ChristianMatch

Forum

Sex voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:13

LEONARD480 schreef:
Kan mij volledig aansluiten bij Lisa, je kunt niet zomaar iets roepen Sjonnie, nu komt het verkeerd over en gaat de discussie over sex vanuit een ander gezichtspunt die niet de juiste is.

Mee eens, dus back on topic!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWANETTE250

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:20

Voor mij is geur belangrijk.
De meeste mannen stinken - echt een afknapper!
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:25

SWANETTE250 schreef:

Dat is gedurfd schrijven ........ " de meeste " .... heb ik echt nog niet ervaren .. naar wat stinken ze dan ?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:33

SWANETTE250 schreef:

Hoe schat je je kansen op een date in na deze opmerking? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IRENE200

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:37

SWANETTE250 schreef:

Deze opmerking zegt veel over jezelf en niet over de mannen
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:41

Hoi Chat,

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en ik wens je GODS Zegen voor de toekomst!

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:42

ERIKA129 schreef:
Hey Chat,

Van Harte gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag.
Abraham he tja toch wel oud Knipoog smiley
Maak er een fijne dag van.

Kussende smiley Erika
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:46

MARIJAN072 schreef:
Dat ben ik wel met je eens, 'kind in nood' vind ik veel te dramatisch klinken. De manier van hulp, zoals in de afgelopen jaren gegeven, is niet altijd de oplossing. Er zijn veel - al dan niet terecht - 'rugzakken' toegekend, wat het probleem vaak niet oplost en de leerkracht niet altijd ontlast. Soms juist het tegendeel, het kan namelijk ook ten koste gaan van de rest van de groep. Dat geeft geen goed gevoel. Het kost enorm veel geld, waarvan veel aan de strijkstok (er wordt wat afgepraat door deskundigen van buitenaf Twijfelende smiley , daarnaast de papieren rompslomp Huilende smiley, smiley in tranen ) blijft hangen. De leerkracht moet het toch echt zelf, soms met een klein beetje hulp, doen. Zeker als het een gedragsprobleem betreft. Ik vraag me ook wel eens af, of ik hier voor gekozen heb. Aan de andere kant is het ook weer een uitdaging, je leert er veel van. Ik vind dat hier wel op bezuinigd kan worden. Veel geld aan iets besteden, zegt niet per definitie dat het helpt. Geef de scholen zelf het geld in beheer, dan kunnen zij de hulp op de juiste manier inzetten. Dat is nog goedkoper ook.

Zouden de leerkrachten van het basisonderwijs en op de VMBO scholen in de grote steden van ons land er ook zo over denken?
Ook NT-2 leerlingen (allochtone ll.) kunnen niet zichtbare handicaps hebben...
Ik vind de bezuiniging zoals deze nu wordt doorgevoerd, nog steeds een probleem....laten ze dan in ieder geval er in de grote steden niet op bezuinigen.
Hier op de Veluwe is de term een kind in nood te zwaar in de meeste gevallen, dat is zo, maar m.i. toch niet in de grote steden van ons land?

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 22 februari 2011, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:20

ANNETTE050 schreef:
Zouden de leerkrachten van het basisonderwijs en op de VMBO scholen in de grote steden van ons land er ook zo over denken?
Ik vind de bezuiniging zoals deze nu wordt doorgevoerd, nog steeds een probleem....laten ze dan in ieder geval er in de grote steden niet op bezuinigen.
Hier op de Veluwe is de term een kind in nood te zwaar in de meeste gevallen, dat is zo, maar m.i. toch niet in de grote steden van ons land?
Ik denk dat we nog steeds uitgaan dat we ieder kind kunnen helpen. En dat is gewoon niet het geval. De problemen verdwijnen niet met extra geld. Ze verdwijnen ook niet als we ze op een speciale school zetten. Wanneer komen we op het punt, dat de problemen altijd blijven bestaan, en laten we de onderwijzer gewoon datgene doen waar hij/zij voor geleerd heeft, onderwijs geven?
En in de klas zullen altijd moeilijke kinderen blijven, maar wordt dat nu extra opgelost door er extra hulpverleners op te zetten. En waarvoor worden ze dan opgeleid. De meesten krijgen Wajong en hoeven hun hele leven niks meer te doen. Weten jullie wat dat doet met die kinderen? Van het begin af aan krijgen ze het idee, wij zijn bijzonder, wij zijn niet goed genoeg om te mogen werken...Is dat dan de oplossing? Geef ze maar een uitkering, zijn we daarvan af. Door mensen met een aparte bril bekeken worden, wat hij zegt, hoeven we toch niet naar te luisteren, want hij is toch autistisch. Het stigma dat je leven lang achtervolgt waardoor je zelf ook het gevoel krijgt dat je niks meer kan....
Volgens mij zit het probleem veel dieper dan alleen geld. Het heeft ook te maken met de kijk op de problematiek. Wat dat betreft vertrouw ik onze premier volledig. Hij is de enige die in zijn eigen leven heeft laten zien waar zijn bezorgdheid ligt. Als staatssecretaris heeft hij zich voortdurend ingezet om uitkeringsgerechtigden aan het werk te krijgen. Hij staat zelf nu nog één middag per week voor de klas, een VMBO. Bovendien is hij ook nog een actief lid van de Hervormde Kerk....Als er één premier oog heeft voor de achtergestelden in de samenleving is het de huidige premier. Omdat hij er midden in gewerkt heeft.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 22 februari 2011, 13:26
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:26

SWANETTE250 schreef:

Ik weet niet wat jij dan voor mannen ontmoet!

De meeste van mijn vrienden ruiken heerlijk naar
Jean Paul Gaultier. Lachende smiley met blinkend witte tanden of naar een andere lekkere geur. Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
CARIEN982
op dinsdag 22 februari 2011, 13:27
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:27

ANNETTE050 schreef:

Juist doordat jarenlang extra geld gepompt is in de Randstad hebben de kinderen op het platteland een achterstand.........ik weet niet wat beter is.M.i.zou het beter zijn de kinderen te "verdelen",geef het bijzonder onderwijs bijvoorbeeld minder handvaten om probleemkinderen te weigeren zodat de situatie niet scheeftrekt(geen rugzakjes op het bijz.onderwijs en teveel "probleem"kinderen op het openbaar onderwijs zijn helaas bestaande situaties)
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:30

CARIEN982 schreef:

Jean Paul Gaultier. Lachende smiley met blinkend witte tanden of naar een andere lekkere geur. Coole smiley met zonnebril

Inderdaad een lekker luchtje Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:31

LISA610 schreef:
Op 3 april 2011 wordt er iemand gedoopt in Amsterdam toch Chat. Is misschien ook wel leuk om bij te zijn voor de mensen die kunnen...
Ik heb het haar nog niet gevraagd of we daar welkom waren, anders had ik daar een afzonderlijk topic over geopend. Zelf zat ik te denken begin mei samen naar de Bethel te gaan...Alleen komt de vraag naar boven: wat voor soort dienst is de meeste animo voor, schijnt ook al bekend te zijn.
Er is een praise dienst, een themadienst, of een gewone dienst...
Zelf zou ik Orlando graag eens willen horen spreken.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:35

CHATULIEM619 schreef:
Ik heb het haar nog niet gevraagd of we daar welkom waren, anders had ik daar een afzonderlijk topic over geopend. Zelf zat ik te denken begin mei samen naar de Bethel te gaan...Alleen komt de vraag naar boven: wat voor soort dienst is de meeste animo voor, schijnt ook al bekend te zijn.
Er is een praise dienst, een themadienst, of een gewone dienst...
Zelf zou ik Orlando graag eens willen horen spreken.

Heb nu al zoveel over Orlando gehoord en moet toegeven ....inmiddels ook wel een beetje nieuwsgierig geworden....misschien een themadienst Chat???
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:38

En inderdaad hebben wij ook nog heel goede herinneringen aan de eerste wandeling van het jaar
15 januari dus op de zelfde plek

dus mensen gewoon komen aansluiten
en meedoen

enne aan de plek ligt ligt het niet elk uitje gezellig uitstapje
elke ontmoeting heeft wel iets
en altijd super om elkaar te ontmoeten
er is altijd wel iets te delen
te bemoedigen te vertroosten op te bouwen
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:39

LEONARD480 schreef:
Inderdaad een lekker luchtje Lachende smiley

En wat denk je van het flesje...ook mooi! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:43

CHRISTIANMATCH schreef:
Mee eens, dus back on topic!

Hallo Judith,

Gelijk een vraag, bestaat er een mogelijkheid als iemand een definitieve ban heeft gekregen en later realiseert dat hij of zij berouw heeft van haar/zijn uitspraken en meld dat bij jullie....hoe gaan jullie als organisatie om met deze mensen. Ga natuurlijk wel uit van echte berouw en niet een leugentje om bestwil.

Nu weer back on-topic

Leonard
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 13:45

CARIEN982 schreef:
En wat denk je van het flesje...ook mooi! Coole smiley met zonnebril

Allleen al het flesje en voor de vrouw ook ...echt super Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 14:09

CARIEN982 schreef:

Eigen geur is zo lekker joh,even lekker in de nek snuffelen.......mmmmmm
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 14:38

nog een slecht moment Woedende smiley
de vinyl-vloer die hier paar maanden geleden gelegd is is iets mis mee dus met een beetje pech mag de boel er weer uit, Gefrustreerde smiley
kamer weer leegsjouwen ,de vloer moeten ze loshalen en weer leggen met een soort van oprekken. Zieke smiley
lukt dit niet dan zal de gehele vloer vernieuwd moeten worden Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley Woedende smiley Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 22 februari 2011, 14:39
Naar boven

Auteur Bericht
MADELIEF469

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 14:40

LISA610 schreef:
Maar eeh... de mensen die al een cm-koppeltje zijn en zich ook hebben aangemeld mogen toch wel gewoon blijven komen toch Hannah.. anders is t zo sneu voor Henk.. en misschien nog een paar andere mensen waarvan ik als nieuweling niet weet dat ze een stelletje zijn Knipoog smiley

Tuurlijk zijn de koppels welkom!! Zijn ze de afgelopen keren ook geweest.

Maar ik kan me voorstellen dat de (zich steeds herhalende) grapjes over een picknick-date niet meer zo leuk overkomen...Hannah heeft ondertussen al een paar keer geroepen dat het een leuk uitje is en dat het daten NIET de aanleiding is tot het organiseren ervan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 14:46

Balen Grace hopelijk valt het nog een beetje mee voor je!

Succes!

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 14:53

dank je madelief!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

t is inderdaad wel eens vermoeiend vrijwel elke blz hetzelfde te roepen
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 14:59

ik ruik ook liever (verse) lichaamsgeur dan zeep of parfum, lean;

hannah; lekker natuurlijk is wel zo prettig.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:08

GRACE585 schreef:
een dochter die schoolziek is en niet naar school wil en toch moet Woedende smiley
wat een drama's op de vroege ochtend Boze smiley

gelukkig heb ik het nog steeds voor het zeggen Duiveltje smiley

ik ben echt een ontaarde mamie Geschokte, onthutste smiley
me meis is dus weer thuis meester belde'' t kind is echt ziek Twijfelende smiley

oke, dacht dat het schoolvakantie was... bij jou dus niet ? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:09

LISA610 schreef:
Tja wat denk je zelf.. Wij waren al halverwege het eten toen jij binnen kwam dus dan is t toch logisch dat jij ook maar een halve portie krijgt. Is tactvol bedoeld van de bediening, want nu waren we tegelijk klaar met eten... Knipoog smiley

hihi Lisa... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:09

SUSANNAH475 schreef:
oke, dacht dat het schoolvakantie was... bij jou dus niet ? Knipoog smiley

Kan per school verschillen hoorde ik Suus... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:14

Omdat 50 toch wel een extra bijzondere leeftijd is... Knipoog smiley ook van mij de hartelijke felicitaties voor deze dag hier op 't forum. Lachende smiley
Maak er een mooie dag van Chatuliem... Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:17

XABIA794 schreef:
stukje gehaald van een today messenger ... wel grappig , zie je wel die witte sokken Coole smiley met zonnebril

Wat zijn de afknappers tijdens een eerste date?
Datingsite lexa.be heeft onderzocht waar je als single op moet letten voordat je gaat daten. Het gaat hierbij dan vooral om je uiterlijke verzorging en kleding. Hieronder staan de do’s en dont’s op een rijtje.

Waar knappen vrouwen op af?
Single vrouwen vinden piercings en tatoeages onaantrekkelijk. Een snor, afgekloven nagels en overgewicht worden zelfs gezien als regelrechte afknappers. Verder draag je als single man geen (zichtbare) make-up, slecht zittende kleding, dassen met cartoons en witte sokken.

ik kan het niet helemaal eens zijn met dit stukje. ik vind een piercing niet erg of een tatoe, snor mag ook en afgekloven nagels of slecht zittende kleding kan erg aandoenlijk zijn. overgewicht is iets minder maar heb er zelf ook last van. (samen op dieet?)

Waar knappen mannen op af?
Als single vrouw kun je maar beter geen lelijk gebit hebben. Verder worden ook lichaamsbeharing en een zweetlucht niet geapprecieerd. De vrouwen zijn op het gebied van luchtjes minder uitgesproken dan mannen. Van een mannelijke zweetlucht of kleding die ruikt, wordt in de praktijk niet zo’n punt gemaakt. Tenslotte draag je als vrouwelijke single niet al te opvallende sieraden en doe je absoluut geen strikjes en staartjes in je haar.

ik knap ook af op mannen die een slecht gebit hebben. dus is dat voor mij geen echt mannen ding. en een echte zweetlucht tja. als hij vers is is dat nog misschien tot daar aan toe, maar niet echt prettig.

Lichaam en gezicht
Voor een eerste date staan vrouwelijke singles uren voor de spiegel om hun haar te stylen en hun gezicht goed te verzorgen. Opvallend is dat ze daarbij niet gelijk denken om ook hun eventuele lichaamsbeharing weg te halen. De mannen letten juist wel weer extra op hun haargroei. Ze hebben echter weinig tot geen aandacht voor het neushaar en dat is juist een afknapper. Tenslotte gebruikt meer dan de helft van de vrouwen bij hun eerste date het liefst een parfum. Mannen gebruiken liever een eau toilette dan een deodorant.

Kleding en accessoires
Kleren maken nog steeds de man en ook de vrouwelijke singles uit dit onderzoek vinden hun eigen kleding belangrijk. Daar wordt dan ook door zowel door de mannen als vrouwen de meeste aandacht aan besteed. De single vrouw kleedt zich het liefst naar de laatste mode en de man gaat meer voor een casual look. Opvallend is, dat zowel de mannen als de vrouwen geen rekening houden met de eventuele kledingvoorkeur van hun date. Ze dragen iets waar ze zichzelf lekker in voelen.

ik vind het juist heel belangrijk dat iemand op zijn eerste date de kleding draagt die hij graag draagt. waarom je zelf al bij de 1e date verstoppen

Naast de juiste kleding maken gadgets ook vaak de man. Echter driekwart van de single vrouwen zegt hier niet gevoelig voor te zijn. Het heeft dus weinig zin om als single man proberen indruk te maken met een hip mobieltje, i-pod of autosleutel met label.

ik hou niet van macho's op dit gebied, dus mij valt het wel degelijk op maar knap er juist door af.

Wijze raad
Maar alle lichaamsbeharing, witte sokken en zweetlucht ten spijt. Ook bij het daten gaat het uiteindelijk allemaal toch om die allereerste indruk. Mocht het bij jou de eerste keer toch niet helemaal goed zijn gegaan. Onthoud dan dat bijna 80 procent van de singles in Nederland vrij vergevingsgezind is en je graag een tweede kans gunt. Wanneer je na die eerste indruk bovendien ook nog mysterieus overkomt en een goed gesprek kan voeren, dan kan het eigenlijk niet meer stuk.

bij mij gaat het er ook om over wie er gepraat wordt. als dat over andere gaat zoals bv zijn ex dan hoef ik echt niet meer.
en dat zelfde gaat dan over de gadchets, het gebit.
zo'n afknapper is dan ook echt een afknapper en heeft in mijn ogen niets te maken met vergeving.
het past gewoon niet of met andere woorden. de "klik" is er dan niet. anders knap je toch niet zomaar af. toch?????

Succes.

Terug naar homepage

Laatst aangepast door
REBECCA667
op dinsdag 22 februari 2011, 15:18
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:19

MADELIEF469 schreef:
Tuurlijk zijn de koppels welkom!! Zijn ze de afgelopen keren ook geweest.

Maar ik kan me voorstellen dat de (zich steeds herhalende) grapjes over een picknick-date niet meer zo leuk overkomen...Hannah heeft ondertussen al een paar keer geroepen dat het een leuk uitje is en dat het daten NIET de aanleiding is tot het organiseren ervan.

Zo duidelijk genoeg , Leonard??
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 ... 6194 Volgende
Pagina 1983 van 6194