ChristianMatch

Forum

reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:16

CROSSROAD317 schreef:
Beau Monde is de veredelde Libelle ?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Vergeleken bij Beau Monde, vind ik de Libelle een blad van niveau. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:19

GEHOLI202 schreef:
Gezondheid en schoonheid zijn de afgoden van de 21ste eeuw.....

En toch valt menselijke schoonheid in het niet bij een bloem .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GOUDELSJE426

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:19

BRAZEEVEL772 schreef:
veel singles hebben een hekel aan blind dates ,ik ook .
toch hebben veel singles regelmatig een blindate .
ik ook . je zou dus kunnen concluderen dat wij singles onszelf graag kwellen . daar zit wat in . mar het echte problem zit hem in de blind dates : die zijn verslavend . iedere keer als ik een blind date heb overleeft, neem ik me voor nooit meer op blind date te gaan, want ik hat die dingen .
vooraf loopt het me dun door de broek van de zenuwe , ik weet zeker dat ik de meest weerzinwekkende persoon op aarde ben en natuurlijk vind ik mezelf een superloser omdat iemand anders voor mij een afspraakje heeft moeten regelen.( ik doe niet aan datingsites , ik schakel vrienden en kennissen in. maaken die zich ook is nuttig ) dan ontmoet ik mn blinddate en denk ik ; pppfff heb ik me hier nou zo druk om gemaakt ? na een ongemakkelijk uurtje neem ik afscheid en weet ik het heel zeker ; yep dit was mn allerlaatste . maar een tijdje later ben ik mijn voornemen al weer glad vergeten en hup , daar ga ik weer . het hart in de keel, de bilspleet badend in het zweet , op naar een blind date . want , en dat is het verslavende van een blind date : je weet maar nooit . na twintig mislukte afspraakjes moet het toch een keer raak zijn ? dat denk je , dat hoop je , dat wil je dus onder ga je de martelgang maar weer . ( ik hoop dat singles dat herkennen , anders ben ik echt een zielig geval .)

vorige week had ik weer een , mijn 22e . jazeker ik tel ze . en opeens ontdekte ik iets positiefs aan de blind date . ik heb nogal de neiging me zelf te verwaarloze . scheren, mee-eters uit drukken , neusharen trimmen , voeten ontsmetten, tanden poetsen, en een schone onderbroek aan trekken - waarom zou ik ? voor mezelf ? geen zin meer in .
maar omdat ik dus een blin date had , nam ik me zelf weer eens stevig onderhanden , na een paar uurtjes stevig schrobben, glom ik weer van top tot teen . en zo1n verse onderbroek zit best lekker geef ik toe . de blind date maakt van mij weer een nieuw, fris, herboren mens was nodig ook . nog een ontdekking; nummer 22 was zowaarbest leuk. dus singles ; stof jezelf af . verstand op nul en blijven daten . je moet toch wat

Hihi....
Naar boven

Auteur Bericht
GEHOLI202

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:20

CROSSROAD317 schreef:
En toch valt menselijke schoonheid in het niet bij een bloem .... Knipoog smiley

dat kan ik als orchideeenkweker voluit beamen!!
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:20

GEHOLI202 schreef:
Gezondheid en schoonheid zijn de afgoden van de 21ste eeuw.....

ik zeg mijn afgod nu even vaarwel,
want ik ga slapen...

he, bah, zo'n bed ligt vol met mijten...
dat mijd ik liever,
ik krijg daar altijd zo'n

allergisch gevoel van...

slaap is goed voor mijn gezondheid en zo behoud ik mijn schoonheid?

Help! de afgoden snellen op mij af! Ik ben allergisch voor afgoden!
Wat ga ik doen?

Dromen, over vrouwen
met eerbied voor grijze haren...
Alleen dát geeft rust...

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op woensdag 11 augustus 2010, 00:29
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:24

CROSSROAD317 schreef:

Breng ze bij elkaar en geniet!
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:27

MARIJAN072 schreef:
'k Heb gewoon geen zin in botox. Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Met botox lijk je jonger
maar het is chemisch
dus niet zo gezond
dus zonder botox
wordt je ouder !!!

Als je met dat
vooruitzicht
blij kunt zijn

dan leef je
nog lang
en heeel
gelukkig !
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:50

MARIJAN072 schreef:
Geen dank hoor! Lachende smiley

Marijan

Dat is nog eens een compliment hè Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoeveel wil je er nog hebben Freek de ouwe jongenUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
EVA685
op woensdag 11 augustus 2010, 00:51
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:55

GOUDELSJE426 schreef:
Hihi....

Je moet wel een schone onderbroek aantrekken als je vooraf aan de dunne bent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt......daarna misschien weer? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
EVA685
op woensdag 11 augustus 2010, 00:59
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 01:00

THOMAS968 schreef:
Als je dan als man een mening geeft ben je al gauw grof bij sommige prinsessen op de erwt natuurlijk. Schoonheid is niet objectief he, het hangt af van wie er naar kijkt en dat is maar goed ook. Wat dat betreft kan ik heerlijk genieten van oude mensen die elkaar verliefd aankijken. Objectief zal alles wel niet meer zo mooi zijn maar voor hen is het dat wel. En daar gaat het maar om.

Thomas, die als hij oud is ook nog wel verliefd wil zijn.

Als liefde zoveel jaar kan duren,
dan moet het echt wel liefde zijn....

Herman van Veen

Prachtig om te zien hè, kan ik ook echt van genieten. En je bent nooit te oud, om Verliefde smiley te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 01:08

KATJA065 schreef:
Graag gebed voor katja065.

Ik wil graag een gebed voor een vaste baan. Willen jullie ook bidden voor mijn studie en dat ik met resultaat de tentamen haalt in Herfst.
Verder graag een gebed voor genezing van mijn rug en ik heb chronische rugklachten. Hartelijk dank.

Groeten van,

Katja065 Lachende smiley

Natuurlijk bid ik daarvoor, kom eens kijken in de Gebedsroom, kunnen we met meerderen bidden, waar 2 of 3 samen zijn.....vul maar in Knipoog smiley

Liefs van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 01:12

MARIJAN072 schreef:
Prachtig om te zien hè, kan ik ook echt van genieten. En je bent nooit te oud, om Verliefde smiley te zijn.

Zo is het maar net en ik denk dat we maar even verder moeten zonder Doutzen en George.

Vond het wel een grappig uitstapje verder

Pieter649
ze ziet er best lekker sappig uit.... maarja... tis en blijft n fries he... tegen dat koppie aankijken lukt me wel.... zolang ze zwijgt dan he!

nah en nog zwanger ook.... niks beter dan mijn eigen annetje dus Coole smiley met zonnebril

Je mag overal honger krijgen, als je maar thuis eet....

Maar een lieve reactie.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 11 augustus 2010, 01:50
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 01:55

CROSSROAD317 schreef:
Weet je zeker dat ze je niet te lang onder water hebben gehouden Willie ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tja..... hahaha was gewoon ook nodig he maar ja wel eens een schop nodig en dan werkt dit goed hoor Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOWAAL200

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 02:20

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter 2 plaatsen, omg. Den Bosch
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15

Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op woensdag 11 augustus 2010, 02:25
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 06:47

HANNAH810 schreef:
Het was uiteraard een plagerijtje hierboven maar ik heb wel de indruk dat vrouwen het erger vinden dan mannen dat ze grijs zijn of worden. Het is niet zozeer een constatering maar meer een gevoel dat ik aantref bij vrouwen. Ik ken heel veel vrouwen die hun haren wat bijkleuren - en ik geef ze groot gelijk, maar eigenlijk weinig mannen, al zijn ze er wel. Ik vind grijs haar bij een vrouw overigens prima, ik heb daar minder last van dan veel vrouwen bij zich zelf. Maar ja ik heb wel geleerd dat je dit soort dingen eigenlijk niet kunt zeggen omdat dit soort opmerkingen al gauw serieus worden genomen en dan is het weer onaardig natuurlijk.
Wel jammer dat dit topic nergens over mag gaan anders was de gevoeligheid tussen mannen en vrouwen als het om uiterlijk gaat wel een leuk topic.

Thomas.

'k Moet je wel gelijk geven hoor, Thomas. 'k Zag het ook vooral als een plagerijtje. De meeste vrouwen, waaronder ikzelf, worden niet vrolijk van grijs haar. Je zou bijna jaloers worden op de mannen, die ook nog eens goedkoper uit zijn.
Wel super dat jij geen moeite hebt met een vrouw met grijs haar en dat je de keus bij de vrouw laat. Daar kunnen sommige mannen wel van leren, denk ik.

Zo'n topic waar je op doelt, lijkt mij wel boeiend. Dat moet toch op een luchtige manier kunnen?

MARIJAN072

zie hier een nieuw topic over de gevoeligheden/allergien tussen man en vrouw..............enneh, de titel is dus luchtig bedoeld, willemijn..... Knipoog smiley
als een grapje dus!!

Volgens mij is elke manipulatie die we aan ons uiterlijk doen tweeledig. Enerzijds omdat we ons willen verzorgen om er netjes uit te zien. Het vuil onder onze nagels, na een geploeter in de tuin, halen we ook weg. Dat doen we voor ons zelf maar het geef ook een goede indruk naar de mensen om ons heen. De grijze haren worden ook aangepakt met een kleurtje. Het rimpeltje wordt bestreden. Doen we dit voor ons zelf? Of is het omdat de media een beeld ophangt van de perfecte-nooit-ouder-wordende mens. Het kost handen vol geld, het vraagt tijd, het zorgt voor een innerlijke onrust. Waarom al die "speciale" handelingen? Uiteindelijk laten we het niet verdwijnen hoor. We verstoppen het alleen maar.

Ik ben niet hip en knap...werd me eens gezegd. Nouja, dat is niet zo leuk om te horen. Maar zo ben ik nu eenmaal. Dit hoort bij mij. Zó ben ik nu eenmaal. Voor de ene is het goed en voor de andere afstotelijk want schoonheid is niet algemeen. Wat is de definitie van schoonheid?

Foetsie
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 08:32

het resultaat van boyox behandelingen:

en dat is ca 70 jaar

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 11 augustus 2010, 08:33
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 08:45

MARCOWAAL200 schreef:
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter 2 plaatsen, omg. Den Bosch
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Marianne129, 2 á 3 plaatsen vanaf Almere

billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15

Hieper de piep, weer lekker picknicken ik heb mezelf ook weer op de lijst gezet hoor. Met of zonder kids weet ik nog niet nog niet met ze over gehad, maar ik kom bij leven en welzijn (of meer cm waardig LS).
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 09:00

maris, wie heb je nu toch gevonden, zeg!!
moet je chandler niet even snel laten weten, dat je zijn droomvrouwtje gevonden hebt??? wat zal hij gelukkig zijn!!

Clown smiley

ik ga maar eens naar mijn werk, om mijn anti-rimpelcreme bij elkaar te sprokkelen!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 09:05

CROSSROAD317 schreef:
En toch valt menselijke schoonheid in het niet bij een bloem ....

GEHOLI202 schreef:

ben ik de enige vrouw die nu een alergische reactie voelt opkomen op orchideeen(kwekers)??
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 09:18

HANNAH810 schreef:
CROSSROAD317 schreef:

ben ik de enige vrouw die nu een alergische reactie voelt opkomen op orchideeen(kwekers)??

nou, da's ook weer aardig, zeg! Knipoog smiley

het schijnt wel zo te wezen dat mannen steeds knapper (qua uiterlijk) worden naarmate ze ouder worden.

is er tóch nog hoop voor me... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 09:21

Ja Eveline, dit schreef je: "Ik heb er mee te maken gehad, wie kan mij zeggen hoe dat voelt."

Het is wel een eigenaardige zin. Je hebt er mee te maken gehad en anderzijds vraag je hoe dat voelt. Ik ben effe niet mee...

Pedofilie is een moeilijk onderwerp. Vooral in deze woelige tijden waarin alles extra belicht wordt door allerhande media. Is het een onderwerp om aan te snijden op een forum? Misschien wel indien je er openlijk over er of durft over praten. Duidelijkheid is bij dit onderwerp wel heel essentieël want anders kunnen er een boel misverstanden ontstaan.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 09:25

GEHOLI202 schreef:

Tja, als je de schoonheid van een orchidee erbij gaat halen? Ik ben bang dat als ik daaraan wil gaan tippen echt een kapitaal kwijt ben aan verf en andere rommel, ga het dus niet proberen.

Ik heb namelijk iedere rimpel en iedere grijze haar (help het worden er teveel om ze er stiekem uit te trekken) eerlijk verdiend.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 09:33

GRIFFIN748 schreef:
nou, da's ook weer aardig, zeg! Knipoog smiley

het schijnt wel zo te wezen dat mannen steeds knapper (qua uiterlijk) worden naarmate ze ouder worden.

is er tóch nog hoop voor me... Twijfelende smiley

Geloof je dat zelf Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Ach, blijf ook maar lekker in die waan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 09:47

MARIJAN072 schreef:
Geloof je dat zelf Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Ach, blijf ook maar lekker in die waan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley

*H A P*

lezen: 'het schijnt...' dus of het waar is... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

't is voor mij toch niet van toepassing Zieke smiley de hoop is nl. erg klein.

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 11 augustus 2010, 09:49
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 10:05

Voor wie geïnteresseerd is en tijd heeft....

http://bdd-info.nl/trouw.pdf
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 10:08

GRIFFIN748 schreef:
*H A P*

lezen: 'het schijnt...' dus of het waar is... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

't is voor mij toch niet van toepassing Zieke smiley de hoop is nl. erg klein.

Oké, dat nuanceert het al. Knipoog smiley

Troost je, 't is voor meer mannen niet van toepassing. Of zeg ik nu iets ergs? Twijfelende smiley
Gelukkig is iemand veel meer dan het uiterlijk, dus met die hoop zal het wel meevallen. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 11 augustus 2010, 10:11
Naar boven

Auteur Bericht
GEHOLI202

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 10:19

HANNAH810 schreef:
CROSSROAD317 schreef:

gelukkig is de liefde voor bloemen en vrouwen goed te combineren. sterker nog; je kan die bloemen prima gebruiken om de liefde van je leven mee te verrassen...........
(alleen heeft een kweker niet altijd schone handen...........)
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 10:30

MARIJAN072 schreef:
Oké, dat nuanceert het al. Knipoog smiley

Troost je, 't is voor meer mannen niet van toepassing. Of zeg ik nu iets ergs? Twijfelende smiley
Gelukkig is iemand veel meer dan het uiterlijk, dus met die hoop zal het wel meevallen. Lachende smiley

blijkbaar ken je mij (nog) niet... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 10:47

GRIFFIN748 schreef:
blijkbaar ken je mij (nog) niet... Zieke smiley

Nou Grif, je moet jezelf niet iedere keer zo naar beneden halen hoor Boze smiley
Je hebt tenslotte zelfs haar extra op je hoofd Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 10:50

MARIANNE129 schreef:
Hieper de piep, weer lekker picknicken ik heb mezelf ook weer op de lijst gezet hoor. Met of zonder kids weet ik nog niet nog niet met ze over gehad, maar ik kom bij leven en welzijn (of meer cm waardig LS).

Euhhh....je bedoelt D.V. denk ik Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 ... 6194 Volgende
Pagina 1056 van 6194