| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:00
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Des te meer mensen des te eerder klaar dacht ik zo. Het best zwaar werk vind ik. Onkruid wieden.. gras maaien, onkruid tussen de tegels weg. |
hey marissie,
ik wil ook wel ff komen helpen als ik tijd heb hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:00
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik ben het volledig met je eens dat de mensen bang zijn verketterd te worden en zich bedreigd voelen. Alleen je legt de verantwoording bij de verkeerden neer. Je hebt zelf in de hand hoe je omgaat met kritiek. Voel je je dan meteen aan de kant gezet, voel je je persoonlijk aangevallen, of neem je de chatbox met een korreltje zout. Het laatste zouden wat meer mensen moeten doen. |
Ik zou zo zeggen, sluit je aan bij die korreltjes zout dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:05
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Hoeft toch niet perse?? In feite komt het op hetzelfde neer toch. Samenwonen is bij mekaar in bed kruipen buiten een huwelijk om.
Of zie ik dat verkeerd?? |
Waarom wordt toch steeds dat bed erbij gehaald? Alsof er niets anders is bij te pas komt. Samenwonen is ook een verbintenis aangaan. Het is ook ontstaan uit liefde en respect en vertrouwen. Waarom toch zo halstarig blijven hangen in regeltjes en oude teksten? Als je je beter voelt met het samenwonen waarom zou dat dan niet mogen of kunnen? Het samenwonen heeft net zoals een huwelijk ook een bestaansrecht. Als God ziet dat het goed is, dat het goed gaat tijdens dat samenwonen zal Hij heus niet kwaad of verdrietig zijn. Neen, daar geloof ik echt niet in. Gods zegen heb je altijd als er iets ontsproten is uit wederzijdse liefde en alle andere belangrijke begrippen die bij het leven horen.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:12
|
|
|
|
Helaas wordt deze aankondiging over het hoofd gezien..zie aankondiging grace maandag 18 okt. Ik ga niet in discussie...vindhet wel jammer! Kerstontmoeting wordt dus eh...zie forum....grace regelt het
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Waarom wordt toch steeds dat bed erbij gehaald? Alsof er niets anders is bij te pas komt. Samenwonen is ook een verbintenis aangaan. Het is ook ontstaan uit liefde en respect en vertrouwen. Waarom toch zo halstarig blijven hangen in regeltjes en oude teksten? Als je je beter voelt met het samenwonen waarom zou dat dan niet mogen of kunnen? Het samenwonen heeft net zoals een huwelijk ook een bestaansrecht. Als God ziet dat het goed is, dat het goed gaat tijdens dat samenwonen zal Hij heus niet kwaad of verdrietig zijn. Neen, daar geloof ik echt niet in. Gods zegen heb je altijd als er iets ontsproten is uit wederzijdse liefde en alle andere belangrijke begrippen die bij het leven horen.
Frank |
Mooi gezegd Frank! Dat bed blijft blijkbaar vele frustraties oproepen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:19
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Mooi gezegd Frank! Dat bed blijft blijkbaar vele frustraties oproepen......... |
Nou je kan er ook gewoon alleen in slapen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Waarom wordt toch steeds dat bed erbij gehaald? Alsof er niets anders is bij te pas komt. Samenwonen is ook een verbintenis aangaan. Het is ook ontstaan uit liefde en respect en vertrouwen. Waarom toch zo halstarig blijven hangen in regeltjes en oude teksten? Als je je beter voelt met het samenwonen waarom zou dat dan niet mogen of kunnen? Het samenwonen heeft net zoals een huwelijk ook een bestaansrecht. Als God ziet dat het goed is, dat het goed gaat tijdens dat samenwonen zal Hij heus niet kwaad of verdrietig zijn. Neen, daar geloof ik echt niet in. Gods zegen heb je altijd als er iets ontsproten is uit wederzijdse liefde en alle andere belangrijke begrippen die bij het leven horen.
Frank | Ik ben het helemaal met je eens Frank, er staat alleen geschreven dat als je samen bent (bed) dan samen 1 bent. En aangezien de kerk niet los van de staat huwd, en je samen een zegen over je samenzijn vraagt lijkt mij dat ook meer dan genoeg. Ik wilde nooit voor de staat huwen, dus dan kon het niet, de staat vertrouw ik niet, dan zou je nooit kunnen huwen, lijkt mij te gekvoor woorden. Ik ben danwel nooit gehuwd geweest, maar dat heb ik me wel afgevraagd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:35
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Helaas wordt deze aankondiging over het hoofd gezien..zie aankondiging grace maandag 18 okt. Ik ga niet in discussie...vindhet wel jammer! Kerstontmoeting wordt dus eh...zie forum....grace regelt het |
ik heb je gemaild angel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:36
|
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Gewoon een aantal vragen die bij me opkomen....Je legt een verband tussen zijn gedrag en het gemis van zn moeder...heeft hij daar ooit therapie voor gehad? Want ik denk dat als het met elkaar te maken heeft, waarom pak je het dan niet aan?
Je hebt een lieve vriendin, in hoeverre kan hij dat verwerken? Heeft hij het gevoel dat hij een tweede moeder moet accepteren? En hebben jullie geen plannen om bij elkaar te wonen? Deze situatie werkt ook niet bevorderlijk voor de stabiliteit die hij zoekt.
Je kunt wel een heleboel scharen onder pubergedrag en gedeeltelijk ben ik het met je eens. Maar dingen als brandstichting en wiet roken duiden er wel op dat dit meer is dan pubergedrag.
Ik denk dat je duidelijk aan hem moet maken wat je met je vriendin wil. Dat daar een heleboel van dit gedrag mee te maken kan hebben. Je legt de nadruk op het verlies van zijn moeder, maar ik denk dat deze nieuwe relatie hem ook onrustig en opstandig maakt...[/quote
om op je eerste vraag te komen chat ... ik leg idd verband, dat dit alles te maken hebt met het overlijden van zijn moeder ... maar realiseer mij terdege, dat we inmiddels, op as, oudejaarsdag 8 jaar vérder zijn, en daarom ik dit tussen aanhalingstekens wil zetten ... ik noem daarom ook een gevolg ván ... jij snap? mijn zoontje heeft idd therapie daar in gehad ... professionele rouwverwerking .. of hij daar idd baat bij heeft gehad ... ik denk van wel ...maar na zoveel jaar komt zijn pubergedrag naar boven, en blijf ik bij dat dit is een gevolg ván ...
je 2e vraag is om hoe mee om te gaan met mijn nieuwe relatie ... en zal daar eerlijk in zijn. weetje wat zijn eerste reaktie was toen ik tegen hem zei dat pappa een nieuwe vriendin had? ... pffffff ... het zal tóch wel weer uitgaan ... er geen vertrouwen in had ... want pappa had al éérder een relatie waar hij helemaal op vertrouwde, en na zóveel maanden toch weer op niets uitliep ... ja, ik snap mijn zoontje daar echt wel in ... en is idd niet bevordelijk voor zijn vertrouwen ... met mijn huidige relatie gaat het súper ... al 1,5 jaar ...óók tussen de kids, en mijn genoemde zoontje is die relatie súper ... willen dolgraag trouwen, maar studerende kinderen gaan bij ons vóór, en duurt nog 2 jaar nee, niet bevordelijk voor mijn zoontje ... maar moeten keuze's maken, met alle gevolgen van dien ... ik hoop dat mijn zoontje er vertrouwen in houd, en met mijn welgemeende opvoeding rekening houd, hoe jong dat hij nu ook is ...jáá luitjes ... ik wéét het donders goed ... het is 3 keer niks grrrrrr ... en ik baal daar óók van hoor ...
morgen begint hier de herfstvakantie ... ik heb gezorgd dat zijn programma vól zit ... maar er zijn toch véél momenten dat mijn zoontje zich zelf moet vermaken, en dát is mijn zorg ... julie snap?
groetjes inka
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op maandag 18 oktober 2010, 00:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:45
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Des te meer mensen des te eerder klaar dacht ik zo. Het best zwaar werk vind ik. Onkruid wieden.. gras maaien, onkruid tussen de tegels weg. |
heb je al een dag in gedachten,ben best druk maar als ik kan kom ik graag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:50
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens Frank, er staat alleen geschreven dat als je samen bent (bed) dan samen 1 bent. En aangezien de kerk niet los van de staat huwd, en je samen een zegen over je samenzijn vraagt lijkt mij dat ook meer dan genoeg. Ik wilde nooit voor de staat huwen, dus dan kon het niet, de staat vertrouw ik niet, dan zou je nooit kunnen huwen, lijkt mij te gekvoor woorden. Ik ben danwel nooit gehuwd geweest, maar dat heb ik me wel afgevraagd |
Whooow ben ik het dus mee eens...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:57
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Jep...dr pa, gelukkig was hij als baby ook al zo'n lekker ding  |
waaaauw ... lol ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 07:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Waarom wordt toch steeds dat bed erbij gehaald? Alsof er niets anders is bij te pas komt. Samenwonen is ook een verbintenis aangaan. Het is ook ontstaan uit liefde en respect en vertrouwen. Waarom toch zo halstarig blijven hangen in regeltjes en oude teksten? Als je je beter voelt met het samenwonen waarom zou dat dan niet mogen of kunnen? Het samenwonen heeft net zoals een huwelijk ook een bestaansrecht. Als God ziet dat het goed is,god zal dat niet zien als goed dan zou hij zijn eigen werken afkeuren, dat het goed gaat tijdens dat samenwonen zal Hij heus niet kwaad of verdrietig zijn.het zal als een doorn in zijn oog zijn hij heeft niet voor niets zijn wetten gemaakt. Neen, daar geloof ik echt niet in.kan zijn dat jij dat niet gelooft maar dan geloof jij niet zijn woord. Gods zegen heb je altijd als er iets ontsproten is uit wederzijdse liefde en alle andere belangrijke begrippen die bij het leven horen. alles wat krom is kan recht gepraat worden
Frank |
[quote][b][i]
Laatst aangepast door
|
ERIK390
|
op maandag 18 oktober 2010, 07:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 08:55
|
|
|
|
Inka
Natuurlijk zal het gemis van zijn moeder een rol spelen in de fase van de puberteit. Maar ook zonder een dergelijke ingrijpende gebeurtenis hebben pubers al de symptomen zoals jij ze beschrijft. Je geeft zelf aan dat hij ook therapie heeft gehad voor het verwerken van het verlies. Dit zal wellicht niet direct het resultaat opgeleverd hebben dat jij gehoopt had...maar het kan wel degelijk resultaat hebben voor je zoon. Soms zal het echter pas later bij hem naar boven komen wat hij daar geleerd heeft, zo weet ik zelf uit ervaring met een bepaalde therapie die ik als puber gehad heb en waarvan ik pas na een aantal jaren inzag wat ik er werkelijk van geleerd had (na de cursus zelf had ik niet echt het idee dat het iets had opgeleverd).
En ja, de moeite met de nieuwe partner is ook zeer logisch, want voor kinderen is een ouder ergens gewoon niet te vervangen en ze hebben wel altijd het gevoel dat die ander dat wil proberen. Blijf daar met elkaar eerlijk in naar hem dat Anneke nooit zijn moeder zal kunnen vervangen en dat het logisch is, zeker na het meemaken van meerdere relatie van vader, dat er een zekere voorzichtigheid danwel negatief denkpatroon is bij je zoon. Zo geef je hem toch een stuk erkenning van zijn gevoel/emotie, wat zeker bij pubers heel belangrijk is.
Al zullen pubers die bevestiging niet altijd willen accepteren. Want pubers zijn nu eenmaal altijd op zoek naar een eigen weg. Of het dan handig is om een herfstvakantie behoorlijk vol te zetten qua programmering, vraag ik me ten zeerste af. Ja, het is goed om dan te kijken naar gezinsmomenten. Maar je moet ervoor waken dat je niet een heel programma aanbiedt waardoor de eigen inventiviteit en verantwoordelijkheid voor invulling door je zoon beperkt wordt. Dat roept juist eerder een tegenreactie op.
Leven met een puber is en blijft een enorme opgave en vraagt veel van de ouder(s). Vertrouwen en grenzen zijn denk ik wel twee essentiële kernpunten in het omgaan met een puber. Alleen blijft dit altijd weer een zoektocht die per kind en per situatie kan verschillen. Dus nee, pasklare antwoorden zullen er nooit zijn in mijn ogen. Enkel richtinggevende adviezen...en ja, dat geldt eigenlijk misschien juist ook weer in het contact tussen ouder en puber, hoezeer je ook van tevoren bijna zeker weet dat hij zijn eigen spoort trekt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 08:58
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik ben het volledig met je eens dat de mensen bang zijn verketterd te worden en zich bedreigd voelen. Alleen je legt de verantwoording bij de verkeerden neer. Je hebt zelf in de hand hoe je omgaat met kritiek. Voel je je dan meteen aan de kant gezet, voel je je persoonlijk aangevallen, of neem je de chatbox met een korreltje zout. Het laatste zouden wat meer mensen moeten doen. |
Toch blijft hiervoor gelden dat er tweerichtingsverkeer is, Chatuliem. Ook de zender van een boodschap is en blijft verantwoordelijk om de boodschap op een correcte manier over te brengen. Kritiek hebben mag (hopelijk wel vooral opbouwend/lerend), maar het is ook belangrijk hoe zoiets overgebracht wordt. Dus enkel de verantwoording bij de ontvanger neerleggen is niet correct!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 09:02
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Wat vind je dan van de kreet: "God wil dat wij gelukkig zijn..." Ik ken mensen die ervan overtuigd zijn dat God beslist niet wil dat wij narigheid meemaken. Waarom dat dan toch gebeurt is ze eigenlijk een raadsel.
Ik ben bang dat je met zo'n instelling veel te veel op jezelf focust en je zo hard moet werken aan je eigen geluk dat je aan evangelisatie (of werken aan het levensgeluk van iemand anders) niet meer toekomt.
GrZing! |
God wil zeker dat we gelukkig zijn! Hij geeft echt niet de voorkeur aan narigheid! Hieraan werken doe je vanuit deze levensinstelling niet geheel zelf. Je weet immers ook dat God er is om je te helpen, juist om narigheid te voorkomen en er tegen te vechten. Zo laat je denk ik toch al snel wel een stukje evangelisatie zien...
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 18 oktober 2010, 09:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 09:14
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Mijn abbo loopt af op 24 oktober...........deze week dus al........enne ik ga ook niet verlengen........
Mary |
Jammer dat je niet gaat verlengen Mary, je bent zo n gezellige vrouw. Ik heb het ook weleens gezegd dat ik niet meer terug zou komen.
Weet je wat zo leuk is, de meesten komen toch weer na een tijdje terug. Ze kunnen de gezelligheid ook niet missen, net zoals ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 09:54
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Jammer dat je niet gaat verlengen Mary, je bent zo n gezellige vrouw. Ik heb het ook weleens gezegd dat ik niet meer terug zou komen.
Weet je wat zo leuk is, de meesten komen toch weer na een tijdje terug. Ze kunnen de gezelligheid ook niet missen, net zoals ik.  |
Er gaan deze maand heel veel leden weg ,ze hebben in mei verlengd,die aanbieding......en die is nu afgelopen....... Het zou fijn zijn als Chris er nog zo'n aanbieding tegenaan zou gooien HINTHINT
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 09:56
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Helaas wordt deze aankondiging over het hoofd gezien..zie aankondiging grace maandag 18 okt. Ik ga niet in discussie...vindhet wel jammer! Kerstontmoeting wordt dus eh...zie forum....grace regelt het |
Het zijn verschillende data Angel,er is vast belangstelling voor een ontmoeting met de kerst zelf,maak er anders even een eigen onderwerpje van........komt goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 10:21
|
|
|
|
Zondag 17 december:
HET GEHEIM VAN DE GENEZING!
Houd van het drukke leven, het is een leven vol blijdschap. IK heb jullie lief en vraag je welgemoed te zijn. Geniet volop van elk jaargetij. Verkeer in de buitenlucht wanneer het maar kan. Zon en frisse lucht zijn MIJN genezende krachten, evenals die innerlijke vreugde, die onzuiver bloed in een zuivere, gezonde leven-gevende stroom verandert. Vergeet nooit, dat echte genezing van geest, ziel en lichaam van binnenuit komt, door de innerlijke liefdevolle gemeenschap van jouw geest met MIJN Geest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 10:29
|
|
|
|
Maandag 18 oktober:
EEN ZONSOPGANG ALS GESCHENK!
Aan hen, die een leven vol strijd en zorg hebben gehad, die evenals jullie de tragedie van het leven, het medelijden van een hart, dat voor MIJN arme wereld lijdt, hebben gevoeld - aan diegenen van MIJN volgelingen geef IK die vrede en blijdschap, die hun ouderdom tot een tweede jeugd maakt, de jeugd, die zij voor mij en voor MIJN wereld hebben opgeofferd. Aanvaard nu - als een geschenk van mij - iedere dag als een blijde zonsopgang. Als je gewone dagelijkse werk in MIJN kracht en liefde wordt gedaan, dan zal dit tot gevolg hebben, dat je diepste verlangens verwezenlijkt worden. Verwacht grote dingen, ja, verwacht grote dingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 10:39
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Helaas wordt deze aankondiging over het hoofd gezien..zie aankondiging grace maandag 18 okt. Ik ga niet in discussie...vindhet wel jammer! Kerstontmoeting wordt dus eh...zie forum....grace regelt het | Angy, ik heb je geadviseerd te wachten met het voorstel van Grace. Nu heb je de kans dat deze activiteiten elkaar gaan tegenwerken......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 10:43
|
|
|
|
Ik dacht aan zaterdag 30 oktober en anders 6 november, of de 13de.
Rekening houdend met het weer. En dat het nirt gevroren heeft.
En heren.. waar blijven jullie? Is er iemand in het bezit van een electrische grasmaaier?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 18 oktober 2010, 10:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 10:45
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik dacht aan zaterdag 30 oktober en anders 7 november, of de 14de.
En heren.. waar blijven jullie? Is er iemand in het bezit van een electrische grasmaaier? |
de 30e kan ik helaas niet is me zoontje zijn kinderfeesie en de 7e is gebedseekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 11:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Angy, ik heb je geadviseerd te wachten met het voorstel van Grace. Nu heb je de kans dat deze activiteiten elkaar gaan tegenwerken...... |
Chat ik heb Grace al verteld dat ik van deze "wilde plannen" afzie, 2 activiteiten lijkt me wat veel rond de kerst. Indien mogelijk kom ik gewoon de 18e dec.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIELLA263
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 11:11
|
|
|
|
Frank |
Samenwonen is volgens mij leven als man en vrouw zonder aan mekaar en aan God bepaalde beloftes te doen. Zonder zijn zegen te vragen. Waarom zou je dat doen.
Samenwonen is een proefhuwelijk. Maar zo werkt het niet. Of je geeft je helemaal en gaat de verbintenis aan in goede en slechte dagen en tot de dood ons scheidt, en waarom zou je dan niet trouwen. Of je geeft jezelf niet helemaal en gaat samenwonen.
Ik had nog niet geantwoord op de reactie van Leanne maar ik wil dat hier nog even doen als aanvulling.
Je stelt de vraag is het zondiger om seks buiten het huwelijk te hebben dan om te scheiden.
Het gaat toch helemaal niet om zonde. God staat toch niet ergens met een werkschriftje streepjes te trekken om te tellen hoe dikwijls je zondigt.
Het gaat om hoe Hij het leven bedoelt heeft. Waarom Hij mannen en vrouwen gemaakt heeft. Om elkaar aan te vullen en één te zijn. Dat is geen vrijblijvende relatie waarin je elkaar uitprobeert maar een commitment. Een verbond met rechten en plichten, een gezin stichten, een veilige thuishaven voor kinderen.
Het gaat er niet om hoe je vroeger leefde maar hoe je nu terug onder Zijn bescherming kunt komen.
Daniella
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 11:35
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd zeg. Jullie zien er geweldig uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 11:40
|
|
|
|
zet mij maar op de lijst. Als je zelf eten meeneemt waar eten we dat dan op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 11:43
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik dacht aan zaterdag 30 oktober en anders 6 november, of de 13de.
En heren.. waar blijven jullie? Is er iemand in het bezit van een electrische grasmaaier? |
ik kan op dinsdagen maris, en anders ben ik bang dat ik weer eens iets beloofd heb wat ik niet waar kan maken....sorry
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 11:45
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | ik kan op dinsdagen maris, en anders ben ik bang dat ik weer eens iets beloofd heb wat ik niet waar kan maken....sorry |
De 26ste?.. dan maken we vast een begin. Ik moet wel oppassen dat ik niks forceer.
|
|
| Naar boven |
|
|