ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:37

CARIN303 schreef:
Bekijk het positief al die regen;

* het is maar water
* het meeste valt er naast
* het is letterlijk stralend weer

En om het met Michael W. Smith te zeggen;

http://www.youtube.com/watch?v=ucWK6fkGsAE

he......ik had net een paar berichten terug gevraagd dat nummer niet te draaien..!!! en nu doe je dit???

zullen we dan maar ...let the sun shine aanzetten ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:42

JONATHAN890 schreef:
he......ik had net een paar berichten terug gevraagd dat nummer niet te draaien..!!! en nu doe je dit???

zullen we dan maar ...let the sun shine aanzetten ??

Tja....ten eerste is het 1 van mn favo Michael songs en ten tweede is dit een forum met vrijheid van meningsuiting en ten derde moet je er dan maar de zanger bijzetten,verder nog iets? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:52

CARIN303 schreef:
Super Eva en Hans Lachende smiley Gefeliciteerd!

Maar ik heb het gevoel dat jullie al veel langer een setje zijn,klopt dat?
Ervaringsdeskundigen,zeg maar Knipoog smiley

Hans en Eva gaan al bijna voor Platina Joh Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:57

CARIN303 schreef:
Tja....ten eerste is het 1 van mn favo Michael songs en ten tweede is dit een forum met vrijheid van meningsuiting en ten derde moet je er dan maar de zanger bijzetten,verder nog iets? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geschokte, onthutste smiley

Niet vechten onder het ruzieen hoor...
Hij moet nog strijken dit weekend! Clown smiley

Healing raaaaaaain is faaalling downnn...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 08:03

VISSER278 schreef:
Kijk even op dr profiel, heb ik ook stiekum gedaan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Dan zie je dat het aan het veluwemeer is. Ik dacht eerst dat ze een zeeuwse was.

En het regent hier nog steeds......... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 08:40

WILLEMIJN232 schreef:
En het regent hier nog steeds......... Boze smiley

Weer: In het binnenland van Spanje lokaal 40+ graden Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 08:57

Gek?! In elk geval opmerkelijk!

Jezus was hiv-positief!

KAAPSTAD - In Zuid-Afrika heeft een geestelijke een preek gehouden met de titel 'Jezus was hiv-positief'. Pastoor Xola Skosana wil daarmee de aandacht vestigen op wat hij beschouwt als een doofpotoperatie van Zuid-Afrikaanse kerken rond de hiv-problematiek, meldt The Guardian.

FOTO ANP
De 43-jarige Skosana verloor twee zussen aan aids, en koos voor de titel om aandacht te vragen voor de ziekte, op een moment dat dagelijks bijna 1.000 mensen overlijden aan aidsgerelateerde aandoeningen. In Kaapstad onderging Skosana zelf een hiv-test in het bijzijn van zijn parochianen, samen met honderd jongeren.

Onvergeeflijke zonde
"In veel delen van de Bijbel stelt God zichzelf in de plaats van de straatarmen, de zieken en de marginalen", zegt de pastoor, die geen deel uitmaakt van een kerkgenootschap. "Wanneer we zorgen voor de zieken, zorgen we voor Hem. Wanneer we zieken negeren, negeren we Hem." Skosana hekelt dat de Kerk aids voorstelt als een onvergeeflijke zonde, en vindt het zijn verantwoordelijkheid om "een beeld te schetsen van een God als iemand die bekommerd is om de mensen en het beste met hen voorheeft, in plaats van iemand die hen beoordeelt en zich voor hen schaamt."

De man krijgt veel lof van de Zuid-Afrikaanse Aidsraad. "Het is heel belangrijk dat kerkleiders het goede voorbeeld geven om hiv van dat schuldige stigma te ontdoen en mensen aan te zetten zich te laten testen", zegt voorzitter Mark Heywood. "Er zijn veel kerken die een heleboel hebben gedaan om hiv te bestrijden, maar het probleem is dat de Kerk als geheel niet mondig genoeg is. We zouden graag een duidelijkere boodschap horen."

Skosana zegt overigens de resultaten van zijn eigen test niet te zullen bekendmaken, om de anderen niet onder druk te zetten hetzelfde te doen.

AD, 27/08/10
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 09:53

SANDRA206 schreef:
haha jij bent uitgekookt Coole smiley met zonnebril

.....dat weiland van jullie en mijn stoepje staat niet echt in verhouding he Clown smiley

maareh als je bbq daarna aangaat..... Kussende smiley Knipoog smiley
Dan mot je zorgen dat de bbq eerst aangaat schiet de gras in de fikkie hoef je minder te maaien Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 11:02

mijn mooiste moment van vandaag is dat:
vanmorgen mij een rekening werd kwijtgescholden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 11:20

7.30uur een wekker die afloopt , en dat in de vakantie.
Zoonlief die om 8.00 een afspraak had bij de fysio.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 11:33

FRANKT627 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=WmxXwAgkhWQ

Op deze link kan je een lied horen van de Taizé-gemeenschap.

Frank

Blijft prachtige muziek uit Taizé.........
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 12:42

SUSANNAH475 schreef:
Ik wens alle stelletjes veel geluk toe...

Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten heel veel geluk gewenst Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 12:47

Je kunt wel merken dat het bijna herfst word (offeh...is met dit weer)
de stelletjes schieten als paddestoelen uit de lucht! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 12:59

effe de knuppel in het hoenderhok:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik zit er over te denken om ook te komen. alleen vind ik (maar ja, wie ben ik? Clown smiley ) het parkeerterrein/meetingpoint wat klein. gevolg kan zijn dat het parkeerterrein al vol staat (alhoewel, met 't weer van de afgelopen dagen...). misschien is het parkeerterrein aan het Wantveld wat praktischer? (lees: groter. dagkaart voor parkeren is 3 knaken).'t parkeerterrein is ook wat makkelijker te bereiken, vanaf de snelweg...
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 13:02

TESSYBEAR731 schreef:
Je kunt wel merken dat het bijna herfst word (offeh...is met dit weer)
de stelletjes schieten als paddestoelen uit de lucht! Knipoog smiley

je zou dus tóch zeggen dat het toch in de lucht zit, he...

nu alleen nog even mijn '2nd half' vinden... Clown smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 27 augustus 2010, 13:17
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 13:19

Dat is gek! Als andere Cm-ers een link plaatsen dan hoef je maar gewoon op de link te klikken om de site te activeren. De link die ik hier op heb gezet kan je niet rechtstreeks openen. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen, aub?

Alvast bedankt.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 13:31

FRANKT627 schreef:
Dat is gek! Als andere Cm-ers een link plaatsen dan hoef je maar gewoon op de link te klikken om de site te activeren. De link die ik hier op heb gezet kan je niet rechtstreeks openen. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen, aub?

Alvast bedankt.

Frank

Yep Frank, links boven in dit venster staat url, dat klik je aan, dan ga je naar de link, kopieërd die direct achter de url, en dan weer url aanklikken. Zo moet het lukken, succes.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 13:31

FRANKT627 schreef:

Alvast bedankt.

Frank

Eerst op URL klikken, kopieren van de link en daarna weer op url klikken.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 13:38

MARIO216 schreef:
Eerst op URL klikken, kopieren van de link en daarna weer op url klikken.

Ah, bedankt Mario, weet ik het ook!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 13:41

[url]e=WILLEMIJN232]Ah, bedankt Mario, weet ik het ook![/quote][url][/url][quot
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 14:04

GRIFFIN748 schreef:
effe de knuppel in het hoenderhok:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik zit er over te denken om ook te komen. alleen vind ik (maar ja, wie ben ik? Clown smiley ) het parkeerterrein/meetingpoint wat klein. gevolg kan zijn dat het parkeerterrein al vol staat (alhoewel, met 't weer van de afgelopen dagen...). misschien is het parkeerterrein aan het Wantveld wat praktischer? (lees: groter. dagkaart voor parkeren is 3 knaken).'t parkeerterrein is ook wat makkelijker te bereiken, vanaf de snelweg...

Moet je doen, krijg je vooral hoge score bij moeders van kleine koters met windkracht 7 Knipoog smiley veel plezier
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 14:06

Dat ik een gaatje erbij moest prikken in mn riem omdat mn broek steeds afzakte. Lachende smiley met blinkend witte tanden (En dat terwijl ik nog maar net begonnen ben met lijnen)
Naar boven

Auteur Bericht
ASANTI087

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 14:38

hallo allemaal,

even naar het begin onderwerp: Ben vandaag naar therapeut geweest en heb voor mezelf verhelderende ontdekking gedaan. Denk dat ik nu wel standpunt heb maar heb dit weekend andere dingen aan mn hoofd en wil het even laten bezinken. Vandaar dat ik hier graag later op terug wil komen.

Wat het off topic betreft. De discussie van alternatieve terapien als zijlstra, dat vind ik wel redelijk hier bij horen.

Zo lang toespelingen op man/vrouw gebeuren buiten beschouwing blijven vind ik het mooi jullie reacties te lezen.

groetjes en tot later
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 15:17

Graag gebed voor mensen die, aankomende zaterdag, naar Noordwijk gaan.
Wij gaan een strandwandeling maken en later uit eten.

Hopelijk op een opbouwende gesprekken en een leuke dag met elkaar te hebben.

Groeten van Katja.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 15:24

Eigenlijk hoort bovenstaande bij de pc vragen, dus off-topic gegaan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 15:37

Vrijdag 27 augustus, Joh. 20: 19-23: Open de deur!

Om een gesloten deur te openen, hebben wij een sleutel nodig. Wij - maar Jezus niet. Hij komt door gesloten deuren heen.
Is Jezus dan een soort superman, een hemelse krachtpatser? Nee, geen sprake van. Jezus is niet gekomen om door stunts het publiek te verbazen. Hij is gekomen om door wonderen en tekenen ons de ogen te openen voor die andere wereld, het Koninkrijk van God. En in dat Koninkrijk zijn geen deuren meer nodig, want in dat Koninkrijk behoeft niemand meer bang te zijn.
De dicipelen hebben de deur op slot gedaan. Zij zijn bang. Bang voor de Joden. Bang voor het Sanhedrin, bang voor de Romeinse soldaten, bang voor hen die Jezus hebben gekruisigd. Maar Jezus breekt door hun angst heen! 'Vrede zij u!' Zo begroet Hij hen. Zijn vrede is de sleutel die deuren van angst openen kan.
Gesloten deuren - je ziet ze nog altijd, overal op de wereld. Mensen zijn bang, bang voor arrestatie, bang voor opsluiting, bang voor veroordeling, bang voor de doodstraf. Mensen zijn bang voor de politie, het leger, de vijand. Mensen zijn bang voor elkaar, doen deuren dicht, op slot. Mensen sluiten zich af van de buitenwereld. En maar al te vaak diet de kerk niet anders. Maar zo zet de gemeente van Christus zichzelf gevangen!'
'Vrede zij u!' Jezus dwars door onze deuren heen. Zijn sjaloom breekt onze angst stuk. Zijn Koninkrijk is machtiger dan alle koninkrijken op deze wereld. Zijn liefde gaat verder dan onze dood. En daarom heeft Zijn gemeente een open deur. Altijd.
Naar boven

Auteur Bericht
GOUDELSJE426

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 15:50

Voor Jezus is de deur naar Hem altijd open.
Helaas heb ik ervaren dat Zijn gemeente toch echt deuren voor mensen sluit. Het is niet alleen maar zo, zoals Otto de Bruijne in zijn boek 'Ooit evangelisch' schrijft dat mensen stilletjes via de achterdeur verdwijnen... Er worden mensen ook, en regelmatig zeer onterecht, de gemeente uit geknikkerd. Met alle gevolgen voor die mensen vandien...
Ze worden zwervende christenen, van gemeente naar gemeente, zonder hun plekje te kunnen vinden, mede ook door de pijn die ze hebben opgedaan. Maar er zijn er ook die het geloof, en God, helemaal de rug toekeren. En dat is uitermate triest.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 15:59

Vandaag mn babyuitzet gewassen en gestreken, 1 van de weinige keren dat de strijk leuk is Lachende smiley

Aangezien ik slecht kan staan en lopen ging het met 3 luiers per uur en dan een uurtje plat liggen......maar das extra lang plezier zullen we maar denken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:10

WILLEMIJN232 schreef:
Hoe langer ik erover nadenk hoe aannemelijker ik het vind worden. 't Zou veel verklaren. Bijvoorbeeld waarom de zon in veel, zo niet alle, occulte bewegingen zo hardnekkig wordt aanbeden.

Jammer dat je dit er nu weer bijzet.....de term occulte bewegingen.....
en wat bedoel je met occult? yoga? daar heb ik nog nooit de zon aanbeden hoor... Knipoog smiley

Waarom is het jammer dat ik dit hierbij zet? Vind je dat de zon aanbeden hoort te worden? Of begrijp je de voor de hand liggende reden dat ik dit schrijf niet en moet ik het uitleggen?

Met occulte bewegingen bedoel ik bewegingen die gebruik maken van machten en krachten uit het rijk van de duisternis, hetwelk door God verboden is. In de hekserij en het satanisme wordt (o.a.) de zon aanbeden.

Maar je voelt je kennelijk aangesproken dus je weet goed waar je mee bezig bent.

GrZ

Laatst aangepast door
ZINGA672
op vrijdag 27 augustus 2010, 16:10
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:19

http://www.youtube.com/watch?v=EBfPnUZh-Bc

Dank je wel voor de hulp...hopelijk deed ik het goed nu. Ik heb dan maar geprobeerd met een lied dat eigenlijk tijdens de Advent wordt gezongen. Toch blijft het lied altijd van toepassing.

Sorry Mario, het was maar een kleine beetje OT hé? [img] Knipoog smiley [/img]

groeten van F&F
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 ... 6194 Volgende
Pagina 1141 van 6194