ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1717 1718 1719 1720 1721 1722 1723 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:12

WILLEMIJN232 schreef:
Zo, een heus BZV topic.....
Een slim plan Imke Knipoog smiley
Kunnen we het er rustig even over hebben zonder dat er allerlei andere onderwerpen voorbij komen.......

Haha....goed van je Willemijn!!! Lachende smiley
Idd dan kunnen we hier voor de varandering eens on-toppic blijven...lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:12

Ik geloof zeker dat onze God veel humor heeft
je hoeft maar naar zijn schepping te kijken beginnende bij de dieren bv streepje voor streepje beschilderd,vlekjes dik en dun groot en klein
en kijk dan eens naar de mens wat lachen we veel af ,kijk naar vrolijke kinderen en hun onschuldige scherpe opmerkingen
Zei God niet weest als de kinderen die nemen alles zomaar aan en lachen ook heel wat af.ik denk zeker dat God ook lacht als wij plezier maken zolang we idd daar geen afbreuk doen aan Hemzelf en Zijn schepping
maar zoals zoveel wordt veel humor hier weer te zwaar opgenomen.

hier dan dus ff een paar (christelijke)grapjes met een doordenkertje

- voor de kerk op de stoep zit een man God te loven en te prijzen hoe groot en geweldig god is dat Hij zijn volk redde door de rode zee.
komt een theoloog voorbij die dat maar erg raar vind en die spreekt de man aan en legt aan de man zeer theologisch uit dat de rode zee niet zo diep was en dat er door bepaalde wind de wateren 2 zeiden opgeblazen werdt waardoor men dus makkelijk te voet er door kon lopen
de theoloog loopt verder maar de man begint de Here nog harder te loven en te prijzen dan voor heen de theoloog loopt terug en vraagdt waarom ie dat nou dus toch doet
antwoordt nou is het dan niet een heel groot wonder nog groter dan ik wist dat God man en paard voor mozes in 10 cm water kon laten verdrinken??!!!!!

- zit de duvel op de treden voor de kerk te huilen
komt iemand voorbij die vraagt waarom ie daar nou zo zit te janken.
antwoord: doe ik het eindelijk eens niets en krijg ik toch nog de schuld
als het verkeerd gaat omdat ze de verkeerde keuzes maken

als jullie dit niet door de beugel vinden kunnen????
dan moesten jullie eens naar onze vroegere theologie leeraar van de bijbelschool kunnen luisteren die vol vuur en humor over het leven van Jezus kon vertellen van Zijn jeugdjaren.het leven nl van Jezus en zijn broertjes die jozef en maria nog kregen,
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:13

JASMYN704 schreef:
Spreken is zilver, zwijgen is goud!

Het gaat hier om een grappige knipoog. Daar hoeft men niet zo serieus mee om te gaan lijkt mij.
Iedereen heeft zijn levenservaringen opgedaan, waardoor moeites zijn ontstaan. Helaas! Dus probeer zaken niet persoonlijk op te vatten alsjeblieft.
Idd, Jasmijn, het was geschreven met een knipoog, maar deze reactie ging me te ver:
Marianne129 schreef:
Helaas is het echter zo (ga maar op de spec. scholen kijken) dat het heel vaak de moeders zijn die achter blijven met één of vaak meer kinderen met een ass stoornis. Ass is een stoornis die helaas vaak van vader op zoon wordt doorgegeven. Ja ik weet het ook vrouwen kunnen het hebben, maar dat komt echt veel minder vaak voor.

Begrijp me ajb niet verkeerd, het is inderdaad wat moeilijker om een kind met een psychische stoornis op te voeden, maar je krijgt er ook veel voor terug. De tranen zijn lang niet altijd van verdriet hoor.

Maar voor de goede orde, God heeft natuurlijk niet een speciale moeder geschapen voor een kind met een handicap. God wil de handicap namelijk helemaal niet, ik denk wel dat ouders van een kind met een handicap (of dat nu geestelijk, psychisch, of lichaamlijk is) meer kracht krijgen voor een inderdaad best zware taak.
Het sfeertje wat hier aan ontstaan is, staat me al lang niet meer aan. Iedere vrouw die je spreekt denkt minachtend over de man. Dit is een anti man site aan het worden en met dit stukje ook een anti vader. Ik was van plan een paar vrouwen beter te leren kennen de komende tijd, maar eerlijk gezegd heb ik mijn buik er nu even goed vol van.
Uiteraard probeert ze nog de goede mannen in hun waarde te laten maar met deze uiting laat ze toch wel duidelijk zien over hoe ze over het algemeen over mannen denkt: Ze trekken zich niets aan van de opvoeding, en ze zijn de grootste oorzaak van autisme..

Ik denk dat ik de bijbel maar eens ga opvolgen:

spr.21 schreef:
Je kunt beter in de woestijn wonen
dan samenleven met een humeurige vrouw die ruzie zoekt.
lang leve het vrijgezellenbestaan!!!!!

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 3 januari 2011, 15:31
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:14

THOMAS968 schreef:
Boer zoekt Vrouw Gibby, dat wensprogramma over het enige belangrijke in het leven, wie krijgt wie en wie doet het met wie. De verborgen droom van elke vrouw om mee bezig te zijn, lijkt het al je het aantal kijkers meet. Maar het is wel leuk vermaak, dat moet ik toegeven. En je raakt sociaal geïsoleerd als je niet kijkt, want op de maandagochtend in de koffiepauze daarop lig je er volledig uit. Wie krijgt Boer Wietze?Thomas, geen boer.

Ja dat was vorig jaar idd wel HET onderwerp op maandagmorgen Knipoog smiley
Maar hij is toch nog maar mooi bij zijn....euhhhh..hoe heet ze ook alweer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:19

tja zoeken die boeren en boerinnen nu echt zo dat het op de tv moet ppff
lijkt me eerder een comertie programma
grace die zich daar NOOIT voor op zou geven
ik zoek geen boer
en ben nl al gevonden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:27

THOMAS968 schreef:
....en tegen de stroom in weer naar boven zwemmen, toch?

Thomas

O, wij moesten altijd tegen het straaltje weer omhoog klimmen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:28

CHATULIEM619 schreef:
Idd, Jasmijn, het was geschreven met een knipoog, maar deze reactie ging me te ver:

Het sfeertje wat hier aan ontstaan is, staat me al lang niet meer aan. Iedere vrouw die je spreekt denkt minachtend over de man. Dit is een anti man site aan het worden en met dit stukje ook een anti vader. Ik was van plan een paar vrouwen beter te leren kennen de komende tijd, maar eerlijk gezegd heb ik mijn buik er nu even goed vol van.
Uiteraard probeert ze nog de goede mannen in hun waarde te laten maar met deze uiting laat ze toch wel duidelijk zien over hoe ze over het algemeen over mannen denkt. Ze trekken zich niets aan van de opvoeding, en ze zijn de grootste oorzaak van autisme..

Chat, denk dat je nu beetje overdrijft.
Voor mij persoonlijk valt ook het gedicht van de moeder van een autistisch kind onder de afdeling kwijlgedichten waar ik niet van hou, ook ik zie de knipoog in beiden gedichten niet, maar das persoonlijk he.
Beide gedichten kom ik regelmatig als spam tegen in mn hyvesmailbox...misschien is dat de oorzaak van mn aversie ertegen en mis ik daardoor de knipoog.
Met alle respect voor alle vaders, moeders en niet te vergeten broertjes en zusjes binnen zo'n gezin die allemaal dagelijk daarmee moeten leven.
Ik zou niet graag in hun schoenen staan.

Maar om vrouwen, moeders, nu de oorzaak van autisme te gaan noemen gaat me een beetje te ver hoor. Het is een aandoening die je nu eenmaal hebt of niet, niemand geeft je de aandoening.

maarre....als ik jou uitspraken over vrouwen zo lees, hier op forum, in de chatbox.......heb jij dan ook niet een heel raar beeld van vrouwen in je hoofd? Ik krijg bij jou uitspraken ook vaak het idee dat je een werkster zoekt die verder braaf luistert en pootjes geeft als je het vraagt.
Gelukkig ken ik je ook buiten de site om en ga ik er vanuit dat het beeld dat ik door je uitspraken krijg niet klopt. Zou jij van vrouwen die je eigenlijk helemaal niet kent niet precies dezelfde foute indruk kunnen hebben?
Misschien zijn het in het echte leven wel hele lieve dames ( die ook nog eens met liefde je huis willen soppen en je overhemden willen strijken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:32

GRACE585 schreef:
tja zoeken die boeren en boerinnen nu echt zo dat het op de tv moet ppff
lijkt me eerder een comertie programma
grace die zich daar NOOIT voor op zou geven
ik zoek geen boer
en ben nl al gevonden Knipoog smiley

Ik moet daar juist zo vreselijk om lachen grace, want het gaat inderdaad helemaal nergens over.
Het gaat niet om de liefde van de boer maar om het winnen van de andere dames. Net cm dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

[zouden die boeren ook boze mails en boze telefoontjes krijgen van dames die afgevallen zijn?)
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:38

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:36
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:40

ff weer on to[ic of topic
nog 1 week vak en dan begint het leven hier weer in alle ritmes
wat zal het de komende tijd bengen ?

dit is een citaat die me ieder jaar weer moed geeft

I said to the man who stood at the gate of the year
give me a light that I may treat safely in the unknown
and He replied:Go out into the darkness and put your hand
into the hand of God.
that shal be to you better than light and safer than the known way

vertaling:ik zei tegen de man die stond aan de deur van het nieuwe jaar
geef me een licht zodat iuk veilig het onbekende tegemoet kan gaan
Hij antwoorde:ga in de duisternis en leg je hand in de hand van God dat is beter dan een licht en veiliger dan de bekende weg
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:41

GIBBY159 schreef:
Volgens mij zijn al die dames slank van postuur...zo te zien hebbende...

Tsja...wat kies jij als je uit 100 vrouwen mag kiezen en je kent ze verder totaal niet?
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:45

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:37
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:46

GIBBY159 schreef:
Volgens mij zijn al die dames slank van postuur...zo te zien hebbende...

Dus Gibby, jij kijkt ook????? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:46

ANNETTE792 schreef:
Voor mij persoonlijk valt ook het gedicht van de moeder van een autistisch kind onder de afdeling kwijlgedichten waar ik niet van hou, ook ik zie de knipoog in beiden gedichten niet, maar das persoonlijk he.
Beide gedichten kom ik regelmatig als spam tegen in mn hyvesmailbox...misschien is dat de oorzaak van mn aversie ertegen en mis ik daardoor de knipoog.
Met alle respect voor alle vaders, moeders en niet te vergeten broertjes en zusjes binnen zo'n gezin die allemaal dagelijk daarmee moeten leven.

Maar om vrouwen, moeders, nu de oorzaak van autisme te gaan noemen gaat me een beetje te ver hoor. Het is een aandoening die je nu eenmaal hebt of niet, niemand geeft je de aandoening.

maarre....als ik jou uitspraken over vrouwen zo lees, hier op forum, in de chatbox.......heb jij dan ook niet een heel raar beeld van vrouwen in je hoofd? Ik krijg bij jou uitspraken ook vaak het idee dat je een werkster zoekt die verder braaf luistert en pootjes geeft als je het vraagt.
Gelukkig ken ik je ook buiten de site om en ga ik er vanuit dat het beeld dat ik door je uitspraken krijg niet klopt. Zou jij van vrouwen die je eigenlijk helemaal niet kent niet precies dezelfde foute indruk kunnen hebben?
Misschien zijn het in het echte leven wel hele lieve dames ( die ook nog eens met liefde je huis willen soppen en je overhemden willen strijken Knipoog smiley

Annette,

hetgeen wat chat neerzet, zegt terdegelijk iets over autisme bij kinderen...
Ik weet daar ook van omdat ik zelf ook een autistische zoon heb.

Ik ga zelf even een stap verder...
Toen mijn zoon ca. twee maanden oud was zegde de moeder "ik wilde dat ik deze kind nooit gehad had"...
Ik ben ervan geschrokken toen ik dat hoorde en begreep er niks van....
dat een moeder dat zou kunnen zeggen.....
Zij heeft alles er aan gedaan om aan te tonen dat hij niet deugde.
Terwijl ik daar mijn twijvels over had.

Sinds zijn moeder er niet is zie ik een ander persoon ontwikkelen in hem waar ik trots op kan zijn.
Autisme heeft zeker zijn invloed tussen de relatie van ouders onderling....
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:49

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:37
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:51

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:38
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:54

Ik vind het maar spannend.............

wie bakt de lekkerste appeltaart?
wie krijgt de rijkste boer?
en.........(tromgeroffel)komt er eindelijk diepgang in het programma? Clown smiley

(het is een stuk succesvoller dan cm,dat moet gezegd wordenKnipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:54

MAR907 schreef:
Annette,

hetgeen wat chat neerzet, zegt terdegelijk iets over autisme bij kinderen...
Ik weet daar ook van omdat ik zelf ook een autistische zoon heb.

Ik ga zelf even een stap verder...
Toen mijn zoon ca. twee maanden oud was zegde de moeder "ik wilde dat ik deze kind nooit gehad had"...
Ik ben ervan geschrokken toen ik dat hoorde en begreep er niks van....
dat een moeder dat zou kunnen zeggen.....
Zij heeft alles er aan gedaan om aan te tonen dat hij niet deugde.
Terwijl ik daar mijn twijvels over had.

Sinds zijn moeder er niet is zie ik een ander persoon ontwikkelen in hem waar ik trots op kan zijn.
Autisme heeft zeker zijn invloed tussen de relatie van ouders onderling....

Heeft dat zozeer met autisme te maken? Ik denk dat je elk kind, gezond of met stoornis, op zo'n manier kapot kan maken.
Maar dat neemt niet weg dat het kind al autisme had, dat krijgt het er niet door. Natuurlijk kan je dat positief en negatief beinvloeden, maar chat noemde het als oorzaak.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:55

ANNETTE792 schreef:

Een paar dingetjes..ik geef vrouwen niet de schuld van autisme, in dit stukje krijgt de man de schuld. En als hij het niet meer ziet zitten, dan laat ie de vrouw ook nog in de steek...dan is het geen knipoog meer in mijn ogen.

Leg mij eens het volgende uit dan: waarom worden alle mannen in een kwaad daglicht gesteld op de site. Ze worden beschuldigd van oversekst gedrag, ze worden gezien als de grote boosdoeners van de echtscheiding, ze worden beticht van mishandeling en overheersing. Nooit heb ik een vrouw hier positief over een man horen praten......
En als ik ook nog een relatie met een vrouw krijg, die dit gedrag vertoont, word ik de hele tijd beoordeeld over het verleden van haar. Ik heb gewoon geen zin aan al dat kneusjesgeklets hier op het forum. Dat een man een vrouw iets aangedaan heeft, wil niet zeggen dat alle mannen zo zijn.

We nemen de woorden respect en elkaar in je waarde laten snel in de mond, maar hoeveel respect wordt hier voor mannen getoond?

Tenslotte je opmerking over schoonmaakster. Een vrouw die haar verleden verwerkt heeft, zal geen moeite hebben voor haar man te zorgen. Een vrouw die nog midden in de crisis zit, zal dat als vernederend ervaren.....

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 3 januari 2011, 14:59
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:03

CHATULIEM619 schreef:
Een paar dingetjes..ik geef vrouwen niet de schuld van autisme, in dit stukje krijgt de man de schuld. En als hij het niet meer ziet zitten, dan laat ie de vrouw ook nog in de steek...dan is het geen knipoog meer in mijn ogen.

Leg mij eens het volgende uit dan: waarom worden alle mannen in een kwaad daglicht gesteld op de site. Ze worden beschuldigd van oversekst gedrag, ze worden gezien als de grote boosdoeners van de echtscheiding, ze worden beticht van mishandeling en overheersing. Nooit heb ik een vrouw hier positief over een man horen praten......
En als ik ook nog een relatie met een vrouw krijg, die dit gedrag vertoont, word ik de hele tijd beoordeeld over het verleden van haar. Ik heb gewoon geen zin aan al dat kneusjesgeklets hier op het forum. Dat een man een vrouw iets aangedaan heeft, wil niet zeggen dat alle mannen zo zijn.

We nemen de woorden respect en elkaar in je waarde laten snel in de mond, maar hoeveel respect wordt hier voor mannen getoond?

Jij schreef:

Ze trekken zich niets aan van de opvoeding, en ze zijn de grootste oorzaak van autisme..

Goed voorbeeld dat je je woorden wel eens beetje verkeerd kiest. Gelukkig denk je anders dan je hier opscheefLachende smiley

Heb jij mij nog nooit positief over mn echtgenoot horen praten? Dan toch eens beter opletten.
Maar je zet meteen weer een stereotyp beeld neer van hoe jij blijkbaar over ALLE vrouwen denkt omdat er inderdaad een paar zo zijn.
Maar dat is nou net waar je vrouwen zelf van beschuldigt: omdat er 1 man je iets aangedaan hebt wil het niet zeggen dat alle mannen zo zijn.
Verrassing chat: ook niet alle vrouwen zijn zo Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:06

Tenslotte je opmerking over schoonmaakster. Een vrouw die haar verleden verwerkt heeft, zal geen moeite hebben voor haar man te zorgen. Een vrouw die nog midden in de crisis zit, zal dat als vernederend ervaren.....

Laatst aangepast door CHATULIEM619

Misschien zoekt iedereen naar iets wat net even anders ligt, wat genuanceerder.
Als je van elkaar houdt zorg je graag voor elkaar, dan denk je er niet eens bij na maar doe je dat om de ander te plezieren en dat doet jou dan weer plezier.
Ook ik heb me niet altijd positief uit gedrukt over mijn ex, maar ik denk zeker niet alleen negatief over mannen, waarom zou ik anders nog op deze site zitten?

gr majaro
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:07

mij ook, grace; daarom heb ik het als nieuwjaars wens op mijn profiel geplaatst....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:09

HERMAN388 schreef:
Mop of grap over God kan hier niet.
Het past gewoon niet.

Geeft Zijn Naan de eer

Helemaal mee eens Herman, het past niet!
Ik denk dat ik een andere opvoeding heb gehad van mijn ouders.

Mij is geleerd van;

Spreek vrijmoedig over GOD,
maar misbruik Zijn naam nooit.

Zouden mijn paps en mams het zo verkeerd hebben gedaan met de opvoeding?
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:11

ANNETTE792 schreef:
Heeft dat zozeer met autisme te maken? Ik denk dat je elk kind, gezond of met stoornis, op zo'n manier kapot kan maken.
Maar dat neemt niet weg dat het kind al autisme had, dat krijgt het er niet door. Natuurlijk kan je dat positief en negatief beinvloeden, maar chat noemde het als oorzaak.

Het is niet de oorzaak, daar geef je ik volledig gelijk in.
Wat juist heel belangrijk is hoe ga je dan als ouders ermee om...
Voor zo'n kind is het juist belangrijk dat er positieve inpulsen gegeven worden zodat er begrip voor is....het is al erg genoeg dat een moeder dat vroegtijdig het ziet......

Wij mannen zijn te beredenerend om het te kunnen begrijpen welke emotie's er spelen....
Voor mijzelf was dat een leer proces...

Het doet me nog steeds zeer hetgeen dat Robbedoes geplaatst heeft, want ik zie in mijn zoon een parel waar veel tranen voor gevallen zijn....
en dan zeggen dat God ze niet gemaakt heeft????

En Robbedoes de zware lading die ik er aan geef, heb ik alle redenen toe...

Laatst aangepast door
MAR907
op maandag 3 januari 2011, 15:22
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:14

CHATULIEM619 schreef:

Ik dacht nou net dat ik van mn eerste huwelijk geleerd had dat je voor elkaar moet zorgen, en niet de een enkel voor de ander.
Ik denk bij zorgen voor ook niet meteen aan huishoudelijke zaken, jij wel geloof ik.
En ik zei dat met een vette knipoog chat, doelend op het beeld dat jij me vaak geeft waarvan ik het idee hebt dat het niet klopt......al ga ik nu ff twijfelen of dat beeld niet klopt..
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:14

LEANNE226 schreef:

en.........(tromgeroffel)komt er eindelijk diepgang in het programma? Clown smiley

Zijn toch allemaal levenszaken?????? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:23

MAR907 schreef:

Het doet me nog steeds zeer hetgeen dat Robbedoes geplaatst heeft, want ik zie in mijn zoon een parel waar veel tranen voor gevallen zijn....
en dan zeggen dat God ze niet gemaakt heeft????

Dat is net hoe je het bekijkt denk ik. Ik haal er nergens uit dat een vader niet belangrijk is of het niet zou kunnen. Een kind, gezond of met aandoening, heeft een vader net zo hard nodig als een moeder. Er bestaat geen betere ouderhelft.
Bekijk het eens wat positiever: jij moet helaas vader en moeder tegelijk zijn voor je kinderen, je mag jezelf er zeker ook onder rekenen!

Wat ik me dan wel weer voor kan stellen is dat je als je er als vrouw alleen voor komt te staan met zo'n kind, net als jij als man er alleen voorstaat, je misschien bemoedigt voelt door zo'n gedicht?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:26

LEANNE226 schreef:

Sommige mensen hebben zo n raar beeld van de boeren,
ik vraag mij weleens af...hoe komen ze dan aan die hoge kijkcijfers.

Ik vind wel dat er hele vlotte meiden op reageren,
soms denk ik weleens dat er over het boerenwerk te ligt gedacht wordt.

Er is meer te doen dan eitjes rapen en schaapjes te tellen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:26

ANNETTE792 schreef:
Dat is net hoe je het bekijkt denk ik. Ik haal er nergens uit dat een vader niet belangrijk is of het niet zou kunnen. Een kind, gezond of met aandoening, heeft een vader net zo hard nodig als een moeder. Er bestaat geen betere ouderhelft.
Bekijk het eens wat positiever: jij moet helaas vader en moeder tegelijk zijn voor je kinderen, je mag jezelf er zeker ook onder rekenen!

Wat ik me dan wel weer voor kan stellen is dat je als je er als vrouw alleen voor komt te staan met zo'n kind, net als jij als man er alleen voorstaat, je misschien bemoedigt voelt door zo'n gedicht?

Annet,

je begrijpt het niet...
Een kind komt uit het moederschoot.
Mijn vrouw wist daardoor dat er iets met hem was...
Dat kon ik als man niet weten...
Het achterligende achtergrond bij mijn vrouw, heeft verre gevolgen gehad.
een kind die geen liefde van zijn moeder ontvangt vanwege dat die ongewenst is, veroorzaakt autisme bij het kind.

Laatst aangepast door
MAR907
op maandag 3 januari 2011, 15:31
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:36

ANNETTE792 schreef:
Jij schreef:

Ze trekken zich niets aan van de opvoeding, en ze zijn de grootste oorzaak van autisme..

Goed voorbeeld dat je je woorden wel eens beetje verkeerd kiest. Gelukkig denk je anders dan je hier opscheefLachende smiley

Heb jij mij nog nooit positief over mn echtgenoot horen praten? Dan toch eens beter opletten.
Maar je zet meteen weer een stereotyp beeld neer van hoe jij blijkbaar over ALLE vrouwen denkt omdat er inderdaad een paar zo zijn.
Maar dat is nou net waar je vrouwen zelf van beschuldigt: omdat er 1 man je iets aangedaan hebt wil het niet zeggen dat alle mannen zo zijn.
Verrassing chat: ook niet alle vrouwen zijn zo Lachende smiley
Het gaat me niet om vrouwen individueel, het gaat om het algemene sfeertje hier onder vrouwen..En geloof me, dat zit veel dieper dan je denkt. En ik heb er geen zin aan voortdurend vergeleken te worden met een lapzwans of een dictator. Toevallig kan ik wel van een vrouw houden en mezelf wegcijferen...
Het verraderlijke van dit stukje is, dat het er zo terloops staat. Maar zo praten vrouwen voortdurend hier over mannen. Ze voelen zich eigenlijk beter....en een sneer af en toe en een laatdunkende opmerking wordt eigenlijk als heel normaal beschouwd.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 3 januari 2011, 16:13
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1717 1718 1719 1720 1721 1722 1723 ... 6194 Volgende
Pagina 1720 van 6194