| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 19:36
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | sommigen onder jullie heb ik reeds op een vriendenlijst geplaatst, (ook al moet ik nog vaak naar het profiel gaan kijken), en zo zie ik sommigen onder jullie vetgedrukt met een wit wolkje erbij, dus dacht is dat dit betekende dat jullie online zijn of waren,
echter niemand te vinden in chatbox........
vind het niet zo makkelijk om hier echt contacten te leggen! |
online wil niet altijd zeggen dat ze in de chatbox zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 19:44
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Scheiden is geen zonde.....er wordt geen gebod van God overtreden..... Dus is het ook niet vreemd dat het voorkomt in de christelijke omgeving.
Zelf heb ik meer moeite mee, hoe men na een scheiding zich als "christen" gedraagd. Voornamelijk in nieuwe relatie's.....daar zakt de broek van mij weleens vanaf en heb er vraagtekens bij of dat wel christelijk is...... |
Ik heb dat ook, meer moeite mee, hoe men na een scheiding zich als "christen" gedraagd. En......die vraagtekens......
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 26 december 2010, 19:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 20:05
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 20:11
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | vandaag probeerde ik mij lid te maken door het bedrag te storten, ik kreeg echter de mededeling dat het een "ongeldig rekeningnummer" was. nochtans de gegevens gebruikt die hier op deze site te vinden zijn!
hoe hebben jullie andere belgen de betaling in orde kunnen brengen?
alvast bedankt voor de hulp! marylien |
ik zou even een mailtje sturen naar de redaktie marylien, via het kopje contact boven aan de site.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 20:12
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 21:28
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | vandaag probeerde ik mij lid te maken door het bedrag te storten, ik kreeg echter de mededeling dat het een "ongeldig rekeningnummer" was. nochtans de gegevens gebruikt die hier op deze site te vinden zijn!
hoe hebben jullie andere belgen de betaling in orde kunnen brengen?
alvast bedankt voor de hulp! marylien | Probeer het eens met euro,s
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 21:30
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Probeer het eens met euro,s  |
Hebben zie dan in Belgie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 22:03
|
|
|
|
België?
wordt dat niet binnenkort opgedeeld tussen Frankrijk en Nederland?
gaan we weer terug in de geschiedenis naar de 17 Vereenigde Nederlanden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 22:11
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Zelf heb ik meer moeite mee, hoe men na een scheiding zich als "christen" gedraagd. Voornamelijk in nieuwe relatie's.....daar zakt de broek van mij weleens vanaf en heb er vraagtekens bij of dat wel christelijk is...... |
Hoe gedraagt men zich dan als 'christen' na een scheiding? En hoe zou dat moeten zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 22:12
|
|
|
|
|
Mail inderdaad de redactie even. Ik denk dat het met de IBAN-code te maken heeft: een internationale code van je bank die bij overschrijven tussen landen gebruikt hoort te worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 22:20
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | sommigen onder jullie heb ik reeds op een vriendenlijst geplaatst, (ook al moet ik nog vaak naar het profiel gaan kijken), en zo zie ik sommigen onder jullie vetgedrukt met een wit wolkje erbij, dus dacht is dat dit betekende dat jullie online zijn of waren,
echter niemand te vinden in chatbox........
vind het niet zo makkelijk om hier echt contacten te leggen! |
Zoals Maris al zegt, online is niet hetzelfde als in de chatbox. Wel kun je via het tekstwolkje dat je bij de naam ziet een privéchat beginnen met iemand. Mocht je dit toch nog even een brug te ver vinden (redenerend vanuit je laatste zin), dan kan ik je enkel aanraden om gewoon het forum te volgen, daar af en toe eens te reageren en ook bij tijd en wijle de chatbox te blijven bezoeken (in de ochtend tussen 10 en 11 en 's avonds vanaf een uur of 8 a 9 zijn de best bezochte tijden geloof ik momenteel). Je hoeft niet veel te zeggen...geef jezelf gewoon de tijd om hier thuis te geraken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 22:41
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | (o.v.) = komen ze met de Openbaar Vervoer?????  |
da's wel het laatste waar je mee wil reizen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 22:49
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Bedoel je de uitjes als bijv. de picknick of Arnhem, want die zijn voor alle leeftijden en juist niet bedoeld om te daten maar voor de gezelligheid en een leuke dag/avond met elkaar te hebben De specifiek door CM georganiseerde bijeenkomsten zijn echter wel voor dating bedoeld  |
lijkt ook mij niet, maar als ik een balletje op mag gooien (zelf nooit gedaan) maar organiseren van speeddaten? (kort gesprek met ieder mogelijke '...' ) mss slecht idee, maar ik zou niet weten waarom niet? iemand ervaring/kennis van speeddaten? is/lijkt het je leuk? (ik weet t echt niet) zo: ja, mss idee voor start nieuw topic???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 22:59
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | da's wel het laatste waar je mee wil reizen  |
jep griff reis k toch liever met een saab
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 23:02
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Zoals Maris al zegt, online is niet hetzelfde als in de chatbox. Wel kun je via het tekstwolkje dat je bij de naam ziet een privéchat beginnen met iemand. Mocht je dit toch nog even een brug te ver vinden (redenerend vanuit je laatste zin), dan kan ik je enkel aanraden om gewoon het forum te volgen, daar af en toe eens te reageren en ook bij tijd en wijle de chatbox te blijven bezoeken (in de ochtend tussen 10 en 11 en 's avonds vanaf een uur of 8 a 9 zijn de best bezochte tijden geloof ik momenteel). Je hoeft niet veel te zeggen...geef jezelf gewoon de tijd om hier thuis te geraken... |
voel me al wel en beetje thuis na ...jaren hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 23:03
|
|
|
|
| BART817 schreef: | lijkt ook mij niet, maar als ik een balletje op mag gooien (zelf nooit gedaan) maar organiseren van speeddaten? (kort gesprek met ieder mogelijke '...' ) mss slecht idee, maar ik zou niet weten waarom niet? iemand ervaring/kennis van speeddaten? is/lijkt het je leuk? (ik weet t echt niet) zo: ja, mss idee voor start nieuw topic??? |
CM zelf organiseerd om de zoveel tijd een speeddate.
CM leden organiseren zelf om de zoveel tijd iets. Zie agenda op het forum. Je kan zelf ook iets neerzetten. En dan kan je zelf de leeftijden er neerzetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 23:19
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ik lig in een deuk om al jullie reacties wat een kerstfeesie al niet in de mens naar boven brengt een nieuw feestje in een veld vol bloemen???? |
En toch Grace vond ik het niet allemaal "rozengeur en maneschijn", vooral van een mail die ik van iemand kreeg werd ik ff onpasselijk ....
Maar goed, de middag en avond waren super en die wil ik niet laten bederven door die ene mail ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 23:23
|
|
|
|
Vanavond tijdens gourmetten met ons drieen was mijn mooiste moment.
Mijn dochter hield plots een speech voor mij waarin ze o.a. verwoord:
"Maar papa ik heb zoveel respect gekregen voor jou! Je doet het allemaal wel zo even. Je staat er in een klap alleen voor. Je probeert een goede vader te wezen en ik zal je vertellen dat ja dat ook bent! Ik wil je bedanken voor alles wat je doet voor mij!
Ik hou van je!
Liefs je dochter Hadassa!"
Dacht dat het alleen in films voorkwam, dus niet......
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 26 december 2010, 23:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 23:41
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | het slechtste moment :na een heerlijk weekend van genieten je schat weer weg met de trein naar zijn huis en werk wat duurt een week dan lang  |
Oooooooooh, wat klinkt dit bekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 23:50
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Zoals Maris al zegt, online is niet hetzelfde als in de chatbox. Wel kun je via het tekstwolkje dat je bij de naam ziet een privéchat beginnen met iemand. Mocht je dit toch nog even een brug te ver vinden (redenerend vanuit je laatste zin), dan kan ik je enkel aanraden om gewoon het forum te volgen, daar af en toe eens te reageren en ook bij tijd en wijle de chatbox te blijven bezoeken (in de ochtend tussen 10 en 11 en 's avonds vanaf een uur of 8 a 9 zijn de best bezochte tijden geloof ik momenteel). Je hoeft niet veel te zeggen...geef jezelf gewoon de tijd om hier thuis te geraken... |
heel subtiel henk,dat je heb je heel mooi gezegt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 23:54
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Vanavond tijdens gourmetten met ons drieen was mijn mooiste moment.
Mijn dochter hield plots een speech voor mij waarin ze o.a. verwoord:
"Maar papa ik heb zoveel respect gekregen voor jou! Je doet het allemaal wel zo even. Je staat er in een klap alleen voor. Je probeert een goede vader te wezen en ik zal je vertellen dat ja dat ook bent! Ik wil je bedanken voor alles wat je doet voor mij!
Ik hou van je!
Liefs je dochter Hadassa!"
Dacht dat het alleen in films voorkwam, dus niet......  |
Wow Mar.........geweldig voor je!!!! Je hoopt dat ze ooit beseffen hoe je je best doet maar het nu al te horen is gewoonweg prachtig! (ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 00:02
|
|
|
|
Kerst is weer voorbij....hiep hiep hoera....!!!
De kerkdiensten waren fijn! Heb genoten van het mooie orgelspel, het samenzijn, de preken....maar..... Morgen spreek ik weer mensen: de kassiere bij de supermarkt, de man van de garage waar ik mijn autoband mag halen....en misschien mijn buurvrouw wel even....
Heerlijk! het gewone leven begint weer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 00:18
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 00:20
|
|
|
|
[quote=HENK710] dank je Henk
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 00:55
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | volledig mee akkoord, joepie het gewone leven is er weer (toch voor een paar daagjes) |
straks oliebollentijd en vuurwerk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 00:59
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Ooooo, deze dan die heeft een spike onder de schoen.......

Echte kerels hebben sneeuwketting......
 |
verplicht voor Pieter en Annette in Duitsland?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 09:10
|
|
|
|
Eerlijk gezegd vind ik dat dit behoorlijk op gezeur en geklaag begint te lijken. In de chatbox is het heel vaak gezellig. En net zoals in het echte leven zijn er wel eens momentjes dat het wat minder gezellig is..... Ik denk dat je jezelf alleen maar mee hebt als je voortdurend loopt te denken hoe slecht het is. En de een is nu eenmaal anders dan de andere. Accepteer gewoon eens dat je met de ene nu eenmaal beter kunt opschieten dan de ander. Dat zegt niks over jou en dat zegt niks over de ander.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 10:05
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 10:19
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Dat zegt niks over jou en dat zegt niks over de ander.
 Afspraak is dat het Forum niét gebruikt zal worden voor persoonlijk gerichte veroordelingen. Hier is weer sprake van uitlokken.... Waar ik niet op in ga...  | Ik weet niet waar je die veroordelingen leest, wel weet dat ik het enige wat je kunt doen, is een positieve houding te hebben in de chatbox. Dat scheelt al een enorm stuk.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 27 december 2010, 10:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 10:25
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | DE ALLEREERSTE KERST Top20:
Uit tijd gebrek alleen maar de lijst:
1 Avond – Boudewijn de Groot 2 Hallelujah – Lisa 3 Opwekking 488 – De kracht van Uw liefde 4 Voor haar – Frans Halsema 5 Summer of ’69 – Bryan Adams 6 Masker af – Nick en Simon 7 La vie en Rose – Edith Piaf 8 Annie’s song – John Denver 9 Paint it Black – Rolling Stones 10 All I want for Christmas – Mariah Carey 11 Kijk omhoog – Nick en Simon 12 Il Volo – Zucchero 13 La Vie en Rose – Edith Piaf 14 Brothers in Arms – Dire Straits 15 Still loving you – The Scorpions 16 Troy – Sinead O’Conner 17 Child in time – Guns ’n Roses 18 A night light this – Caro Emerald 19 Musica é – Eros Ramazotti 20 De liefde wint - Volumia |
Het is een mooie top-20 geworden, Mario!
|
|
| Naar boven |
|
|