| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 12:51
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Mario is een uitzonderlijk geval, die ligt op twee oren  |
Hoe weet jij dat nu weer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 12:51
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hoe weet jij dat nu weer?  |
Van zwarte Piet ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 12:53
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Van zwarte Piet ....  |
Heeft zwarte piet geen beroepsgeheim dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 13:00
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Heeft zwarte piet geen beroepsgeheim dan?  |
Nee, zwarte Piet is niet beedigd en heeft ook geen belofte afgelegd van geheimhouding. Wat denk je waarom ze anders mee mogen doen met het Sinterklaas journaal ??
Maar als je het echt zeker wilt weten, vraag Zint ff .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 13:06
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Nee, zwarte Piet is niet beedigd en heeft ook geen belofte afgelegd van geheimhouding. Wat denk je waarom ze anders mee mogen doen met het Sinterklaas journaal ??
Maar als je het echt zeker wilt weten, vraag Zint ff .....  |
Zal wel net als met het christelijk geloof zijn Crossroad... Er zijn veel Zinten met veel meningen...en toch geloven we allemaal in die ene Sint........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 13:49
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | david, ik heb het niet gehad over vloeken of grof woordgebruik, maar wat ik je vragen wil; ben je ook in staat om de dingen bij de naam te noemen en toch recpect te tonen in je woordgebruik? dat zou zoveel minder weerstand oproepen, verwacht ik.
het is namelijk mogelijk om een respectvolle houding te combineren met het benoemen van je ervaringen. de Heere Jezus kon een enkele keer overduidelijk zijn, dat is waar, maar de liefde voerde bij Hem de boventoon, daar heb ik je geloof ik al een aantal malen vaker op gewezen. |
Dank je wel voor deze vermaning, je zal het ongetwijfelt goed en constructief bedoelen, en als ik ermee mensen doe afhaken, om de vorm alleen dan moet ik maar eens nadenken over hoe ik dingen breng.
Al moeten we ook niet gaan doorslaan en alles bedekken met de mantel der liefde. Paulus bijvoorbeeld paste zich ook aan, een griek voor de griek en jood voor de jood, en probeerde geen aanstoot te geven, zeker met evangeliseren, zie het voorbeeld waar hij het uitgangspunt de onbekende God nam, en vandaar uit het evangelie vertelde. Maar tegen zijn gestichte gemeentes, tegen de al christenen, vermaande hij hun soms met krasse taal, en riep ook elkaar te vermanen, vanuit liefde...ja, maar oms is dat dus ook tough love.
En als het ging om valse leerstellingen dan werd de toon nog grimmiger, zie bijv galaten 1:
Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7 en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, [u] een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt! 9 Gelijk wij vroeger reeds gezegd hebben, zeg ik thans nog eens: indien iemand u een evangelie predikt, afwijkend van hetgeen gij ontvangen hebt, die zij vervloekt!
Jezus tegen de farizeeers, of soms zelfs eigen discipelen: mat 17:
17 Jezus antwoordde: ‘Wat zijn jullie toch een ongelovig en dwars volk, hoe lang moet ik nog bij jullie blijven? Hoe lang moet ik jullie nog verdragen?
mar 7:
17 En toen Hij van de schare thuis kwam, vroegen zijn discipelen Hem naar de gelijkenis. 18 En Hij zeide tot hen: Zijt ook gij zo onbevattelijk?
Niet dat ik me de authoriteit van Jezus, Paulus de apostelen of de profeten toereken, of de van een leidinggevende en dus verantwoordelijke van een gemeente, maar christenen onder elkaar worden ook op geroepen om elkaar te vermanen. Als ik echt gelof dat er zeer kwalijke doctrines zijn en de pastorale rampen als gevolg in de praktijk ken, ja dan zeg ik het recht voor z`n raap. En dan kan ik het verpakken in welk jasje dan ook, maar de argumenten en boodschap blijft hetzelfde.
En heb je wel eens boeken van een calvijn gelezen? Dat is toch een groot voorbeeld voor velen en die is soms super grof in zijn woorden tegenover zijn tegenstanders. niet dat het maatstaaf is of rechtvaardiging, ik zeg alleen, in het kort; dat ik over je advies en tikje op de typ_vingers serieus neem, maar ook relativeer en vergelijk met de bijbel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 13:50
|
|
|
|
|
owja idd, ontopic! ik ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 13:52
|
|
|
|
nou, je moet het zo zien: boven mijn keuken zit de keuken van de bovenbuur. het rieten plafond is dus 'binnensmuurs' en niet onder een plat dak. wat een vorige bewoner heeft gedaan is dat ze de doorgang naar de keuken heeft verplaatst. ze moest daarvoor wel door een dragende muur heen. wij vreesden een verzakking van die dragende muur, maar naar nu blijkt zit er (gelukkig) wel een stalen balk boven de nieuwe doorgang. voorlopig houden wij (mijn bovenbuur, naaste buur en ik) het op leeftijds-moeheid van het rieten plafond. ergens wel begrijpelijk dat er, na ruim 100 jaar, wat los komt. niet leuk, maar (qua bouwconstructie vooralsnog) niet ernstig.
geeft me wel weer een aanleiding om het schrootjesplafond in de keuken te vernieuwen. dinsdag en woensdag ben ik vrij en heb ik dus de tijd en gelegenheid om het losgekomen plafond (op advies van naaste buurman) te verpulveren en af te voeren. (als dat in de tussentijd niet vanzelf naar beneden komt)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 13:55
|
|
|
|
Gewoon genieten van een lekkere rust dag!
Kids blij zwarte piet was langs geweest en ineens lagen er kadootjes op de bank, een kinderhand is zo gevuld he heerlijk om te zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 14:08
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos... |
En was dat het slechtste moment van je dag Angelique?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 14:24
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | 1 Goede morgen Visser!
697
niet voor Mario; die ligt natuurlijk nog op 1 oor  |
Ik was al om 08.15 uur op. Zo kwiek als een hoentje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 14:29
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Dat is een leuke veronderstelling! Ik vind mijn drive in mezelf en daarna in mijn God! Maar geloof ik daarom in de "verkeerde God" ? |
Hoe lees/interpreteer je in dit verband bijvoorbeeld Rom 8:5-8;Wie zich door zijn eigen natuur laat leiden is gericht op wat hij zelf wil, maar wie zich laat leiden door de Geest is gericht op wat de Geest wil. Wat onze eigen natuur wil brengt de dood, maar wat de Geest wil brengt leven en vrede. Onze eigen wil staat vijandig tegenover God, want hij onderwerpt zich niet aan zijn wet en is daar ook niet toe in staat. Wie zich door zijn eigen wil laat leiden, kan God niet behagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 15:35
|
|
|
|
|
Hé Willemijn, krijgen die pinguins en dolfijnen nu een nog extra ook een St. Klaascadeautje dit jaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 15:54
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | Dank je wel voor deze vermaning, je zal het ongetwijfelt goed en constructief bedoelen, en als ik ermee mensen doe afhaken, om de vorm alleen dan moet ik maar eens nadenken over hoe ik dingen breng.
Al moeten we ook niet gaan doorslaan en alles bedekken met de mantel der liefde. Paulus bijvoorbeeld paste zich ook aan, een griek voor de griek en jood voor de jood, en probeerde geen aanstoot te geven, zeker met evangeliseren, zie het voorbeeld waar hij het uitgangspunt de onbekende God nam, en vandaar uit het evangelie vertelde. Maar tegen zijn gestichte gemeentes, tegen de al christenen, vermaande hij hun soms met krasse taal, en riep ook elkaar te vermanen, vanuit liefde...ja, maar oms is dat dus ook tough love.
En als het ging om valse leerstellingen dan werd de toon nog grimmiger, zie bijv galaten 1:
Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7 en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, [u] een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt! 9 Gelijk wij vroeger reeds gezegd hebben, zeg ik thans nog eens: indien iemand u een evangelie predikt, afwijkend van hetgeen gij ontvangen hebt, die zij vervloekt!
Jezus tegen de farizeeers, of soms zelfs eigen discipelen: mat 17:
17 Jezus antwoordde: ‘Wat zijn jullie toch een ongelovig en dwars volk, hoe lang moet ik nog bij jullie blijven? Hoe lang moet ik jullie nog verdragen?
mar 7:
17 En toen Hij van de schare thuis kwam, vroegen zijn discipelen Hem naar de gelijkenis. 18 En Hij zeide tot hen: Zijt ook gij zo onbevattelijk?
Niet dat ik me de authoriteit van Jezus, Paulus de apostelen of de profeten toereken, of de van een leidinggevende en dus verantwoordelijke van een gemeente, maar christenen onder elkaar worden ook op geroepen om elkaar te vermanen. Als ik echt gelof dat er zeer kwalijke doctrines zijn en de pastorale rampen als gevolg in de praktijk ken, ja dan zeg ik het recht voor z`n raap. En dan kan ik het verpakken in welk jasje dan ook, maar de argumenten en boodschap blijft hetzelfde.
En heb je wel eens boeken van een calvijn gelezen? Dat is toch een groot voorbeeld voor velen en die is soms super grof in zijn woorden tegenover zijn tegenstanders. niet dat het maatstaaf is of rechtvaardiging, ik zeg alleen, in het kort; dat ik over je advies en tikje op de typ_vingers serieus neem, maar ook relativeer en vergelijk met de bijbel. |
Mischien is het intressant voor jou om Amos eens te lezen. Er is niks nieuws onderzon ook de opwekkingsbundel niet. De vraag is zoals ik er tegen aankijk: hoe kijkt God er tegen aan.
Ikzelf denk dat het hele lofprijzing en aanbiddings uittingen niet verder dan het plafon komen. Het is een mengeling van sferen en andere sprituele invloeden op muzikaal gebied. Hoe gaat men ermee om. Dat kan persoonlijk heel verschillend zijn.
Amos 5:23 Doe het getier uwer liederen van Mij weg; ook mag Ik uwer luiten spel niet horen.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 28 november 2010, 15:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 15:58
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Mischien is het intressant voor jou om Amos eens te lezen. Er is niks nieuws onderzon ook de opwekkingsbundel niet. De vraag is zoals ik er tegen aankijk: hoe kijkt God er tegen aan.
Ikzelf denk dat het hele lofprijzing en aanbiddings uittingen niet verder dan het plafon komen. Het is een mengeling van sferen en andere sprituele invloeden op muzikaal gebied. Hoe gaat men ermee om. Dat kan persoonlijk heel verschillend zijn.
Amos 5:23 Doe het getier uwer liederen van Mij weg; ook mag Ik uwer luiten spel niet horen. |
Ging dat over de Opwekkingsbundel Toen al?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 16:03
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ik was al om 08.15 uur op. Zo kwiek als een hoentje. |
Toch niet als een kersthoentje?
In folie, met sokjes aan in een bedje van....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEEDUB953
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 16:04
|
|
|
|
Ben benieuwd wat voor de mensen hier "verantwoorde" TV programma's en films zijn... (en wat niet...) Namen en titels van bovenstaand kennen we vast allemaal. Zet je de tv op een andere zender als er gevloekt word, als er sex in voorkomt...? Alle "wereldse dingen" die tegen de geboden van God ingaan...
Persoonlijk erger ik me vaak rot aan de baggerzooi op tv en de macht van de satan die er langzaam probeert in te sluipen. Het klinkt heel tegenstrijdig als ik zeg dat ik wel van zulke programma's gekeken heb. Dat "gekeken" hebben moet je zien als een aflevering meegepakt. Geen goedpraterij, het zijn "foute" programma's... PUNT! Waarom? Nou je kunt niet oordelen (je mening geven) als je er niks van afweet.
Er zijn vast mensen die onderstaande programma's kennen, of er (wat) van afweten/over gehoord hebben.
Paul de Leeuw gaat keer op keer te ver mijn zijn (satirische) "humor" Spuiten en slikken..., heel informatief..., voor dit vrije Nederland. Oh oh cherso..., lijkt me leuk zo'n losgeslagen vakantie...
Het aangeleerde vloeken, ik stoor me er bijzonder aan. Het leren omgaan met sex en drugs, je moet toch alles een keer geprobeerd hebben...?
De je-bent-maar-één-keer-jong mentaliteit..., ik kán en wíl me er niet mee inleven...
Graag jullie reacties...
Op sommige Forums vind ik discussies fel..., geen bezwaar tegen... Maar geen over en weer "ik-weet-het-beter" - "ik-heb-gelijk"...
Laatst aangepast door
|
JEEDUB953
|
op zondag 28 november 2010, 16:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 16:12
|
|
|
|
Zondag 28 November, 2 Tim. 4: 1-8; De Finish.
Met allerlei voorbeelden uit de sportwereld maakt Paules aan zijn jonge medewerker Timoteüs duidelijk wat hij bedoelt. Zo schrijft hij in het slot van zijn tweede brief over zijn naderende einde. Hij vergelijkt zichzelf met een hardloper die bij de finish is aangekomen. Nog even, en de erekrans zal hem worden omgehangen! Wie zo spreekt over de dood, is een gelukkig mens! Voor de apostel is het leven een wedstrijd, een wedloop in het stadion. Het komt erop aan dat je volhoudt, dat je je niet af laat leiden door het geroep vanaf de tribune. Timoteüs is gewaarschuwd! Er zullen mensen komen die allerlei vrome praatjes zullen rondstrooien. Maar met de verkondiging van het evangelie heeft dat alles weining te maken. Velen zullen zich echter aangetrokken voelen door dit soort verkondiging. De mensen zullen op den duur hun eigen predikers uitzoeken. Hun oren zijn verwend! En wie verwend is, wil steeds meer en steeds mooiere dingen hebben! Timoteüs moet onder dat alles maar nuchter blijven en het lijden aanvaarden. Hij moet zich niet van de wijs laten brengen door het geschreeuw van het publiek! Zo lopen wij in de renbaan van het leven. Hoe houd je het vol… Kijk, daar in de verte, daar is de finish! Nog even, en de erekrans wordt omgehangen! We hebben nog maar korte tijd te gaan. Nog een jaar of wat. Tachtig? Vijftig? Zeven misschien? Wie zal het zeggen? In elk geval ligt de prijs klaar. Voor wie? Voor allen die hard gelopen hebben? Voor allen die nooit naar links of rechts zijn afgedwaald? Nee, dat zegt Paules niet! Die prijs is voor hem die de Scheidsrechter liefhebben: Jezus Christus, onze Heiland!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 16:13
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Toch niet als een kersthoentje?
In folie, met sokjes aan in een bedje van....  |
Wie weet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 16:24
|
|
|
|
GRACE585 schreef: GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8 .rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman388 11. mary656 ? 12. alous961 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. susannah475 ??? 18. henduyk927 ??? 19. willemijn410 20. emma807 21. heideke096 22. mariska601 (onder voorbehoud) 23. cleo478 24. teuni992 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens
nog 6 plekkies over dus haast je als je erbij wilt zijn 
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 28 november 2010, 17:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 16:28
|
|
|
|
nog 7 plaatsen over voor het kerstfeesie 
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 28 november 2010, 16:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLEO478
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 16:44
|
|
|
|
Als je niets te doen hebt op 23 en 24 december dan kom je toch gezellig langs bij CLC (City Life Church) in Den Haag. 23 dec om 19:00 uur (speciaal voor kinderen) 24 dec om 18:00 om 20:00 en om 22:00.
Het adres is: Escamplaan 128 /Randstadrail 4 of tram 6(vanaf Den Haag Centraal Station).
Tot ziens !!!! Als je niet alleen wilt gaan mag je mij ook mailen dan gaan we gezellig samen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 16:46
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ging dat over de Opwekkingsbundel Toen al?  |
hahah De rockstars was toen ook al bekend:
Amo 5:26 Ja, gij droegt de tent van uw Melech, en den Kijun, uw beelden, de ster uws gods, dien gij uzelf hadt gemaakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 17:33
|
|
|
|
Ik merk dat ik langzaam aan steeds meer moeite krijg met bepaalde programma's... Zoals je zegt sluipt de "wereldse" mentaliteit overal steeds meer in zodat ik me de laatste tijd zelfs kan ergeren aan het nieuws. De afgelopen week stond dat bol van het op handen zijnde huwelijk van Prins William en zen meisje...heel leuk voor ze joh, maar het zal me eerlijk gezegd zo een rotzorg zijn en ik ben dus echt niet geïnteresseerd in de keren dat ze in de tussentijd uit elkaar gegaan zijn en welke "problemen" ze hebben moeten overbruggen. Zeker wanneer zoiets gewoon in het Journaal voorbij komt. Lijkt ook wel of er steeds meer belangstelling komt voor het wel en wee...(en dan vooral de wee)...van beroemde mensen, en programma's als RTL Boulevard en Shownieuws werken bij mij ook echt op men kokhalsreflex. Heel erg populair zijn momenteel al die talentenshows..."Idols" enzo, trekt een miljoenen publiek maar van mij mogen ze het houden. Als je ziet hoe sommige auditie-kandidaten met de grond gelijk gemaakt worden enkel omdat ze niet voldoen aan het schoonheidsideaal  Maar ook die ogenschijnlijk onschuldige tv-serie's waar je mee word doodgegooid..."Gossip girl" bijvoorbeeld, de titel alleen al! En dan beschouw ik mezelf toch echt wel als ruimdenkend...
Doe mij maar een ouderwets dvd-tje van "Het kleine huis" of "7th heaven" ...veeeeeel leuker!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 28 november 2010, 17:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 17:51
|
|
|
|
Zondag 16 januari om 14:00 een nieujaarswandeling in de staatsbossen van Drenthe. Om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen. In het mooiste stukje van Drenthe, midden in de bosrijke omgeving van Gasselte, vindt u 't Nije Hemelriek. Bij veel mensen bekend als de perfecte plaats om 's zomers je handdoek op het zand neer te leggen en te genieten van zon, water en strand. Maar 't Nije Hemelriek biedt meer. Veel meer. Door de bosrijke omgeving met prachtige beukenlanen, het meer en niet te vergeten het strand, is ’t Nije Hemelriek een uitstekende locatie om welk jaargetijde dan ook te vertoeven.
En om 16:00 gezellig wat drinken op het terras.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 28 november 2010, 17:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 17:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Zondag 17 januari om 14:00 een nieujaarswandeling in de staatsbossen van Drenthe. Om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen. In het mooiste stukje van Drenthe, midden in de bosrijke omgeving van Gasselte, vindt u 't Nije Hemelriek. Bij veel mensen bekend als de perfecte plaats om 's zomers je handdoek op het zand neer te leggen en te genieten van zon, water en strand. Maar 't Nije Hemelriek biedt meer. Veel meer. Door de bosrijke omgeving met prachtige beukenlanen, het meer en niet te vergeten het strand, is ’t Nije Hemelriek een uitstekende locatie om welk jaargetijde dan ook te vertoeven.
En om 16:00 gezellig wat drinken op het terras. |
heb jij een andere nieuwjaars kalender dan ik ???? want de 17e januari is bij mij op een maandag ?????
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 28 november 2010, 17:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 17:59
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | heb jij een andere nieuwjaars kalender dan ik ???? want de 17e januari is bij mij op een maandag ????? | je hebt gelijk, vreemde agenda. Heb het verbeterd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 18:03
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | je hebt gelijk, vreemde agenda. Heb het verbeterd. |
jammer dat je het op een zondag zet want dan komen bij mij de kids net weer s'middags thuis en dan moet ik helaas dus verstek laten gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA082
|
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 19:18
|
|
|
|
Voor mij ook jammer dat het op een zondag is. Op zaterdag was ik graag meegegaan. Wilma
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |