ChristianMatch

Forum

reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:00

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 11 augustus 2010, 23:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:03

ANITA637 schreef:
Hallo lieve gelovige broeders en zusters
Ik wil vragen of jullie voor mij willen bidden .
ik voel me gebroken bid veel maar trek het niet meer alleen
weet niet meer wat te doen willen juliie om kracht en wijsheid bidden voor mij
ben 14 juni geopereerd 21 juni nog een keer op ic gelegen , relatie die op dat moment twee dagen daarna werd verbroken
ben nu herstellend thuis heb mijn oudste zoon een week thuis gehad hij is uitwonend ivm autisme maar voel nu de eenzaamheid
mijn hondje weggedaan naar assiel omdat ik he niet meer kon betalen , en niet meer rond kan komen maandelijks
hoop dat er velen zullen zijnen willen bidden voor kracht en genezing ik kan niet meer
mijn andere twee kinderen zijn ook uit huis een bij vader wonend en een pleeggezin
Ik zie zoveel fouten nu van mezelf ik ben in januarie bekeerd het ging nog nooit zo goed en nu ik dacht dat het zo zou blijven maar nu is het voor mij zo donker
aub bid voor mij gods zegen voor alllen die oprecht gelovig voor me bidden amen

Een mooie bemoediging voor jou Anita Knipoog smiley

Een schouderklopje:

Elkaar aanraken doen we niet zo snel
Maar een schouderklopje kan altijd wel
Een schouderklopje doet een mens goed
Een schouderklopje geeft je weer moed.

Een schouderklopje, willen we wel graag
Wanneer we het niet zien zitten, vandaag
Een schouderklopje hebben we soms nodig
Woorden zijn hierbij dan vaak overbodig.

Een schouderklopje, een teken van meeleven
Dat je uit echte vriendschap wordt gegeven
Een fijn gevoel dat men met je is begaan
Zodat je er niet alleen voor hoeft te staan.

Zo wil God ons ook een schouderklopje geven
Om ons moed en kracht te geven in ons leven
Hij is ons steeds nabij in elke moeilijkheid
God, die ons zo lief heeft en ons leven leidt.
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:09

GEHOLI202 schreef:
Mannen, blijf zoeken naar deze vrouw

Kom je vrijdag van je werk en dan komt ze je al tegemoet:'Kijk eens wat ik voor je heb!! Omdat jij zoooo bijzonder bent."

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.goedkoopbier.nl/UserFiles/Image/vrouwen-sjouwen1.jpg&imgrefurl=http://www.goedkoopbier.nl/fun/Vrouwen_en_bier&usg=__9Exls5V2JtuGnHEqIWHDBv3l-hE=&h=404&w=300&sz=28&hl=nl&start=170&tbnid=37npwvTmam6p8M:&tbnh=177&tbnw=131&prev=/images%3Fq%3Dvrouw%2Bmet%2Bkrat%2Bbier%26hl%3Dnl%26lr%3Dlang_nl%26newwindow%3D1%26sa%3DN%26biw%3D1536%26bih%3D718%26tbs%3Disch:1,lr:lang_1nl0%2C4736&itbs=1&iact=hc&vpx=1300&vpy=283&dur=1653&hovh=261&hovw=193&tx=67&ty=284&ei=YAxjTLnVHtGBOMyJtMEK&oei=6QtjTLjVPI7KjAfokpCVCQ&esq=26&page=9&ndsp=18&ved=1t:429,r:17,s:170&biw=1536&bih=718

Als ik deze foto's zie... dan krijgen deze vrouwen een Spartaanse training
en worden zij zo sterk
dat deze vrouwen alle mannen een klap op de bek geven
en verdiend, en terecht

ik heb liever een zoen...
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:12

BEHAPPY332 schreef:
Ad 1. Correct. daar heb ik niets aan toe of af te voegen.

Ad 2. Gaat niet om Mario in het bijzonder. Gaat om allergie in het algemeen. Als je iets liefs zegt over een ander, dan ben je als man of vrouw, gelijk verdacht. Dan wil je wat. De uitdaging is dus, om die drempel te nemen. De ander prikkelen is makkelijk. De ander uitdagen, dat is de grote sport van deze tijd. Dan kun je laten zien, hoe sterk je bent.

Maar horen christenen soms niet ook omgekeerd te denken en te doen? Immers, is niet de sterkste, die durft te zeggen:
als ik zwak ben, dan ben ik sterk?

Ik geloof zeker, dat Mario in staat is om voor zichzelf op te komen. geen twijfel aan. Wat ik wel betwijfel is... of de dames openlijk en eerlijk iets liefs, leuks en aardigs durven te zeggen over de mensen van het andere geslacht. Want dan maak je jezelf verdacht... dan wil je wat... dan gaan mensen wat van je denken...

Hiermee daag ik jou en anderen dus uit, om te kijken of jij en anderen zo moedig zijn, om onafhankelijk, wat iemand er ook van moge denken... lief te hebben en dat uit te spreken, publiekelijk!

wie dat niet durft, heeft een allergie
en daarover gaat dit topic.

Ad 3. Jij hebt dat in ieder geval goed gedaan. Dit is één van de eerste echte complimenten voor de orchideenkweker. Zijn beroep en dus ook hij zelf worden gewaardeerd. Dat geeft een goed gevoel.

Elkaar de loef afsteken, is makkelijk. Doe ik ook de hele tijd. Foutje van mij?
Nu stel ik mij kwetsbaar op...

Elkaar 'de liefde' aansteken.. is moeilijk. toch is dat hier hét doel.

Deze reactie schrijf ik overigens naar jou
omdat ik het gevoel heb,
dat je er zelf ook wel zo over denkt.

Of heb ik het mis???

Ik denk dat je gelijk hebt (lief hé van me... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ) met je veronderstelling.
In mijn dagelijkse omgeving kennen mensen mij als iemand die waardering voor mensen uitspreekt...
Ik hou niet van goedkope complimenten; liever één oprecht compliment, dan tien complimenten zonder eigenlijke inhoud...

Je citeerde m'n geliefde spreuk al; dat is iets wat zo bij me past, dat het geen last is, maar een lust! Verlegen lachende smiley

Desondanks... ik hou wel van een beetje competitie... Er is niets mis met elkaar de loef af steken, mits het maar in respect voor elkaar gebeurt.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:18

Woensdag 11 augustus:

INSPANNING EN RUST!

Kom tot MIJ, spreek tot MIJ, vertoef bij MIJ en dan zul je weten, dat MIJN weg een betrouwbare weg is.
MIJN paden, veilige paden zijn.
Kom heel dicht bij MIJ.
Dring diep door in het wezen van het Koningkrijk.
Inspanning en rust - een samengaan van die twee.
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:18

LIESBETH326 schreef:
Ik denk dat je gelijk hebt (lief hé van me... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ) met je veronderstelling.
In mijn dagelijkse omgeving kennen mensen mij als iemand die waardering voor mensen uitspreekt...
Ik hou niet van goedkope complimenten; liever één oprecht compliment, dan tien complimenten zonder eigenlijke inhoud...

Je citeerde m'n geliefde spreuk al; dat is iets wat zo bij me past, dat het geen last is, maar een lust! Verlegen lachende smiley

Desondanks... ik hou wel van een beetje competitie... Er is niets mis met elkaar de loef af steken, mits het maar in respect voor elkaar gebeurt.

Dank je, ik zal proberen jouw mooie spreuk te onthouden. Proberen, want mijn geheugen is soms een vergiet... vergeet, vergieten...

Het is wel leerzaam dus, zo, die profielen en dan een beetje op elkaar reageren. Ik ga nu weer even opnieuw, opnieuw, opnieuw kijken op je profiel enzo, want nu wil ik je spreuk ook onthouden zoals hij echt is!
Naar boven

Auteur Bericht
JAHOOR406

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:22

Ik ben even zwaar verbaasd !
Wat mankeert er aan een datingsite, ik denk zelf dat dat taboe gevoel bij de mensen in hun hoofd zit die op een datingsite zitten en denken dat het een taboe is.
In mijn omgeving weet iedereen het....oftwel normaalste zaak van de wereld.
Ik vind de reacties wat krampachtig en mocht er zo'n enorm taboe op rusten zoek dan lekker gezellig een relatie irl....pik een cafeetje ofzo Knipoog smiley

Trouwens ff tussen haakjes...heb een lieve vriendin overgehouden aan deze datingsite....ik dacht deel het ff met jullie...of is dit nou een taboe waar je niet over praat cq typt ??
PS niet doorvertellen hoor Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VANDAM845

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:23

behapp,fijn weer,dat we elkaar hebben,is dat ook niet een beetje de bedoeling? Lachende smiley

Laatst aangepast door
VANDAM845
op maandag 27 december 2010, 23:09
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:24

LIESBETH326 schreef:

eh... Liesbeth, wat zou ik nu JOUW spreuk nogmaals citeren? Je hebt zo veel meer mooie dingen op je profiel staan! Laat de mensen ZELF maar op jouw profiel kijken...

P.S. die van dat gebed is ook mooi:

de kracht van het gebed ligt niet in degene die spreekt
maar in Degene Die Hoort.

sorry, doe ik het weer, jouw spreuken citeren...
ze zijn te mooi, kan er niet van afblijven!

eh... dit is off topic, heeft niets meer met allergie te maken...
of je zou het erg moeten vinden... en er allergisch op reageren...
als ik niet van je profiel af kan blijven...

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op woensdag 11 augustus 2010, 23:26
Naar boven

Auteur Bericht
GEHOLI202

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:29

JAHOOR406 schreef:
Ik ben even zwaar verbaasd !
Wat mankeert er aan een datingsite, ik denk zelf dat dat taboe gevoel bij de mensen in hun hoofd zit die op een datingsite zitten en denken dat het een taboe is.
In mijn omgeving weet iedereen het....oftwel normaalste zaak van de wereld.
Ik vind de reacties wat krampachtig en mocht er zo'n enorm taboe op rusten zoek dan lekker gezellig een relatie irl....pik een cafeetje ofzo Knipoog smiley

Trouwens ff tussen haakjes...heb een lieve vriendin overgehouden aan deze datingsite....ik dacht deel het ff met jullie...of is dit nou een taboe waar je niet over praat cq typt ??
PS niet doorvertellen hoor Clown smiley

Van harte gefeliciteerd Jahoor!!
Je eerste posting en dan meteen zo n bericht.

Helaas hebben datingsites voor veel mensen nog een sneu imago..

"Ach , hij/zij kan niet slagen in real-life."

Maar dating verbreedt wel je horizon en stelt je in staat om een relatie geleidelijk op te bouwen totdat je beiden toe bent aan een face-to-face ontmoeting,
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:32

VANDAM845 schreef:
kijk behappy,ergens heb je gelijk,het ging er hier om dat ze ook ondanks getrouwd was,de achternaam weet ik niet meer ,zolang geleden.
joni,is door een ongeluk,helemaal verlamd geraakt,ze over leeft het,
ze is bekent,ze tekende met haar mond,er is zelfs een film van,haar leven
ze kwam ook wel op de eo jongerendag,dat was allemaal in,de jaren 80 begin.
oke,is iedereen happy,
even een korte samenvating,ergens kan ik het me wel voorstellen,dat mensen zeggen wie is dat,best jammer,als je zag hoe ze staalde,en blij was.groetjs

Dat gebeurt mij nou nooit, dat ik namen kan onthouden...
Tijdens het intypen in google floepte die achternaam 'Joni Erickson' er zo maar uit...

zie hier:
http://www.joniandfriends.org/

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op woensdag 11 augustus 2010, 23:32
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:34

MARISKA601 schreef:
Een vrouw is langer in de bloei van haar leven dan een bloem.

Pats, in het doel, wat een goal! Die moest meteen gepareerd, terechte reactie Maris. Welkom bij deze dynamische topic, als we dan toch de krachten bundelen.... Coole smiley met zonnebril

Hoop dat ie nog op de juiste plek, komt...... Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
MIEKE364
op woensdag 11 augustus 2010, 23:35
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:37

[quote=BEHAPPY332]

perfecte evaluatie.....
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:40

MIEKE364 schreef:
Pats, in het doel, wat een goal! Die moest meteen gepareerd, terechte reactie Maris. Welkom bij deze dynamische topic, als we dan toch de krachten bundelen.... Coole smiley met zonnebril

Hoop dat ie nog op de juiste plek, komt...... Verlegen lachende smiley

CITAAT VAN MIEKE ZIE PROFIEL:

Overal waar ik Gods Liefde ervaar, dat kan op een heldere winteravond zijn met mijn hoofd in mijn nek in de tuin staan genieten van een sterrenhemel of volle maan. Met mijn neus in een grote rode roos

Kon niet missen he?
Of is dit tegen de wet, dat ik een zin van jouw profiel kopieer?
Eerlijk zeggen hoor, dan betoon ik spijt
en verwijder deze dan alreeds nu verwelkte roos per direct.
Maar ik veronderstel, dit is een roos, die altijd en eeuwig bloeit!

P.S. Met al je levenservaring ben jij zelf inderdaad wel het voorbeeld van een bloem die steeds meer geur en kleur aan het leven geeft, naarmate die bloem sterker geworteld is in het leven...

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op woensdag 11 augustus 2010, 23:42
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:44

BEHAPPY332 schreef:
eh... Liesbeth, wat zou ik nu JOUW spreuk nogmaals citeren? Je hebt zo veel meer mooie dingen op je profiel staan! Laat de mensen ZELF maar op jouw profiel kijken...

P.S. die van dat gebed is ook mooi:

de kracht van het gebed ligt niet in degene die spreekt
maar in Degene Die Hoort.

sorry, doe ik het weer, jouw spreuken citeren...
ze zijn te mooi, kan er niet van afblijven!

eh... dit is off topic, heeft niets meer met allergie te maken...
of je zou het erg moeten vinden... en er allergisch op reageren...
als ik niet van je profiel af kan blijven...

Ehh... Be happy, het zijn niet MIJN spreuken hoor... Het zijn slechts citaten, maar ik vind ze idd prachtig!

Het topic heeft als titel om niet allergisch op elkaar te reageren... Niks off topic dus... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:46

topnummer, net als de rest van hun repertoire. staat hier voor, ik denk, 90% in de kast.

als fijn heiden mag je dat in de kast hebben staan, naast o.a. The Who, Alan Parsons ,Toto en Rammstein.

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 11 augustus 2010, 23:49
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:46

BEHAPPY332 schreef:

Overal waar ik Gods Liefde ervaar, dat kan op een heldere winteravond zijn met mijn hoofd in mijn nek in de tuin staan genieten van een sterrenhemel of volle maan. Met mijn neus in een grote rode roos

Kon niet missen he?

P.S. Met al je levenservaring ben jij zelf inderdaad wel het voorbeeld van een bloem die steeds meer geur en kleur aan het leven geeft, naarmate die bloem sterker geworteld is in het leven...

Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:48

VAN HARTE TRIJNIE NOG VELE JAREN MET VEEL ZEGEN

Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:51

ANK556 schreef:
Datingsites zijn geen taboe meer. Maar wat een datingsite wil bereiken is zijn doel aan het voorbij schieten. Het gaat niet meer om daten alleen, er zit ook een grote groep mensen tussen die op deze manier aan een snel sekscontact kunnen komen.
Je geeft je ziel en zaligheid bloot en mensen maken daar misbruik van. Daten via internet is niet wat het zou moeten zijn. Iedereen kan een alias aanmaken en zich voordoen als de prins op het witte paard. De natuurlijke manier van ontmoeting tussen een man en een vrouw is weg aan het vagen door internet. Het is te makkelijk aan het worden voor iedereen om in contact te komen met mensen. Over een paar jaar gaan alle dates via internet, meer keus denkt iedereen, maar we vergeten de natuurlijke selectie.
Matchen op hobby's en interesses is heel erg leuk maar staat volledig buiten de manier waarop selectie van je partner zou moeten gaan. Tegenpolen trekken elkaar ook aan toch!

Geen taboe meer, maar tever doorgeschoten, jammer maar helaas:(

Snap je dat ik me afvraag waarom je hier dan bent??

enne...taboe? het is een openbaar forum..dus foto's en postings zijn zichtbaar voor de hele wereld.... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:52

BEHAPPY332 schreef:

Kon niet missen he?

Keurig met bronvermelding zoals het hoort he Happy. Deze is echt van mij, ja, uit mijn eigen brein en hart ontsproten. Blij dat je het mooi vindt en er vrij op associeert. Met je talenten woekeren (in de goede zin des woords he) is gehoorzamen aan je gaven en er wel mee doen en dat is tot je bestemming komen, Happy, je ster schittert aan het firmament!!!
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:54

MIEKE364 schreef:
Verlegen lachende smiley

Ah wat lief:

links: Kussende smiley

rechts: Kussende smiley

en links: Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVELINE482

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:55

[quote=EVELINE482]Smiley die vol vragen zit

Vragen over pedofilie.
Ik vraag me af hoe andere mensen hiermee om gaan.
Het is mij overkomen en ik er ben daar nooit in opgevangen.
Zijn er mensen die dit ook zo meegemaakt hebben.
Hoe gaan jullie ermee om.

Laatst aangepast door
EVELINE482
op vrijdag 1 oktober 2010, 18:05
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:56

Met mijn neus in een grote rode roos

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op donderdag 12 augustus 2010, 00:10
Naar boven

Auteur Bericht
GEHOLI202

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:57

GRIFFIN748 schreef:
topnummer, net als de rest van hun repertoire. staat hier voor, ik denk, 90% in de kast.

als fijn heiden mag je dat in de kast hebben staan, naast o.a. The Who, Alan Parsons ,Toto en Rammstein.

Vraagje:

Kunnen jullie met goed fatsoen genieten van , ik noem maar wat:

"Sympathy for the devil" van de Rolling Stones??

Persoonlijk kan ik niet anders dan de radio uitzetten...........
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:09

LIESBETH326 schreef:
Mario toch... beredeneren is helemaal geen moeilijk woord, je zin is des te ingewikkelder... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat bedoelde ik dus, je snap wel wat ik bedoel, maar ik leg hem anders/wat krommer uit. Daar kan ruzie uitvoortkomen. Ja ik heb van de week jonge cactusjes gepoot dus ik kan ze over een poosje naar je toe gooien Clown smiley wat ik niet zal doen.
Om deze discussie tot een einde zal maken moeten jullie het boekje geloven in sex lezen (boekenrubriek). Een van de 5 pijlers van een relatie is prate, praten, praten en nog eens praten. Wordt er nu al moe van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt . Om tot een goede relatie te komen zou je volgens het boekje in bed voor het slapen gaan 5 goede dingen zeggen over elkaar......

Wordt er daar weer allergisch op gereageerd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:10

BEHAPPY332 schreef:
BEHAPPY332 schreef:

Kon niet missen he?

DE
[color=#4B0082]HOOFDVRAAG
' WAS, OF WIJ ONZE GRIJZE HAREN MOETEN VERBERGEN.

NU BLIJKT, WIJSHEID KOMT MET DE JAREN
EN IS DUS TE TELLEN AAN DE GRIJZE HAREN

HET ANTWOORD OP DE HOOFDVRAAG IS DUS:

GRIJS MAG, GRIJS MOET,
MAAR ALS JE HET VERBERGT ONDER EEN WOLK VAN GLANS
DAN IS HET OOK GOED.[/b][/color]

Knipoog smiley

Helemaal mee eens, en via een dichterlijke omweg weer ontopic
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:11

BEHAPPY332 schreef:
Ah wat lief:

links: Kussende smiley

rechts: Kussende smiley

en links: Kussende smiley

Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:13

MIEKE364 schreef:
Helemaal mee eens, en via een dichterlijke omweg weer ontopic

ik wordt moe
en heb dit bericht tig keer proberen te veranderen
nadat ik het geschreven had...

in kleur
en dat lukte niet
en toen
en toen

en toen

werd het vanzelf weer GRIJS !!!!

Afgrijselijk!!!

Wie houd hier nu van grijs???
Niemand toch??????????????
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:13

BEHAPPY332 schreef:
Met mijn neus in een grote rode roos

wordt nog een gevleugelde uitdrukking van je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:15

MARIO216 schreef:
Dat bedoelde ik dus, je snap wel wat ik bedoel, maar ik leg hem anders/wat krommer uit. Daar kan ruzie uitvoortkomen. Ja ik heb van de week jonge cactusjes gepoot dus ik kan ze over een poosje naar je toe gooien Clown smiley wat ik niet zal doen.
Om deze discussie tot een einde zal maken moeten jullie het boekje geloven in sex lezen (boekenrubriek). Een van de 5 pijlers van een relatie is prate, praten, praten en nog eens praten. Wordt er nu al moe van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt . Om tot een goede relatie te komen zou je volgens het boekje in bed voor het slapen gaan 5 goede dingen zeggen over elkaar......
Wordt er daar weer allergisch op gereageerd Knipoog smiley

1 wat
2 fijn
3 dat
4 je
5 nu

he, dat zijn er meer dan vijf!!!

6 je
7 mond
8 dicht

9 tegen mij aan

10 houdt

Conclusie: moet te doen zijn!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 ... 6194 Volgende
Pagina 1061 van 6194