| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:34
|
|
|
|
Naar mijn idee word er een advies gevraagd...hoe om te gaan met..... Ik denk dat marylien het al begrepen heeft, kom nl. twee keer het woord Respekt tegen
Er is een constateren van.. normvervaging onder ons christenen overal[wereldwijd] daar gaat het hier over dat stukje delen kunnen we hier kwijt
Voor mij geen probleem om te delen van wat je mee maakt elk getuigenis is belangrijk
We hebben elkaar juist hard nodig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | En je dan nog welterusten kust ook....... in onderbroek met sweater........brrr |
willemijn!! asjeblieft, stop!! ik wil nog in slaap kunnen komen vanavond.......... vind je in de deuropening niet rillerig genoeg?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Richard kwam nogal verveeld over vond ik maar het wordt vast streng geregisseerd. Wat vinden jullie van die boerin?Ze was het al zat zei ze........zo kwam ze ook over,bitcherig  |
Ik denk dat die boerin echt niet mis is, en dat ze beter alleen kan blijven.
Als ze een man krijgt, heb ik met hem te doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:40
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | 'Soms moet het testosteron eruit. Soms moet je je gewoon eens een keer weer vent voelen. Een kerel dus....Nog even en dan mogen we ook al niet meer naar voetbal kijken. Waar is dan onze uitlaatklep gebleven? Waar mogen we ons dan wel een kerel noemen?
|
vertel eens chat; hoe "laat jij je testosteron uit" hihi en hoe zorg jij ervoor je een kerel te voelen? (hmmm leerzaam onderwerp hoor!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:44
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Suusje, ook jij heel veel sterkte meis! Ik weet ook wat pijn is en het kan je hele leven gaan beheersen....Gods kracht toegebeden! Angy |
tnx Angel... ik denk persoonlijk niet dat het goed is als pijn je leven gaat beheersen... maar t'is soms wel moeilijk... Ik heb de tijd (hurkend op mijn stoel) zitten kijken naar oude afleveringen van "Helpdesk live" en dat was dan weer mijn mooiste moment... Ik vind de meeste van die afleveringen echt mooi !! leer daar enorm van...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 10 januari 2011, 15:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:49
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | vertel eens chat; hoe "laat jij je testosteron uit" hihi en hoe zorg jij ervoor je een kerel te voelen? (hmmm leerzaam onderwerp hoor!)  | VOETBAL: in het Oranje gekleed, het huis oranje, de honden oranje pet op...het Wlhelmus meezingen uit volle borst, staande, juichen als NL scoort, schelden als ze fouten maken. Chips op tafel, met cola....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 10 januari 2011, 15:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:51
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | 'Soms moet het testosteron eruit. Soms moet je je gewoon eens een keer weer vent voelen. Een kerel dus....Nog even en dan mogen we ook al niet meer naar voetbal kijken. Waar is dan onze uitlaatklep gebleven? Waar mogen we ons dan wel een kerel noemen?
Kwam laatst in de chatbox, hadden de vrouwen het over baby's....Toch ook oestrogeen gedrag??? Of Boer zoekt Vrouw kijken... |
Wat is daar mis mee Chat ? Ik denk dat het eerder mis zou zijn als vrouwen het daar nooit over zouden hebben... Boer zoekt vrouw kijk ik zelf zelden, wat heeft dat overigens met baby's te maken ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | VOETBAL |
Of door het meelezen in de chatroom, als wij het over die schattige babytjes hebben .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:57
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:00
|
|
|
|
Aan iedereen die 18 december op het kerstfeestje foto's maakte:
Ik heb 5 foto's ontvangen van Grace, 4 prachtige van al de heerlijke gerechten....en slechts 1 met personen erop. Wie zou mij nog wat foto's willen sturen? Ik zou zo graag een herinnering hebben aan die heerlijke middag/avond. Vraag me even naar mijn email-adres, en alvast ontzettend bedankt! Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op maandag 10 januari 2011, 21:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:00
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | VOETBAL: in het Oranje gekleed, het huis oranje, de honden oranje pet op...het Wlhelmus meezingen uit volle borst, staande, juichen als NL scoort, schelden als ze fouten maken. Chips op tafel, met cola.... |
Ehhh ...nou dat kan leuk worden op de heide We maken ons nu zorgen over de hoeveelheid mannelijke hormonen testosteron en volgens mij ben nog steeds een mannetje hoor
Hoe zou het met de vrouwelijke hormonen gaan Chat????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | VOETBAL: in het Oranje gekleed, het huis oranje, de honden oranje pet op...het Wlhelmus meezingen uit volle borst, staande, juichen als NL scoort, schelden als ze fouten maken. Chips op tafel, met cola.... |
hmmm oranje, chips en cola..........dat is dus testosteron.......oke dan *did never know that........*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:08
|
|
|
|
heb wel foto`s gekregen maar nie voor jou oogjes,je zou zo maar ....kunnen worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:12
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | heb wel foto`s gekregen maar nie voor jou oogjes,je zou zo maar ....kunnen worden  |
Ah Ducky please? Stuur je ze effe door? assieblief?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:12
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:14
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Hahaha Henduk...toe stuur Angel wat meer foto's met anderen er op nou maar. Je hoeft niet zo verlegen te doen als Angel misschien....op je is of....van je is!  |
Ik ben niet verlegen...nou ja....klein beetje maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:18
|
|
|
|
tip voor de mannen, die balen van de vrouwen:
richt een eigen chatlobby op....
verboden voor vrouwen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:21
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Ik denk dat die boerin echt niet mis is, en dat ze beter alleen kan blijven.
Als ze een man krijgt, heb ik met hem te doen.  |
Die Johannes is een leukerdje Carien Grappig koppie en volgens mij is hij lekker direkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIEM720
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:22
|
|
|
|
kreet week 2 (10-01-2011)
n.a.v. van pech onderweg:
"Auto's, ze moeten t gewoon doen" "net als mannen"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:47
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Die Johannes is een leukerdje Carien Grappig koppie en volgens mij is hij lekker direkt. |
is dat die donkere krullebol?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | is dat die donkere krullebol? |
Nee die blonde Groninger,die donkere Harrie vin ik nie zo..........die Adriaan lijkt me ook een leuke man,eentje met principes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:56
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Die Johannes is een leukerdje Carien Grappig koppie en volgens mij is hij lekker direkt. |
ik vind Adriaan wat leuker, hij was de enigste die haar hielp met de tafel afruimen.......de andere twee bleven zitten........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:57
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | willemijn!! asjeblieft, stop!! ik wil nog in slaap kunnen komen vanavond.......... vind je in de deuropening niet rillerig genoeg? |
om het nog erger te maken! volgens Imke had hij ook nog sokken aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:04
|
|
|
|
Op dat soort mannen knap ik altijd een beetje af dus het is heel persoonlijk Chatuliem.......hou ook niet van voetbal trouwens......alleen het WK met Bert van Marwijk was wel leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:12
|
|
|
|
| SIEM720 schreef: | kreet week 2 (10-01-2011)
n.a.v. van pech onderweg:
"Auto's, ze moeten t gewoon doen" "net als mannen" |
Tjonge.....jij durft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:13
|
|
|
|
| LORETTA033 schreef: | Naar mijn idee word er een advies gevraagd...hoe om te gaan met..... Ik denk dat marylien het al begrepen heeft, kom nl. twee keer het woord Respekt tegen
Er is een constateren van.. normvervaging onder ons christenen overal[wereldwijd] daar gaat het hier over dat stukje delen kunnen we hier kwijt
Voor mij geen probleem om te delen van wat je mee maakt elk getuigenis is belangrijk
We hebben elkaar juist hard nodig |
Maar ja, misschien zit niet iedereen op jouw getuigenis te wachten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:14
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Ik denk dat die boerin echt niet mis is, en dat ze beter alleen kan blijven.
Als ze een man krijgt, heb ik met hem te doen.  |
Ze geeft de touwtjes niet graag uit handen, al hadden de boeren wel iets meer kunnen helpen. Ze vonden het ook wel erg makkelijk, om aan te schuiven. 'k Heb ook het idee, dat ze geen van de mannen echt aankijkt. Tja, hoe ze het dan wil gaan aanpakken? En dat kennismakingsspel, dat is natuurlijk dé manier om van alles te weten te komen. Maar ja, dan moet je er wel wat leukere onderwerpen in stoppen. Echt een gemiste kans, wat boer Adriaan (in mijn ogen ook de leukste) nog aangaf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | om het nog erger te maken! volgens Imke had hij ook nog sokken aan  |
Hadden jullie hem liever naakt gezien? hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar dan het positieve nieuws: die boer Richard viel me 100% mee! Mijn eerste indruk was dat het een onverbetelijke flirt was maar die mening moet ik toch even herzien...... Dat ben ik met je eens! Hij heeft trouwens wel erg populaire én aanwezige dames uitgekozen, hopelijk krijgt hij daar geen spijt van. Maar het dieptepunt was die Marcel die in zijn onderbroek de dames welterusten kwam kussen.....  Brrrrrrrrrrr..... Ik heb die man nu werkelijk over niets anders horen praten dan over kinderen................dus die iets oudere vrouw zal er volgende week wel uitgaan, voldoet niet aan de criteria.... Ik denk dat zij er inderdaad als eerste, om die reden, uit ligt. En wat denken jullie? Zal rommelige Gijsbert aan de nette friezin blijven plakken??????? Tja......  |
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 10 januari 2011, 17:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:18
|
|
|
|
de beste stuurlui staan aan wal is mijn ervaring allemaal pedagogische opleidingen maar zelf geen kids zo hadden wij vroeger ook psygoloog in kindertehuis zou ons leidsters ff verttellen hoe we het in de praktijk moesten doen maar zijn eigen kids kon ie niet mee communiceren respect krijgen doe je door respect leren en dit voorleven aan je kids je vader en moeder eren doe je door hun liefde en inzien wat zij allemaal voor je doen of gedaan hebben of juist nagelaten hebben. je krijgt moraal mee of niet
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 10 januari 2011, 17:19
|
|
| Naar boven |
|
|