| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 10:34
|
|
|
|
Soms heb je zo van die onverklaarbare gemoedsstemmingen. Onlangs was het een melancholische bui en vandaag is het een Europese bui. (Dat is beter dan een regenbui.) Toen moest ik plots aan het eurovisie songfestival denken. Uit de jaren dat het songfestival nog "deftig" was. Eigenlijk was het eerste lied ook van toepassing geweest op de CM-ers die zaterdag in Noordwijk waren.
Voor diegene die buitenlands spreken...en dan meer bepaald Italiaans, kunnen uit volle borst meezingen.
http://www.youtube.com/watch?v=mm_aQtsyz4c
http://www.youtube.com/watch?v=3h6RKF1mBCo&feature=related
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je wel Eva, dit had ik net nodig!
Vanavond op Bijbelkring hebben we het o.a. hierover gehad, was, voor mij, best een heftige avond. Ik vind het moeilijk om mijzelf zo over te geven aan God, hou graag zelf de touwtjes in handen. Om echt mijn volledige hart aan God te geven, vol vertrouwen dat God het wel goed zal maken.
Groet, José |
Josina, best wel moeilijk hoor, om alles uit handen te geven, maar als je het doet, kan HIJ met je aan het werk, dat heb ik zelf ondervonden met m.n kinderen, krampachtig alles vasthouden, ik denk ook, dat elke Christen nog wel graag de touwtjes in handen houdt hoor, heb er zelf ook nog wel last van is een proces, niets forceren, ga wel met al je zorgen naar GOD, HIJ zal je echt helpen.
Liefs van Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:34
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zijn die strijkplankhoezen er ook met Tom Cruise erop? Zucht....dat zou pas geweldig zijn, maar hij moet er wel lachend opstaan dan hè! |
Misschien kun je er wel 1 laten maken met Jonathan erop...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:35
|
|
|
|
Er is iemand die op je wacht De regen regent tegen de ruiten en de dagen gaan maar niet voorbij Je kijkt mistroostig naar buiten En je denkt, ach, ’t hoeft niet meer voor mij Genoeg ellende meegemaakt Genoeg verdriet gehad De gein is uit het leven weg en je bent ’t eigenlijk goed zat Maar er is iemand die op jou wacht Er is iemand die naar jou lacht Het is maar even dat je ’t weet Maar d’r is iemand die jou niet vergeet Je lacht nog wel van buiten Maar van binnen is het droefenis En als ze vragen: Gaat ’t goed, dan zeg je ja Terwijl je weet dat ’t niet zo is Maar je moet nou eenmaal verder Dus je sappelt maar weer voort Maar van binnen klinkt die schreeuw De stille schreeuw die niemand hoort En je denkt , wat heb ’t leven toch voor zin O, ik wou dat ik het wist Is er een reden dat ik er ben Is er iemand die mij mist En je kijkt maar weer tv Omdat je toch wat wil Maar als de knop weer uitgaat Dan is ’t leeg en stil Maar er is iemand die op jou wacht Er is iemand die naar jou lacht Het is maar even dat je ’t weet Maar d’r is iemand die jou niet vergeet Het is je hemelse vader die op jou wacht Het is Hij die naar je lacht Het is maar even dat je ‘’t weet Maar het is Hij die jou niet vergeet
Lieve allemaal:
Waarom dit lied? Veel mensen zijn in deze tijd wat somber, zijn totaal hun eigenwaarde kwijt en schreeuwen om aandacht, zien het niet meer zitten en doen domme dingen, als wij nu eens wat meer naar deze mensen zouden luisteren, ga eens naast ze zitten, moet je eens zien, hoe blij ze dan worden, ga samen bidden, breng alles bij GOD, je zult zien dat je positiever gaat denken, je hebt immers alles bij HEM gebracht! Bij GOD is niets onmogelijk!
Daarom danken we HEM ook voor al het mooie in ons leven, HIJ is zo machtig, ook in de Schepping, het hele leven is èèn groot wonder.
Er waren weer veel CM vrienden jarig, van harte gefeliciteerd! Ook Martha haar zus...zij wordt 60!
Een echtpaar op CM is 3 jaar bij elkaar, van harte gefeliciteerd!
Hebben jullie de beelden van Pakistan gezien, je hart huilt, we geven, maar waar blijft het geld?
Zieken zijn er ook, onzekere mensen, vanwege het verloop van hun ziekte,eenzame mensen, verslaafde mensen, we gaan er allemaal voor bidden, ook voor mensen die gaan verhuizen.
Heel triest, ik moest deze week 2 mensen missen die ik goed kende, jonge vrouw van 56 jaar en vader van een vriendin, deze wordt morgen gecremeerd, bid voor kracht voor me, cremeren vind ik iets vreselijks.
Doen jullie mee met de gebedsroom .....ga dan naar de chat, rechtsonderin klikken We zijn er van 20.00 uur tot 21.00 uur, dit keer met Zinga.
Warme groetjes van Zinga en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 2 september 2010, 13:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:39
|
|
|
|
Cremeren zou niet Christelijk zijn. Maar wat toen de Joden in de Holocaust zijn verbrand? En die 4 kinderen van vorig jaar, ook verbrand.
Een vriendin zei:
Je ziel is al in de hemel, het is je lichaam wat wordt verbrand.
Maar hoe zit het met de Opstanding, de graven zullen opengaan, als graven vol zitten, worden mensen opgegraven en alsnog verbrand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:43
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Jezus, Dien mijn ziel bemint, 's Levens stormen loeien, Heer. O, beveilig mij, Uw kind, Leg mij aan Uw boezem neer, Als de golven woedend slaan Tegen rotsen op en neer, Laat mij aan Uw zij dan staan, Tot de storm voorbij is, Heer. |
Hoeveel vissers zouden dit lied hebben gezongen Katja?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:45
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Dat hoort ze pas eind deze week Eva. Het is dus best een lastige week waarin gevoelens, gedachten en strijd over en door elkaar tollen. Een emotionele achtbaan zegt ze zelf...."en ik hou niet van achtbanen" zegt ze. |
Ja Imke...en zo inèèn keer zit je erin, hoe kom je eruit? Bidden, maar als je zo onzeker bent, kunnen sommigen niet meer bidden, dan mag zij vragen of GOD het van haar over neemt. Wij bidden in elk geval voor haar in de Gebedsroom en ik wens jou ook veel sterkte toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:46
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | het beste is dan om dat strijkijzer een bietje snel op dat hoofd te plaatsen... met een flinke zwaai dus!  |
Wat zijn we weer vrouwvriendelijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:49
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Wat zijn we weer vrouwvriendelijk!  |
Steek maar weer een sigaar op Carin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:54
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Misschien kun je er wel 1 laten maken met Jonathan erop...  |
Ik zet toch liever mn gloeiend hete strijkijzer op iemand die ik niet zo graag mag dan op mn eigen echtgenoot hoor . Dat is ook nog niet erg praktisch, dan moet ik op zoek naar een hele brede strijkplank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:54
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | | Mooi Katja! |
Soms kun je stikken, zit je zo vol van liefde, er is niemand aan wie je het kunt geven, ja, zeggen ze dan, je hebt GOD toch, maar je wilt zo graag echt een arm om iemand heen slaan.....en.......het ook terug krijgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:55
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik kom op 300 euro voor een 8persoons excl bedlinnen en op 420 ongeveer met bedlinnen voor 8 persoons
dat komt dus neer op tussen de 40 en 50 euro p/p
www.bungalows.nl is een leuke site.
Graag dan nu een definitieve opgave van wie meegaan. dus in 1e instantie 8 personen en dan maar kijken hoeveel huizen we moeten boeken
wat ik zeker weet is dat de volgende gaan:
1. carin303 2. jonathan890 3. grace585 (onder voorbehoud,voor 80% zeker) 4. .............. 5. .............. 6. .............. 7. .............. 8. ..............
en vul maar aan.
Voor de tijd dat ik definitief boek stuur ik diegene een mail maken we het rond. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 12:59
|
|
|
|
Heb je al bij vakantie veilingen gekeken?
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 2 september 2010, 13:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:05
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Pieter & Anette, wat een bijzondere dag voor jullie. 3 jaar geleden best spannend om elkaar te gaan ontmoeten en nu vol verwachting van jullie eerste kindje samen. Een hele fijne dag , ik proost op jullie vanavond! |
Van harte gefeliciteerd Veel geluk samen en met de kids.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik zet toch liever mn gloeiend hete strijkijzer op iemand die ik niet zo graag mag dan op mn eigen echtgenoot hoor . Dat is ook nog niet erg praktisch, dan moet ik op zoek naar een hele brede strijkplank  |
maar ook dat heeft zijn voordelen, denk ik...alleen een beetje moeilijk opbergen, vrees ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:09
|
|
|
|
Ik denk dat je beter kunt denken aan een kampeerboerderij. Daar zijn best wel mogelijkheden voor een schappelijke prijs.
En waarom zou je juist niet in het noorden gaan zoeken. Dan ben je ook fysiek afgezonderd van de voor jullie bekende wereld en heb je echt het gevoel dat je een momentje voor God hebt. Schiermonnikoog, Bakkeveen, Texel. Daar zijn volgens mij best wel mogelijkheden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Toen op 9/11 het vliegtuig Toren 1 binnenvloog werd hij bestuurd door Mohammed Atta. Een naam die ik nooit zal vergeten, een foto waarbij het kwaad al zichtbaar was. Deze man studeerde in Dld, had daar een kring om zich heen verzameld. Daarna is hij naar Amerika gegaan om vliegles te krijgen. Een andere piloot had een vriendin die op hem wachtte in Duitsland. De wrange conclusie is eigenlijk dat de terroristen door het Westen gevoed zijn, genoten hebben van onze welvaart en uiteindelijk hun opleiding in Duitsland en Amerika genoten hebben. Ben ik tegen immigratie nee, natuurlijk niet. Ik wil ook niet oproepen tot verdeeldheid of vijandigheid tot de islam.
Nu worden we geconfronteerd met een ramp in Pakistan. Voor Al Qaida is het nu moeilijker geworden om terrorsitische aanslagen te plegen, omdat het land gewoon in water ligt. Als we zomaar klakkeloos gaan helpen, zorgen we er dan ook niet voor dat Al Qaida weer sneller kan toeslaan? En wie helpen we dan eigenlijk? Voeden we niet het monster dat ons later weer zou willen vernietigen? De terroristen willen ons vernietigen, maar tegelijkertijd genieten ze ook weer van onze welvaart.
Een paar opmerkingen, niet om te veroordelen, maar om te bespreken... |
ik denk dat we zeker naastenliefde moeten betonen ,maar tevens moeten we ook goede rentmeesters zijn.dus dan gaat het niet zozeer om het al dan niet geven van hulp in de vorm van geld en/of goederenmaar zeker kijken via welke organisatie we die ondersteuning geven. en dan is het natuurlijk ook nog eens afhankelijk van je draagkracht. verder denk ik dat we ons niet moeten laten intimideren door al dan niet de dreigementen van alqaidah e.d. en of ze al dan niet genieten van "onze"welvaart zoals jij het noemt(uiteindelijk is er niets van ons bij). en ik geloof dat terroristen niets kunnen doen tenzij God het om wat voor reden (ons onbegrijpelijk)toelaat.dan denk ik dus aan het verhaal van Job. verder zetten al deze rampen mij wel tot nadenken om ieder moment klaar te zijn om voor je schepper te verschijnen,uiteindelijk weet niemand wanneer en op wat voor manier we thuisgehaald worden.hetzij door ouderdom,ziekte,oorlog rampen of wat dan ook. zoals we ook al in de chatroom bespraken,let op de tekenen der tijden en trek er lering uit.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 2 september 2010, 13:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JET421
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:24
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Gelukkig zend de EO geen rommel uit Zelfs de EO wil tegenwoordig graag meedoen in het kijkcijfergevecht en de programma's worden er niet bepaald beter op. 40 dagen zonder sex......moet dat nou echt op tv? Het nieuwe programma van Arie Boomsma, (loopt een man over het water..) haalde gelukkig de beeldbuis niet, maar geeft wel aan dat waar ze vroeger voor stonden steeds verder wegzakt. Presentators die halfnaakt op een damesblad gaan staan, het scheppingsverhaal in twijfel trekken of mee willen varen in de gaypride....sorry hoor, maar waar ben je dan mee bezig? |
Van bovenstaande wordt ik een beetje moe. Betekend het dan dat als je als christen geen deel moet (mag) nemen aan zulke activiteiten? Ik ben van mening dat je als christen dat juist wèl moet doen. Bij zulke activiteiten kun je juist heel goed laten zien hoe jij als christen leeft. Wij als christenen moeten de mensen bereiken die God (nog) niet kennen. Wij moeten het evangelie naar buiten brengen. Volgens mij deed Jezus dat ook. Hij zocht juist de afvallige mensen op!! Als je binnen je christelijke groep blijft gebeurt dit niet zo snel. Ik vind dat Arie zichzelf heel goed profileert. Hij verkondigd het Woord van God ook op tv. Verteld in interviews dat hij pas met zijn vrouw heeft geslapen nadat hij met haar getrouwd was. (menig 'christen' lukt dit niet tegenwoordig) Ook verteld hij openlijk op tv dat hij iedere dag in de Bijbel leest en dat hij zijn dag begint èn eindigt met gebed. Jammer dat dat weer niet gezien wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JET421
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:32
|
|
|
|
| WILLIE400 schreef: | Christelijk "verantwoord"of niet ik vind u2 gewoon geweldig Veel teksten duiden op een niet al te bijbelse vorm van geloof maar ik vind het evengoed een geweldige band. Heb heel veel muziek en zowel Christelijk als seculier. Wat voor mij belangrijkste is dat ik me er goed bij voel als ik het draai. Verder ben ik er van overtuigt als het niet goed voor mij is de heilige Geest mij daar in leidt Gr Willie |
helemaal mee eens. veel dingen zijn christelijk niet verantwoord maar we doen het toch. ik werk in de zorg, dat houdt dus in dat ik ook op zondag moet werken....tja. En hoeveel christenen kopen op zondag toch een ijsje ofzo. veel teksten van Bono/U2 vind ik erg inspirerend. Ze spreken niet de teksten zoals ze in de kerk worden gesproken maar ze hebben duidelijk een boodschap. Ik ben sinds de 1e single al 'fan'. Draai hun muziek bij regelmaat. Ik ben het met je eens dat de Heilige Geest je geeft waar je wel of niet naar kunt luisteren of wat wel of niet goed is. Niet christenen noemen dat vaak hun intuïtie, ik weet dat het de Heilige Geest is die spreekt!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:38
|
|
|
|
Donderdag 2 September:
IK MOET VOORZIEN!
IK ben je HEER, dat staat vast. Dan kan IK verlangen dat je MIJ gehoorzaam dient, dat je MIJ trouw blijft. Maar, omdat IK je HEER ben, ben ik verplicht je te beschermen. IK ben verplicht om voor je te strijden, om plannen voor je te maken en om te waarborgen dat je voldoende bent voorzien van alles, wat IK bij machte ben je te geven. Bedenk eens hoe veelomvattend die voorziening kan zijn, twijfel daar nooit aan. Er gaan zulke wonderen gebeuren! Wonderen, waarvan je nooit gedroomd zou hebben. Het is allèèn nog nodig, dat zij besproeid worden door een dankbare geest en een liefhebbend hart om een overvloedige opbrengst te geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 13:43
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | | 'Vader in de hemel, ik kom tot U met al mijn noden, met al mijn moeilijkheden, met al mijn ellende. Vader, U kent mijn nood...(stort uw hart maar voor Hem uit; vertel het Hem als u ziek bent.) Grote en barmhartige God en Vader, vol van goedertierenheid en kracht, ik wil niets voor U verborgen houden. Ik kom tot U zoals ik ben en maak U al mijn noden bekend. Wie is er buiten U die mij kan helpen? Mijn verwachting is van U, o Here mijn God. Help mij. Verlos mij. Genees mij. Bevrijd mij. Zegen mij, o God, in Jezus naam. Amen. |
Mooi hè Katja, dat we alles bij HEM mogen brengen, dat geeft rust
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 14:03
|
|
|
|
|
Up!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 14:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | KNUFFIE voor Annette...
vandaag 3 jaar geleden hebben we de eerste ontmoeting gehad...  |
Van harte gefeliciteerd.... en op naar het volgende mooie wat er aan komt.
Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 15:15
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Josina, best wel moeilijk hoor, om alles uit handen te geven, maar als je het doet, kan HIJ met je aan het werk, dat heb ik zelf ondervonden met m.n kinderen, krampachtig alles vasthouden, ik denk ook, dat elke Christen nog wel graag de touwtjes in handen houdt hoor, heb er zelf ook nog wel last van is een proces, niets forceren, ga wel met al je zorgen naar GOD, HIJ zal je echt helpen.
Liefs van Eva. |
Klopt, gisteravond kreeg ik hetzelfde te horen en het voelt best fijn om te horen dat je er niet alleen in staat, maar dat andere Christenen hetzelfde kunnen ervaren. Ik voel mij iets minder alleen staan dan.
Tevens werd ik terug geworpen op het feit dat ik hierin nooit alleen sta, maar dat God er altijd naast staat.
Nu, een dag later, besef ik dat God mij iets heeft willen zeggen, nl dat Hij mij neemt zoals ik ben, maar dat Hij vindt dat ik te weinig aandacht aan Hem besteed.
Ik moet vaker met God in gesprek ipv met mijn medemens!
Nogmaals dank
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 15:21
|
|
|
|
| RICHARDRI464 schreef: | | Ik mag graag luisteren naar U2. Hij is ook bij Bill Hybels geweest en had daar een goed woord over de Bijbel. Ik zag vanavond een muziek clip de Fly waarin de tekst voor kwam mock the devil en hij zal van je weggaan? Wat denken jullie van U2? | Sorry, verkeerde info.....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 2 september 2010, 15:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 15:40
|
|
|
|
U2 is ontstaan in 1976 op initiatief van Larry Mullen jr. (drummer) als een schoolbandje. Larry plaatst op het prikbord van de school een advertentie met de mededeling dat hij op zoek is naar andere muzikanten om een bandje te vormen. Dit schoolbandje gaat van start onder de naam 'Feedback' en bestaat verder uit Paul Hewson (Bono), Dave Evans (The Edge) en Adam Clayton. Bono en the edge reageren op de advertentie, Adam is er later bijgevraagd. Oorspronkelijk had de band ook een vijfde lid, Dik Evans, de broer van Dave. Ze kenden elkaar voor deze tijd niet! In 1978 veranderden ze de naam van de band in "Hype"...om hem niet lang daarna weer te veranderen in "U2". Onder de naam U2 tekent het viertal twee jaar later bij een platenmaatschappij en brengt hun eerste single '11 O'Clock Tick Tock' uit.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 2 september 2010, 16:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 16:50
|
|
|
|
'k Geef meestal geld aan een chr. organisatie zoals ZOA, Woord en Daad of Dorkas. 'k Heb er alle vertrouwen in, dat dat geld op de goede plek komt. Al zou een gedeelte van dit geld niet goed terecht komen, dan kan dat toch geen reden zijn om deze mensen - in grote nood! - in de steek te laten. Ook Giro 555 zal er, zeggen ze ook nadrukkelijk, alles aan doen om het geld zo goed mogelijk te besteden. Ook daar geef ik wel eens aan, al gaat mijn voorkeur uit naar een chr. organisatie.
Voor mij is er geen reden, om deze organisaties te wantrouwen. Ze streven er vast en zeker naar, om de mensen daar zo goed mogelijk te helpen. Niet geven om deze reden (dat een deel verkeerd terecht komt), is voor mij geen optie. Als er maar een deel op de goede plek terecht komt, zijn deze mensen al goed geholpen. En hier in Nederland, kunnen we (uitzonderingen daargelaten) nog best iets missen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 2 september 2010, 16:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 17:41
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Steek maar weer een sigaar op Carin  |
altijd wel leuk hoor, vrouwen die sigaren roken, ik ken er niet veel, eigenlijk maar 3.... solafide, carin en monica lewinsky
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 17:45
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Cremeren zou niet Christelijk zijn. Maar wat toen de Joden in de Holocaust zijn verbrand? En die 4 kinderen van vorig jaar, ook verbrand.
Een vriendin zei:
Je ziel is al in de hemel, het is je lichaam wat wordt verbrand.
Maar hoe zit het met de Opstanding, de graven zullen opengaan, als graven vol zitten, worden mensen opgegraven en alsnog verbrand. |
niet teveel zorgen over maken... er worden ook mensen opgegeten door wilde dieren. mensenvlees... hoeveel kleine kanibaaltjes zijn er niet groot mee geworden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 17:48
|
|
|
|
tja... maar wat is de functie van de EO?
- uitzendingen maken om te evangeliseren onder de moderne heiden? - of gewoon verantwoorde programma's voor christenen?
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |