| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:12
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hoop dat ik slechtste moment gehad heb voor vandaag ... is wel een dagje afwachten ... men oudste dochter deze nacht naar spoedopname gedaan ... ik kreeg nu net bericht dat ze haar nu overbrengen naar een universitair ziekenhuis .... ze is 30 weken zwanger ... Goed voor mij is nu wel dat ik bij haar zoontje moet blijven ... dus spelen en niet te veel tijd om te piekeren ... |
dat wordt een hele drukke tijd dan sofie! heb je baby-kleding en babyspullen ed? ik heb hier vanalles staan, voor als ik een baby als crisisplaatsing zou krijgen; dus als je soms snel hulp nodig hebt?? sterkte joh! en gefeliciteerd!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Grace 585 54 jaar Muischje leeftijd 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke, 100 jaar en Rinske773 uit Dordrecht, ook lid van CM Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
. |
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op donderdag 16 september 2010, 10:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:19
|
|
|
|
Het gaat niet door.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 29 september 2010, 19:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Natuurlijk, maar wat heeft dat hier mee te maken?????? Ik bekritiseer niemand maar probeer aan te geven dat er mensen zijn met een andere mening en dat die lang niet altijd slecht hoeft te zijn......... | Wat we in de gaten moeten blijven houden, is dat het een jeugdconferentie is, dan zijn de uitspraken meestal wat absoluter. Als je ouder wordt, kun je idd meer relativeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:53
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hoop dat ik slechtste moment gehad heb voor vandaag ... is wel een dagje afwachten ... men oudste dochter deze nacht naar spoedopname gedaan ... ik kreeg nu net bericht dat ze haar nu overbrengen naar een universitair ziekenhuis .... ze is 30 weken zwanger ... Goed voor mij is nu wel dat ik bij haar zoontje moet blijven ... dus spelen en niet te veel tijd om te piekeren ... |
Oei...Sofie.....heel veel sterkte!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:56
|
|
|
|
Maaike
Van harte gefeliciteerd
Hele fijne dag gewenst!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 11:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dat wordt een hele drukke tijd dan sofie! heb je baby-kleding en babyspullen ed? ik heb hier vanalles staan, voor als ik een baby als crisisplaatsing zou krijgen; dus als je soms snel hulp nodig hebt?? sterkte joh! en gefeliciteerd!!!! |
Dank je wel Hannah .. maar we hebben alles klaar staan ... tja .. Hun Emile is nu 15 maand dus alle kleine spullen zijn er nog ... en ja , ik heb ook wel altijd alles in dubbel gehad want was eigenlijk nog nooit volledig uit de klein mannen en in men huis , is men jongste overdag " onthaalmoeken " dus dat is geen probleem ...Maar toch hartelijk bedankt .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 11:21
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Och meid.......erg spannend,sterkte! |
Bedankt Leanne en Imke ... komt vast wel weer goed ... 'k ga maar weer proberen positief te denken .. en ja , te bidden ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 11:22
|
|
|
|
Kom net terug van de huisarts, paar dagen rust houden, ontsteking aan de kraakbeen en te lage bloeddruk maken dat het voelt alsof alles in slow motion gaat en de wereld blijft draaien ( jaja, doet tie ook maar nu voel ik het dus ). Vet balen dus......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 11:45
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Nu even on topic!!!
De uiteindelijke NBV is voor mij de betekenis van "Nieuwe Bijbel Vervalsing" van RKK. Want zij zijn diegene die de bijbel telkens vernieuwen. Let op de eerste bladzijden wie het vertaald.
Er kan een heel topic aan gespandeerd worden wat er mis is met de vertalingen. Er zijn diverse teksten verwijderd en veranderd waaruit blijkt dat de grootheid van de Ware en de Aller Hoogste God weg gesaneerd is.
De waarheid vind men niet in de "massa" maar bij de afgezonderden van de massa. Die zijn er niet van, maar leven er wel in.
Het is voor de tegenstander van God de juiste strategie om de basis van de Ware God te verdraaien en dat is de nieuwste bijbel waar men in geloofd. Dan heeft hij (lucifer) de meesten "christelijke" mensen te pakken. De wereld heeft hij al. Dat is toch logisch als je wil dat de "Ware Schepper" niet de Schepper van Hemel en aarde is maar hijzelf (lucifer, de zonnegod van zondag)?
Hier een link beoordeel het zelf.
http://www.wat-is-waarheid.info/bijbel-vervalsing.htm
http://video.google.com/videoplay?docid=4329906407145130004&hl=nl# |
Ach Mar, bij elke vertaling is er een storm van kritiek. Mensen kunnen nl niet de oude woorden loslaten. Wat betreft Textus Receptus, in de 16e eeuw had men bepaald dat ze de zgn zuivere bijbelversie hadden gevonden. Niet gebaseerd op onderzoek, maar op basis van een bepaald gevoel. Na deze periode zijn echter nog zoveel meer manuscripten gevonden, dat deze stelling achterhaald is. Maar sommige mensen houden daar nog steeds aan vast en vinden dat alle onderzoek een aanval is op de zuivere versie van de Bijbel. Het is maar wat je gelooft he. Er zijn natuurlijk na die tijd verbeteringen geweest, onder andere de Dode Zee rollen. En als er veranderingen aangebracht zijn heeft dat meer te maken met objectief onderzoek naar de manuscripten dan met een plan om Gods Woord te vernielen. Per slot van rekening houden deze mensen net zo goed van de Heer als jij en ik. Ik zou me maar niet zoveel aantrekken van die complottheorieèn, je moet eens zien wat voor winst het is, dat er weer een vertaling voor deze tijd is. In mijn gemeente proeven we elke dag de vruchten ervan. De mensen begrijpen de Bijbel eindelijk weer, de jongelui gaan weer bijbellezen, de ouderen gaan de bijbel weer onderzoeken.... Het allerbelangrijkste is, dat Christenen weer de bijbel gaan lezen, en deze theorieèn weerhouden mensen om deze bijbel weer op te pakken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 12:15
|
|
|
|
Het is voor christenen belangrijk te weten dat deze vormen van “genezing” een occulte basis hebben en extreem gevaarlijk zijn.
Hé Anita, wordt er ook verteld wat die gevaren inhouden? Welke schriftaanhalingen?
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 12:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het is voor christenen belangrijk te weten dat deze vormen van “genezing” een occulte basis hebben en extreem gevaarlijk zijn.
Frank  |
ik zou graag willen weten wat die vermeende occulte basis dan wel is. ik kan me namelijk voorstellen dat mensen (en dus ook christenen) hier baat bij hebben.
moeten we dan alleen maar klakkeloos aannemen wat de heren in witte jassen (ook wel bekend als doktoren) tegen ons zeggen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 13:25
|
|
|
|
ieder nadeel heeft een voordeel. bekijk het posietief. ik heb deslexie is ook niet altijd makkelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 14:33
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | ik wel, daarom  |
Sja, aangezien we hier op een openbaar forum zitten...bedoeld om te discussieren met elkaar is het wellicht een goed idee om of wat duidelijker te zijn, of gewoon niet te reageren! Op deze manier is er namelijk weinig opening om ergens op in te gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 14:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Kom net terug van de huisarts, paar dagen rust houden, ontsteking aan de kraakbeen en te lage bloeddruk maken dat het voelt alsof alles in slow motion gaat en de wereld blijft draaien ( jaja, doet tie ook maar nu voel ik het dus ). Vet balen dus...... |
Oeii...rustig aan meis! Neem het er even van en zorg goed voor jezelf..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 15:32
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik zou graag willen weten wat die vermeende occulte basis dan wel is. ik kan me namelijk voorstellen dat mensen (en dus ook christenen) hier baat bij hebben.
moeten we dan alleen maar klakkeloos aannemen wat de heren in witte jassen (ook wel bekend als doktoren) tegen ons zeggen?? |
Het gaat veel verder Griffin, ik begrijp dat het spel van de C1000 over ruimtewezentjes ook al als occult wordt gezien.......en zelfs in steden uit de winkel wordt gehaald.....niet in Hilversum denk ik hoor.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 15:57
|
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag was dat een leerling me vanmorgen - na een dagje vrij geweest te zijn en m'n verjaardag gevierd te hebben - enthousiast feliciteerde. Toen ze hoorde dat ik 41 geworden was, zei ze heel verbaasd en spontaan '41??? dat kun je toch echt niet geloven zeg!, u lijkt veel eerder 30.'
Toen reageerde ik heel enthousiast: meid, mijn dag kan echt niet meer stuk zeg!
CM-ers die me persoonlijk kennen, please....laat me maar in deze waan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 16:16
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Sja, aangezien we hier op een openbaar forum zitten...bedoeld om te discussieren met elkaar is het wellicht een goed idee om of wat duidelijker te zijn, of gewoon niet te reageren! Op deze manier is er namelijk weinig opening om ergens op in te gaan...  |
Hij hoorde hier ook niet thuis ouder)dom he waarwel, tja dat heeft al geen zin meer mijn excuses voor het ongemak......Gert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 16:28
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was dat een leerling me vanmorgen - na een dagje vrij geweest te zijn en m'n verjaardag gevierd te hebben - enthousiast feliciteerde. Toen ze hoorde dat ik 41 geworden was, zei ze heel verbaasd en spontaan '41??? dat kun je toch echt niet geloven zeg!, u lijkt veel eerder 30.'
CM-ers die me persoonlijk kennen, please....laat me maar in deze waan. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:07
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: |  |
Je weet 't hè Imke, kinderen zeggen altijd de waarheid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:14
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Hij hoorde hier ook niet thuis ouder)dom he waarwel, tja dat heeft al geen zin meer mijn excuses voor het ongemak......Gert |
Nu snap ik het helemaal niet meer waar en over wie gaat het ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:15
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Je weet 't hè Imke, kinderen zeggen altijd de waarheid!  |
Meid, bedank de fabrikant maar van je dagcrème Nee hoor, je ziet er ongetwijfeld zeer jong uit,geniet ervan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:18
|
|
|
|
Naar nu mis ik totaal geduld en zachtmoedigheid. Ik bidt er regelmatig om te wachten wat God wil voor e.v.t. relatie. Wat ik ook doe het loopt altijd mis of ik ren de kar vooruit vanwege mijn wanhoopsdaden bang om alleen te komen te staan. 4x heb ik eens verkering gehad en alle 4 waren agresief van karakter dat het mij ook voorzichtigheid is en anderen op afstand bewaar om dan maar niet aan een relatie te gaan. Tegelijk zoek ik de man naar Gods hart die Bijbelse Wijsheid en inzicht heeft die mij geestelijk kan leiden en kan onderbouwen mij steun en inzicht geeft. Zet ik dit in mijn profiel geen haan die er naar kraait of mij teveeel zwart - wit ziet in geloof ik wacht en ik wacht maar het maakt mij soms zo boos of ik word verdrietig waarom zolang wachten. Zo heb ik eens mijn momenten ach laat mij maar alleen je hoeft voor mij geen moeite te doen. In plaats daarvan kan ik alle tijd aan God te geven en dat is heel erg mooi om te doen alleen het alleen zijn ik weet dat God mij nabij is. Daarom mijn vraag of je voor mij wil bidden dat ik meer geduldig mag zijn en meer zachtmoedig afwacht in wat God van mij wil en niet in wat ik wil maar de dingen los MOET LATEN is wat ik erg moeilijk vind.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:19
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Nu snap ik het helemaal niet meer waar en over wie gaat het ? |
Spannend........
Het is een hij,vanwege het woordje ega Hij heeft een groot ego Hij zit En Gert denkt
We komme dr wel achter!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:21
|
|
|
|
Geduld en vertrouwen blijven houden Anita,God heeft het beste met je voor. Een beetje lef tonen kan geen kwaad hoor,lijdzaam wachten heeft soms nut
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:27
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was dat een leerling me vanmorgen - na een dagje vrij geweest te zijn en m'n verjaardag gevierd te hebben - enthousiast feliciteerde. Toen ze hoorde dat ik 41 geworden was, zei ze heel verbaasd en spontaan '41??? dat kun je toch echt niet geloven zeg!, u lijkt veel eerder 30.'
Ohhhhh nu ben ik jaloers!Op zoiets kun je maaaaaaaaanden teren
Laatst dacht iemand grappig te zijn:"jij 44?Oh dan is je hoofd zeker eerder gebruikt?" Ja echt lollig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:53
|
|
|
|
OK
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 16 september 2010, 17:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 18:06
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | OK
Je bent toch niet jaloers Crossroad? Jij wilt natuurlijk ook wel dertig geschat worden......... , ik ook wel.......
.. |
|
|
| Naar boven |
|
|