| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:40
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | | Op zoek naar geluk vind je alleen bij Jezus. |
Aangezien de mis-communicatie die er was moet ik me behoeden om niet een oorlog te ontketenen want dat is helemaal niet mijn bedoeling. Ik ben geen ruziemaker, ook geen verbitterd man zelfs niet opdringerig of jaloers. Toch moet me iets van het hart. In een vorig...
...topic schreef je dit: "Vertrouw op God en niet op de mensen. ". Op deze topic schrijf je dan weer dat je het geluk alleen bij Jezus vind. Ergens anders laat je je dan weeruit over gedragingen van bepaalde mannen. Je hebt hier en daar nadien wel wat verbeterd (verwijderd) en ook tussen neus en lippen vermeld dat vrouwen er ook "wat van kunnen". Het kunnen je ervaringen zijn en dat kan je ook wel melden. Wie ben ik omdat niet te geloven? Waarmee ik aangeef dat ik ook nog in de mensen geloof en ze dus ook vertrouw.
Alleen je geluk vinden bij Jezus? Alleen op God vertrouwen en niet op de mensen? Zo, dat is niet mis. Acht je de mensen dan zo laag? Is er dan geen enkel mens te vertrouwen? Is het alleen maar dan Jezus die geluk kan bieden? Welke betekenis heeft deze site dan nog? Waarom activiteiten organiseren? Het is een beetje krom, vind ik. Je kan de ene zodanig verheffen dat je de andere vernederd. Natuurlijk mag je het geloof uitdragen en er is zeker niets mis mee om te vermelden dat je van Hem houdt als van geen ander. Dat is allemaal mogelijk en zeker niet ongewoon. Zo zijn er vele mensen.
Het is door in Hem te geloven dat we ook in de mensen kunnen, mogen en moeten geloven. Anders heeft geloven geen zin. Natuurlijk kunnen we het grondig oneens zijn met gedragingen van mensen. Dan kunnen we best die gedragingen veroordelen maar niet de mens.
Ons vertrouwen kan geschaad worden. Dat is een situatie die bij het leven hoort. Dat is nu eenmaal zo. Dat is des mensen. Wat beschadigd is kan meestal ook wel hersteld worden. Er kan tenminste een poging ondernomen worden. Als het niet lukt om de scherven te lijmen kan je met een gerust geweten zeggen: We hebben geprobeerd maar het is niet gelukt. Het zij zo.
Zo, dit wilde ik even in alle vriendschap vermelden.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:44
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik heb het grootste plan opgevat om de hele bijbel te lezen en ben begonnen bij Genesis, oké in 2 weken maar tot hoofdstuk 6 gekomen, er moet nog wel enige discipline bijkomen dus! Misschien wil je meedoen en ook starten in Genesis, heb je vragen kunnen we er samen naar gaan kijken! Zijn er meer mensen die dit willen? |
Er bestaan ook bijbelleesroosters als je het moeilijk vindt om op eigen houtje bij het begin te beginnen. Roosters waarin je in 1 jaar de hele bijbel leest. Zie voor tips de onderstaande link.
http://www.ontmoeting.be/leesrooster/index.shtml
Ik gebruik dit overigens niet; tis mij te veel bladeren. En ja; ik wilde ook es een x helemaal van voren naar achteren.... Kan helaas niet met jou mee doen Carin want ben 'al' in Jeremia
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik zou willen dat met het geven van hulp de overtuiging bij de mensen groeit dat we geen varkens zijn, maar medemensen.....En de vraag die ik daarbij heb is, hoe krijgen we dat voor elkaar. Nu krijg ik het gevoel dat we op een of andere manier gebruikt worden. Gebruikt door de regering, die waarschijnlijk met ons geld het land weer kan opbouwen, en gebruikt door hulpverleningsorganisaties, die bij elke ramp er als de kippen bij zijn om geld te vragen. |
Ik heb geen idee hoe we dat voorelkaar kunnen krijgen. Wat ik wel weet is dat je doelgericht kunt geven, en dit ook biddend kunt doen. Krijg wel de indruk dat mensen geven vanuit "als ik geld geef dan kan ik er weer een tijdje tegenaan ....." zo van, "ik heb geld gegeven dus nu is het mijn pakkie aan niet meer" ok, we willen er nog wel een keer voor bidden, maar daar houdt het dan ook wel mee op .......
In de bijbel word hier al over geproken, lees maar eens in Matteüs 24:3 Op de Olijfberg ging hij zitten met zijn leerlingen om zich heen, en nu ze onder elkaar waren vroegen ze: ‘Vertel ons, wanneer zal dat allemaal gebeuren en aan welk teken kunnen we uw komst en de voltooiing van deze wereld herkennen?’ 4 Jezus antwoordde hun: ‘Pas op dat niemand jullie misleidt. 5 Want er zullen velen komen die mijn naam gebruiken en zeggen: “Ik ben de messias,” en ze zullen veel mensen misleiden. 6 Jullie zullen berichten horen over oorlogen en oorlogsdreiging. Laat dat je dan niet verontrusten, die dingen moeten namelijk gebeuren, al is daarmee het einde nog niet gekomen. 7 Het ene volk zal tegen het andere ten strijde trekken en het ene koninkrijk tegen het andere, en overal zullen er hongersnoden uitbreken en zal de aarde beven: 8 dat alles is het begin van de weeën.
Het gaat hier om het woord weeën. Weeën volgen elkaar in een steeds sneller wordend tempo op, dat zien we ook nu gebeuren met de oorlogen, rampen en hongersnoden. De gebeurtenissen volgens elkaar steeds sneller op, wat, als we de bijbel lezen, duidt op de voltooiing van deze wereld.
Maar dit terzijde, geven of niet geven aan goede doelen..... Ja maar doe dit wel met een biddend hart, zodat je ook weet dat je geld op het "juiste" adres komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:48
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Een man die kan multi tasken...... Ik hoop wel dat je niet praat en eet tegelijk  |
Ach wat maakt dat uit, als hij zijn tanden maar poetst na het eten van die pizza ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:49
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jottum!
Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant! Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar
*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*
Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen? Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!
Miekjes285 grace585
Griffin Willie400 (onder voorbehoud) |
wie kan en wil mij dan ergens van een station ophalen????? ik moet nl met openbaar vervoer ,heb dan nog geen auto helaas. mag ook ergens halverwege richting tessy
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 3 september 2010, 16:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:52
|
|
|
|
Zoek eerst het Koninkrijk van God en Jezus en vind daar geluk in. God geeft de juiste mensen. Gehoorzaam God en bid God voor de juiste vrienden. Juiste vrienden vind je ook hier. Maar helaas kun je niet met iedereen omgaan. Ook mensen met verkeerde bedoeling komen hier binnensluipen zoals een vrouw die mannen om geld vroeg. Vriendschappen opbouwen kun je als je mensen leert kennen. God houdt van alle mensen maar niet iemand die bedriegt, steelt, liegt, enzovoorts. We moeten bij God komen als wij fouten maken en Hij vergeeft ons. Ja helaas gaan veel huwelijken kapot ook in de pinkster- en evangeliekerken wat voor mij onbegrijpelijk is. Maar ja, ik laat het los.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:52
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik heb het grootste plan opgevat om de hele bijbel te lezen en ben begonnen bij Genesis, oké in 2 weken maar tot hoofdstuk 6 gekomen, er moet nog wel enige discipline bijkomen dus! Misschien wil je meedoen en ook starten in Genesis, heb je vragen kunnen we er samen naar gaan kijken! Zijn er meer mensen die dit willen? |
had een link willen plaatsen maar zag dat zinga dat al had gedaan
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 3 september 2010, 16:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:55
|
|
|
|
| ARNOLD765 schreef: | | ik lees elke dag een stuk uit het nieuwe en oude testament. |
Ik lees iedere dag een stukje uit de bijbel en tevens bid ik voor de noden van anderen. Als je te weinig in de bijbel leest gaat je geestelijke voedsel verloren. Een bijbel is een geestelijk voedsel. Amen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:03
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Ik lees iedere dag een stukje uit de bijbel en tevens bid ik voor de noden van anderen. Als je te weinig in de bijbel leest gaat je geestelijke voedsel verloren. Een bijbel is een geestelijk voedsel. Amen. |
Even voor alle duidelijkheid: ik had het over de nostalgie van na het eten uit de Bijbel lezen met het hele gezin......... Krijg nu tips van hoe je het moet doen, maar lieve mensen, ik lees de Bijbel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:07
|
|
|
|
tja ik heb Gods woord ook al enkele malen van kaft tot kaft door kunnen spitten ,de 1e keer was op de bijbelschool waar we zeker 2 verschillende vertalingen gelezen hebben van genesis tot openbaringen ik ben nu pas weer opnieuw begonnen in de king james vertaling maar leg er dan soms ook wel eens de nbg er naast als t ff te moeilijk wordt hoewel het engels me best afgaat.en iedere keer als je het leest ontdek je weer nieuwe dingen dat maakt het zo mooi dat Gods woord levend blijft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:09
|
|
|
|
Mooi gedicht Katja, onvervuld verlangen spreekt hieruit. Moge iemand op je pad komen bij wie je thuis mag voelen en alles mee kunt delen. Ik wens het je toe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:10
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | In de biesbosch heb je de fluisterboot waar je gezellig en lekker op kan dineren en gelijk een rondvaart door de biesbosch |
Dat is nou een leuke tip, als het wordt georganiseerd ga ik mee ( whoops.....na overlegd te hebben natuurlijk met mijn loverboy )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:11
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | tja ik heb Gods woord ook al enkele malen van kaft tot kaft door kunnen spitten ,de 1e keer was op de bijbelschool waar we zeker 2 verschillende vertalingen gelezen hebben van genesis tot openbaringen ik ben nu pas weer opnieuw begonnen in de king james vertaling maar leg er dan soms ook wel eens de nbg er naast als t ff te moeilijk wordt hoewel het engels me best afgaat.en iedere keer als je het leest ontdek je weer nieuwe dingen dat maakt het zo mooi dat Gods woord levend blijft.  |
Klopt Grace, ik zit in de hebreeuwse leesgroep en wij lezen 1 x per maand de bijbel in het hebreeuws, dan blijf je ook bij de grondtekst van de bijbel..... En dan ontdek je ook weer steeds nieuwe dingen....... Maar wat ik begrijp is dat de Naardense Bijbel ook aardig dicht bij de grondtekst blijft......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 3 september 2010, 17:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:14
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | had een link willen plaatsen maar zag dat zinga dat al had gedaan
.. |
Misschien is jouw link wel leuker of handiger?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:21
|
|
|
|
[quote=ASANTI087]
Hoi Asanti,
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp. Als je echt doelt op voetreflex therapie; dat heb ik niet bestudeerd, dus daar heb ik helaas geen antwoord op. Als je het algemener bedoelt dan is het mss beter om daar een nieuw topic over te openen?
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:27
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Mooi gedicht Katja, onvervuld verlangen spreekt hieruit. Moge iemand op je pad komen bij wie je thuis mag voelen en alles mee kunt delen. Ik wens het je toe! |
Dank je Karin, ieder mens snakt naar een partner. Heel normaal. Of naar leuke vriendschappen. Maar ik zeg altijd, je kunt beter alleen blijven dan dat je een verkeerde partner trouwt. Vertrouw op God en Hij zal onze verlangens geven en God doet dat op Zijn tijd en op Zijn manier.
Groeten van Katja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:28
|
|
|
|
hahahaha eet smakelijk zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:34
|
|
|
|
JA NATUURLIJK
knal idee die fluisterboot ik heb daar ook meegevaren, hartstikke leuk
BOEKEN katja
ergens in de herfstvakantie?
ik doe mee
Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:35
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik heb geen idee hoe we dat voorelkaar kunnen krijgen. Wat ik wel weet is dat je doelgericht kunt geven, en dit ook biddend kunt doen. Krijg wel de indruk dat mensen geven vanuit "als ik geld geef dan kan ik er weer een tijdje tegenaan ....." zo van, "ik heb geld gegeven dus nu is het mijn pakkie aan niet meer" ok, we willen er nog wel een keer voor bidden, maar daar houdt het dan ook wel mee op .......
In de bijbel word hier al over geproken, lees maar eens in Matteüs 24:3 Op de Olijfberg ging hij zitten met zijn leerlingen om zich heen, en nu ze onder elkaar waren vroegen ze: ‘Vertel ons, wanneer zal dat allemaal gebeuren en aan welk teken kunnen we uw komst en de voltooiing van deze wereld herkennen?’ 4 Jezus antwoordde hun: ‘Pas op dat niemand jullie misleidt. 5 Want er zullen velen komen die mijn naam gebruiken en zeggen: “Ik ben de messias,” en ze zullen veel mensen misleiden. 6 Jullie zullen berichten horen over oorlogen en oorlogsdreiging. Laat dat je dan niet verontrusten, die dingen moeten namelijk gebeuren, al is daarmee het einde nog niet gekomen. 7 Het ene volk zal tegen het andere ten strijde trekken en het ene koninkrijk tegen het andere, en overal zullen er hongersnoden uitbreken en zal de aarde beven: 8 dat alles is het begin van de weeën.
Het gaat hier om het woord weeën. Weeën volgen elkaar in een steeds sneller wordend tempo op, dat zien we ook nu gebeuren met de oorlogen, rampen en hongersnoden. De gebeurtenissen volgens elkaar steeds sneller op, wat, als we de bijbel lezen, duidt op de voltooiing van deze wereld.
Maar dit terzijde, geven of niet geven aan goede doelen..... Ja maar doe dit wel met een biddend hart, zodat je ook weet dat je geld op het "juiste" adres komt.  |
bedankt voor je tekst cross had em ook net willen plaatsen. we zitten idd midden in de weeen. en idd geef met een biddend hart en wees een goede rentmeester ook op dit gebied.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | JA NATUURLIJK
knal idee die fluisterboot ik heb daar ook meegevaren, hartstikke leuk
BOEKEN katja
ergens in de herfstvakantie?
ik doe mee
Herman |
liever niet in de herfstvakantie want dan kunnen vele niet mee ivm de kinderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:37
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ben het helemaal met je eens. Ik heb geen tv en het grappige is dat iedereen meteen denkt/vraagt of dit vanwege principiële (lees religieuze) redenen is. Nee dus. Ik vind er gewoon niets aan. Te lang stilzitten. GrZ! |
Ik heb tv's,ja meervoud(zo'n giga kamervullend ding,bleh),maar kijk eigenlijk nooit,ook vanwege dat stilzitten en........ik mag me gelukkig prijzen met een groot sociaal netwerk dus heb er(gelukkig)ook te weinig tijd voor. Dat wil trouwens niet zeggen dat de tv's hier nooit aanstaan........zoonlief kijkt uuuuuren eredivisie live(maar voetbalt zelf ook fanatiek hoor )Dochter kijkt ook zelden,die is het liefst bij haar dieren of baggert door een sloot,zit op toneelles etc......ik verbied het nooit maar dat is ook niet nodig(en denk nu niet dat ik brave kindertjes heb )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:38
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Onze volksvertegenwoordigers hebben ook Jezus nodig. Bid voor alle volksvertegenwoordigers in de tweede kamer en bid ook voor hun wijsheid. Het is in het belang ook voor ons. Bid voor christelijke partijen en dat ze ook gehoord worden? Bid voor een nieuw kabinet die er zal komen.
Lees: eert de overheid (Romeinen 13:1 tot en met 7)
Lees: onderwerpt u aan alle menselijke instellingen, om des Heren wil (1 Petrus 2: 13
Bid voor onze Koningshuis, Nederlandse regering, volksvertegenwoordigers enzovoorts. |
bidden is mijns inziens iets anders dan evangeliseren katja denk dat je de 2e kamer niet inkomt met evangelisatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:47
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | | bidden is mijns inziens iets anders dan evangeliseren katja denk dat je de 2e kamer niet inkomt met evangelisatie |
Hallo Grace,
bedankt voor je reactie. Ik ga nader informeren of ik kan evangeliseren in de tweede kamer. Het kan mondeling of via een gebed. Er zijn vaak ontmoetingen met kamerleden. Er is ook een ontmoeting met bijvoorbeeld christenUnie. Ik wilde verleden jaar aanmelden voor een ontmoeting met kamerleden daar. Maar toen bleek het al vol te zijn. Een bezoek aan de ChristenUnie: bijvoorbeeld wat doen deze mensen in de tweede kamer en tevens een rondleiding door het gebouw van de tweede kamer.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 3 september 2010, 17:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 18:05
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | JONATHAN890 schreef: ik kom op 300 euro voor een 8persoons excl bedlinnen en op 420 ongeveer met bedlinnen voor 8 persoons
dat komt dus neer op tussen de 40 en 50 euro p/p
www.bungalows.nl is een leuke site.
Graag dan nu een definitieve opgave van wie meegaan. dus in 1e instantie 8 personen en dan maar kijken hoeveel huizen we moeten boeken
wat ik zeker weet is dat de volgende gaan:
1. carin303 2. jonathan890 3. willie400 o. v heb rooster nog niet van november ;) 4. grace585 (onder voorbehoud 80% zeker) 5. susannah475 6. .............. 7. .............. 8. ..............
en vul maar aan.
Voor de tijd dat ik definitief boek stuur ik diegene een mail maken we het rond. |
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 7 september 2010, 13:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 18:21
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Laat ik dat maar niet gaan doen, hij vind strijken nu nog leuk, iets minder als ik zn gezicht verbouw met een strijkijzer,denk ik  |
tja, ik vond het toch een brilliant idee (vervanger van de Tom Cruise )voor de uitvinder van het strijktopic...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 18:34
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | verder denk ik dat we ons niet moeten laten intimideren door al dan niet de dreigementen van alqaidah e.d. en of ze al dan niet genieten van "onze"welvaart zoals jij het noemt(uiteindelijk is er niets van ons bij). en ik geloof dat terroristen niets kunnen doen tenzij God het om wat voor reden (ons onbegrijpelijk)toelaat.dan denk ik dus aan het verhaal van Job. |
Hoi Grace, Ik besef dat ik hiermee beetje offtopic ga, maar wil toch nog ff reageren op een fragment van jouw bijdrage. Als je schrijft dat God terroristische aanslagen toe zou laten en je er ook nog bijschrijft "voor ons onbegrijpelijke reden", moet ik alleen maar denken aan allereerst (heel belangrijk) de keuze van de mens en ten tweede de vrijheid die God aan ons allen gegeven heeft. God laat de zon opgaan over rechtvaardigen en goddelozen, er is in die zin geen verschil... (eh, er lijkt in die zin geen verschil te zijn, al weten degenen die Gods Woord serieus nemen natuurlijk wel beter)... sinds de zondeval is er veel kapot, niet meer zoals het bedoeld was, maar of God het dan toelaat ??? Zelfs daar heb ik sterk mijn twijfels bij. Ik vermoed dat het een ander tijdperk is waarin we leven waarin God niet meer wereldwijd ingrijpt, ook al denk ik tegelijkertijd dat Hij wel persoonlijk in kan grijpen. Maar de orde zoals die er nu is, valt dat nog te veranderen voor de komst van Jezus ? Kortom, ik vind het moeilijk om te lezen als je het hebt over dat "terroristische aanslagen" toegelaten zouden worden door God en ik hoop dat ik heb aan kunnen geven hoe dat ik het zie. Ik ben er van overtuigd dat de terroristische aanslagen tegen Gods wil zijn... en ergens geloof ik in die ingebrachte orde die tot Jezus wederkomst denk ik niet gaat veranderen. 'k Hoop dat je het begrijpt.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 3 september 2010, 18:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 18:37
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | tja, ik vond het toch een brilliant idee (vervanger van de Tom Cruise )voor de uitvinder van het strijktopic...  |
Klopt helemaal Suus, je bent en blijft super origineel  Maar ben bang dat Jonathan dan echt een heethoofd wordt enne, kijken naar Tom blijft erg leuk hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EJROCKS758
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 18:37
|
|
|
|
| SJOUKE879 schreef: | wisten jullie dat er in de wtc explosieven voor die tijd al waren geplaatst? . Ik geloof niet dat het hier om terrorisme gaat, maar goed. Om dat allemaal uit te leggen, kost het veel woorden. De overheden zijn lang zo schoon niet dan we denken. Maar goed. |
Oh, we mogen hier zeker wel aannemen dat een klokkenluider van de CIA jouw dit persoonlijk onder 4 ogen heeft verteld? En alle IED's in afghanistan zijn zeker ook door de inlichtingendiensten neergelegd ipv door de taliban?
Sinds 11 september worden we na elke gebeurtenis overspoeld door complottheorien. Ik wil niet beweren dat we de precieze waarheid te weten komen, maar met loos gezwam komen we nergens.
Oh, en by the way, ik ben bijna allergisch voor overheden, dus heb ik absoluut niet de behoefte die te gaan verdedigen.
Maar BOT. Ik heb ook een veiliger gevoel bij kleinere hulporganisaties, het is voor mij geen voorwaarde dat ze een christelijke visie uitdragen, dan wel dat ik zeker weet dat alle hulp ook die kant opgaat, vaak ook omdat zij er voor dat een ramp gebeurd al zitten en locaal dus over goede contacten beschikken. als je er na wat onderzoek achterkomt wat er bijvoorbeeld bij de VN blijft hangen denk ik niet dat dat nog erg vertrouwenwekkend is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 18:52
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Hallo Marijano, je hebt gelijk. Maar dan moeten de mensen de anderen niet beloven om te mailen of te bellen en dat zijn loze woorden.
Ik bel of mail iemand en houd aan de afspraken.
Vertrouw op God en niet op de mensen. |
Natuurlijk ben ik het helemaal met je eens, dat je God voor 100% kunt vertrouwen. Bij mensen kun je dat helaas niet altijd. Toch zijn er gelukkig ook heel veel mensen, die je wel kunt vertrouwen. Wilde ik toch nog even kwijt, want ik vind dit nogal negatief over komen.
'k Denk wel dat het goed is, om - w.b. het ontvangen van mailtjes - je verwachtingen niet te hoog te stellen. Helaas zijn er mensen die beloften niet nakomen, maar je kunt jezelf wel beschermen tegen al te grote teleurstellingen.
|
|
| Naar boven |
|
|