ChristianMatch

Forum

Wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christianmatch?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:55

LOES550 schreef:
is ook zo. Is ook niet duur. Maar dat is het probleem met een uitkering, het wordt nooit meer dan het is. En....het is niet veel. Ik bedoel....precies genoeg om te kunnen leven, maar meer ook niet. Om toch iets te kunnen schrijven op t forum......(deelname is bijna niet mogelijk zonder sponser) gaan we ideëen bedenken hoe we wel zouden kunnen meegaan..... Coole smiley met zonnebril

Ik heb wel een idee om aan geld te komen maar ik denk dat ik hier helemaal afgemaakt word als ik het zeg,dus......... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:00

MARIJAN072 schreef:
Leuk voor Remco Hakkert. Twijfelende smiley Knipoog smiley

Die Remco is Clown smiley Kwijlende smiley Verlegen lachende smiley maar euh........getrouwd zeker?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:01

LEANNE226 schreef:
Maar maar maar.......54,95 voor een leuk diner,6 consumpties én ook nog een optreden is niet duur!.........of je het kunt betalen is wat heel anders Knipoog smiley

Vooral het "Terwijl jij kletst ...." spreekt mij aan Lachende smiley

die dresscode spreekt me niet aan...ik heb heel mijn garderobe eens overhoop gehaald en het enige rood dat ik heb is mijn slaapuniform en ik heb ook 1 zwarte sok gevonden... Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 30 oktober 2010, 13:02
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:02

FRANKT627 schreef:
die dresscode spreekt me niet aan...ik heb heel mijn garderobe eens overhoop gehaald en het enige rood dat ik het is mijn slaapuniform en ik heb ook 1 zwarte sok gevonden... Verlegen lachende smiley

Oh dat maakt het wel interresanter om te komen
Zou wel ff 1 sok erbij regelen anders krijg je het zo koud
Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:03

TESSYBEAR731 schreef:
Ooh! Nou...in dat geval...

Kun je vanmiddag? Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley

Er moet nodig gestofzuigd, gedweild en gestreken worden...oh, en de was moet ook gedaan...

Geschokte, onthutste smiley vanmiddag al...dat etentje is toch pas in januari...
Lepeltje zoekt nog volop meegaanders...(even vermelden voor we helemaal off-topic verdwalen... Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:05

het is maar hoe je het leven bekijkt.
Ook ik ben opgevoed met het traditionele respekt voor ouderen, zestiger jaren hè. Mijn moeder heeft, zelfs nu ze 81 is, de neiging om op te staan voor "ouderen".
Maar om nu onderscheid te maken tussen gelovigen....
Misschien heeft ook dit met opvoeding te maken. Ik ben opgevoed zonder geloof. Geloof in jezelf. Wat ze in de kerk doen is allemaal poppenkast zei mn vader altijd. Maar ieder mag denken wat hij wil. Wel respekt voor een ander zn mening. Niemand is beter dan iemand anders. We zijn allemaal gelijken. We zijn allemaal een kind van God. Wel heb ik heel veel moeite met de islam. Maar al die regeltjes hebben de mensen er toch zelf bij bedacht? Ik weet nog niet erg veel over religie. Maar dat er verschillende ingangen zijn bij de Heer......ik weet zeker dat als je bij de Heer mag komen er maar 1 ingang is. Een hele grote, met heel veel warmte en liefde.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:21

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley vanmiddag al...dat etentje is toch pas in januari...
Lepeltje zoekt nog volop meegaanders...(even vermelden voor we helemaal off-topic verdwalen... Knipoog smiley )

Sja...maar ik moet dus mee met dat etentje, want anders moet die arme Lepeltje helemaal alleen Verraste, verbaasde smiley
Dus het heeft weinig nut als je dan op me komt passen natuurlijk! Gefrustreerde smiley
Neeeee...vanmiddag komt veel beter uit want dan hoef k tenminste zelf die strijk niet te doen... Engeltje smiley

En over dat etentje...kom op mensen! Lepeltje en ik zijn heeeeeeel aardig hoor...wie gaat er nog meer mee? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 30 oktober 2010, 12:23
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:37

JONATHAN890 schreef:
Soms vraag ik mij wel eens af....waar is dat nou weer goed voor?
Nu zullen jullie wel denken waar heeft Jonathan het nu weer over. Maar deze keer eens iets anders. De VIP ingang en VIP behandeling.

VIP behandeling/ingang 1
Al vanaf jongst af aan worden wij opgevoed dat ouderen voorrang hebben, voorkeursbehandelingen verdienen. '' ga eens even staan, die mevrouw moet zitten '' Wie zegt nou eigenlijk dat ze wil zitten?? Dat kan ze toch zelf vragen als ze dat wil. Nu wordt ze in die zitpositie gedwongen, terwijl ze al lang genoeg achter die geraniums heeft gezeten.
Gelukkig draaien ze nu op TV eens een programma dat die oudjes eens mondiger worden, ons jongeren zelfs terug moeten pakken.
Dus als die oudjes maar voorkeur geven is er niet meer bij, ze vragen het maar.

VIP behandeling/ingang 2
Ken je dat ook? Van die dikbuiken, die het zelfs nog erger maken. In het openbaar vervoer staat iedereen al voor ze op...kom op, geef dat kind de ruimte om in te dalen ¿? Nee, dan moet je meemaken, zelfs in de rij voor de kassa krijgen ze voorrang, kunnen ze nog sneller naar huis en gaan hangen......kom op meid, 12 kg bijkomen bij een zwangerschap is meer dan genoeg.

VIP behandeling/ingang 3
Als dat kind er dan is, dan gaan ze gewoon verder met die VIP behandelingen ontvangen. Iedereen moet wijken voor die kleine puk. Familie ...zelfs oma's moeten er aan geloven. PUK heeft voorrang boven alles. Nee hoor oma wint het niet...we komen pas op visite als PUK klaar met slapen is, en we gaan weer weg voordat PUK maar slaap krijgt. Huilt PUK dan krijgt het alles zodat PUK het maar weer naar zijn zin krijgt.
Dat houdt PUK trouwens vol totdat PUK zeker 13 jaar is. Janken als het iets wil, totdat het weer zijn/haar zin krijgt.

VIP ingang 4
Bij concerten, voetbalwedstrijden, de ski-lift, bij de RAI en AHOY, Efteling overal heb je VIP ingangen. Ben je belangrijker dan de rest van het gepeupel, dan mag je die rijen gewoon passeren. Zelfs de rode loper wordt uitgerold om JOU !!!!! binnen te halen.
Ja in het klootjesvolk rijtje voel je je eigenwaarde behoorlijk afnemen. Stond je al niet hoog op de genodigden lijst, dan weet je het nu zeker, die daar net langs jou lopen en de VIP ingang nemen, zijn vele malen belangrijker. Kijk van Bea kan ik het nog wel hebben, dat ze buiten het gewone volk wordt gehouden, op Koninginnedag is meer dan genoeg.

VIP ingang 5
Sprak laatst met wat christenen. Naar het schijnt heeft de hemel zelfs een VIP-ingang. Dus niet dat wachten in die ellenlange rij, geen bordje ''van hieraf is het nog 3 uur wachten''.
Het schijnt dus echt zo te zijn, zelfs als je het aardse afgelegd heb, alles zou dan anders moeten worden, maar nee, zelfs daar is een VIP ingang.
Er zijn dus gewoon kerken die zichzelf beter vinden dan andere, zelfs het de toehoorders daar voorhouden.
Als je niet in tongen bid, kom je in de wachtrij, ben je geen Jehova, dan kom je in de wachtrij. De RK verkocht zelfs aflaten, zodat je alsnog kon switchen naar de VIP ingang. En het lijkt ook wel dat elke kerk die traditioneler is dan de andere kerk een VIP ingang heeft.

Natuurlijk hebben pinkstermensen een streepje voor. Is toch logisch....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:42

FRANKT627 schreef:
Sorry hoor, maar dit is zo'n grote flauwe kul. Ik wist gewoon dat zo'n reactie ging komen Dan moet je later ook niet naar de fysio wanneer je iets mankeert. Het is net wel of elke aanraking van het lichaam een duivels-handeling is. Overal wordt satan bij betrokken. Eigenlijk zouden behandelingen zoals Tess er nu eentje op deze topic heeft gezet gewoon 'massage' moeten heten zonder er meer uitleg bij te geven.

Knipoog smiley Frank
Weet je wat ik dom vind, Frank? Dat je heel bewust alle beweringen naar het occulte afwijst. Enige termen, die die richting opwijzen: Inner Healing, Ying en Yang, kosmische energie. Alles wat in New Age gebezigd wordt. Het is duidelijk meer dan alleen fysiotherapie, de bron is nl. de verkeerde.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 30 oktober 2010, 12:43
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:49

CHATULIEM619 schreef:

gelukkig staan hier de tuindeuren open, anders stonk het hier be-hoor-lijk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:55

FRANKT627 schreef:
die dresscode spreekt me niet aan...ik heb heel mijn garderobe eens overhoop gehaald en het enige rood dat ik het is mijn slaapuniform en ik heb ook 1 zwarte sok gevonden... Verlegen lachende smiley

Goed idee: Pyamaparty
Naar boven

Auteur Bericht
KLAPROOS940

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:57

CHATULIEM619 schreef:

kon wel eens tegenvallen.... vele eersten zullen de laatste zijn
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 13:14

LEANNE226 schreef:
Die Remco is Clown smiley Kwijlende smiley Verlegen lachende smiley maar euh........getrouwd zeker?

ach ja...met een leuke vrouw dat wel. En lieve kinderen....tenminste dat dacht ik wel als ik t me goed herinner.
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:01

wat betekend dat? linc?
misschien heel simpel, maar ik weet het niet en zie het elke keer wel staan..

ben ik niet zo slim?? hhaha fijn dat hier wel slimme mensen zijn.

wat betekend het voor jullie?
een linc?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:14

CHATULIEM619 schreef:
Weet je wat ik dom vind, Frank? Dat je heel bewust alle beweringen naar het occulte afwijst. Enige termen, die die richting opwijzen: Inner Healing, Ying en Yang, kosmische energie. Alles wat in New Age gebezigd wordt. Het is duidelijk meer dan alleen fysiotherapie, de bron is nl. de verkeerde.

Ik vind het juist zo ontzettend dom dat je dit onder de occulte dingen schaart.......Waar gaat dit over Chatuliem.....???
Gewoon een behandelingswijze die veel mensen toepassen met meer en minder succes....
Angstvisioenen hoef je niet gelijk aan occult of zoiets te koppelen......die had je misschien anders ook wel gehad, zegt wat over waar je mee te kampen hebt in je leven en niet over de therapie......
Het kan niet je ding zijn maar dat is heel wat anders.....
Wat een lastig leven heb je toch als je overal zonde en iets occults in ziet.......Wel even realistisch blijven hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:18

ZINGA672 schreef:
Jij schrijft: "Mar, de mensen die het meegemaakt hebben, zijn niet in de hel of de hemel geweest". Ik vraag me af waar jij die keiharde conclusie op baseert. De wetenschap kan dit niet eens aantonen. De mensen die het hebben meegemaakt zeggen allemaal hetzelfde: zij zijn ergens anders geweest. En ik zeg het je ook: ik weet waar ik ben geweest en dat was niet in mijn hersenpan. Dat mensen dat niet willen geloven is hun volste recht. Maar verzin dan geen oneerlijke pseudo-wetenschappelijke uitvluchten.

De wetenschap gaat in haar ijver geestelijke zaken te reduceren en in te passen in haar beperkte studieterrein, om heel wat aspecten van het fenomeen heen. Het 'uittreden' van een ziel/geest uit een menselijk lichaam komt niet uitsluitend voor bij BDE. Het is christenen overigens niet toegestaan dit zelf te proberen (dit voor alle zekerheid) Maar het gebeurt. En in voor zover ik weet alle gevallen, nemen mensen zaken waar die ze normaal gesproken niet zouden kunnen weten. Mensen met een BDE hoor je ook vaak zeggen dat hetgeen ze gezien hebben, niet in woorden valt uit te drukken: het past namelijk niet in onze hersenen omdat het geestelijke zaken zijn. Wat ik heb gezien, dat kan ik ook niet beschrijven; daar zijn geen woorden voor. Het enige dat ik ervan kan zeggen is dat het exact overeenkomt met wat er in de bijbel staat. En nee; ik heb het niet bijeen gefantaseerd want veel van wat ik heb gezien heb ik pas later in de bijbel teruggevonden.

2 Corinthiërs 12:4 "...dat hij weggevoerd werd naar het paradijs en onuitsprekelijke woorden gehoord heeft, die het een mens niet geoorloofd is uit te spreken."

Ik weet niet wat jij onder occultisme verstaat, maar in het hedendaagse taalgebruik dacht ik dat occultisme geassocieerd wordt met bovennatuurlijke, geestelijke activiteiten in samenwerking met boze geesten. Hoewel de letterlijke term die associatie niet heeft, gebruik ik hem toch maar even zoals hij nu bekend staat. Ik begrijp jouw opmerking over iets occult maken dus niet. Een geestelijke ervaring is in de grond gewoon een geestelijke ervaring hoeveel impact zoiets ook op het menselijke lichaam kan hebben. Van belang is wel waar die ervaring vandaan komt. Sommige mensen denken dat alle BDE's satanisch zijn. Anderen denken dit uitsluitend van de helervaring: dat is immers 'zijn terrein'. Mij lijkt dit laatste vrij onlogisch: de duivel gaat mensen niet waarschuwen voor de hel; hij sleurt ze er juist naar toe.

De door jou genoemde 'complottheorie van wetenschappers' is een beetje voorbarig; dit heb ik niet gezegd en ook niet bedoeld. Complotten die tegen de mensheid worden gesmeed vinden hun oorsprong binnen het rijk van satan. Dat mensen hier niet in willen geloven omdat ze hem nog nooit hebben gezien doet aan de realiteit niets af.

In de bijbel staat veel over de duivel geschreven, o.a.: "Die was een mensenmoorder van den beginne en staat niet in de waarheid, want er is in hem geen waarheid. Wanneer hij de leugen spreekt, spreekt hij naar zijn aard, want hij is een leugenaar en de vader der leugen." (Johannes 8:44)
en in 2 Cor 2: 11 staat: "Want zijn gedachten zijn ons niet onbekend."

Dat er (toegenomen?) hersenactiviteit wordt waargenomen tijdens een BDE kan best waar zijn. Dat dit analyseer- en meetbaar is wil ik ook nog geloven. Maar dat dan vervolgens de conclusie wordt getrokken dat men dan 'dus' niet in de hemel of hel is geweest vind ik onaanvaardbaar.

In Prediker 12 wordt het zilveren koord beschreven waarmee het innerlijk van de mens aan zijn lichaam is bevestigd. In het vers daarop staat heel duidelijk dat de geest van de mens teruggaat naar God. Zolang de geest nog een verbinding heeft met het lichaam is het begrijpelijk dat die 2 elkaar beïnvloeden. Vind ik. Maar de wetenschap sluit bij voorbaat alle geestelijke realiteit uit omdat dit niet via de gebruikelijke wetenschappelijke methode bestudeerd kan worden. Hoe kortzichtig.

Prediker 12:6 "...voordat het zilveren koord losgemaakt en de gouden lamp verbroken wordt; voordat de kruik bij de bron verbrijzeld en het scheprad in de put verbroken wordt, en het stof wederkeert tot de aarde, zoals het geweest is, en de geest wederkeert tot God, die hem geschonken heeft."

GrZing!

Ha Zinga,

volgens mij is wat je hier schrijft precies de kern:

[b] De wetenschap gaat in haar ijver geestelijke zaken te reduceren en in te passen in haar beperkte studieterrein, om heel wat aspecten van het fenomeen heen. [/size]

Reduceren, terugbrengen tot... zodat het in een model past, een model is maar een beperkt deel van de werkelijkheid.

Op het moment dat iemand zegt, dat een BDE alleen maar 'chemisch' is, dan ben je inderdaad aan het reduceren. In die redenatie is liefde etc. ook alleen maar 'chemisch' terwijl daar toch ook veel meer bij betrokken is.

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op zaterdag 30 oktober 2010, 14:20
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:21

ZINGA672 schreef:
Heb ik zo onduidelijk geschreven? Ik bedoel het tegenovergestelde Frank.

Ik heb het zelf meegemaakt. Ben in de hel geweest en weet sinds die tijd dat ik daar nóóit naar toe wil. En dat ik het niemand gun, omdat de mens daar niet voor is gemaakt. Maar je hebt een Zaligmaker nodig om in plaats daarvan naar de hemel te gaan.

GrZ

Als ik het goed begrijp zeg jij dat je levensecht in de hel geweest bent? en je gelooft ook dat de satan, want de hel is zijn woonplaats, jou er uit heeft laten gaan en dat je nu op aarde kan vertellen van Gods liefde?
Is dit echt zo? begrijp ik het zo goed?
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:25

haha leuk bedacht...viproom in de hemel...

maar...gelukkig niet waar....
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:33

PIEKIE042 schreef:
wat betekend dat? linc?

een linc?

Dat zijn mensen die waarschijnlijk het beste bij je zou passen.
Zou zeggen klik de lijst maar eens aan
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:53

PIEKIE042 schreef:
wat betekend dat? linc?

een linc?

"Linc" is de engelse vorm van het woord "Link" ofwel "linken aan"...
Op de een of andere manier kun je A in verband brengen met B.
Ofwel hier op de site: Je "Lincs" zijn de mensen waarvan CM denkt dat die goed bij jou zouden passen d.m.v. bepaalde overeenkomsten, of misschien wel juist verschillen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:55

PIEKIE042 schreef:
haha leuk bedacht...viproom in de hemel...

maar...gelukkig niet waar....

Oh nee? Verraste, verbaasde smiley

Volgens mij is gewoon iédereen die door die hemelpoort gaat een heuse V.I.P. hoor! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:58

WILLEMIJN232 schreef:
Wat een lastig leven heb je toch als je overal zonde en iets occults in ziet.......Wel even realistisch blijven hoor!

Ik ben bang dat het hier weer een strijd tussen de evangelische hoek(duivels en demonen alom)en de refohoek(wie God kent is niet kwetsbaar voor zulke dingen) wordt........is even heeeeeeeel kort door de bocht hoor maar komt er wel op neer.

Gr.Leanne(die blij is niet met zulke angsten te hoeven leven)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:58

WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind het juist zo ontzettend dom dat je dit onder de occulte dingen schaart.......Waar gaat dit over Chatuliem.....???
Gewoon een behandelingswijze die veel mensen toepassen met meer en minder succes....
Angstvisioenen hoef je niet gelijk aan occult of zoiets te koppelen......die had je misschien anders ook wel gehad, zegt wat over waar je mee te kampen hebt in je leven en niet over de therapie......
Het kan niet je ding zijn maar dat is heel wat anders.....

Ja hoor, en alles wat met kosmische genezing, ying en yang en inner healing te maken heeft valt onder New Age, de moderne vlag van het occultisme. Lijkt me een vrij duidelijke definitie toe.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:04

Okee, even een reactie tussendoor...thanks voor de reactie's zover! Knipoog smiley

Ik heb me inmiddels helemaal uit laten leggen hoe deze vorm van therapie werkt.
Wat mij zorgen baart is niet zozeer de fysieke behandeling. Die stroom door je lichaam waar over gesproken word blijkt medisch aantoonbaar aanwezig...
Waar het mij vooral om gaat is de bijkomende "intuïtieve behandeling".
Op die intuïtie worden opmerkingen gemaakt over waar de blokkade in je lichaam vandaan zou moeten komen, en zo nodig krijg je de gelegenheid om daar op dat moment over te praten.
Volgens verhaal is het dus zo dat, in tegenstelling tot bij de fysio, de "oorzaak" van het probleem word aangepakt...en niet de symptomen.
Ergens valt er wat voor te zeggen...als Fibromyalgiepatiënt ben ik ervan overtuigd dat veel van mijn lichamelijk pijn oorsprong vind bij bepaalde emotionele trauma's...
Maar, het gaat mij om het volgende; Als deze therapeut zoveel op intuïtie werkt, word dan de grens tussen "goed en kwaad" niet heel erg vaag?
Ik weet uit ervaring, dat als je bepaalde kanalen "open zet" je eigenlijk geen controle hebt over wat daar doorheen komt...
Ik wil heel graag leren linken te leggen tussen trauma en lichamelijke blokkades hierdoor. Persoonlijk geloof ik ook zeker in een bredere aanpak dan alleen die van gebed...maar niet als ik daarmee de duivel kans geef om er misbruik van te maken!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 30 oktober 2010, 15:06
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:31

Ken je de term "pijnmanagement"?Dan wordt er door een fysiotherapeut samen met een psycholoog zowel de binnen als de buitenkant aangepakt,wordt veelal aangestuurd vanuit een pijnpoli en is niets zweverigs aan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:38

CROSSROAD317 schreef:
Kon niet zonder CM ..... Knipoog smiley Clown smiley

Echt niet?! Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Clown smiley Lachende smiley

Maarre.....welkom terug! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:39

LEANNE226 schreef:

Zeker weten! Gelukkig maar voor 'm. Knipoog smiley Heeft Chris vast over nagedacht. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:40

FRANKT627 schreef:
die dresscode spreekt me niet aan...ik heb heel mijn garderobe eens overhoop gehaald en het enige rood dat ik heb is mijn slaapuniform en ik heb ook 1 zwarte sok gevonden... Verlegen lachende smiley

Ze hadden beter paars met zwart als dresscode kunnen geven. Dat hebben de meeste mensen tegenwoordig wel in de kast hangen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:44

PIETER649 schreef:
ach, cm zit vol met dames die in een vroegere relatie hun hand overspeeld hebben... zich hier als potentieel liefdevolle gelijkwaardige partner presenteren, terwijl hun ex blij en dankbaar is van die heks af te zijn.

het word hoog tijd dat op ieder profiel van gescheiden mensen de ex ook een bijdrage mag schrijven, benieuwd of de profielen nog zo aantrekkelijk interessant blijven... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar goed, overgaande tot de orde van de dag... Marijan, wanneer stel jij ons jouw slaafje voor het leven voor?

Polygamie is wettelijk niet toegestaan in Duitsland hè, anders wist ik het wel....... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verlegen lachende smiley

En verder............ Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:44

TESSYBEAR731 schreef:
"Linc" is de engelse vorm van het woord "Link" ofwel "linken aan"...
Op de een of andere manier kun je A in verband brengen met B.
Ofwel hier op de site: Je "Lincs" zijn de mensen waarvan CM denkt dat die goed bij jou zouden passen d.m.v. bepaalde overeenkomsten, of misschien wel juist verschillen Knipoog smiley

dat klopt wel tess,maar betekent matches niet hetzelfde dan?
dan zou er verschil moeten zijn dus tussen lincs en matches toch?
het verschil tussen die 2 is mij niet helemaal duidelijk eingelijk.
als de redactie nou ook eens een zou reageren,zouden we er heel snel uit zijn denk ik,maar die zeggen nooit zoveel heb ik de indruk...

Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 30 oktober 2010, 15:46
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 ... 6194 Volgende
Pagina 1439 van 6194