ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:47

MARIJAN072 schreef:
Nu! 'k Heb m'n huis weer op orde, de was gedraaid, de boodschappen binnen, enz.

En nu ga ik met een voldaan gevoel in de tuin zitten, heerlijk genieten van het zonnetje. Lachende smiley

een heel goed idee Knipoog smiley
mijn huishouden is ook weer gedaan en de booschappen zullen zo ook wel binnen komen wandelen Clown smiley
ik ga dus ook lekker van de zon, een kop koffie en mijn lieve kerels genieten Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:49

PEACEDOVE820 schreef:
Graag zou ik willen weten of dit activiteiten zijn met of zonder kinderen!

Groetjes,
Peacedove

kinderen zijn welkom.
Ik heb helaas geen kinderen maar wel een lieve poes. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:56

Alvast een 'opwarmertje' voor degenen die naar Sela gaan.
'k Heb dit lied een keer live gehoord, prachtig! Hopelijk zingen ze dit lied weer, al was het toen wel een Paasconcert.

Via Dolorosa

http://www.youtube.com/watch?v=A8oLKzy5QgE
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:02

KATJA065 schreef:
kinderen zijn welkom.
Ik heb helaas geen kinderen maar wel een lieve poes. Knipoog smiley

Nou ben benieuwd wat de voorstellen zijn, als het praktisch en financieel haalbaar is wil ik graag mee gaan!
We zullen zien.......
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:02

Ik zal het ook niet echt weten. Daarom zoek ik informatie op en neem kontakt op met de tweede kamer.

Laatst aangepast door
KATJA065
op zaterdag 4 september 2010, 16:12
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:12

PIETER649 schreef:
reageer es niet zo allergisch hannah!!!!!!!!!!!!

asanti schreef;
wij doen hier niet aan allergieen. Daar hebben we allemaal middeltjes voor, alleen nog uitvogelen welke verantwoord zijn

bij allergie kun je de punten van je lymfe masseren, die zitten tussen je tenen, in het plooitje tegen je teen aan;
dus even geduld pieter; even kijken of t werken wil!
(is het wel verantwoord overigens, om tussen je tenen te wrijven? of is dat schadelijk?)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:15

CHATULIEM619 schreef:
Geef me eens een definitie van slachtoffers. De aantallen varieren met de dag. Het begon met 20 miljoen, daarna 14 miljoen. Bij de ene ramp gaat het om doden, bij de andere om daklozen....Maar als je al een eenvoudig hutje had voor die tijd, in hoeverre heb je dan nu een bungalow nodig? Als de watervoorziening voor die tijd al niet optimaal was, moet die dat nu dan wel worden en word je dan nu geclassificeerd als slachtoffer?
In mijn ergste dromen denk ik dat het alleen maar een film van Steven Spielberg is, met als doel om de hulporganisaties geld te geven. Want uiteindelijk is niemand er bij en moeten we via de tv geloven wat er ons voorgespiegeld wordt. En het zou me niet verbazen dat het aantal slachtoffers slechts een paar honderd mensen is.........

Oh oh Chat...wat zeg je nu weer. Je opzet om reacties te vragen lukt wel hoor.

Mensen die slechts een hutje hadden zijn ook mensen die niet veel meer hadden dan dat huisje van leem of takken. Dat zijn mensen die moesten knokken om elke dag te kunnen overleven. Natuurlijk zouden ze het beter willen hebben maar wat zijn ze met een bungalow als de grond die ze moeten bewerken er niet meer is. Of wat als die grond amper goed genoeg is om wat gewas te oogsten om daardoor enkele centjes te verdienen.

Lees nu eens alleen die zin die je schreef over die watervoorziening. Alleen die ene zin hardop lezen. Denk er dan ook eens over na. Probeer dat nu eens.

Je trekt ook de objectiviteit van de teeveebeelden in twijfel. Hmmm, kan dat nog in deze tijd met alle mediatypes en organisaties die er zijn? Als je nu 1 televisiestation met een dubieuze reputatie in twijfel zou trekken zou je uitleg misschien aanvaardbaar zijn. Toch is het niet alleen de NOS of de VRT of CNN of FOX die de beelden tonen. Andere televisie- en radiostations hebben ook ploegen gestuurd om alles vast te leggen.

Die laatste zin is niet erger maar ook niet zachter dan de andere. Je minimalissert een feit dat zwart op wit beschreven staat. Misschien zijn het maar enkele honderden slachtoffers ipv miljoenen, schreef je. Zo, die uitspraak is wel heel erg kras. Negationisme, noemen ze zo'n stelling. Nu, vandaag, zijn er nog mensen die steeds niet geloven dat er een holocaust was 70 jaren geleden. Erger nog, er zijn zelfs mensen die zeggen dat de holocaust nooit gebeurde, dat het een verzinsel is. Zelfs een geestelijke deed deze uitspraak. Er zijn daar nochtans filmbeelden van. Ook zijn er vele getuigenissen van. Zijn die beelden en de weergave van de overlevenden dan niets waard? In de jaren veertig van de vorige eeuw maakte Spielberg nog geen films. Hij heeft wel een hele mooie film over de holocaust gemaakt. Je kent hem wel "Shindlers list". Een film gebaseerd op ware feiten. Maarja, zijn ware feiten wel te geloven... De Bijbel is ook een geschiedkundig boek. Wat doen we: Weg met die Bijbel?

Chat, we krijgen elke dag schrijnende beelden te zien waar we niet onderuit kunnen. Dat is gewoon waar. Waarom zouden we niet geloven wat we zien dan te geloven in wat we niet zien. Het zijn waarheidsgetrouwe beelden en verslaggeving en niet een show van één of ander goochelfiguur die door de Chinese Muur wandelt of een vliegruig laat 'verdwijnen'. Natuurlijk vermoed ik ook wel dat niet alle opgehaalde geld naar de hulporganisaties gaat. Dat vermoeden zal blijven bestaan bij mij tot ik me een andere mening kan aanmeten.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:23

scheiden en hertrouwen is inderdaad een boekje uit de babtistische gemeenten,
dominee pieters, van de hersteld hervormde kerk, heeft ook een boekje geschreven, met ongeveer dezelfde gedachtengang.....(waar ik het soms helemaal niet mee eens kan zijn.)
er zijn grofweg drie gedachtengangen te noemen;
- altijd, hoe dan ook, alleen blijven
- bij overspel en verlating door ongelovige partner mogen hertrouwen.
- altijd hertrouwen, na berouw te tonen over wat er mis ging.
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:29

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
KATJA065
op zaterdag 4 september 2010, 15:55
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:32

[quote=MARISKA601]voorlopig hebben zich opgegeven voor de picknick op 25 september:

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 34 jaar
Grace 585 54 jaar
Muischje 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hecha020 48 jaar
Katja065 (onder voorbehoud), 1 introducee (onder voorbehoud)

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15
Wim727 42 jaar met 2 kids ondervoorbehoud
Herman388 zoekt passagiers[/quote

Laatst aangepast door
KATJA065
op zaterdag 4 september 2010, 15:35
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:40

Een suggestie:

eventueel met slecht weer Huilende smiley, smiley in tranen , kunnen we altijd naar de Korenmarkt in Arnhem,
of gezellig naar Nijmegen gaan? Ik ben jaren bekend met deze twee steden, ging er vaak gezellig naar toe of winkelen. Bioscoop bezoeken of bijvoorbeeld uit eten gaan?? Of een leuk terrasje of cafeetje opzoeken? Lachende smiley
Er zijn heel veel mogelijkheden. Tevens kunnen we ook een Oorlogsmuseum bezoeken als er daar belangstelling voor is? Dat is in Oosterbeek.
Ik zal verder kijken of er wat te doen is in Arnhem of Nijmegen?

Groeten van Katja. Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
KATJA065
op zaterdag 4 september 2010, 15:53
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 16:31

Oh geweldig jongens! (en meisjes)
Ben echt enorm blij met jullie hulp Knipoog smiley
De komende weken zal k i.v.m. het klussen niet zo heel veel online zijn denk ik, maar ga jullie allemaal sowieso nog even mailen...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 16:34

RENSKE067 schreef:
mijn slechtste moment:
dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm Geschokte, onthutste smiley Boze smiley
je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben Clown smiley
wat zal het leeg worden hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum
we zijn of te heftig of te lollig
tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten
sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm Boze smiley

Sjonguh...dat red ik ook niet hoor! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 16:43

WILLEMIJN232 schreef:
Ik begrijp niet zo goed wat je er nu mee wilt zeggen?
Je haalt mijn tekst aan dus is bovenstaande tekst aan mij gericht?
En even voor alle duidelijkheid: ik voel me helemaal niet aangevallen of zo.Ik vraag het me gewoon af..... Verraste, verbaasde smiley
Was off topic en zeker niet tegen jou gericht.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:00

BEHAPPY332 schreef:
ELKE KEER ALS IK DE VOLGENDE KEER
ZO'N PIEPKLEIN PUNTJE . VAN JE ZIE...

DAN ZAL IK JE HERINNEREN AAN DEZE
BELOFTE!

Het stopteken?

Heel mijn mond volproppen met jouw appeltaart
tot ik nooit, nee nooit, echt nooooooooooooiiitt
meer wat kan zeggen...

.

.

.

......elke dag zet ik een nieuw puntje voor 'em klaar...maar ....ne rien.... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ESSIEM524

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:03

Heel veel sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:17

RENSKE067 schreef:
een heel goed idee Knipoog smiley
mijn huishouden is ook weer gedaan en de booschappen zullen zo ook wel binnen komen wandelen Clown smiley
ik ga dus ook lekker van de zon, een kop koffie en mijn lieve kerels genieten Lachende smiley

en ik heb net een uur geslapen in de zon!!!
Heerlijk.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:22

CHATULIEM619 schreef:
Geef me eens een definitie van slachtoffers. De aantallen varieren met de dag. Het begon met 20 miljoen, daarna 14 miljoen. Bij de ene ramp gaat het om doden, bij de andere om daklozen....Maar als je al een eenvoudig hutje had voor die tijd, in hoeverre heb je dan nu een bungalow nodig? Als de watervoorziening voor die tijd al niet optimaal was, moet die dat nu dan wel worden en word je dan nu geclassificeerd als slachtoffer?
In mijn ergste dromen denk ik dat het alleen maar een film van Steven Spielberg is, met als doel om de hulporganisaties geld te geven. Want uiteindelijk is niemand er bij en moeten we via de tv geloven wat er ons voorgespiegeld wordt. En het zou me niet verbazen dat het aantal slachtoffers slechts een paar honderd mensen is.........

Wow Chat jij durft!
Ik zou bijna zeggen : spoel je mond maar aangezien je het hier getypt hebt en niet uitgesproken hebt gaat dat een beetje moeiijk!
Maar bovenstaade geschreven stukje van jou begrijp ik dan ook echt niets maar dan ook echt helemaal niets van.
Hoe durf je?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:31

HANNAH810 schreef:
scheiden en hertrouwen is inderdaad een boekje uit de babtistische gemeenten,
dominee pieters, van de hersteld hervormde kerk, heeft ook een boekje geschreven, met ongeveer dezelfde gedachtengang.....(waar ik het soms helemaal niet mee eens kan zijn.)
er zijn grofweg drie gedachtengangen te noemen;
- altijd, hoe dan ook, alleen blijven
- bij overspel en verlating door ongelovige partner mogen hertrouwen.
- altijd hertrouwen, na berouw te tonen over wat er mis ging.

Ik blijf er grote, zeer grote, moeite mee hebben dat een paar vreemden, die toevallig in een kerkeraad zitten, op basis van hun persoonlijke bijbeluitleg, besluiten nemen over jouw of mijn verdere leven.

Zeker nadat ik van nabij heb gezien hoe dezelfde kerkeraad die uitgebreid jonge stelletjes uithoorden en schuldbelijdenis lieten doen, een ander gemeentelid ruim 2 jaar zn gang liet gaan met zn eigen dochters....
Maar ja, die opbollende buik viel NIET te verbergen en als iedereen nou gewoon zweeg, hoefde "de mensen" dat niet te weten...

Volgens mij is de juiste term: hypocriet Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:37

CHATULIEM619 schreef:
Een aantal gedachtes van mijn kant.

En dan is de boodschap veel duidelijker, want evolutie laat de mens verworden tot een dier, de schepping verhoogt de status van de mens tot een evenbeeld van God. Een heel groot verschil vind ik.

De vraag die bij mij opkomt is, wat is het "het evenbeeld van God voor jou.

Dit heeft naar mijn inziens niks met "status" of "verhoging" te maken.
Het klink hetzelfde als "eet van de boom dat verhoogt de status van jou als mens, tot een god".
Met andere woorden je wordt gelijk aan God zoals dat ingefluisterd werd in Eva's oren door lucifer.

De messias (De Here Jezus) is juist hier naar deze aarde gekomen zodat Hij voor de mens het doet om weer een evenbeeld te kunnen worden zoals het bedoeld is.
Wij als mens kunnen het niet en worden dat ook nooit vanuit ons zelf een evenbeeld van God, door zelfverhoging.

Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 4 september 2010, 18:16
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:42

WILLEMIJN232 schreef:
Als je zo redeneert Pieter kan je nergens meer wat aangeven......
Of nu een hulporganisatie groot of klein is er kan altijd wat aan de strijkstok blijven hangen!

tja... overal blijft wel wat aan de strijkstok hangen... ik snap dat er kosten gemaakt worden.... ik snap dat mensen die er full time aan werken ook moeten eten.

ik weiger echter 1 euro te storten in de hoop dat er meer dan 50% aankomt
mijn rendementseis ligt n stuk hoger
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 18:14

MARY052 schreef:
Wow Chat jij durft!
Ik zou bijna zeggen : spoel je mond maar aangezien je het hier getypt hebt en niet uitgesproken hebt gaat dat een beetje moeiijk!
Maar bovenstaade geschreven stukje van jou begrijp ik dan ook echt niets maar dan ook echt helemaal niets van.
Hoe durf je?

Inderdaad want: Verba volant, scripta manent--

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 18:16

Het mooiste moment van vandaag was, dat gisteren mijn hele strijk gedaan was. En dat nog wel op een strijkplank met een zwaar conservatieve bloemetjes overtrek.

Andere overtrekken schijnen trouwens erg laag en plat te zijn. Er is zelfs een verbod op. Gelukkig voor de dames schijnen mooie mannen overtrekken wel te mogen....maar hier voel ik niets voor.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 18:19

Dat ik drie dagen een proefabonnement las in de email, op CM. grijns Clown smiley

Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 4 september 2010, 18:19
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 18:23

Tja, wie wordt er gevoed de kat of de muis?

Voor mij, geen van beiden!

Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 4 september 2010, 18:24
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 18:34

Bah, mijn slechtste moment is eigenlijk de hele dag, mag dat ook?

Voel me al een aantal weken niet goed, vaak duizelig en een druk op mn borst, maandag even naar ome dokter toe.
Baal er wel van want het beïnvloed mn werk en humeur Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 18:38

Mijn mooiste moment vandaag was in huis komen na een werkdag, een heerlijk stuk oude kaas pakken en genieten!
Yes, morgen vrij en dan heerlijk uitrusten, wat een super vooruitzicht Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:09

KATJA065 schreef:
Zoek eerst het Koninkrijk van God en Jezus en vind daar geluk in.
God geeft de juiste mensen.
Gehoorzaam God en bid God voor de juiste vrienden. Juiste vrienden vind je ook hier. Maar helaas kun je niet met iedereen omgaan.
Ook mensen met verkeerde bedoeling komen hier binnensluipen zoals een vrouw die mannen om geld vroeg.
Vriendschappen opbouwen kun je als je mensen leert kennen.
God houdt van alle mensen maar niet iemand die bedriegt, steelt, liegt, enzovoorts. We moeten bij God komen als wij fouten maken en Hij vergeeft ons.
Ja helaas gaan veel huwelijken kapot ook in de pinkster- en evangeliekerken wat voor mij onbegrijpelijk is. Maar ja, ik laat het los.

tja...

Frank

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 5 september 2010, 09:08
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:16

CHATULIEM619 schreef:

Misschien kan je eens duidelijker uitleggen wat je nu precies bedoelt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij het ook zo letterlijk bedoelt.....
Ik begrijp je geloof ik vandaag niet zo goed Chatuliem.......pfff mannen..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:18

CARIN303 schreef:
Bah, mijn slechtste moment is eigenlijk de hele dag, mag dat ook?

Voel me al een aantal weken niet goed, vaak duizelig en een druk op mn borst, maandag even naar ome dokter toe.
Baal er wel van want het beïnvloed mn werk en humeur Woedende smiley

oh das balen
beterschap!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 ... 6194 Volgende
Pagina 1180 van 6194