| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:43
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | Sterkte ! Ja die liederen geven je dan weer kracht. Hoop ook het onderdattnade lied voor je.(als de link het niet doet,bij mijn porfiel doet hij het wel) http://www.youtube.com/watch?v=AKLMcx49tE0&feature=fvw
gr. Petra |
Bedankt Peet,
Dit zijn nu juist de momenten waarin ik Gods nabijheid heel reëel ervaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IRENE200
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:44
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Eindelijk een topic wat ook bedoeld is voor de redactie van CM. Natuurlijk kan ik de redactie ook anders benaderen maar wellicht zijn er (proef)leden die dat niet durven, of andere op en aanmerkingen hebben.
Het kan hiér dus ook!
Het is mij al eens opgevallen dat (proef)leden op CM al vrij snel laten doorschemeren érgens op uit te zijn; namelijk op sexueel gebied! Gelukkig is de meerderheid voldoende alert op dit doort individuen. Toch blijft oppassen geboden want onlangs is er zo iemand door de redactie van de site verwijderd. Maar wat ik ook van anderen hoor is dat de redactie soms pas (te) laat tot actie over gaat om te oordelen of verwijdering van de site of een ban noodzakelijk is. Zo kan het gebeuren dat iemand toch nog enige tijd lang vrij spel heeft (proef)leden met zijn/haar bepaalde bedoelingen te contacteren of nog erger... zelfs persoonlijk te benáderen! Wees dus alert! Oke, dit wilde ik hier even kwijt. |
ook al is het oud nieuws het mag best nogeens onder de aandacht gebracht worden. Sommige hebben wel twee of drie keer proeflid abbonement steeds ondere andere naam.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:45
|
|
|
|
Lsten we er niet zo'n drama van maken zoals hier voorgespiegeld wordt. Overal zijn mensen met verkeerde motieven bezig, en helaas is CM daar geen uitzondering op. Wat ik echter een groot gevaar vind, is dat men vaak zo goedgelovig is, en daar maken anderen misbruik van. Een beetje gezond wantrouwen is nu eenmaal niks mis mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:51
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Ik lach graag en daarom stel ik voor om op iedere dag één CM lid 1 mop op deze thread plaatst. Want 1 dag niét gelachen is 1 dag niet geleefd
Ik begin alvast:
Een boer staat, leunend op de toegangshek, naar z'n akker te kijken..... Daar komt een Dominee aan fietsen. Hij stopt bij de boer, kijkt mee en zegt: "Wel boerke, wat heeft u toch een práchtig mooi stuk bouwland. En dat nog wel met Gods hulp!" "Ehm jawel Dominee" zegt de boer, "maar u had het eens moeten zién toen God het nog helemaal alléén deed!"  |
Sorry Gibby....ik hou niet van dit soort moppen, en kan er dan ook niet om lachen.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zaterdag 1 januari 2011, 16:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAAIKE874
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:52
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
MAAIKE874
|
op zaterdag 1 januari 2011, 21:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:53
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Lsten we er niet zo'n drama van maken zoals hier voorgespiegeld wordt. Overal zijn mensen met verkeerde motieven bezig, en helaas is CM daar geen uitzondering op. Wat ik echter een groot gevaar vind, is dat men vaak zo goedgelovig is, en daar maken anderen misbruik van. Een beetje gezond wantrouwen is nu eenmaal niks mis mee. |
Niet iedereen op cm kan inzien wat de bedoelingen zijn van iemand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:56
|
|
|
|
Nieuwjaar
Dat jaar dat vliegt aan ons voorbij haalt ons in het is zo weer mei was ik verdrietig was ik blij heb ik gedaan wat ik had moeten doen heb ik gegeven die ene zoen
Tijd ik haat je en toch ben ik blij omdat de tijd er is voor jou en mij Tijd o tijd ongrijpbaar en toch teer te gebruiken in vreugde een zeer
Een nieuwe tijd breekt voor ons aan tijd leer ons je goed te gebruiken als het water in kansen en kruiken dag oud jaar bedankt voor je tijd volgend jaar wil ik terug kijken zonder spijt oh tijd..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:58
|
|
|
|
| MAAIKE874 schreef: |  |
Maaike...om deze humor kan ik echt niet lachen. Ik vind het persoonlijk een beetje spotten.
Dat is mijn mening!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Iedereen het beste, ja het Allerbeste toegewenst voor het nieuwe jaar. |
Sluit me bij Visser aan.........Het ALLERBESTE gewenst........
en om eens over na te denken: Nieuw jaar...nieuwe kans....
Dat jaar dat vliegt aan ons voorbij haalt ons in het is zo weer mei was ik verdrietig was ik blij heb ik gedaan wat ik had moeten doen heb ik gegeven die ene zoen
Tijd ik haat je en toch ben ik blij omdat de tijd er is voor jou en mij Tijd o tijd ongrijpbaar en toch teer te gebruiken in vreugde een zeer
Een nieuwe tijd breekt voor ons aan tijd leer ons je goed te gebruiken als het water in kansen en kruiken dag oud jaar bedankt voor je tijd volgend jaar wil ik terug kijken zonder spijt oh tijd..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 17:14
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 10:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 17:31
|
|
|
|
[quote=GIBBY159]
Natuurlijk blijf ik vrolijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 18:32
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik vind het veel mooier dat jij weer terug bent hier!!!  |
Slijmjurk.. Ik blijf nog wel een tijdje, oké..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTY909
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 18:42
|
|
|
|
In deze topic kunnen jullie je verhaal kwijt van wat God heeft gedaan naar aanleiding van gebeden, bijvoorbeeld uit de gebedsroom chatkamer.
Het is een bemoediging voor anderen die misschien ook je ziekte heeft en jij getuigen kunt dat het ook voor hen mogelijk is.
Let op, met respect: het gaat om getuigenissen en niet een discussiehoek.
Gods zegen en dank voor jullie getuigenis voor een ieder
Laatst aangepast door
|
MARTY909
|
op zaterdag 1 januari 2011, 18:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTY909
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 18:56
|
|
|
|
| JANWILLEM177 schreef: | Beste lieve vrienden en vriendinnen.
Wat betreft genezing,ik ben zelf door bidden en handen oplegging bij ons in de gemeente genezen van een hernia en versleten knie.en heb veel andere wonderen gezien, >knip<
Groet en Gods zegen. | Geweldig Janwillem wat een getuigenis. Dat het tot zegen mag zijn voor anderen die in een soortgelijke situatie bevinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 19:23
|
|
|
|
Ik geef me ook op Chat maar wel onder voorbehoud.
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 19:44
|
|
|
|
de schepping van de vrouw [/quote]was dus idd een haastklus... (?) zo n last-minute geval dat vlak voor t weekeinde de Baas de werkvloer opkomt met een spoedklus voordat de sabat begint. want dan mag er niet meer gewerkt worden.
de oplossing: te weinig tijd voor een geheel nieuw ontwerp, dus neemt het bestaande ontwerp (man) neem daar een deel van (rib) verwerk het in het ontwerp, en met wat aanpassingen (sorry geen details, ivm de gevoelige lezers) zou t (vrouw) moeten werken... en blijkbaar pretendeerd dit topic al dat er nog een fout in zit... jammer dat je als man niet hoeft te wachten tot de update (een: 'up'-date, humor! ) uitkomt 
(lees wel met een !!! )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 19:56
|
|
|
|
incl deze nu 6 reacties, exclusief ook maar 1 mop... dit vaak onzinnige stagnerende mopper en klaag effect waarbij het topic gevuld word met correcties en correcties op correcties zie ik in meer (cm) fora. geen bijdrage, wel mopperen. kan me voorstellen dat soms iets echt niet door de beugel kan, maar soms....
christelijke mop...? on-christelijk (onsportief) gedrag: realiteit (mijn mening)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 20:06
|
|
|
|
| BART817 schreef: | | de schepping van de vrouw | was dus idd een haastklus... (?) zo n last-minute geval dat vlak voor t weekeinde de Baas de werkvloer opkomt met een spoedklus voordat de sabat begint. want dan mag er niet meer gewerkt worden.
de oplossing: te weinig tijd voor een geheel nieuw ontwerp, dus neemt het bestaande ontwerp (man) neem daar een deel van (rib) verwerk het in het ontwerp, en met wat aanpassingen (sorry geen details, ivm de gevoelige lezers) zou t (vrouw) moeten werken... en blijkbaar pretendeerd dit topic al dat er nog een fout in zit... jammer dat je als man niet hoeft te wachten tot de update (een: 'up'-date, humor! ) uitkomt 
(lees wel met een !!! )[/quote]
nou nou nou....wat een super-volwassen reactie weer..hoe oud is ons bartje wel????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 20:16
|
|
|
|
| BART817 schreef: | incl deze nu 6 reacties, exclusief ook maar 1 mop... dit vaak onzinnige stagnerende mopper en klaag effect waarbij het topic gevuld word met correcties en correcties op correcties zie ik in meer (cm) fora. geen bijdrage, wel mopperen. kan me voorstellen dat soms iets echt niet door de beugel kan, maar soms....
christelijke mop...? on-christelijk (onsportief) gedrag: realiteit (mijn mening) |
Wel een mop en niet mopperen?
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 20:37
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 10:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 20:39
|
|
|
|
Mop of grap over God kan hier niet. Het past gewoon niet.
Geeft Zijn Naan de eer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 20:54
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 10:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAAIKE874
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 20:58
|
|
|
|
Huh Carien
Wat dan?snap t niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 20:59
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Ik lach graag en daarom stel ik voor om op iedere dag één CM lid 1 mop op deze thread plaatst. Want 1 dag niét gelachen is 1 dag niet geleefd
Ik begin alvast:
Een boer staat, leunend op de toegangshek, naar z'n akker te kijken..... Daar komt een Dominee aan fietsen. Hij stopt bij de boer, kijkt mee en zegt: "Wel boerke, wat heeft u toch een práchtig mooi stuk bouwland. En dat nog wel met Gods hulp!" "Ehm jawel Dominee" zegt de boer, "maar u had het eens moeten zién toen God het nog helemaal alléén deed!"  |
Ik vind hem wel grappig pap...maar gezien de vele negatieve reakties in de box...wat is er nou in vredesnaam verkeerd aan dit verhaaltje...er staat toch in de bijbel..bidt en werkt....kom op...wat doen we moeilijk zeg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAAIKE874
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 21:02
|
|
|
|
Ow Carien ik lees nu jou reactie pas.en de mop van gib. Had helemaal niet gelezen wat er stond,,had een onschuldig grapje van loesje geplaatst verder geen bedoelingen .
No big deal
Laatst aangepast door
|
MAAIKE874
|
op zaterdag 1 januari 2011, 21:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 21:11
|
|
|
|
Echt mensen de Bijbel spreekt ook over vrolijk zijn
Dat houd je in het echte Leven heb er heel wat hagen in de wc ingeplakt in schriften van die leuke moppen de een spreekt die aan en de ander ligt dubbel om weer een andere mop vol verwachting klopt mijn hart wat de volgende mop is kijk er nu al naar uit joepieeeeeeeeee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 21:15
|
|
|
|
| BART817 schreef: | | de schepping van de vrouw | was dus idd een haastklus... (?) zo n last-minute geval dat vlak voor t weekeinde de Baas de werkvloer opkomt met een spoedklus voordat de sabat begint. want dan mag er niet meer gewerkt worden.
(lees wel met een !!! )[/quote]
Blijkbaar was de man niet goed genoeg om alleen te blijven Wie heeft er dan de grootste fout (en noodzaak voor update)
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zaterdag 1 januari 2011, 21:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 21:17
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | als iedereen alles zo zwaar op neemt moeten we met z'n allen naar de sportschool. Ik hoop toch echt dat mensen hier kunnen relativeren en het zien als de vrouwelijk tegenhanger van het andere topic. Het is echt niet bedoeld als iets waar aan vrouwen hun kwaliteiten aan kunnen ontlenen, het was bedoeld als knipoog.
gr majaro | Zo zag ik het ook Majaro, maar sommigen kunnen de humor er niet van zien of willen er nog overheen gaan....
|
|
| Naar boven |
|
|