ChristianMatch

Forum

boswandelen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 02:45

SPROET762 schreef:
Hallo allemaal!

Mag ik jullie vergezellen? Lijkt me heerlijk, een boswandeling!
Prachtig al die mooie kleuren!

groetjes Corina

Tuurlijk mag je dat Corina!!! van harte welkom hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 02:51

GRACE585 schreef:
GOED LEZEN !!!!

hallo lieve mede cm-ers

bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om
gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010
(het is een feestje zonder kinderen !)

we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds

samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing) Knipoog smiley

waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje. Kwijlende smiley

om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!

de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn)
er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen
en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50

alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn Lachende smiley
anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! Twijfelende smiley

opgave is alleen mogenlijk door mij te mailen (grace585)
wees er snel bij want vol is vol Coole smiley met zonnebril

voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
degene die zich straks opgegeven hebben krijgen een lijst (dit ivm prive
van adres etc wat we nl niet op het forum willen hebben)

het wordt nl gehouden bij een cm-er die het huis beschikbaar steld en het is in de omgeving van Gorichem op de grens van brabant / gelderland.

wij rekenen op veel gezellige mensen Knipoog smiley

Lieve Grace,
In verband met mijn treinregeling zou ik toch wel graag willen weten op welk station ik uit moet stappen he?Enneh...is er iemand bereid mij van dat stationnetje tekomen afhalen? en liefst ook weer op de trein zetten?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 07:23

Wees mijn getuige, niet mijn advocaat

Erg mooi en een meenemer voor elke dag!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 08:06

PIETER649 schreef:
als ik ook maar het idee had dat het zin zou hebben, plaatste ik hier de nieuwe website van mijn bedrijven....
ik vrees echter dat er geen potentiele klanten voor me op cm te vinden zijn, dus ik plaats mijn www hier niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wie weet is er wel een CM'er die inkoper is bij een bedrijf die nu geen mega order bij jou gaat plaatsen máár ..........bij jouw concurrent.
Die daardoor net de motivatie krijgt om zijn machinepark dusdanig aan te gaan passen en efficiënter te maken, dat de concurrentie wel kan gaan sluiten, omdat die met die veel te dure arbeidskrachten werkt, en daardoor de kostprijs van zijn productie te veel moet baseren op arbeid ipv grondstof
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 10:47

Ik heb even de reacties gelezen op deze topic en het verbaasde me dat er het best wel leuke en interessante reacties zijn. Ook de getuigenissen van sommige leden liegen er inderdaad niet om dat er toch "iets" bestaat wat nog niet helemaal verklaard kan worden. Niet elk mysterie hoeft immers nu verklaard te worden. Anders is het geen mysterie meer en is de spanning van de grote ondekking, wanneer onze tijd daar is, er helemaal af.

Ik heb ook wel een grote interesse in de Bijna Dood Ervaring en in het leven na de dood. De dood is meer dan niet-meer-leven. We gaan dan de rust, vrede en liefde binnen. Theresia van Lisieux zei op haar sterfbed dat ze het "leven" zou binnengaan. Misschien is dat ook wel zo. Zou de dood de intocht zijn? De geboorte is dan de uittocht en het leven dat we nu leiden is de doortocht. De dood kan dan niet anders dan de intocht zijn. Paulus zei toch ook dat de hemel ons Vaderland is. Misschien worden we op zondag 7 november iets wijzer. Dan is er op televisie een uitzending over BDE.

Deze link kreeg ik van iemand: [url]www.eindeloosbewustzijndefilm.nl.
[/url]

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
FREDDIE745

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 11:31

Ik wil jullie feliciteren met Jullie dochtertje.Jammer dat Marty het niet meegemaakt heeft.Ze was altijd nog met haar gedachten bij jullie.Annette en Pieter nog veel geluk met je gezin toegewenst van Frits uit Elburg.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 11:44

ZIVAATJE309 schreef:
Volgens mij lijkt ze sprekend op zichzelf.
Wat een mooi kindje zeg
Doe maar rustig aan Annette laat je maar lekkker verwennen

Volgens mij lijkt ze sprekend op zichzelf...dit is een goeie...

Het is inderdaad echt een heel mooi babytje... Lachende smiley

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 13:21

Woensdag 20 oktober:

LIEDEREN ONDERWEG!

Velen van MIJN dicipelen moesten in het duister blijven, eenzaam en zonder vrienden.
Zij kwamen met moeite vooruit, al zingend!
Ook jullie moeten liederen zingen onderweg!
Zou IK je voet op een onbetrouwbare ladder plaatsen?
Misschien kun je niet zien of de ladder goed bevestigd is, omdat dit verborgen is in de schuilplaats van de Allerhoogste, maar als IK je heb gevraagd er op te stappen en hem vastberaden te beklimmen, dan kun je er zeker van zijn, dat IK jouw ladder stevig heb vastgemaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 13:46

EVA685 schreef:
Woensdag 20 oktober:

LIEDEREN ONDERWEG!

Velen van MIJN dicipelen moesten in het duister blijven, eenzaam en zonder vrienden.
Zij kwamen met moeite vooruit, al zingend!
Ook jullie moeten liederen zingen onderweg!
Zou IK je voet op een onbetrouwbare ladder plaatsen?
Misschien kun je niet zien of de ladder goed bevestigd is, omdat dit verborgen is in de schuilplaats van de Allerhoogste, maar als IK je heb gevraagd er op te stappen en hem vastberaden te beklimmen, dan kun je er zeker van zijn, dat IK jouw ladder stevig heb vastgemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=hFNeGMHrZCI
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 15:07

ALOUS961 schreef:
Mafkezen verhogen de wandelpret...dus doe lekker mee

nee wandel niet mee...mij veel te koud...gr henduk
Naar boven

Auteur Bericht
BENNY340

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 15:39

SPROET762 schreef:
Hallo allemaal!

Mag ik jullie vergezellen? Lijkt me heerlijk, een boswandeling!
Prachtig al die mooie kleuren!

groetjes Corina

zo'n knappe vrouw als jij ben sproet mag altijd mee.
Naar boven

Auteur Bericht
BENNY340

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 15:42

HENDUK927 schreef:
je weet niet wat je mist mafkees
Naar boven

Auteur Bericht
BENNY340

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 15:58

MARIANNE129 schreef:
Hoezo bang dat ik mee MOET, ik probeer al jaren stout genoeg te zijn om lekker te MOGEN overwinteren in Spanje, tot nog toe is dat nog steeds niet gelukt Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen .
Wie weet de Zonde die uitgespookt moet worden voor een gratis vakantie? Smiley die vol vragen zit
rijke spanjool zoeke marianne
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 16:03

INKA401 schreef:

mijn zoontje verveeld zich écht nooit ... maar dat wil nog niet zeggen dat hij er tussen al zijn bedrijvigheid geen kattekwaad uit haald? ... en dat is nou juist op dié momenten als er géén toezicht is ... gek hé.

En laat dat nou heel normaal gedrag zijn voor een puber Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 16:19

BENNY340 schreef:
je weet niet wat je mist mafkees

Ik sluit me bij de vorige spreker aan Ducky, kom op, gewoon meegaan, wij houden je wel warm, knappe dames genoeg!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 17:37

JONATHAN890 schreef:
Wie weet is er wel een CM'er die inkoper is bij een bedrijf die nu geen mega order bij jou gaat plaatsen máár ..........bij jouw concurrent.
Die daardoor net de motivatie krijgt om zijn machinepark dusdanig aan te gaan passen en efficiënter te maken, dat de concurrentie wel kan gaan sluiten, omdat die met die veel te dure arbeidskrachten werkt, en daardoor de kostprijs van zijn productie te veel moet baseren op arbeid ipv grondstof

Ik heb bewerkingsbedrijven voor aluminium.
Staat ook in mn profiel.
Mocht er een inkoper interesse hebben, of vragen willen stellen, kan een eerste contact gelegd worden via cm-mail.
En concurrenten zijn vaker bang voor mij dan andersom...
Mijn kosten zijn dermate laag dat ik ook met china goed kan concurreren.
De enige die niet actief in de procuctie is, ben ik zelf, dus mn overhead valt wel mee Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 17:55

JONATHAN890 schreef:

Marketing is ook een vak!
Door op de verkeerde plek te adverteren laat je een verkeerde indruk achter en kunt daardoor waardevolle klanten verliezen,CM is not the place to be voor een aluminium verwerker........je (bedrijfs)naam en je klanten zijn je waardevolste bezit als ondernemer daar ga je zeer voorzichtig mee om!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 18:34

HENDUK927 schreef:

Fles Jagermeister doet wonderen van binnen.
En er zijn al dames die zich hebben aangebodenvoor de buitenkant , dus wat wil je nog meer!
Mafkees.
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 19:12

Ik had 'm nog nooit had gezien, maar er hooguit een paar fragmenten van had gezien. Ik had ik de film destijds bij voorbaat al veroordeeld...

Nu ga ik 'm vanavond alsnog zien... Ik ben toch wel benieuwd.

Ik heb het over 'the Life of Brian'.

Naar aanleiding hiervan, ben ik eigenlijk wel benieuwd, hoe jullie tegen dergelijke films aankijken...

Welke (populaire) films zou je absoluut afraden of daarentegen juist aanraden en waarom?
Naar boven

Auteur Bericht
HENDRIKA148

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 19:29

Zo leeg van binnen,
zo zwaar en zo kil.
Het lijkt alsof ik zelf
gestorven ben,
toen , toen mijn geliefde
moeder stierf.
Het voelt zo dood
van binnen,
zonder warmte
en zonder gevoel.

Elke dag hetzelfde;
een winterdag;
de vorst woont
in mijn botten.
En al schijnt de zon,
verwarmen kan hij mij niet.

Er is geen andere weg
dan door het donker heen.
Er is geen andere weg
dan die van het geduld;
eens zal ik weer opengaan,
en wanneer,dat weet
God alleen.

Elke dag bid ik:
sta mij bij,
draag mij in mijn onmacht,
troost mij in mijn verdriet,
geef mij de kracht
om vol te houden.

Op U hoop ik,
op U vertrouw ik,
op U wacht ik.
Naar boven

Auteur Bericht
JOOST764

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 19:57

Het allerslechtste moment van vandaag was dat mijn alleenstaande buurvrouw van 65 meteen nadat ik na 13 uur werken mijn huisje binnen stapte weer eens aan kwam zetten over het katje van mijn dochter.

Nu had ze voor ongeveer een half maandsalaris aan vlooiendruppels gekocht. De vlooienbandjes die ik bij de C1000 koop hielpen namelijk niet volgens haar. En bovendien moest ik mijn kat maar wat meer liefde betonen. Op mijn antwoord dat het dan ook een kater is werd niet gereageerd, op het feit dat ik niet meteen mijn portemonnee trok maar haar vriendelijk bedankte voor de betoonde zorgen des te meer!

Pffff. Verhogen die pensioengerechtigde leeftijd. Naar 87 voor mijn part.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 20:19

LEANNE226 schreef:
Marketing is ook een vak!
Door op de verkeerde plek te adverteren laat je een verkeerde indruk achter en kunt daardoor waardevolle klanten verliezen,CM is not the place to be voor een aluminium verwerker........je (bedrijfs)naam en je klanten zijn je waardevolste bezit als ondernemer daar ga je zeer voorzichtig mee om!

Ik vind het eigenlijk wel slim bekeken van Pieter Lachende smiley
Hoevelen zijn niet ondernemer hier,je weet nooit hoe de bal gaat rollen enne....vrouw en kind(eren) heeft deze man al Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JAN553

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 20:24

Dag allen,

Leuke discussie. Het gaat niet om het feit dat mensen denken wedergeboren te zijn, of een vernieuwde geest te bezitten, maar het gaat om het feit dat een voorman van de Joodse Farizeeen niet weet wat er in de Bijbel staat! "Bent u een leraar van Israël en verstaat u deze dingen niet?" Een vermaning van Jezus Christus aan het adres van mensen die het allemaal zelf wel weten. Die nota bene tot een overste van het volk zijn gesteld, en dus wel degelijk moesten weten wat er in de Bijbel stond.

Johannes 3:
11 Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Wij spreken, wat Wij weten, en getuigen, wat Wij gezien hebben; en gijlieden neemt Onze getuigenis niet aan.
12 Indien Ik ulieden de aardse dingen gezegd heb, en gij niet gelooft, hoe zult gij geloven, indien Ik ulieden de hemelse zou zeggen?
13 En niemand is opgevaren in den hemel, dan Die uit den hemel nedergekomen is, namelijk de Zoon des mensen, Die in den hemel is.
14 En gelijk Mozes de slang in de woestijn verhoogd heeft, alzo moet de Zoon des mensen verhoogd worden;
15 Opdat een iegelijk, die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.

Dan de stelling U bent niet wedergeboren: Nicodemus begreep dit niet. Hoe kan een mens nou nog een keer geboren worden, nog een keer in de buik van zijn moeder terechtkomen? Dat gaat inderdaad ook niet. Betekend dat het ergens anders over gaat. Het gaat over het opnieuw geboren worden uit water en Geest. Zulken kunnen het koninkrijk van God ingaan. Wat moet er dus gebeuren? Wel. GOd moet worden verhoogd. En dat kan alleen als we GELOVEN wat Hij in Zijn woord zegt. Jezus zei aardse dingen tegen NIcodemus, en hij geloofde ze niet. Jezus zei hemelse dingen (noodzaak van wedergeboorte) tegen Nicodemus, en hij geloofde Hem niet.

Vers 18:
Die in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld, maar die niet gelooft, is alrede veroordeeld, dewijl hij niet heeft geloofd in den Naam des eniggeboren Zoons van God.

U bent niet wedergeboren?

Hartelijke groet,
Jan Grisnich
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 20:35

Ik zoek iemand met een electrische grasmaaier...

wie o wie kan mij helpen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 20:45

Woensdag 20 Oktober, 1 Kor. 3: 10-17; Geen ander fundament.

Dat gebeurt nog wel eens met een oud gebouw: het wordt gesloopt tot de grond toe. Alleem het fundament, dat blijft liggen. En op dat oude fundament wordt een nieuw huis gebouwd!
Zo is het ook met de gemeente van Christus, zegt Paules. Met verschillende materialen wordt er gebouwd. Je hebt voorgangers, predikanten, gemeenteleden, die het niet zo nauw nemen. Ze maken het zich gemakkelijk en gebruiken niet erg stevig materiaal: hout hooi, stro. Anderen zijn serieuzer bezig. Zij bouwen de gemeente op, zij bouwen elkaar en zichzelf op in het geloof. Goud, zilver en kostbaar gesteente komt er aan te pas. Prachtig! Dat zijn zogezegd: goede werken!
Maar zo zegd de apostel, hoe er nu ook gebouwd wordt, goed of slecht, met welk materiaal dan ook, een ander fundament kan niemand leggen. Dat hoeft ook niet! De kerk rust op het woord en het werk van Jezus Christus. Hij is de vaste grond, het goede fundament!
Straks zal God zelf beoordelen wat ieders werk waard is. Het vuur van het oordeel zal het slechte materiaal verteren, maar het goede in stand houden. Gelukkig: de slechte bouwers worden zelf behouden – niet vanwege hun goede werken, maar omdat zij, hoe gebrekkig dan ook, bouwden op het goede fundament!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 20:53

ANNETTE792 schreef:
En laat dat nou heel normaal gedrag zijn voor een puber Knipoog smiley
Dat was dus ook wat ik dacht Knipoog smiley (zei Robbedoes)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 21:29

http://www.youtube.com/watch?v=0bqgy1mebh8&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 22:01

Ruim twee maanden verder en The job is done!

Zonet heeft Jonathan nog een paar lampen opgehangen en daarmee is de klus geklaard! Ben God ontzettend dankbaar dat Hij voorzien heeft in alles wat we nodig hadden...
Iedereen die op welke manier dan ook meegeholpen of meegeleefd hebben met onze verhuizing, onwijs bedankt! Zonder jullie had k het niet gered! Knipoog smiley

In het bijzonder:

Pieter (en Annette) voor het leveren van de dozen! Coole smiley met zonnebril
Zinga voor de gezellige gesprekjes (en het ondertussen aangeven van de banen behang!) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Jonathan (en Carin) voor de kleine en de grote klusjes en natuurlijk niet te vergeten de morele steun van afstand! Engeltje smiley
Griffin, Grace en Miekjes voor het snelle sjouwwerk en het helpen legen van de soeppan! Kussende smiley

En natuurlijk al die anderen die op welke manier dan ook meegeleefd hebben, Thanks! Lachende smiley

Vele handen maakten licht werk!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 20 oktober 2010, 22:02
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:06

JOSINA022 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=hFNeGMHrZCI

Prachtig lied hè Josina, als wij geen uitkomst zien, mogen we op HEM vertrouwen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:12

EVA685 schreef:
Prachtig lied hè Josina, als wij geen uitkomst zien, mogen we op HEM vertrouwen Knipoog smiley

Ja, idd, wat is er mooier dan zo zingend en vol vertrouwen op weg te gaan!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 ... 6194 Volgende
Pagina 1399 van 6194