| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 12:07
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Onderscheiding van geesten is inderdaad een gave van God die we kunnen hebben/ontwikkelen. Dit is echter niet 100% puur in ons aanwezig, dus is het niet zomaar te zeggen dat ons onderscheidingsvermogen het bij het rechte eind heeft. Ik heb het idee dat dit is wat Willemijn probeert duidelijk te maken en waarom zij, in mijn ogen terecht, voorzichtiger omgaat met het doen van bepaalde uitlatingen dan anderen. Wij ZIJN tenslotte Jezus niet, maar mogen ons wel laten vullen met (meer van) Zijn Geest om zo beter te leren onderscheiden. Daarbij hoort denk ik ook dat we te allen tijde bereid zijn om te bedenken dat wij het niet altijd bij het rechte eind hebben...
If Nobody's perfect, Jesus is Nobody and I am not!  |
Hallo allemaal
Ik weet niet of ik het goed begrijp lees ook in de bijbel , maar iedereen is verschillend ook in het begrijpen er van en probeert naar zijn dunken goed t leven En een leven na dat jezus mij heeft bevrijd is machtig mooi maar o zo moeillijk wel weet ik dat al deze dingen waar jullie het over hebben oordelen is laat een ander eens in de waarde dat is wat GOS wil zien HIJ is de regiseur van ons persoonlijk toch en zal ook de mensen met oculte dingen ter verantwoording roepen je weet niet waarom mensen het doen en er in belanden ook We kunnen enkel bidden voor alle dingen waarvan wij denken dat ze niet goed zijn ze bij GOD brengen en vragen om deze mensen te bevrijden niet te vertellen wat wel en niet goed is maar handelen in geloof er voor gaan GOD is degene die red niet wij we zijn een mier zo nietig als je dat beseft ben je niets hier laat de HEER het werk verrichten Ga tot HEM biddend knielend voor deze wereld die we allemaal kapot hebben gemaakt niet alleen de oculten maar een ieder mens is vol van zonden en kan genezing en vergeving ontvangen zo ook een ieder die steelt hoert oculte dingen doet sorry moest er even uit
GODS ZEGEN GEWENST VOOR EEN IEDER DIE DIT LEEST
Sorry t komt uit mijn hart dat elek dag gevormd word door mijn GOD en wil dat ik word zoals HIJ mij bedoelt heeft
En daar komt ook de Satan bij kijken t is maar wat een ieder er mee doet aanmemen dat GOD je redder is of geloven dat je het zelf kunt sorry niets is van ons zelf
lieve groeten anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 12:13
|
|
|
|
pfff wil ik er net uitgaan gaat het hier onweren, ik wacht nog maar ff...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 12:32
|
|
|
|
ik heb ook nog bergen strijk liggen,wie bied zich aan 

Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 12:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 12:41
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ik ben altijd erg terug houdend in deze dingen, maar ik wil nu toch jullie om gebed vragen voor mijn collega.
Zij heeft gisteren te horen gekregen, dat zij naast de borstkanker, die vorige week is geconstateerd, ook lymfklierkanker heeft. Twee soorten kanker tegelijk……die los staan van elkaar…...!!!!! Zo onbegrijpelijk.......zo verslagen.... Ze is moeder van 2 jong volwassen kinderen, en 2 kleine kinderen waarvan 1 pleegkindje. Een vrouw die altijd voor iedereen klaar staat, een geweldige collega, die aanstuurt, overziet en leiding geeft en nu zo stil wordt gezet.
Willen jullie alsjeblieft met mij mee bidden voor dit gezin? | Hallo Imke
zo wat een boodschap zeg niet vragen waarom maar waartoe gaan wij Heb zelf ervaren dwars door alles heen is HIJ de schepper van hemel en aarde En waar we ook gaan HIJ is nabij HIER maar ook in DE HEMEL waar ons het mooiste staat te wachten Ik geloof dat iedereen inzijn bestemming zal komen En ja er zijn veel vragen hoe moet alles er om heen Ik ben er zeker van GOD is daar ook met allen die om hen heen staan Ook de kinderen GOD laat niet los wat zijn hand is begonnen Ja helaas wij moeten los laten maar mogen weten in vertrouwen dat GOD er zal zijn in voor en tegenspoed en voor iedereen afzonderlijk O HEER wees deze mensen nabij , omring hen met uw liefde dat ze zich geborgen mogen weten in welke situatie dan ook sterk hen door uw kracht om te dragen maar u zegt ook ik geef niet meer dan we kunnen dragen En ik weet dat U hemelse vader bij hun zult zijn ok jou imke het zelfde gewenst heel veel sterkte wijsheid kracht in alle dingen GOD is met jou veel kracht toegewenst zegen voor iedereen die hier bij betrokken is
groeten uit een hart verkregen door mijn hemelse vader AMEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 12:52
|
|
|
|
| ANITA637 schreef: | Hallo allemaal
Ik weet niet of ik het goed begrijp lees ook in de bijbel , maar iedereen is verschillend ook in het begrijpen er van en probeert naar zijn dunken goed t leven En een leven na dat jezus mij heeft bevrijd is machtig mooi maar o zo moeillijk wel weet ik dat al deze dingen waar jullie het over hebben oordelen is laat een ander eens in de waarde dat is wat GOS wil zien HIJ is de regiseur van ons persoonlijk toch en zal ook de mensen met oculte dingen ter verantwoording roepen je weet niet waarom mensen het doen en er in belanden ook We kunnen enkel bidden voor alle dingen waarvan wij denken dat ze niet goed zijn ze bij GOD brengen en vragen om deze mensen te bevrijden niet te vertellen wat wel en niet goed is maar handelen in geloof er voor gaan GOD is degene die red niet wij we zijn een mier zo nietig als je dat beseft ben je niets hier laat de HEER het werk verrichten Ga tot HEM biddend knielend voor deze wereld die we allemaal kapot hebben gemaakt niet alleen de oculten maar een ieder mens is vol van zonden en kan genezing en vergeving ontvangen zo ook een ieder die steelt hoert oculte dingen doet sorry moest er even uit
GODS ZEGEN GEWENST VOOR EEN IEDER DIE DIT LEEST
Sorry t komt uit mijn hart dat elek dag gevormd word door mijn GOD en wil dat ik word zoals HIJ mij bedoelt heeft
En daar komt ook de Satan bij kijken t is maar wat een ieder er mee doet aanmemen dat GOD je redder is of geloven dat je het zelf kunt sorry niets is van ons zelf
lieve groeten anita |
natuurlijk is gebed een eerste vereiste maar ik geloof zeker dat je de ander ook mag en zelfs moet waarschuwen als ze op een verkeerde weg wandelen zoals in dit geval in het oculte. niet een spreken in betweterij maar in de liefde die Christus ons voorgeleeft heeft om het evangelie van verlossing te brengen. wat de ander daar dan mee doet het al dan niet aannemen is zijn/haar zaak en dat laatste moet je dan accepteren als zijnde hun keuze. als je in de liefde van Jezus wandeld heb je bewogenheid en wil je niet dat je naaste verloren gaat,Jezus spreekt door Zijn woord en door zijn volgelingen ,dat is de opdracht ,gaat heen en verkondigt het evangelie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 12:59
|
|
|
|
28 augustus, de feestdag van St. Augustinus ----------------------------------------------------
\"Uw verlangen is uw gebed; indien u onophoudelijk verlangt, dan bidt u ook onophoudelijk. Niet voor niets heeft de apostel gezegd: \"Bidt zonder ophouden\" (1Thess. 5,17). Moeten wij nu altijd op de grond knielen, het lichaam uitgestrekt en de handen opgeheven, omdat hij ons zegt: \"Bidt zonder ophouden\"? Indien wij alleen dit bidden noemen, dan zie ik niet in dat wij het zonder ophouden kunnen verrichten. Maar er rust in de ziel een ander gebed, een inwendig gebed dat geen einde kent, namelijk het verlangen. Wat u ook doet, indien u de eeuwige sabbat verlangt, dan houdt u niet op te bidden. Uw voortdurend verlangen zal uw voortdurend geroep zijn. U zult tot verstomming vervallen, indien u uw liefde laat verminderen. Wie zijn degenen die verstomd worden? Zij van wie gezegd is: \"Door de hand over hand toenemen van de zonde zal de liefde van de meesten verkoelen\" (Mt. 24,12). Het verkoelen van de liefde is de verstomming van het hart; de vlam van de liefde is het roepen van het hart. Indien uw liefde zonder ophouden brandt, dan roept u ook zonder ophouden; indien u zonder ophouden roept, dan verlangt u ook zonder ophouden. (In Ps. 37, 14)\"
Sint Augustinus (uit Homilieën bij de psalmen, 37,14.)
\"U maakt in ons de vreugde van Uw lofprijzing wakker; want U hebt ons geschapen naar U toe, en ons hart is onrustig totdat het rust in U.\"
Sint Augustinus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 13:51
|
|
|
|
Zaterdag 28 augustus:
LAAT GELD BUITEN BESCHOUWING!
Meet succes nooit af naar geldelijk voordeel, dat is niet in de geest van MIJN Koninkrijk, je succes wordt bepaald naar de mate, warin je MIJN wil en gedachten aan de mensen om je heen hebt geopenbaard. Je succes wordt bepaald naar de mate, waarin je omgeving de uitwerking van MIJN wil in jouw leven heeft gezien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GOUDELSJE426
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 14:52
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Zaterdag 28 augustus:
LAAT GELD BUITEN BESCHOUWING!
Meet succes nooit af naar geldelijk voordeel, dat is niet in de geest van MIJN Koninkrijk, je succes wordt bepaald naar de mate, warin je MIJN wil en gedachten aan de mensen om je heen hebt geopenbaard. Je succes wordt bepaald naar de mate, waarin je omgeving de uitwerking van MIJN wil in jouw leven heeft gezien. |
Zo ontzettend waar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 14:55
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Er was zojuist iemand op een ander topic die de knuppel in het hoenderhok gooide, maar ik ga de kogel door de kerk jagen. Ik hoop dat dit stukje niet verkeerd begrepen word.
Israël is Gods volk, God heeft een verbond met Israël gesloten, punt. Toch wordt Israël door de eeuwen heen verstrooid over de hele aarde..... Israël heeft veel te verduren gehad in al die jaren, verdrukking, vervolging ja met uitroeien bedreigd.....Alleen de beide stammen Juda en Benjamin natuurlijk.... Nu de kogel door de kerk, volgens de bijbel roept Israël dit onheil over zichzelf af. doordat ze God de rug hebben toegekeerd...... .. |
M.i. klopt het niet dat ze onheil over zichzelf hebben afgeroepen. Want dan zou een ieder die Jezus de rug toekeert door enorme ellende moeten gaan....en is het niet vaak het tegenovergestelde?? Er zijn naamchristenen, lauwwarme christenen, die in grote welvaart leven.
In de periode van de pest gedurende de Middeleeuwen hielden de joden zich aan de reinigingswetten die God hen gegeven had in het O.T. en ze kregen de pest niet.....gevolg....de mensen die wel familieleden hadden verloren gaven de joden de schuld oomdat zij niet ziek werden en alle joden gingen op de brandstapel.....?????? Wat hebben ze dan over zich afgeroepen?
Laten we toch niet met de vinger wijzen, maar op de knieen gaan voor Israel en bidden dat God Zijn volk de ogen zal openen.... Denk je dan dat als Israel als natie Jezus zou accepteren de problematiek in het midden oosten opgelost zou zijn??? Natuurlijk bid ik ook dat Netanyahu en het volk Israel Jezus accepteert, maar wat zou ik graag compassie zien voor dit volk i.p.v. hen beschuldigen dat het hun eigen schuld is.....waar blijven wijzelf dan, wie onder ons is zonder zonde???
http://www.youtube.com/watch?v=NuXsk_mV5ls
In de bijbel staat ook dat wie Israel zegent is gezegend, laat het toch aan God over wat de reden is dat dit volk zo een ellende moet meemaken....en laten we toch op de knieen gaan voor dit volk waaruit onze Messias geboren is.
Laten we bidden..."Here wees mij, zondaar en dit volk, zondig, genadig'
i.pv. 'dank u Here dat ik niet zo ben'....
Annette, die zich te zeer bewust is van haar eigen tekortkomingen om ook maar met een vinger naar een ander te durven wijzen...laat staan naar een Israeliet!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 17:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:13
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | krijg nou wat:
het weer is van slag! de zon schijnt hier!

11:13uur:
ik vrees dat ik deze opmerking moet wijzigen in:
donders! het bliksemt hier!
 |
Hier schijnt ie nog steeds!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:18
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik dacht dat je wilde gaan zeggen: het moment dat ik liedjes op cm kon zetten....  |
Josina,
Je kunt liedjes nu op CM zetten, je kon het na mijn verhaaltje erover. Als het zou betekenen dat je niet meer zou roken, heb ik het mooiste moment van deze dag.
Overigens hoef je niet te stoppen met roken hoor, het roken stopt jou wel.....
Thomas, die nu weer kan proeven hoe lekker het eten smaakt.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 15:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:24
|
|
|
|
zo, weer thuis:
onvindbaar meetingpoint.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEFFREY984
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:44
|
|
|
|
....
Laatst aangepast door
|
JEFFREY984
|
op zaterdag 25 februari 2012, 18:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:45
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | zo, weer thuis:
onvindbaar meetingpoint. |
Naar voor je Griffin, dat punt is inderdaad erg moeilijk te vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:51
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Josina,
Je kunt liedjes nu op CM zetten, je kon het na mijn verhaaltje erover. Als het zou betekenen dat je niet meer zou roken, heb ik het mooiste moment van deze dag.
Overigens hoef je niet te stoppen met roken hoor, het roken stopt jou wel.....
Thomas, die nu weer kan proeven hoe lekker het eten smaakt. |
het is vrij asociaal om te stoppen met roken. dept financien kan deze accijns heel goed gebruiken. op de lange termijn word de aow helemaal onbetaalbaar als iedereen zomaar ondoordacht stopt met roken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:57
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Verveeld vandaag? |
nee hoor, 3x Noordwijk in de rondte gereden voor Jan-met-de-korte-achternaam
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 20:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:57
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Hier de link over 'regeneratie = een verloren lichaamsdeel groeit weer aan. Dit is slechts het geval bij bepaalde diersoorten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regeneratie_(biologie)
Hier link over Kirlian fotografie. http://www.youtube.com/watch?v=qDOi1BLoN3U
In dit filmpje * engelstalig, staat in de 9e minuut exact ook een foto van een boomblad, dat is afgebroken. Toch zou het energie veld nog gedeeltelijk in tact zijn. Dat wordt in de engelse literatuur genoemd het 'phantom leaf effect'. Stichting Skepsis, die onderzoek doet naar 'para-normale' verschijnselen en dit stelselmatig terugbrengt tot normale proporties, gelooft dit echter niet en geeft een heel andere verklaring:
CITAAT Populaire boeken over aura's, waaronder de eerder genoemde, halen meestal het phantom leaf effect van stal. Dit effect kan worden gedemonstreerd door een Kirlianfoto te maken van een plantenblad waarvan een klein deel is weggesneden. Je zult dan zien dat er ook rond het ontbrekende deel nog een zwakke uitstraling zichtbaar is. Dit spectaculaire verschijnsel zou iedere Kirlianfotograaf graag willen waarnemen, maar helaas is vrijwel niemand daar ooit in geslaagd. Vermoedelijk lukt het alleen als er op het fotopapier een vochtige afdruk is achtergebleven van het complete blad, waar het incomplete blad overheen wordt gelegd. BRON [url] http://www.skepsis.nl/aura.html [/url]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kirlianfotografie
Kijkend op Wikipedia: als er een 'gat' is, dan stromen er daar ter plekke zweet, lucht, waterdamp enz. enz uit een organisme, dus dat is via Kirklian fotografie te zien als een soort 'fontein'.
... dit bericht wordt nog aangevuld... |
mooi uitstapje naar de fascinerende dierenwereld, behippie, maar je beschrijft hier een natuurlijke eigenschap van een reptiel. een eigenschap die God er persoonlijk in heeft gedaan.
heeft niet echt veel te maken met "wonderen" van Rasta Rostelli, Jomanda of Jan Zijlstra. ik moet jouw bijdrage dan ook qualificeren als interessant maar ook off-topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 16:40
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | mooi uitstapje naar de fascinerende dierenwereld, behippie, maar je beschrijft hier een natuurlijke eigenschap van een reptiel. een eigenschap die God er persoonlijk in heeft gedaan.
heeft niet echt veel te maken met "wonderen" van Rasta Rostelli, Jomanda of Jan Zijlstra. ik moet jouw bijdrage dan ook qualificeren als interessant maar ook off-topic |
Rasta Rostelli...
Kunt u mij meer vertellen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 16:45
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | het is vrij asociaal om te stoppen met roken. dept financien kan deze accijns heel goed gebruiken. op de lange termijn word de aow helemaal onbetaalbaar als iedereen zomaar ondoordacht stopt met roken. |
binnenkort gaan de tabaksaccijnsen weer omhoog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 16:51
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | visser doe het dekbed overtrek binnen ste buiten enpak van binnen uit de beidehoekenvan je dekbedovertrek plus je dekbeben laat je dekbedovertrek over je dekbed weer gewoon zakken terwijl jij de koeken vast blijd houden dan zit alles perfect op zijn plaats probeer het dit advies is van hopelloos maar werk beter dan hopeloos  |
in elk hoekje een koekje..... .....?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 16:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Het ging over PANNEN. Niet over kleren, ook niet over dakpannen, maar gewoon over rvs-pannen.
Vrouwen...........................zucht.  |
als jij chloor, jif en glassex onder wasmiddel verstaan
mannen.............................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 16:55
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Wasmiddelen interpreteren wij heel erg ruim  |
blijkbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 17:01
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Wasmiddelen interpreteren wij heel erg ruim  | of nooit goed in de keukenkassie van je moeder gekeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 17:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | mooi uitstapje naar de fascinerende dierenwereld, behippie, maar je beschrijft hier een natuurlijke eigenschap van een reptiel. een eigenschap die God er persoonlijk in heeft gedaan. heeft niet echt veel te maken met "wonderen" van Rasta Rostelli, Jomanda of Jan Zijlstra. ik moet jouw bijdrage dan ook qualificeren als interessant maar ook off-topic |
Jouw vraag was even, of het ook mogelijk was, dat door gebedsgenezing een been of teen zou aangroeien. Ik denk dat bij gebedsgenezing het menselijk lichaam in ieder geval weer de 'normale' herstelkrachten krijgt. En misschien wel veel meer. Daarom ben ik eerst gaan zoeken, wat de normale herstelkrachten zijn. Verwijderde lichaamsdelen laten terug groeien heet in de biologie 'regeneratie' en in het engels 'regeneration'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 17:17
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | of nooit goed in de keukenkassie van je moeder gekeken |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 17:27
|
|
|
|
De keuze zijn deze 2 waarvan de meeste stemmen zijn daar gaan we dan heen mocht jij ook zin hebben geef je bijdeze dan op
Shalom,
Anita
Mexico Amerikaans grill restaurant in Zeegse
http://www.ribhousetexas.nl/
Ristorante Pizzeria ‘Da Carlo’ in Groningen
http://www.da-carlo.nl/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 17:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Anita, hoe ga je dat doen? De meeste stemmen gelden? |
Dus Visser ik neem aan dat je mee gaat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 17:33
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | | Dus Visser ik neem aan dat je mee gaat? |
Als ik thuis kan regelen mag je me ook op de lijst zetten, en waar heen? Och maak met niet zo veel uit.
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|