| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Die drinkt misschien overal thee voor de theezakjes? Misschien kan hij onder het vouwen door ook wel goed nadenken...... Volgens mij is het theedrinken van hem een stuk minder geworden.......... |
Ben je bi hem op visiste geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:42
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar
billy701 48jaar |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:45
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ben je bi hem op visiste geweest.  |
Lijkt me wel een sympathieke man.......probleem is dat ik alleen op nette visites thee drink en verder niet........ Ben meer van de koffie........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:52
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Lijkt me wel een sympathieke man.......probleem is dat ik alleen op nette visites thee drink en verder niet........ Ben meer van de koffie........ |
Wat is dan voor jou een nette visite, Bea of zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:54
|
|
|
|
Ik heb afgelopen zaterdag gefietst in Edam en Volendam maar het weer was slecht helaas. Maar dat mocht de pret niet onderdrukken. We waren met twaalf man en goed om naast elkaar te fietsen. Het was alles bijelkaar niet een slechte dag maar volgende keer wel beter weer.
Groeten van Katja.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 9 augustus 2010, 20:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:54
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Wat is dan voor jou een nette visite, Bea of zo  |
Als ik bij jou op visite kom zal ik wel thee drinken denk ik.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Als ik bij jou op visite kom zal ik wel thee drinken denk ik.......  |
Wel met pinkje hoog mag ik hopen? 
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:03
|
|
|
|
[quote=RICHARDRI464]
In de Bijbel staat een aantal categorie mensen welke zeer zeker niet de hemel in zullen gaan. Dat zijn hoereerders, dieven, leugenaars en mensen die onder de noemer "schandknaap" vallen.
Kweet niet hoor maar volgens mij klopt er iets niet, want als ik het zo lees dan wordt het wel heeeel erg leeg in de Hemel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:14
|
|
|
|
Willemijn, met jou kan ik praten!
Thomas, is er iets ergers dan thee? Waarom denk je dat we over teven (theeven?) spreken? 
Thee en dan er een koekje indopen 
De uitvinder van koffie verdient de Nobelprijs maar thee?
Wat is het ergste in dit rijtje thee 
Thomas met koffie: ongeveer de hoeveelheid kopjes per dag.....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 9 augustus 2010, 21:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:15
|
|
|
|
|
zijn jullie nog gaan fietsen, en zo ja; hoe is het geweest?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RICHARDRI464
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:17
|
|
|
|
1 kor 6:9
9 Weet u niet dat wie onrecht doet geen deel zal hebben aan het koninkrijk van God? Vergis u niet. Ontuchtplegers noch afgodendienaars, overspeligen, schandknapen noch knapenschenders, 10 dieven noch geldwolven, dronkaards, lasteraars noch uitbuiters zullen deel hebben aan het koninkrijk van God. 11 Sommigen van u zijn dat ooit geweest, maar u bent gereinigd, u bent geheiligd, u bent rechtvaardig verklaard in de naam van de Heer Jezus Christus en door de Geest van onze God.
Sommige ontlenen aan dat sommige van u het geweest zijn dus ook van homoseksualiteit af kunnen komen.
Jezus vraagt zich ook hard op af of hij nog wel geloof zal vinden als Hij terug komt! En WEINIG mensen zullen het koninkrijk van God vinden.
Laatst aangepast door
|
RICHARDRI464
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 11:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:25
|
|
|
|
LEANNE226 schreef: Miep vindt Frits een lekker ding en hoopt dat Frits gaat picknicken maar Frits wil eigenlijk Truus ontmoeten en heeft Miep slechts op de reservelijst staan, hij wil niet dat Truus weet dat hij haar wil spreken want anders meldt zij zich af, want Truus vindt Flip erg leuk en die gaat strandwandelen; dus gaat hij als anoniempje waardoor Miep niet weet dat Frits gaat picknicken en Miep hem niet lastig zal vallen en er voor Truus geen weg terug meer is zonder hem te ontmoeten......terwijl Flip zit te wachten op het strand........of zoiets
| IESJE369 schreef: | Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar zet mij ook maar op de lijst (onder voorbehoud). Anoniem hoeft niet, want Iesje is niet mijn echte naam.  |
is goed hoor, truus!.......... 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 9 augustus 2010, 21:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:26
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Willemijn, met jou kan ik praten!
Thomas, is er iets ergers dan thee? Waarom denk je dat we over teven (theeven?) spreken? 
Wat is het ergste in dit rijtje thee  |
En u word bedankt!
Tess, die normaal toch een iets hogere dunk heeft van Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RICHARDRI464
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:30
|
|
|
|
|
Worden de mails welke je NIET beantwoord hebt ook mee gerekend die je gekregen hebt van Christian Match?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:30
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | He Zinga, tijd geleden he, dat onweer, verlang er weer naar. En maar wachten  |
De hoogste tijd! Bestel jij of bestel ik??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:32
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | De hoogste tijd! Bestel jij of bestel ik??  |
Ik blaas wel even
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:32
|
|
|
|
| RICHARDRI464 schreef: | | Worden de mails welke je NIET beantwoord hebt ook mee gerekend die je gekregen hebt van Christian Match? |
Yup!
Waarom denk je dat je percentage beantwoorde mails zo laag is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:33
|
|
|
|
Thomas met koffie:  |
zeg, zeg, jongelui, zo kan het wel weer een beetje, hè? Hier spreekt een theeteef....oeps énnnnnn hou je vast.....ik doop er graag een overheerlijk koekje in...... lekker puh
Ik hou van koffie hoor en zelfs verschillende soorten: espresso op het werk als eerste bak, he lekker wakker worden, cappuccino en appeltaart met slagroom op zondagmiddag na de kerk....jaja, een smakelijke mokka of koffieliefhebbers, nog even volhouden.....DECAFé! zo die zit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:33
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Miep vindt Frits een lekker ding en hoopt dat Frits gaan picknicken maar Frits wil eigenlijk Truus ontmoeten en heeft Miep slechts op de reservelijst staan,hij wil niet dat Truus weet dat hij haar wil spreken want anders meldt zij zich af want Truus vindt Flip erg leuk en die gaat strandwandelen dus gaat hij als anoniempje waardoor Miep niet weet dat Frits gaat picknicken en Miep hem niet lastig zal vallen en er voor Truus geen weg terug meer is zonder hem te ontmoeten......terwijl Flip zit te wachten op het strand........of zoiets
Zo ingewikkeld is het toch niet Willemijn?  |
Ik volg het al niet meer haha... (teveel namen... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:36
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Stalkers, of vieze mannen die je onverhoeds beetpakken en beginnen af te lebberen... GrZ! |
en dat vind je niet fijn, zinga?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:36
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | zeg, zeg, jongelui, zo kan het wel weer een beetje, hè? Hier spreekt een theeteef....oeps énnnnnn hou je vast.....ik doop er graag een overheerlijk koekje in...... lekker puh
Ik hou van koffie hoor en zelfs verschillende soorten: espresso op het werk als eerste bak, he lekker wakker worden, cappuccino en appeltaart met slagroom op zondagmiddag na de kerk....jaja, een smakelijke mokka of koffieliefhebbers, nog even volhouden.....DECAFé! zo die zit! |
Mieke, je vergeet de nespresso.....dan zie je George Clooney boven je kopje koffie in gedachten........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mieke, je vergeet de nespresso.....dan zie je George Clooney boven je kopje koffie in gedachten........  |
Dan drink zelfs ik koffie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en dat vind je niet fijn, zinga?????  |
Ik dacht dat je gezien had wat er gebeurde... Nee; ik word liever niet aangerand. Voor mij reden om voortaan héél voorzichtig te zijn met deelname aan cm-uitjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:42
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mieke, je vergeet de nespresso.....dan zie je George Clooney boven je kopje koffie in gedachten........  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:42
|
|
|
|
Zet mij ook maar op de lijst.
Ik heb nog wel een vraag of opmerking. Een aantal mensen heeft aangegeven wel graag heen te willen, maar dat de kosten voor de reis, trein of auto, toch best wel een belasting is. Is het mogelijk dat iedereen die plaats over heeft in de auto dit bij de aanmelding bekend maakt, zodat iedereen die graag naar de picknick wil komen ook kan komen. ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:43
|
|
|
|
| RICHARDRI464 schreef: | | Worden de mails welke je NIET beantwoord hebt ook mee gerekend die je gekregen hebt van Christian Match? |
Nee hoor , je betaalt je lidmaatschap. En of je nu veel of weinig mails beantwoord, dat maakt niet uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:46
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Zet mij ook maar op de lijst.
Ik heb nog wel een vraag of opmerking. Een aantal mensen heeft aangegeven wel graag heen te willen, maar dat de kosten voor de reis, trein of auto, toch best wel een belasting is. Is het mogelijk dat iedereen die plaats over heeft in de auto dit bij de aanmelding bekend maakt, zodat iedereen die graag naar de picknick wil komen ook kan komen. ?? |
je bent maar druk met je Cm activiteiten..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BLOEMPJUH877
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:46
|
|
|
|
Heej Petra,
Vind het dapper en tof dat je dit onderwerp aansnijd. Zelf worstel ik ook erg vaak met dit probleem. Zelf ben ik namelijk wegens psychische klachten afgekeurd. En daardoor denk ik vaak dat ik nooit een serieuze relatie kan krijgen. Wat natuurlijk mega negatief denken is.
Maar hoe denken mensen over het beginnen van een relatie met iemand met een psychische beperking?
Liefs Christa
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:48
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Zet mij ook maar op de lijst.
Ik heb nog wel een vraag of opmerking. Een aantal mensen heeft aangegeven wel graag heen te willen, maar dat de kosten voor de reis, trein of auto, toch best wel een belasting is. Is het mogelijk dat iedereen die plaats over heeft in de auto dit bij de aanmelding bekend maakt, zodat iedereen die graag naar de picknick wil komen ook kan komen. ?? |
Kunnen we op kosten van CM niet een bus laten rijden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:48
|
|
|
|
Thomas met koffie: ongeveer de hoeveelheid kopjes per dag..... |
Je hebt in ieder geval inzicht in je verslaving en die is niet mis......gevaarlijke man ben je én een levensgenieter.....
Mieke, die verslaafd is aan chocola, thee én koffie
|
|
| Naar boven |
|
|