| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:35
|
|
|
|
Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...
Ik heb ervaren dat het tijd is voor een periode van gebed en bezinning. Er gebeuren momenteel een heleboel (mooie) dingen in mijn leven en ik wil me daar echt heel graag even op gaan focussen. Even tijd nemen voor de Heer en mijzelf, om nog meer aan die relatie te werken en puzzelstukjes op de plaats te zien vallen  Dingen als CM slokken in mijn ervaring tijd en energie op die ik beter in andere dingen zou kunnen steken, en aangezien het enorm verslavend werkt zo'n forum vind ik het maar moeilijk om het te laten voor wat het is! Natuurlijk kom ik wel weer terug! Tenslotte kunnen jullie helemaal niet zonder me ...maar wanneer dat precies word weet ik nog niet...
Zal de komende week vast nog wel online zijn, maar heb bewust al een time-out genomen en zal ws. dus niet zo heel veel meer reageren... Om het niet te kunnen vergeten wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een mooi, gelukkig en bovenal gezegend 2011!
Tot ziens!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 12 december 2010, 13:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:57
|
|
|
|
Grappig dat in dit topic het woordje levenservaring toch steeds weer om de hoek komt kijken... Maar wat is nu eigenlijk levenservaring? Is dat nu de hoeveelheid aanjaren die je hebt geleefd, als in... Ik ben ouder dus ik heb meer levenservaring. Of zijn het de dingen die je hebt mee gemaakt in de jaren die je leeft, Zo kan een jong iemand dus meer levenservaring hebben dan een ouder iemand. Zelf denk ik (Does) dat het gaat om de dingen die je hebt mee gemaakt, Iemand van ik roep maar wat 60 kan in die zin dus minder levenservaring hebben dan iemand van zeg eens wat 25. Daardoor denk ik dat je heel erg moet oppassen om te zeggen IK heb meer levenservaring dat jou. Want dit is een forum, je weet van een ander niet wat ze wel of niet hebben mee gemaakt. Mensen laten hier maar kleine stukjes van zichzelf zien, Niet alles dus je weet maar een klein stukje van die levenservaring, niet het hele verhaal. Ben heel benieuwd hoe jullie daar over denken. groetjes Does
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 14:04
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Grappig dat in dit topic het woordje levenservaring toch steeds weer om de hoek komt kijken... Maar wat is nu eigenlijk levenservaring? Is dat nu de hoeveelheid aanjaren die je hebt geleefd, als in... Ik ben ouder dus ik heb meer levenservaring. Of zijn het de dingen die je hebt mee gemaakt in de jaren die je leeft, Zo kan een jong iemand dus meer levenservaring hebben dan een ouder iemand. Zelf denk ik (Does) dat het gaat om de dingen die je hebt mee gemaakt, Iemand van ik roep maar wat 60 kan in die zin dus minder levenservaring hebben dan iemand van zeg eens wat 25. Daardoor denk ik dat je heel erg moet oppassen om te zeggen IK heb meer levenservaring dat jou. Want dit is een forum, je weet van een ander niet wat ze wel of niet hebben mee gemaakt. Mensen laten hier maar kleine stukjes van zichzelf zien, Niet alles dus je weet maar een klein stukje van die levenservaring, niet het hele verhaal. Ben heel benieuwd hoe jullie daar over denken. groetjes Does |
Ik denk dat je gelijk hebt does. Naar mate iemand meer meemaakt bouw je levenservaring op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 14:05
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Grappig dat in dit topic het woordje levenservaring toch steeds weer om de hoek komt kijken... Maar wat is nu eigenlijk levenservaring? Is dat nu de hoeveelheid aanjaren die je hebt geleefd, als in... Ik ben ouder dus ik heb meer levenservaring. Of zijn het de dingen die je hebt mee gemaakt in de jaren die je leeft, Zo kan een jong iemand dus meer levenservaring hebben dan een ouder iemand. Zelf denk ik (Does) dat het gaat om de dingen die je hebt mee gemaakt, Iemand van ik roep maar wat 60 kan in die zin dus minder levenservaring hebben dan iemand van zeg eens wat 25. Daardoor denk ik dat je heel erg moet oppassen om te zeggen IK heb meer levenservaring dat jou. Want dit is een forum, je weet van een ander niet wat ze wel of niet hebben mee gemaakt. Mensen laten hier maar kleine stukjes van zichzelf zien, Niet alles dus je weet maar een klein stukje van die levenservaring, niet het hele verhaal. Ben heel benieuwd hoe jullie daar over denken. groetjes Does |
Ik denk zeker als je wat ouder bent wat milder tegen de dingen aankijkt.......dus in die zin kijk je wel degelijk anders naar het leven..... En iedereen maakt wat mee en je eigen leed is je eigen leed dat is niet te meten in ergheid........ Maar kan je me vraag wel voorstellen, die had ik nu ook gesteld als ik een stuk jonger was geweest.......  En had dan ook zeker gedacht; dat gezeur over levenservaring......waar slaat dat op.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 12 december 2010, 14:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 14:11
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Grappig dat in dit topic het woordje levenservaring toch steeds weer om de hoek komt kijken... Maar wat is nu eigenlijk levenservaring? Is dat nu de hoeveelheid aanjaren die je hebt geleefd, als in... Ik ben ouder dus ik heb meer levenservaring.
Ben heel benieuwd hoe jullie daar over denken. groetjes Does |
Persoonlijk denk ik dat het idd niks met leeftijd te maken heeft , want ik had op men 40ste niet de levenservaring die ik denk dat jij nu hebt ... en op veel punten zelfs nu nog niet .......... natuurlijk hoe ouder men is , hoe meer kansen op ervaring ... want die ervaring is er dan natuurlijk ook nog eens in zoveel verschillende aspecten ... positieve en helaas ook " negatieve " of is dit verkeerde woordkeuze ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 14:33
|
|
|
|
Wat ik ervan denk is voor mezelf: dat ik op een te jonge leeftijd alle facetten van het leven heb gehad tot aan de dood van mijn partner toe. Eigenlijks heb ik alles gehad, de wereld was voor mij al als een kaarten huis inelkaar gevallen. Leef nu alleen voor mijn kinderen en mijzelf zoals God het bedoeld heeft!!!! De toekomst ligt is Zijn handen...
Wat levenservaring betreft: is niet iets waar iemand rechten aan kan ontlenen.... voor iedereen verschillend....Het hoort een vorming te zijn naar Zijn beeld....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 12 december 2010, 17:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 14:48
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...
Ik heb ervaren dat het tijd is voor een periode van gebed en bezinning. Er gebeuren momenteel een heleboel (mooie) dingen in mijn leven en ik wil me daar echt heel graag even op gaan focussen. Even tijd nemen voor de Heer en mijzelf, om nog meer aan die relatie te werken en puzzelstukjes op de plaats te zien vallen  Dingen als CM slokken in mijn ervaring tijd en energie op die ik beter in andere dingen zou kunnen steken, en aangezien het enorm verslavend werkt zo'n forum vind ik het maar moeilijk om het te laten voor wat het is! Natuurlijk kom ik wel weer terug! Tenslotte kunnen jullie helemaal niet zonder me ...maar wanneer dat precies word weet ik nog niet...
Zal de komende week vast nog wel online zijn, maar heb bewust al een time-out genomen en zal ws. dus niet zo heel veel meer reageren... Om het niet te kunnen vergeten wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een mooi, gelukkig en bovenal gezegend 2011!
Tot ziens! |
Alsof ik jou met rust ga laten...
Ik help je wel focussen; benk héél goed in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 15:26
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Vanmiddag rond 16.00 uur is vrij onverwachts de zus van Gibby overleden.(pas 56 jaar) Het zou fijn zijn als jullie voor hem en zijn familie willen bidden. Angy |
Gibby....gecondoleerd met het verlies van je zus, veel sterkte toegewenst in deze moeilijke dagen.
Groetjes Carien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 15:26
|
|
|
|
|
Ik ben heel erg blij met de reacties tot nu toe. Ik vind dat er erg open en eerlijk geantwoordt wordt door een ieder. Ik begrijp ook dat niet iedereen dezelfde mening over het topic heeft, maar dat hoeft ook helemaal niet. In deze maatschappij is het soms best moeilijk om als christen je mening over dit topic te uiten, tenminste vind ik. Op me werk heb ik daar soms weleens een discussie over met me collega. Vooral omdat zij geen christen is. Begrijpt zij soms de dingen niet helemaal, die wij als christen soms als gewoon of normaal vinden. Ook met betrekking tot het topic. Nou ik laat het even hierbij. Gezegende zondag allemaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 15:43
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | En dat risico willen we natuurlijk niet lopen.
Een cursus kan nooit kwaad natuurlijk en is ook erg gezellig. Dan kunnen we de mannen advies geven (in woorden).
'k Zal vast een lijstje beginnen, vullen jullie 'm verder aan? 2 Mannen per provincie, heeft wel onze voorkeur.
Groningen: Chatuliem 06- Friesland: Thomas 06 - Drenthe: Crossroad 06 - Overijssel: eh...... Gelderland: (wie biedt zich aan?) Zuid-Holland: Mario 06- Zeeland: Visser 06- Duitsland: Pieter 06- ......... |
Duitsland is GEEN provincie van Nederland 
Voor limburg adviseer ik WMG uut Venlo  Voor gelderland is Arend een realistische optie wellicht?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 16:04
|
|
|
|
God zoeken in al wat schoon en goed is is prachtig, maar God zoeken in mensen met gebreken, is geweldig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 16:16
|
|
|
|
heb alleen geen o6 nummer das nu jammer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 16:45
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | heb alleen geen o6 nummer das nu jammer  |
dat is wel de beste smoes ooit gehoord om er onderuit te komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 16:45
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | heb alleen geen o6 nummer das nu jammer  |
ik wel maar wacht nog even om het hier op het forum te plaatsen.
visser, die het wel lekker rustig vindt, nu die pas z'n vaste telefoon heeft opgezegd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 16:51
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar super de boer zegels voor het mooi meegenomen parket. Wie heeft ze over doet er niets mee en wil ze aan me kwijt? Ben zelf ook aan het sparen maar wil nog niet zo lukken.... Wil mn kids graag een extraatje geven dus houd me aan bevolen
Groetjes, Peacedove |
Sparen voor gratis parket? Hoeveel zegeltjes heb je daarvoor wel niet nodig?
Visser, die het wel jammer vindt dat er geen super de boer in de buurt zit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 16:55
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | aangeboden.. cursses lekke autobanden verwisselen..
om al die lieve vrouwen weer onderweg te helpen
hoofdprijs..flesje wijn naar eigen keuse  |
Gaan we ze dan eerst allemaal lek steken??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:03
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...
Tot ziens! |
Misschien tot ooit weer Tess! Ik zal je missen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:09
|
|
|
|
| BART817 schreef: | toch nog (steeds) 1 meisje hier... en: nou, míjn topic? dan praat ik nog hier als enige... 
te druk met de mannen van je afslaan zeker?  jij ook veel suc6!
. |
*mept erop los*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:16
|
|
|
|
KLIK OP HET PLAATJE!!!
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 12 december 2010, 17:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:23
|
|
|
|
tis inderdaad heel lang geleden dat er een topic op forum was waar ik echt geen mening over had
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:32
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Duitsland is GEEN provincie van Nederland 
Voor limburg adviseer ik WMG uut Venlo  Voor gelderland is Arend een realistische optie wellicht? |
Duitsland is GEEN provincie van Nederland 
Zeg je dat nu omdat je eigenlijk geen band kan verwisselen Het is ook wel handig om je adresjes over de grens te hebben voor het geval dat? Wie weet heeft iemand ook nog het 06nummer van Frank????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:33
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Gaan we ze dan eerst allemaal lek steken??  |
pffff zinga..licht dat nu aan je kleur haar..nee natuurlijk niet zit niet op werk te wachten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:37
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | KLIK OP HET PLAATJE!!!
 |
Welk plaatje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:38
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | pffff zinga..licht dat nu aan je kleur haar..nee natuurlijk niet zit niet op werk te wachten  |
Nou eh...ze is redelijk blond inderdaad! Maar om nou te zeggen dat ze licht geeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:39
|
|
|
|
Het is ook maar net wat je met die ervaringen doet en in hoeverre die je (hard)raken en je leven beinvloeden.Levenservaring is niet hetzelfde als wijsheid en tact ......ik wou dat ik daar wat meer van had Ik vertik het om mijn verleden teveel invloed te laten hebben(voor zover ik daar invloed op heb),ik ben een jonge hond die van het leven wil genieten,maar zelfs sterke bomen kunnen omgezaagd worden.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:43
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nou eh...ze is redelijk blond inderdaad! Maar om nou te zeggen dat ze licht geeft  |
pffffffffffff tess nog een week zij je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:44
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Welk plaatje  |
hierop dan???
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 12 december 2010, 17:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:50
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | 'k Heb een nog beter idee. Als alle CM-mannen - vanuit alle provincies - hun mobiele nummer beschikbaar stellen, dan kunnen we jullie gewoon bellen als we pech onderweg hebben. Nog beter!  |
Zo hee,die mannen zijn veeeeeeeeel te goed voor ons! 'S winters bij pech helpen en zomers grasmaaien en zo???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:58
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | pffffffffffff tess nog een week zij je  |
Begin maar vast met aftellen duckie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 18:01
|
|
|
|
|
Helaas voor jullie heb ik deze discussie gemist. Maar als het bijv. tegen de grens van Utrecht is, als er iemand met pech staat, reken ik wel voorrijkosten.
|
|
| Naar boven |
|
|