| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 23:47
|
|
|
|
|
Ik heb drie inmiddels volwassen kinderen en door de jaren heen al het één en ander met hen meegemaakt. Een voorbeeld; net voor Sinterklaas was er in het winkelcentrum hier een sinterklaas die de zaak entertainde door met kinderen in gesprek te gaan. De kinderen mochten soms iets vertellen en andere een liedje zingen. Zo ook mijn jongste dochter. Hoe heet jij. Kirtsten, dat is een mooie naam. Enfin het werd afgelsoten met kan jij ook nog een liedje zingen voor sinterklaas. En ja hoor mijn dochter zette uit volle borst psalm 42 in. Waarop de sinterklaas antwoorde enigszins verbouwereerd af hechte met "dat is ook een mooi liedje".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 23:54
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | Ik heb drie inmiddels volwassen kinderen en door de jaren heen al het één en ander met hen meegemaakt. Een voorbeeld; net voor Sinterklaas was er in het winkelcentrum hier een sinterklaas die de zaak entertainde door met kinderen in gesprek te gaan. De kinderen mochten soms iets vertellen en andere een liedje zingen. Zo ook mijn jongste dochter. Hoe heet jij. Kirtsten, dat is een mooie naam. Enfin het werd afgelsoten met kan jij ook nog een liedje zingen voor sinterklaas. En ja hoor mijn dochter zette uit volle borst psalm 42 in. Waarop de sinterklaas antwoorde enigszins verbouwereerd af hechte met "dat is ook een mooi liedje". |
ze had gekker kunnen kiezen.............. men noeme dit; "worden als een kind"; oftewel; straatevangelisatie vanuit het hart!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 00:26
|
|
|
|
Hé Tess, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag en Gods zegen toegewenst!!!
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 07:21
|
|
|
|

GEFELICITEERD TESS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 07:23
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Niet zo kinderachtig ben ikke 3 paar sokken |
Laatst aangepast door
|
ERIK390
|
op vrijdag 22 oktober 2010, 07:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 07:23
|
|
|
|
|
Vertel nou verder Lepeltje, dat nachtje slapen is geweest......hoe loopt het af?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 08:03
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | nou volgens je profielfoto is dat dus ook nog zo, dus........
wie heeft Esther echt gezien?? zijn er bewijzen?
Je zoontje ziet Esther ook blijkbaar al niet.....
. |
Ben jij nou Jonathan of Thomas???? Ik heb ff in de verleiding gestaan om een voorstel te doen hier, maar Annette wil geen vreemde vingers op haar ritssluiting Dus als je t niet geloofd.... kan ik hooguit zeggen: Kom dan zelluf kijken, of anders geloof je ons toch maar op ons woord.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 09:27
|
|
|
|
Gauke van harte gefeliciteerd met jou verjaardag, ik wens je een hele leuke gezellige dag toe.
Groetjes Carien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 09:28
|
|
|
|
Tessabear, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je een fijne gezellige dag toe.
Groetjes Carien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 10:16
|
|
|
|
Tess!!
Van harte gefeliciteerd hoor! Geniet van je dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 10:22
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | 
GEFELICITEERD TESS |
Gefeliciteerd Tess
Dankzij Jonathan moet er nu natuurlijk wel gezongen worden in de chat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 12:54
|
|
|
|
Hey Tess , Gefeliciteerd met je verjaardag , wens hou een hele fijne dag toe .
Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 12:56
|
|
|
|
Hey Gauke , Gefeliciteerd met jou verjaardag , wens jou een fijne dag toe .
Groetn uut Grunn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 14:13
|
|
|
|
|
Nog een; mijn zoon toen ongeveer 4 jaar ging wandelen met opa en kwam een geitjes tegen. Hij kwam enthousiast terug, Pappa ik heb een geitje geaaid en dat geitje had vloerbedekking op zijn rug.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 14:18
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Vertel nou verder Lepeltje, dat nachtje slapen is geweest......hoe loopt het af? |
Tsja, dat hangt ervan af waar Rianne nog mee komt. Ik vertaal cq interpreteer alleen maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 15:29
|
|
|
|
Thanks allen voor de lieve verjaardagswensen via mail en forum! Heb een rustige, maar mooie dag...en morgen gaan we natuurlijk feessie bouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 15:41
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Dat denk ik dus niet.... Niemand noemt het huwelijk(getrouwd zijn) dat het ECHAD betekend voor God. Want God is ECHAD... Het huwelijk is de type beeld van Gods Echad want Hij is Één.
Als het voor iedereen zo duidelijk was wat een huwelijk inhoud, dan bestond cm niet!!! Vind maar eens iemand die dat verstaat, het is een speld in een hooiberg zoeken. |
Hoe kom je nou aan Echad ? Echt nog nooit van gehoord...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 15:44
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ruim twee maanden verder en The job is done!
Zonet heeft Jonathan nog een paar lampen opgehangen en daarmee is de klus geklaard! Ben God ontzettend dankbaar dat Hij voorzien heeft in alles wat we nodig hadden... Iedereen die op welke manier dan ook meegeholpen of meegeleefd hebben met onze verhuizing, onwijs bedankt! Zonder jullie had k het niet gered!
In het bijzonder:
Pieter (en Annette) voor het leveren van de dozen!  Zinga voor de gezellige gesprekjes (en het ondertussen aangeven van de banen behang!) Jonathan (en Carin) voor de kleine en de grote klusjes en natuurlijk niet te vergeten de morele steun van afstand! Griffin, Grace en Miekjes voor het snelle sjouwwerk en het helpen legen van de soeppan! 
En natuurlijk al die anderen die op welke manier dan ook meegeleefd hebben, Thanks!

Vele handen maakten licht werk! |
Nog net op tijd voor je verjaardag... Gefeliciteerd hoor, zowel met je nieuwe stekkie als met je "jarig zijn"...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 15:51
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | Ik heb drie inmiddels volwassen kinderen en door de jaren heen al het één en ander met hen meegemaakt. Een voorbeeld; net voor Sinterklaas was er in het winkelcentrum hier een sinterklaas die de zaak entertainde door met kinderen in gesprek te gaan. De kinderen mochten soms iets vertellen en andere een liedje zingen. Zo ook mijn jongste dochter. Hoe heet jij. Kirtsten, dat is een mooie naam. Enfin het werd afgelsoten met kan jij ook nog een liedje zingen voor sinterklaas. En ja hoor mijn dochter zette uit volle borst psalm 42 in. Waarop de sinterklaas antwoorde enigszins verbouwereerd af hechte met "dat is ook een mooi liedje". |
Geweldig Ik zie het voor me
Een van mijn zonen was een jaar of 3 en ik vond hem blijkbaar vervelend. Ik zei tegen hem ; moet jij een klap voor je billen. Hij dacht even na en zei ëen klein klapje maar, dat vind ik wel lekker
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op vrijdag 22 oktober 2010, 15:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 16:09
|
|
|
|
Hieperdepiep!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd Gauke en Tess!!!!!!(en natuurlijk alle andere jarigen)
Nog vele jaren in gezondheid en geluk dr bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 16:35
|
|
|
|

Een hele fijne dag alle jarigen van vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 17:53
|
|
|
|
En wat als de boel is dichtgevroren? Of de fluisterboot vastloopt op een ijsberg? Zit je daar met z'n allen op zo'n onbewoond eilandje...!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 18:18
|
|
|
|
Tess en Gauke, allebei een dikke smok
En nou maar hopen dat die taart gelukt is en ze niet weer de broodrooster met mixer en tafellaken heeft voorverwarmd...
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 19:27
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | En wat als de boel is dichtgevroren? Of de fluisterboot vastloopt op een ijsberg? Zit je daar met z'n allen op zo'n onbewoond eilandje...!  |
Dan speel je gewoon Willem Barentsz na
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 19:31
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Vertel nou verder Lepeltje, dat nachtje slapen is geweest......hoe loopt het af? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 19:32
|
|
|
|
|
Gefeliciteerd Tess !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 19:35
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dan speel je gewoon Willem Barentsz na  |
"Barentsz slaagde er inderdaad in de noordpunt van de Biesbosch te ronden, maar kwam daarna vast te zitten in het ijs. Van aangespoelde biezen werden chaletjes gebouwd, die bekend staan als Christian Matches, waarin vervolgens bij kamp- en haardvuur de winter werd doorgebracht. De volgende lente werd een extra sloep gebouwd, zodat de zestien opvarenden naar de bewoonde wereld konden terugkeren."
Overwinteren in de Biesbosch... Deal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 19:39
|
|
|
|
Dacht net dat internet er uit lag. Had net ingelogd op cm maar verder reageerde die niet. Even andere sites uitgeprobeerd, de ene deed het wel de andere niet. Pc helemaal opnieuw opgestart, en ja hoor alles doet het weer. Rara hoe kan dat?
|
|
| Naar boven |
|
|