ChristianMatch

Forum

Sex voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SMULPOTJE144

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 22:57

MARIANNE378 schreef:
Samen praten over de kinderen bedoel je?
Of iets anders?

Marianne

nou je moet toch overleggen, want we wonen in hetzelfde huis...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 23:05

ZINGA672 schreef:
Het lijkt erop dat het met Zamzar wel lukt. Die gratis converter had ik al, maar die krijg ik niet geactiveerd. Das jammer want hij werkt wel goed (afgezien van dat spraaklogo dan...)

Snap eigenlijk niet zo goed waarom mijn MP3-speler niet gewoon MP3tjes opneemt in plaats van Wavjes. Smiley die vol vragen zit Maar ja, daar zal ik wel niet technisch genoeg voor zijn Engeltje smiley

GrZing!

Dat zou wel handiger zijn, maar wellicht is het voor je mp3-speler moeilijker geluidsopnames gelijk te comprimeren.
De zgh. wave-bestanden (.wav) zijn ongecomprimeerde geluidsbestanden; mp3 daarentegen is dus wel gecomprimeerd... als het ware een ingepakt geluidsbestand, waar alle lucht is uitgeperst.
Dus dat comprimeren zul je waarschijnlijk voor elke geluidsopname apart weer moeten comprimeren naar mp3.
Mischien dat het anders optioneel is op je mp3-speler, maar die kans lijkt me niet zo groot.
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 23:12

TESSYBEAR731 schreef:
Ehh...heb me in laten fluisteren dat je de 1e plaats moet delen met Anita, Mario...

De prijs:
Een date voor twee naar het geweldige Duitsland om daar de nieuwste CM-spruit te bewonderen! Lachende smiley

Op kosten van CM? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geniet ervan Mario en Anita. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 23:42

MARISKA601 schreef:
Sinds een tijdje gebruik ik google chrome.
Het is wel even wennen, maar het heeft zijn voordelen,
ten opzichte van de Internet Explorer.

Ik ben erachter gekomen dat je de pv gesprekken kan opslaan.
Ook het hele chatgesprek kan je opslaan.
Ook de e-mails kan je opslaan.
Mensen die je op je lijst van geblokkeerden heb staan zie je
niet meer in de chatbox.
Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 00:08

MARISKA601 schreef:
Sinds een tijdje gebruik ik google chrome.
Het is wel even wennen, maar het heeft zijn voordelen,
ten opzichte van de Internet Explorer.

Ik ben erachter gekomen dat je de pv gesprekken kan opslaan.
Ook het hele chatgesprek kan je opslaan.
Ook de e-mails kan je opslaan.
niet meer in de chatbox.

Ik heb altijd alles op kunnen slaan hoor. Gewoon copiëren in word en dan opslaan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 00:11

Dat je kunt zien of iemand je geblokkeerd heeft, Huilende smiley, smiley in tranen alvorens je een heel verhaal in tikt, terwijl die toch niet aankomt Gefrustreerde smiley dat kan een heel raam en laptop schelen Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 00:12

Maandag 11 oktober:

JIJ BENT MIJN BLIJDSCHAP!

Bedenk, dat evenals jij GOD dankt voor MIJ, IK GOD dank, dat HIJ jou aan MIJ heeft gegeven.
In het uur van MIJN doodsstrijd op aarde doortrilde èèn vreugdetoon de pijn; de gedachte aan de zielen, die de VADER MIJ gegeven had en die MIJN woord hadden bewaard.
Zij hadden toen nog geen machtige daden gedaan, voor en in MIJN Naam, zoals ze later deden.
Zij waren gewoon daders van MIJN woord, niet allèèn hoorders.
Juist in hun dagelijkse doen en laten hielden zij zich aan MIJN woord.
Ook jij kunt MIJN hart verheugen door trouwe dienst, trouwe dienst in de kleine dingen, wees getrouw.
Verricht je eenvoudige taken voor MIJ.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 00:14

15 December is mijn laatste dag hier op cm ik weet niet of ik dan verleng want ik woon ook op mezelf en ik mijn werk als vrijwilliger krijg ik ook geen cent.
Om wel wat voor een ander wat te doen wat ik ook leuk werk vind om te doen want alle dagen thuis zitten doet geen mens deugt niet voor mij tenminste ik heb al 1 jaar zonder werk thuis gezeten, dus mag ik ook eens wat leuks doen.
Mijn laptop geeft ook keuren en daar kan ik helaas geen nieuwe voor aan schaven ik hoop dat mijn laptop het goed blijft doen.
Af en toe doe ik hier nu mee met uitjes alleen dat is ook niet vaak.
Uitgaan doe ik niet eens zit ik alle dagen thuis.
Voor elke dag is het genieten.
Mijn ogen op God. Lachende smiley

Shalom,

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 00:28

[quote=ALOUS961]

Bedankt voor je boek beschrijving.
Maakt me idd nieuwsgierig. Goed om te onthouden voor in de toekomst.
Ben nog aan het lezen in een boek. Nog lang niet uit.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 07:32

.......

Lieverd 1:lieverd wakker worden.......ik roep je maar 1x.....ben je al wakker??.....kom er nu af!buskaart,geld,mobiel?....okeoke.......cornflakes,thee,je moet eten hoor,schiet op,bus,tas,sneekers,verslag,excursie,brief van school?waar?wat nu weer,nee nu geen tv meer aan,schiet op,ren,ik breng je niet,vriend,hoi,doei,hou van jou....

Lieverd 2:goeiemorgen poesje......ben je dr af??......trek nou gewoon wat aan!fiets,licht,project,hoe laat,zo vroeg dus,koek,brood,overblijven,doe je haar nou,word eens een echte meid,dan niet,krijg je nooit verkering,blijf ik met je zitten,oke ik plaag al niet meer!doe die tv nou uit,trek niet weer die ouwe schoenen aan,kus,sleutel,doei snoes,mem houdt van je.....

Hehe,koffie!!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 07:49

GERT856 schreef:
Dat je kunt zien of iemand je geblokkeerd heeft, Huilende smiley, smiley in tranen alvorens je een heel verhaal in tikt, terwijl die toch niet aankomt Gefrustreerde smiley dat kan een heel raam en laptop schelen Woedende smiley

Begrijp je frustratie, maar om nou onnodig geruzie via het www te voorkomen lijkt het me niet heel erg verstandig...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 07:52

LEANNE226 schreef:
.......

Lieverd 1:lieverd wakker worden.......ik roep je maar 1x.....ben je al wakker??.....kom er nu af!buskaart,geld,mobiel?....okeoke.......cornflakes,thee,je moet eten hoor,schiet op,bus,tas,sneekers,verslag,excursie,brief van school?waar?wat nu weer,nee nu geen tv meer aan,schiet op,ren,ik breng je niet,vriend,hoi,doei,hou van jou....

Lieverd 2:goeiemorgen poesje......ben je dr af??......trek nou gewoon wat aan!fiets,licht,project,hoe laat,zo vroeg dus,koek,brood,overblijven,doe je haar nou,word eens een echte meid,dan niet,krijg je nooit verkering,blijf ik met je zitten,oke ik plaag al niet meer!doe die tv nou uit,trek niet weer die ouwe schoenen aan,kus,sleutel,doei snoes,mem houdt van je.....

Hehe,koffie!!!! Lachende smiley

Geniet ervan meid, zo te zien ben je er hard aan toe Knipoog smiley

Nu die lieverd van mij nog naar school krijgen. Die moet op de foto vandaag, dat word wat...maar lang erbij stil staan kan k toch niet, moet zelf hard aan den arbeid!

Maar nu eerst....Thee!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 08:06

LOES550 schreef:
Ik heb altijd alles op kunnen slaan hoor. Gewoon copiëren in word en dan opslaan.

Met google chrome, hoef je niet meer te copieren en te plakken in word.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 08:12

MARISKA601 schreef:
niet meer in de chatbox.

Dus dan weet je eigenlijk niet wie er in de chatbox zijn?Lijkt me lastig.....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 09:26

GRIFFIN748 schreef:
Frank: als je de / naar de achterste [url] verplaatst doet-ie het wel.

zo dus: [url]bladiebla[/url]

Hé, dank je wel Griff...het is inderdaad gelukt nu. Hoewel ik niet begrijp dat die 2 URL's plots op de verkeerde volgorde stonden.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 10:29

TESSYBEAR731 schreef:
Begrijp je frustratie, maar om nou onnodig geruzie via het www te voorkomen lijkt het me niet heel erg verstandig...
Smiley die vol vragen zit

Nee, mij dus ook niet
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 11:56

Dagblad van het Noorden schreef:
Dekrammen

Nabij Leiderdorp zijn het afgelopen weekeinde drie dikbevleesde dekrammen gestolen. De mannetjesschapen verdwenen spoorloos uit een weiland. Een ongeluk wordt gevreesd; de kans is groot dat zij zijn gestolen voor consumptieve doeleinden en reeds op ambachtelijke wijze uit de wollen jas zijn geholpen.

De illegale schapenslachters lopen nu het risico dat zij ernstige gezondheidsklachten krijgen, want de rammen waren geïnjecteerd met medicijnen.

Net goed, zou je zeggen, moet je maar van andermans rammen afblijven, maar toch heeft de politie gisteren een waarschuwend persbericht uit doen gaan, in de hoop dat de dieven, hierdoor gealarmeerd, niet aan de beoogde smulpartij beginnen.

Wat mij vooral raakte was de ongelooflijke pech die de rammen had getroffen. Zij waren door hun baas geselecteerd voor de dekdienst te velde, een hele kudde vrouwtjesschapen moest er worden afgewerkt, de tijd van hun leven was bijna aangebroken, zij stonden zogezegd al te snuiven van geluk – en dan dit. In plaats van de schapenhemel op aarde wachtte hen een morsig abattoir, ergens verscholen in de bosjes. Tragischer kon het lot niet zijn. Zelden heb ik zo te doen gehad met beesten; daar kan zelfs Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren een voorbeeld aan nemen. En dat zegt wat.

Jan Wierenga

pfff zelfs rammen hebben het zwaar...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 12:06

CHATULIEM619 schreef:
Wij zijn toch mensen Tess. Anaconda"s doen het met 10 mannetjes en één vrouwtje...Is dat ook een bepaalde legitimatie???

Verraste, verbaasde smiley een portie groepseks dus...hopelijk doen ze het veilig Smiley met dichtgeplakte mond

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 12:08

CARIEN982 schreef:
Ik zal wellis een foto maken van het schaap. Lachende smiley

Heey das goed Carien!!!
Waar blijft die foto??
Doe maar van allebei de schaapies.......kunnen we zien of Chat en Pieter op elkaar lijken............
Zoek de verschillen...............leuk!!
Naar boven

Auteur Bericht
PAULINE694

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 12:13

[i] Knipoog smiley Hallo Annette en Pieter

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Esther.
Wat een mooie naam, geweldig.
Gods liefdevolle zegen toegewenst bij het opvoeden van jullie kinderen.

Geniet van dit mooie kleine wondertje.

Liefs van een CM tante Pauline
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 12:28

http://www.youtube.com/watch?v=yN39WqUMfXc&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 12:31

http://www.youtube.com/watch?v=Dl3AgLGmct0&feature=related

Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 12:34

http://www.youtube.com/watch?v=lSxBJycSUY0&feature=related

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIRJAM056

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 12:46

Lijkt me leuk om met een groep te gaan eten op 23 oktober in restaurant Sensa in Den Dolder (dat ligt dicht bij Utrecht). Wie heeft er zin in? Het is frans eten en ligt dichtbij station.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 13:28

Soms, heel soms, krijg je iets per mail toegestuurd, waar een hele diepe betekenis van uit gaat, wil dit graag met jullie delen ...... Knipoog smiley

Een goed hart
Op een dag stond er een jongenman in het midden van zijn dorp en beweerde dat hij het mooiste hart had van de hele vallei. Een grote menigte had zich om de jongeman verzameld en ze waren het allemaal met hem eens, zijn hart wasperfect. Er zat geen schrammetje of wond in zijn hart en ze waren het er allemaal over eens dat het het mooiste hart was wat ze ooit gezien hadden. De jongenman was er erg trots op en pochte nog meer over zijn mooie en perfecte hart.

Op een dag verscheen er een oude man vanuit de menigte en zei "Waarom is jou hart niet zo mooi als de mijne." De menigte en de jongeman keken naar het hart van de oude man. Het sloeg krachtig, maar het zat vol lidtekens en er waren plaatsen bij waar er stuken uit waren gehaald en andere stukken waren in gezet, maar deze stukken paste er niet mooi in, de hoeken waren rafelig. Er waren plaatsen bij waar hele stukken miste uit zijn hart. De mensen keken verbaasd - hoe kun je zeggen dat je hart aller mooiste is dachten ze?

De jongenman keek naar het hart van de oude mans en zag de staat waarin het verkeerde en lachte "Je maakt een grapje," zei hij. "Vergelijk jouw hart eens met de mijne. Die van mij is perfect en de jouwe is een puinhoop vol lidtekens en scheuren." "Ja," zei de oude man, "jouw hart ziet er perfect uit, maar ik zou niet met je willen ruilen. Kijk" sprak hij, "elk lidteken vertegenwoordigt een persoon aan wie ik mijn liefde heb gegeven - ik scheur een stukje uit mijn hart en geef het, en vaak geven ze me een stukje van hun hart aan mij terug om zo de lege plaats op te vullen. Maar de stukken zijn niet precies hetzelfde. Ik heb gerafelde hoeken, dat ben ik met je eens, maar het herinnerd me er aan dat we de liefde met elkaar hebben gedeeld. Soms geef ik een stukje van mijn hart weg en heeft de ander me geen stukje van zijn hart terug gegeven. Dat zijn de lege gaten - het geven van liefde is een risico. Ook al zijn die gaten in mijn hart pijnlijk, ze blijven open. Het herinnert me er aan dat ik ook liefde heb voor deze mensen en ik hoop dat ze op een dag zullen terug keren en het gat zullen opvullen. Zo," zei hij "zie je nu wat echte schoonheid is?"

De jongenman stond geheel roerloos met tranen die over zijn wangen rolde. Hij wandelde naar de oude man toe en greep in zijn perfecte hart en scheurde er een stuk uit. Hij offerde het aan de oude man met trillende handen. De oude man nam zijn offer aan, plaatste het in zijn eigen hart. Hij nam een ander stuk uit zijn hart en plaatste het in de wond van het hart van de jongenman. Het paste wel niet perfect, er zaten wat rafels aan, maar de jongenman keek naar zijn hart, niet meer perfect, maar mooier als voorheen, omdat de liefde van de oude man nu ook door zijn hart stroomde. Ze omhelsden elkaar en wandelden zij aan zij weg.
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 13:39

Idd heel mooi! Dank je wel...
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 13:39

Whoooo, ben er stil van...wat mooi!

Fijn dat je dit met ons hebt willen delen!

Groet, José
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 13:40

Leuk iniatief!

Helaas, ik moet werken...
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 13:59

Is niet echt een goedkoop restaurant.
Naar boven

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 13:59

[quote=LOES550]
Ja, het is een verfrissende kijk op de bijbelse boodschap, dus zeker de moeite waard om te onthouden. Succes met je huidige boek en mocht er iemand een tip hebben voor een heel goed christelijk boek...hou me aanbevolen
. Eet boeken nl. Clown smiley

groet fijne dag Alous
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 ... 6194 Volgende
Pagina 1372 van 6194