| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:13
|
|
|
|
gna gna
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:28
|
|
|
|
| BART817 schreef: | als je ook iets opvalt mag je t hier delen de vrouw van Griffin heeft schijnbaar 56, en vertelt er iig iets zinnigs bij
als mensen alleen commentaar geven op commentaar van anderen kunnen we dit topic gewoon sluiten! |
ik sta er versteld van....dat me dàt gelukt is, zeg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:33
|
|
|
|
Er is veel troep op de tv, maar er word via de tv ook het evangelie gebracht of kerkdiensten. de E.O is erg slecht bezig de laatste jaren dus die noem ik even niet bij de goede kanten.
En zo is het ook met internet. eigenlijk alles, de verantwoording ligt ook bij ons, niemand zet een pistool op je hoofd en dwingt je troep te kijken, en je hebt een gids, dus je kan zelf weten wat er is en wanneer, zodat je niet overvallen word tijden het zappen. geen slap excuus.
Je kan met een mes een broodje smeren of iemand de keel doorsnijden, en...guns dont kill people, people kill people, etc etc.
EIGEN verstand gebruiken, en verantwoording dragen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:39
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | zijn knecht staat te lachen en roept ons reeds toe wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe  |
Oh lieve Sint Nicolaas , oh kom toch bij mij en rijdt toch niet stilletjes , ons huisje voorbij ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:55
|
|
|
|
Zachtjes gaan de paardenvoetjes Trippel, trappel, trippel, trap 't Is het paard van Sinterklaasje Stippe, stappe, stippe, stap 't Schimmeltje draagt met gemak Sinterklaasje over 't dak 't Schimmeltje draagt met gemak Sinterklaasje over 't dak
't Paardje kan de weg wel vinden Trippel, trappel, trippel, trap In het held're maneschijntje Stippe, stappe, stippe, stap 't Paardje is nog lang niet moe Maar ik moet naar bedje toe 't Paardje is nog lang niet moe Maar ik moet naar bedje toe
'k Hoor de vlugge paardenvoetjes Trippel, trappel, trippel, trap In mijn lekker warme bedje Stippe, stappe, stippe, stap En ik droom van Sinterklaas En zijn zwarte Pieterbaas En ik droom van Sinterklaas En zijn zwarte Pieterbaas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:57
|
|
|
|
Ik wil een broertje, en een mooie rooie fiets En een hele grote teddybeer maar meestal krijg ik niets Ik wil een racebaan en een nieuwe toverdoos Hoewel ik snel tevreden ben wordt m'n vader altijd boos En hij wordt rood, en hij wordt rooier, hij spat bijna uit elkaar
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Er staat geen geldboom in m'n tuin 'k Ben Sinterklaas niet Ik heb een negatief fortuin Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug 'k Ben Sinterklaas niet Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug
Ik wil een walkman en een dagboek met een slot En een turbocompactdiscodrive maar meestal vang ik bot 'k Wil een computer en een huiswerkautomaat Hoewel ik kleine wensen heb, wordt m'n vader altijd kwaad En hij wordt rood, en hij wordt rooier, hij spat bijna uit elkaar
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Er staat geen geldboom in m'n tuin 'k Ben Sinterklaas niet Ik heb een negatief fortuin Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug 'k Ben Sinterklaas niet Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug
Mijn vader is geen miljonair en zelfs geen directeur Hij is niet eens bekend bij de belastinginspecteur Hij trouwde met m'n moeder dus niet met een rijke vrouw Hij heeft niet eens een eigen huis, laat staan een flatgebouw Oh, was mijn vader maar gewoon een hele rijke vent Dan werd er bij ons thuis niet meer gekeken op een cent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 16:33
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | Volle Vrede Wat een mooi uitzicht Maar als je het nog niet hebt............. Je blijft zoeken............... En strijden............... Zonder uitkomst????????????? Bidden........... Tranen................... |
Eerlijk gesproken Billy. Sterkte!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 16:59
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Je vraagt vergeving om de toon waarmee je dingen neergezet hebt. Dat waardeer ik. Ik vraag me alleen af hoelang het duurt voordat je weer in de aanval gaat. |
geen mens is zonder zonde he niemand is volmaakt ja ook ik niet. Wie zonder zonde is werp dan de 1e steen
Daarom streef ik naar Gal. 5:22 om net als Heere Jezus te zijn. Alleen door gebed is dat mogelijk.
Shalom,
http://www.youtube.com/watch?v=ofLRmX_zp64&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:01
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Ik dacht eigenlijk dat CM voor leden van boven de 18 was????  |
gewoon een keertje melig zijn is ook erg leuk hoor of je nou groot of klein bent
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 30 november 2010, 17:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:06
|
|
|
|
| CLEO478 schreef: | | Ik vraag dringend gebed voor al die tienermeiden die bij mij de buurt worden lastig gevallen door jongens die als Lover-Boys werken. Er zijn al 4 meiden waar ik van weet dat ze al voor deze jongens werken en heb God zijn hulp echt nodig om deze meiden te helpen. Het zijn meiden die hulp nodig hebben maar alleen met de hulp van God kunnen wij ze helpen. Wilt u aub bidden voor deze meiden en ook voor die jongens dat ze zullen inzien dat dit niet de manier is.... |
dit brengen we zeker in gebed cleo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:18
|
|
|
|
Zaterdag 27 - 11 -2010
http://www.youtube.com/watch?v=tLZAWtdFhio&feature=related
Zondag 28 - 11 - 2010
Fil. 2: 7-11. 7 Maar heeft Zichzelven vernietigd, de gestaltenis eens dienstknechts aangenomen hebbende, en is den mensen gelijk geworden; 8 En in gedaante gevonden als een mens, heeft Hij Zichzelven vernederd, gehoorzaam geworden zijnde tot den dood, ja, den dood des kruises. 9 Daarom heeft Hem ook God uitermate verhoogd, en heeft Hem een Naam gegeven, welke boven allen naam is; 10 Opdat in den Naam van Jezus zich zou buigen alle knie dergenen, die in den hemel, en die op de aarde, en die onder de aarde zijn. 11 En alle tong zou belijden, dat Jezus Christus de Heere zij, tot heerlijkheid Gods des Vaders.
Maandag 29 - 11 - 2010
http://www.youtube.com/watch?v=UWXNm9b6pKs&feature=related
Dinsdag 30 - 11 - 2010
Fil. 2: 16-18. 16 Voorhoudende het woord des levens, mij tot een roem tegen den dag van Christus, dat ik niet tevergeefs heb gelopen, noch tevergeefs gearbeid. 17 Ja, indien ik ook tot een drankoffer geofferd worde over de offerande en bediening uws geloofs, zo verblijde ik mij, en verblijde mij met u allen. 18 En om datzelfde verblijdt gij u ook, en verblijdt ook ulieden met mij.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:20
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | Er is veel troep op de tv, maar er word via de tv ook het evangelie gebracht of kerkdiensten. de E.O is erg slecht bezig de laatste jaren dus die noem ik even niet bij de goede kanten.
En zo is het ook met internet. eigenlijk alles, de verantwoording ligt ook bij ons, niemand zet een pistool op je hoofd en dwingt je troep te kijken, en je hebt een gids, dus je kan zelf weten wat er is en wanneer, zodat je niet overvallen word tijden het zappen. geen slap excuus.
Je kan met een mes een broodje smeren of iemand de keel doorsnijden, en...guns dont kill people, people kill people, etc etc.
EIGEN verstand gebruiken, en verantwoording dragen. |
In het OnzeVader staat de zinsnede.... Leidt ons niet in bekoring.... Maar als we tv-radio-internet hebben... leiden we onszelf dan niet in bekoring... En in hoeverre zijn we dan aansprakelijk voor onze kinderen die van alles voorgeschoteld krijgen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:32
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Kerst is een verschrikking  |
Dat meen je toch niet Zinga?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:32
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | | en toen was er KOFFIE |
geef mij maar n neut!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:33
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Mee eens Zinga! Ik ga me kop in het zand steken en kom er weer uit na nieuwjaar!  |
Ik vind dit heel raar wat jullie zeggen, ben het er ook helemaal niet mee eens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:37
|
|
|
|
voor mij is kerst de tijd van herinnering dat het Licht naar de aarde kwam, onze Verlosser Jezus Christus.in de eenvoud van de mens.
dan geef ik mijn kinderen met kerst de boodschap mee van een gift (kadootje)omdat ik zooooooooooooon ontzettend veel van hen houd en dat God ons de grootste Gift gaf nl Zijn eigen Zoon omdat God zzoooooooooooooooooooooooveelllllllllll van de mensen hield en houd. en dat er toen al geen plaats voor Hem was op aarde want iedereen wees jozef en maria de deur. en dan zeg ik ;hebben jullie wel plaats voor Jezus in jullie leven en in jullie hart.
dus wij gaan zeer zeker hier in huis bewust met kerst om met daarnaast ook de sfeer van warmte ,liefde en gezelligheid.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 30 november 2010, 17:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:39
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Ik vind dit heel raar wat jullie zeggen, ben het er ook helemaal niet mee eens! |
Kerst is toch hetfeest van HET LICHT??????? Der wereld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hij bid met tranen, angelique..........  |
Niet alleen bidden..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:44
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Ik vind dit heel raar wat jullie zeggen, ben het er ook helemaal niet mee eens! |
Als je alleen kerstfeest moet vieren Carien, dan kan het soms heel donker om je heen zijn, ook al heb je nog zoveel lichtjes branden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:45
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | geef mij maar n neut!!  |
Zuipschuit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:45
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | geef mij maar n neut!!  |
Zuipschuit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:48
|
|
|
|
Net ouderavond gehad op school. mijn dochter die nu 2 jaar in Duitsland woont en bij aankomst hier geen woord duits sprak, is met taal de beste van de klas. Dan ben je stiekum toch wel ff heel trots als moeder! (en dat ze met rekenen de langzaamste was vergeten we dan gewoon ff )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:50
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Als je alleen kerstfeest moet vieren Carien, dan kan het soms heel donker om je heen zijn, ook al heb je nog zoveel lichtjes branden! |
Maar de kerstgedachte is niet het plaatje dat je voor de tv ziet Angel,van die zogenaamde gezellige gezinnetjes,maar de komst van Jezus,dát vieren we! En of je alleen bent of niet,dat is toch genoeg voor vreugde in je hart? Eenzaamheid is iets van alle dagen........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 18:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Daar wordt aan de deur geklopt hard geklopt, zacht geklopt. Daar wordt aan de deur geklopt wie zal dat zijn??? |
Is het niet dat de Heer die aan ons deur klopt??? Typisch het beeld van Sinter klaas is de beschrijving van de Heer in de NT!!!
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 30 november 2010, 18:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 18:07
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Zuipschuit! |
als de drank is in de man, is de blijdschap uit de kan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 18:38
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | ik sta er versteld van....dat me dàt gelukt is, zeg! |
goed, daar wil ik best op in gaan, en ja kan je van de dames hier niet zeggen. nl:
| GRIFFIN748 schreef: | | ...dus ik ben benieuwd wat Hij voor me in petto heeft. en dan doet die linc-score niet ter zake. |
(zie ook mijn ideale match)
helaas wil ik algemeen opmerken dat dit topic een heel andere wending heeft gekregen. niemand vertelt (op griffin en mij na) wat voor scores iemand heeft, en hoe die persoon ervaren wordt.
ik krijg mss de indruk dat de dames mogelijk ook geen hoge scores halen. ze zitten zo vaak op het forum dat de cm computer door heeft maar niet te veel waarde aan ze toe te kennen! maw kunnen beter single op het forum blijven kwebbelen ipv een man, die trekt dat anders nooit! wat een slimme meelevende computer.
maar even serieus, als hier alleen maar gezeurd wordt en men niet in staat is dit te delen wil ik cm vragen dit topic te sluiten of op slot te zetten!
|
|
| Naar boven |
|
|