| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 00:34
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | waarom?
'waar 2 of 3 in Mijn naam vergaderd zijn, daar ben Ik in hun midden'
of bied jij je (al dan niet) spontaan aan? | Nee Griff ik heb niet het idee dat daar mijn taak ligt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 00:38
|
|
|
|
Bij het vasten kunnen idd dingen boven komen die je misschien niet verwacht. Maar met Gods leiding denk ik dat het allemaal goed komt Is wel de moeite waard voor mensen om te bedenken dat het ook heel emotioneel kan gaan worden. Mijn ervaring is echter wel dat het altijd ten goede komt. En al met al een fijne ervaring. Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 01:59
|
|
|
|
[quote=CHATULIEM619] Maar ik zal doorgaan met het verkondigen van mijn mening, omdat ik weet dat in veel gevallen het grootste deel van de mensen het met me eens is. [quote]
... Als ik VINDERSLOON zou krijgen, dan is het hier: mening!
MAAR Chatuliem... ik zal doorgaan met het verkondigen van mijn mening, en dan komt het: 'omdat in veel gevallen het grootste deel van de mensen het met me eens is'
je gaat door met het verkondigen van je mening OMDAT mensen het met je eens zijn?
Eerwaarde Chatuliem, Je zoekt toch niet de eer van MENSEN?
Nee, natuurlijk niet, want zo ken ik je ook wel. Echter, je schrijft het wel zo?!
Oke, maar dan gaan we nog een stap verder, waarom laat je jezelf verleiden tot het verkondigen van 'mijn mening'
Nu ben je toch in de val getrapt, immers, een mening is feilbaar en tegenover de ene mening staat een andere mening.
Als je iets verkondigt, zou dat dan niet beperkt moeten zijn tot DE BLIJDE BOODSCHAP ?
en voor het overige: oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld worde.
Enkele reacties hierboven heb ik uit je complete bericht een mooie kern geknipt
die kern is mooi genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 02:04
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: |  |
CHATULIEM619 schreef: Het meest wonderlijke in mijn leven, dat ik een relatie met God had gekregen.
Hem kennen verandert alles....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 02:07
|
|
|
|
WILLEMIJN SCHREEF
| Quote: | | En nu ga ik het er niet meer over hebben...... |
| BEHAPPY332 schreef: | Wedden? ? ? ? |
tot nog toe heb je gewonnen...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 10:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 02:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Moet ik dit zien als een uitnodiging, om zo snel mogelijk de chatroom te bezoeken?  |
... ik kan je niet missen, geen moment van de dag...
sorry, dit schrijf ik aan een mijnheer... hoe lossen we dat op? Moet nu ff mijn lipstick opdoen en ondertekenen met de naam van een vrouw, weet jij nog een mooie naam? Dan onderteken ik daarmee...
Namens:
Janni, Joke Jannelien Jolanda Judith Je zelf Jou zelf Jullie zelf
en als je nog meer mensen geen moment van de dag kunt missen, bedenk dan zelf ff een naam...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 02:21
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik snap dat zeker wat jij hier schrijft....ik geef ook alleen maar mijn eigen mening, waarom t voor mij niet iets is wat mij boeit. T Verbaast mij alleen maar dat er vaak berichten op t forum staan, dat er weer iets minder leuks is voorgevallen. Jammer dat dat gebeurt |
... het is net de krant, alleen de negatieve berichten komen in het nieuws. alles wat goed gaat, is gewoon en dus geen nieuws...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 03:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 02:24
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | He bah,je geloofd de roddels dus Jonathan,valt me van je tegen. De chatbox biedt andere dingen dan het forum,je vindt er altijd een luisterend oor als je het nodig hebt.De mensen verwachten er 's avonds om 10 uur nog uitgebreide discussies terwijl de chat dan uit zn voegen barst......terwijl soms 's morgens om half 10 de gesprekken veel serieuzer zijn.En ja,er zijn mensen die er vele uren van de dag doorbrengen,daar hoeven wij niet laatdunkend over te doen,daar is vast een reden voor. Voor sommige mensen is het heel fijn te weten dat er iemand aan ze denkt zonder dat ze meepraten,vergeet ook de mensen niet die overdag niemand spreken en de mensen die ook wel eens "weltrusten,slaap lekker" willen horen........
De chatbox heeft een sociale functie,wie zich in dat sociale circuit niet prettig voelt kan zich op het forum in de diepere zaken des levens storten zoals de picknick,alle off topic onderwerpen,de bbq,etc  |
... EEN VROUW DIE ZO MOOI EN DUIDELIJK KAN UITLEGGEN
IS ECHT WEL TIEN KAMELEN WAARD!
WIE BIEDT?
DE VEILING BEGINT IN DE CHATBOX!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 02:33
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Maar meestal....eigenlijk altijd interesseert mij die chatroom helemaal niets. Temeer omdat ik eigenlijk altijd alleen maar veel negatiefs lees op t forum.
 |
de chatbox is een andere manier van praten .
forum is als vergadering, je brengt je mening in. chatbox is als... koffiepauze, je kletst wat met elkaar.
enne... dat gaat gewoon over, wat je die dag ff aan het doen bent. Koffiezetten bijvoorbeeld... Dat gaat dus alleen over de dingen die de aanwezige mensen zelf doen.
NIKS RODDEL!
het leuke van de chatbox is, dat je direct contact hebt,  bij een mail moet je soms wachten... tot in de hemel... en bij een chatbox, lukt het contact zelfs a la minute
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 03:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 02:39
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Volgens mij is iedereen hartelijke welkom daar! |
dat is óók mijn ervaring... !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 06:05
|
|
|
|
het lijkt me niet werken dat (wanneer de schoolvakanties afgeschaft, danwel ingekort worden) op verschillend tijdstip er kinderen in een klas afwezig zijn omdat papa en mama zo graag buiten het 'hoogseizoen' op vakantie willen.
maar nou heb ik (gelukkig?) geen kinders...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 08:57
|
|
|
|
Het beste moment weet ik niet maar een goed moment heb ik nu al: Koffie, veel koffie vanmorgen. Degene die het heeft verzonnen, moet de Nobelprijs krijgen. Elke dag weer dit genoegen!
Thomas, blij dat hij 's ochtends geen Earl Grey hoeft te drinken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 09:02
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | ... nu vraag ik mij toch af, komt er ook een kindje C ??? Is er iemand die mij daarop antwoord wil geven ?
Help! Hoe moet ik dat nu weer in mijn MAN / VROUW denken passen, dat sluit er helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op aan
en wie WAS mijnheer A? en wie WAS mevrouw B? oh, nee, het was andersom...
help, nu ik aangaf, dat het andersom was, daal ik weer in rangorde bij de mannen
en degenen die weten, wie mijnheer A en B zijn Help! zijn het homo's? Weer een nieuwe roddel! Nee joh! Dat is gewoon een schrijffout! En wééér daal ik in rangorde bij de mannen...
Maar goed, nu alle dames weten, hoe ik in rangorde bij de heren ben gedaald...
Reken ik op zóóóveel meer emotionele steun van jullie dames van jullie allemaal dames !  |
Nou vooruit Happy, als je emotionele steun nodig hebt moet je die echt gaan zoeken hoor, niet mee rond blijven lopen, dat kan allerlei klachten veroorzaken.
Dus ehmm ik zou zeggen, brand los, huil eens lekker uit, zoek een (virtuele) schouder. pffffff
Mag ook wel prive hoor, of anoniem, kunnen wij dames wel tegen en dan hoef je niet te dalen in de rangorde van de heren.
Want stel je toch voor, een man die laat zien dat hij gevoelens heeft, misschien niet altijd heeeeeeel stoer is, en ook niet altijd (emotioneel) sterk is? Dat zou toch echt heel vreselijk zijn.
Blijft dat niet over alles gepraat hoeft te worden (niet door vrouwen maar ook niet door mannen).
Tja, en dan kan je natuurlijk nog altijd zeggen dat Christenen niet roddelen, ze wisselen alleen soms gebedsonderwerpen uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 09:18
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | ... ik kan je niet missen, geen moment van de dag...
sorry, dit schrijf ik aan een mijnheer... hoe lossen we dat op? Moet nu ff mijn lipstick opdoen en ondertekenen met de naam van een vrouw, weet jij nog een mooie naam? Dan onderteken ik daarmee...
Namens:
Janni, Joke Jannelien Jolanda Judith Je zelf Jou zelf Jullie zelf
en als je nog meer mensen geen moment van de dag kunt missen, bedenk dan zelf ff een naam...  |
Bij deze , allemaal uitgenodigd om eerst een keer, onder het genot van een bakkie koffie of thee kennis te maken .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 09:22
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het beste moment weet ik niet maar een goed moment heb ik nu al: Koffie, veel koffie vanmorgen. Degene die het heeft verzonnen, moet de Nobelprijs krijgen. Elke dag weer dit genoegen!
Thomas, blij dat hij 's ochtends geen Earl Grey hoeft te drinken. |
Helemaal mee eens. En het is mooi weer, vanmiddag misschien nog wel mooier zodat we van de warme koffie geleidelijk kunnen overstappen naar het koelere vocht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 09:44
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het beste moment weet ik niet maar een goed moment heb ik nu al: Koffie, veel koffie vanmorgen. Degene die het heeft verzonnen, moet de Nobelprijs krijgen. Elke dag weer dit genoegen!
Thomas, blij dat hij 's ochtends geen Earl Grey hoeft te drinken. |
vast niet zoveel als ik, thomas; je hebt altijd bazin boven baas, he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 09:47
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | vast niet zoveel als ik, thomas; je hebt altijd bazin boven baas, he?  | vind tie vast niet erg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 10:25
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik ben stellig waar de Bijbel stellig in is. Ik durf mijn mening te geven waar ik een mening over heb en ik durf dingen te benoemen die gewoon zo zijn als ze zijn. In mijn bijdragen geef ik duidelijk weer wanneer ik ergens een mening over heb. Dat dat niet zo gewaardeerd wordt is mij allang duidelijk. Mensen hebben liever dat je niet zo'n duidelijke mening hebt. Want alles moet maar bespreekbaar zijn, overal zitten verschillende kanten aan en stel je voor dat je iemand eens kwetst met je mening. Weet je wat echt verstikkend werkt voor mensen? Angst te hebben om duidelijk te zijn. En deze angst bezit ik niet. Omdat ik weet dat duidelijkheid uiteindelijk het meest gerespecteerd wordt. Mensen worden niet gekwetst door mijn uitspraken, maar doordat het aansluit op hun eigen onzekerheid. En misschien zou men zichzelf ook eens moeten afvragen, waarom voel ik me nu gekwetst? Maar ik zal doorgaan met het verkondigen van mijn mening, omdat ik weet dat in veel gevallen het grootste deel van de mensen het met me eens is. En geloof me, dat zijn er heel wat meer dan die cactussen die hier van zich laten horen!!!! |
dat zeg ik: verspilde moeite
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 10:47
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Nou vooruit Happy, als je emotionele steun nodig hebt moet je die echt gaan zoeken hoor, niet mee rond blijven lopen, dat kan allerlei klachten veroorzaken.
Dus ehmm ik zou zeggen, brand los, huil eens lekker uit, zoek een (virtuele) schouder. pffffff
Mag ook wel prive hoor, of anoniem, kunnen wij dames wel tegen en dan hoef je niet te dalen in de rangorde van de heren.
Want stel je toch voor, een man die laat zien dat hij gevoelens heeft, misschien niet altijd heeeeeeel stoer is, en ook niet altijd (emotioneel) sterk is? Dat zou toch echt heel vreselijk zijn.
Blijft dat niet over alles gepraat hoeft te worden (niet door vrouwen maar ook niet door mannen).
Tja, en dan kan je natuurlijk nog altijd zeggen dat Christenen niet roddelen, ze wisselen alleen soms gebedsonderwerpen uit. |
Dank voor je reactie die is echt van begin tot eind uitstekend opgebouwd!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 10:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 10:51
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Bij deze , allemaal uitgenodigd om eerst een keer, onder het genot van een bakkie koffie of thee kennis te maken . |
Ja, zo gaat dat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:07
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik ben stellig waar de Bijbel stellig in is. Ik durf mijn mening te geven waar ik een mening over heb en ik durf dingen te benoemen die gewoon zo zijn als ze zijn. In mijn bijdragen geef ik duidelijk weer wanneer ik ergens een mening over heb. Dat dat niet zo gewaardeerd wordt is mij allang duidelijk. Mensen hebben liever dat je niet zo'n duidelijke mening hebt. Want alles moet maar bespreekbaar zijn, overal zitten verschillende kanten aan en stel je voor dat je iemand eens kwetst met je mening. Weet je wat echt verstikkend werkt voor mensen? Angst te hebben om duidelijk te zijn. En deze angst bezit ik niet. Omdat ik weet dat duidelijkheid uiteindelijk het meest gerespecteerd wordt. Mensen worden niet gekwetst door mijn uitspraken, maar doordat het aansluit op hun eigen onzekerheid. En misschien zou men zichzelf ook eens moeten afvragen, waarom voel ik me nu gekwetst? Maar ik zal doorgaan met het verkondigen van mijn mening, omdat ik weet dat in veel gevallen het grootste deel van de mensen het met me eens is. En geloof me, dat zijn er heel wat meer dan die cactussen die hier van zich laten horen!!!! |
Jij gaat er van uit dat er maar 1 waarheid is, en dat is jou mening. Een andere mening duld jij niet. Een andere mening zie jij niet als bijbels.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:22
|
|
|
|
volgens mij zijn we ietwat off-topic geraakt, maar wat ik als angstvrije duidelijke mening neer zou willen zetten, is dat je dezelfde boodschap anders kunt verpakken, zodat het een opbouwende mening wordt, die óók aansluit bij de onzekere kanten die ieder mens in zich heeft, zij het dat de ene mens wat meer onzekere kantjes heeft, dan de ander. je zou, om een voorbeeld te noemen, het woord cactussen kunnen vervangen door mensen, heb je dat ook wel eens overwogen? je kunt kwetsende opmerkingen om je heen kunnen gooien, of warmte om je heen kunnen strooien; werp je brood op het water; en je zult het vinden na vele dagen! stooi geen gif, maar Brood, chatuliem; dat lijkt me een goede levenshouding! want wat je zaait, zul je ooit, op een dag, oogsten! groetjes van stekeltje, cactussssssss
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:28
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Oeps... pak dan maar snel een schaartje en knip 1 Petrus 3:15 uit je Bijbel:
"Maar heiligt de Christus in uw harten als Here, altijd bereid tot verantwoording aan al wie u rekenschap vraagt van de hoop, die in u is, doch met zachtmoedigheid en vreze, ..."
GrZ! |
mieke, gooi je parels niet voor de zwijnen......... gooien met teksten om te kwetsen............ach...........wat een nivo, mensen!
de hoop die in me is? want ik weet, dat Hij machtig is, mijn deel te bewaren tot de jongste dag!
mijn geloof? toen ooit een dominee werd uitgedaagd, op de manier zoals mieke het ervaart, en met dezelfde tekst werd "bestookt" ging hij de geloofsbelijdenis opzeggen; ik geloof in God de Vader, de Heere Jezus Christus, en in de Heigilige geest.........wederopstanding, en een eeuwig leven; AMEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:35
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: |
Ja, zo gaat dat.
 |
Wat ben je kort van stof vandaag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:50
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | volgens mij zijn we ietwat off-topic geraakt, maar wat ik als angstvrije duidelijke mening neer zou willen zetten, is dat je dezelfde boodschap anders kunt verpakken, zodat het een opbouwende mening wordt, die óók aansluit bij de onzekere kanten die ieder mens in zich heeft, zij het dat de ene mens wat meer onzekere kantjes heeft, dan de ander. je zou, om een voorbeeld te noemen, het woord cactussen kunnen vervangen door mensen, heb je dat ook wel eens overwogen? je kunt kwetsende opmerkingen om je heen kunnen gooien, of warmte om je heen kunnen strooien; werp je brood op het water; en je zult het vinden na vele dagen! stooi geen gif, maar Brood, chatuliem; dat lijkt me een goede levenshouding! want wat je zaait, zul je ooit, op een dag, oogsten! groetjes van stekeltje, cactussssssss  |
Ben jij die cactus Hannah! Ik dacht al: wie zal hij toch bedoelen?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 12:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:53
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ben jij die cactus Hannah! Ik dacht al: wie zal hij toch bedoelen  |
oh ik dacht al ff dat ie mij bedoelde vond het al zo raar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:57
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | ... EEN VROUW DIE ZO MOOI EN DUIDELIJK KAN UITLEGGEN
IS ECHT WEL TIEN KAMELEN WAARD!
WIE BIEDT?
DE VEILING BEGINT IN DE CHATBOX! |
ik bied er 11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 12:01
|
|
|
|
Niet vermoeden dat de stichter van deze topic, IMRE695, reeds geen lid meer was reageerde ik na 3 maanden op zijn vraag ivm een retraite in een klooster. Als ex-kloosterling vond ik het fijn om weer eens over een abdij te kunnen praten of informatie te geven. Het is immers een aparte ervaring om in de beslotenheid van een abdij enkele dagen te vertoeven. Of je nu een protestant bent of een baptist of een vrijmetselarij: het kan je een indruk opleveren die je nog lang zal heugen. Is het niet door de stilte dan misschien wel door de gebedsdiensten of de andere gasten die je er ontmoet.
Hoe één enkele vraag en een direct antwoord op die vraag kan ontaarden in kibbelen en kwetsende woorden is deze topic daar nu helaas een bewijs van. Natuurlijk kunnen we een andere mening hebben en ja zeker, natuurlijk mag die mening ook bekend gemaakt worden. Het is dan nog slechts een mening en niet dé mening. Gaan vitten op personen of hun pschyche gaan maken en dit dan ongelukkig verwoorden werkt destructief. Ik ben er zeker van dat de Heilige Geest ons niet de woorden geeft om onze medemens te kwetsen want "Allen die zich laten leiden door de Geest van God, zijn kinderen van God" (Rom.8:14)
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 12:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Allereerst denk ik dat het goed is het doel voor ogen te houden. Ik heb twijfels bij sommige aanmeldingen of het echt gaat om samen te vasten en te bidden.
Ten tweede denk ik dat je niet weet wat je op je hals haalt. Als mensen zich gaan openen voor gebed, kom je voor dingen te staan waarvan je het besef niet hebt dat ze bestaan. Dit is geen jeugdgroep, maar iedereen heeft een rugzakje, en stel je eens voor wat er gebeurt als ze dit allemaal gaan uitpakken waar je bij bent. |
Dit vind ik echt een hele erge uitspraak van je!! Maar goed, het zal wederom iets zijn wat jij vindt...jij twijfelt aan medechristenen...aan hun intentie bij het vasten en bidden... dat is goed zaaien Chat!! Gefeliciteerd!!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 12:11
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|