| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 16:42
|
|
|
|
Van harte...!!!
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op zondag 10 oktober 2010, 16:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 16:43
|
|
|
|
Wat een blijdschap bij jullie CMgezin Van hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Prachtig getal. Ik ben dolblij dat het weer voorbij is.
Groetjes aan Annette, CMpapa Pieter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GAUKE185
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 16:50
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Vanmorgen om 10.32 uur werd in St. Antonius Krankenhaus Kleve geboren: Van harte gefeliciteerd met dit kleine geluk Esther Jeannette Adriana roepnaam Esther
Gewicht 3770 gram Lengte 54 cm
Na een vrij dramatische en pijnlijke week van vruchteloos inleiden is vanmorgen besloten alsnog een keizersnede uit te voeren. Moeder en kind zijn beiden gezond.
Ook namens Annette hartelijk dank voor alle betoonde meeleven, in welke vorm dan ook!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:03
|
|
|
|
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:04
|
|
|
|
Whoehoeeeee...
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 10 oktober 2010, 17:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:10
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Een meisje en haar naam wordt Esther. |
Whoehoe...je hebt gewonnen, mario Vergeet je niet ff te bellen voordat je vingertjes en teentjes gaat tellen?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 10 oktober 2010, 17:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:11
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | Ik zei ook Chat dat je het in gebed bij God hebt gebracht. Samen bidden tot God. Als je op God vertrouwt en je voelt en denkt dan dat het goed is dan doe je geen fout denk ik. En kom je geestelijk niet in de problemen omdat je het in gebed bij God hebt gebracht.
Marianne | En toch werkt het niet zo. We zijn als mensen geneigd dingen snel goed te vinden, terwijl we ook nog te maken hebben met Gods principes, en die principes gaan vaak in tegen onze gevoelens. Als je al gaat bidden of het mag, heb je in jezelf al een keuze gemaakt. Gods woord is duidelijk seks hoort bij huwelijk....lijkt me niet iets waar je nog achteraf over zou moeten bidden. Je raakt dan verstrikt in je eigen gedachten, en je probeert daar dan weer een weg mee te vinden. Het is moeilijk om dan weer alles op een rijtje te krijgen. Seks is niet vrijblijvend, het heeft altijd gevolgen voor je relatie. Je relatie met je partner en je relatie met God. Zelf heb ik gehoord, dat er mensen zijn die regelmatig van partner wisselen. Het gaat ze om de spanning, het nieuwe, het jagen. Uiteindelijk komen ze op het op het punt dat ze niet meer in staat zijn een duurzame relatie aan te gaan. Dan is de seks belangrijker geworden dan de liefde.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 10 oktober 2010, 17:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:19
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Whoehoe...je hebt gewonnen, mario Vergeet je niet ff te bellen voordat je vingertjes en teentjes gaat tellen?  |
sorry.... Anita heeft bij topic Annette al eerder de juiste naam genoemd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | sorry.... Anita heeft bij topic Annette al eerder de juiste naam genoemd  |
anita ook gefeliciteerd jij bent de winnares van het raden 
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 10 oktober 2010, 19:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:30
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | En toch werkt het niet zo. We zijn als mensen geneigd dingen snel goed te vinden, terwijl we ook nog te maken hebben met Gods principes, en die principes gaan vaak in tegen onze gevoelens. Als je al gaat bidden of het mag, heb je in jezelf al een keuze gemaakt. Gods woord is duidelijk seks hoort bij huwelijk....lijkt me niet iets waar je nog achteraf over zou moeten bidden. Je raakt dan verstrikt in je eigen gedachten, en je probeert daar dan weer een weg mee te vinden. Het is moeilijk om dan weer alles op een rijtje te krijgen. Seks is niet vrijblijvend, het heeft altijd gevolgen voor je relatie. Je relatie met je partner en je relatie met God. Zelf heb ik gehoord, dat er mensen zijn die regelmatig van partner wisselen. Het gaat ze om de spanning, het nieuwe, het jagen. Uiteindelijk komen ze op het op het punt dat ze niet meer in staat zijn een duurzame relatie aan te gaan. Dan is de seks belangrijker geworden dan de liefde. |
Klopt helemaal, klinkt mij bekend in de oren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:36
|
|
|
|

gefeliciteerd Annette en Pieter met jullie dochter en Bas en Denise gefeliciteerd met hun zusje
Annette wens je veel sterkte en dat je vlug op mag knappen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:37
|
|
|
|
laat maar zitten ...
Laatst aangepast door
|
NAOMI695
|
op maandag 11 oktober 2010, 20:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:40
|
|
|
|
| NAOMI695 schreef: | Volgende week zondag om 14:00 een wandeling bij mooi weer in de staatsbossen van Drenthe. In het mooiste stukje van Drenthe, midden in de bosrijke omgeving van Gasselte, vindt u 't Nije Hemelriek. Bij veel mensen bekend als de perfecte plaats om 's zomers je handdoek op het zand neer te leggen en te genieten van zon, water en strand. Maar 't Nije Hemelriek biedt meer. Veel meer. Door de bosrijke omgeving met prachtige beukenlanen, het meer en niet te vergeten het strand, is ’t Nije Hemelriek een uitstekende locatie om welk jaargetijde dan ook te vertoeven.
En om 16:00 gezellig wat drinken op het terras.
Het uitje is ook geschikt voor kinderen !
Wie gaat er mee?
Ella |
Wat een goed idee...!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:44
|
|
|
|
eindelijk..........zucht......
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid; en een opluchting dat moeder en kind het goed maken!! sterkte nog bij t opknappen annette; geniet van jullie kleine meisje!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:54
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Tja , zal ik maar zwijgen over onze grapjes  |
ik kreeg er pas nog één over de prive mail;
Een belg zegt aan zijn hollandse vriend : 'Ik ken een truukje om gratis te gaan eten.'. 'Fantastisch zeg,' zegt de hollander, hoe doe je dat ? 'Ik ga naar een restaurant, zet mij neer en ik bestel een voorgerecht, een hoofdschotel (met bospaddestoelen..... ) en een dessertje, dan neem ik mijn tijd met een koffie en een cognac. Vervolgens wacht ik tot sluitingstijd. Als bijna alle stoelen op de tafels staan komt natuurlijk de ober vragen of ik wil afrekenen. Dan zeg ik hem Maar ik heb al afgerekend met uw collega die reeds vertrokken is. En klaar is Kees.' 'Geweldig, gaan we dat morgen eens uitproberen ?' vraagt de holandse vriend. Zoals afgesproken gaan ze 's anderendaags op restaurant en alles verloopt zoals verwacht. Tegen het sluitingsuur komt de ober en vraagt of ze willen afrekenen. De belg antwoordt : 'Excuseer, maar wij hebben al betaald aan uw collega die reeds vertrokken is.' Waar de hollander aan toevoegt : 'En we wachten nog altijd op ons wisselgeld..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik kreeg er pas nog één over de prive mail;
Een belg zegt aan zijn hollandse vriend : 'Ik ken een truukje om gratis te gaan eten.'. 'Fantastisch zeg,' zegt de hollander, hoe doe je dat ? 'Ik ga naar een restaurant, zet mij neer en ik bestel een voorgerecht, een hoofdschotel (met bospaddestoelen..... ) en een dessertje, dan neem ik mijn tijd met een koffie en een cognac. Vervolgens wacht ik tot sluitingstijd. Als bijna alle stoelen op de tafels staan komt natuurlijk de ober vragen of ik wil afrekenen. Dan zeg ik hem Maar ik heb al afgerekend met uw collega die reeds vertrokken is. En klaar is Kees.' 'Geweldig, gaan we dat morgen eens uitproberen ?' vraagt de holandse vriend. Zoals afgesproken gaan ze 's anderendaags op restaurant en alles verloopt zoals verwacht. Tegen het sluitingsuur komt de ober en vraagt of ze willen afrekenen. De belg antwoordt : 'Excuseer, maar wij hebben al betaald aan uw collega die reeds vertrokken is.' Waar de hollander aan toevoegt : 'En we wachten nog altijd op ons wisselgeld.............. |
Dat is echt een goeie Hannah. Zo zie je maar dat de Nederlanders de Belgen nodig hebben om iets te bereiken...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:59
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat maak je er nu van omdat je niet inhoudelijk op mijn commentaar wilt ingaan. Dat heb je nog nooit gedaan.
Ik wil alleen nog even kwijt dat ik de manier waarop jij Tess haar bijdrage onder de grond probeert te schoffelen omdat ze jonger is dan jij buitengewoon neerbuigend en arrogant vindt. En dat doe je bij meer mensen. Ik ben van mening dat iedereen hier mag posten. Je mag het met iemand wel of niet eens zijn, en daar mag je commentaar bij plaatsen; liefst inhoudelijk. Maar reken mensen niet af op het feit dat ze jonger zijn dan jij, of met andere oneerlijke argumenten of door op de man / vrouw te spelen. |
Toch even een reactie van mijn kant: als ik niet op jouw reacties inga is dat om dat ik daar geen enkele reden toe zie. Je bied mij niet zoveel om op te reageren want het wordt dan een welles nietes spelletje en daar heb ik geen behoefte aan....... Verder is het jammer dat het weergeven van feiten zoals leeftijd en ervaring al een punt van discussie zijn bij sommige mensen, gelijk voelt men zich aangevallen terwijl dat helemaal niet de bedoeling is..En jij doet daar nog een schepje bovenop terwijl jouw naam helemaal niet genoemd wordt. Er zijn hier volwassen mensen lid die vast en zeker hun eigen verweer kunnen schrijven of vertellen. En dat ik neerbuigend en arrogant doe? Mag je vinden kan ik verder niet zoveel mee. Maar ik ben het met je eens dat iedereen op het forum zijn mening hier neer mag zetten, ook ik.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 10 oktober 2010, 18:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wil dit restaurant al een tijdje eens uitproberen, wie gaat er mee? De bedoeling is om dit ergens eind November te doen... |
Hoi Tess, ik denk dat ik er al eens geweest ben. Ik kan de site die je gaf niet openen. Is het een Afrikaans restaurant?
R'dam is nu niet bepaald een stad waar je de wagen makkelijk kwijt kan.
Frank[/quote]
Misschien net buiten Rotterdam parkeren Frank en dan de metro ... Doen wij voor het winkelen wel eens ... Is maar een idee , of het haalbaar is voor 'avonds , ja dat weet ik nu ook weer niet ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:01
|
|
|
|
Heeeeel erg hard gefeliciteerd. Alle moois wens ik jullie van harte toe. Een hoopvol verwachten werd dan uiteindelijk bekroond met een wolkje van een baby...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:06
|
|
|
|
Gefeliciteerd!!!!!!!!
Het is vast een prachtig en lief kind(met zo'n moeder )
Hopelijk hersteld Annette voorspoedig zodat ze volop kan gaan genieten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:08
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Foei henduk, lelijke zuipschuit! Nee ik bedoel gewoon lopen, paddestoelen bewonderen en genieten van de herfstkleuren!!! Ga je mee? |
lopen ? wandelen bedoel je toch wel ..hoop ik zo ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:11
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd!
Super!
...dus toch een meisje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:13
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | sorry.... Anita heeft bij topic Annette al eerder de juiste naam genoemd  |
oeps! zullen we ze ff samen langs sturen dan maar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Vanmorgen om 10.32 uur werd in St. Antonius Krankenhaus Kleve geboren:
Esther Jeannette Adriana roepnaam Esther
Gewicht 3770 gram Lengte 54 cm
Na een vrij dramatische en pijnlijke week van vruchteloos inleiden is vanmorgen besloten alsnog een keizersnede uit te voeren. Moeder en kind zijn beiden gezond.
Ook namens Annette hartelijk dank voor alle betoonde meeleven, in welke vorm dan ook!  |
Gefeliciteerd Annette en Pieter, en natuurlijk ook Denise en Bas, Gitta en Famke.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 10 oktober 2010, 18:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:16
|
|
|
|
van harte gefeliciteerd met jullie dochter....esther
MIEKJES...........................
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op zondag 10 oktober 2010, 18:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:18
|
|
|
|
Pieter en Annette,
Van Harte Gefeliciteerd !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:19
|
|
|
|
|
IK HEB GEWONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:23
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | IK HEB GEWONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ehh...heb me in laten fluisteren dat je de 1e plaats moet delen met Anita, Mario...
De prijs: Een date voor twee naar het geweldige Duitsland om daar de nieuwste CM-spruit te bewonderen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:24
|
|
|
|
Ook vanuit België onze hartelijke gelukwensen voor jullie met jullie dochterken .... en ja , voor de kindjes met jullie zusje dus....
Groetjes aan Annette .............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:29
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | IK HEB GEWONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Proficiat Mario .... voor je prijs mag je nu een héél mooi kraamkadooken gaan kopen .... Leuk hé .... Jammer gokte ik verkeerd ...
|
|
| Naar boven |
|
|