ChristianMatch

Forum

Privacy op CM is niet gegarandeerd
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 14:49

Klopt als een bus!
Je bepaalt zelf onder welke gegevens je 'opereert'. Je persoonsgegevens zijn absoluut niet openbaar, tenzij je deze gegevens zelf publiceert natuurlijk.

CROSSROAD317 schreef:
Alleen wat heeft dat te maken met privacy-schending ??

Volgens mij kun je als buitenstaander nergens op CM persoonsgegevens vinden. Ook als lid is het trouwens niet mogelijk om persoonsgegevens te vinden over iemand anders.
De enige gegevens die je ziet, zijn die gegevens waarmee jezelf akkoord bent gegaan dat andere leden ze kunnen inkijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 15:28

DAYSPRING826 schreef:
Dat ben ik helemaal met je eens. Toch geloof ik dat als op voorhand duidelijk is dat er geen kinderen kunnen komen, sommige potentiële partners bij voorbaat afhaken. De situatie is natuurlijk anders dan wanneer ongewenste kinderloosheid/onvruchtbaarheid pas in een later stadium aan het licht komt.

Lieve dayspring. Ik kan me er niets bij voorstellen hoe het voelt om zelf geen kinderen te kunnen krijgen, want ik heb drie schatten van kinderen. Mijn beste vriendin en haar partner en mijn broer en zijn partner zijn wel onvrijwillig kinderloos gebleven. Dat is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar als vriendin en zus leef je daar wel heel erg in mee.

Waar het me nu echter even om gaat is dat ik je graag een beetje wil bemoedigen met het volgende: Mijn broer heeft vanaf het begin van zijn relatie geweten dat zij samen geen kinderen zouden kunnen krijgen. Toch is hij met mijn schoonzus getrouwd. Hij ging (en gaat) compleet voor deze vrouw, inmiddels al ruim 14 jaar. Het is dan ook een geweldige meid.

Dus: er lopen echt wel mannen rond die voor een vrouw kiezen om wie zij is, om hoe zij in elkaar steekt. Kinderen krijgen is fantastisch, ik kan niet anders zeggen. Maar helaas is het niet iedereen gegund. En juist dan komt het erop aan.. kies je voor hem of haar... of voor het feit dat je zo graag kinderen wilt. Ik hoop voor jou dat je iemand tegen komt die echt helemaal voor jou gaat. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 15:52

LISA610 schreef:
Thx Mar.. geloof ik... Tja jij kunt het weten, want je was erbij in Leeuwarden. Kan me niet herinneren dat er ooit eerder iemand over mijn neus is begonnen dus origineel ben je wel, ha ha ha.

Ha is dit de nieuwe valentijnsgroet mar...even off-topic berichtje...ehh nu weer on-topic Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 15:54

[quote=CROSSROAD317]

Begint nu wel een leuke en aantrekkelijke wandeling te worden he ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 15:56

GRIFFIN748 schreef:
nog 6

Huh wat ?? 6 Griffin verklaar je nader ...of weet je weer meer dan mij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 15:59

[quote=MARY052]Waarom was mijn last zo zwaar?

Inderdaad een prachtig stuk Mary. Het klopt van begin tot het eind, dat weten we allemaal. Maar juist voor iedereen die verkeerd in omstandigheden waardoor het even niet zo voelt:

http://www.youtube.com/watch?v=a28PKiZ_WbU

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:01

G 5
L 12
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:17

LEANNE226 schreef:
G 5
L 12
H 12
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:33

HANNAH810 schreef:

Ga je ons ook al verlaten Hannah ? Huilende smiley, smiley in tranen nee toch ???
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:35

Straks klinkt er een echo door het forum..........

Is daar iemand?.....mand........and........nd...........d.........

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:49

SUSANNAH475 schreef:
hahaha Chat...
Yvon had idd. beter kunnen wachten tot na het eten om de keuze bekend te maken... Knipoog smiley

Dat dacht ik dus ook hahaa, dat bord gaat niet meer leeg haha.

annemarie heeft verkeerd gekozen ze had de moeilijkere weg moeten kiezen met harry die was zeker weten wel heel erg gesteld op haar. Hij deed zich groter voor als dat hij zich voelde . In dat voorstukje leek het er op dat er werd gezegt door adriaan dan kunnnen we is EEN KEER bellen. waarop annemarie zei EEN KEER bellen?
dus nee dat komt denk ik niet goed maar ach harry woont niet zo ver ervandaan toch mischien dat hij over zijn goede hartje kan strijken en hij haar nog een kans wil geven NADAT het programma is afgelopen.

en qua frank ja dat was voor mij wel heel erg verassend dat had ik echt niet verwacht omdat hij zo naar die praktische kant keek het leek echt of hij voor die blonde zou gaan. Maar denk dat hij een erg goede keuze heeft gemaakt want denk dat anita stapel op hem is en er echt wel alles aan doet om oplossing te bedenken dat ze toch zoveel mogenlijk tijd met elkaar kunnen besteden want dat doe je als het echte liefde is hehe.

marcel was al duidelijk vanaf dag 1 dat ksenia het zou worden

gijsbert heeft denk ik een verkeerde gekozen, wat een lullige opmerking zeg over dat bestek ik had zoiets van je hoeft echt nie zo neerbuigent te doen.

en richard met zijn taart brrr

Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:49

CHRISTIANMATCH schreef:
Het forum is inderdaad openbaar. Wij vinden ook dat deze openbaarheid de essentie van een forum is.
Je moet geen dingen delen op het forum die je niet in de openbaarheid wilt hebben.
Potentiële leden (waaronder jouw potentiële christelijke partner) kunnen zo zien dat ChristianMatch druk en actief is en dat nodigt uit tot lid worden (wat dus jouw kansen vergroot).

Wel kan ik als tip geven om in je profiel-instellingen aan te geven dat je niet wil dat mensen die niet zijn ingelogd je foto kunnen zien. Zo verklein je de kans dat iemand je kan herkennen enorm.

Het is verder nooit verstandig om contactgegevens op een forum te plaatsen, of deze nu wel of niet openbaar is. Verstuur persoonlijke gegevens en vertrouwelijke informatie dus altijd via een privé-bericht.

Verder zullen wij duidelijk gaan aangeven dat dit forum openbaar is.

De laatste opmerking is ieder geval integer, meer dan het geval was. Verder vind ik dit een typisch staaltje van modern communiceren: rust in de tent, niet ingaan op de vragen zelf en vervolgens een aantal dingen zeggen waar niks tegen in te brengen zijn en die de juistheid van een beleid lijken te onderstrepen. En geloof me, ik heb het in mijn bestuurlijke werkzaamheden ook wel eens zo moeten toepassen.

Jammer echter Judith, dat je de kans hiermee mist om als nieuwe moderator echt inhoudelijk te reageren. Een zin als: de openbaarheid is de essentie van een forum klinkt mooi en gewichtig maar klopt die ook? Temeer om dat de essentie van de discussie toch echt een andere is. Ik mag toch aannemen dat je die bijdragen hebt gelezen, begrepen en serieus hebt genomen. Ik ben niet zo van moderne communicatie om een goed gevoel bij de klant te doen ontstaan maar hou meer van de inhoud.

De essentie van een forum op CM is dat het openbaar is voor de leden van CM. En dus niet voor anderen. Temeer omdat mensen zich geremd voelen zich te uiten of zich gevolgd voelen door exen en zich hier daarvoor veilig waanden. Over persoongegevens gaat de discussie helemaal niet en die zijn ook niet aan de orde of in gevaar.

Verder zijn de adviezen die je geeft waar maar erg voor de hand liggend en bij de meesten echt wel bekend. Ze onderstrepen zeker de juistheid van jouw stelling niet. In ieder geval maak je indirect duidelijk dat je veronderstelt dat een openbaar forum mensen aantrekt en uitnodigt lid te worden. Of dit werkelijk bedoeld is om leden meer kansen te geven of dat het vooral een commerciële achtergrond heeft, laat ik dan maar in het midden. De prijs lijkt me hoog, ethisch gezien.

Positief is alleen de laatste zin en: dat er tenminste een reactie is, zij het niet erg inhoudelijk en met weinig bekommernis om de leden die er door getroffen worden. Ik beheer al jaren mede een computerforum dat alleen toegankelijk is voor leden. Het is niet moeilijk, het is een keuze.

Ik had echt meer van je verwacht dan dit en hoop maar dat je toch nog eens op de inhoud ingaat. Een heroverweging lijkt me beter.

Thomas, die de wijze van afhandelen tegenstrijdig vindt met de sfeer van het, overigens goede, artikel in het Nederlands Dagblad over CM.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 14 februari 2011, 18:06
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:50

SUSANNAH475 schreef:
Ga je ons ook al verlaten Hannah ? Huilende smiley, smiley in tranen nee toch ???

ik organiseer gewoon door wat de picknick betreft, via het acount van vrienschappelijke contacten. en misschien verleng ik ook wel; ik weet het allemaal nog niet........
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

CHATULIEM619 schreef:
gewoon de datum laten staan...Nog meer aanmeldingen???

Helaas ik heb mijn kids thuis op 9 april en dan blijf ik toch echt liever bij hen... Voor een ieder die wel gaat: have fun!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

Nog ff dit:
Anita zat met haar kersverse liefde Frank in haar kamer in Utrecht, waar hij Anita's ouders ontmoette. Zijn nieuwe schoonvader had meteen een belangrijk advies voor Frank: vrouwen begrijp je toch nooit.
hahaha Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:02

Ik heb het wel gezien maar vind het zo saai vergeleken met de vorige series........er zit geen greintje romantiek in! Twijfelende smiley
Na 168 uur nog niet weten of iemand leuk is?Nooit een knuffel,arm om elkaar heen?Kweenie hoor.........niks voor mij Knipoog smiley

Alhoewel......Adriaan had een dikke grijns om zn mond toen hij gekozen werd Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANS764

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:05

Ik ben van mening dat alles wat wat schade doet aan leven, feitelijk een onderdeel is van degeneratie (Peter Scheele) en inmenging van satan.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:27

HANS764 schreef:
Ik ben van mening dat alles wat wat schade doet aan leven, feitelijk een onderdeel is van degeneratie (Peter Scheele) en inmenging van satan.

Onder t mom van: altijd ff checken of de ander bedoelt wat je denkt dat ie bedoelt Knipoog smiley : Poeh... zware uitspraak. Wil je dat even wat nader toelichten?
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:28

CROSSROAD317 schreef:
Dus deze gaat niet lukken .... ??
Lisa wat heb je mooie ogen, ik zou er wel in willen verdrinken .... Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden

Oeps.. deze had ik nog niet eens gezien. Thx voor t compliment Cross.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:29

SUSANNAH475 schreef:
Nog ff dit:
Anita zat met haar kersverse liefde Frank in haar kamer in Utrecht, waar hij Anita's ouders ontmoette. Zijn nieuwe schoonvader had meteen een belangrijk advies voor Frank: vrouwen begrijp je toch nooit.
hahaha Clown smiley

Volgens mij sprak hij de woorden: als vrouwen zeuren over iets wat je zelf niet belangrijk vind geef ze dan maar gauw gelijk, ben je van het gezeur af!!! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:30

LEONARD480 schreef:
Ha is dit de nieuwe valentijnsgroet mar...even off-topic berichtje...ehh nu weer on-topic Clown smiley

Maar heren, dit topic gaat niet over mijn ogen, noch over mijn neus en nee ... ook niet over Valentijn. Dus: back on topic. Wie heeft er nog tips voor de eerste date (moet jullie toch een beetje bij de les houden geloof ik... Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:48

LISA610 schreef:
Maar heren, dit topic gaat niet over mijn ogen, noch over mijn neus en nee ... ook niet over Valentijn. Dus: back on topic. Wie heeft er nog tips voor de eerste date (moet jullie toch een beetje bij de les houden geloof ik... Knipoog smiley )

Tips voor een eerste date???
Wat moet ik ervan zeggen als er al een "perfecte date" is geweest.... Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Dat uiteindelijk op niks uitloopt. Zieke smiley Smiley die vol vragen zit

Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:07

De lijst bijgewerkt:

1. Leonard
2. Sabine
3. Willemijn
4. Chat en Nikita/Mickey
5. Imke
6. Gerdi155
7. Fenny
8. Marijan
9. Bert168.
10. Lisa160
11. Jasmyn
12. mar907
13. crossroad
14. Diane882
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:17

MAR907 schreef:
Tips voor een eerste date???
Wat moet ik ervan zeggen als er al een "perfecte date" is geweest.... Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Dat uiteindelijk op niks uitloopt. Zieke smiley Smiley die vol vragen zit

Tsja Mar, maar jouw begrijpelijke frustratie over wat je persoonlijk is overkomen heeft daarmee nog geen voorspellende waarde voor anderen he.

Ik hoorde nog wel een aardige vandaag: Liefde op het eerste gezicht is geen zaak van de psychoanalyse maar van de opticien.

Thomas, is het er niet mee eens.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 14 februari 2011, 18:17
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:24

THOMAS968 schreef:
Tsja Mar, maar jouw begrijpelijke frustratie over wat je persoonlijk is overkomen heeft daarmee nog geen voorspellende waarde voor anderen he.

Daar ben ik met eens Thomas.
Er komt meer bij kijken dan tips en formele formule's bij een eerste date...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:45

LEANNE226 schreef:
G 5
L 12

Echt geen leuk nieuws hoor Leanne, en dat op Valentijnsdag. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:46

HANNAH810 schreef:

Echt geen leuk nieuws hoor Hannah, en dat op Valentijnsdag. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 14 februari 2011, 18:46
Naar boven

Auteur Bericht
JASMYN704

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:52

LISA610 schreef:
ha ha ha, was niet het enige waar over nagepraat wordt... maar t was idd wel heel leuk en ontzettend gezellig.

Toeval bestaat niet....! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:37

Ik denk dat dit topic mijn vingers het meest hebben doen jeuken, omdat ik wel mee had willen analyseren met jullie, terwijl ik alleen mee kon lezen... Dankzij drie dagen rond valentijn grijp ik m'n kans... Knipoog smiley
Volgens mij heb ik alleen niet heel veel nieuws meer te zeggen, hoewel...

Gijsbert en Femke - twee leuke mensen, vind ik, allebei met een duidelijk eigen leven en persoonlijkheid. Hebben tijd nodig denk ik om naar elkaar toe te groeien, maar ik zie wel wat moois tussen die twee...

Frank en Anita - na de vorige aflevering dacht ik echt dat 'ie met z'n verstand en dus voor Judith ging kiezen; hij deed het niet, en dat was voor mij verrassing en ik denk een goede keuze. Frank kan wel wat tegengas gebruiken (gezien de lompe manier waarop hij discussies aangaat) en ik vermoed dat Anita daarin steviger zal zijn dan Judith...

Marcel en Ksenia - vlg. mij zag iedereen deze keuze aankomen. Hoewel Ksenia mij best een aardige vrouw lijkt, vind ik het wat vreemd dat zij gisteren zo mat en onzeker was, terwijl zij het toch was die in een van de eerste afleveringen (vlg. mij de dagdate of misschien al de speeddate) hem al vertelde dat ze van hem hield... Is ze gaan twijfelen naarmate ze Marcel langer kent?

Annemarie en Adriaan - mwah... ik denk dat daar meer toekomst in zit dan Annemarie en Harrie. Met Adriaan kan je tenminste nog gesprek voeren en hij geeft Annemarie wat tegengas. Zie ik Harrie zo gauw niet doen...
Ik kreeg de indruk dat Adriaan gewoon dichtklapte, van verlegenheid en blijdschap wellicht? En misschien was de opmerking uit de aflevering van de komende week wel om het allemaal spannend te houden? Misschien was het wel een test van hem om Annemarie uit haar tent te lokken... én ze kwam er uit met haar vragende reactie: een keer?

Richard en Annemiek - brrrr... beide onsympathiek... Lijken het samen wel goed te kunnen vinden... Voor hoelang?

Laatst aangepast door
LIESBETH326
op maandag 14 februari 2011, 19:38
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:39

CHRISTIANMATCH schreef:
Het forum is inderdaad openbaar. Wij vinden ook dat deze openbaarheid de essentie van een forum is.
Je moet geen dingen delen op het forum die je niet in de openbaarheid wilt hebben.
Potentiële leden (waaronder jouw potentiële christelijke partner) kunnen zo zien dat ChristianMatch druk en actief is en dat nodigt uit tot lid worden (wat dus jouw kansen vergroot).

Wel kan ik als tip geven om in je profiel-instellingen aan te geven dat je niet wil dat mensen die niet zijn ingelogd je foto kunnen zien. Zo verklein je de kans dat iemand je kan herkennen enorm.

Het is verder nooit verstandig om contactgegevens op een forum te plaatsen, of deze nu wel of niet openbaar is. Verstuur persoonlijke gegevens en vertrouwelijke informatie dus altijd via een privé-bericht.

Verder zullen wij duidelijk gaan aangeven dat dit forum openbaar is.

Wat vind ik dit ontzettend jammer. ‘k Heb nog wel een paar vragen, ik hoop/verwacht dat jullie hier op ingaan.
Jullie gaan toch alsjeblieft geen reclame maken met het forum, bijv. door links op andere sites te plaatsen? Helaas hebben jullie – mochten jullie gaan vermelden dat het een openbaar forum is – die mogelijkheid wel. Daar zou ik absoluut niet blij mee zijn. Dan stop ik namelijk liever gisteren nog, dan vandaag, met schrijven. Het zinnetje ‘meer leden, dus meer kansen’ (hoezo kansen Smiley die vol vragen zit ) doet me dus echt helemaal niks.
Ook zou ik jullie willen vragen, om regelmatig topics te verwijderen, ik vind het niet prettig dat mensen over 10 jaar nog kunnen lezen wat ik geschreven heb. Als een topic bijv. 3 maanden stil ligt, zou het van mij best verwijderd mogen worden. Dat kan zelfs pijnlijke situaties voorkomen. Een voorbeeld; iemand schrijft op het forum dat hij/zij helemaal verliefd is op iemand, vervolgens krijgen zij een relatie, na een poosje stopt de relatie, enz. Leuk hoor, om dat een paar jaar later nog te kunnen lezen op het wereldwijde web. Twijfelende smiley Mensen schrijven toch vaak persoonlijke dingen, dat is juist ook het mooie van een (gesloten) forum.

Het mag duidelijk zijn, ik ben absoluut niet blij met de keus van CM. Andere chr. datingsites maken deze keuze niet. Ik, al langer dan een jaar lid, heb er overigens niet mee ingestemd dat mijn stukjes (helaas al geplaatst) buiten CM om gelezen mogen worden. Het heeft lang geduurd, voordat ik dit in de gaten had. Wel goed en heel erg nodig, dat er nu richting nieuwe leden meer duidelijkheid komt.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 14 februari 2011, 19:43
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 ... 6194 Volgende
Pagina 1934 van 6194