| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:18
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Wel jammer dat de Here Jezus niet zo bekend was....  |
Die is nog bekender!  In elk geval op CM (in deze discussie) is al gebleken dat Jezus een bekendere is dan Michael W
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:18
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Wel jammer dat de Here Jezus niet zo bekend was....  |
Eigenlijk ben je het reageren niet eens waard zonde van men energie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:19
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Die is nog bekender!  In elk geval op CM (in deze discussie) is al gebleken dat Jezus een bekendere is dan Michael W  |
Is dat zo??? Ik ga nu slapen weltrusten Henk....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:19
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Waar hoor of lees jij dan het "lam" in de songteksten van Smith???? |
Agnus Dei, Mar! Dat lied over God Almighty  En nee, er is geen enkele andere levensbeschouwing volgens mij die God als Lam laat beschrijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:20
|
|
|
|
Ik kreeg dat mailtje ook. Ach, het is voor mij om de hoek dus ga me maar opgeven. Mocht die Tapas niet te verteren zijn dan pak ik daarna wel de MAC .....
Met 60 vrouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:21
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Is dat zo??? Ik ga nu slapen weltrusten Henk.... |
Jij ook welterusten, Mar! En nogmaals, misschien gewoon dit topic met rust laten, zodat anderen gewoon serieus verder kunnen praten over de geplaatste tekst(en) van Michael, zonder duistere ruis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:22
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Die meiden gaan hem het vuur aan de schenen leggen, reken maar!! Hij geeft er twee het idee dat ze het wordt en dat kan-ie beter niet doen, hè, vragen om problemen. Hij is er niet uit en ze glimlachen wel lief naar hem maar meer ook niet; ze zijn op hun hoede. Hij maakt een wat warrige en flirterige indruk naar alledrie, arme man. Zelfs in de wereld draait door zat de tafel vol met Yvonne, exboer op zoek met ega en deskundigen die de laatste aflevering ontrafelden, lachen! Dus Willemijn, neem die aflevering ook even mee met uitzending gemist, dat mag je niet missen....... |
Bedankt voor deze kijktip, had ik nog niet gezien. Inmiddels dus wel....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:24
|
|
|
|
| SABINE471 schreef: | Ligt er aan of het een spetter is ...  |
Dan kom je vast van de regen in de drup. Om vervolgens te merken dat het de druppel is die de emmer (der liefde) doet overlopen, waardoor het een druppel op een gloeiende plaat (der liefde) wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:24
|
|
|
|
|
Ik rijd ook geen auto dus meiden die zeer slecht te bereiken zijn met het OV ga ik zelf niet mailen voor contact voor meer dan alleen gezelligheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:26
|
|
|
|
|
60 x een Begmac menu = mag je eerst je rekening wel bijvullen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:29
|
|
|
|
Ik wil ook wel trouwen maar mijn schoonouders kunnen helaas geen kinderen krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:34
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Heidi (Carien) treft de schaapherder Peter ..... jodelahieeetieeee .....  |
Dat zou wel leuk zijn Crossie...daarop die hoge berg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:37
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Met dank voor uwer bedenkelijke reacties. Het spijt me...ik kan er niet mee " uit de voeten". Maar ga er maar van uit dat er heel veel lectuur is waarin men de betekenis van het Ichtus teken kan raad plegen. Succes!  | Ik denk dat het weinig uitmaakt welke richting die uitzwemt, de meeste gaan richting links, en sommige naar rechts. Naar boven of naar onder staat ze stom, rechtuit zou alleen de staart zichtbaar zijn, en anderom alleen de kop. Bij ons staat er 1 boven op de kerk (gelijknamig) en die ging vandaag alle richtingen op (de wind he). Misschien is het alleen een aanduiding dat er een gelovige auto bestuurder voor je rijd. En dan maar hopen dat die hem niet door inruil verkregen heeft, doe je dan wat verkeerd zie je het waarschijnlijk ook, maar dan anders. Zo kan je uren dagen weken maanden jaren debateren om een visje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:37
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Ik reageer niet op jou antwoord dacht ik Cross, of voel jij je aangesproken??? |
Nee ik voel me niet aangesproken, maar ik reageer wel op jouw posting. Het tijdsbestek tussen Chatuliems reactie op jouw posting was veel langer dan jouw reactie op mijn posting. De verbindende link is dus de tijd tussen posting en reageren.
Vind dat je jezelf in deze discussie behoorlijk te kijk zet. Stug volhouden aan je gelijk is prima, maar dat je daarbij elke vorm van respect naar de andere discussie-leden overboord zet ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:42
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Vraag me af wie er wanhopig (op zoek) zijn, de mannen of de vrouwen.
Denk dat de inschrijving voor de vrouwen al weer vol is
..
| ANGELIQUE327 schreef: | das bluf!  |
Ik had wel gelijk ..... zie posting Mario ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:50
|
|
|
|
Annelies wil mee!
Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM. Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook. Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep. De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.
Deze tekst even kopieëren en je eigen naam erbij zetten als je mee gaat!
Wij gaan mee: *Lenie020 *Hanna566 *Nes843 *Annelies144
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:52
|
|
|
|
Zit je ergens mee Gert?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:54
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | 60 x een Begmac menu = mag je eerst je rekening wel bijvullen. |
Is net vandaag aangevuld door mijn werkgever
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:13
|
|
|
|
| EGGIE989 schreef: | | Ik rijd ook geen auto dus meiden die zeer slecht te bereiken zijn met het OV ga ik zelf niet mailen voor contact voor meer dan alleen gezelligheid. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:13
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | wat zou je doen op een eerste date afspraak ?  |
aangenomen dat je elkaar via chat of foon al vrij goed kent, en er beiden súper naar verlangd om elkaar te ontmoeten ... je neemt vanzelf sprekend voor je nieuwe liefde een mooie bos bloemen mee ... naar mijn mening maakt het helemaal niet uit wáár je elkaar ontmoet ... die klik en vertrouwen ... moet er van te vóren al zijn ... bij de onmoeting hoef je elkaar alleen maar in de ogen te kijken, en de rest gaat vanzelf ... is de klik er nog steeds ... dan vlieg je elkaar om de nek ... en zijn samen blij ... is het ánders ... wees dan éérlijk en ga het gesprek aan wáárom er bij jou de klik er niét is, of andersom ... en gun elkaar de tijd om hier over na te denken ... met elkaar hierover discuseren is hierbij van groot belang ... je vond elkaar immers via chat of foon toch súper leuk? terwijl je elkaar nog nooit ontmoet heb ...
is de verwachte klik van beide kanten er nog steeds, gá er dan voor ... je nieuwe liefde wil niets liever dan leuke dingen met je doen, en beantwoord dan dan ook, ja uuuuh ... mannen?? ... wél initiatief ondernemen hé ... het komt je écht niet toe gewaaid ... vrouwen snappen dit hahaha ...
ga na jullie date samen heerlijk uit eten ... de gesprekken volgen vanzelf, al moet ik er wel bij zeggen, dat jij als man een beetje initiatief moet tonen ... de rest komt vanzelf ... suxes mannen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:21
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | | Zit je ergens mee Gert? | Ikke Jou wens ik in ieder geval het aller allerbeste, voor nu en in de toekomst
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op dinsdag 25 januari 2011, 23:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:33
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Ikke Jou wens ik in ieder geval het aller allerbeste, voor nu en in de toekomst  |
Dankje Gert, dat waardeer ik. Ik wens jou ook alle moois toe!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:39
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | et voila: de Bang & Olufsen Beo4...hiermee kan ik overigens B&O-apparatuur-gebruikers bij mij in de buurt (if any) helemaal gek maken, door buiten met deze afstandsbediening te gaan staan (want als het signaal door mijn vinger gaat, gaat het ook door gordijnen...) |
ik vraag me af of de redactie er zo blij mee is dat we van die grote foto's op het forem gaan zetten. zolang de foto's niet te groot zijn zullen ze het nog wel wat gedogen,maar misschien kunnen we er beter geen fotoalbum van maken,lijkt me zo??? tis maar een idee hoor..
gr. Bert
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op dinsdag 25 januari 2011, 23:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:00
|
|
|
|
ja moi,
hadden jullie al gehoord dat boer marcel voor de poolse Ksenia kiest? boeren in de omgeving zien alleen Ksenia nog maar bij zijn boerderij,tenminste dat heb ik op een nieuws site gezien...
het programma is immers maanden geleden al opgenomen,dus mensen die in omgeving van de bzv boeren wonen,weten allang welke vrouw het geworden is natuurlijk..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:10
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Waar hoor of lees jij dan het "lam" in de songteksten van Smith???? |
Alleluia Holy Holy are You Lord God Almighty Worthy is the Lamb Worthy is the Lamb Amen.
Er is dus niks mis met dit lied en we zingen het graag in onze gemeente.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 26 januari 2011, 00:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:23
|
|
|
|
Speciaal voor Suus. 'k Vind 'm zelf heel erg mooi, zowel de muziek als de tekst.
Sons of Korah - Psalm 121
http://www.youtube.com/watch?v=h5W-XKHwS-A
Is misschien weleens eerder geplaatst, maar bij een mooi lied mag dat hè. 
'k Voeg er nog een van ze toe, want deze plaatste ik inderdaad al eerder. Psalm 23 is ook mooi.
The Lord is my Shepherd http://www.youtube.com/watch?v=bhpypRkV47w
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 26 januari 2011, 10:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Mijn abo op cm verloopt volgend weekend. Waarschijnlijk tot vreugde van sommigen verleng ik het niet. 
In bijna vier jaar heb ik vele leden persoonlijk ontmoet. Daar zaten mensen tussen waar het contact mee zal blijven. Ook mensen die ik inmiddels alweer vergeten ben. Zelfs mensen die ik niet meer tegen hoop te komen.
Ik wens u allen ( dus ook de eikels onder u) een prettige voortzetting op cm. |
hahaha hey maat ... ff dimmen hé ... ben jij van plan om je lidmaatschap op te zeggen hier? ... dácht het niet hoor ... krijg je spijt van jij al 4 jaar lid? ... nou én? ... gewoon lid blijven dan ... ikke al 6 jaar ... heb inmiddels mijn huisje behoorlijk opgepimd en in dit voorjaar een gehele nieuwe tuin ... mmmm ... ik zie uit naar een é'rrrrg leuk feesie ... gewoon blijven dus ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:31
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | sorry ducky....t ging over strandwandeling noordwijk..vorig jaar..en was effe tussen griffy en mij...ik zag jou daar niet....Griffy helaas ook niet..maar daar baalde ik wel van...en we zitten nu grappies te maken...maar Griffin...weet niet of je dit leest...maar ik vond het erg rot wat er toen gebeurde...zo...pffff...dat ben ik weer kwijt |
Ach, ik ben wel wat gewend (iets met dikke huid en brede rug )
Bovendien heb ik het zelf aangeslingerd...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 29 januari 2011, 13:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:37
|
|
|
|
Ach we betalen ervoor denk
Maar voor de overzichtelijkheid zijn kleinere foto's wel prettiger ja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:37
|
|
|
|
| SABINE471 schreef: | Hoi hoi
Zoals je misschien wel weet ben ik druk aan het verhuizen.
En nou kan ik wel wat hulp gebruiken.
Wanneer? aanstaande zaterdag
Waar? drenthe, adres via pb tje
Hoe laat? vanaf half negen ('s ochtends )
Welke klussen? houtwerk schuren
Wat mee te nemen? goed humeur, vooral veel humor en een schuurmachine ...
groetjes, sabine |
sabine ... ik heb helaas op dit moment geen tijd om je te kunnen helpen... zou dat graag willen ... maar kom óp cm érs ... jullie kunnen véél meer dan jullie denken om sabine hier mee te helpen ...
|
|
| Naar boven |
|
|