| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:14
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Ik kreeg medicijnen die gebruikt worden voor epilepsie ( ben de naam even kwijt) en binnen no time was de hoofdpijn verminderd terwijl ik ,ruim 12 jaar, ononderbroken hoofdpijn had. |
Depakine chrono? Die heb ik gebruikt, ik had last van epileptische aanvallen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ILONA250
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:31
|
|
|
|
|
Mag ik me ook nog aanmelden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:38
|
|
|
|
| ILONA250 schreef: | | Mag ik me ook nog aanmelden? |
Jazeker mag je nog aanmelden hoor
Welkom Ilona dan zet ik je naam erbij op de lijst.
Nu zijn er nog 2 plaatjes vrij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:43
|
|
|
|

Hallo Iedereen,
In het mooie noorden waar veel rust heerst even er tussen uit van de stress ben je hier op de juiste plek.
Wil je voor die tijd de stad van Groningen in met de reisgids Chat dan bij hem je aanmelden en ergens in de stad tussen 12.00 - 13.00 uur afspreken. Dan krijg je de kans van je dromen om het mooie stad te bezichtigen.
Het was de bedoeling om eens gezellig op 9 0kt. naar een Texas Amerikaans Grill Restaurant te gaan.
Mocht je zin hebben en lekker daar te eten geef je dan ervoor op.
http://www.ribhousetexas.nl/
Tijd: om te verzamelen bij de ingang van het restaurant om 17:30 uur.
Adres:
Ribhouse Texas Amerikaans Grill Restaurant Hoofdweg 42 9483 PC Zeegse
Oja wat ook leuk zou zijn als je iets van een coboyhoed of sjaal of laarsen, kleding aantrok maar dat mag je helemaal zelf weten hoor. Daarin laat ik jullie helemaal vrij in.
Voor het avondje uit gaan mee:
Mary052 Anita324 Edwin (kennis) Marianne129 Griffin748 Gauke185 Bert168 CHATULIEM619 BILLY701 Nathalie 12 jaar Trijnie671 MAR907 NAOMI695 WATERDAIJ728 ILONA250 Bart (kennis)
Het gaat om de gezelligheid om je broeder en zuster te leren kennen. Of je hierbij zit of ergens anders en als je vrienden hebt ook die zijn uitgenodigt.
!!!!! IEDEREEN IS VAN HARTE WELKOM !!!!!
Als de energie nog voor over is en je vind het leuk idee om bij mij thuis nog een kop koffie/thee, glas fris te drinken of om leuk spellentje te doen wees welkom. Neem dan je leuke spel mee van koehandel, kolonisten of anders wat. Oja wil je wat lekker erbij neem dan zelf een zak chips, snoep, enz mee.
Groetjes,
Anita
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 07:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:44
|
|
|
|
Ik denk dat er geen verschil in zit, in wie (dus welke overtuiging) je kunt vertrouwen, ook "christenen" zetten je wel eens een hak of doen iets achter je rug om.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:46
|
|
|
|
imigran heet het middel tegen migraine, helpt als een tierelier !! Heb het (bijna ) altijd bij me
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Zoals ik zei is het uitnodigend om te gaan luisteren maar het is weeral een eind rijden en dat weerhoud me toch.
Frank |
Misschien zou u dan met Theo Niemijer van cursusleider mee kunnen rijden want hij woont in Losser is vanuit Enschede namelijk. Als je dan even via Zoeklicht contact opneemt krijgt u vast wel de tel nr van Theo dan kunt u met hem de dingen bespreken. Om het u makkelijk te maken en u alsnog bij kan zijn.
Het zeer zeker de moeite waard om naar deze lezingen te gaan.
Shalom,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:03
|
|
|
|
Zag net dat Pieter wel online is.....dit topic in de gaten houden vanavond
*tromgeroffel*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:09
|
|
|
|
Hierbij even een update van mijn kant...
Allereerst mn excuses dat ik in de chatroom en op forum wat stil hierover ben, ook niet alle mailtjes beantwoord ik..
Annette en ik waarderen het meeleven enorm!! Maar als je, net als gisteren bijv. 17 uur in het ziekenhuis hebt gezeten bij je vrouw die veel pijn en ongemak heeft, heb je het daar dat halve uurtje ontspanningschatten liever niet daar over. De moeizame bevalling, gecombineerd met de dagelijkse sleur op de zaak, maken dat je graag ff rust hebt.
Maar goed... De bevalling gaat zeer moeizaam. Er is besloten tot inleiden omdat het kind nu toevallig wel goed lag. Dan is een moeilijke bevalling die zomaar nog n week kan duren, te verkiezen boven een keizersnee met een veel langere herstelweg. Ik blijf echter hoopvol dat het vlot gaat en 10-10-10 zou n mooie datum zijn voor de geboorte en voor de hoofdprijs in de staatsloterij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAAIKE874
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:11
|
|
|
|
|
Veel Sterkte !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:12
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zeg maar tegen hem dat zo`n eerste date met ons minder erg is dat met zn aanstaande schoonfamilie  |
Dat moet ik nog zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:13
|
|
|
|
Heel veel sterkte Pieter en Annet. 10-10-10 is idd een mooie datum. Maar ik hoop voor jullie beiden dat het toch eerder komt. Aangezien het een zware bevalling word.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:15
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Hierbij even een update van mijn kant...
Allereerst mn excuses dat ik in de chatroom en op forum wat stil hierover ben, ook niet alle mailtjes beantwoord ik..
Annette en ik waarderen het meeleven enorm!! Maar als je, net als gisteren bijv. 17 uur in het ziekenhuis hebt gezeten bij je vrouw die veel pijn en ongemak heeft, heb je het daar dat halve uurtje ontspanningschatten liever niet daar over. De moeizame bevalling, gecombineerd met de dagelijkse sleur op de zaak, maken dat je graag ff rust hebt.
Maar goed... De bevalling gaat zeer moeizaam. Er is besloten tot inleiden omdat het kind nu toevallig wel goed lag. Dan is een moeilijke bevalling die zomaar nog n week kan duren, te verkiezen boven een keizersnee met een veel langere herstelweg. Ik blijf echter hoopvol dat het vlot gaat en 10-10-10 zou n mooie datum zijn voor de geboorte en voor de hoofdprijs in de staatsloterij. |
Dat wordt op de knieën voor jullie Pieter. Dat het beslist geen week gaat duren, maar dat het sneller zal gaan en voorspoedig.
God bless!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:16
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Wij hebben ons als westen tijdens de oliecrisis van 73 verkocht aan de islamitische landen. Alleen als het westen open zou staan voor alles wat maar met de islam te maken had, burgers, moskeen en alles verder toe te laten, zou het westen weer olie krijgen.
google even op : oliecrisis 73 islam en je weet alles.
De islam heeft maar 1 doel....heel de wereld aan de islam. Maar is dat ook niet hetgeen wij zouden willen....heel de wereld christelijk??
Ach....Jezus zal wederkomen, en alle oog zal Hem zien. En Hij zal Zijn koninkrijk stichten. Dan zal iedereen weten wie nu God is. Net zoals ooit moest worden getoond aan de priesters van Baal. Dan zal dus ieder weten WIE God is.
en verder nog dit 2 Petr 3 : 14 Omdat u hiernaar uitziet, geliefde broeders en zusters, moet u zich inspannen om smetteloos, onberispelijk en in vrede door hem te worden aangetroffen. 15 Bedenk dat het geduld van onze Heer uw redding is. Dat heeft ook onze geliefde broeder Paulus u geschreven met de wijsheid die hem is geschonken. 16 Hij schrijft dit overigens in alle brieven waarin hij dit onderwerp ter sprake brengt. Daarin staat een en ander dat moeilijk te begrijpen is en dat door onwetende en onstandvastige mensen, tot hun eigen ondergang, wordt verdraaid; dat doen ze trouwens ook met de overige geschriften.
17 Geliefde broeders en zusters, u weet van tevoren wat er gaat komen. Wees daarom op uw hoede en laat u niet meeslepen op de dwaalwegen van wettelozen. Laat uw standvastigheid niet varen, 18 maar groei in de genade en in de kennis van onze Heer en redder Jezus Christus. Hem komt de eer toe, nu en in eeuwigheid. Amen.
En verder leerde Jezus : Heb uw naaste lief etc etc
Alles wat in gaat tegen God, Alles wat daar strijd tegen voert is niet goed. Maar zolang dat niet gebeurt is ieder mens de moeite waard voor God, en voor ons om te laten zien wat christen-zijn inhoudt.
Als we zoals Hannah in een bijdrage al schreef de Bijbel onder een loep leggen, dan lezen we ook genoeg dingen waarbij je dezelfde vragen kan plaatsen.
Laten wij vooral laten zien dat God een God is van genade, liefde, vergeving, bevrijding en vooral hoop. En dat alles door de plaatsvervangende straf van Jezus, wat niet anders was dan de Liefde van God voor de wereld. En die Liefde is God zelf, Jezus. Ons door God gegeven, als voorbeeld, als verzoening, als leraar, als offer. Wij mogen weten dat als wij dat geloven Hij naast ons zal staan als eenmaal alles gewogen wordt, wat wij mensen hebben gedaan. |
Ja klopt!!! bijbelteksten te over die als agressief benoemd kunnen worden. Echter,,,, Het is maar net hoe de gelovigen ermee omgaan he... En aangezien het aantal zelfmoordcommando's met reformatorische grondslag op dit moment nog niet zo hoog is, denk ik dat hannah theoretisch wellicht een punt heeft, maar dat haar betoog in het licht van de actualiteit pure onzin is en slaat als een tang op n varken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:16
|
|
|
|
Heel veel sterkte gewenst met de bevalling! Denk aan jullie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:19
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | | Het is een mooi stukje, van welke gemeente/predikant? |
Zal ik overtypen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:21
|
|
|
|
Sterkte Pieter en Annette, ook voor jullie andere kinderen en de grootouders.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op donderdag 7 oktober 2010, 21:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:27
|
|
|
|
annet en pieter veel sterkte weet het is geen lolletje met veel pijn maar je krijgt er wat geweldigs voor terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:36
|
|
|
|
Oef...dat gaat zeker niet van een leien dakje!
Heel veel sterkte beiden, maar vooral voor Annette natuurlijk. Hopen en bidden dat het toch voorspoedig mag verlopen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:39
|
|
|
|
Pieter en Annette,
heel veel sterkte in deze strijd. Bid voor jullie dat de kleine er snel mag zijn. 10-10-10 een zeer mooie datum maar dat duurt nog drie dagen dus
Liefs Erika.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:56
|
|
|
|
Maar goed... De bevalling gaat zeer moeizaam. Er is besloten tot inleiden omdat het kind nu toevallig wel goed lag. Dan is een moeilijke bevalling die zomaar nog n week kan duren, te verkiezen boven een keizersnee met een veel langere herstelweg. Ik blijf echter hoopvol dat het vlot gaat en 10-10-10 zou n mooie datum zijn voor de geboorte en voor de hoofdprijs in de staatsloterij. |
Lieve Pieter, en Annette,
Tjonge wat een vreselijk zware tijd voor jullie, Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Maar zullen we voor Annette toch maar hopen dat het wat sneller gaat, krijgen jullie morgen de echte hoofdprijs, onbetaalbaar heel lief, en ook heel duur, en dan 10 oktober nog een keer de financiele hoofdprijs om die andere te kunnen betalen Ik gun je de hoofdprijs hoor, incl de jackpot.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:57
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dat moet ik nog zien  |
haha, daar zullen we voorlopig niet achterkomen hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 22:06
|
|
|
|
Annette en ik waarderen het meeleven enorm!!
Maar goed... De bevalling gaat zeer moeizaam. Ik blijf echter hoopvol dat het vlot gaat |
pfffffffft..........wel adem blijven halen hoor!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 22:09
|
|
|
|
Heel heel veel sterkte voor jullie allemaal en bovenal voor Annet een hele dikke knuffel voor jullie allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 22:10
|
|
|
|
Heel jammer. ik zou graag mee willen. Katja komt defenitief niet meer terug op de CM Wie gaan wel mee?
Ik vind dat prachtig idee Wanneer gaan we?
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op donderdag 7 oktober 2010, 22:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 22:16
|
|
|
|
Hay Pieter en Annet...nog ff volhouden!
ik hoop echt dat jullie de hoofdprijs straks in jullie armen mogen dragen.
Pieter...wees trots op je moedige vrouw, ik wens jullie beiden veel sterkte toe.
Groetjes Carien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 22:17
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Oef,die is hard Zing.......is toch een vingertje richting Inka ook al zul je het misschien niet zo bedoelen?
Ik maak zo'n situatie nu van dichtbij mee,vader moet werken,de mentor laat niets horen,schoolinspectie dreigt maar zet hun dreigementen niet door........alles heeft vader er bijgehaald,politie,dorpswacht,therapeuten,een psych......allemaal zeggen ze:tis zo sneu dat hij zn moeder verloren is,hij heeft meer liefde en aandacht nodig.......pffffff Zijn vader neemt heel vaak vrij om hem op te vangen,praat met hem,doet dingen met hem maar verbetering is er niet,het vertrouwen is volledig weg.
Geef een puber 1 vinger en hij neemt je hele hand om hem noooooooit meer terug te geven In manipulatie zijn ze enorm goed dus wie zegt dat het liefde/aandacht verhaal daar niet bij hoort???Slim zijn ze......
En by the way:ik werk vanuit huis maar mijn eigen puber is geen haar beter......gelukkig heeft die nog geen erge dingen uitgevreten maar je staat met je rug tegen de muur als het wel gebeurt.(ik hou echt onzettend veel van hem hoor,dat krijgt hij regelmatig te horen )
Volhouden Inka,blijven praten,zeg dat je van hem houdt........nooit opgeven. |
Ik val toch even Leanne bij, hoewel ik Zinga ook absoluut niet af wil vallen, Maar de kreet het arme kereltje heeft al zo veel voor zijn kiezen gehad en heeft veel liefde en aandacht nodig komt mij een beetje de strot uit, Sorry voor men ongelukkige woordkeus, Maar geloof me als ouder zijnde geef je zoveel mogelijk aandacht en liefde en als het kereltje vind dat dit niet genoeg is ligt dat niet aan jou als ouder, Elke ouder ( tenminste dat neem ik aan) Doet zijn of haar best...Het is zo makkelijk om maar met een vingertje te wijzen, hij of zij moet meer liefde of aandacht. Ook wil ik Tess der verhaal even bijvallen, Want naar de huisarts gaan is misschien wel een goed idee, Wat onze huisarts zei heeft ook heel goed geholpen en wil ik ook als tip mee geven. Jij Inka moet op 1 kantje schrijven waar jij tegen aanloopt en wat jij moeilijk vind en Je zoon moet dat ook doen 1 kantje schrijven waar hij tegen aan loopt en wat hem dwars zit... Het hoeft niet gedetaileerd maar vandaar uit kan de huisarts en eventuele verdere hulpverlening kijken wat er nodig is, Verder bovenal heel heel veel sterkte knuf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIM727
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 22:23
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Hay Pieter en Annet...nog ff volhouden!
ik hoop echt dat jullie de hoofdprijs straks in jullie armen mogen dragen.
Pieter...wees trots op je moedige vrouw, ik wens jullie beiden veel sterkte toe.
Groetjes Carien. |
sterkte gewenst !!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 22:26
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Oef,die is hard Zing.......is toch een vingertje richting Inka ook al zul je het misschien niet zo bedoelen? |
Ergens zou je het als vingertje kunnen zien. Maar ik denk dat het enkel een opmerking is die aangeeft hoe pubers in elkaar steken. Juist in de puberteit is een kind vanuit zijn/haar zoektocht naar de eigen identiteit op een bepaalde manier op zoek naar aandacht. Immers, het is de leeftijd dat een kind begint te leren voor zichzelf een positie te veroveren in de grote-mensenwereld. Een opmerking over aandacht is dus niet zozeer een vingertje, maar meer een hele summiere schets van wat er in een kind omgaat, waarbij het dus niets zegt over de ouder. Ja, de ouder heeft hierin wel een rol om samen met de puber de ontdekkingstocht te beleven. Maar de zoektocht naar aandacht is geen teken van tekortkomen!
Een puber is een echte handenbinder in zekere zin. Als je dan nog te maken hebt met een puber met een minder mooie historie, wordt het er niet bepaald makkelijker op. Het belang van positieve respons richting puber is nog net weer wat groter dan naar kinderen/mensen in het algemeen. Juist in de zoektocht naar de eigen identiteit speelt het gevoel vaak een belangrijke rol en is geregeld een schaamtegevoel aanwezig omdat ze ontdekken nog niet helemaal daar te zijn waar volwassenen zijn danwel omdat ze jaloers kunnen zijn op wat anderen doen/hebben. Het is dan van belang om ze te laten merken dat ze er mogen zijn zoals ze zijn en dat ze tevreden leren zijn met wat ze wel hebben....
...en dat laatste geldt ook voor pubers die een dierbare moeten missen, hoe hard dat ook is, want er blijft toch altijd een bepaalde leegte, waarbij deze ook nog geregeld lijkt te worden opgevuld (voor het gevoel van de puber) door een mogelijke nieuwe partner van de overgebleven ouder.
In de hoedanigheid van zorgende vaderfiguur van een puber is dit ook een van de dingen waar ik mee te maken heb. En nee, gemakkelijk is dat zeker niet. Het is zo logisch dat er niet altijd 100% opening is, maar het maakt je als zorgende ouder wel wat machteloos bij tijd en wijle. In die machteloosheid is het altijd waken dat je niet in je reageren de afstand (weer) vergroot, wat echt niet vanzelf gaat. Het is keihard werken...met vallen en opstaan. Dan is het belangrijk om je liefde voor je kind te blijven aanspreken en voor ogen te blijven houden. Dat geeft je energie en doorzettingskracht!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |