ChristianMatch

Forum

Bindingsangst
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 18:53

LEANNE226 schreef:
Gelukkig mogen mensen dat zelf bepalen......een relatie word je niet op een gouden bordje aangereikt en dat schijnen veel mannen op cm wel te denken........je zoekt eerst op leeftijd,zoekt dan een leuk fotootje uit,praat een beetje.....en hoppa,tis voor de bakker,kost weinig abonnementsgeld,lekker handig.........of die vrouw wel een partner wil die 20 jaar ouder is of zit te wachten op "jou" is hier soms niet van belang,ze moet zich willen binden,niet zeuren,zich aanpassen en dankbaar zijn voor de aandacht(sorry,ik gooi er even wat frustraties uit Clown smiley )

Je zou het ook kunnen vragen als het zo belangrijk voor je is;wat zoek je?wat hoop je te vinden?hoe denk je over trouwen?etc etc etc.......is niet raar hoor,om zulke dingen op een datingsite te vragen Knipoog smiley

Hmmm, ik denk dat er best wel mannen zijn die zo denken maar net zoveel als vrouwen.

Ik zit trouwens niet te wachten op vrouwen die 20 jaar ouder zijn dan mij dus reageer ik ook niet op vrouwen die 10-20 jaar jonger zijn dan mij. Jammer dat sommigen daar niet bij stil staan (snap je punt). Tja, en ik denk dat iedereen (zowel mannen + vrouwen) blij mogen zijn met wat aandacht. Er zijn mensen die het fijn vinden wat aandacht te geven aan een ander en dan is het ook fijn als een ander aandacht aan jou geeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 18:54

TESSYBEAR731 schreef:
Wat is dat nu weer voor een antwoord Anita Smiley die vol vragen zit
Hoe kun jij bij voorbaat stellen dat iemand iets niet zal begrijpen?

Omdat Anita al deze antwoord op het forum gegeven heeft, vervolgens op een ongenuanceerde manier door diverse personen gekwetst is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 18:54

SUSANNAH475 schreef:
Je hebt gelijk Marijan, dat mijn bijdrage niet echt past tussen deze berichten, ik had het beter moeten lezen en je hebt gelijk dat mijn forumbijdrage hier niet echt thuishoort.
Ik had er beter een nieuw topic over kunnen starten...

daarom:
Mijn oprechte excuses !!

Susannah die voortaan beter gaat lezen voor ze iets schrijft... Engeltje smiley

BEHAPPY332 schreef:
Geeft niet hoor, was boeiend om te lezen. Tussen gedichtjes en pakjes door is best wat ruimte voor een echt gesprek... Lachende smiley

alleen toch jammer dat het niet op rijm was Knipoog smiley

Huh.... Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley , antwoord jij voor mij Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

En Suus, 'k dacht gisteravond laat nog even een gezellig topic (en Pakjezavond is/was dat) te gaan lezen. En toen vond ik het zo jammer, om jouw (negatieve) stukje te lezen op dit gezellige topic.

Maar je excuses zijn aanvaard hoor. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 6 december 2010, 18:55
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 18:55

TESSYBEAR731 schreef:
Ik ben zo'n geval van "bindingsangst"!
Maar toch wil ik, wanneer het zich aandient, graag een vaste relatie met alles erop en eraan...
Het enige dat ik niét wil is in 7 sloten tegelijk lopen en iets moeten doen waar ik nog niet aan toe ben! Ofwel; ik vraag geduld en een beetje begrip! Is dat te veel gevraagd dan? Ben ik dan bij voorbaat al afgeschreven Smiley die vol vragen zit

Och Tess,ik heb geen bindingsangst maar ik denk er net zo over hoor,beter nu rustig aan en de relatie goed opbouwen dan een valkuil in te duiken omdat je niet alleen wilt zijn.......zelfs ik heb alle tijdKnipoog smiley
(en volgens mij heb je een flinke dosis eigenwaarde als je zo kunt denken)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 18:56

MAR907 schreef:
Omdat Anita al deze antwoord op het forum gegeven heeft, vervolgens op een ongenuanceerde manier door diverse personen gekwetst is.

Is het niet aan Anita om daar zelf antwoord op te geven Mar.....?
Zo vullen we het weer voor iedereen in.......
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 18:57

TESSYBEAR731 schreef:
Volgens mij vroeg Sus dat aan mij, n.a.v. mijn eerdere reactie Smiley die vol vragen zit

Maar nee Sus, t hoeft van mij niet weg...en w.b. dat topic;
De kerstman is nu onderweg, dies tegenwoordig razend populair Knipoog smiley

Sommige mensen voelen zich geroepen, om te antwoorden voor een ander. Twijfelende smiley Boze smiley

Hmm.....is iets waar ik slecht tegen kan.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 6 december 2010, 18:58
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:01

WILLEMIJN232 schreef:

Ik vul het niet voor haar in. Ik kom wel voor haar op omdat ik haar persoonlijk ken.
Zij verdiend het niet om wederom met dit soort reactie's geconfronteerd te worden.
Zij wordt telkens door diverse personen uit de tent gelokt waar zij niet toe in staat is om op te reageren.
Heb respect dat ze zelf aan geeft om verder niet te reageren...
laat het daarbij.... Boze smiley

[edit: gaat te ver]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 22 december 2010, 13:59
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:01

WILLEMIJN232 schreef:

Gaat dit een trend worden ofzo Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:04

EGGIE989 schreef:
Tja, en ik denk dat iedereen (zowel mannen + vrouwen) blij mogen zijn met wat aandacht. Er zijn mensen die het fijn vinden wat aandacht te geven aan een ander en dan is het ook fijn als een ander aandacht aan jou geeft.

Ik denk dat we verschillende soorten aandacht bedoelen,jij bedoeld de ware,het schenken van aandacht vanuit je hart.
Ik bedoel het dat je soms op je knietjes mag van mannen(in mijn geval)omdat ze je enige aandacht geven("mens,wees dankbaar dat ik je uberhaupt mail!" Boze smiley )Ach ja,sommigen kunnen slecht tegen afwijzing Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:08

LEANNE226 schreef:
Ik denk dat we verschillende soorten aandacht bedoelen,jij bedoeld de ware,het schenken van aandacht vanuit je hart.
Ik bedoel het dat je soms op je knietjes mag van mannen(in mijn geval)omdat ze je enige aandacht geven("mens,wees dankbaar dat ik je uberhaupt mail!" Boze smiley )Ach ja,sommigen kunnen slecht tegen afwijzing Engeltje smiley

oeps!!!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:09

[edit offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:14

ANITA324 schreef:
Daarom vier ik al aantal jaren niet de kerst zoals sommigen voor ogen hebben.
Door kersboom, "kerstman", cadeau`s , enz.
De kerstboom komt bij mij niet in huis in ieder geval.
Heeft ook teveel werk optuigen en aftuigen niet voor mij besteed.

Neej het gedenken van de Heere Jezus is het belangrijkste ten alle dagen.
Dat we meer tijd voor Hem besteden dan tijd besteden voor onzelf.

Wens iedereen een gezegende weekend toe.

Shalom,

Kerstman,kado's,veel eten,het zegt me allemaal niets maar.........het kerstfeest omkleden we hier wel met veel licht!Dus een grote(echte Lachende smiley ) boom,veel kaarsjes en andere lichtjes maar ook veel aandacht aan elkaar besteden,tijd voor fijne gesprekken dus lekker rustig(ergens)thuis zijn.Op andere dagen is die aandacht er ook wel maar met kerst doen we dat met een wat grotere groep en is er nou eenmaal meer tijd voor Knipoog smiley (en nee,we zijn niet bepaald zo'n happy reclamegezinnetje haha)

Vier je ook geen oud en nieuw Anita?
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:22

een hele dikke welkom terug knuffel voor mariska Kussende smiley

fijn dat je er weer bent maris Kussende smiley
duurde het toch te lang tot de 20e Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:24

Willemijn, ik weet niet wat je wel en niet mee krijgt op het forum??
Maar Anita heeft het al genoeg voor haar kiezen gehad met haar "lappen" van teksten waar Jan en alle man op gereageerd heeft.
Respecteer gewoon dat ze zegt " ik wil er verder niet op reageren".

Zij en/of anderen hebben daar hun redens voor.
Het is makkelijk om je eigen mening te uiten, pas wanneer iemand ergens op reageert. Zodat jezelf kan promoten van hoe geweldig ik ben.....
Geef gewoon je mening en laat de persoon in kwestie op zich...

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:28

MAR907 schreef:
Maar Anita heeft het al genoeg voor haar kiezen gehad met haar "lappen" van teksten waar Jan en alle man op gereageerd heeft.

Het is makkelijk om je eigen mening te uiten, pas wanneer iemand ergens op reageert. Zodat jezelf kan promoten van hoe geweldig ik ben.....

Je vult het allemaal aardig in........
De dingen die geschreven zijn zijn zeker niet kwetsend voor de ander? Kom nou.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:29

MAR907 schreef:

Tja......die 'lappen' riepen nu eenmaal reactie op, dat kun je verwachten op een forum. En dat is de schuld van degenen, die daarop reageerden? 'k Vind dat jij haar nu in de slachtofferrol plaatst, 'k vraag me af of je haar daar mee helpt.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:32

LEANNE226 schreef:
Och Tess,ik heb geen bindingsangst maar ik denk er net zo over hoor,beter nu rustig aan en de relatie goed opbouwen dan een valkuil in te duiken omdat je niet alleen wilt zijn.......zelfs ik heb alle tijdKnipoog smiley
(en volgens mij heb je een flinke dosis eigenwaarde als je zo kunt denken)

Dank je Verlegen lachende smiley

Blij te weten dat k toch niet de enige ben die er zo over denkt..
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:35

MAR907 schreef:

En er dus bij voorbaat maar weer vanuit gaan dat je weer een negatieve reactie zal krijgen Smiley die vol vragen zit Nou, dan kunnen we het net zo goed wel laten om uberhaupt nog te reageren op het forum! Gefrustreerde smiley
Mezelf geweldig vinden? Ach, ik kan er best mee door hoor...maareh, tja...ik verwacht iig wel dat wanneer iemand iets op het forum plaatst, deze ook verduidelijking geeft wanneer daar op een heel normale manier om gevraagd word!
Om dan maar even voor mijn beurt te spreken; Zinga vroeg alleen om een verduidelijking van het antwoord. En persoonlijk kan ik me moeilijk voorstellen dat ze heel erg kwetsend zal reageren, aangezien ze zelf die zaterdagsrust ook heel belangrijk vind..(evenals de zondagsrust)

Sorry Zinga, zal me er nu niet meer mee bemoeien Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 6 december 2010, 19:37
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:36

LEANNE226 schreef:
Gelukkig mogen mensen dat zelf bepalen......een relatie word je niet op een gouden bordje aangereikt en dat schijnen veel mannen op cm wel te denken........je zoekt eerst op leeftijd,zoekt dan een leuk fotootje uit,praat een beetje.....en hoppa,tis voor de bakker,kost weinig abonnementsgeld,lekker handig.........of die vrouw wel een partner wil die 20 jaar ouder is of zit te wachten op "jou" is hier soms niet van belang,ze moet zich willen binden,niet zeuren,zich aanpassen en dankbaar zijn voor de aandacht(sorry,ik gooi er even wat frustraties uit Clown smiley )

Je zou het ook kunnen vragen als het zo belangrijk voor je is;wat zoek je?wat hoop je te vinden?hoe denk je over trouwen?etc etc etc.......is niet raar hoor,om zulke dingen op een datingsite te vragen Knipoog smiley

off topic

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 6 december 2010, 21:23
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:38

MARIJAN072 schreef:
Tja......die 'lappen' riepen nu eenmaal reactie op, dat kun je verwachten op een forum. En dat is de schuld van degenen, die daarop reageerden? 'k Vind dat jij haar nu in de slachtofferrol plaatst, 'k vraag me af of je haar daar mee helpt.

Vind je dat Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Weet je wat ware liefde inhoud zoals Johannes het beschrijft Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit "LIEFDE ZOEKE ZICHZELF NIET"......
Denk daar maar eens over na, ook in een relatie.....ook op CM

Hetgeen dat ik ontdek heb, dat juist elkaars taal verstaan belangrijk is om het te kunnen begrijpen...
Juist dat is belangrijk in een relatie waar men naar zoekt....
Ook in het geloof.....
Als we nu al elkaar niet kunnen begrijpen laat dan staan in de HEMEL....

Laatst aangepast door
MAR907
op maandag 6 december 2010, 19:53
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:40

TESSYBEAR731 schreef:
Volgens mij vroeg Sus dat aan mij, n.a.v. mijn eerdere reactie Smiley die vol vragen zit

Maar nee Sus, t hoeft van mij niet weg...en w.b. dat topic;
De kerstman is nu onderweg, dies tegenwoordig razend populair Knipoog smiley

Klopt Tess... ik vroeg het aan jou (en verder ook degene die dit aanging... degenen die meegedaan hebben met de sint/gedichten actie van Zinga...).
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:42

Fijne kerst alvast
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:43

SUSANNAH475 schreef:
hahaha Leanne... Lachende smiley ik kreeg gister nog een privechat met een jongen (eh... man) van 22 jaar... pfff... wat moet ik daar nou mee ? Clown smiley

Wat heeft dat nu met het onderwerp te maken????
We hebben het toch over bindingsangst?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:45

WILLEMIJN232 schreef:

Ik reageer op Leanne haar stukje, mag dat niet ?
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:46

WILLEMIJN232 schreef:

Dat betekent dat Sus geen bindingsangst heeft, maar 22 jaar verschil gewoon nét iets te veel vind Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:51

Heerlijk gegeten dankzij de buurman die ik tegenkwam in de supermarkt en me een heerlijke marokkaanse saus adviseerde met flink wat boontjes kipfilet en couscous...echt zaaaaaalig en eenvoudig!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:51

GRACE585 schreef:

ja erg he cm verslaving geloof ik
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:52

GRACE585 schreef:

ja erg he cm verslaving geloof ik
Knipoog smiley

ja seg, was dat nou 2x, zo cm verslaafd ben ik ook weer niet Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 6 december 2010, 19:55
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:55

MAR907 schreef:
Vind je dat Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Weet je wat ware liefde inhoud zoals Johannes het beschrijft Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit "LIEFDE ZOEKE ZICHZELF NIET"......
Denk daar maar eens over na, ook in een relatie.....ook op CM

Wat probeer je nu te zeggen Mar, leuk die hoofdletters "groot"..... maar het zegt niets !!!!

Ik bespeur hier een wijzend vingertje van jou, richting een aantal mensen, dat ze de Liefde niet zouden hebben. Mijns inziens heb je dan zelf niet zo heel veel begrepen van datgene wat je schrijft ..... "LIEFDE ZOEKE ZICHZELF NIET....."
Het ene verwijt na het andere verwijt schrijf je, en dan ga je strooien met die woorden ..... pas maar op voor de gloeiende kolen ..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 19:56

CHATULIEM619 schreef:
Je leest idd de zin verkeerd. Ik ben niet onveilig voor kinderen, maar zolang iedereen maar op een picknick kan komen, vind ik het niet veilig voor ze....Als je er beperkingen aan gaat stellen, val ik buiten de groep die daar naar toegaat. In beide gevallen zie je mij er niet...

laat de veiligheid van hun kinderen maar over aan ouders van jongere kinderen.
geloof me....die zijn beschermend genoeg om aan te voelen wat veilig en onveilig is.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 ... 6194 Volgende
Pagina 1599 van 6194