Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 19:13
|
|
|
Lieve Piekie
Ik wens je rust toe en wijsheid en mensen om je heen die je mogen steunen met hun armen om je heen en gebed! Ik moet denken aan Psalm 68; Dag aan dag draagt Hij ons Heel veel sterkte!
Lieve groet van mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 19:15
|
|
|
Lieve Suus,
Pfff....wat een rotdag voor je! Ik hoop dat je de goede dingen eruit haalt en die meeneemt naar een volgende baan want meid......je vond het super en zo deed je het ook. Neemt niet weg dat dit verblijf iemand anders zocht....je hebt er veel van geleerd!
Sterkte, Carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 19:20
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Dank je Zivaatje !
Voor alle duidelijkheid wil ik er het volgende aan toevoegen. Ik wist niet dat er vandaag een evaluatiegesprek zou zijn. De andere leidsters gaven mij na afloop van het gesprek een snoepzak mee met "mini marsjes" als dank voor mijn inzet en enthousiasme wat ze gelukkig wel hebben opgemerkt maar dat bleek niet genoeg. Het gesprek was nadat de kinderen al vertrokken waren; ik kreeg toen die snoepzak die ze blijkbaar al bij zich hadden al die tijd. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen mij het eerder te vertellen en dat ik het daarna de kinderen nog zou kunnen vertellen maar zo is het niet gegaan.
Ik heb er ook niet meer aan gedacht om te vragen of ik volgende week nog terug mag komen om de kinderen voor het laatst te zien. Weet op dit moment ook niet goed of dat verstandig is en ik weet sowieso niet of dat wel zou mogen. Ik wilde dit toch ter verduidelijking neerzetten. |
Dat is wel een hele vreemde manier van een gesprek voeren........ Heb je nog wel de rede gehoord waarom je niet meer mag komen? En dan als dank een zak met snoep......tja, dat had ik dan ook niet meer willen hebben. Hoewel....chocola mmmm. Nee hoor alle gekheid op een stokje. Ik vind het erg onprofessioneel. Volgens mij wordt er nog wel veel hulp gevraagd op kinderdagverbijven/bso's/peuterschooltjes. En nu heb je idd ervaring. Goed voor op je cv. Kop op hè. Ik denk aan je. liefs Loes (ik ga binnenkort ook weer aan de slag. Heel rustig aan met 1middag vrijwilligerswerk. Best eng en spannend maar ook leuk om wat andrs te doen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 20:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Dank je Zivaatje !
Voor alle duidelijkheid wil ik er het volgende aan toevoegen. Ik wist niet dat er vandaag een evaluatiegesprek zou zijn. De andere leidsters gaven mij na afloop van het gesprek een snoepzak mee met "mini marsjes" als dank voor mijn inzet en enthousiasme wat ze gelukkig wel hebben opgemerkt maar dat bleek niet genoeg. Het gesprek was nadat de kinderen al vertrokken waren; ik kreeg toen die snoepzak die ze blijkbaar al bij zich hadden al die tijd. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen mij het eerder te vertellen en dat ik het daarna de kinderen nog zou kunnen vertellen maar zo is het niet gegaan.
Ik heb er ook niet meer aan gedacht om te vragen of ik volgende week nog terug mag komen om de kinderen voor het laatst te zien. Weet op dit moment ook niet goed of dat verstandig is en ik weet sowieso niet of dat wel zou mogen. Ik wilde dit toch ter verduidelijking neerzetten. |
Misschien hebben ze het wel bewust gedaan, zodat je gelukkig nog met volle teugen van deze dag hebt kunnen genieten. Hoe was je dag geweest als ze het eerst gezegd hadden en je had daarna nog een ochtendje mee had mooen draaien? Vast niet zo fijn als nu toch? En voor de kinderen is een verdrietige juf ook niet leuk, nu kunnen ze terugdenken aan een vrolijke juf die hen een poosje kwam helpen. Hoe en wanneer je het ook brengt, de boodschap blijft gewoon niet leuk om te horen. Sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:16
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | en dan.....................................
kan ik hier melden, wat het slechtse moment was van vandaag.....
in plaats van jas aan trekken, om kwart voor 1 naar mijn werk te gaan. gelijk ging de foon........................... het ziekenhuis... of ik om 15 uur wilde komen, .. kan niet zei ik, ik moet werken..........
heel belangrijk!! dat he vanmiddag komt...... hoorde ik..........
in ziekenhuis kreeg ik te horen dat ik erg ziek ben, nier kanker en spoedig geopereerd moet worden..waarschijnlijk over 2 weken..... de gehele nier moet er uit..........en wat er meer uit moet. verdoofd zat ik daar, hele middag in ziekenhuis, mijn vader en zusje waren met mij mee....
zo ineens mag ik niet meer werken, en...moet mij gaan voorbereiden...
ik kan nu even niet slapen, buiten liederen om die in mijn hoofd zingen. zijn er ook praktische gedachten die in mijn hoofd rondgaan.... hoe moet dit, hoe moet dat...
ik duik mijn bed zo maar weer in, en neem psalm 23 maar in gedachten mee...De Heer is mijn herder... en ik ga daar in mijn hoofd over zingen...................... |
Och...Piekie toch......... Wat een zwarte dag.......... Ook ik leef ontzettend met je mee....ik bid voor je....... heel veel sterkte...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 23:01
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Misschien hebben ze het wel bewust gedaan, zodat je gelukkig nog met volle teugen van deze dag hebt kunnen genieten. Hoe was je dag geweest als ze het eerst gezegd hadden en je had daarna nog een ochtendje mee had mooen draaien? Vast niet zo fijn als nu toch? En voor de kinderen is een verdrietige juf ook niet leuk, nu kunnen ze terugdenken aan een vrolijke juf die hen een poosje kwam helpen. Hoe en wanneer je het ook brengt, de boodschap blijft gewoon niet leuk om te horen. Sterkte ermee! |
Nee, ik denk niet dat ze het bewust zo gedaan hebben; er waren bepaalde punten waar ze over struikelden die met vanmorgen te maken hadden... echt duidelijk is het me echter niet, en ik heb begrepen dat zij ook niet precies kunnen aangeven waarom... ze noemden wel e.e.a. maar als ik daar uitleg aan gaf noemden ze weer iets anders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 23:17
|
|
|
Ik mis je zo.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 23:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik mis je zo......... |
Lieve Leanne, Ik schrik van je, heb je ook verdriet? Liefs, sterkte, Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 23:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik mis je zo......... |
Ik huil met je mee, gedeelde smart is halve smart ook al voelt t niet zo knuffel van mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 12:59
|
|
|
Hey Annette, ik heb er nog eens over nagedacht en t' was idd. wel fijn om zonder zorgen nog een dagje mee te draaien. In die zin had je wel een punt... Het nadeel was wel dat het op die manier erg onverwacht kwam.
Ook jullie (Annette, Carin, Eva, Sofie) bedankt voor de "sterkte" wensen !
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 29 september 2010, 13:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 18:52
|
|
|
En ineens knapt mijn keel op maar word ik verkouden, potjandoppie. IK WIL VAKANTIE maar misschien ga ik eerst maar een keer op tijd mn nestje in en daarvoor in bad, schijnt een mens van op te knappen! Meer tips?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 18:56
|
|
|
CARIN303 schreef: | En ineens knapt mijn keel op maar word ik verkouden, potjandoppie. IK WIL VAKANTIE maar misschien ga ik eerst maar een keer op tijd mn nestje in en daarvoor in bad, schijnt een mens van op te knappen! Meer tips? |
carin rouwe uit eten maar dan niet gelijk door slikken maar kleine hapjes en daar op blijven kouwen tot niet niets meer van over is help echt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:32
|
|
|
CARIN303 schreef: | En ineens knapt mijn keel op maar word ik verkouden, potjandoppie. IK WIL VAKANTIE maar misschien ga ik eerst maar een keer op tijd mn nestje in en daarvoor in bad, schijnt een mens van op te knappen! Meer tips? |
Stevig linzensoepje met vééél knoflook, worst, kruiden en groente. Zal het recept zo op het receptentopic plaatsen. Als je daar tenminste nog puf voor hebt....
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:10
|
|
|
Gewoon even een paar daagjes vrij nemen? Je lijf is je wat aan het vertellen meid, en dat doet het al een poosje...goed voor jezelf zorgen hoor!
Oh ja, Lavendel schijnt geweldig te zijn voor je luchtwegen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:31
|
|
|
Nog een weekie meis....dan lekker week vakantie, hoop wel dat je heel snel opknapt van t badderen. Lekker op tijd t bedje in, zal vanavond erg kort aan de foon zijn..... en je op tijd je bedje in sturen
Voor mijzelf ook beter, vanmorgen vertrokken met klanten naar Groningen....zucht pas net thuis, maar wel heerlijk diner gehad onderweg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:09
|
|
|
Wauw....wat zijn jullie allemaal lief voor mij . Ik ga zeker wat tips uitproberen...nu lekker mn nestje in!! Slaap lekker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:28
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wauw....wat zijn jullie allemaal lief voor mij . Ik ga zeker wat tips uitproberen...nu lekker mn nestje in!! Slaap lekker! |
Beterschap ! (Ben bang dat je gewoon moet uitzieken... dus jezelf beetje verwennen, oke ? ).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:26
|
|
|
ik was vandaag aan het werk bij een zéér rijke stinkerd. op het landgoed had meneer 5 hondjes ... waarvan ik er op een gegeven moment 2 van aan mijn broek had hangen ... die heb ik dus maar even vliegles gegeven ... zielig? welnee ... had tie ze maar beter op moeten voeden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:29
|
|
|
INKA401 schreef: | ik was vandaag aan het werk bij een zéér rijke stinkerd. op het landgoed had meneer 5 hondjes ... waarvan ik er op een gegeven moment 2 van aan mijn broek had hangen ... die heb ik dus maar even vliegles gegeven ... zielig? welnee ... had tie ze maar beter op moeten voeden. |
Je had er ook hotdogs van kunnen maken. Dan was het wel zielig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:56
|
|
|
still thinking about you, piekie!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 07:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | still thinking about you, piekie!!!! |
Sluit me daar geheel bij aan Piek!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 07:35
|
|
|
Erg gezellig met een ui geslapen vannacht, sjonge.....wat je er al niet voor over moet hebben om van die verkoudheid af te komen. Maar......eerlijk is eerlijk,ik heb goed geslapen,al ziet mn hoofd er nu uit alsof ik de hele nacht gehuild heb heeft iemand daar misschien nog tips voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 08:36
|
|
|
CARIN303 schreef: | Erg gezellig met een ui geslapen vannacht, sjonge.....wat je er al niet voor over moet hebben om van die verkoudheid af te komen. Maar......eerlijk is eerlijk,ik heb goed geslapen,al ziet mn hoofd er nu uit alsof ik de hele nacht gehuild heb heeft iemand daar misschien nog tips voor? | Knuffeltje misschien???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 09:35
|
|
|
Vanochtend naardat ik van de toilet naar bed ging het duizelde mij erg voor de ogen en heb veel hoofdpijn. Volgens mij krijg ik de griep te pakken Heb een sjaal om mijn hoofd en nek omgedaan en de kachel omhoog. Want ik wil niet weer een voorhoofdholte ontsteking krijgen heb dit 2x gehad in mijn levensjaren dat is echt geen pretje. Als ik verneem in de begin stadion is moet ik mij wel warm aankleden en binnen blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 11:08
|
|
|
CARIN303 schreef: | Erg gezellig met een ui geslapen vannacht, sjonge.....wat je er al niet voor over moet hebben om van die verkoudheid af te komen. Maar......eerlijk is eerlijk,ik heb goed geslapen,al ziet mn hoofd er nu uit alsof ik de hele nacht gehuild heb heeft iemand daar misschien nog tips voor? |
Een dikke laag plamuur doet meestal wel wonderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Knuffeltje misschien??? |
Ja Chatuliem, dat helpt zeker! Verstuur je dr 1 naar mij?
Ben je dit keer eerder dan Pieter,zal hij flauw zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:51
|
|
|
De melding (van een man nog wel .... )
20 jaar GTST
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:02
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | De melding (van een man nog wel .... )
20 jaar GTST |
Ik kijk we wel niet naar, maar het blijft wel een feit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik kijk we wel niet naar, maar het blijft wel een feit |
Niet genoeg gegeten Mario ?? Neem nog een ijsje na Hap hap hap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:41
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik kijk we wel niet naar, maar het blijft wel een feit |
Volgende keer niet happen hoor Mario, want Crossie kan behoorlijk klieren.
|
|
Naar boven |
|
|