| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:52
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Wat doe je hier dan nog meer behalve lezen, schrijven etc.? |
Anderen vervelen natuurlijk! 
Helaas was er niemand meer om te vervelen dus ben ik maar wat in huis gaan doen... Dat is natuurlijk, nadat Zinga voorbij kwam en me zo de plomp in duwde Toen had k ineens weer een heeeeeleboel was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik ben geen lulletje rozewater hoor hee! ( al sta ik op cm ) als annet iets kookt dat mij niet bekoord, ga ik echt ff naar n restaurantje voor n deugdzame hap  |
Lees: hij haalt shoarma
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:56
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Lees: hij haalt shoarma  |
Ja, nu zeker! Heb jij ieder geval een goede reden om hem die kamer in elkaar te laten zetten . En zelf lekker bankhangen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:57
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Probeer eens iets meer te lezen en iets minder te typen.
Vraagsteller bedankt mij, voor de vraag het ontopic te houden. Zoals je de woorden van Grace verdraaide en er iets heel anders van maakte doe je dat nu WEER, er staat notabene in hoofdletters bedank en mijn naam! Vorige week heb ik je daar ook al een keer op aangesproken.
|
Annette, jij hebt gelijk. Maar ik ook.
er staat reactieSSSSSSSS
Meervoud dus en dat is wat anders dan meer fout...
Dus ik neem de SSSSSSS Serieus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Wat doe je hier dan nog meer behalve lezen, schrijven etc.? |
eh......niets eigenlijk....alleen het forum lezen en schrijven. Mag toch wel??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:02
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Eh...ervan uitgaande natuurlijk dat de man/vrouw verdeling op CM gelijk is én iedereen op CM ook "op zoek" is  |
moet de man/vrouw verdeling dan gelijk zijn??? paar leuke gelijke setjes moet kunnen hoor !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:03
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Annette, jij hebt gelijk. Maar ik ook.
er staat reactieSSSSSSSS
Meervoud dus en dat is wat anders dan meer fout...
Dus ik neem de SSSSSSS Serieus. |
Mispoes!
Ze bedankt Annette en stelt dan vast dat er een hoop reactie's zijn gegeven in korte tijd...das toch nét ff iets anders  Geheel opbouwend bedoeld...wanneer je dieper ingaat op een topic zitten er vaak hele goede argumenten bij, maar omdat je er zo'n ellenlang verhaal omheen schrijft word het al snel heel erg onoverzichtelijk, zoals ik al eerder gezegd heb. En dat geld dan niet alleen voor jouw reactie, maar ook voor die daaromheen. Soms is het gewoon echt beter om concreet te blijven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | die term "hippie" spookt regelmatig door mn hoofd bij jouw bijdragen aan dit forum.... vaak vooraf gegaan door bijvoeglijke naamwoorden als "idiote" of "maffe"
Hoe ken dat nou he?  |
ach...de bijdragen van BEHAPPY ..... ik lees ze, verwonder me soms om zijn happy-gevoel, en het BEHIPPY gevoel ontgaat ook mij niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
|
|
|
|
| NAOMI695 schreef: | Is voor mij wel ver weg en ben tijdelijk (hoop ik) auto-loos. Dus voor mij de vraag: kan ik bij iemand blijven slapen en dan de volgende dag weer terug? Of gaat men met elkaar naar een uitje? Misschien kan ik meerijden? |
Kun je het beter vragen op het topic zelf, waar ik die link voor heb gegeven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:05
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Dat jij boeken van Jan Zijlstra leest... verklaart veel, heel veel 
Waar je mee omgaat, word je mee besmet... ook al een spreekwoord |
Blaffende honden bijten niet, wel risico van alcoholverslaving in jouw geval...
wat, dat, vaatje alcohol, dat de onderkoelde mensen in de bergen het leven redt...
SORRY DIT ZIJN LEVENS REDDENDE HONDEN !!! moet je zuinig op zijn!!!
Kortom, als je bedreigd wordt, moet je niet een vloek uiten, dat keert zich via haat tegen jezelf, mij zelf in dit geval.
Wel, als je bedreigd wordt, dan is het een kunst om over die ander een zegen uit te spreken...
Dit is niet iets, wat ik zomaar schrijf, Ik heb een situatie meegemaakt, waarin ik met heel veel pijn, verdriet, gebed in antwoord op dat gebed dit antwoord kreeg.
en... inderdaad, het is een antwoord wat ook mij voor grote vraagtekens zet.
Wel weet ik, er zijn wetenschappelijke proeven, dat is het zogeheten 'rijst experiment'.
http://www.youtube.com/watch?v=b8l7RrHM43Q ook zelf te vinden via google type = rice experiment; Veel mensen hebben dit experiment zelf thuis geprobeerd. Maar ja, het blijft 'home made' dus dit rijstexperiment is nog niet wetenschappelijk. )
als je op een potje rijst het woord 'LIEFDE' schrijft en er naar kijkt, dan blijft het potje langer gezond, wit, zonder schimmels
want een potje rijst waarop het woord 'HAAT' staat, daar wordt de witte rijst eerder zwart, vlekkerig, met schimmels.
Wel wetenschappelijk, want dit sluit aan op proeven van de Japanse wetenschapper dr. Emoto: Water, ons lichaam bestaat voor 70% uit water. Bij verschillende woorden, bij verschillende muziek, neemt elk water kristal een andere vorm aan. Fantastische verschillen zijn zichtbaar. Bij liefelijke woorden ontstaan de prachtigste kristalvormen. Bij hatelijke woorden, vallen die kristallen uit elkaar. Hoe kan water een kristalvorm krijgen? Het water wordt na blootgesteld te zijn aan muziek, woorden etc. 'bevroren' en het kristal wordt gefotografeerd. ( zie hier wat muziek doet met de waterkristallen tijdens het Nederlands Volkslied. http://www.youtube.com/watch?v=4GXLxwQS2N0&feature=related
helaas, ook dit wordt betwijfeld, zowel op de NL als ook de USA wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Masaru_Emoto
Zie hier een USA tv uitzending, waar diverse wetenschappers laten zien, hoe woorden de structuur van het water beinvloeden. Zelfs kunnen die woorden en die structuur, het verschil bepalen, of planten wel of niet groeien of dood gaan. zie hier de link (de film is engelstalig en helaas niet ondertiteld): http://www.disclose.tv/action/viewvideo/29148/Water__The_Great_Mystery_Pt_2_8/
Pas die seculiere (semi) wetenschappelijke inzichten eens toe op het zingen van lofprijzing...
Kortom, als je liederen zingt, over De Heer, die opstond uit de dood, met liefde en vergeving en genezende krachten, als je daar over zingt, dat is niet alleen een gevoel, dat heeft een uitwerking op heel het menselijk lichaam. Aangezien een gesloten ruimte gevuld met medemensen vol waterdamp is, kan die invloed heel ver gaan.
Feit is, dat door het hele land mensen zijn, die getuigen van genezing. Die in een rolstoel kwamen en gezond wegliepen. waarna dit werd doorverteld door buren, in kranten, en op tv.
De vraag is dan, waarom gebeurt deze genezing juist met mensen die lichamelijk zo ver zijn weggezakt? Misschien juist wel, omdat zij niets meer te verliezen hebben... geen eer... geen trots... geen bezittingen... gezondheid is het grootste geschenk, dus is er ook de wens om écht bekeerd te zijn.
... waarbij tegelijk het gevaar is, dat men lichamelijk genezing zou zien als kenmerk van het ware geloof. Dan zou men en lichamelijk ziek zijn, en daar nog eens extra geestelijk onder lijden bovendien. Dat is niet nodig. Ook een algemeen erkend gelovige vrouw als Joni Earickson moet leren leven met haar invaliditeit en is daarin tot grote zegen geweest. (zie ook topic partner met beperking)
De uitspraken over de genezing van mensen gaan echter veel verder, alsof mensen soms life op het podium geopereerd werden, zo voelden sommigen het. Dat gaat dus nog een paar 'etages hoger' . )
Het werk van De Heilige Geest mag en kan immers ook niet beperkt blijven tot de scheikundige, natuurkundige werkelijkheid, dat gaat veel verder.
Betreffende het rijst experiment, dat is nog niet helemaal zo zeker bewezen en wellicht ook hier, lijkt het gedachten experiment van haat en liefde 'occult'. Ook dat hoeft zeker niet zo te zijn. In de hersenwetenschap is bijvoorbeeld ontdekt, dat mensen in hun hersenen drie soorten straling hebben: - alpha - beta - gamma
Ook hier is dus een fysieke interactie denkbaar. Dus niet occult.
Sterker nog, dit sluit naadloos aan bij de Bergrede, waarin christenen opgeroepen worden om lief te hebben hen die haten.
DAT GEEFT DUS DIEPE INTENSE GENEZING,
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op woensdag 25 augustus 2010, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:06
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | moet de man/vrouw verdeling dan gelijk zijn??? paar leuke gelijke setjes moet kunnen hoor ! |
als de kudde van Chris niet alleen uit witte en zwarte schapen bestaat, maar ook uit roze of paarse... zou dat zomaar mogelijk moeten kunnen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:09
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | ach...de bijdragen van BEHAPPY ..... ik lees ze, verwonder me soms om zijn happy-gevoel, en het BEHIPPY gevoel ontgaat ook mij niet. |
een dissonantje op zn tijd moet ook kunnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:10
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Mispoes!
Ze bedankt Annette en stelt dan vast dat er een hoop reactie's zijn gegeven in korte tijd...das toch nét ff iets anders  Geheel opbouwend bedoeld...wanneer je dieper ingaat op een topic zitten er vaak hele goede argumenten bij, maar omdat je er zo'n ellenlang verhaal omheen schrijft word het al snel heel erg onoverzichtelijk, zoals ik al eerder gezegd heb. En dat geld dan niet alleen voor jouw reactie, maar ook voor die daaromheen. Soms is het gewoon echt beter om concreet te blijven... |
1. dank voor het compliment over goede argumenten. 2. ellenlang verhaal... ja, dat klopt. is mijn valkuil. Hoe kan ik die hier verborgen houden???? Jullie weten dat toch niet??? Stel je voor, maak ik slechte indruk...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op woensdag 25 augustus 2010, 18:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:11
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Henduk927 Marcowaal200 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Imke917 Marijan072 Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten Jolanda841 Mario216 Hanna566 (misschien een paar uurtjes) Marianne129
Jammer van je afmelding Bert ....... Volgende keer beter Alous961, jammer Beterschap Chatuliem
We hebben al een mooie lijst met deelnemers, maar er kunnen er nog meer bij.....
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)[/quote]
Ik kreeg zojuist een mailtje van Gert (dank je wel), dat door wegwerkzaamheden men het beste via de Beeklaan kan rijden ..... !!!
..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:12
|
|
|
|
Je bent zo wazig als een beslagen raam.....
Maarre... begrijp ik hier nou uit dat ik jou bedreig ofzo???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:27
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Je bent zo wazig als een beslagen raam.....
Maarre... begrijp ik hier nou uit dat ik jou bedreig ofzo??????? |
WAZIG ... mijn eigen domheid: mooie omschrijving, geweldige vondst!
NEE JOH! je bedreigt niet, als hond ben je heel aaibaar.
ja, inderdaad, heb het net nagelezen: ik schrijf: "als je bedreigd wordt..." ik bedoel dat hier niet persoonlijk. Wens ook niet, dat je het zo opvat.
je schrijft zelf wel:
| Quote: | Dat jij boeken van Jan Zijlstra leest... verklaart veel, heel veel
Waar je mee omgaat, word je mee besmet... ook al een spreekwoord |
Oke, nu kan ik die tekst op twee manieren lezen.
Ik zou het als een genade en/of zegen kunnen ervaren, als ik in de schaduw zou komen van de 'talenten' van deze 'predikant'.
Als je dat zou bedoelen, als ik het zo zou lezen, dat zou te veel eer zijn.
Bij het lezen van een tekst, moet men opletten op kopteksten, plaatjes etc. pas dan weet men de werkelijke bedoeling van de schrijver.
Jij steekt je tong uit? Laat ik je nu geen woorden in de mond leggen.
Een hond steekt zijn tong uit om zichzelf af te koelen, Een slang steekt zijn tong uit om te ruiken of er aas is.
Waarom plak jij hier bij de naam van een Evangelist, in mijn optiek een Begenadigd Evangelist, uitgerekend dit plaatje?
Als je mij wilt uitdagen, dan is het voor de fun. Prima. Echter wie Het Evangelie in kwaad daglicht stelt, dat is occult.
En als door mijn schuld het Evangelie in kwaad daglicht zou worden gesteld, dan ben ik medeschuldig. Dan moet ik verantwoording afleggen.
Dus... ? Ben ik zo té duidelijk? Of ben ik té vaag?
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op woensdag 25 augustus 2010, 18:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:27
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | als de kudde van Chris niet alleen uit witte en zwarte schapen bestaat, maar ook uit roze of paarse... zou dat zomaar mogelijk moeten kunnen zijn. |
Aan de knipogen te zien zijn die er inderdaad........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:57
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Ben het er niet helemaal mee eens, sorrie Erika
er zijn avonden geweest dat het best heftig was in de chatbox, en dat een andere kamer toen een geweldige oplossing was geweest! Die andere kamer is er altijd al geweest, alleen werd er toen ook al geen gebruik van gemaakt, dus waar ligt het probleem ?? Niet in het aanbod van kamers. Denk eerder in de heftigheid waarmee mensen op elkaar reageren.....
We kunnen met zn allen wel doen alsof het zo super is altijd, maar er zijn tijden geweest dat ik bewust NIET op de chat kwam!! Gelukkig is het een bewuste keuze van jezelf geweest, want ik denk niet dat er iemand is geweest die jou heeft gezegd dat je niet meer mocht komen. En omdat de vakantietijd weer voorbij is straks, zal het weer drukker worden, en zullen er vanzelf onderwerpen besproken worden of dingen gebeuren waar niet iedereen zin in heeft!
Wat mij betreft een prima aktie van CM, enne...je hoeft er geen gebruik van te maken...het mag  | Gelukkig maar dat je er geen gebruik van hoeft te maken, maar ik hoop ook dat mensen elkaar niet gaan verwijten dat ze niet serieus zijn, en dan maar moeten opzouten naar de room vertier ende jolijt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:12
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Ben het er niet helemaal mee eens, sorrie Erika
er zijn avonden geweest dat het best heftig was in de chatbox, en dat een andere kamer toen een geweldige oplossing was geweest!
We kunnen met zn allen wel doen alsof het zo super is altijd, maar er zijn tijden geweest dat ik bewust NIET op de chat kwam!! En omdat de vakantietijd weer voorbij is straks, zal het weer drukker worden, en zullen er vanzelf onderwerpen besproken worden of dingen gebeuren waar niet iedereen zin in heeft!
Wat mij betreft een prima aktie van CM, enne...je hoeft er geen gebruik van te maken...het mag  |
Ben het helemaal met je eens Marieke, er zijn een aantal mensen die het gezellig met elkaar in de chatbox hebben..... Prima, maar wel lastig als andere mensen daar ook een kijkje komen nemen........ En dit bedoel ik niet als kritiek, mijn leven stort niet in als ik er niet kom maar als een feit......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:18
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | eh......niets eigenlijk....alleen het forum lezen en schrijven. Mag toch wel?? |
Lijkt mij ook. Maar het kwam bij mij over dat ze wilde stofzuigen ofzo op cm of iets dergelijks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:22
|
|
|
|
[quote=BEHAPPY332]
Behappy, het topic luidt : waarschuwing aan iedereen.
Ook jij bent dus gewaarschuwd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Lijkt mij ook. Maar het kwam bij mij over dat ze wilde stofzuigen ofzo op cm of iets dergelijks |
Geen slecht idee,de ouwe troep een beetje opruimen of zo........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:26
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | moet de man/vrouw verdeling dan gelijk zijn??? paar leuke gelijke setjes moet kunnen hoor ! |
1143 mannen en 1410 vrouwen is nu de verdeling. Ongeveer 55 procent vrouwen en 45 procent mannen.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:27
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | 1143 mannen en 1410 vrouwen is nu de verdeling. Ongeveer 55 procent vrouwen en 45 procent mannen.
Thomas |
Dus er is ruimte voor een paar lesbische stellen, bedoel je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:29
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dus er is ruimte voor een paar lesbische stellen, bedoel je?  |
Ik dacht ook al, zou hij dat bedoelen???? En dat op CM?????? Hij durft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:30
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik dacht ook al, zou hij dat bedoelen???? En dat op CM?????? Hij durft! |
Hij durft zeker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:37
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dus er is ruimte voor een paar lesbische stellen, bedoel je?  |
Met 67 lesbische paren is alles weer in evenwicht, statistisch gezien. Het is overwegend zo dat er meer vrouwen ingeschreven staan op CM, is mijn indruk
Thomas, er zijn leugens, grove leugens en statistieken (onbekende bron)
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 25 augustus 2010, 19:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:38
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Hij durft zeker!  |
Hij is wel iemand die altijd alles precies moet weten
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 25 augustus 2010, 19:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:40
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Met 67 lesbische paren is alles weer in evenwicht, statistisch gezien. Het is overwegend zo dat er meer vrouwen ingeschreven staan op CM, is mijn indruk
Thomas, er zijn leugens, grove leugens en statistieken (onbekende bron) |
Weet je ook hoe het met de leeftijden op CM zit???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:43
|
|
|
|
Ik word echt oud, ik snap alweer niet waar het allemaal over gaat. O ja, alleen de vraag weet ik nog, want dat staat gelukkig boven aan het Topic !!!
|
|
| Naar boven |
|
|