ChristianMatch

Forum

WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 09:27

SHANITA130 schreef:
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]

Shanita, wat mij betreft kan je insinuatie echt niet... Heb dit ook gemeld bij CM.

Verder,
1. het is voor mij echt een vraag in hoeverre je evt. vraag om vergeving oprecht kan zijn, als je zo bewust een bepaalde insinuatie maakt...
2. ik begrijp dat je zelf een dergelijke situatie uit eigen ervaring kent. Een waarschuwing kan prima, maar dan in zijn algemeenheid en dus zonder vermelding van naam en nationaliteit.
3. jij bent verantwoordelijk voor jouw woorden en daden, dus ook voor een evt. valse beschuldiging. Jij bent niet verantwoordelijk voor het feit dat persoon A zich door persoon B laat oplichten. Dit klinkt misschien wat gek, en je kunt ook zeker een waarschuwing afgeven, maar let alsjeblieft op dat je het doet op een manier waarop jij recht met een ander omgaat...
Zelfs als je zeker weet dat iemand een oplichter is, past het nog niet, vind ik, om dat publiekelijk en met naam en toenaam op het forum te vermelden... Meld het bij CM!

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 09:30

vanmorgen weer wakker geworden van de wekker Boze smiley
valt niet mee na 6 weken vakantie
en dan de gordijnen opendoen en alleen maar grijze lucht zien Geschokte, onthutste smiley
met een regenpak aan weer richting school gefietst Huilende smiley, smiley in tranen

maar gelukkig stond op school de koffie klaar Lachende smiley
gelijk maar ff 2 verlofbriefjes gepakt en ingevuld Knipoog smiley
(wat me natuurlijk gelijk een hoop commentaar opleverde maar goed ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers Clown smiley )

oke zo blijkt maar weer dat minder leuke en leuke momenten soms dicht bij elkaar kunnen liggen Engeltje smiley

en nu koffie!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 09:36

Annemiek Irene

23 augustus 2000. De dag dat de weg naar je vader de weg naar de Vader werd. Als ik kijk naar je broer, die 10 jaar ouder geworden is en naar je zusje, een jonge vrouw van 19, dan moet ik altijd weer denken aan: hoe zou jij er nu uit gezien hebben? Zou je een vriendje gehad hebben? Maar 13 jaren ben je bij ons geweest. 13 jaar om nooit te vergeten.....Papa.
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 09:39

SHANITA130 schreef:

nee sorry ik snap er geen biet van
je vraagt eerst vergeving als je het bij het verkeerde einde hebt en vervolgens ga je nog ff door met je beschuldigingen en insinuaties
heb je concrete bewijzen voor je aantijgingen?

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:55
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 10:05

SHANITA130 schreef:

Oftewel. ieder getint persoon die geen nederlands spreekt is een potenciele oplichter? Das nou weer doorslaan naar de andere kant he.
ik hou er net als jij niet van dat mensen geen poging doen om nederlands te praten, ik ga er daarom ook zeker geen gesprekken mee voeren in het engels, maar das puur omdat ik van mening ben dat je in elk geval moet proberen de taal te spreken en ik help iemand niet de taal te leren als ik zijn taal steeds ga spreken, niet omdat het wel eens een oplichter zou kunnen zijn.

Ik lees heel veel excusen waarom jij iemand mag wantrouwen, prima, maar dat is wat anders dan iemand hier met naam en al te beschuldigen van iets dat blijkbaar helemaal niet gebeurd is, je bent er enkel bang voor.

Ik heb altijd geleerd dat de ene zonde niet erger is als de andere, jou valse beschuldiging is dus net zo erg als de van een oplichter......
Als er ECHT reden is om te vermoeden datiemand foute bedoelingen heeft kan je dat bij de redaktie melden, iemand meteen op een forum zwart maken vind ik echt niet kunnen.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:55
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 10:05

FRANKT627 schreef:
Ik stel me dezelfde vraag als Shanita: wat hebben die kruistochten en die oorlog nu te maken met wat Anita op het forum plaatste?

Wat is er in godsnaam mis mee om je zelf te leren ontdekken. Is het de angst voor de zelfconfrontatie? Wat is er mis mee om je geest te zuiveren van onreinheden zoals dagelijkse beslommeringen, familiale bezorgdheden of wat dan ook. Als je hoofdpijn of buikpijn hebt neem je toch vast wel een tabletje om iets te laten verdwijnen want onaangenaam is. Schermen met woorden zoals occult is totaal naast de kwestie gegrepen denk ik.

Frank
Het artikel laat duidelijk zien wat er mis is met yoga. Het is meer dan zelfonderzoek of ontspanning.
Kol 2 schreef:
6 Volg de weg van Christus Jezus, nu u hem als uw Heer aanvaard hebt. 7 Blijf in hem geworteld en gegrondvest, houd vast aan het geloof dat u geleerd is en wees vervuld van dankbaarheid. 8 Wees op uw hoede en laat u niet meeslepen door holle en misleidende theorieën die op menselijke tradities zijn gebaseerd en zich richten op de machten van de wereld en niet op Christus. 9 Want in hem is de goddelijke volheid lichamelijk aanwezig, 10 en omdat u één bent met hem, het hoofd van alle machten en krachten, bent ook u van die volheid vervuld. 11 In hem bent u ook besneden, niet door mensenhanden, maar met de besnijdenis van Christus, door het afleggen van het aardse lichaam. 12 Toen u gedoopt werd bent u immers met hem begraven, en met hem bent u ook tot leven gewekt, omdat u gelooft in de kracht van God die hem uit de dood heeft opgewekt. 13 U was dood door uw zonden en door uw onbesneden staat, maar God heeft u samen met Christus levend gemaakt toen hij ons al onze zonden kwijtschold. 14 Hij heeft het document met voorschriften waarin wij werden aangeklaagd, uitgewist en het vernietigd door het aan het kruis te nagelen. 15 Hij heeft zich ontdaan van de machten en krachten, hij heeft hen openlijk te schande gemaakt en in Christus over hen getriomfeerd.
16 Laat niemand u iets voorschrijven op het gebied van eten en drinken of het vieren van feestdagen, nieuwemaan en sabbat. 17 Dit alles is slechts een schaduw van wat komt – de werkelijkheid is Christus. 18 Laat u niet veroordelen door mensen die opgaan in zelfvernedering en engelenverering, zich verdiepen in visioenen of zich laten voorstaan op eigen bedenksels. 19 Zulke mensen richten zich niet naar het hoofd, van waaruit God het hele lichaam, door gewrichtsbanden en pezen ondersteund en bijeengehouden, doet groeien. 20 Als u met Christus dood bent voor de machten van de wereld, waarom laat u zich dan geboden opleggen alsof u nog in de wereld leeft? 21 ‘Raak dit niet aan, proef dat niet, blijf daarvan af’ – 22 het zijn menselijke voorschriften en principes over zaken die door het gebruik vergaan. 23 Dat moet allemaal voor wijsheid doorgaan, maar het is zelfbedachte godsdienst, zelfvernedering en verachting van het lichaam; het heeft geen enkele waarde en dient alleen maar tot eigen bevrediging.
De Kolossenzen brief is een brief die gericht is tegen het gnosticisme. Een religie die hetzelfde beleed als yoga.
De eerste stelling van Paulus is: volg de weg van Jezus. Daarmee verwijst hij naar de gedachte, dat er meerdere wegen tot God zouden zijn. Er is maar één weg tot God, Jezus alleen. Als je God wilt leren kennen, moet je Jezus volgen want: In Hem is de goddelijke volheid aanwezig. Weer is het opvallend dat Paulus deze term gebruikt. Hij sluit aan bij de gedachte, dat men uit zichzelf op zoek moest gaan naar de goddelijke volheid. De mensen zouden zich moeten richten op een persoon, Jezus Christus, die verlossing geeft aan een ieder, die daar om vraagt. Niet eigen werk of zelfonderzoek, maar overgave aan Jezus vormt de kern van het geloof.
Door het werk aan het kruis zo sterk te benadrukken zegt Paulus in deze brief, dat de verlossing in Christus totaal en compleet is. De aankacht tegen ons is verscheurd aan het kruis, de machten van de wereld zijn te schande gemaakt en overwonnen. De bevrijding waar mensen naar op zoek zijn is totaal en volledig.
Daarom heeft het geen zin om nog op zoek te zijn naar ervaringen buiten het geloof om. Want het gaat niet om de ervaring, het gaat niet om engelenvering, het gaat niet om ascetisme, de enige verlossing is in Christus Jezus. ( 16-18) Deze ervaringen leiden je juist af van Jezus en richten zich op jezelf in plaats van op Hem.
Waarom zou je dat doen, volgens Paulus? Het is slechts wijsheid bedacht door mensen. Zelfbedachte godsdienst, zelfvernedering en verachting van het lichaam.

Als de Bijbel er zo duidelijk stelling tegen neemt, als de achtergrond van yoga bekend is, waarom zou je je dan als christen hier nog mee bezig houden. De bijbel benoemt het als: het heeft geen enkele waarde en het dient slechts tot eigen bevrediging.
En tenslotte hoe kun je dan nog volhouden dat het slechts onschuldige oefeningen zijn? Hoeveel bewijs moet je nog meer hebben?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 23 augustus 2010, 10:31
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 10:42

ERIKA129 schreef:
Hallo Allemaal,

Ik heb genoten gisteravond, het was echt supergezellig. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Iedereen praatte met iedereen. Er is lekker gegeten en enkelen aangeschoten Smiley die vol vragen zit oei was nog halve fles rose over hoor.
En dan die love birds he Verliefde smiley
Mensen allemaal bedankt voor jullie gezelligheid.
Ik zou zeggen het is voor herhaling vatbaar.

Kussende smiley Erika.

Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid tijdens de BBQ het was er een om nooit te vergeten
bdankt allemaal Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 10:53

CROSSROAD317 schreef:
Voor zover ik heb kunnen opmaken, is het sector 4, het oranje gebied voor bezoekers
Ik heb m'n Polotje volgepakt dus komen vol goed humeur naar Noordwijk
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:08

BRAZEEVEL772 schreef:
op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht

ga nooit in op engelse of buitelandse sms
stort nooit geld

ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu

maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn
en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon
ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind
stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt
want je word echt bedrogen
het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken
maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen
mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt
wees echt heeeeeeeel voorzichtig
ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN
denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel
en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren
maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken
bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2
nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn
ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen

wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail

HALLO IK REAGEER EVEN BLIND ZONDER DAT IK ALLE REACTIES HIERVOOR GELEZEN HEB.

EN IK HEB MAAR ÉÉN PUNT, EEN FEIT:

VIA E/MAIL ADRESSEN WORDT VAAK OM GELD GEBEDELD. DIT KOMT UIT ARME LANDEN.

VOORBEELDEN:

1. ZE HEBBEN NET DE LOTTO GEWONNEN, HET GELD STAAT OP DE BANK, MAAR...
2. HUN FAMILIELID IS ZIEK, HEEFT OPERATIE NODIG, DAT KOST GELD. DE OPERATIE ZAL ZEKER GELUKKEN, ER IS ALS XXX GELD BESCHIKBAAR, MAAR...

IEMAND DIE TIJD HEEFT, MAG DIT FF UITZOEKEN.
- ik heb het zelf ook meegemaakt
- ik ken iemand die dit tot op de bijna uiterste consequentie zelf wilde uitzoeken, omdat je de integriteit van mensen niet in twijfel mag trekken, dus...
- op televisie zijn hierover uitzendingen geweest, via consumenten organisaties
- het is een geheel compleet crimineel circuit wat hier achter zit, georganiseerde misdaad

[geen persoonlijke gegevens hier]

GOED OPLETTEN OP DE SPELLING: Iemand die schrijft trust ... is meer te vertrouwen dan iemand die schrijft TRUST ... Eh, Bijbeltest? zo arglistig als de slang... eh... Enne, ook dit werkte alleen maar gisteren, want de vijand leest mee... dus ik heb het maar weer weggehaald Knipoog smiley

Jullie weten dat vast wel beter dan ik.

HANDIG ALS IEMAND DIT OP GOOGEL FF UITZOEKT EN HIER DE LINKS ZET!

ENNE, JA, ÉÉRST PROBEERT ZO IEMAND JE VERTROUWEN TE WINNEN!

P.S. Ik had het kunnen zijn... afgelopen zaterdag hebben twee mensen twee drankjes voor mij betaald... en ik mag het ze pas terugbetalen bij de volgende eh... meeting... die zie je nooit meer TERUG............. grapje...

p.s. om dit bericht te checken moet je bij de mensen zijn die zijn gaan wokken... p.s. die dames waren zo leuk, het zou een wonder zijn, als ik ze ooit nog terug zou zien... ze worden vast voor mijn neus weggekaapt... sorry, heb ook zo even mijn momentjes... Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:56
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:10

ANNETTE792 schreef:
Oftewel. ieder getint persoon die geen nederlands spreekt is een potenciele oplichter? Das nou weer doorslaan naar de andere kant he.
ik hou er net als jij niet van dat mensen geen poging doen om nederlands te praten, ik ga er daarom ook zeker geen gesprekken mee voeren in het engels, maar das puur omdat ik van mening ben dat je in elk geval moet proberen de taal te spreken en ik help iemand niet de taal te leren als ik zijn taal steeds ga spreken, niet omdat het wel eens een oplichter zou kunnen zijn.

Ik lees heel veel excusen waarom jij iemand mag wantrouwen, prima, maar dat is wat anders dan iemand hier met naam en al te beschuldigen van iets dat blijkbaar helemaal niet gebeurd is, je bent er enkel bang voor.

Ik heb altijd geleerd dat de ene zonde niet erger is als de andere, jou valse beschuldiging is dus net zo erg als de van een oplichter......
Als er ECHT reden is om te vermoeden datiemand foute bedoelingen heeft kan je dat bij de redaktie melden, iemand meteen op een forum zwart maken vind ik echt niet kunnen.
Ik ben het met je eens, dat je niet zomaar persoonlijke beschuldigingen moet plaatsen op het forum. Maar een andere kant is, dat er met name in Nigeria hele industrieën zijn, met als enige doel contact te leggen via internet en geld te vragen. Een goede stelregel is, als men geen NL kent, ga er niet op in. Dan voorkom je een heleboel problemen.
Een poosje geleden is de site belaagd door buitenlandse vrouwen, wat tot gevolg had dat het forum enkele maanden plat heeft gelegen. Dus oplettendheid geboden....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:16

Sterkte vandaag Chat.
Willie
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:26

SHANITA130 schreef:
En toch, na ongeveer acht jaar naar vrije groepen zoals evangelischen, baptisten, pinkstergemeentes enzovoort te zijn geweest, had ik van een vriend het advies gekregen om naar de Gereformeerd Vrijgemaakte kerk te gaan.

Nou ligt mijn bijbel, inclusief gereformeerd kerkboek bij een vriendin, dus kan ik nu niet even snel een artikel opzoeken.

Nou moet ik wel zeggen, dat ik de preken bij de 'Vrijgemaakten' áltijd erg goed vind!!!!!!!!
Wat mij, al die acht jaar vanaf het moment dat ik tot geloof kwam, is wijsgemaakt door de 'vrije groepen', dat de traditionele kerken een dood geloof hebben enzo, dat is dusz helemáál niét waar.
Juist die mensen hebben een serieus diepgeworteld geloof.
En dat je er als buitenstaander (haast) niet tussenkomt is ook al hélemaal niet waar. Zij vinden het júist heel erg leuk en fijn als er mensen van 'buiten' naar hun kerk komen!!!!!! En je wordt echt overal bij betrokken ook privé, dat is mijn ervaring. en ook die van anderen christenen die zijn 'overgelopen' naar de Gereformeerd Vrijgemaakten.

Dusz...ik ben heel erg blij dat God ervoor heeft gezorgd dat we in een vrij land leven, waar ik héérlijk naar de Gerefoormeerd Vrijgemaakte kerk kan gaan. Omdat de psalmen die er worden gezongen mij altijd heel erg bemoedigen. En ook omdat élke zondag er weer een verassend goede preek te horen is. Waar ik de hele week iets aan heb. Omdat zo'n preek dan ook de hele week in mijn hoofd blijft zitten.

Nou, dit wou ik toch wel even kwijt ;)

Voor degene die er niet zóveel vanaf weten, heb ik hieronder een link geplaatst ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gereformeerde_Kerken_vrijgemaakt

En gisteren schreef je dat je mooiste moment van de dag was , om een Rooms Katholieke dienst te volgen voor de buis.
Dit kan ik dan even niet vatten.
Er is nl. toch wel een heel verschil tussen een dienst van de GKV en de RK lijkt mij.
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:28

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:08
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:42

Heel veel liefde en zegen vandaag Chat,
een kind missen lijkt me het ergste dat er is!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:49

CROSSROAD317 schreef:
een vliegende eend en een engel, oh ja en iemand "uut de mond'n" met een veense Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Smiley die vol vragen zit

Smiley die vol vragen zit uut de mond?? wie liet er wat uit de mond vallen dan int veen?? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:51

Er zijn van die dagen....
Ze draagt een mooie naam. Knipoog smiley
Heel veel sterkte en dat je de mooie warme herinneringen mag koesteren aan jullie Annemiek.

Groetjes Annemiek
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:58

ERIKA129 schreef:
Smiley die vol vragen zit

Smiley die vol vragen zit uut de mond?? wie liet er wat uit de mond vallen dan int veen?? Coole smiley met zonnebril

Bert komt'
uut de mond'n"Erika"!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:13

Sterkte Chat
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:21

Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant!
Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar Kwijlende smiley

*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*

Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen?
Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!

Miekjes285

Griffin (onder voorbehoud en alleen als er zich meer kanjers melden)

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 23 augustus 2010, 12:21
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:23

GIBBY159 schreef:
Vragen we of deze zede niet aan verandering onderhevig kan zijn, dan wil ik graag op het volgende wijzen: Op vele massa-kerkhoven rond de grotere steden worden de graven binnen niet al te lange tijd geruimd. Vaak zijn er dan nog nabestaanden in leven. Deze stijlloosheid zal m.i. pijnlijk treffen. Hier holt de moderne wereld onze levensgewoonte uit! We kiezen nu nog voor de begrafenis, maar de ontwikkeling van het moderne leven zou ons binnen afzienbare tijd wel eens opnieuw voor een keuze kunnen plaatsen.

Hier worden de graven ook geruimd na de huurperiode of men moet weer betalen.De kosten voor een gemiddelde begrafenis liggen op 10.000 euro,een crematie zo'n 5.000 euro,dat maakt voor veel mensen de keuze al makkelijker.Ik huur hier de graven,incl. die van familie(zulke dingen erft men ook),per graf zou ik 2000 euro moeten betalen voor verlenging........
Het is een mooie bijbelse gedachte,dat begraven,maar niet erg realistisch........
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:34

Sjonguh...het lijkt wel herfst!
Inclusief heuse hollandse herfststorm!! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:38

TESSYBEAR731 schreef:
Sjonguh...het lijkt wel herfst!
Inclusief heuse hollandse herfststorm!! Verraste, verbaasde smiley

hier schijnt de zon Coole smiley met zonnebril

alleen in de vroege ochtend wat regen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:44

MARIO216 schreef:
Heeft er iemand een pc probleem? Stel een vraag en misschien is er iemand hier zo handig om het op te lossen.
Misschien wil de red van CM ook is zo aardig zijn om te helpen.

wie kan me helpen met het oplossen van m'n geluids problemen op m'n pc
er komt een heelzacht geluid uit en verder alleen maar gkras en gekraak.
Naar boven

Auteur Bericht
GOUDELSJE426

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:46

Heel veel sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:47

LEANNE226 schreef:
Hier worden de graven ook geruimd na de huurperiode of men moet weer betalen.
Het is een mooie bijbelse gedachte,dat begraven,maar niet erg realistisch........

Heilige Land Stichting, bij Nijmegen. Naast het museum. Is de enige lokatie in Nederland met echte 'eeuwig durende rechten'. Mooie lokatie, in bos, er staan beelden over de kruisgang, veel bloemen, wordt goed onderhouden. De begraafplaats was vroeger een museum. Het echte museum staat er naast en wordt nu gerenoveerd. Gaat media volgend jaar weer open. Ook de kerk naast de begraafplaats wordt nu gerenoveerd. Hij wordt mooi wit. Mooie kerk.

Een kennis van de beeldhouwer die de beelden daar maakte zei: dat ook katholieken als de familie Brenninkmeyer hier begraven liggen.
Tot de jongste dag.

De Heilige Land Stichting is overigens ook gewoon een dorp. Maar, in handen van een stichting, vandaar.

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op maandag 23 augustus 2010, 12:50
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:49

mijn slechtste moment was dat ik me dochter naar ponykamp bracht en haar dus weer een week moet missen Huilende smiley, smiley in tranen

voor haar het beste moment want haar pony druppie is alles voor haar Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:49

TESSYBEAR731 schreef:
Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant!
Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar Kwijlende smiley

*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*

Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen?
Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!

tessy ik zou je met alle genoegenvan de wereld willen helpen maar om daar 6 uur voor te rijden (heen en terug) lijkt me niet zo zinvol.
suc6 verder met je zoek tocht.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:51

het mooiste moment was dat me zoon dolblij was mij te zien nadat ik zijn zus naar kamp gebracht had en hij zei nou heb ik mijn mama de hele week voor mij alleen,de schat Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:52

GRACE585 schreef:
hier schijnt de zon Coole smiley met zonnebril

alleen in de vroege ochtend wat regen Knipoog smiley

Oh dan stuur k wel wat jouw kant op...ben niet gierig! Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:56

TESSYBEAR731 schreef:
Oh dan stuur k wel wat jouw kant op...ben niet gierig! Duiveltje smiley

nou jij bent een lekkere zeg Woedende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ik zie de donkere wolken al weer komen,ik probeer ze wel ff verder te sturen want me meis heeft ponykamp en die kunnen geen regen gebruiken Zieke smiley Boze smiley
wij willen zon Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 ... 6194 Volgende
Pagina 1116 van 6194