde van Jezus de boventoon laten voeren. Ik vind het heel gaaf, en ben echt dankbaar, om deze verandering te zien en mee te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 10:02

ROBBEDOES873 schreef:
Zat te twijfelen of ik zou reageren of niet... Maar geloof ga het toch doen,
Vind het moeilijk heel moeilijk want die hele casus komt me eng bekent voor...

Maar om even op Imke te reageren, ja er wordt idd veelal gereageert door mensen die zelf gescheiden zijn, maar geen enkele scheidin in het zelfde en geen mens beleeft het zelfde...

Zelf ben ik nu voor de 3de keer getrouwd... En helaas zoals ik al aangaf het verhaal van de casus komt mij eng bekent voor,

Zeker na men 1ste scheiding heb ik heel heel veel gesprekken gehad met onze dominee, soms even kort, dat hij even aan kwam waaien om simpel even te vragen goh hoe gaat het, soms hele avonden, ochtenden of middagen praten...

En nog 12 jaar laten ben ik die man nog dankbaar....

Hij heeft me laten zien dat ik er mocht zijn, dat ik men geloof niet aan de wilgen hoefde te hangen door alles wat we mee maakten en mee hadden gemaakt ( men oudste en ik) en ook dat ik me niet schuldig hoefde te voelen omdat ik gescheiden was ( mij was geleert dat het niet mocht vanuit de bijbel)
Maar ook het simpele stukje belangstelling... het er zijn voor iemand en zeker ook de diepgaande gesprekken over het geloof die ik met hem heb gehad,
Gelukkig hebben we nu nog veel contact, vaak denk ik wel eens die man was meer dan alleen dominee op dat moment was hij een engel, hij heeft zoveel voor me gedaan.
Does, wat fijn dat je zo goed opgevangen bent. Het is nu precies wat ik bedoel.
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 11:18

CROSSROAD317 schreef:
Verlegen lachende smiley Alsnog van harte gefeliciteerd Liesbeth Kussende smiley

Thanks, Cross
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 11:20

HANNAH810 schreef:
veel zegen op je werk gewenst zing!
ik hoop dat je fijne mensen tegenkomt, en mooie gesprekken hebt.
Knipoog smiley

Haa Zinga.....geniet ervan in die fijne beschermende omgeving, waar je veel kunt leren, sta er open voor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 11:21

HANNAH810 schreef:
vandaag dus...........

Bidden doe je al voor die tijd Hannah, Gebedsroom besteed je er extra aandacht aan Knipoog smiley Kom eens meebidden als je wilt Knipoog smiley

Laatst aangepast door
EVA685
op woensdag 4 augustus 2010, 11:23
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 11:25

VISSER278 schreef:
En wie kan er weer zeulen met die zware kratten bier....... de man.

Vrouw brengt de lege wel terug. Knipoog smiley

duh..dan neem je toch gewoon geen bier?
sinas of cola kan toch ook?

jammer dat feestjes alleen nog maar leuk lijken te kunnen zijn met
drank erbij..
ik heb een idee!(eureka) alcoholvrij bier!!
geen drank maar toch bier!hehe Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 11:38

BERT168 schreef:
duh..dan neem je toch gewoon geen bier?
sinas of cola kan toch ook?

jammer dat feestjes alleen nog maar leuk lijken te kunnen zijn met
drank erbij..
ik heb een idee!(eureka) alcoholvrij bier!!
geen drank maar toch bier!hehe Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Clown smiley

Bier waaar bier niet hier. Clown smiley
Samenkomsten van CM zijn toch alcohol vrij of heb ik het mis.
Dus die kratten bier mag een kerel sjpuwen vol of leeg Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maarre als er mensen een wijntje of pilsje willen drinken mag het van mij hoor.
Ik ben alcohol vrij Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 ... 6194 Volgende
Pagina 1018 van 6194