ChristianMatch

Forum

Liefdes illusie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:15

HANNAH810 schreef:
en terecht, dat je je dan even niet prettig voelt;
even slikken, ademhalen, en doorgaan met leven dan maar cowboy!
"want morgen wordt alles anders, alles beter en alles nieuw!
gister oke dat was niks, dat kunnen we weten en vergeeeeeten....... Knipoog smiley"

denk niet dat het zo snel werkt , Hannah!

Sterkte ermee Braz, op je hart getrapt worden is iets wat je niet zomaar even opzij kan schuiven... Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:23

PIETER649 schreef:
tuurlijk... niets moet, het mag... en ondertussen wel ff iemand met een schuldgevoel opzadelen.. Gefrustreerde smiley

ik luister alleen naar muziek in de auto, en dan alleen radio, als ze t van mij moesten hebben ging de muziekindustrie compleet failliet.
geen knaak over voor n cd, ook niet illegaal gedownload ofzo...

vroegah, toen alles betah was, kocht ik veel hardrock, AC/DC Guns n Roses Metallica... heerlijke muziek!!! Verliefde smiley ook nu geniet ik als die muziek op de radio voorbij komt Lachende smiley

Heerlijk die muziek!! En ja, vroegaaaah...was de muziek stukken beter dan nu!
Ik luister ook gewoon naar de radio, geniet van het ritme en dender soms mn huis bijna uit door het volume Clown smiley of ik naar alle teksten luister? De teksten die ik van vroegaaah ken blér ik gedachtenloos mee (arme buurtjes Smiley met dichtgeplakte mond ) voor de rest is het sec genieten van de muziek...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:24

GRIFFIN748 schreef:
niet om je te ontmoedigen (en volledig off-topic): da's een Q7 op Youtube.

en de foto is een mooi staaltje van CT/Photoshop (soort van opgeblazen TT Roadster)

volgens mij had Jonathan even de illusie dat hij meer weet dat jij over auto's Grif! Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:36

GRIFFIN748 schreef:
niet om je te ontmoedigen (en volledig off-topic): da's een Q7 op Youtube.

en de foto is een mooi staaltje van CT/Photoshop (soort van opgeblazen TT Roadster)

ok....dacht toch echt dat t een Q8 was, en internet stond vol met plaatjes van zo'n Q8 ding.......
Dan is het een Q7 dat ie heeft.....al met al blijft een vliegtuig om in te rijden.

en als ik dan weer in mijn eigen autootje stap....weet ik gelijk weer dat ik eigenlijk ook zo'n ding verdien....hahaha alleen krijg t niet.
Denk dat ik de bijtelling niet eens kan betalen, laat staan de 1-op-sleurp benzine kosten
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA934

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:41

Om 8 uur in me bed kruipen na mn nachtdienst Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:42

JONATHAN890 schreef:
iets langer geduurd dan 2 dg........ maar vooraf had ik intentie om lang ff niets met CM te doen...had tijd nodig voor mijzelf.

In elk geval welkom terug weer Jonathan... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:46

PIETER649 schreef:
tuurlijk... niets moet, het mag... en ondertussen wel ff iemand met een schuldgevoel opzadelen.. Gefrustreerde smiley

ik luister alleen naar muziek in de auto, en dan alleen radio, als ze t van mij moesten hebben ging de muziekindustrie compleet failliet.

vroegah, toen alles betah was, kocht ik veel hardrock, AC/DC Guns n Roses Metallica... heerlijke muziek!!! Verliefde smiley ook nu geniet ik als die muziek op de radio voorbij komt Lachende smiley

heerlijk lijkt me dat.....luisteren naar de volgende teksten:
en dan niets voelen van .....hé...ik ben christen hier kan ik NIET naar luisteren

ff zomaar wat AC/DC
......
Going Down, Party Time
My Friends Are Gonna Be There Too

I'm On The Highway To Hell

No Stop Signs, Speed Limit
Nobody's Gonna Slow Me Down
Like A Wheel, Gonna Spin It
Nobody's Gonna Mess Me Round
Hey Satan, Payin' My Dues
Playing In A Rocking Band
Hey Momma, Look At Me
I'm On My Way To The Promised Land

(Don't Stop Me)

Hell's Bell's, Satan's Gonna Get You, Satan's Gonna Get You.
Hell's Bells, Satan's comin' to you
Hell's Bells, he's ringing them now
Hell's Bells, the temperature's high
Hell's Bells, across the sky
Hell's Bells, they're takin' you down
Hell's Bells, they're draggin' you around
Hell's Bells, gonna split the night
Hell's Bells, there's no way to fight, yeah
Ow, ow, ow, ow
Hell's Bells

en zondag weer psalmen zingen in de kerk...

kom op dat kan je niet menen dat je dat kan ????????
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:55

MARIO216 schreef:
Als de Jehova's komen is het moment gekomen om in dekking te gaan. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten.

kreeg net ook al een bezorgde mail...hierbij mijn antwoord

wees niet bang.....ik heb met ze gesproken. sta vast in mijn schoenen. Heb een heerlijke gemeente waar ik bij kerk. Een heerlijke God die mijn vader is.

Ik weet de verschillen tussen mij en hen, ben mij daar terdege van bewust.

Ik spreek wel meer met hen....getuig dan van mijn christen zijn, bestrijd het punt dat zij de enige ware God aanbidden. En ik hoop dat zij ook eens inzien dat God de God is die veel ruimer is dan zij doen geloven. Een God die inderdaad middelen geeft, dat mijn ziel niet in het bloed zit, dat Israël nog steeds God's uitverkoren volk is, en dat wij 'heidenen' God's kinderen mogen zijn, maar dat Israël nog steeds zijn oogappel is.

Ik durf die confrontatie met ze aan, ik laat mij echt niet ompraten. Mijn geloof is er sterk genoeg voor, en God's Geest, bemoedigt mij dat te doen.

Maar ik begrijp jouw bezorgdheid wel hoor....bij mij is het echt geen interesse in hun beleving.
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS166

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 18:22

MARIEKE897 schreef:
denk niet dat het zo snel werkt , Hannah!

Sterkte ermee Braz, op je hart getrapt worden is iets wat je niet zomaar even opzij kan schuiven... Kussende smiley

nou brazje we hebben er veel over gepraat en ik heb diep respect voor je jongen dat je na dit nog verder kan kijken. En zomaar vergeten is zeker!! niet aan de orde. Maar je weet het wij zijn je vrienden en je mag net zo lang praten totdat het een beeje beter gaat voelen en dat kan echt Niet in 1 dag
Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA883

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 18:42

PIETER649 schreef:
dat ken lekker niet !!! Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen wat erg......
staat zo raar....
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 18:50

PETRA883 schreef:

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen wat erg......
staat zo raar....
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

letterlijk vertaald staat t nog raarder.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 18:58

JONATHAN890 schreef:
ik werk nu vaak 4x9,5 + 1x7 uur en dan 's avonds thuis nog wat...... krijg er maar 38 betaald......
Sinds jaar heb ik een HTS stagaire bij mij voor 3dg/wk voor 2jr lang....ben ik wel blij mee. Werk niet veel meer 's avonds, want het werd echt te gek.
Gelukkig was directeur nogal makkelijk toen met mijn verlofdagen......scheurde vaak briefje door.

Nu zou ik t liefst 4x9uur werken, maar ja.....dat zal wel niet gaan, t schijnt dat ik die ene dag ook onmisbaar ben ????

Van bovenstaand artikel herken ik wel wat dingen. Soms was het zelfs zo erg dat ik mijn dingen buiten mijn werk om als hobby en kerk liet schieten omdat ik het te druk op mijn werk had.

Dit jaar wil ik een groeigroep van onze gemeente gaan leiden, dus dat zal wel avond per week gaan kosten.....maar heb daar zin in. Goed om dingen buiten mijn werk om te gaan doen.
T was na mijn scheiding ook een vlucht geworden, omdat ik geen zin had om alleen thuis te gaan zitten. Half 7 s avonds al klaar met eten/opruimen...de muren spreken niet hè ???

Maar dit afgelopen jaar heb ik daar dus een punt achter gezet....tijd voor hobby, vrienden, kerk, kinderen.....daar gaat het toch om in het leven.
En mijn werk....ja dat blijf ik geweldig leuk vinden, maar wat niet af is...dat is voor morgen. En mijn naam staat niet voorop het pand geschreven, zo denk ik wel eens dat t mijn zaak is, maar ik rij mijn eigen auto....en de baas die rijdt een audi Q8......pff rij wel vaak in dat ding....lijkt wel een vliegtuig

Heb je nog geluk dat je heerlijk drie weken op vakantie kan zonder dat je werk instort Knipoog smiley
We hebben altijd de illusie dat het werk niet zonder ons kan en dan krijg je die lange dagen en het gevoel onmisbaar te zijn.....
De realiteit is echter dat je werk heus niet instort omdat jij er niet bent......
Grenzen leren stellen is mijn ervaring........
Herken het goed Jonathan, ik ben recent een vrij lange periode ziek geweest en ik kwam weer terug en ik kwam tot de constatering dat het zonder mij ook wel doorging.......De zin van ziek zijn noemde dat eens een wijs mens.........

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 14 augustus 2010, 19:04
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:01

JONATHAN890 schreef:
heerlijk lijkt me dat.....luisteren naar de volgende teksten:
en dan niets voelen van .....hé...ik ben christen hier kan ik NIET naar luisteren

ff zomaar wat AC/DC
......
Going Down, Party Time
My Friends Are Gonna Be There Too

No Stop Signs, Speed Limit
Nobody's Gonna Slow Me Down
Like A Wheel, Gonna Spin It
Nobody's Gonna Mess Me Round
Hey Satan, Payin' My Dues
Playing In A Rocking Band
Hey Momma, Look At Me
I'm On My Way To The Promised Land

(Don't Stop Me)

Hell's Bell's, Satan's Gonna Get You, Satan's Gonna Get You.
Hell's Bells, Satan's comin' to you
Hell's Bells, he's ringing them now
Hell's Bells, the temperature's high
Hell's Bells, across the sky
Hell's Bells, they're takin' you down
Hell's Bells, they're draggin' you around
Hell's Bells, gonna split the night
Hell's Bells, there's no way to fight, yeah
Ow, ow, ow, ow
Hell's Bells

en zondag weer psalmen zingen in de kerk...

kom op dat kan je niet menen dat je dat kan ????????

kan makkelijk hoor, ik hou van t deuntje.
als ik in mn auto zit, en dat zit ik 100.000 km per jaar, heb ik over t algemeen wel wat anders te doen dan van ieder liedje dat voorbij komt de tekst te gaan ontrafelen.
sterker nog, als het nieuws weer begint op t hele uur, zou ik nog geen 2 titels op weten te noemen die ik gehoord heb...
in de auto bestuur ik, bel ik en denk ik na.

ik was ooit n headbanger en word nog steeds sentimenteel als ik die muziek hoor.
dat wil niet zeggen dat jij er van MOET houden.... vermijd het vooral als je t niks vind.
zo vermijd ik bijvoorbeeld het forumonderwerp gedichten zo veel mogelijk... ieder zn meug hee
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:08

PETRA883 schreef:
Help hoe kan ik de titel wijzigen..... ik bedoel natuurlijk speeddaten.....

Ik dacht echt: is dat nu een nieuwe vorm van daten????

Die houden we erin Petra...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:19

SUSANNAH475 schreef:
pech hee !!

Ik wens alle picknickers een hele gezellige dag toe !
Jullie hebben het weer in elk geval mee, morgen blijkt het anders te zijn...

ALLE picknickers??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:19

Hoi allemaal,

Even snel op Cm kijken bij mn ouders, zit voorlopig nog zonder pc en dus CM Huilende smiley, smiley in tranen ,mis jullie wel hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:25

PETRA883 schreef:
Hallo,

Ik heb de smaak van het forum te pakken..... Knipoog smiley
Wie heeft er ervaring met speeddaten? binnen kort is dat (weer) begrijp ik. Nu zit ik enorm te dubben of ik daar heen zal gaan of niet.
Wat kan ik er van verwachten....Ik ben niet zo'n enrome held Verlegen lachende smiley maar lijkt me toch ergens ook wel eens leuk om mensen face to face te ontmoeten.

hebben jullie hier misschien positieven ervaringen mee en kunnen jullie mij missch over de denkbeeldige streep trekken? of juist helemaal niet.

groetjes Petra

Van het effect van dat typefoutje ben je nog niet af, hè? haha, flauw he?

In het kader van kennis maken met elkaar heb ik weleens gespeeddate (schrijf je dat zo Smiley die vol vragen zit ) niet om een relatie te vinden maar op de openingsavond van het nieuwe seizoen van de gemeente waar ik kerk.
Het voordeel vind ik dat je heel snel even contact maakt met mensen. Zo kan je 'kiezen' met wie je eventueel verder wilt kennis maken. Zo werkt het en daar is het voor en het is ook een goede oefening om je zelfvertrouwen te vergroten. Iedereen vindt het een beetje spannend en dat is juist leuk! Ik zou het doen als ik jou was en relativeer het gewoon wat, zie er het plezier en de lol van in! Het is leuk nieuwe mensen te ontmoeten en je leert ervan "jezelf neer te zetten." Het wordt je wat meer duidelijk hoe je jezelf ziet en wat je nou eigenlijk zoekt in een potentiële partner. Succes en veel plezier.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:34

CARIN303 schreef:
Hoi allemaal,

Even snel op Cm kijken bij mn ouders, zit voorlopig nog zonder pc en dus CM Huilende smiley, smiley in tranen ,mis jullie wel hoor!

wie was jij ook al weer? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:35

Net gelezen: "Night" van Elie Wiesel.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:39

CROSSROAD317 schreef:
Ik denk dat ik dezelfde antwoorden heb Knipoog smiley

Ik ben benieuwd? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:42

PIETER649 schreef:
.

Ha Pieter,

ik zie,
laat ik het voor alle zekerheid enigszins voorzichtig uitdrukken,
dat je
ondanks alles
er toch

moeite

mee

hebt

om

er

een

punt

aan te breien.

Het zij je vergeven. Je bent man he!
Die moeten breien nog leren Knipoog smiley !

Ter verklaring van het feit:
waarom hebben vrouwen slechts een regel nodig om '.' te scoren
en waarom hebben mannen daar een halve pagina voor nodig.

Help! Scoor ik nu een doelpunt in eigen goal,
nu ik de dames op voorsprong help?

Ach ja, ik moet toch één keer loskomen van het eigen geslacht...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:43

WILLEMIJN232 schreef:
Heb je nog geluk dat je heerlijk drie weken op vakantie kan zonder dat je werk instort Knipoog smiley
We hebben altijd de illusie dat het werk niet zonder ons kan en dan krijg je die lange dagen en het gevoel onmisbaar te zijn.....
De realiteit is echter dat je werk heus niet instort omdat jij er niet bent......
Grenzen leren stellen is mijn ervaring........Herken het goed Jonathan, ik ben recent een vrij lange periode ziek geweest en ik kwam weer terug en ik kwam tot de constatering dat het zonder mij ook wel doorging.......De zin van ziek zijn noemde dat eens een wijs mens.........

Bedankt voor je wijze woorden, Willemijn. Dat is precies waar het om draait, grenzen stellen! En dat is iets waar ik dagelijks mee bezig ben, daarin ben ik nog lang niet uitgeleerd. Het valt niet altijd mee, omdat ik – als ik zou willen – alle avonden wel zou kunnen werken. Er is altijd iets te doen, het kan altijd leuker en beter. Maar dat wil ik dus echt niet (meer). Vanaf 1991 heb ik fulltime gewerkt, maar vanaf maandag ga ik iets minder (1 dag vrij in de week) werken. Dat is een bewuste keus, waar ik al langere tijd over na heb gedacht. Ik zie er erg naar uit, wat niet zegt dat ik m'n werk niet met plezier doe. Dat is gelukkig wel zo. Het leven draait niet alleen om werk (en salaris), maar er is meer waar je je tijd en energie in kunt steken. ’t Is beter een burn-out te voorkomen, al zal ik nooit durven zeggen dat mij dat nooit zal overkomen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:44

De apen in Apenheul, vooral die 2 die zo heerlijk aan ’t knuffelen/kroelen waren. Daar kun je uren naar kijken! Ook de gorilla’s vond ik helemaal geweldig. Prachtig, om hun – soms zo ontzettend arrogante - gedrag te bestuderen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:47

PIETER649 schreef:

Je mening zeggen over iets, is toch niet hetzelfde als iemand met een schuldgevoel opzadelen Smiley die vol vragen zit Ik snap je niet zo goed, Pieter. We hoeven elkaar op een forum toch niet naar de mond te praten. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:50

ANNETTE050 schreef:
ja, Tessybear heeft hiermee gelijk....met kritisch bedoel echt negatief...en daarmee bedoel ik niemand in het bijzonder hoor...Behappy... Clown smiley...en...heeft iemand al de oplossing voor de 9 te verbinden punten... Knipoog smiley ....reward:......HOME MADE APPLE PIE..... Kwijlende smiley

Oh eh...

hoop dat die appeltaart iets langer voor mijn neus staat
dan de door jouw aangedragen....

en als IK hem heb opgegeten,
dan geef ik gewoon JOU de schuld;
Jij haalt immers ALTIJD alles voor onze neus weg.
Dat gelooft dus IEDEREEN.

Zo, dat betekent dus ontelbare stukken appeltaart voor mij,
want die oplossing
die ken ik natuurlijk wel...

Ik zal hier even de oplossing geven:

.

* voor de zekerheid weggehaald voor het geval dat iemand anders ook appeltaart lust.

en eh, ANNETTE, ben blij dat je ondanks deze APPELTAART KAPING
bij voorbaat niet al te kritisch over mij bent.

beloning:

Ik zal uw appeltaart loven tot in eeuwigheid
en alle positieve opmerkingen daaromtrent
nooit weghalen. Dit is een openbaar topic,
dus beloofd is beloofd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hmmmm ! Lekker! Heerlijk vooruitzicht Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:50

THOMAS968 schreef:
Dan weet je eens wat leerkrachten doormaken Chat, die hebben dit als baan.....

Thomas, nee nee, ik bedoel niet het slapen Engeltje smiley

Jij snapt het, Thomas Knipoog smiley

Marijan, voor wie de uitputtingsslag maandag weer begint. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:51

WILLEMIJN232 schreef:
Ik dacht echt: is dat nu een nieuwe vorm van daten????

Die houden we erin Petra...... Knipoog smiley

Dat dacht ik nou ook al. Weer een nieuwe vorm van daten. Maar helaas.....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:54

MARIJAN072 schreef:
Dat dacht ik nou ook al. Weer een nieuwe vorm van daten. Maar helaas.....

jij zou best es willen seed daten marijan???
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:58

MARIO216 schreef:
Het valt mij reuze mee op kinderkampen, Kinderen zijn reuze lief en aardig. Als ze er echt een zooitje van maken wordt er wel gecorrigeerd. Soms als ze niet luisteren, moet er wel wat drang achter gezet worden. Als het maar binnen de 'algemene norm' blijft wat aanvaardbaar is. Als bijv hun tent en puinhoop is moeten ze dit halverwege de week leeg maken en opnieuw inrichten. Dit gebeurt toch zo en zo, maar je hebt er altid bij wat extra aandacht voornodig. Dan maar wat strenger zijn. Ook bijv. naar bed gaan. Het eerste half uur mogen ze praten en lezen. Als dat niet meer het geval is worden na heel veel waarschuwingen de zaklantaarns afgepakt of worden ze buiten de tent gezet voor bijv. een half uurtje.
Ik heb zelf wel eens als straf in een tent alle (5) de zaklantaarns afgepakt, jammer dan.

Even nadenken:
- als ze er echt een zooitje van maken...
- als bijv. hun tent een puinhoop is...
- als ze na een half uur op bed nog praten en lezen...

Ja, eh, dat zijn dus 3 strafpunten... 3 x negatieve opmerking...
dan moet je er dus - volgens de berekening - 3 x 7 positieve opmerkingen plaatsen...

Oei, oei, oei!

Als we volgens die berekening ons leven gaan inrichten,
dan mag je
ter voorbereiding
wel een heleboel positieve opmerkingen uit je hoofd leren
en je moet goed de tel bijhouden...

Stel je voor, dat je een biertje op hebt
en je begint vergeetachtig te worden
en je maakt 20 positieve opmerkingen in plaats van 21...

MOET JE TOCH NIET AAN DENKEN!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:59

MARIJAN072 schreef:
Je mening zeggen over iets, is toch niet hetzelfde als iemand met een schuldgevoel opzadelen Smiley die vol vragen zit Ik snap je niet zo goed, Pieter. We hoeven elkaar op een forum toch niet naar de mond te praten. Twijfelende smiley

er word hardop afgevraagd hoe je dat als christen kan doen.... met als achterliggende mening ( en dat straalt er werkelijk van af ): dat kan NIET als christen...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 ... 6194 Volgende
Pagina 1075 van 6194