| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 21:52
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Zacht & zoet; zal wel vrouwelijk zijn denk ik
Ik had je een doos kussies beloofd de volgende x dat ik je zie...
(moet ik er niet te lang zelf mee in de trein zitten )
GrZing! |
haha, ik snap em eindelijk........ je rijd er twee maal daags langs? chocolade bruin huidje? tintelingen op je tong?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 21:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Lieve Forum-CM-ers, vorige week of enkele dagen geleden zag ik (wij) een goei mop over een Nederlander en een Belg. Het was ook iets met wisselgeld. Weet soms iemand waar ik die mop kan terug vinden? Ik heb me al kreupel gezocht maar ik vind het niet. Waatrschijnlijk is er iets met mijn computer... of, ik ben te "Belg"...
Sofie |
Hollanders zijn er om Belgen te helpen. Het is terug te vinden op het topic "boswandelen", geschreven door Hannah op 10 oktober.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 22:03
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik doe met je mee.......inderdaad een heerlijk gevoel om even die wekker niet te horen.......... |
En visser moet er nog een week op wachten . Tja, dat heb je als je in een uithoek van het land woont. Maar voordeel is dat het korter duurt voordat we kerstvakantie hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 22:07
|
|
|
|
Ik geloof dat ik wat aan de beterende hand ben. Heb iets meer lucht in mijn neus. En die kuchjes stelt niets voor. En de temperatuur 38,5 is niks.
Ik vreesde van de week heel even dat het erger zou zijn. Dat de temperatuur 39,5 zou zijn en dat ik er geel uit zou zien. Dat had ik nl 5 jaar geleden.
Dus dit griepje stelt niks voor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 22:51
|
|
|
|
|
Mooi meisje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:02
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | wow annette en pieter wat een mooi poppie geniet ervan en welkom thuis saampies  |
Wat een mooi donker popje Geniet ervan en beterschap.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:05
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | haha, ik snap em eindelijk........ je rijd er twee maal daags langs? chocolade bruin huidje? tintelingen op je tong? |
Hannah en Roos...van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Beter laat dan nooit hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | En daar is ze dan:
 |
Wat zullen jullie trots zijn op haar, wat een mooi blosje op een lief gezichtje! Van harte en een voorspoedig herstel, succes met alles!
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op vrijdag 15 oktober 2010, 23:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:14
|
|
|
|
Vrijdag 15 oktober:
SNELLE HULP!
Er ontbreekt niets in je leven, omdat werkelijk alles het uwe is, allèèn ontbreekt je het geloof om je dat te realiseren. Jullie zijn als Koningsdochters, die in lompen zitten, terwijl om hen heen voorraden zijn van alles, wat zij zich maar zouden kunnen wensen. Bid om meer geloof, zoals een dorstig mens in de woestijn om regen bidt, om water. Snel komt MIJN hulp, krachtig en snel. Ken je dat zekere gevoel wel, dat IK je nooit in de steek kan laten? Zoals je er zeker van bent, dat je nog ademhaalt? Wat is het geloof van de mens toch arm! Zo armzalig. Heb je evenveel vertrouwen in MIJ als in een vriend, gesteld, dat die vriend kwam en zei, dat hij je hulp zou sturen? Bid dagelijks en met de grootste ijver of je geloof mag groeien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hollanders zijn er om Belgen te helpen. Het is terug te vinden op het topic "boswandelen", geschreven door Hannah op 10 oktober. |
Dank je wel Visser voor het vinden van dat mopje. Ook daar zie je dat de Hollanders vindingrijk zijn... . Ik ga het naar mijn vader sturen...ik zal nadien wel voor de zoveelste keer de vraag krijgen waarom ik in Nederland ben komen wonen. Tja, vroeger stuurde ze de Belgen naar Congo maar dichterbij huis is ook nog veel missioneringswerk te doen, zeg ik dan...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:18
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Tijd voor een maandje rust (mss zelfs wel 2)  |
van C.M. af ? hmmm, ben je me net 10 dagen voor... Zal je missen... Crossie
Vind het wel gezellig op C.M. maar kan het helaas niet meer betalen... acht ja, er is nog een leven buiten C.M. zal ik maar denken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:20
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Mooi meisje! |
Ja , zeker weten. Kan echt niet zeggen dat ze op pieter lijkt dus moet ze wel op annette lijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:23
|
|
|
|
Fijn Annette dat je weer thuis kan zijn. Mooi meisje hoor, wat een wonder is dat toch hè... 'k Verbaas me er altijd weer over... en nu mag jij de gelukkige moeder zijn (en Pieter de gelukkige vader... ). 'k Zou jullie wel een kaartje willen sturen, maar het adres zit helaas niet meer in mijn geheugen... Geniet van dit kleine wonder...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dank je wel Visser voor het vinden van dat mopje. Ook daar zie je dat de Hollanders vindingrijk zijn... . Ik ga het naar mijn vader sturen...ik zal nadien wel voor de zoveelste keer de vraag krijgen waarom ik in Nederland ben komen wonen. Tja, vroeger stuurde ze de Belgen naar Congo maar dichterbij huis is ook nog veel missioneringswerk te doen, zeg ik dan...
Frank |
Denk eerder dat je vader nu ook heel graag in Nederland wil komen wonen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:27
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ik kan de 18e ook niet.
Ik wil wel iets organiseren op 1e of 2e kerstdag als daar animo voor is. Let me know...
GrZing! |
Ik denk dat ik mijn pijlen ergens anders op ga richten dit jaar Zinga... Maar wie weet zijn er andere geinteresseerden ? Succes !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:29
|
|
|
|
Sjongejonge, er blijft op d'n duur niks meer over van cm. Gaat nu iedereen hier weg ofzo ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Denk eerder dat je vader nu ook heel graag in Nederland wil komen wonen. |
Tijdens zijn legerdienst was mijn vader een jaar in Congo. Toen hij hier enkele jaren geleden in Nederland was zei hij dat hij niet veel verschil zag met zijn Congo-tijd. Het was wel in Rotterdam dat we toen waren...ik weet niet of dat er iets toe doet
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Tijdens zijn legerdienst was mijn vader een jaar in Congo. Toen hij hier enkele jaren geleden in Nederland was zei hij dat hij niet veel verschil zag met zijn Congo-tijd. Het was wel in Rotterdam dat we toen waren...ik weet niet of dat er iets toe doet
Frank |
Je waren toen net in Blijdorp zeker, tussen de leeuwen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Je waren toen net in Blijdorp zeker, tussen de leeuwen?  |
Neen midden in de stad...het was daar heel kleurrijk...
Ft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:44
|
|
|
|
Gewoon een winterstop dus En daarna trainen voor het picknick seizoen.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETER646
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 00:05
|
|
|
|
Beste mensen,
Een dier dat levend worden geslacht is onder welke noemer je het ook bedenkt, het toebedelen van een grote marteling. Ik denk dat niemand zijn eigen lievelingsdier een marteling zou willen laten ondergaan. Waarom dan wel aan een dier wat jou onbekend is? Ik hoop dat ieder christen zich in gaat zetten de dieren te ondersteunen omdat ze afhankelijk zijn van de mensen in hun verzorging. Als we ze dan toch willen opeten, doe het dan zo vredeliefend mogelijk. Al die onzit over chemische spullen in hun lichaam..vlak voor het doden? Hooguit het voer zouden we kunnen aanpassen en zuiverder maken zonder al te veel preparaten. Een dier wordt normaal verdoofd voor het slachten door de hersenen te beschadigen in één klap en daar zouden we geen concessies aan moeten doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 01:02
|
|
|
|
zie door de bomen het bos niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 06:02
|
|
|
|
Cross, ook ik zal je missen hier ... dus één maand is lang genoeg hé Veel geluk nog ... en een dikke bees ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 08:40
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Vanmiddag kwam ik thuis uit het ziekenhuis. Lopen na een keizersnede is niet echt makkelijk dus ik kwam thuis binnegeschuifelt en hield mn buik vast omdat ik anders niet kan lopen. De eerste vraag van mn zoontje: mama, is Esther weer in jouw buik?  |
nou volgens je profielfoto is dat dus ook nog zo, dus........
wie heeft Esther echt gezien?? zijn er bewijzen?
Je zoontje ziet Esther ook blijkbaar al niet.....
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op zaterdag 16 oktober 2010, 08:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 08:44
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | zie door de bomen het bos niet meer  |
nou, en daar bij kasteel Groeneveld staan er een paar, hoor!
gewoon effe Googlen: kasteel Groeneveld Baarn, kan niet missen. voor degenen die met de auto komen (de Bussers zijn al geïnformeerd ) de afrit Baarn-Noord/Soest op de A1 is het dichtstst bij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 09:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sjongejonge, er blijft op d'n duur niks meer over van cm. Gaat nu iedereen hier weg ofzo ?  |
je hebt nog best kans dat de 'leegloop' komt door diverse opmerkingen die over en (soms) weer gezegd worden, waardoor de sfeer dusdanig verziekt wordt, dat velen (mijzelf incluis) er de brui aan geven, danwel er hard over zitten te denken dat te doen.
ik vraag me sterk af of de leden van CM (nog) wel zo C-waardig zijn. we zouden eens bij onszelf te rade moeten gaan of ons gedrag op de site en in de chat wel zo C-waardig is. nou weet ik wel: het geschreven woord komt hard aan, omdat je niet kunt zien of het serieus gemeend is of met een kwinkslag/knipoog (ondanks dat men die er vaak bij zet).
hierdoor heb ik van redelijk dichtbij ervaren dat mensen die een ietwat andere visie op wereldse zaken (zoals (onderdelen van) andere levensvisies als bijvoorbeeld het boeddisme) tot onder hun voetzolen worden afgebrand en 'verketterd'.
daarom de opmerking: heb respect voor de opvattingen, kerkelijke achtergrond en zienswijzen van anderen, ondanks dat je het misschien niet met ze eens bent.
niemand heeft de waarheid in pacht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 09:18
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | En daar is ze dan:
 |
zoals Herman Finkers zou zeggen: "een lief kind"
geniet ervan! voor je het weet vraagt ze je de sleutels van de auto voor een stap-avondje met vriend(inn)en.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 09:28
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | je hebt nog best kans dat de 'leegloop' komt door diverse opmerkingen die over en (soms) weer gezegd worden, waardoor de sfeer dusdanig verziekt wordt, dat velen (mijzelf incluis) er de brui aan geven, danwel er hard over zitten te denken dat te doen.
ik vraag me sterk af of de leden van CM (nog) wel zo C-waardig zijn. we zouden eens bij onszelf te rade moeten gaan of ons gedrag op de site en in de chat wel zo C-waardig is. nou weet ik wel: het geschreven woord komt hard aan, omdat je niet kunt zien of het serieus gemeend is of met een kwinkslag/knipoog (ondanks dat men die er vaak bij zet).
hierdoor heb ik van redelijk dichtbij ervaren dat mensen die een ietwat andere visie op wereldse zaken (zoals (onderdelen van) andere levensvisies als bijvoorbeeld het boeddisme) tot onder hun voetzolen worden afgebrand en 'verketterd'.
daarom de opmerking: heb respect voor de opvattingen, kerkelijke achtergrond en zienswijzen van anderen, ondanks dat je het misschien niet met ze eens bent.
niemand heeft de waarheid in pacht! |
Wijze woorden griffin en ben het er helemaal mee eens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 09:33
|
|
|
|
Op 20 November gaan we heerlijk eten bij Hotel Bazar in Rotterdam!
Ga je ook mee? Vul je eigen naam dan even in op het lijstje:
Tessybear731 Arianne566 Zinga672 Rinske773 Chatuliem619 Mario216
Het adres is: Witte de Withstraat 16 3012 BP ROTTERDAM
Voor routebeschrijving auto en OV zie http://www.hotelbazar.nl
Het is mischien een idee om elders in Rotterdam te parkeren en dan met zijn allen met de metro of tram naar plaats van bestemming te gaan. Denken jullie ff mee over een creatieve oplossing?
Plaats ook ff een prikbordberichtje op je profiel zodat niemand de oproep kan missen!
Ik heb er zin an!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 09:38
|
|
|
|
Wat een plaatje om te zien, een groot wonder!
Lieve Esther, dat jij mag opgroeien naar Gods beeld en onder Zijn vleugels bescherming mag vinden! Je bent een parel in Gods hand!
|
|
| Naar boven |
|
|