| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 09:35
|
|
|
|
Frank: Toch zal het lijden vruchtbaar worden en weer geluk brengen. Als je dan terug de christelijke levenswandel opneemt (mocht die even in het slop zijn geraakt) zal God zich daarover meer verheugen dan om de dwaling die je maakte.
Hoi Frank!
Dat vind ik nou heel erg mooi en bemoedigend gezegd!
Dank je wel!
:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 09:37
|
|
|
|
[quote=PIEKIE042]
pieke ik ben er stil van. kan nu enkel zeggen dat ik voor je zal bidden en dat je troost en hoop mag putten in relatie met God. sterkte meis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 09:48
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | In die tijd was het namelijk ook normaal dat je maar met één persoon het bed deelde, en dat was dan je echtgeno(o)t(e) ... |
Hier ga je de fout in,in Bijbelse tijden had liefde tussen echtgenoten weinig waarde,je werd(op jonge leeftijd) uitgehuwelijkt en je moest het er maar mee doen.De straffen op vreemdgaan waren niet mals(o.a. steniging) alhoewel ik denk dat het zeker vaak voor kwam.
Ik persoonlijk vind dat de relaties tegenwoordig veel meer diepgang hebben,vertel mij dan maar waar God de voorkeur aan geeft........het zakelijke uithuwelijken of een relatie uit liefde?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:00
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Gebruik ze dan eens goed, van verschillende kanten hoor ik ook andere verhalen. Klim eens van die roze wolk af, dat het allemaal zo leuk en gezellig is. Durf eens echt met de mensen te praten die zeggen dat ze niet meer komen. Dan ben je al een heel eind verder.... |
Benoem er dan eens een paar, redenen zonder namen te noemen. Zo kan je geen zinnig kommentaar geven, van het begin afaan was jij er al op tegen. Dit is eigenlijk gewoon een herhaling, in 3 voud ben de tel kwijt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:07
|
|
|
|
nu krijg ik tranen in mijn ogen.................
ik ben hier nog maar net bij deze site... bedankt voor alle lieve mailtjes..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:32
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Je weet toch wel Jonathan dat mensen opleven als het slecht met een ander gaat?Als het ze goed gaat is de lol er af hoor,dan valt er niets meer te wijzen,dan kun je hooguit nog een roddel verzinnen
(ik loop regelmatig tegen balken aan,doet zeer hoor........) |
Hoi Leanne!
Ik wou toch wel even kwijt dat ik het wel helemaal met je eens ben! En het helemaal aanvoel wat je hier neerzet!
De gevoelens die je schrijft, heb ik ook regelmatig gehad en nog steeds.
Ik vind het fijn, dat ik veel kan herkennen in dit forum, en nu weer wat jij schrijft.
Groetjes!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 28 september 2010, 10:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:41
|
|
|
|
Heel veel sterkte. Zal je meenemen in mijn gebed. gr. Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:56
|
|
|
|
| PIEKIE042 schreef: | nu krijg ik tranen in mijn ogen.................
ik ben hier nog maar net bij deze site... bedankt voor alle lieve mailtjes.. |
Piekie, heel veel sterkte meis, tjonge wat een verdriet ineens.
Ik zal aan je denken.... en meer weet zelfs ik nu even niet te zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:58
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Benoem er dan eens een paar, redenen zonder namen te noemen. Zo kan je geen zinnig kommentaar geven, van het begin afaan was jij er al op tegen. Dit is eigenlijk gewoon een herhaling, in 3 voud ben de tel kwijt. | Laten we eens praten over gastvrijheid..CM is opgericht om in een veilige omgeving mensen te ontmoeten. Nu komen opeens overal vreemde mensen, die niks met CM te maken hebben, die we helemaal niet kennen, en dat gaat tegen de veiligheid die CM biedt in. Wat hebben ze daar te zoeken trouwens, als ze geïnteresseerd zijn, zouden ze ook lid kunnen worden van CM. nu stellen moeders hun kinderen bloot aan mensen die ze nog nooit gezien hebben. En sommige moeders haken daar ook op af.
Hoewel het ten stelligste ontkend wordt door betrokkenen, gaat het de kant op van dating. Het is niet zo vrijblijvend als wel beweerd wordt.
Het derde is, dat je nu bij elke activiteit de discussie terug krijgt of er nu wel of geen kinderen mee mogen. Het argument, dat mensen geen oppas kunnen krijgen, vind ik gewoon onzin. Als je je aanmeldt voor een dating site, ga je er automatisch van uit dat je mensen gaat ontmoeten. Dan heb je al nagedacht over een oppas. En ik ben ervan overtuigd, dat iedereen die komen wil, ook oppas kan krijgen. En als ze dat niet kunnen, hadden ze zich dat van tevoren moeten bedenken voordat ze op een dating site gingen. Hetzelfde geldt ook voor geld vind ik. Als je je aanmeldt voor een dating site moet je ervan uitgaan dat het geld kost. En ik vind het te gemakkelijk geredeneerd, dat mensen geen geld hebben. Nu worden anderen verplicht om bij te springen...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 28 september 2010, 11:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Laten we eens praten over gastvrijheid..CM is opgericht om in een veilige omgeving mensen te ontmoeten. Nu komen opeens overal vreemde mensen, die niks met CM te maken hebben, die we helemaal niet kennen, en dat gaat tegen de veiligheid die CM biedt in. Wat hebben ze daar te zoeken trouwens, als ze geïnteresseerd zijn, zouden ze ook lid kunnen worden van CM. nu stellen moeders hun kinderen bloot aan mensen die ze nog nooit gezien hebben. En sommige moeders haken daar ook op af.
Hoewel het ten stelligste ontkent wordt door betrokkenen, gaat het de kant op van dating. Het is niet zo vrijblijvend als wel beweerd wordt.
Het derde is, dat je nu bij elke activiteit de discussie terug krijgt of er nu wel of geen kinderen mee mogen. Het argument, dat mensen geen oppas kunnen krijgen, vind ik gewoon onzin. Als je je aanmeldt voor een dating site, ga je er automatisch van uit dat je mensen gaat ontmoeten. Dan heb je al nagedacht over een oppas. En ik ben ervan overtuigd, dat iedereen die komen wil, ook oppas kan krijgen. En als ze dat niet kunnen, hadden ze zich dat van tevoren moeten bedenken voordat ze op een dating site gingen. Hetzelfde geldt ook voor geld vind ik. Als je je aanmeldt voor een dating site moet je ervan uitgaan dat het geld kost. En ik vind het te gemakkelijk geredeneerd, dat mensen geen geld hebben. Nu worden anderen verplicht om bij te springen... |
er zit een kras op je plaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:10
|
|
|
|
hoi piekie
heel erg veel sterkte gewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:15
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hier ga je de fout in,in Bijbelse tijden had liefde tussen echtgenoten weinig waarde,je werd(op jonge leeftijd) uitgehuwelijkt en je moest het er maar mee doen.De straffen op vreemdgaan waren niet mals(o.a. steniging) alhoewel ik denk dat het zeker vaak voor kwam.
Ik persoonlijk vind dat de relaties tegenwoordig veel meer diepgang hebben,vertel mij dan maar waar God de voorkeur aan geeft........het zakelijke uithuwelijken of een relatie uit liefde? |
Ben het helemaal met je eens...mensen werden uitgehuwelijkt en behoorden alleen seks te hebben met hun echtgeno(o)t(e) Ik beweer ook niet dat het niet voorkwam dat men vreemdging, ik ging enkel in op de bijbelse definitie van het huwelijk...en die zegt dat het bij deze ene persoon moest blijven. Waar God's voorkeur ligt? Ik denk bij die liefde, en weet dat mijn eigen voorkeur daar ligt. In die tijd was het idd meer een "overeenkomst" dan dat er sprake was van echte liefde, en werd er van uitgegaan dat men gaandeweg wel van elkaar zou gaan houden. In sommige culturen is dat nog steeds zo. We mogen wat dat betreft heel gelukkig zijn dat wij zelf die keuze hebben... Als mens hebben wij de zegen gekregen om deze liefde te mogen ervaren terwijl voor alle andere diersoorten op aarde seks puur gaat om voortplanting.
Maar het neemt niet weg dat het God's oorspronkelijke bedoeling geweest om dit ook tussen twee mensen te houden... Voor God betekent lichamelijk één worden, op alle manieren één worden...en ben je in Zijn ogen dus getrouwd. Vandaar dat ook in die tijd...toen er nog geen ambtenaar of geestelijke bij kwam kijken, je vreemd ging wanneer je met een andere man/ vrouw sliep. Je pleegde dan overspel... En dat staaft eigenlijk al wat ik net zei; het huwelijk zit niet het stadhuis of in de kerk...het is een ~emotioneel~ verbond tussen twee mensen, en in ons geval, Goddank!...ook tussen ons en God.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 28 september 2010, 11:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:20
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Heerlijk een aanwijsbare zonde. Daar kunnen we heerlijk over oordelen, aanwijzen, met anderen over kwekken. Ik vind die stiekeme binnenskamers zonde maar niets, dat blijft maar gokken, waar die ander stiekem over fantaseert. Helemaal goed, als je iemand op heterdaad betrapt, hoef je niets meer te gissen.  |
Hoi Jonathan!
Ook helemaal mee eens.
Heb ook zulke vergelijkbare zaken ervaren, hoe je het hier neerschrijft....
Bij mij was het samen met mijn relatie eerlijk zijn.....over dat we leven als man en vrouw.
Gelukkig is het niet overal zo.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 28 september 2010, 19:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:21
|
|
|
|
Heel veel sterkte! Ik hoop en bid dat je God maar heel dichtbij mag ervaren!
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:25
|
|
|
|
Geweldig nieuws Roos!
Soms hebben we het zo moeilijk dat we even een omweg nemen op de weg die we bewandelen, maar gelukkig gaat God altijd met ons mee en zorgt hij voor ons...
Geniet meid! Je hebt het verdiend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:29
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | De meeste belijdende christenen menen dat zij 'wedergeboren' zijn, maar de ware betekenis van de wedergeboorte begrijpen zij niet. De waarheid over de wedergeboorte is de meest indrukwekkende openbaring van de Bijbel!
Nicodemus was een Farizeeër van hoge rang, een van de heersers over de Joden. Hij wist dat Jezus een door God gezonden profeet was die wonderen verrichtte en hij was zeer geïnteresseerd in Zijn leer. Omdat Nicodemus echter niet gezien wilde worden met deze man, die de meeste andere Farizeeën een 'ketter' en een 'demagoog' noemden, ging hij 's nachts in het geheim naar Jezus. Tijdens hun gesprek vertelde Jezus aan Nicodemus een diepzinnige waarheid, iets wat hem geheel verbijsterde.
"Gij moet wederom geboren worden"
Johannes 3:3 Jezus antwoordde en zeide tot hem: Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, tenzij iemand wederom geboren wordt, kan hij het Koninkrijk Gods niet zien. Nicodemus, die aan een fysieke geboorte dacht, stond perplex. Vers 4 Nicodemus zeide tot Hem: Hoe kan een mens geboren worden, als hij oud is? Kan hij dan voor de tweede maal in de moederschoot ingaan en geboren worden? Jezus toonde vervolgens dat Hij over een geheel ander soort van geboorte sprak. Vers 5 Jezus antwoordde: Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, tenzij iemand geboren wordt uit water en Geest, kan hij het Koninkrijk Gods niet binnengaan. 6 Wat uit het vlees geboren is, is vlees, en wat uit de Geest geboren is, is geest. Verder vertelde Hij de Farizeeër: Vers 7 Verwonder u niet, dat Ik u gezegd heb: Gijlieden moet wederom geboren worden. Maar Nicodemus begreep het eenvoudig niet (vers 9-12). Evenmin als veel mensen in onze tijd! Vers 9 Nicodemus antwoordde en zeide tot Hem: Hoe kan dit geschieden? 10 Jezus antwoordde en zeide tot hem: Gij zijt de leraar van Israël, en deze dingen verstaat gij niet? 11 Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: wij spreken van wat wij weten en wij getuigen van wat wij gezien hebben, en gij neemt ons getuigenis niet aan. 12 Indien Ik ulieden van het aardse gesproken heb, zonder dat gij gelooft, hoe zult gij geloven, wanneer Ik u van het hemelse spreek? De meeste belijdende christenen menen dat zij wedergeboren werden toen zij 'Christus aanvaardden'. Maar wat het werkelijk betekent om 'wedergeboren' te worden, weten zij niet. De wedergeboorte die in de Bijbel wordt beschreven is veel meer dan wat men in de traditionele christenheid algemeen aanneemt. Toen Jezus van 'wederom geboren' worden sprak, bedoelde Hij niet wat de meeste mensen denken. Het is van het allergrootste belang dit te begrijpen.
lees verder op :
http://home.zonnet.nl/gemeente.van.god/wedergeboren.html |
Ik ben vandaag een beetje lui
Kun jij de juiste oplossing even geven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:31
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | heb een andere link...

Als dit geen alien is dan weet ik het ook niet meer  |
Hmmm...volgens mij is het toch echt gewoon een kat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:34
|
|
|
|
Ik heb even nagevraagd bij de dominee waarom wij op zondag naar de kerk gaan en niet op zaterdag, de sabbath... Zijn antwoord was best logisch eigenlijk:
"Ja, wat denk jij dan? Op zaterdag moet ik rusten en niet aan het werk zijn...wat ik hier iedere zondagochtend doe heeft echt niets te maken met uit men neus (vr)eten hoor!"
Tess, geloofd dat dominee op zaterdag ook niet bepaald stil zit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:39
|
|
|
|
| PIEKIE042 schreef: | en dan.....................................
kan ik hier melden, wat het slechtse moment was van vandaag.....
in plaats van jas aan trekken, om kwart voor 1 naar mijn werk te gaan. gelijk ging de foon........................... het ziekenhuis... of ik om 15 uur wilde komen, .. kan niet zei ik, ik moet werken..........
heel belangrijk!! dat he vanmiddag komt...... hoorde ik..........
in ziekenhuis kreeg ik te horen dat ik erg ziek ben, nier kanker en spoedig geopereerd moet worden..waarschijnlijk over 2 weken..... de gehele nier moet er uit..........en wat er meer uit moet. verdoofd zat ik daar, hele middag in ziekenhuis, mijn vader en zusje waren met mij mee....
zo ineens mag ik niet meer werken, en...moet mij gaan voorbereiden...
ik kan nu even niet slapen, buiten liederen om die in mijn hoofd zingen. zijn er ook praktische gedachten die in mijn hoofd rondgaan.... hoe moet dit, hoe moet dat...
ik duik mijn bed zo maar weer in, en neem psalm 23 maar in gedachten mee...De Heer is mijn herder... en ik ga daar in mijn hoofd over zingen...................... |
Piekie, heel veel sterkte toe gewenst.
Groetjes Carien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:41
|
|
|
|
De volgende keer willen graag alleen positieve reacties lezen. En geen negatieve dingen van mensen die voorbaat al niet gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:08
|
|
|
|
Het is misschien wat vroeg om er nu al over te beginnen, maar kerst komt er weer aan, en ik heb gemerkt dat ik niet de enige ben, die als een berg tegen een eenzame kerst opzie. Daarom is bij enkelen onder ons het plan gerezen om rond - of op - één van de kerstdagen bij elkaar te komen en samen kerstfeest te vieren. Hoe we dat gaan invullen? Al jullie ideeen zijn welkom, en misschien zou er deze keer wel eh...muzikale begeleiding bij mogen zijn? (muzikanten hebben we op CM op voorraad heb ik begrepen?). Graag jullie reaktie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Laten we eens praten over gastvrijheid..CM is opgericht om in een veilige omgeving mensen te ontmoeten. Nu komen opeens overal vreemde mensen, die niks met CM te maken hebben, die we helemaal niet kennen, en dat gaat tegen de veiligheid die CM biedt in. Wat hebben ze daar te zoeken trouwens, als ze geïnteresseerd zijn, zouden ze ook lid kunnen worden van CM. nu stellen moeders hun kinderen bloot aan mensen die ze nog nooit gezien hebben. En sommige moeders haken daar ook op af.
Hoewel het ten stelligste ontkend wordt door betrokkenen, gaat het de kant op van dating. Het is niet zo vrijblijvend als wel beweerd wordt.
Het derde is, dat je nu bij elke activiteit de discussie terug krijgt of er nu wel of geen kinderen mee mogen. Het argument, dat mensen geen oppas kunnen krijgen, vind ik gewoon onzin. Als je je aanmeldt voor een dating site, ga je er automatisch van uit dat je mensen gaat ontmoeten. Dan heb je al nagedacht over een oppas. En ik ben ervan overtuigd, dat iedereen die komen wil, ook oppas kan krijgen. En als ze dat niet kunnen, hadden ze zich dat van tevoren moeten bedenken voordat ze op een dating site gingen. Hetzelfde geldt ook voor geld vind ik. Als je je aanmeldt voor een dating site moet je ervan uitgaan dat het geld kost. En ik vind het te gemakkelijk geredeneerd, dat mensen geen geld hebben. Nu worden anderen verplicht om bij te springen... |
Deze argumenten zijn volgens mij van persoonlijke aard, en dat sommige geen geld hebben, ga eens bij de voedselbanken kijken, en we zijn so wie so vreemden van elkaar, (in een profiel kan je n.m je eigen zo mooi afschilderen dan je werkelijk bent) dating bang!!?? het is toch een dating site?! en als er al over geld gesproken wordt haak ik zelf ook af, reden? spontaan iets regelen zegt meer van een persoon, als dat je er meerdere bij betrekt die er financieel beter van moeten worden (die ken je ook niet) en als je kinderen er al vanaf het begin bij betrekt, weet degene zonder kinderen ook gelijk ben ik geschikt voor zo een persoon met, of niet, en je bent niets verplicht je mag hoeft niet maar mogen is wel zo Christelijk toch?
Nog 1 ding, probeer het toch eens, ga eens een keer niet uit van de negatieve ervaring van de, ander klim uit je ei, trek er op uit de paden op de lanen in, kost niks je hebt de tijd, voor de zon weer schijnt ben je er wel
,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:35
|
|
|
|
Ik zou het zeer waarderen wanneer je namens jezelf zou praten en niet in de "wij-vorm", want dat zou betekenen dat je ook namens mij zou praten en dat is zeker niet het geval.
Kinderen worden overal aan vreemde mensen bloot gesteld, that's life. Wanneer je dat, als moeder, niet wilt, kun je ze beter maar binnenhouden. CM is een prima omgeving om je kinderen aan bloot te stellen. Een activiteit samen met andere Christenen, hoe veilig wil je het hebben?
Ok, voor er een andere discussie losbarst, Christenen zijn geen doetjes. Daar hebben we in het nieuws genoeg over gehoord. Maar in dit geval is er tenminste 1 ouder bij.
Ik zit hier o.a. om een lieve man te kunnen ontmoeten en wanneer dat is tijdens een activiteit is mij dat helemaal goed. Zelfs wanneer het een man zou zijn die niet lid is, maar meekomt als kennis. Maar ik ben hier ook om andere mensen te onmoeten en dingen te kunnen delen en misschien hou ik er wel een goede vriend(in) aan over. Heerlijk toch? Dit is ook een datingsite, of dat nou voor een relatie is of anderzijds, of wrs beter gezegd: het is een contactsite! En het is, voor mij, geheel vrijblijvend. Ik voel mij nergens toe verplicht!
Enne...oppas: ik ga er van uit dat ouders daar idd over nagedacht hebben, maar dat wil niet zeggen dat oppas ook altijd voor handen is op het moment dat iemand dat wil. Ik mag hopen dat degene die moet oppassen ook een stem in het kapittel heeft? Ik pas regelmatig op, maar ik kom niet altijd meteen opdraven wanneer de ouders dat willen, ik heb meer dan alleen oppassen, heb ook nog ander werk!
En wat betreft het geld: daten is duur, zeker. Ook ik heb niet altijd het geld daarvoor en ik besluit per activiteit of dat ik het kan betalen. Niettemin ben ik bereid om, wanneer ik daarmee iemand kan helpen, een duit in het zakje te doen. Het zou n.l. kunnen zijn dat iemand het geld besteedt heeft om lid te worden, maar meer niet heeft (iemand met een uitkering b.v.) en dan help ik graag. Ik heb het niet breed (de zorg betaald gewoon slecht) maar heb nog altijd meer dan iemand met een uitkering en ik meen dat het dan mijn Christelijke plicht is om iemand een keer te helpen. Iemand met een uitkering kan in een sociaal isolement terechtkomen en wanneer ik dan kan helpen....
Groet, José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:41
|
|
|
|
Ik vind je wat kort door de bocht want gratis en betrouwbare oppas ligt echt niet voor het oprapen! Persoonlijk ga ik alleen naar een cm uitje als mijn kinderen ook welkom zijn maar ja ieder zijn ding he .....
Kunnen we nu weer on topic? Wanneer is de volgende picknick/ uitje.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:47
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Ik vind je wat kort door de bocht want gratis en betrouwbare oppas ligt echt niet voor het oprapen! Persoonlijk ga ik alleen naar een cm uitje als mijn kinderen ook welkom zijn maar ja ieder zijn ding he .....
Kunnen we nu weer on topic? Wanneer is de volgende picknick/ uitje..... | Hoe los je het dan op als je een lieve man ontmoet? Neem je dan ook je kids mee? Je moet toch een of andere oplossing voor handen hebben gehad voordat je je aanmeldde?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:02
|
|
|
|
Het slechtste moment van vandaag... : Ik ben verdrietig, ontroostbaar, diep bedroefd en teleurgesteld... na een morgen weer gewerkt te hebben op de peuterspeelzaal en een evaluatiegesprek ben ik ontslagen... volgende week zit ik weer eens thuis... dag lieve kinderen, helaas mocht ik geen afscheid van jullie nemen, ik ga jullie allemaal hartstikke missen !!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:06
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het slechtste moment van vandaag... : Ik ben verdrietig, ontroostbaar, diep bedroefd en teleurgesteld... na een morgen weer gewerkt te hebben op de peuterspeelzaal en een evaluatiegesprek ben ik ontslagen... volgende week zit ik weer eens thuis... dag lieve kinderen, helaas mocht ik geen afscheid van jullie nemen, ik ga jullie allemaal hartstikke missen !!!!!!! |
Hè wat naar...kzal ook voor jou bidden hoor! Sterkte !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:08
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het slechtste moment van vandaag... : Ik ben verdrietig, ontroostbaar, diep bedroefd en teleurgesteld... na een morgen weer gewerkt te hebben op de peuterspeelzaal en een evaluatiegesprek ben ik ontslagen... volgende week zit ik weer eens thuis... dag lieve kinderen, helaas mocht ik geen afscheid van jullie nemen, ik ga jullie allemaal hartstikke missen !!!!!!! |
nou ja zeg, wat raar!! Maar afscheid nemen van die ukkies is ook zwaar hoor. Een huilende juf is ook lastig voor de kinderen. Ik heb toen 100 handjes geschut pfff echt moeilijk. Kom op hè, op zoek naar een nieuwe uitdaging. Niet bij de pakken neerzitten. knuffel van mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:11
|
|
|
|
chat, je sprak verstandige woorden vanmorgen in de chatroom: ik heb nog 1x gezegt hoe ik er over dacht en nu ga ik mn mond erover houden. Doe dat dan ook, men weet je jij erover denkt en daarover verschillen de meningen nu eenmaal.
je zit hier op een datingsite ja,en ik denk dat je er dan vanuit mag gaan dat uitjes die de site zelf organiseerd inderdaad zonder kinderen zijn. Maar waar het hier over gaat zijn door leden zelf georgansieerde uitjes. Een lid is niet verplicht iets te organiseren en als hij/zij dat wel doet is het ook aan de organisator om de regel te bepalen. Er zitten hier veel mensen met kinderen, dat die dan iets organiseren met kinderen erbij, helemaal prima toch? Aan jou en mij de keuze om dat wel of niet te gaan. Ik wil mijn kinderen pertinent niet op uitjes van een datingsite hebben, dus ik ga niet of ik regel een oppas, maar dat is een verantwoording die iedere ouder zelf dient te nemen.
Waar ik je inmiddels wel gelijk in moet gaan geven is dat er momenteel zodra er gesproken wordt over een uitje organiseren er direct een discussie losbarst over wel of geen kinderen. Er lijkt inderdaad niets meer te organiseren te zijn zonder dat er kinderen mee gaan. Nou ben ik niet zo aktief meer in het bezoeken van uitjes maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat fijn vind. Soms is het wel erg fijn om eens even een avondje onder volwassenen te zijn, zeker als je 24/7 tussen de kinderen zit.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 28 september 2010, 13:15
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|